Το Dahon Espresso μπαίνει στο μετρό;

36 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
justelene
Απών/απούσα

Καλησπέρα κ απο μένα..καλή χρονιά να έχουμε!

μπαίνω κατευθείαν στο ψητό.
Θέλω να πάρω σπαστό ποδήλατο και συγκεκριμένα το Dahon Espresso, αλλά αν δεν μπορώ να το βάζω στο μετρό μάλλον θα αλλάξω γνώμη. Κάποιος που να κατέχει το θέμα ας με βοηθήσει please :)
Σας αφήνω με μια εικονογράφηση που ήθελα απο καιρό να ποστάρω εδώ αλλά δεν έβρισκα αφορμή να το κάνω :D
ευχαριστώ!
x
d.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon bike copy.jpg0 bytes
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Αλλά δεν έχω δοκιμάσει να το βάλω στο Μετρό ακόμα. Βασικά δεν πολύ κινούμαι με μετρό. Κανονικά πρέπει να μπαίνει στο Μετρό αλλά διπλωμένο από την αρχή και το espresso δεν είναι και πολύ μικρό για να το κουβαλήσεις. Aπό την άλλη κανονικό ποδήλατο και μικρό μικρό για να το παίρνεις παντού δεν γίνεται. ( όταν λέω κανονικό εννοώ σε μέγεθος δηλαδή πάνω από 20 ίντσες ρόδες ).

Ξέρεις ποιο είναι ψιλο- κανονικό και φαίνεται ότι διπλώνει και εντελώς; Το Dahon Glide P8 το οποίο έχει 20" ρόδες δηλαδή είναι σχεδόν ένα κανονικό ποδήλατο σε μέγεθος και διπλώνει και εντελώς.
Μου είχε γυαλίσει όταν είχα πάει στην αντιπροσωπεία να αγοράσω ποδήλατο αλλά έχει και 850 ευρώ και για αυτό δεν το πήρα.

Αν όμως έχεις να δώσεις τόσα λεφτά κοίτα και κανένα Brompton τα οποία είναι στα 900 ευρώ αλλά όμως και αυτά δεν έχουν μεγάλες ρόδες. Ηθικό δίδαγμα; Όλα σε ένα δεν πρόκειται να τα βρεις. Και μεγάλες ρόδες και τέλειο δίπλωμα απλά δεν υπάρχει εκτός αν βρεις το ποδήλατο του sport Billy !! :P :)

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Εσύ την έφτιαξες ή την βρήκες κάπου;

Α για αυτό το dahon που σου έλεγα το Glide δες σε αυτή την σελίδα κάτω κάτω..

http://dahon.gr/bikes_3.htm

benustatic
Απών/απούσα

όμορφη εικόνα πράγματι...σαν να'σαι μπροστα στο τζακι,αφαιρείσαι...
Όσο για το espressoερωτηση σου,έχω επικοινωνήσει τελευταία και με το Αττικό μετρό και τον ΟΑΣΑ και με έχουν διαβεβαιώσει οτι όλα τα διπλωμένα ποδήλατα επιτρέπονται.Βλέπεις ψάχνουμε και εμείς να πάρουμε ένα ποδήλατο Dahon δώρο σε μία φίλη και έπρπε να σιγουρευτούμε.Είμαστε ανάμεσα στο Speed D7 και στο Espresso αλλα μάλλον το πρώτο θα της πάρουμε απο την αντιπροσωπεία που είναι πιο ελαφρύ και το πολύ πολύ το αλλάζει.Αυτό που δε γνωρίζω-ομολογώ χαζή ερώτηση αλλά με τρώει η περιέργεια- είναι αν ενόσω είναι διπλωμένο το ποδήλατο μπορεις να το τσουλάς ή όχι, ξέρεις όπως τις βαλίτσες...

justelene
Απών/απούσα

κατέβηκα με μια φίλη σήμερα στα ποδηλαταδικα του κεντρου, αυτή πήρε τελικά ένα lombardo (κάπως έτσι) και την ζήλεψααα. Πολύ όμορφο ποδήλατο αλλά λιγάκι άβολο, θεωρώ..

δυστηχώς δεν έχω τόσα (900euro). Κανονικά θα το έπαιρνα κ γω το espresso σήμερα αλλά μου φάνηκε λιγο ακριβο στον Φρειδερικο. Το είχε 470 κ το αφηνε 425 μετρητα. Πιστεύω μπορώ να το βρω σε καλύτερη τιμη.
Η καθημερινή μου διαδρομή θα είναι κυψέλη-γουδη και απλα θελω να επιβεβαιωσω οτι θα εχω την εναλλακτικη του μετρο αν συμβει το ο,τιδηποτε..

δικια μου ειναι η εικονα :) χαίρομαι που σας άρεσε :)

justelene
Απών/απούσα

το έχεις μεταφέρει μέσα σε άλλα ΜΜΜ??

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

benustatic wrote:
όμορφη εικόνα πράγματι...σαν να'σαι μπροστα στο τζακι,αφαιρείσαι...
Όσο για το espressoερωτηση σου,έχω επικοινωνήσει τελευταία και με το Αττικό μετρό και τον ΟΑΣΑ και με έχουν διαβεβαιώσει οτι όλα τα διπλωμένα ποδήλατα επιτρέπονται.Βλέπεις ψάχνουμε και εμείς να πάρουμε ένα ποδήλατο Dahon δώρο σε μία φίλη και έπρπε να σιγουρευτούμε.Είμαστε ανάμεσα στο Speed D7 και στο Espresso αλλα μάλλον το πρώτο θα της πάρουμε απο την αντιπροσωπεία που είναι πιο ελαφρύ και το πολύ πολύ το αλλάζει.Αυτό που δε γνωρίζω-ομολογώ χαζή ερώτηση αλλά με τρώει η περιέργεια- είναι αν ενόσω είναι διπλωμένο το ποδήλατο μπορεις να το τσουλάς ή όχι, ξέρεις όπως τις βαλίτσες...

Με την μ@λ@κία που τους δέρνει ... δεν γνωρίζω θα σε γελάσω. Είναι τόσο προκατειλημμένοι με το θέμα ποδήλατο που σκελετό χωρίς ρόδες να σε δουν να κρατάς είναι ικανοί να σου την πουν. Προσωπικά δεν το έχω πάρει ακόμα το ποδήλατο σε Μετρό αλλά αν λένε ότι ΟΛΑ τα σπαστά μπαίνουν τότε πιθανών αν σκάσω με το espresso στον Μετρό και το έχω διπλωμένο να ψαρώσουν και να μην πουν λέξη.
Δεν ξέρω αν σε αφήνουν να το τσουλάς. Αλλά στην τελική αν κρατάς καροτσάκι με μωρό πάλι δεν το τσουλάς; Και κλειστό να το έχεις πάλι δεν το τσουλάς; Άρα πάλι αφήνεις σημάδια στα πατώματα, ( ξέρεις ότι αυτόν έχουν δώσει σαν λόγο για να μην μπαίνουν τα ποδήλατα στο Μετρό. Μην βρομίζουν τα πατώματα !!!!!!!).
Καλού κακού όμως και αφού το πάτε δώρο το ποδήλατοπάρτε το μικρότερο. Αν θέλει κάτι πιο μεγάλο στην τελική το αλλάζει.
Τα μικρά ποδήλατα είναι σίγουρα πιο προβληματικά στο θέμα των μεγάλων αποστάσεων, έχουν όμως το πλεονέκτημα ότι μπαίνουν σε οποιοδήποτ ΜΜΜ θες.. Με τα πιο μεγάλα δεν υφίσταται τόσο πρόβλημα γιατί τις αποστάσεις, στο κάτω την απόσταση που θα έκανες με το Μετρό την κάνεις και με το ποδήλατο.

Βασικά κάνουμε μία άχρηστη συζήτηση που μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να γίνει αφού μόνο στην Ελλάδα συζητάμε αν το Dahon espresso συγκαταλέγεται ή όχι στα σπαστά ποδήλατα..

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

justelene wrote:
το έχεις μεταφέρει μέσα σε άλλα ΜΜΜ??

Ναι με τον ηλεκτρικό και διπλωμένο και χωρίς να είναι διπλωμένο. Δεν μου είπαν τίποτα. Για το τραμ ξέρω στα σίγουρα ότι μπαίνουν όλα τα ποδήλατα, προαστιακό δεν ξέρω.. δεν τον χρησιμοποιώ και δεν ξέρω τι παίζει.
Εδώ τα παιδιά λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και εκεί. Εντάξει τώρα.. Μόνο στο Μετρό κάνουν κόλπα.. Το πιο χρήσιμο πράγμα για να αποσυμφορήσουμε την πόλη δεν μας αφήνουν να το χρησιμοποιήσουμε γιατί θα "χαλάσει το παρκέ"!

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

justelene wrote:
κατέβηκα με μια φίλη σήμερα στα ποδηλαταδικα του κεντρου, αυτή πήρε τελικά ένα lombardo (κάπως έτσι) και την ζήλεψααα. Πολύ όμορφο ποδήλατο αλλά λιγάκι άβολο, θεωρώ..

δυστηχώς δεν έχω τόσα (900euro). Κανονικά θα το έπαιρνα κ γω το espresso σήμερα αλλά μου φάνηκε λιγο ακριβο στον Φρειδερικο. Το είχε 470 κ το αφηνε 425 μετρητα. Πιστεύω μπορώ να το βρω σε καλύτερη τιμη.
Η καθημερινή μου διαδρομή θα είναι κυψέλη-γουδη και απλα θελω να επιβεβαιωσω οτι θα εχω την εναλλακτικη του μετρο αν συμβει το ο,τιδηποτε..

δικια μου ειναι η εικονα :) χαίρομαι που σας άρεσε :)

H εικόνα είναι φοβερή. Συγχαρητήρια..

Το espresso έχει 425 ( υποτίθεται ) και στην αντιπροσωπεία. Εμάς όταν το αγοράσαμε πρόσφατα μας είπε ότι είχε 470. Δεν ξέρω τελικά ποια είναι η τιμή μάλλον 425 πρέπει να είναι. ( του δικού μου του έβαλα και άλλα πράγματα πάνω, φώτα, λασπωτήρες, σχάρες και όλα μαζί μου πήγαν 510 αλλά το ποδήλατο ήταν κομπλέ στο τέλος).
Κάτσε να πάω να δω αυτό το lombardo των 900 να δούμε τι πήρε η φίλη σου.. :)
( με τόσα λεφτά πάντως σίγουρα δεν πήρε σαβούρα ποδήλατο... )

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Lombardo..Iταλικό design... τι να λέμε τώρα... !

http://www.lombardobikes.com/new/

justelene
Απών/απούσα

οχι καλε το lombardo που πηρε η φιλη μου 220 εκανε!! τo σχολιο για τα 900ευρω πηγαινε στα άλλα αναδιπλούμενα ποδήλατα της dahon, όπως το Glide P8 που ανέφερες πριν! το οποιο κ αυτο πανεμορφο ειναι αλλά...... ;)

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

τι να κάνουμε. Και εμένα μου άρεσε εκείνο το Dahon αλλά 850 δεν είχα να δώσω. Αντε να έδινα 700 και αυτά με το ζόρι. Βασικά για να διαθέσω γύρω στα 500 ευρώ για ποδήλατο μάζευα λεφτά 9 μήνες.
Πάντως δεν είναι φόλα το espresso. Προσωπικά του έκανα κάποιες αλλαγές στην πορεία, σέλα ( που μου χαρίσανε- thanks) και τιμόνι, αλλά είναι κανονικό ποδήλατο και τώρα που το έχω βολευτεί του ρίχνω και χιλιόμετρα.

Α... την σέλα που είχε πάνω το Dahon την χαρίζω σε όποιον την θέλει και του κάνει. Εμένα δεν με βόλεψε αλλά κάποιος άλλος μπορεί να την θέλει και να του κάνει.. Στείλτε στο γνωστό μέιλ αν ενδιαφέρεστε.. (the_avenger[at]freemail[dot]gr

DonP
Απών/απούσα

Πάντως το Brompton με τη λίρα στο 1.05 που είχε τότε εγώ το τσίμπησα 680 ευρώ απο Αγγλία. Σε ότι αφορά το δίπλωμα και τα ΜΜΕ τρώει όλα τα άλλα σπαστά άνετα (διπλώνει τόσο μικρό, και με την αλυσίδα "σαντουιτσαρισμένη" ανάμεσα στο σκελετό που αποκλείεται να έχεις πρόβλημα σε ΜΜΕ)

vang
Απών/απούσα

benustatic wrote:
.Αυτό που δε γνωρίζω-ομολογώ χαζή ερώτηση αλλά με τρώει η περιέργεια- είναι αν ενόσω είναι διπλωμένο το ποδήλατο μπορεις να το τσουλάς ή όχι, ξέρεις όπως τις βαλίτσες...

Με το Brompton είναι εφικτό και έυκολο να το τσουλάς σάν βαλίτσα όταν είναι διπλωμένο.

benustatic
Απών/απούσα

Βολικό αυτο...Τα Dahon μόνο με κουβαλητό μπορείς να το μετακινήσεις δηλαδή? Σκεφτόμαστε και κάποια μοντέλα Brompton να της πάρουμε αλλα και το budget ανεβαίνει(και είμαστε στα όρια ήδη)και η αγορά θα γίνει μέσω internet οπότε δύσκολα θα το αλλάξει..Πάντως μ'έβαλες στο τριπάκι τώρα για Brompton ,με το ψάξιμο ψάξιμο κόλλησα να παρω και εγω ένα σπαστό βλέπεις...σε κανα 4μηνο βέβαια...

vang
Απών/απούσα

marlene wrote:

Τα μικρά ποδήλατα είναι σίγουρα πιο προβληματικά στο θέμα των μεγάλων αποστάσεων, έχουν όμως το πλεονέκτημα ότι μπαίνουν σε οποιοδήποτ ΜΜΜ θες.. Με τα πιο μεγάλα δεν υφίσταται τόσο πρόβλημα γιατί τις αποστάσεις, στο κάτω την απόσταση που θα έκανες με το Μετρό την κάνεις και με το ποδήλατο.

Είναι αλήθεια ότι η διάμετρος του τροχού επηρεάζει την αντίσταση κύλισης με την έννοια ότι ένας τροχός με μικρότερη διάμετρο θα κυλά δυσκολότερα από ένα τροχό μεγαλύτερης διαμέτρου.

Είναι αλήθεια επίσης ότι αυτό ισχύει όταν ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ! Με πρωταρχικό παράγοντα τα ελαστικά. Το προφίλ τους, το πέλμα τους, την γόμα τους και με πολύ σημαντική επιρροή, την πίεση στην οποία φουσκώνουν.

Επίσης έχει σημασία η ποιότητα των τριβέων του κέντρου.

Για παράδειγμα. Το esspreso σου έχει 26'τροχό αλλά φουσκώνει πιστεύω γύρω στα 60 psi. Το BROMPTON μου έχει 16' τροχό αλλά φουσκώνει στά 100psi. Επίσης θεωρώ ότι τα κέντρα του brompton είναι πολύ καλής ποιότητας και αυτό επίσης βοηθάει.

Μπορούμε αύριο να δοκιμάσουμε ποιό κυλάει καλλίτερα. Ξεκινάμε μαζί σε μακριά κατηφόρα χωρίς πετάλι να δούμε ποιό θα ξεπεράσει το άλλο και πόσο. ( και τα λάστιχα πού έχω είναι για αντοχή και όχι για καλή κύλληση!)

Μία άλλη παράμετρος πού ΔΕΝ συζητείται είναι η αδράνεια περιστροφής πού έχει κάθε τροχός. Δηλαδή πόση ενέργεια χρειάζεται από στάση να φτάσει να γυρνάει με συγκεκριμένες στροφές. Σε αστικό περιβάλλον που επιταχύνεις και επιβραδύνεις, σταματάς και ξεκινάς ατέλειωτες φορές σε μια διαδρομή, αυτό έχει ΜΕΓΑΛΗ σημασία.
Η ενέργεια λοιπόν πού χρειάζεται για να πάρει στροφές ο τροχός, έχει να κάνει με το βάρος του αλλά και την ακτίνα στην οποία αυτό το βάρος βρίσκεται από το κέντρο. Ένας μικρός τροχός είναι πολύ ελαφρύτερος από ένα μεγάλο, γιατί χρειάζεται απλά περισσότερο υλικό για να φτιάξεις ένα στεφάνι και ένα λάστιχο 26' από ένα 16', έχει μακρύτερες ακτίνες κλπ. Επιπλέον, επειδή ένας μικρότερος τροχός είναι ισχυρότερος από ένα μεγαλύτερο, ο καλός κατασκευαστής μπορεί να τον ελαφρύνει ακόμα περισσότερο.
Τέλος στον τροχό 26' είναι προφανές ότι η ακτίνα στην οποία περιστρέφεται το βάρος του από το κέντρο, εν σχέσει με τον τροχό των 16', είναι πολύ μεγαλύτερη με αποτέλεσμα η ενέργεια πού χρειάζεται για να επιταχυνθεί να είναι σημαντικά μεγαλύτερη.

Η κατάληξη είναι ότι, ένας μικρός τροχός είναι ελαφρύτερος και με το βάρος κοντύτερα στο κέντρο, με αποτέλεσμα να ξεκινάει και να επιταχύνει με λιγότερη ενέργεια, πράγμα πού είναι πολύ σημαντικό στην αστική μετακίνηση και όχι μόνο.

vang
Απών/απούσα

benustatic wrote:
Βολικό αυτο...Τα Dahon μόνο με κουβαλητό μπορείς να το μετακινήσεις δηλαδή? Σκεφτόμαστε και κάποια μοντέλα Brompton να της πάρουμε αλλα και το budget ανεβαίνει(και είμαστε στα όρια ήδη)και η αγορά θα γίνει μέσω internet οπότε δύσκολα θα το αλλάξει..Πάντως μ'έβαλες στο τριπάκι τώρα για Brompton ,με το ψάξιμο ψάξιμο κόλλησα να παρω και εγω ένα σπαστό βλέπεις...σε κανα 4μηνο βέβαια...

Το Brompton μπορέις να το πάρεις και από Ελλάδα.
Κοίτα www.action3.gr

benustatic
Απών/απούσα

Γκρατσιας γκράτσιας για την ενημέρωση ,την Τριτη θα΄μαι κει...

vang
Απών/απούσα

DonP wrote:
Πάντως το Brompton με τη λίρα στο 1.05 που είχε τότε εγώ το τσίμπησα 680 ευρώ απο Αγγλία. Σε ότι αφορά το δίπλωμα και τα ΜΜΕ τρώει όλα τα άλλα σπαστά άνετα (διπλώνει τόσο μικρό, και με την αλυσίδα "σαντουιτσαρισμένη" ανάμεσα στο σκελετό που αποκλείεται να έχεις πρόβλημα σε ΜΜΕ)

Με γεια το ποδηλατό σου...
Επειδή παρακολουθώ την λίρα, με την τιμή πού δίνεις, πρέπει να το πήρες τέλος Δεκεμβρίου.. Ηδη τώρα που μιλάμε η λίρα είναι στο 1,15 !
Στήν τιμή αυτή έιναι τα μεταφορικά?
Ποιό μοντέλλο έιναι; Είναι σίγουρα 2008 και όχι 2009 αλλά με πόσες ταχύτητες? Τί εξοπλισμό έχει; Φτερά, σκάρα ,φώτα;

Για να μήν σουπιάσουμε το νήμα, άν θές στείlε προσωπικό μήνυμα ( δεν το βρήκα πώς γινεται ακόμα...) ή στείλε εμαιλ στο info@action3.gr

Τα Brompton ήδη έρχονται στήν Ελλάδα από την Action3 (www.action3.gr)

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

vang wrote:

Είναι αλήθεια ότι η διάμετρος του τροχού επηρεάζει την αντίσταση κύλισης με την έννοια ότι ένας τροχός [.... κτλ κτλ κτλ :) ....]μετακίνηση και όχι μόνο.

Δεν μιλάω για τα Brompton Βαγγέλη, και σίγουρα τα Brompton έχουν αυτά που λες. Όμως τα Brompton έχουν και 900 ευρώ ποσό που δεν έχει ο καθένας να διαθέσει για σπαστό. Και λογικό είναι αυτό αφού ενσωματώνουν στην κατασκευή πράγματα που οι άλλοι για να κατεβάσουν το κόστος δεν τα βάζουν πάνω στα ποδήλατά τους.
Anyway αν κάποιος διαθέτει τα χρήματα για να αγοράσει ένα Brompton θα είναι πολύ καλό να το πάρει.. Είναι γαμάτα ποδήλατα δεν το συζητώ.

DonP wrote:
Πάντως το Brompton με τη λίρα στο 1.05 που είχε τότε εγώ το τσίμπησα 680 ευρώ απο Αγγλία. Σε ότι αφορά το δίπλωμα και τα ΜΜΕ τρώει όλα τα άλλα σπαστά άνετα (διπλώνει τόσο μικρό, και με την αλυσίδα "σαντουιτσαρισμένη" ανάμεσα στο σκελετό που αποκλείεται να έχεις πρόβλημα σε ΜΜΕ)

Έπεσες στη περίπτωση και όσο να 'ναι τα συγκεκριμένα ποδήλατα είναι και λίγο πιο φθηνά στην χώρα κατασκευής τους. Αλλά και 680 ευρώ πάλι δεν είναι λίγα για σπαστό και αν βάλεις και το πήγαινε έλα σου πάλι εκεί περίπου στα ίδια λεφτά σου βγήκε.

Γενικότερα παιδιά, και είναι κανόνας αυτό, ότι πληρώνεις παίρνεις.

Royaloak
Απών/απούσα

Για ένα Brompton αγορασμένο στην παραγωγό χώρα (Αγγλία), η αντιπρόσωπος εταιρεία της Ελλάδας παρέχει service ή ο χρήστης πληρώνει μεν φτηνότερα, αλλά ουσιαστικά μένει ακάλυπτος από τεχνικές υπηρεσίες;

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

εκτός αν σου σπάσει ο σκελετός οπότε πας εκεί που το αγόρασες για επισκευή γιατί δεν εισάγουν όλα τα μοντέλα σε όλες τις χώρες. Ευρωπαική ένωση βλέπεις καρδιά μου!

DonP
Απών/απούσα

vang wrote:

Στήν τιμή αυτή έιναι τα μεταφορικά?
Ποιό μοντέλλο έιναι; Είναι σίγουρα 2008 και όχι 2009 αλλά με πόσες ταχύτητες? Τί εξοπλισμό έχει; Φτερά, σκάρα ,φώτα;

θα στα πω στα γρήγορα:
1)καθολου μεταφορικά, το πήρα όταν είχα πάει σε φίλο που σπουδάζει στο Bath, παρόλα αυτά μου είχαν πει οτι στέλνουν κιόλας, δεν θυμάμαι με πόσο 2) ένα S του 2008 με 3 ταχύτητες, με φτερά και φώτα LED μπαταρίας (χωρίς σχάρα).

vang
Απών/απούσα

DonP wrote:
vang wrote:

Στήν τιμή αυτή έιναι τα μεταφορικά?
Ποιό μοντέλλο έιναι; Είναι σίγουρα 2008 και όχι 2009 αλλά με πόσες ταχύτητες? Τί εξοπλισμό έχει; Φτερά, σκάρα ,φώτα;

θα στα πω στα γρήγορα:
1)καθολου μεταφορικά, το πήρα όταν είχα πάει σε φίλο που σπουδάζει στο Bath, παρόλα αυτά μου είχαν πει οτι στέλνουν κιόλας, δεν θυμάμαι με πόσο 2) ένα S του 2008 με 3 ταχύτητες, με φτερά και φώτα LED μπαταρίας (χωρίς σχάρα).

Ευχαριστώ..
Προσπάθησα να κάνω σύγκριση αλλά οι Ελληνικές τιμές είναι για μοντέλα 2009, πού έχουν διαφορές.(π.χ σέλλα με rails και pentaclip). Επίσης στήν Ελλάδα έρχονται όλα τα μοντέλα με έξι ταχύτητες, λόγω του ανάγλυφου του εδάφους. Πάντως πρέπει να εξοικονόμησες γύρω στα 90 ευρώ από την εξαιρετικά επωφελή ισοτιμία και τουλάχιστον άλλα 70 επειδή το κουβάλησες μόνος σου...(Οταν το αγόρασα, μου είχαν ζητήσει απο το κατάστημα στο Λονδίνο 90 λίρες το 2004 για να μου το στείλουν και έτσι το πήρα στο αεροπλάνο...Ευτυχώς ήταν μαζί τα παιδιά με μικρές βαλιτσούλες αλλιώς θα πλήρωνα πάνω από 90 λίρες για υπέρβαρο...)

Θα τα πούμε σε καμιά βόλτα... Το δικό μου είναι ένα πράσινο Τ6 ( έξι ταχύτητες) με σκάρα και φώτα δυναμό μοντέλο 2003-4.

vang
Απών/απούσα

Royaloak wrote:
Για ένα Brompton αγορασμένο στην παραγωγό χώρα (Αγγλία), η αντιπρόσωπος εταιρεία της Ελλάδας παρέχει service ή ο χρήστης πληρώνει μεν φτηνότερα, αλλά ουσιαστικά μένει ακάλυπτος από τεχνικές υπηρεσίες;

Για ένα brompton αγορασμένο οπουδήποτε στόν κόσμο η αντιπρόσωπος εταιρεία στήν Ελλάδα Αction3 και οι εξουσιοδοτημένοι ντήλερς παρέχουν σέρβις με την ανάλογη κάθε φορά χρέωση.

Τυχόν ανταλλακτικά πού δέν είναι διαθέσιμα, είτε επειδή τα συγκεκριμένα μοντέλα δέν εισάγονται στήν Ελλάδα ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, μπορούν να παραγγελθούν επί τούτου μετά από την ενημέρωση του ενδιαφερόμενου για το κόστος και την συγκατάθεσή του.

Το δίκτυο τών εξουσιοδοτημένων ντήλερ θα επεκταθεί στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδος εν καιρώ.

Αρχικές ρυθμίσεις και πρώτο σέρβις αποτελούν προσφορά του εξουσιοδοτημένου ντήλερ πού έκανε την πώληση...Αν το ποδήλατο έχει αγοραστεί από το εξωτερικό δέν είναι δυνατό να ζητήσουμε σε κάποιον Ελληνα ντήλερ να εργαστεί δωρεάν. Μπορεί όμως να κάνει όποιες εργασίες χρειάζονται, με την ανάλογη χρέωση.

Τυχόν θέματα πού άπτονται της εγγύησης θα πρέπει να απευθύνονται μέσω του ντήλερ που έκανε την πώληση στόν αντιπρόσωπο της περιοχής και από εκεί στόν κατασκευαστή, ο οποίος έχει και τον τελικό λόγο και την τεχνογνωσία να εξετάσει το θέμα.

Η Action3 μπορεί να κάνει την εξυπηρέτηση, σε κάποιον χρήστη πού βρίσκεται στήν Ελλάδα, αλλά αγόρασε το ποδήλατο στο εξωτερικό, να προωθήσει τυχόν αίτημα εγγύησης πρός τον ντηλερ πού έκανε την πώληση και τον κατασκευαστή και να λειτουργήσει και ώς εμπειρογνώμων, αλλά δεν μπορεί να αναλάβει τυχόν κόστος μεταφοράς προς την χώρα όπου έγινε η πώληση και πίσω, προκειμένου να γίνει κάποια επισκευή εντός εγγύησης.

Συμπέρασμα.

Οχι! Δεν είναι κανείς ακάλυπτος από τεχνικές υπηρεσίες, αλλά τα πράγματα είναι πολύ απλούστερα και φθηνότερα, αν έχει κάνει την αγορά από τον ντήλερ , στην Ελλάδα, πού θα γνωρίσει προσωπικά και θα συζητήσει μαζί του, που θα τον βοηθήσει σχετικά με τις προδιαγραφές του ποδηλάτου που θα αγοράσει, θα του εξηγήσει πώς πρέπει να φροντίζει το ποδήλατό του, τι πρέπει να προσέχει, να λιπαίνει κλπ. Μπορεί το brompton να έχει ένα από τα πιο λεπτομερή USER MANUAL στην αγορά, το οποίο μπορείτε να βρείτε ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ στο www.brompton.gr αλλά τα μάνουαλ όταν τα ρωτάς κάτι, έχουν την κακή συνήθεια να μην απαντάνε…

Τέλος όσον αφορά την εντύπωση ότι "...πληρώνει μεν φθηνότερα στο εξωτερικό...",είναι πολύ πιθανό να μήν πληρώνει φθηνότερα...Πιθανόν να υπήρξαν κάποιες ευκαιρίες με εκπτώσεις τέλους έτους σε μοντέλα 2008 και πολύ επωφελή ισοτιμία της λίρας πού δέν ισχύει πιά. Η προσπάθεια της Action3, όσον αφορά τις τιμές των μοντέλων 2009, είναι να μην διαφέρουν από τις μέσες τιμές της Ευρώπης και της χώρας παραγωγής, μετά την ενσωμάτωση του κόστους διακίνησης, προβλεπόμενης συναλλαγματικής ισοτιμίας, διαφοροποίησης τιμών ex factory του κατασκευαστού, ΦΠΑ κλπ.

cookies
Απών/απούσα

Επειδή το έχω ψάξει αρκετά το θέμα με τα Brompton γιατί με ενδιαφέρει να πάρω ένα αλλά μάλλον δεν θα το κάνω καθώς είναι πανάκριβα, η διαφορά τιμής τους με την Αγγλίά είναι αισθητή μπορώ να πω.

Πιο συγκεκριμένα μοντέλο με 6 ταχύτητες, με λασποτήρες και σχάρα, χρώμα στο κύριο μέρος και στα άκρα (όχι μάυρο ή κόκκινο που είναι δωρεάν), ελαστικά Schalbe Marathon, σέλα Brooks, εσωτερικό δυναμό, easy wleels κοστίζει στην Ελλάδα 1383 ευρώ.

Το αντίστοιχο από Αγγλικό site κοστίζει 1037 λύρες + 20 λύρες μεταφορικά όπου σε ευρώ βγαίνει 1177.

αυτό είναι το site που αναφέρομαι.
http://www.kinetics-online.co.uk/html/order_form.shtml
Υπάρχουν κι άλλα βέβαια. Μερικά νομίζω έχουν και δωρεάν μεταφορικά κι άλλα αρκετά πιο ακριβά.

--> Οι τιμές αυτές είναι με την σημερινή ισοτιμία (1,1138) που άνεβηκε από τις προηγούμενες - κι αν φτάσει να είναι ίσο με το ευρώ όπως έτσι προβλέποτουν τότε υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη διαφορά!

Οι τιμές οι από πάνω είναι για τον κατάλογο του 2009.

edit: επίσης ο νεός τιμοκατάλογος (B-SPOKE) υπάρχει και στο site της brompton. ορίστε το λινκ: http://clients.squareeye.com/uploads/brompton/012%20&%20013%20B-spoke%20...

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Για τον ίδιο λόγο πήρα το dahon cadenza για κάποιες απο τις μετακινήσεις μου,με το φόβο οτι μπορεί να μην με αφήσουν στο μετρό λόγο όγκου.Αρχικά σκεφτόμουν το espresso αλλά οδηγόντας και τα δύο οι διαφορές ήταν τρομαχτικές.
Τελικά κατέληξα στο cadenza βάζοντας ένα τμήμα του ποσού σε δόσεις και δεν το μετάνιωσα διότι δεν έχει καμία απολύτως διαφορά απο ένα οποιοδήποτε κλασσικό ποδήλατο της κατηγορίας του και ποτέ δεν μου έχουν πεί τίποτα απολύτως ούτε στο μετρό ούτε στον ΗΣΑΠ,αφού οταν το παίρνεις αγκαλιά θεωρείται χειραποσκευή και τελειώνει εκεί.Όσο για το βάρος των δύο ποδηλάτων συνηθίζεται αμέσως και θα σε διευκολύνει απίστευτα αν στην δουλειά σου τα αφεντικά δεν έχουν μυαλά του 50 και σε αφήνουν να το βάλεις μέσα,όπως και στο σπίτι σου(εννοείται!)
Ένα μικρό μείον έιναι οτι δέν έχουν τηλεσκοπικό λαιμό κ μερικές φορες θα χρειαστεί να γυρίσεις το τιμόνι πλάγια με ένα allenάκι,αλλά και πάλι ξεπερνιέται...
Σίγουρα πάντως έχεις πολύ λιγότερες πιθανότητες να το κλαίς :]
καλή τύχη και πάντα όρθιος ότι και αν διαλέξεις :]

cookies
Απών/απούσα

Γιατί δεν σχολίασε κανείς κάτι από εσάς που λέγατε πως είναι ίδιες οι τιμές στην Αγγλιά κι εδώ?
Θα ήταν ενδιαφέρον όμως να μας πείτε γιατί παρατηρούμε τέτιες διαφορές στις τιμές.
Δυστυχώς είναι σχεδόν σε όλα τις μάρκες ποδηλάτων που έχω κοιτάξει..

vang
Απών/απούσα

Οι ισοτιμίες της Λίρας τρελάθηκαν τους τελευταίους μήνες...

Η λίρα μετά από πολλά χρόνια ισοτιμίας με μέση τιμή 1,45 ευρώ, έχασε έδαφος το 2007 και 2008. Μέχρι εκεί καλά.. Τούς τελευταίους μήνες του 2008 έπεσε σε κάθετη πτώση ξαφνιάζοντας τις αγορές και μαζί βέβαια και Βρετανούς κατασκευαστές και εμπόρους, αντιπροσώπους κλπ.οι οποίοι έχουν συμφωνήσει και ενδεχομένως πληρώσει πριν από αρκετό καιρό τα στοκ και τα υλικά τους.

Το διεθνές εμπόριο δεν μπορεί να προσαρμοστεί με αυτή την ταχύτητα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται διαφορές.

Την περασμένη βδομάδα πληρώθηκε λογαριασμός με λίρα 1,15. Πρίν ήταν 1,05 τώρα 1,11 πριν τρεις μήνες πληρώθηκε μεγάλη παραγγελία με λίρα 1,28...
Κανείς δεν ξέρει αν την άλλη βδομάδα ή τον άλλο μήνα θα ξαναείναι στο 1,28...

Πάντως αν η λίρα παραμείνει σε χαμηλή ισοτιμία με το ευρώ, είναι σίγουρο ότι οι Βρετανοί κατασκευαστές θα αυξήσουν τις τιμές ex factory, καθώς και αυτοί με την λίρα τους "ψωνίζουν" πρώτες ύλες από τον υπόλοιπο κόσμο και συνεπώς θα εκτιναχθεί το κόστος παραγωγής τους.

Οι τελευταίοι μήνες του 2008 έφεραν νέα δεδομένα στην παγκόσμια οικονομία και μέσα στο 2009 θα δούμε να εμφανίζονται συνθήκες αγορών πού δεν είχαμε ξαναδεί στο παρελθόν και δεν μπορούσαμε να προβλέψουμε.

Πάντως η αισιοδοξία είναι χρήσιμο εφόδιο για τους μήνες πού έρχονται...

Για να δούμε τι θα δούμε...

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
Για τον ίδιο λόγο πήρα το dahon cadenza για κάποιες απο τις μετακινήσεις μου,με το φόβο οτι μπορεί να μην με αφήσουν στο μετρό λόγο όγκου.Αρχικά σκεφτόμουν το espresso αλλά οδηγόντας και τα δύο οι διαφορές ήταν τρομαχτικές.
Τελικά κατέληξα στο cadenza βάζοντας ένα τμήμα του ποσού σε δόσεις και δεν το μετάνιωσα διότι δεν έχει καμία απολύτως διαφορά απο ένα οποιοδήποτε κλασσικό ποδήλατο της κατηγορίας του και ποτέ δεν μου έχουν πεί τίποτα απολύτως ούτε στο μετρό ούτε στον ΗΣΑΠ,αφού οταν το παίρνεις αγκαλιά θεωρείται χειραποσκευή και τελειώνει εκεί.Όσο για το βάρος των δύο ποδηλάτων συνηθίζεται αμέσως και θα σε διευκολύνει απίστευτα αν στην δουλειά σου τα αφεντικά δεν έχουν μυαλά του 50 και σε αφήνουν να το βάλεις μέσα,όπως και στο σπίτι σου(εννοείται!)
Ένα μικρό μείον έιναι οτι δέν έχουν τηλεσκοπικό λαιμό κ μερικές φορες θα χρειαστεί να γυρίσεις το τιμόνι πλάγια με ένα allenάκι,αλλά και πάλι ξεπερνιέται...
Σίγουρα πάντως έχεις πολύ λιγότερες πιθανότητες να το κλαίς :]
καλή τύχη και πάντα όρθιος ότι και αν διαλέξεις :]

Αλλά no money no honey.. Τέλος πάντων δεν έχει σημασία το μοντέλο. Σημασία έχει να κάνεις την δουλειά σου.. Όλα τα σπαστά καλά είναι ΚΥΡΙΩΣ για τον λόγο ότι τα φυλάς μέσα στο σπίτι σου και παίζει να στα κλέψουν. Θα το δείτε ότι λίγο παρακάτω θα πάρει πολύ περισσότερος κόσμος σπαστά ποδήλατα γιατί όλοι οι παράγοντες συνηγορούν σε αυτό. Μικρά σπίτια, δυσκολία στην μετακίνηση, συνεχείς κλοπές.

vang
Απών/απούσα

Αναζήτησα να βρώ πώς πετυχαίνουν τα μεταφορικά πού αναφέρονται, γιατί σε εμένα στοιχίζει πολύ περισσότερα, αλλά δέν τα κατάφερα...
Κοιτώντας στό σάιτ που αναφέρεται,
Βρήκα αυτό
I’m in [insert country], how much would it cost to buy a [insert product] from you?

We’re a UK company so we’re mainly set up to ship within the UK. However, the cost to ship abroad is the cost of the goods on our website plus shipping (anything from about £30 up to about £600), plus any import duty at your end.

We have shipped to various far flung locations and are happy to do so, however, you should also be aware that (and this particularly applies to bikes) the goods may require some assembly at your end and may have undergone minor transit damage requiring adjustment. Also, obviously it is very hard for us to help you with any problems you may have if we cannot see the bike.

... που στην δεύτερη παράγραφο μιλάει για μεταφορικά από 30 έως 600 λίρες. Επίσης είναι απόλυτα τίμιος όσον αφορά τα προβλήματα πού μπορεί να προκύψουν κατά την μεταφορά και το γεγονός ότι δεν μπορεί να βοηθήσει και πολύ από μακριά...

Πάντως αν κάποιος βρει λύση να έρχεται από Λονδίνο στην Αθήνα με 20 λίρες το ποδήλατο με ενδιαφέρει πολύ!

wp