Περιστατικό με το ΤΡΑΜ στη Γλυφάδα

37 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
electrodd
Εικόνα electrodd
Απών/απούσα

Σήμερα κατά τις 00:30, αν θυμάμαι καλά, μερικοί ποδηλάτες (ανάμεσα τους κι εγώ) περιμέναμε το ΤΡΑΜ στη Γλυφάδα με προορισμό το Σύνταγμα.
Όταν έφτασε, και αφού χτυπήσαμε εισιτήρια και μπήκαμε μέσα, ο οδηγός μας φώναξε ότι με παραπάνω από 2 ποδήλατα δε θα ξεκινήσει το τραμ. Επικαλέστηκε λόγους ασφάλειας. Δεν ήταν ιδιαίτερα ευγενικός, φάνηκε εμπαθής και χωρίς διάθεση για συνεννόηση. Φυσικά υπήρξε αντίδραση αφού το τραμ ήταν σχεδόν άδειο, και τα ποδήλατα δε δημιουργούσαν πρόβλημα. Ο συγκεκριμένος οδηγός κάλεσε κάποιους υπεύθυνους και έπειτα την αστυνομία. Κατάφεραν τελικά να διώξουν τους περισσότερους ποδηλάτες και έπειτα από 1-1.30 ώρα γεμάτη με ταλαιπωρία και εντάσεις, πέρασε από την απέναντι πλευρά άδειος συρμός που πήγαινε στο Σύνταγμα.
Νομίζω μπήκαν γύρω στα 5 ποδήλατα και 3-4 σπαστά. Μετά από 1-2 στάσεις ο διαφορετικός οδηγός αυτού του συρμού αποφασίζει να σταματήσει, γιατί υπάρχει "παράνομη" ποσότητα ποδηλάτου και στο δικό του βαγονάκι.
Επαναλαμβάνεται η προηγούμενη διαδικασία, έρχεται πάλι η αστυνομία, φεύγουν κάποιοι ποδηλάτες και η ώρα είναι περίπου 3.
Αυτά προς το παρόν.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kynhgos77
Απών/απούσα

Παρενεργειες της κρισης.

touteo
Εικόνα touteo
Απών/απούσα

ουτε καν τα σπαστα δεν αφηναν?
την επομενη φορα βαλε χαρτοκουτο επανω,καντο εμπορευμα και χωστο στη ζουλα..
ή βγαλε την μπροστινη ροδα και καντο καροτσι,βαλιτσα.τροχομπαστουνι

baboulas
Εικόνα baboulas
Απών/απούσα

Προφανώς υπάρχει κανονισμός και του δεύτερου οδηγού που τον αγνόησε του το σφυρίξανε στη διαδρομή, ο οδηγός είναι υποχρεωμένος να σέβεται τους κανονισμούς και αν οδηγεί κάνα εξάωρο είναι λογικό να εκνευρίζεται όταν του συμβαίνουν παρόμια περιστατικά μες τη νύχτα. Πάντως αυτό που λέει το παιδί παραπάνω για τη ρόδα ίσως θα τους διευκόλυνε όλους, αν βγάλεις τις ρόδες τότε απλά κουβαλάς δύο ρόδες και ένα σκελετό και αν τα σπαστά είναι διπλωμένα νομίζω ότι τυπικά δεν υπάρχει πρόβλημα.

Speedy Gonzales
Απών/απούσα

Ωστόσο, ο κανονισμός του τραμ αναφέρει ξεκάθαρα ότι δεν επιτρέπονται πάνω από 2 ποδήλατα και μόνο στο πρώτο και στο τελευταίο βαγόνι - το λέει και μέσα, νομίζω.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Μπράβο παιδιά, κάντε τέτοιες ιστορίες και θα δείτε και το τραμ να αλλάζει τον κανονισμό και να μην επιτρέπει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ποδήλατο. Με ποιό δικαίωμα αυτός που στο κάτω κάτω έχει ποδήλατο δηλ. μέσον για να κινηθεί, επιβάλει τόση ταλαιπωρία στους κοινούς επιβάτες του τράμ - και μάλιστα χωρις να έχει το δίκιο στο μέρος του; Το οτι το τραμ ήταν άδειο δεν λέει τίποτα γιατι και ο κανονισμός είναι σαφής αλλά και δεν ξέρεις πόσο θα γεμίσει ο συρμός σε άλλες στάσεις.

electrodd
Εικόνα electrodd
Απών/απούσα

"Με ποιό δικαίωμα αυτός που στο κάτω κάτω έχει ποδήλατο δηλ. μέσον για να κινηθεί, επιβάλει τόση ταλαιπωρία στους κοινούς επιβάτες του τράμ - και μάλιστα χωρις να έχει το δίκιο στο μέρος του;"

Με το δικαίωμα της στοιχειούδους λογικής που δεν υπάρχει σε αυτή τη χώρα και δεδομένου ότι το ποδήλατο δε μπαίνει ουσιαστικά σε κανένα άλλο μέσο.
Εγώ φταίω που έγραψα το θέμα και ασχολήθηκα. Έχω σπαστό εξάλλου και δεν έχω θέμα. Ο καθένας για τον εαυτό του.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Το ποδήλατο είναι για να κάνεις ποδήλατο, και ίσως μόνο στην ανάγκη να το βάζεις στα ΜΜΕ, ειδικά όταν πρόκειται για το τραμ που είναι τόσο μικρό και στενό. Για τα σπαστά δεν θα έλεγα ίσως το ίδιο, μια και αυτοί που έχουν σπαστά τα έχουν εξαρχής για συνδυασμένη μετακίνηση και πιάνουν και πολύ λίγο χώρο.
Οσο για τη "στοιχειώδη λογική" ..ακριβώς επειδή δεν υπάρχει, θα πρέπει να ακολουθούνται αν όχι οι κοινοί κανονισμοί, τουλάχιστον οι στοιχειώδεις κανόνες ευγένειας.

electrodd
Εικόνα electrodd
Απών/απούσα

για το 2ο τραμ δεν το συζητώ, η ποσότητα ποδηλάτων ήταν αμελητέα. τα παιδιά με τα μη σπαστά ποδήλατα στο 1ο τραμ διαβεβαίωσαν ότι θα κατέβουν στη στάση που θα μπει κόσμος, γιατί συνήθως πάει άδειο μέχρι ενα σημείο. αλλά ας είμαστε νομότυποι, 2 ποδήλατα ανά συρμό (πολύ λογικό).
άλλωστε παντού στη χώρα ακολουθούμε τυπικά το γράμμα του νόμου, τα σχολεία έχουν βιβλία, οι πεζοί προχωρούν στα πεζοδρόμια (που δεν υπάρχουν) και εμείς θα έπρεπε με το μεταφορικό μας μέσο, το ποδήλατο, να γυρίσουμε από τη Γλυφάδα στο κέντρο από τους κατασκευασμένους ποδηλατόδρομους.
Σε πληροφορώ ότι πάλι παράνομοι θα ήμασταν γιατί από πεζοδρομια θα πηγαίναμε, για να μη μας πατήσουν. Άρα ή να σταματήσουμε να κάνουμε ποδήλατο ή ας διεκδικήσουμε την κοινή λογική.
Για τους στοιχειώδεις κανόνες ευγένειας γνωρίζεις κάτι και το λες, γιατί εγώ δεν άκουσα καποιον ποδηλάτη να βρίζει.
Επίσης αν εσύ έχεις τα @@ να βγαίνεις στην παραλιακή με το ποδήλατο, εγώ δεν τα'χω και για να κάνω τις παρακάμψεις που πρέπει θα φτάσω σπίτι μου το πρωί. το ποδήλατο θα θεωρηθεί κανονικό μέσο όπως τσαμπουνάς όταν υπάρξουν ποδηλατόδρομοι.

baboulas
Εικόνα baboulas
Απών/απούσα

Μπορεί όλοι να έχετε λίγο πολύ δίκαιο αλλά ο μόνος που δε φταίει είναι ο οδηγός που μπορεί να έχανε και τη δουλεία του αν δεν τηρούσε τους κανονισμούς.

Thodoris112
Εικόνα Thodoris112
Απών/απούσα

"Μπορεί όλοι να έχετε λίγο πολύ δίκαιο αλλά ο μόνος που δε φταίει είναι ο οδηγός που μπορεί να έχανε και τη δουλεία του αν δεν τηρούσε τους κανονισμούς."

+1

Οκ δεν φώναξε επειδή μπήκαν νομιμα 2 ποδήλατα μπροστά ή πίσω, φώναξε επειδή μπηκαν πολλά περισσότερα! Δεν βρίσκω νόημα σ αυτό το thread.
Ο νόμος είναι σαφέστατος αλλά παρ όλα αυτά υπάρχουν τριβές. Δύο ποδήλατα στο μετρό στο τελευταίο βαγόνι. Δύο ποδήλατα στο τράμ στο μπροστινό ή στο πίσω βαγόνι. Τί το δυσνόητο υπάρχει σ αυτό?
Δεν είχε κόσμο στο τραμ? Ε και? Γιατί να μπούν παραπάνω?
Ο οδηγός μπορεί πράγματι να έβρισκε τον μπελά του.

Επίσης επειδή είμαστε ποδηλάτες και αλτέρνατιβ τυπάκια δεν σημαίνει πως πρέπει να μας προσκυνάνε κιόλας!

magmike
Απών/απούσα

Ακριβώς η έλλειψη στοιχειώδους λογικής μας έφερε εδώ:p
Το ότι κανείς δεν υπακούει τους νόμους και το παίζει και ιστορία.

Kαι εγώ έχει τύχει να μπω υπεράριθμος σε άδειο μετρό(βασικά είναι και η μοναδική φορά που έχω μπει στο μετρό με ποδήλατο) απλά όταν μπαίνεις στη ζούλα δεν κάνεις και μανούρες.Αν σου πουν όχι λες συγνώμη και για την καθυστέρηση:D
Όταν κάποιος εν γνώση του καταπατά τον νόμο πρέπει να δέχεται και τις συνέπειες που εδώ δεν ήταν τίποτα άλλο από το να τον κατεβάσουν κάτω

Ρε παιδιά είσαστε τόσο πολλοί που θα κάνατε και ωραία ποδηλατόβολτα και σίγουρα πολύ πιο σύντομα και ξεκούραστα από αυτό που καταφέρατε

panagiskl
Εικόνα panagiskl
Απών/απούσα

magmike wrote:
Ακριβώς η έλλειψη στοιχειώδους λογικής μας έφερε εδώ:p
Το ότι κανείς δεν υπακούει τους νόμους και το παίζει και ιστορία.

Kαι εγώ έχει τύχει να μπω υπεράριθμος σε άδειο μετρό(βασικά είναι και η μοναδική φορά που έχω μπει στο μετρό με ποδήλατο) απλά όταν μπαίνεις στη ζούλα δεν κάνεις και μανούρες.Αν σου πουν όχι λες συγνώμη και για την καθυστέρηση:D
Όταν κάποιος εν γνώση του καταπατά τον νόμο πρέπει να δέχεται και τις συνέπειες που εδώ δεν ήταν τίποτα άλλο από το να τον κατεβάσουν κάτω

Ρε παιδιά είσαστε τόσο πολλοί που θα κάνατε και ωραία ποδηλατόβολτα και σίγουρα πολύ πιο σύντομα και ξεκούραστα από αυτό που καταφέρατε

+1

Ο μόνος σωστός της υπόθεσης πάντως είναι ο οδηγός του τράμ!

Όσο για τους νόμους κάποια κοινωνική ομάδα πρέπει να αρχίσει να τους εφαρμόζει. Γιατί να μην είμαστε εμείς?

electrodd
Εικόνα electrodd
Απών/απούσα

και σας ρωτάω όλα όσα γίνονται γενικά ακολουθούν το γράμμα του νόμου?
δηλ. εσύ όταν υπάρχει πεζοδρόμιο γιατί περπατάς στο δρόμο, γιατί ανεβαίνεις με το ποδήλατο στο πεζοδρόμιο ενώ καταπατάς τα δικαιώματα των πεζών?
υποτίθεται ότι επειδή κάποια πράγματα ΔΕ λειτουργούν σωστά υπάρχει κατανόηση και συνεννόηση από μέρους όλων στη βάση της ΛΟΓΙΚΗΣ.
όσο και αν λέτε για το νόμο, δε μπορώ να διανοηθώ ότι τα 5-6 αντί για 2 ποδήλατα ενοχλούσαν στο δεύτερο συρμό. είναι κάτι που αντιτίθεται στη λογική, πως να το κάνουμε. κι όμως η αστυνομία πάλι ήρθε.
στον πρώτο, ναι ήταν αρκετά τα ποδήλατα και πολλοί από αυτούς έφυγαν.
τελοσπάντων, εγραψα αυτό που έγινε μήπως διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο πχ περισσότερα ποδήλατα στο τραμ.
αλλά, η καλύτερη συμπαράσταση τελικά ήρθε από τους επιβάτες του τραμ χτες που παρ'όλη την ταλαιπωρία ήταν με το μέρος μας. σ'αυτό το φόρουμ ας μιλάμε για το πρόσταγμα του νόμου.

electrodd
Εικόνα electrodd
Απών/απούσα

να καλέσουμε τον chuck norris, γιατί μόνο αυτός θα επιβάλλει σωστά το νόμο για τις παράνομες ποσότητες ποδηλάτου που θα ξαναβρεθούν στο τραμ.

maranx
Εικόνα maranx
Απών/απούσα

Σαν φιλοσοφία δεν έχεις άδικο και σε καταλαβαίνω, αλλά:

1ον. Το ότι γίνονται γενικά παρανομίες δεν είναι επιχείρημα για να το κάνεις και εσύ.

2ον. Αν θέλουμε να βελτιωθούν τα πράγματα ο καλύτερος τρόπος (κατά τη γνώμη μου) είναι να εκμεταλλευόμαστε τις ευκαιρίες που μας δίνουν σε ΜΜΜ, λεωφοριολωρίδες, ΚΟΚ κλπ χωρίς να παρανομούμε. Αν το παρακάνουμε, θα πουν πως δυσκολεύουμε τους υπόλοιπους χρήστες και αντί να μας βελτιώσουν τα μέτρα θα τα καταργήσουν τελείως.

magmike
Απών/απούσα

Τραμ τσουλάει με 5 ποδήλατα μεσα.Του πετάγεται άλλο όχημα και πατάει απότομα φρένο.Κάποιος σπάει το πόδι του.Είτε φταίει το ποδήλατο είτε όχι ο οδηγός μπορεί να απολυθεί αν σας είχε κάνει τα στραβά μάτια.
Από κει και πέρα όπως είδες και εγώ έχω εκμεταλλευτεί τα στραβά μάτια που κάνει το σύστημα για να παρανομήσω αλλά όπως σου είπα μέχρι εκεί που μας παίρνει.Ο άλλος δεν βάζει για κανένα λόγο σε κίνδυνο τη δουλειά του όσο και να διαμαρτυρηθούμε

Επειδή ακριβώς έχω μπει σε τελευταίο βαγόνι Μετρό με 3 ποδήλατα προσωπικά συμφωνώ με το ότι τα βαγόνια που έχουμε δεν προσφέρονται για παραπάνω(πόσο μάλλον του τραμ).Θα πρέπει να απαιτήσουμε άλλου τύπου ,ειδικά βαγόνια?Σαφώς αλλά μέχρι τότε καλό είναι να δείχνουμε και εμείς μια καλή διαγωγή

ΥΓ.Μεταξύ μας δεν υπάρχει διαδρομή του τραμ που να δικαιολογει τη μαζικότερη χρήση του από ποδηλάτες πέραν των 2 ανά συρμό.Είναι πολύ ωραίες και σύντομες οι διαδρομές για να κλείνεσαι μέσα στο κουτί και νομίζω πως γενικότερα τα ΜΜΜ είναι εκεί για να τα χρησιμοποιεί ο ποδηλάτης σε ώρα ανάγκης(αδιαθεσία,φουίτ, έντονα καιρικά φαινόμενα κλπ).Το μετρό πάει και έρχεται

Thodoris112
Εικόνα Thodoris112
Απών/απούσα

φουιτ? ειναι αυτο που νομιζω? χα χα χα

σωστα αν παρανομουμε τοτε θα μας το κοψουν τελειως...

Και οταν συμβει κατι επειγον το γεγονος οτι το ποδηλατο μπορει να μπει σε ΜΜΜ και με τον νομο σιγουρα διευκολυνει καποιον απιστευτα.

Να μπουν περισσοτερα βαγονια ειναι αδυνατο αφου οι αποβαθρες του μετρο δεν επιτρεπουν συρμους μεγαλυτερου μεγεθους ειναι just που λενε...
Επισης οι καινουργιοι συρμοι ειναι αρθρωτοι (σαν το τραμ) δηλαδη ειναι ενα πραγμα μονοκοματο με αποτελεσμα να μην μπορει να μπει επιπλεον βαγονι.

nsterg
Απών/απούσα

Παιδιά ήμουν κι εγώ στο περιστατικό με το τραμ στη Γλυφάδα.

Γνώμη μου είναι ότι ο οδηγός του τραμ είχε ένα σχετικό δίκιο, γιατί στο βαγόνι ήταν καμμιά 15αριά ποδήλατα. Και δε μπορούμε να ζητάμε από ένα δημόσιο υπάλληλο να κάνει την υπέρβαση και να παραβεί τον κανονισμό για να μας εξυπηρετήσει (παρόλο που δεν έχει νόημα σε άδειο βαγόνια να μην επιτρέπεται να μπουν πάνω από 2 ποδήλατα). Αυτός τη βάρδια του θέλει να κάνει και να γυρίσει ήσυχα σπίτι του χωρίς να έχει μπλεξίματα.

Το πρόβλημα είναι αλλού, όπως είπαν και άλλοι φίλοι. Είναι το ότι δεν υπάρχει κάποια εναλλακτική λύση. Συγκεκριμένα υπάρχουν οι εξής 2:
1. Να γυρίσεις από Ποσειδώνος ή Βουλιαγμένης (με ρίσκο να σε κάνει χαλκομανία κανένας ατζαμής οδηγός)
2. Να πας από τον παράδρομο και από τις γραμμές του τραμ όπου αν πατήσεις καταλάθος στις γραμμές εκτροχιάζεσαι και τρως τα μούτρα σου, όπως έπαθε μια κοπέλα την Παρασκευή.

Αφού λοιπόν δεν υπάρχουν οι υποδομές δεν έχει νόημα να τσακωνόμαστε με τους εκάστοτε οδηγούς τραμ αλλά να στραφούμε στον πραγματικό υπεύθυνο που είναι το κράτος και οι ανύπαρκτη πρόνοια για εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης μέσα στην πόλη.

xifias
Απών/απούσα

nsterg wrote:

2. Να πας από τον παράδρομο και από τις γραμμές του τραμ όπου αν πατήσεις καταλάθος στις γραμμές εκτροχιάζεσαι και τρως τα μούτρα σου, όπως έπαθε μια κοπέλα την Παρασκευή.

επειδη αφενος την εχω παθει με τις γραμμες και αφετερου ημουν κ γω στο...κοτερο,αν λεμε για το ιδιο ατομο κ περιστατικο κ επειδη το τοπικ μιλαει για καλους τροπους,να καταγγειλω (ρητορικα γιατι ποιος νοιαζεται) το γεγονος οτι ενω μια κοπελα που χε εμφανεστατα χτυπησει στο προσωπο,δεν σηκωθηκε κανενας μλκας για να της πει "κατσε" και καθοταν ορθια με το ενα χερι να κραταει το ποδηλατο κ με το αλλο τη χειρολαβη κ τα χαρτομαντηλα που της εδωσα.ελεος δηλαδη..το στοιχειωδες..

κλαιν..ο κοσμος ειναι τραγικα αναισθητος ωρες ωρες.

Arxarios
Απών/απούσα

...στην Ελλάδα, είναι ότι είναι τόσο ραγδαία που δεν προλαβαίνουμε να έχουμε την σωστή εκπαίδευση αλλά και την παιδεία στην χρήση αυτού.

Παρόλαυτά φέτος μάς έχουν δωθεί δύο δωράκια, ένα ουσιαστικότατο και ένα μάλλον επουσιώδες (μετρό και λεωφορειολωρίδες). Ακόμα και έτσι θα τα παραβιάσουμε συχνότατα με την ανοχή της εξουσίας.

Έχω μπει με το ποδήλατο σε όλα τα ΜΜΜ πλήν λεωφορείου και το πράγμα είναι απλό, το ποδήλατο ενοχλεί στα ΜΜΜ τους επιβάτες έστω και απειροελάχιστα. Είτε επειδή σε ορισμένα βαγόνια (βλ. προαστιακού) είναι σχεδόν αδύνατον να μην προκαλέσει πρόβλημα κατά την είσοδο έξοδο ακόμα για ένα επιβάτη, είτε επειδή είναι πολύ εύκολο και η πιο καθαρή αλυσίδα να λερώσει ένα λευκό φόρεμα, είτε φυσικά επειδή πιάνει πολύ χώρο στο βαγόνι και στην αποβάθρα. Αυτά στην καλή περίπτωση των "προβλεπόμενων" ποδηλατών. Στην χειρότερη? Τι δεν έχω δει. Ποδηλάτη να πετάγεται μπλοκάροντας επιβάτες από το βαγόνι, άλλον να καβαλάει το ποδήλατο στην αποβάθρα, σχεδόν όλους να το ανεβάζουν από τις κυλιόμενες ή το ασανσέρ, και άλλον που να τα κάνει όλα αυτά μαζεμένα!

Με τις ισχύουσες λοιπόν διατάξεις σε σταθμούς και συρμούς είμαστε καλώς ή κακώς παρείσακτοι. Ας μην λοιπόν χειροτερεύουμε τα πράγματα, αξιώνοντας να έχουμε παροχές που δεν δικαιούμαστε, μήπως για μία φορά αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελληνάρες και διατηρήσουμε τα κεκτημένα.

magmike
Απών/απούσα

εμένα στο τραμ μου έχει τύχει σε γεμάτο βαγόνι να μπει μπόμπιρας με bmx που δεν κατέβηκε από τη σέλα και του έλεγα συνέχεια πάτα το φρένο τουλάχιστον αλλά δεν ένοιωθε με απότέλεσμα να του το κρατάω εγώ:p

kynhgos77
Απών/απούσα

Μιας και εχω δει ποδηλατα στα μμμ που τα στηριζουν καπου χωρις να τα κρατανε, να πω οτι ειναι λιγο επικινδυνο.
Μπορειτε να εχετε μονιμα στο τιμονι ενα λαστιχακι με το οποιο θα πιανετε μανετα μπροστινη και τιμονι, ωστε να φρεναρει και να μην υπαρχει κινδυνος να τσουλησει και να πεσει.
Οσο για το τραμ αν ο νομος λεει 2 τοτε δεν μπορεις να κανεις τιποτε αλλο απο τα διεκδικησεις να αλλαξει ο νομος για περισσοτερα. Ο οδηγος το μονο που μπορει να κανει ειναι να εφαρμοζει τους κανονες.

touteo
Εικόνα touteo
Απών/απούσα

και ολα γινονται..το ποδηλατο το εχω καταφερει σε λεωφορειο(εβρεχε καρεκλες,φυσουσε)γινοταν κατακλυσμος)μια χαρα το στηριξα στη θεση των αναπηρων και το εδεσα με τις ζωνες.οπως μπορει να γινει και στο μετρο.

touteo
Εικόνα touteo
Απών/απούσα

οπως με τα ποδηλατα που μαζευτηκαν πολλα και τα παιξε ο οδηγος.νομιζω οτι ησασταν αρκετοι για να σχηματισετε γκρουπακι και να γυρισετε με ασφαλεια ξανα μεσω βουλιαγμενης.

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

arxarios wrote:
...στην Ελλάδα, είναι ότι είναι τόσο ραγδαία που δεν προλαβαίνουμε να έχουμε την σωστή εκπαίδευση αλλά και την παιδεία στην χρήση αυτού.

Επιπλέον, το πρόβλημα με την ραγδαία ανάπτυξη έγκειται και στο ότι υπάρχουν πολλοί αρχάριοι :) ώστε το πρόβλημα που δημιουργούν να είναι πιο εμφανές.

Πριν 10 χρόνια κι εγώ ως αρχάριος στην πόλη ποδηλάτης εκανα λαθη, αλλά τότε ήμουν ένα περιστατικό στο τόσο. Τώρα τα περιστατικά αυτά γίνονται πολύ συχνά.

Φυσικά αυτά αφορούν τους αρχάριους που θα καταλάβουν τα λάθη τους, γιατί μετα έχουμε σίγουρα τους ΚΑΦΡΟΥΣ οι οποίοι έχουν χρόνια εμπειρίας στην καφρίλα.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Παιδιά δεν είναι μόνο η Ποσειδώνος και η Βουλιαγμένης
για να σε πάνε από Γλυφάδα στο Σύνταγμα, μην τρελαθούμε
τελείως :)

Από την γνωστή εκκλησία στη Γλυφάδα εκεί που είναι η πιάτσα
των ταξί και των ΕΘΕΛ, πάρτε τη Γρηγορίου Λαμπράκη από τον
Κωτσόβολο τέρμα επάνω μέχρι τη Βουλιαγμένης.

Επιλογή Α
Περνάτε απέναντι στην Ανθέων και την ανεβαίνετε.
Κάνετε αριστερά στη Γούναρη και τραβάτε ευθεία.
Η Γούναρη γίνεται Κύπρου, φτάνετε Αργυρούπολη,
περνάτε την Αργυρουπόλεως, στρίβεται πιο κάτω
δεξιά στην Ηλιουπόλεως (Κυπρίων Ηρώων, Κοτζιά).
Όλο ευθεια και βγήκατε στήλες Ολυμπίου Διός.

Επιλογή Β
Κάνετε αριστερά στη Βουλιαγμένης και στα 500 μέτρα
μπαίνεται στον παράδρομο. Ευθεία μέχρι το τέλος
του παράδρομου, δεξιά και αριστερά στο δεύτερο στην
Αγίας Βαρβάρας. Σκάστε στον κεντρικό την Αλεξιουπόλεως
όπου κάνετε δεξιά για την πλατεία.

Γύρο γύρο και μπαίνετε στον 6ο δρόμο (Γερουλάνου) και
τραβάετε ευθεία. Δεξιά στην Πολεμιστών λίγο πριν το τέρμα,
αριστερά στην Κύπρου (βρείτε άνοιγμα στη νησίδα). Όλο ευθεία
κόβεται τον κεντρικό (Ανεξαρτησίας), όλο ευθεία και ο δρόμος
έγινε παράδρομος Βουλιαγμένης. Όλο ευθεία και βγήκατε λιγο
πριν το Μετρό Αγίου Δημητρίου. Από εκεί είναι όλα εύκολα,
παίρνεται την Ηλιουπόλεως και φτάσατε στις στήλες.

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Στην επιλεκτική τήρηση του νόμου οφείλεται σε μεγάλο βαθμό η κατάστασή μας. Ντροπή μας που επιτρέπουμε ακόμα στους εαυτούς μας να βγάζουμε την ουρά μας απ' έξω και να ερχόμαστε σε κόντρα με ανθρώπους που έχουν πάνω κάτω τα ίδια προβλήματα με μας. Συμβιώστε πια!! Δεν είναι δα τόσο δύσκολο!

(Και για να προλάβω κανέναν εξυπνάκια, ΟΧΙ, το ποδήλατο στο τραμ ΔΕΝ έχει σχέση με τους φόρους, τα μέτρα και άλλες τέτοιες άρρωστες συσχετίσεις.... δε χρειάζεται να αποδίδουμε όλη την εγωιστική μας συμπεριφορά και τάση ανομίας εκεί μόνο και μόνο γιατί έτσι νομίζουμε πως ισορροπούμε κάποια πράγματα...)

sekarius
Απών/απούσα

Μην δημιουργειτε προβληματα σε μεσα που απο την αρχη ηταν φιλικα προς το ποδηλατο.
Το βαζω στο τραμ πολυ συχνα και ποτε δεν ειχα προβλημα.
Αν υπαρχει οντως και κανονισμος καλα εκανε ο οδηγοε αν και μαλλον θα επρεπε να ειναι πιο ευγενικος..

Speedy Gonzales
Απών/απούσα

electrodd wrote:
και σας ρωτάω όλα όσα γίνονται γενικά ακολουθούν το γράμμα του νόμου?
δηλ. εσύ όταν υπάρχει πεζοδρόμιο γιατί περπατάς στο δρόμο, γιατί ανεβαίνεις με το ποδήλατο στο πεζοδρόμιο ενώ καταπατάς τα δικαιώματα των πεζών?
υποτίθεται ότι επειδή κάποια πράγματα ΔΕ λειτουργούν σωστά υπάρχει κατανόηση και συνεννόηση από μέρους όλων στη βάση της ΛΟΓΙΚΗΣ.

Με την ίδια λογική ωστόσο, παρκάρουν οι οδηγοί στο πεζοδρόμιο επειδή δε βρίσκουν αλλού, κλείνουν τους ποδηλατόδρομους επειδή δεν έχει πολλά ποδήλατα, και περιμένουν από τους ποδηλάτες να δείχνουν κατανόηση.

Όμως, από τη στιγμή που διεκδικούμε δικαιώματα στους δρόμους, θα πρέπει κι εμείς να μην καταπατάμε τα δικαιώματα των άλλων, και να μην παραβιάζουμε και νόμους και κανονισμούς. Δεν μπορούμε να οργιζόμαστε με κάποιον επειδή απλώς τηρεί τους κανονισμούς που επιβάλλεται να τηρήσει, και που αν δεν τους τηρήσει μπορεί να χάσει τη δουλειά του.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Παιδιά δεν είναι μόνο η Ποσειδώνος και η Βουλιαγμένης
για να σε πάνε από Γλυφάδα στο Σύνταγμα, μην τρελαθούμε
τελείως :)

Εγώ κάνω την ίδια διαδρομή που κάνει το τραμ:

Από πεζοδρόμιο κ.λ.π. μέχρι την Αχιλλέως στο Φάληρο.
Περνώ την Ποσειδώνος απ' το επόμενο φανάρι πεζών, και μετά συνεχίζω
ισια πάνω δίπλα απ' το τραμ μέχρι το Νέο Κόσμο.
Εκει αφήνω το τράμ και πηγαίνω προς Ζωγράφου από τη Φιλολάου.

Παραδόξως το τραμ με περνάει παραλιακά, αλλά το αφήνω πίσω στην ανηφόρα.

Είναι πολύ εύκολο να ακολουθήσει κάποιος αυτή τη διαδρομή, χωρίς να ξέρει τους δρόμους μέχρι το σημείο που αφήνει το τραμ.

wp