ΟΣΕ

13 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
thrax@podilates.gr
Απών/απούσα

Επειδή σχεδιάζω μεγάλη βόλτα και επιστροφή με τρένο, μήπως ξέρετε αν επιτρέπεται η μεταφορά ποδηλάτων με αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Marios
Απών/απούσα

δεν εδώ μερικές απόψεις για τραίνα http://www.podilates.gr/node/4354

k.karamanis
Απών/απούσα

φίλε ποδηλάτη είναι μακράν ο χειρότερος οργανισμός όλων των εποχών! Προτίμησε οτιδήποτε άλλο εκτός του ΟΣΕ! Φαντάσου ότι στον 21ο αιώνα και δεν μπορείς να προαγοράσεις ή να κρατήσεις εισητίριο. Πρέπει να πας από τα εκδοτήρια του πριν ταξιδέψεις και να το αγοράσεις!!! Μία φορά πήγα στη Θεσσαλονίκη και έμαθα τι εστί ταλαιπωρία και γιόγκα!

Δεν ψάχνεις το θέμα με τα ΚΤΕΛ?

Σοφία Σκέτο
Απών/απούσα

Πριν 2-3 μήνες ήμουν στο σταθμό Λαρίσης του ΟΣΕ και είδα 2 άτομα που ανέβαζαν τα ποδήλατά τους στο βαγόνι. Τους ρώτησα τι τους είπαν οι σταθμάρχες γι' αυτό και αν επιτρέπεται, και μου είπαν ότι τις περισσότερες φορες το αν θα ανεβάσεις το ποδήλατο εξαρτάται από την κρίση του σταθμάρχη (αυτό το είπανε και σε μένα το περασμένο καλοκαιρι..).
Αυτος τους άφησε να τα έχουν καθ'όλη τη διάρκεια του ταξιδιού στο χώρο που υπάρχει στην αρχή και τέλος κάθε βαγονιου. Βεβαια ήταν και σχετικα μικρα (σε σχέση με mtb -ηταν bmx-).
Υπάρχει και η δυνατότητα να το σπάσεις αν μιλάμε για πολυ μεγαλο ταξιδι και να το έχεις στο χωρο αποσκευων κανονικα οπως και οι βαλιτσες..Για να μην εισαι συνεχεια ορθιος να το προσεχεις. Εκει τουλάχιστον θα είναι δίπλα σου.
Πάντως το θέμα του σταθμάρχη είναι λίγο περίεργο γιατί ουσιαστικά αποφασίζει εκείνη τη στιγμή αν θα σε αφήσει ή οχι.. (από όσο εχω καταλάβει δηλαδη..) πάρε ενα τηλ στον οσε (στο 1110) να το διευκρινήσεις.
(Αλλα επειδή και εκεί λένε τα δικά τους καμιά φορα και δεν βρίσκεις υπεύθυνο άτομο να σου απαντήσει, μπορείς να περάσεις απο κάποιο σταθμο να ρωτήσεις απευθείας -αν ειναι κοντά σου-.. Με την ευγένεια όλα γίνονται!)

ΠιΕς: @ k.karamanis
Μάλλον έχει αλλάξει αυτό που λες για την προαγορά.. Τουλάχιστον εγώ που ταξιδεύω συχνα με τραίνο δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα.. κάθε φορα κάνω κράτηση απο το 1110 ή το αγοράζω μέρες νωρίτερα κανονικά, χωρίς πρόβλημα :D

Btw πόσο μακριά πας??

k.karamanis
Απών/απούσα

Εννοείς ότι τους παίρνεις τηλέφωνο, το "κλείνεις" και πρέπει μέσα σε -νομίζω- 48 ώρες να πας εκεί και να το αγοράσεις? Τι γίνεται όμως αν θέλεις να το κλείσεις 2 εβδομάδες πριν? Γιατί υποτίθεται ότι θέλεις να ταξιδέψεις και όχι να κάνεις τις βόλτες σου στο σταθμό!
Καλά με ελλείματα ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ εκατομμυρίων και αυτοί διώχνουν τους πελάτες τους! Συγνώμη που θα το πω αλλά τα μάτια τους μόνοι τους τα βγάζουν μια χαρά και δεν χρειάζονται βοήθεια! Ή νομίζουν ότι θα τους συντηρούμε επ άπειρον? Ήθελα να μεταφέρω με την εμπορική αμαξοστοιχία ένα σκάφος και ακόμη περιμένω τον "αρμόδιο"!

thrax@podilates.gr
Απών/απούσα

Το ξέρω ότι γίνεται να μπει το ποδήλατο στη ζούλα, αν θέλει το προσωπικό. Αυτό το ΑΝ δεν μπορώ να το ρισκάρω, ειδικά αν σκεφτείς ότι θα κάνουμε 150 χλμ. περίπου και μετά υπάρχει ενδεχόμενο να ξεμείνουμε στο σταθμό, βράδυ! Σκοπεύουμε να ξεκινήσουμε από Ορεστιάδα και να φτάσουμε Αλεξανδρούπολη μέσα από τα βουνά του Δέρειου και της Δαδιάς, από όπου θα παίρναμε το βραδυνό τρένο για την επιστροφή μας. Μιλάμε για μια μικρή απόσταση και ένα άδειο τρένο!

Ρώτησα σε όλα τα επίπεδα. Οι απαντήσεις ήταν αγενέσταστες και πάντα αρνητικές. Η μόνη λύση είναι το ΚΤΕΛ (που δεν έχει πρόβλημα αν ο χώρος αποσκευών δεν είναι γεμάτος) ή η λύση και συσκευασία του ποδηλάτου σαν αποσκευή. Αυτό δεν με ελκύει, καθώς πρέπει μετά τη βόλτα να ψάχνουμε για κούτες και φενιζόλ! Μόμη λύση η τροποποίηση της διαδρομής για κυκλική επιστροφή στο σημείο εκκίνησης. Κρίμα!

Αυτό που με στεναχωρεί όμως είναι το παράλογο του πράγματος. Παλιά, σαν συνοδευόμενο ή σαν φορτωτική μπορούσες να ανεβάσεις στο τρένο και... βαπόρι. Τώρα ξαφνικά απαγορεύεται! Οπισδοδρόμηση.

Σοφία Σκέτο
Απών/απούσα

@k karamanis δεν παίρνω το μέρος του οσε, αλίμονο! απλά είπα αυτό που κάνω εγω. δεν θυμάμαι πόσες μέρες εχω περιθώριο μετά την προαγορά (μπορεί να ειναι 2 όπως είπες), ετσι κ αλλιώς σχεδόν αμέσως το πληρωνω.

Εμένα προσωπικά είναι το μέσο που με βολεύει περισσότερο απο οτιδήποτε άλλο γιατι κάθε φορά κάνω διαδρομή αθηνα-ορεστιαδα και αυτό μου ειναι πολύ δυσάρεστο να το κάνω -στριμωγμενη- τόσες ωρες στα καθίσματα του κτελ. :)

@thrax (εντελώς ενημερωτικά αν και ελπίζω να μην ισχύει) αυτό που μου είπαν οταν ρώτησα κ εγώ στον οσε (για το οτι εξαρτάται απο τον σταθμάρχη) μου το ειπαν επίσης και στα κτελ ενός νησιού, οτι δηλαδή εξαρτάται από τον αδηγο.. μην αποθαρρύνεσαι όμως γιατί έτσι κ αλλιώς αν σου πουν εντάξει μετά οτι και να πει ο οδηγός εσυ θα το ανεβάσεις θέλει δεν θελει.παντως ρώτα τα πάντα για να είσαι καλυμμένος!
Δεν φαντάζεσαι πόσο σε ζηλεύω που θα πας Δαδιά! ανυπομονώ μέχρι τον Ιούλιο για να ξαναπάω!! :D :D

k.karamanis
Απών/απούσα

Εσένα σε βολεύει αλλά εγώ να ξαναπεράσω τέτοια ταλαιπωρία δεν θα το επιχειρήσω ξανά, εκτός αν είναι η τελευταία λύση! Απλώς αναρωτιέμαι αν αυτοί οι άνθρωποι (του ΟΣΕ)έχουν λίγο μυαλό! Γιατί δεν κάνουν κάτι έτσι ώστε να καταστήσουν το τρένο φιλικό προς το κοινό?

one less car
Απών/απούσα

Μυαλό έχουν και παραέχουν, αλλά εφ' όσον επίκειται το πούλημα και του ΟΣΕ, "επιβάλλεται" η πλήρης αποδιοργάνωσή του και η απαξίωση στα μάτια των επιβατών, έστω και με το ζόρι. Αυτή είναι η επιτυχημένη συνταγή του μάρκετιν των αγοραπωλησιών μεγάλων επιχειρήσεων (βλ. ολυμπιακή). Πρώτα διαλύουμε κάτι που δουλεύει καλά, το αποδιοργανώνουμε, το κόβουμε κομματάκια και μετά το πουλάμε στις όσο το δυνατόν χαμηλότερες τιμές για να μπορέσει ο νέος αγοραστής να "κονομήσει" περισσότερα αλλά και για να δείξουμε στους "ανταγωνιστές" μας στην αγορά ότι είμαστε οι καλύτεροι.

Η πλάκα στην όλη ιστορία είναι ότι οι εργαζόμενοι στην συγκεκριμένη εταιρεία το όλο παιχνίδι το γνωρίζουν πολύ καλά, καλύτερα απ' ότι σας τα γράφω εγώ και αυτό που κάνουν είναι να απαξιώνουν ακόμα περισσότερο την συγκεκριμένη επιχείρηση με τις αλλοπρόσαλλες και σχεδόν εκδικητικές συμπεριφορές προς τους χρήστες του μέσου, τους πελάτες τους. Τελευταία τους "πετυχεσιά" η ανακοίνωση για την απεργία της πρωτομαγιάς στις 11παρά ενώ ξεκινούσαν την απεργία από τις 12 και ενώ είχαν εκδοθεί εισητήρια και ο κόσμος περίμενε με τις βαλίτσες στο χέρι να μπει στο τραίνο!!!

k.karamanis
Απών/απούσα

η δεύτερη παράγραφος σου, αναιρεί την πρώτη! Εμένα αν ήταν να μου κλείσουν το μαγαζί, θα το χρέωνα κι άλλο? Ας συμφωνήσω ότι υπάρχει σχέδιο εκποίησης του ΟΣΕ, οι εργαζόμενοι του τι κάνουν γι αυτό? Γιατί δεν βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους? Γιατί δεν αποδυκνείουν ότι ο δημόσιος χαρακτήρας των τρένων έχει να συνεισφέρει κάτι στο κοινό? Θα σου απαντήσω ότι δεν πρόκειται να κουνήσουν το δάκτυλο τους, ο ΟΣΕ είναι τσιφλίκι τους, αμοίβονται πλουσιοπάροχα και όταν θα εκποιηθεί ο ΟΣΕ θα πάρουν αποζημιώσεις και πρόωρες συντάξεις. Και είναι και χιλιάδες να τους πληρώνουμε...

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Να δούμε τι θα κάνει ο ΟΣΕ και το ΥΠ.ΜΕΤ. όταν απο τον Δεκέμβριο η μεταφορά ποδηλάτων στα τραίνα και η κατασκευή υποδομής για τη μεταφορά τους θα γίνει υποχρεωτική απο την ΕΕ!!
Για την ώρα η ΕΕ έχει εκδόσει μια οδηγία η οποία όμως θα γίνει δεσμευτική στο τελος του έτους.
Πολύ φοβαμαι οτι οι δικοί μας αντι να κάνουν κάποια έργα θα προτιμησουν να μας βάλουν πληρώσουμε τα πρόστιμα της απραξίας τους...

thrax@podilates.gr
Απών/απούσα

Αφού άνοιξα το θέμα του ΟΣΕ και της βόλτας που κάναμε, τελικά η επιστροφή έγινε με ΚΤΕΛ από Αλεξανδρούπολη για Ορεστιάδα. Όχι μόνο μας επέτρεψαν να φορτώσουμε τα ποδήλατα στη μπαγκαζιέρα του λεωφορείου, αλλά μας βοήθησαν με ζήλο να τα στερεωσουμε έτσι ώστε να μην φθαρούν κατά τη μεταφορά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από την παρέα!

Ελπίζω η ευγενική αυτή συμπεριφορά να μην είναι μεμονωμένο φαινόμενο και να ισχύει για όλα τα ΚΤΕΛ της χώρας.

k.karamanis
Απών/απούσα

Το σχέδιο για μείωση των οικονομικών ελλειμμάτων στον ΟΣΕ, μέσω «μισθωτής εφεδρείας», καθώς και γενναίων αυξήσεων στα εισιτήρια, αναμένεται να συζητηθεί στην Κυβερνητική Επιτροπή, σήμερα, Τρίτη.
Όπως σημειώνει η εφημερίδα Τα Νέα, την πόρτα της εξόδου από τον ΟΣΕ ετοιμάζεται να δείξει η κυβέρνηση σε 3.000 εργαζομένους, θέτοντάς τους πρόωρα σε καθεστώς «μισθωτής εφεδρείας».

Παράλληλα, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι ζημιές και τα μεγάλα οικονομικά ελλείμματα του Οργανισμού, τα οποία ήδη έχουν εκτοξευτεί στα 9 δισ. ευρώ (από 3 δισ. ευρώ το 2004), προωθούνται γενναίες αυξήσεις (έως και διπλασιασμός) στα εισιτήρια των επιβατών και τους ναύλους των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών.

Το σχέδιο για τον ΟΣΕ αναμένεται να συζητηθεί στη σημερινή Κυβερνητική Επιτροπή, ενώ τη σκυτάλη θα πάρει η αρμόδια διυπουργική επιτροπή, η οποία θα εξειδικεύσει τα μέτρα.

Ειδικότερα, όσον αφορά τους εργαζομένους ηλικίας άνω των 50 χρόνων, το υπουργείο Μεταφορών σχεδιάζει να τους εξωθήσει εκτός Οργανισμού με το 70% των σημερινών βασικών αποδοχών τους και με το 50% της εφάπαξ αποζημίωσής τους, χωρίς ωστόσο να λυθεί η σύμβαση εργασίας τους με τον Οργανισμό.

Αυτό θα γίνει μετά την πάροδο 6-8 ετών, όταν δηλαδή οι εργαζόμενοι θα θεμελιώσουν δικαίωμα συνταξιοδότησης, οπότε θα λάβουν το υπόλοιπο 50% της εφάπαξ αποζημίωσής τους και την κανονική τους σύνταξη.

wp