Επτά νέοι σταθμοί του μετρό, έτοιμοι να παραδοθούν στο επιβατικό κοινό, δεν πρόκειται να λειτουργήσουν για τουλάχιστον έναν χρόνο.
Σύμφωνα με την «Καθημερινή», αιτία αποτελεί το σκάνδαλο των «μαύρων ταμείων» που έχει οδηγήσει σε «πάγωμα» όλων των συμβάσεων με τη Siemens με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η σηματοδότηση των επεκτάσεων του σημερινού δικτύου.
Πρόκειται για τους σταθμούς Περιστερίου, Ανθούπολης, Χαϊδαρίου, Ηλιούπολης, Αλίμου, Αργυρούπολης και Ελληνικού.
Μόνο η Ζίμενς υπάρχει για να πάρουν μίζες; Έλεος δηλαδή, δεν υπάρχει άλλη εταιρία να βάλει τους σηματοδότες και να λαδώσει τους υπουργούς και όποιους άλλους;
Οχι γιατι η siemens κατέχει την τεχνογνωσία του συστήματος που χρησιμοποιήθηκε στην κατασκευή αυτών των σταθμών οποτε καμια αλλη εταιρεία δεν μπορεί να αναλάβει να τελειώσει το έργο.
Από που είναι η τεχνογνωσία αυτή; Από άλλο γαλαξία;
Δηλαδή αν γίνει κάτι στη Ζημενς θα κλείσουν όλοι οι
σταθμοί του Μετρό σε όλο τον κόσμο που είχαν συμβαση
μαζί της;
Για να το πούμε σχηματικά η Ζιμενς έχει αποκλειστικο δικαιωμα στις "τετραγωνες πριζες.
Επομένως λόγω copyright κανεις άλλος δεν έχει το δικαιωμα να κατασκεύασει και επομένως να εγκαταστήσει τα κατοχυρώμενα δικά της προιόντα
Γενικά ειναι το θέμα κλειστών έναντι ανοιχτών προτύπων ή αλλιώς windows έναντι linux
...οτι αυτος που εβαλε τις τζιφρες για να δουλευει με "Windows" και οχι με "Linux" το Μετρο, θα πρεπει να εχει κι ενα μεγαααααλο λογαριασμο στην Ελβετια...
Η Siemens, για να φτασει εκει που εφτασε, σημαινει οτι εχει το απαραιτητο know how, προκειμενου να δεσμευει τα κουνουπακια που πεφτουν στον ιστο της, με ενα σωρο συμβολαια, ορους, διαταξεις, αποκλειστικοτητες, κλπ.
Κι οταν δεν επαρκουν οι δικηγοροι της, τοτε μπαινουν μπροστα τα "Μαυρα Ταμεια".
Οπως μπορει να καταλαβει κανεις, στην περιπτωση μας, μονο η τεχνολογια δεν ειναι το προβλημα. Και σιγα την τεχνολογια εδω που τα λεμε. Υπαρχουν παμπολες εταιριες που πουλανε κι αναπτυσσουν παρομοια τεχνολογια και παρομοιες λυσεις, για παρομοια προβληματα.
Αλλου ειναι το προβλημαααααα.....
Και η Siemens βεβαια (οπως η καθε Siemens), τη δουλεια της κανει.
Το προβλημα ειναι, εμεις τι κανουμε. Κι οταν λεω εμεις, εννοω ολους αυτους τους εμπλεκομενους στις αποφασεις αναθεσεων εργων, καθως επισης και τους υπευθυνους για την υλοποιηση (μην ξεχναμε και τη μετεπειτα συντηρηση) των εργων...
Ηλιούπολη - Βουλιαγμένης & Κλεάνθους
'Aλιμος - Ηρώος Μάτση & Βουλιαγμένης
Αργυρούπολη - Πόντου (γήπεδο Μπάσκετ)
Ελληνικό - Βουλιαγμένης & Ιασωνίδου
Δες ΕΔΩ.
και πολυ σοι η πηγη.
Σε μια συνεντευξη οι πασοκοι ειχαν πει τον Μάρτιο.
...αν το λένε οι ΠΑΣΟΚοι είναι σίγουρο...
δες εδώ
και εδώ
Επτά νέοι σταθμοί του μετρό, έτοιμοι να παραδοθούν στο επιβατικό κοινό, δεν πρόκειται να λειτουργήσουν για τουλάχιστον έναν χρόνο.
Σύμφωνα με την «Καθημερινή», αιτία αποτελεί το σκάνδαλο των «μαύρων ταμείων» που έχει οδηγήσει σε «πάγωμα» όλων των συμβάσεων με τη Siemens με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η σηματοδότηση των επεκτάσεων του σημερινού δικτύου.
Πρόκειται για τους σταθμούς Περιστερίου, Ανθούπολης, Χαϊδαρίου, Ηλιούπολης, Αλίμου, Αργυρούπολης και Ελληνικού.
Πηγή εδώ
τσογλανια
Μόνο η Ζίμενς υπάρχει για να πάρουν μίζες; Έλεος δηλαδή, δεν υπάρχει άλλη εταιρία να βάλει τους σηματοδότες και να λαδώσει τους υπουργούς και όποιους άλλους;
Οχι γιατι η siemens κατέχει την τεχνογνωσία του συστήματος που χρησιμοποιήθηκε στην κατασκευή αυτών των σταθμών οποτε καμια αλλη εταιρεία δεν μπορεί να αναλάβει να τελειώσει το έργο.
Από που είναι η τεχνογνωσία αυτή; Από άλλο γαλαξία;
Δηλαδή αν γίνει κάτι στη Ζημενς θα κλείσουν όλοι οι
σταθμοί του Μετρό σε όλο τον κόσμο που είχαν συμβαση
μαζί της;
Για να το πούμε σχηματικά η Ζιμενς έχει αποκλειστικο δικαιωμα στις "τετραγωνες πριζες.
Επομένως λόγω copyright κανεις άλλος δεν έχει το δικαιωμα να κατασκεύασει και επομένως να εγκαταστήσει τα κατοχυρώμενα δικά της προιόντα
Γενικά ειναι το θέμα κλειστών έναντι ανοιχτών προτύπων ή αλλιώς windows έναντι linux
...οτι αυτος που εβαλε τις τζιφρες για να δουλευει με "Windows" και οχι με "Linux" το Μετρο, θα πρεπει να εχει κι ενα μεγαααααλο λογαριασμο στην Ελβετια...
Εμένα κάτι μου λέει ότι αν έβαζες μια άλλη εταιρία
θα έβγαζε άκρη. Μην τρελαθούμε τελείως, έτοιμος
είναι ο σταθμός, στα φανάρια έχουν κολλήσει.
Δηλαδή μετά τη Ζημενς το χάος;
Η Siemens, για να φτασει εκει που εφτασε, σημαινει οτι εχει το απαραιτητο know how, προκειμενου να δεσμευει τα κουνουπακια που πεφτουν στον ιστο της, με ενα σωρο συμβολαια, ορους, διαταξεις, αποκλειστικοτητες, κλπ.
Κι οταν δεν επαρκουν οι δικηγοροι της, τοτε μπαινουν μπροστα τα "Μαυρα Ταμεια".
Οπως μπορει να καταλαβει κανεις, στην περιπτωση μας, μονο η τεχνολογια δεν ειναι το προβλημα. Και σιγα την τεχνολογια εδω που τα λεμε. Υπαρχουν παμπολες εταιριες που πουλανε κι αναπτυσσουν παρομοια τεχνολογια και παρομοιες λυσεις, για παρομοια προβληματα.
Αλλου ειναι το προβλημαααααα.....
Και η Siemens βεβαια (οπως η καθε Siemens), τη δουλεια της κανει.
Το προβλημα ειναι, εμεις τι κανουμε. Κι οταν λεω εμεις, εννοω ολους αυτους τους εμπλεκομενους στις αποφασεις αναθεσεων εργων, καθως επισης και τους υπευθυνους για την υλοποιηση (μην ξεχναμε και τη μετεπειτα συντηρηση) των εργων...