Προς τους σαμποτέρ των ακυρωτικών μηχανημάτων του ΟΑΣΑ

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

http://www.lifo.gr/now/greece/104871

Αγαπητοί σαμποτέρ των αστικών συγκοινωνιών: Το μανιφέστο σας είναι καλογραμμένο και φαίνεται να έχετε καλούς σκοπούς. Η πρότασή σας για δωρεάν δημόσιες συγκοινωνίες είναι ενδιαφέρουσα και έχει δοκιμαστεί σε διάφορες πόλεις του κόσμου. Η wikipedia έχει ένα σχετικό άρθρο με τίτλο free public transport που εξηγεί τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτής της πρότασης. Στα μειονεκτήματα δεν είναι μόνο το πρόβλημα της χρηματοδότησης.

Γιατί δεν κάνετε κάποια ολοκληρωμένη πρόταση; Γιατί δεν αναφέρετε τρόπους χρηματοδότησης της πρότασή σας; Ορίστε, προτείνω εγώ μ€ρικούς τρόπους: α) Να εφαρμοστούν πλήρως οι νόμοι της στάθμευσης στην Αθήνα και τα έσοδα από τις κλήσεις να χρηματοδοτήσουν τις δημόσιες συγκοινωνίες (~ 100 εκ. ευρώ/έτος). β) Να μπει 1% φόρος επί των εσόδων του Mall στη Νερατζιώτισσα, επειδή έχει σταθμό μετρό στην αυλή του.

Κρίμα που δεν μπορώ να σας συναντήσω και να συζητήσω αυτά τα ενδιαφέροντα θέματα μαζί σας. Έχετε επιλέξει να είστε ανώνυμοι, να συναναστρέφεστε μόνο τους ομοϊδεάτες σας, να ζείτε με το φόβο στην παρανομία και τη βία σας. Γι' αυτό ίσως και δεν σκεφτήκατε να δώσετε επιχειρήματα για την πρότασή σας. Μάλλον δεν ξέρετε τι σημαίνει διάλογος.

Αγαπητή κυβέρνηση: Δεν διαφέρετε και πολύ από τους παραπάνω σαμποτέρ. Εσείς οι ίδιοι έχετε σαμποτάρει τον έλεγχο του κομίστρου που εσείς αυξήσατε. Έχετε την εξουσία και την δυνατότητα να νομοθετείτε αλλά δεν τηρείτε τους δικούς σας νόμους. Είστε αξιολύπητοι. Παραιτηθείτε.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Συμφωνών εν μέρει με τα γραφόμενα. Οι δράσεις και
γενικότερα οι "χύμα προτάσεις" θα πρέπει να συνο-
δεύονται από επεξήγηση. Διαφορετικά είναι λόγια
του αέρα.

Διαφωνώ στην τελευταία παράγραφο. Το κόμιστρο αυ-
ξανόταν διαχρονικά από ΝΔ, Πασόκ. Έφτασε 1.4/90'
το πήγαν 1.2/70' (ακριβότερη αναλογία Ευρώ/ωρας),
τώρα το επέστρεψαν στο 1.4 (εκεί δηλαδή που βρι-
σκόταν και με τους προηγούμενους).

Η τιμή του είναι τραγικά ακριβή για τα οικονομικά
δεδομένα της Ελλάδας και για την ποιότητα των υπη-
ρεσιών. Η τιμή της ετήσιας κάρτας είναι για γέλια.

Τα δημόσια ΜΜΜ σαμποτάρονται και υποβαθμίζονται από
τις προαναφερθείσες κυβερνήσεις οι οποίες το μόνο
που τους νοιάζει είναι να τα χαρίσουν σε κάποιον
ιδιώτη και όχι να τα βελτιώσουν.

xifias
Απών/απούσα

θα μπορουσε να μπει ενα ετησιο εφαπαξ τελος για ολον τον πλυθησμο -οπως η εισφορα αλληλεγυης,τα αλλα τα νταβατζιλικια της δεη για το ρευμα σε ακριτικες περιοχες κλπ- κ να ειναι μετα δωρεαν για ολους κ τελος.αντι να δινεις 30 το μηνα με καρτα,να δινεις 5 το χρονο λεω ενα ποσο ισως ειναι λιγοτερο στη φορολογικη δηλωση κ τελος.ολοι θα ωφεληθουμε,ενα λεωφ τραμ θα το παρουμε,κ αν εχουμε το ελευθερο δε θα κολλησουμε για να βρουμε προφαση,ααα δε μπαινω παω με ταμαξι κλπ.

απλα δε συμφερει το κρατος αυτο καθως δε θα μπορουν μετα να χαρακηριστουν ελλειματικα ωστε να παιζουν με τα εισητηρια κατα βουληση,οπως κ δε θα μπορουν να τα πουλησουν αν ουσιαστικα πληρωνονται απτον λαο.

aldro
Απών/απούσα

Σε επαρχιακές πόλεις όπως η Πάτρα δεν υπάρχει καμμία επιδοτηση του εισιτηρίου.Επομένως δεν βλέπω να πληρώνουν για δωρεάν μεταφορες σε Αθηνα όταν αυτοι πληρώνουν το πλήρες κοστος

xifias
Απών/απούσα

Αν υπηρχε θεληση κ αυτο θα μπορουσε να ξεπεραστει.Καποιος που μενει επαρχια θα μπορει αυτο το ποσο να του γυρναει σε αλλες κοινοφελεις πραξεις,η να φτηνηνει το εκει εισητηριο,η να μπει κανα λαιτ δρομολογιο οπου δεν υπηρχε.Στην αθηνα μανι μανι κατοικει η μιση ελλαδα.Με 5 εκ πλυθησμο δε θα ειναι δυσκολο να θεσπιστει κατι τετοιο,ειναι αστειο το κοστος.
Βεβαια θα πει καποιος εγω δε παω με τα μεσα.Με τα τωρινα δεδομενα αφενος κ αφετερου ειναι απτις ελαχιστες παροχες ενος κρατους μαζι με τα παγκακια τα φωτα κ τις πλατειες.