αλλα αν σκεφτείς οτι δεν πληρώνονται , δεν έχουν οδηγούς , δεν κόβονται εισιτήρια, δεν συντηρούνται σωστά τα λεωφορεία δεν έχουμε πολύ μέλλον
Είμαστε πολλοί πίσω , σαν παράδειγμα σκέψου τις ράμπες για καρότσια αμαξίδια , σχεδόν ολες δεν λειτουργούν ή δεν κατεβαίνουν τερμα (και αν θυμάμαι καλά απο τον κανονισμό τους είναι υποχρεωμένοι να τις διαθέσουν ) και πολλοί οδηγοί και επιβάτες δεν έχουν τρόπους οταν χρειαστεί να κατεβεί η ράμπα (αδιακρισία-δυσαρέσκιά στο φουλ )
είναι δύσκολο να περιμένουμε κάτι πόσο μάλλον να χώσουμε ποδήλατο μέσα που δεν υπάρχει χώρος
Για τα λεωφορεία είχαμε θέσει το ζήτημα των σχαρών στον ΟΑΣΑ αλλά η απάντηση ήταν αρνητική. Ο λόγος/δικαιολογία που προέβαλαν ήταν ότι στα γκαράζ τα λεωφορεία χωράνε ίσα ίσα. Τα συμπεράσματα δικά σας!
Πάντως σε βραδινά δρομολόγια που δεν έχει κόσμο, πολλές φορές οι οδηγοί επιτρέπουν το ποδήλατο...
Υπήρξαν και άλλες απαντήσεις κατά καιρούς:
πχ. οτι αυτό είναι ένα σύστημα που δεν υπάρχει (;) στην ΕΕ αλλά μόνο στις ΗΠΑ, οτι θα καθυστερούν ακόμα περισσότερο τα δρομολόγια με τα φόρτωνε-ξεφόρτωνε των ποδηλάτων, οτι υπάρχει θέμα ασφάλειας (πχ. σε περίπτωση ατυχήματος όλο αυτό το σιδερικό (ποδήλατο) θα κατακρεουργήσει το θύμα που θα πέσει επάνω του), οτι είναι θέμα υποδομής, οτι κλπ...και οτι γενικώς όπως πάντα υπάρχει θέμα πολιτικής βούλησης...
Μπα... μη το λες... Οι φθηνές ή ακόμα και τζάμπα λύσεις, τους αφήνουν ΠΑΝΤΕΛΩΣ αδιάφορους (τσεκαρισμένο), μια και εκεί δεν υπάρχει κίνητρο για ρουσφέτια και πλάγιο κέρδος..
...δεν έχω δει πουθενά αυτό το σύστημα με τις σχάρες στα λεωφορεία, ή εάν υπήρχε σχάρα σίγουρα δεν ήταν φορτωμένο. Νομίζω ότι είναι κάτι ακραίο καθώς όντως είναι επικίνδυνη η σχάρα ακόμα και χωρίς ποδήλατο πάνω ειδικά για πεζούς να τους κόψει τα πόδια με αστείες ταχύτητες χώρια που σε περίπτωση πτώσης του ποδηλάτου και δικομανούς ποδηλάτη θα δημιουργούντουσαν περιπέτειες. Επιπλέον τα λεωφορεία που πολλές φορές στρίβουν στον "πόντο" θα χάναν πολύτιμη ευελιξία, ενώ είμαι βέβαιος πως με λίγη αδεξιότητα στην πρόσδεση ενός ποδηλάτου θα δημιουργούντουσαν μεγάλες καθυστερήσεις.
Για το μέσα στο λεωφορείο το ποδήλατο είναι απλά επικίνδυνο και ένας επιβάτης να είναι μέσα. Έχω βρεθεί σε απότομο φρενάρισμα σε αστικό λεωφορείο όπου την επόμενη μέρα έβλεπα τρεις επιβάτες με σημάδια νοσηλείας. Δεν θα ήθελα με τίποτα να ήταν και ποδήλατο μέσα.
Ο κυριότερος όμως λόγος είναι ότι ακόμα και σε συνθήκες ελεύθερης ροής η μέση ταχύτητα ενός ποδηλάτη είναι σχεδόν ίδια με του λεωφορείου που κάνει στάσεις.
Ας προσπαθούμε να δώσουμε λύσεις σε άλλα πιο καυτά θέματα. Αυτή τη στιγμή στο μετρό και τον ΗΣΑΠ επιτρέπονται 2 ποδήλατα ενώ είναι κοινό μυστικό ότι μπορεί να υπάρξει ζήτηση ακόμα και για 10 ποδήλατα. Πρέπει να πιέσουμε τα μέσα σταθερής τροχιάς να κάνουν τα εξής δύο απλά πράγματα:
-Να αφαιρέσουν τις δύο τετράδες από τα ακραία βαγόνια. Αναγκαστικά και από το πρώτο και το τελευταίο επειδή σε πολλούς τερματικούς σταθμούς ο συρμός απλά αλλάζει κατεύθυνση. Θα χαθούν 16 θέσεις καθιστών, αλλά δεν θα γίνονται ακροβατικά κάθε πρωί, και η συνολική χωρητικότητα θα μείνει ίδια, αφού στο πρώτο βαγόνι θα υπάρχουν περισσότερες θέσεις για όρθιους.
-Να γίνονται επίσημες συστάσεις μέσω μεγαφώνων να αποφεύγεται η είσοδος των επιβατών στην τελευταία πόρτα. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιά λογική επιβάτες βλέπουν τα -παράτυπα- 4-5 ποδήλατα στην τελευταία πόρτα και μπαίνουν σε αυτή.
Η λογική να μην μπαίνεις εφόσον είναι πάνω από δύο δεν έχει νόημα, επειδή το πρωί ακόμα και το ένα φαίνεται υπερβολικό και από την άλλη με αυτήν την λογική τις ώρες αιχμής μπορεί κάποιος να περιμένει ώρες ολόκληρες εάν θέλει να είναι τυπικός.
Για το κόστος της αφαίρεσης η λύση είναι απλή. Τα μεγάλα ποδηλάταδικα θα δώσουν μάχη για να βάλουν μία διαφήμιση σε μέγεθος Α3 εκεί, καθώς πιο στοχευμένη διαφήμιση (ακριβώς στους υποψήφιους αγοραστές, σε μία διαδρομή που θα είναι μέσα για μισή ώρα) δεν υπάρχει.
...δεν έχω δει πουθενά αυτό το σύστημα με τις σχάρες στα λεωφορεία, ή εάν υπήρχε σχάρα σίγουρα δεν ήταν φορτωμένο. Νομίζω ότι είναι κάτι ακραίο καθώς όντως είναι επικίνδυνη η σχάρα ακόμα και χωρίς ποδήλατο πάνω ειδικά για πεζούς να τους κόψει τα πόδια με αστείες ταχύτητες χώρια που σε περίπτωση πτώσης του ποδηλάτου και δικομανούς ποδηλάτη θα δημιουργούντουσαν περιπέτειες. Επιπλέον τα λεωφορεία που πολλές φορές στρίβουν στον "πόντο" θα χάναν πολύτιμη ευελιξία, ενώ είμαι βέβαιος πως με λίγη αδεξιότητα στην πρόσδεση ενός ποδηλάτου θα δημιουργούντουσαν μεγάλες καθυστερήσεις.
Για το μέσα στο λεωφορείο το ποδήλατο είναι απλά επικίνδυνο και ένας επιβάτης να είναι μέσα. Έχω βρεθεί σε απότομο φρενάρισμα σε αστικό λεωφορείο όπου την επόμενη μέρα έβλεπα τρεις επιβάτες με σημάδια νοσηλείας. Δεν θα ήθελα με τίποτα να ήταν και ποδήλατο μέσα.
Ο κυριότερος όμως λόγος είναι ότι ακόμα και σε συνθήκες ελεύθερης ροής η μέση ταχύτητα ενός ποδηλάτη είναι σχεδόν ίδια με του λεωφορείου που κάνει στάσεις.
Ας προσπαθούμε να δώσουμε λύσεις σε άλλα πιο καυτά θέματα. Αυτή τη στιγμή στο μετρό και τον ΗΣΑΠ επιτρέπονται 2 ποδήλατα ενώ είναι κοινό μυστικό ότι μπορεί να υπάρξει ζήτηση ακόμα και για 10 ποδήλατα. Πρέπει να πιέσουμε τα μέσα σταθερής τροχιάς να κάνουν τα εξής δύο απλά πράγματα:
-Να αφαιρέσουν τις δύο τετράδες από τα ακραία βαγόνια. Αναγκαστικά και από το πρώτο και το τελευταίο επειδή σε πολλούς τερματικούς σταθμούς ο συρμός απλά αλλάζει κατεύθυνση. Θα χαθούν 16 θέσεις καθιστών, αλλά δεν θα γίνονται ακροβατικά κάθε πρωί, και η συνολική χωρητικότητα θα μείνει ίδια, αφού στο πρώτο βαγόνι θα υπάρχουν περισσότερες θέσεις για όρθιους.
-Να γίνονται επίσημες συστάσεις μέσω μεγαφώνων να αποφεύγεται η είσοδος των επιβατών στην τελευταία πόρτα. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιά λογική επιβάτες βλέπουν τα -παράτυπα- 4-5 ποδήλατα στην τελευταία πόρτα και μπαίνουν σε αυτή.
Η λογική να μην μπαίνεις εφόσον είναι πάνω από δύο δεν έχει νόημα, επειδή το πρωί ακόμα και το ένα φαίνεται υπερβολικό και από την άλλη με αυτήν την λογική τις ώρες αιχμής μπορεί κάποιος να περιμένει ώρες ολόκληρες εάν θέλει να είναι τυπικός.
Για το κόστος της αφαίρεσης η λύση είναι απλή. Τα μεγάλα ποδηλάταδικα θα δώσουν μάχη για να βάλουν μία διαφήμιση σε μέγεθος Α3 εκεί, καθώς πιο στοχευμένη διαφήμιση (ακριβώς στους υποψήφιους αγοραστές, σε μία διαδρομή που θα είναι μέσα για μισή ώρα) δεν υπάρχει.
Για τα λεωφορεία είχαμε θέσει το ζήτημα των σχαρών στον ΟΑΣΑ αλλά η απάντηση ήταν αρνητική. Ο λόγος/δικαιολογία που προέβαλαν ήταν ότι στα γκαράζ τα λεωφορεία χωράνε ίσα ίσα. Τα συμπεράσματα δικά σας!
Πάντως σε βραδινά δρομολόγια που δεν έχει κόσμο, πολλές φορές οι οδηγοί επιτρέπουν το ποδήλατο...
Καποια πτυσομενη ή να διπλωνει (όπως τα τραπεζακια) σχαρα στο πισω μερος?
Πτυσωμενους (για λογους ασφαλειας) γαντζους να τα κρεμαμε (σκεφτηκα να εχει και διακοπτη που θα ενημερωνει μπροστα τον οδηγο οτι ξεφόρτωσες το ποδηλατο οταν μαζεύεις τον γαντζο)?
Μπροστα ειναι σιγουρα επικίνδυνη μια σχαρα.
Δεν υπαρχει κατι αναλογο σε αλλες Ευρωπαικες χωρες?
Σίγουρα το ποδήλατο ειναι αν οχι γρηγορότερο το ιδιο γρήγορο με τα λεωφορεία,
αλλα υπαρχουν σημεια της πολης που αποφευγεις αν εχει πχ ανηφορες και δεν θες να πας ιδρωμενος στον πελατη.
Στο τραμ νομίζω μπαίνουμε κανονικά
Στα λεωφορεία πίκρα!
κανονικά πρέπει να έχουν κάτι τέτοια :
αλλα αν σκεφτείς οτι δεν πληρώνονται , δεν έχουν οδηγούς , δεν κόβονται εισιτήρια, δεν συντηρούνται σωστά τα λεωφορεία δεν έχουμε πολύ μέλλον
Είμαστε πολλοί πίσω , σαν παράδειγμα σκέψου τις ράμπες για καρότσια αμαξίδια , σχεδόν ολες δεν λειτουργούν ή δεν κατεβαίνουν τερμα (και αν θυμάμαι καλά απο τον κανονισμό τους είναι υποχρεωμένοι να τις διαθέσουν ) και πολλοί οδηγοί και επιβάτες δεν έχουν τρόπους οταν χρειαστεί να κατεβεί η ράμπα (αδιακρισία-δυσαρέσκιά στο φουλ )
είναι δύσκολο να περιμένουμε κάτι πόσο μάλλον να χώσουμε ποδήλατο μέσα που δεν υπάρχει χώρος
Πάνος
Για τα λεωφορεία είχαμε θέσει το ζήτημα των σχαρών στον ΟΑΣΑ αλλά η απάντηση ήταν αρνητική. Ο λόγος/δικαιολογία που προέβαλαν ήταν ότι στα γκαράζ τα λεωφορεία χωράνε ίσα ίσα. Τα συμπεράσματα δικά σας!
Πάντως σε βραδινά δρομολόγια που δεν έχει κόσμο, πολλές φορές οι οδηγοί επιτρέπουν το ποδήλατο...
Υπήρξαν και άλλες απαντήσεις κατά καιρούς:
πχ. οτι αυτό είναι ένα σύστημα που δεν υπάρχει (;) στην ΕΕ αλλά μόνο στις ΗΠΑ, οτι θα καθυστερούν ακόμα περισσότερο τα δρομολόγια με τα φόρτωνε-ξεφόρτωνε των ποδηλάτων, οτι υπάρχει θέμα ασφάλειας (πχ. σε περίπτωση ατυχήματος όλο αυτό το σιδερικό (ποδήλατο) θα κατακρεουργήσει το θύμα που θα πέσει επάνω του), οτι είναι θέμα υποδομής, οτι κλπ...και οτι γενικώς όπως πάντα υπάρχει θέμα πολιτικής βούλησης...
καλά αν τους λέγαμε σας τα πληρώνουμε να δείτε πως θα χώραγαν
Μπα... μη το λες... Οι φθηνές ή ακόμα και τζάμπα λύσεις, τους αφήνουν ΠΑΝΤΕΛΩΣ αδιάφορους (τσεκαρισμένο), μια και εκεί δεν υπάρχει κίνητρο για ρουσφέτια και πλάγιο κέρδος..
...δεν έχω δει πουθενά αυτό το σύστημα με τις σχάρες στα λεωφορεία, ή εάν υπήρχε σχάρα σίγουρα δεν ήταν φορτωμένο. Νομίζω ότι είναι κάτι ακραίο καθώς όντως είναι επικίνδυνη η σχάρα ακόμα και χωρίς ποδήλατο πάνω ειδικά για πεζούς να τους κόψει τα πόδια με αστείες ταχύτητες χώρια που σε περίπτωση πτώσης του ποδηλάτου και δικομανούς ποδηλάτη θα δημιουργούντουσαν περιπέτειες. Επιπλέον τα λεωφορεία που πολλές φορές στρίβουν στον "πόντο" θα χάναν πολύτιμη ευελιξία, ενώ είμαι βέβαιος πως με λίγη αδεξιότητα στην πρόσδεση ενός ποδηλάτου θα δημιουργούντουσαν μεγάλες καθυστερήσεις.
Για το μέσα στο λεωφορείο το ποδήλατο είναι απλά επικίνδυνο και ένας επιβάτης να είναι μέσα. Έχω βρεθεί σε απότομο φρενάρισμα σε αστικό λεωφορείο όπου την επόμενη μέρα έβλεπα τρεις επιβάτες με σημάδια νοσηλείας. Δεν θα ήθελα με τίποτα να ήταν και ποδήλατο μέσα.
Ο κυριότερος όμως λόγος είναι ότι ακόμα και σε συνθήκες ελεύθερης ροής η μέση ταχύτητα ενός ποδηλάτη είναι σχεδόν ίδια με του λεωφορείου που κάνει στάσεις.
Ας προσπαθούμε να δώσουμε λύσεις σε άλλα πιο καυτά θέματα. Αυτή τη στιγμή στο μετρό και τον ΗΣΑΠ επιτρέπονται 2 ποδήλατα ενώ είναι κοινό μυστικό ότι μπορεί να υπάρξει ζήτηση ακόμα και για 10 ποδήλατα. Πρέπει να πιέσουμε τα μέσα σταθερής τροχιάς να κάνουν τα εξής δύο απλά πράγματα:
-Να αφαιρέσουν τις δύο τετράδες από τα ακραία βαγόνια. Αναγκαστικά και από το πρώτο και το τελευταίο επειδή σε πολλούς τερματικούς σταθμούς ο συρμός απλά αλλάζει κατεύθυνση. Θα χαθούν 16 θέσεις καθιστών, αλλά δεν θα γίνονται ακροβατικά κάθε πρωί, και η συνολική χωρητικότητα θα μείνει ίδια, αφού στο πρώτο βαγόνι θα υπάρχουν περισσότερες θέσεις για όρθιους.
-Να γίνονται επίσημες συστάσεις μέσω μεγαφώνων να αποφεύγεται η είσοδος των επιβατών στην τελευταία πόρτα. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιά λογική επιβάτες βλέπουν τα -παράτυπα- 4-5 ποδήλατα στην τελευταία πόρτα και μπαίνουν σε αυτή.
Η λογική να μην μπαίνεις εφόσον είναι πάνω από δύο δεν έχει νόημα, επειδή το πρωί ακόμα και το ένα φαίνεται υπερβολικό και από την άλλη με αυτήν την λογική τις ώρες αιχμής μπορεί κάποιος να περιμένει ώρες ολόκληρες εάν θέλει να είναι τυπικός.
Για το κόστος της αφαίρεσης η λύση είναι απλή. Τα μεγάλα ποδηλάταδικα θα δώσουν μάχη για να βάλουν μία διαφήμιση σε μέγεθος Α3 εκεί, καθώς πιο στοχευμένη διαφήμιση (ακριβώς στους υποψήφιους αγοραστές, σε μία διαδρομή που θα είναι μέσα για μισή ώρα) δεν υπάρχει.
Πολύ σωστός σε όλα!
Καποια πτυσομενη ή να διπλωνει (όπως τα τραπεζακια) σχαρα στο πισω μερος?
Πτυσωμενους (για λογους ασφαλειας) γαντζους να τα κρεμαμε (σκεφτηκα να εχει και διακοπτη που θα ενημερωνει μπροστα τον οδηγο οτι ξεφόρτωσες το ποδηλατο οταν μαζεύεις τον γαντζο)?
Μπροστα ειναι σιγουρα επικίνδυνη μια σχαρα.
Δεν υπαρχει κατι αναλογο σε αλλες Ευρωπαικες χωρες?
Σίγουρα το ποδήλατο ειναι αν οχι γρηγορότερο το ιδιο γρήγορο με τα λεωφορεία,
αλλα υπαρχουν σημεια της πολης που αποφευγεις αν εχει πχ ανηφορες και δεν θες να πας ιδρωμενος στον πελατη.