Συνύπαρξη λεωφορείου και ποδηλάτου

37 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Bon
Εικόνα Bon
Απών/απούσα

Ανοιγω αυτο το θεμα για να εχετε μια αποψη για το πως σας βλεπει ενας οδηγος λεωφορειου, θα μιλησω για το πως βλεπω εγω τα πραγματα απο τη θεση του οδηγου.

Επισημαινω οτι δεν εκφραζω το συνολο των οδηγων ΜΜΜ και περιμενω τις αποψεις σας καθως και εγω καλοπροαιρετα κρινω αφου ειμαι και ποδηλατης. Καταλαβαινω πως πολλοι απο σας δεν εχετε την καλυτερη των εντυπωσεων απο τα λεωφορεια και σε πολλα εχετε δικιο.

Εχουμε και λεμε

  1. Να ξερετε πως δεν μας γινεται καμια ενημερωση-σεμιναριο για το καθετι καινουριο που επιτρεπεται η δεν επιτρεπεται μεσα στο λεωφορειο, για αυτο πολλες φορες θα εχετε συναντησει αρνηση να μπει σπαστο ποδηλατο στο λεωφορειο.
  2. Πιστευω πως ενας οδηγος λεωφορειου > το ποδηλατο γιατι ειναι αργο και ευαλωτο.
  3. Δεν γνωριζω την αποψη των περισσοτερων συναδελφων μου αλλα υπηρξε συναδελφος που αποκαλεσε τους ποδηλατες μεσα στο κεντρο >, απιστευτο αλλα αληθινο!
  4. Εχω παρατηρησει ποδηλατες που βολταρουν τη νυχτα και δεν εχουν φωτα (γιατι;), αυτος ο ποδηλατης δεν μου δημιουργει κανενα σεβασμο γιατι μου δινει την εντυπωση οτι δεν σεβεται εμενα. Οσο πιο οργανωμενοι εισαστε, τοσο πιο σοβαρα σας παιρνουμε!
  5. Μην παραβιαζετε προτεραιοτητες! Εχετε την εντυπωση πως επειδη το λεωφορειο παει αργα θα προλαβετε να περασετε.... εχετε υποψιν σας πως ενα λεωφορειο δεν φρεναρει οπως ενα αμαξι, δεν μπορουμε να "γονατισουμε" το λεωφορειο. Θυμηθειτε πως κουβαλαμε ηλικιωμενους και ορθιους και αν φρεναρουμε αποτομα θα εχουμε ατυχημα.
  6. Οι καθρεφτες μας δεν καλυπτουν τα παντα, η μπροστινη μας πορτα ειναι ακαλυπτη απο τον καθρεφτη. Μου εχει τυχει να ειμαι σταματημενος σε φαναρι και οταν πηγα να ξεκινησω ειδα εναν ποδηλατη σφηνωμενο αναμεσα σε εμενα και σε ενα αμαξι, πηγε να προσπερασει και σφηνωσε, αν ξεκινουσα θα τον παρεσερνα.
    Ενα ποδηλατο δεν κανει θορυβο οπως ενα μηχανακι που μαρσαρει και μας τραβαει την προσοχη... οποτε ΠΡΟΣΟΧΗ!
  7. Ειναι θετικο οτι μπορειτε να κινειστε στη λεωφορειολωριδα. Υπηρξε ομως ποδηλατης που με προσπερναγε καθε φορα που εκανα σταση και μετα πηγαινε με 10 χλμ, αυτο ειναι αρκετα εκνευριστικο και για τον οδηγο και για τον κοσμο. Το πλατος της λωριδας δεν ειναι επαρκες κατ' εμενα πραγμα που κανει την μετακινηση σας εκει επικινδυνη.
  8. Μην προσπερνατε εν κινησει ξυστα ενα λεωφορειο γιατι ο οδηγος λειτουργει αντανακλαστικα. Αν κινειστε παραλληλα αριστερα απο το λεωφορειο και του πεταχτει μια γρια απο το πεζοδρομιο θα κανει αριστερα για να την αποφυγει και ειναι πιθανον να σας χτυπησει... γιατι εσεις δεν βλεπετε τι γινεται στα δεξια του.
    Να ειστε σιγουροι οτι θα προτιμησει να κανει ελιγμο γιατι δεν θα θελει να φρεναρει αποτομα.

Γενικως υπαρχουν οδηγοι που σεβονται και αυτοι που το παιζουν "ιπποτες της ασφαλτου".
Ο οδηγος λεωφορειου επειδη κανει τις ιδιες διαδρομες σχεδον καθε μερα εχει αυτοπεποιθηση και ξερει καθε στενο και καθε λακκουβα που υπαρχει.

Λιγη προσοχη απο ολους μας και ολα θα ειναι καλα!
Περιμενω τις ερωτησεις και τις αποριες σας!

____________________________________________________________________________
Χάρτης Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές (Χ.Υ.Κ.)
των εταιρειών ΟΑΣΑ - ΕΘΕΛ - ΗΛΠΑΠ - ΗΣΑΠ - ΑΜΕΛ - ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ - ΤΡΑΜ

http://www.oasa.gr/content.php?id=ypoxkat
http://www.oasa.gr/pdf/el/xyk_gr_rev_15.pdf (σελ. 14,15,16)
Τελευταία επικαιροποίηση: 18 Νοεμβρίου 2008

Αποθηκευμένο το επίμαχο σημείο σε μορφή doc (για εκτύπωση)
http://www.mediafire.com/file/mnwnqtdnmzc/XYK_Metafora_SpastouPodilatou.doc

Μεταφορά αναδιπλούμενoυ ποδηλάτου ως χειραποσκευή
 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (12 ψήφοι)
skozan
Εικόνα skozan
Απών/απούσα

Ευχαριστούμε, πραγματικά το άρθρο σου ήταν κάτι που το χρειαζόμασταν καθώς κάποια από αυτά που γράφεις μας διέφευγαν τελείως, π.χ. για την προσπέραση από τα αριστερά ξυστά κλπ..

Να προσθέσω πως ένα πράγμα που με φοβίζει και προσέχω ιδιατίερα, είναι όταν κάποιο Λεωφορείο ή Τρόλεϊ κάνει στάση και κατεβάζει επιβάτες. Σε αυτήν την κατάσταση προσέχω μην πεταχτεί κάποιος επιβάτης για να περάσει απέναντι απ΄όποια κατεύθυνση και να έρχομαι ως προς το λεωφορείο, έχει τύχει σε τέτοια φάση (ως επιβάτης λεωφορείου) να με χτυπήσει Ταξι. Δεν θα πω για το απαράδεκτο που έχω δει να κάνουν μηχανάκια (ίσως και ποδήλατα..) να προσπερνάνε το λεωφορείο στη στάση από την πλευρά που είναι οι πόρτες και ανεβοκατεβαίνουν επιβάτες.

vec
Απών/απούσα

Αρχικά ευχαριστούμε για το άρθρο:

1) Ένα μικρό όχημα, ποδήλατο ή παπί, πόσο μακρυά πίσω από το λεωφορείο πρέπει να βρίσκεται για να φαίνεται στους καθρέφτες του; Σίγουρα παίζει από μοντέλο σε μοντέλο φαντάζομαι, αλλά ποια είναι μια ικανή απόσταση για να ξέρουμε ότι ο οδηγός μπορεί να μας δει και άρα να αναμένει τυχόν κίνησή μας. 2-3 μέτρα ή ακόμη πιο πίσω;

2)Η αριστερή πλευρά καλύπτεται πλήρως από τους καθρέφτες ή υπάρχει και εκεί τυφλό σημείο;

3)Τα τρόλευ μπορούν να κινηθούν ολόκληρα στη διπλανή λωρίδα ή είναι μικρές οι κεραίες τους; Ρωτάω γιατί γενικά νομίζω ότι τα τρόλευ είναι λιγότερο φιλικά προς τους ποδηλάτες. Προσπερνούν πιο ξυστά και με μεγαλύτερη ταχύτητα σε σχέση με τα μπλε λεωφορεία

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Ευχαριστούμε για το άρθρα, πραγματικά αξίζει να βλέπουμε
τα πράγματα από την οπτική της άλλης πλευράς.

Για το "1" δεν περίμενα κάτι περισσότερο. Δεν υπάρχει
γενικά ενημέρωση για πολλά πράγματα που αποφασίζονται.
Εξάλου τι ανάγκη έχει ο υπουργός όταν κινείται στη
λωρίδα τωμ ΜΜΜ συνοδεία με στρουμφάκια; :P

To "2" έχω παρατηρήσει ότι ισχύει γενικότερα. Εμένα
με προσέχουν όλοι οι οδηγοί, ακομα και οι δικυκλιστές.

Το "4" ειναι οι λεγόμενοι Νίτζα ή αλλιώς μαλάκες.
Ακολουθούν το μαύρα μάτια, μάυρα φρύδια, μαύρα
μακρυά μαλλιά και δεν υπάρχει σωτηρία για την
περίπτωσή τους.

Το "6-7-8" είναι θέμα εμπειρίας. Εγώ οδηγώ αμάξι,
μηχανή και ποδήλατο οπότε ξέρω πως συμεριφέρονται,
που βλέπουν, που δεν βλέπουν και τι αποστάσεις πρέπει
να κρατάω. Δεν συμβαίνει το ίδιο με όλους και για αυτό
βλέπεις τραγικές συμπεριφορές.

Το "5" συμβαίνει πάρα πολύ συχνά για 3 λόγους. Ο ένας
είναι το μαγκιά κλανιά και τέτοια, ο άλλος έχει να κάνει
με την παντελή άγνοια σε ότι έχει να κάνει με την οδηγική
συμπεριφορά και ο τελευταίος λόγος έχει να κάνει με την
ασφάλεια. Για τα δυο πρώτα δεν υπάρχει σωτηρία, όσο μυαλό
έχει ο καθένας, τόσο καταλαβαίνει.

Για το τρίτο όμως θα σου περιγράψω ένα συμβάν που μου έτυχε.

Είμαι πεζός σε κόκκινο για τα αμάξια και επιβιβάζομαι σε ΤΑΞΙ
σταματημένο όταν ξαφνικά μας τρακάρει μαστούρης με χρέπι ο οποίος
νόμιζε ότι απλά υπήρχε μποτιλιάρισμα και έκανε ελιγμούς ανάμεσα
στα σταματημένα.... Με ποδήλατο θα ήμουν πάρα πολύ άσχημα
χτυπημένος ή νεκρός. Δεν χρειάζονται 200 τέτοια συμβάντα αλλά
ένα για να σου αλλάξει τη ζωή.

Δεν περίμενα να γίνει το παραπάνω για να παραβιάζω κόκκινα και
κάποιες ακόμα διατάξεις του ΚΟΚ. Απλά έχω την αντίληψη και την
κρίση να αναγνωρίζω πότε και πόσο με παίρνει και πότε απλά να
περιμένω στη γωνίτσα μου.

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

Ευχαριστούμε πάρα, μα πάρα πολύ.

Θα ήταν καλό οτιδήποτε ακούς από συναδέλφους σου να το ανεβάζεις εδώ ώστε να ενημερωνόμαστε.

Και πάλι ευχαριστώ.

Bon
Εικόνα Bon
Απών/απούσα

vec wrote:
Αρχικά ευχαριστούμε για το άρθρο:

1) Ένα μικρό όχημα, ποδήλατο ή παπί, πόσο μακρυά πίσω από το λεωφορείο πρέπει να βρίσκεται για να φαίνεται στους καθρέφτες του; Σίγουρα παίζει από μοντέλο σε μοντέλο φαντάζομαι, αλλά ποια είναι μια ικανή απόσταση για να ξέρουμε ότι ο οδηγός μπορεί να μας δει και άρα να αναμένει τυχόν κίνησή μας. 2-3 μέτρα ή ακόμη πιο πίσω;

2)Η αριστερή πλευρά καλύπτεται πλήρως από τους καθρέφτες ή υπάρχει και εκεί τυφλό σημείο;

3)Τα τρόλευ μπορούν να κινηθούν ολόκληρα στη διπλανή λωρίδα ή είναι μικρές οι κεραίες τους; Ρωτάω γιατί γενικά νομίζω ότι τα τρόλευ είναι λιγότερο φιλικά προς τους ποδηλάτες. Προσπερνούν πιο ξυστά και με μεγαλύτερη ταχύτητα σε σχέση με τα μπλε λεωφορεία


οι καθρεπτες καλυπτουν αρκετα μετρα .οσο πιο κοντα και παραλληλα εισαι στο λεωφ τοσο πιο ευκολο ειναι να σε δει.πριπου 2 περιπου μετρα.αν εισαι στην διπλανη λωριδα πιθανον να μην σ αντιληφθει.ο καθρεπτης δεν καλυπτει το μπροστινο μερος του λεωφ.το πρωτο εναμιση μετρο ας πουμε.εμενα με βοηθαει πολυ οταν ενα μηχανακι μου κορναρει.μου τραβαει την προσοχη.χτυπατε και σεις τα κουδουνακια σας οταν επιχειρητε μια προσπεραση και θεωρειτε πως ο οδηγος δεν σας εχει αντιληφθει.δεν ειναι ντροπη.δυστυχως πολλοι οδηγοι κανουν ταυτοχρονα πολλα πραγματα(μιλανε στο κινητο,κοιτανε καθρεπτες,ανοιγοκλεινουν πορτες οποτε ειναι αυξημενη η περιπτωση λαθους.
τωρα για τα τρολευ μπορουν να αλλαξουν μια ολοκληρη λωριδα(αλλιως πως θα προσπερνουσαν παρκαρισμενα παρανομως οχηματα).αυτο που θα πρεπει να γνωριζετε για τα τα τρολευ οταν κινειστε πισω τους ειναι οτι υπαρχουν σημεια που κοβουν ταχυτητα ψιλοαποτομα χωρις να υπαρχει εμποδιο.αυτο συμβαινει συνηθως οταν αλλαζουν γραμμη στις κεραιες.οποτε προσοχη γιατι αν ειστε απο πισω θα απορειτε γιατι εκοψε ταχυτητα αποτομα ενω δεν εχει εμποδιο.επισης κοβουν ταχυτητα κατω απο γεφυρες(πχ γεφυρα μουστοξυδη)

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

με τα τρολει...άστο. οι χειρότεροι. Πως γίνεται να βρίζομαι με τρολει συνέχεια δεν μπορώ να καταλάβω. Με τα λεωφορεία Οκ μέχρι τωρα εκτος από οδηγούς που κορνάρουν ενω βρίσκονται από πίσω μου...ΟΚ ρε φιλε σε εχω δει τι με τρομάζεις έτσι...βεβαια καποοι το κάνουν για να σου πουν εξαφανισου ρε λαλακα...και καποιοι στο λενε απευθείας.
Τι να κανεις, ο κόσμος έχει πολλά νεύρα...και που σαι ακόμα.

Ωραια Tips Bον!!!

Bon
Εικόνα Bon
Απών/απούσα

καποια πραγματα στην ελλαδα εχουν καταργηθει.ποιος εχει παρατηρησει οτι ενω η αθηνας ειναι γεματη διαβασεις ανα εκατο μετρα περιπου(τις οποιες κανενα οχημα δεν παιρνει υπ οψιν του και δεν σταματαει}η ερμου δεν εχει ουτε μια.γιατι αραγε?
για την προσπεραση απο δεξια σε λεωφ ειναι οτι χειροτερο μπορειτε να κανετε.και κατι αλλο ψιλοασχετο.σαν κλασσικοι ελληνες γνωριζουμε τα δικαιωματα μας αλλα οχι τις υποχρεωσεις μας.παρτε μια γευση
Ζ. ΟΡΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΠΙΒΑΤΝ
Οι επιβάτες οι οποίοι ταξιδεύουν με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς πρέπει να
συμμορφώνονται με τους παρακάτω «Όρους Μεταφοράς». Με την είσοδό τους στα
οχήματα των Μ.Μ.Μ. και στους σταθμούς των ΗΣΑΠ, ΑΜΕΛ και ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ
θεωρείται ότι αποδέχονται τους παρακάτω όρους και πρέπει να συμμορφώνονται με τις
εντολές των εντεταλμένων υπαλλήλων των συγκοινωνιακών φορέων.
Να μην ταξιδεύουν ή επιχειρούν να ταξιδεύσουν χωρίς νόμιμο τίτλο μεταφοράς
(επικυρωμένο εισιτήριο, κάρτα απεριορίστων διαδρομών, κλπ.). Επισημαίνεται ότι το
πρόστιμο είναι αρκετά υψηλό, το 60-πλάσιο του εισιτηρίου.
Να συμμορφώνονται με τα αναφερόμενα στις παραγράφους Α, Β, Γ και # πιο πάνω,
όσον αφορά στη μεταφορά αποσκευών, ποδηλάτων, παιδικών καροτσιών και
κατοικιδίων ζώων.
Να μην είναι υπό την επήρεια αλκοολούχων ποτών ή ναρκωτικών.
Να μην χρησιμοποιούν προσβλητική γλώσσα ή να συμπεριφέρονται απειλητικά ή
άσεμνα.
Να μην ξαπλώνουν σε καθίσματα, πάγκους ή οπουδήποτε αλλού και να μην
κοιμούνται.
Να μην καπνίζουν.
Να μην καταναλώνουν φαγητά, αναψυκτικά, ροφήματα ή αλκοολούχα ποτά.
Να μη χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά μέσα αναπαραγωγής ήχου και εικόνας, κατά τρόπο
που ενοχλεί.
Να μην κάνουν πολιτική, θρησκευτική ή οποιουδήποτε άλλου τύπου προπαγάνδα.
Να μην παραμένουν στις εγκαταστάσεις και τα οχήματα όταν και όπου αυτό δεν
επιτρέπεται για το κοινό.
Να μη χρησιμοποιούν άσκοπα τον εξοπλισμό εκτάκτου ανάγκης, ο οποίος προορίζεται
για χρήση από το κοινό, παρά μόνο εάν τούτο είναι απολύτως αναγκαίο.
Να μην παρακωλύουν την κίνηση επιβατών μέσα στους σταθμούς και τα οχήματα.
Να μην παραμορφώνουν ή καταστρέφουν οποιαδήποτε κατασκευή ή εξοπλισμό
εγκαταστάσεων ή οχημάτων με γκράφιτι ή άλλο τρόπο.
Να μην τοιχοκολλούν ή διανέμουν ανακοινώσεις, πινακίδες ή αυτοκόλλητα.
Να μην ρυπαίνουν με οποιοδήποτε τρόπο οχήματα και εγκαταστάσεις.
Να μην εμποδίζουν το προσωπικό των συγκοινωνιακών φορέων κατά την εκτέλεση
των καθηκόντων τους.
Να μην χρησιμοποιούν μουσικά όργανα.
Να μην εμπορεύονται αγαθά ή υπηρεσίες, εκτός και εάν έχουν εξουσιοδοτηθεί
συγκεκριμένα να κάνουν αυτό.
Να μην επαιτούν.
Να μη φέρουν τα σακίδια στους ώμους.

Bon
Εικόνα Bon
Απών/απούσα

Roul wrote:
με τα τρολει...άστο. οι χειρότεροι. Πως γίνεται να βρίζομαι με τρολει συνέχεια δεν μπορώ να καταλάβω. Με τα λεωφορεία Οκ μέχρι τωρα εκτος από οδηγούς που κορνάρουν ενω βρίσκονται από πίσω μου...ΟΚ ρε φιλε σε εχω δει τι με τρομάζεις έτσι...βεβαια καποοι το κάνουν για να σου πουν εξαφανισου ρε λαλακα...και καποιοι στο λενε απευθείας.
Τι να κανεις, ο κόσμος έχει πολλά νεύρα...και που σαι ακόμα.

Ωραια Tips Bον!!!


φιλε εχεις δικιο.δεν ειναι ωραιο να χεις ενα λεωφ πισω σου να σε"καταδιωκει"γι αυτο εγω ειμαι εναντιον στην μετακινησνη στην λεωφορειολωριδα.πρεπει να γινουν ποδηλατοδρομοι.να το απαιτησουμε μαζικα.πιστευω πως ειναι εφικτο.οι οδηγοι στην ελλαδα οδηγανε επιθετικα και ειναι εγωιστες.τους το προκαλει το καθημερινο αγχος.απ την αλλη δεν αφηνουν το αμαξι ουτε για να μετακινηθουν 2 χιλιομετραδυστυχως ετσι ειμαστε

maranx
Εικόνα maranx
Απών/απούσα

Πολύ καλή αυτή η ανταλλαγή απόψεων. Ευχαριστούμε για το feedback.

Από την πλευρά μας θα ήθελα να περάσω (και να το μεταφέρεις αν γίνεται στις συζητήσεις με τους άλλους οδηγούς) την πολύ κακή ποιότητα του οδοστρώματος στις λεοφωρειολωρίδες με κυματισμούς της ασφαλτου που πολλές φορές μας αναγκάζει να πηγαίνουμε στο μέσον της λωρίδας.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

το τελευταίο σχόλιο του maranx είναι μεγάλο θέμα...βλέπε παραλιακή ύψος π. φαλήρου. 3 φορές εχω κοντεψει να φάω τα μούτρα μου με τα αμάξια πίσω μου να περνάνε με τα όλα.!

vec
Απών/απούσα

bon wrote:

οι καθρεπτες καλυπτουν αρκετα μετρα .οσο πιο κοντα και παραλληλα εισαι στο λεωφ τοσο πιο ευκολο ειναι να σε δει.πριπου 2 περιπου μετρα.αν εισαι στην διπλανη λωριδα πιθανον να μην σ αντιληφθει.ο καθρεπτης δεν καλυπτει το μπροστινο μερος του λεωφ.το πρωτο εναμιση μετρο ας πουμε.εμενα με βοηθαει πολυ οταν ενα μηχανακι μου κορναρει.μου τραβαει την προσοχη.χτυπατε και σεις τα κουδουνακια σας οταν επιχειρητε μια προσπεραση και θεωρειτε πως ο οδηγος δεν σας εχει αντιληφθει.δεν ειναι ντροπη.δυστυχως πολλοι οδηγοι κανουν ταυτοχρονα πολλα πραγματα(μιλανε στο κινητο,κοιτανε καθρεπτες,ανοιγοκλεινουν πορτες οποτε ειναι αυξημενη η περιπτωση λαθους.
τωρα για τα τρολευ μπορουν να αλλαξουν μια ολοκληρη λωριδα(αλλιως πως θα προσπερνουσαν παρκαρισμενα παρανομως οχηματα).αυτο που θα πρεπει να γνωριζετε για τα τα τρολευ οταν κινειστε πισω τους ειναι οτι υπαρχουν σημεια που κοβουν ταχυτητα ψιλοαποτομα χωρις να υπαρχει εμποδιο.αυτο συμβαινει συνηθως οταν αλλαζουν γραμμη στις κεραιες.οποτε προσοχη γιατι αν ειστε απο πισω θα απορειτε γιατι εκοψε ταχυτητα αποτομα ενω δεν εχει εμποδιο.επισης κοβουν ταχυτητα κατω απο γεφυρες(πχ γεφυρα μουστοξυδη)

Προφανώς και μπορούν να αλλάξουν λωρίδα τα τρόλευ, τι μλκια πήγα και έγραψα πρωινιάτικα.... Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί το έχουν τάμα να μας περνάνε ξυστά, ενώ τα λεωφορεία όχι.

Αυτό που ήθελα να επισημάνω με την ιδιότητα του ποδηλάτη, θα το έχεις προσέξει και εσύ φαντάζομαι, είναι πως τα τρόλευ και τα διπλά λεωφορεία (υποθέτω επειδή έχουν τη μηχανή τέρμα πίσω) πολλές φορές και επειδή είναι αθόρυβα, θα αντιληφθούμε ότι μας προσπερνάνε όταν είναι ήδη στο πλάι μας. Τρομακτικό.
Θεωρώ πολύ χρήσιμο ένα σύντομο κοφτό κορνάρισμα πριν το λεωφορείο ξεκινήσει την προσπέραση. Και δε θα ξαφνιαστώ όταν το δω δίπλα μου αν δεν το έχω αντιληφθεί, και θα προσπαθήσω να βοηθήσω αν π.χ. με παίρνει να πάω λίγο δεξιά.

Bon
Εικόνα Bon
Απών/απούσα

υπαρχουν και φορες, και γινεται πολυ συχνα, που αναγκαζομαστε και μεις να παταμε με τη μια ροδα εκτος λεφορειολωριδας γιατι απ το πεζοδρομιο εξεχουν ταμπελες,δεντρα και διαφορα συναφη.οποτε παταμε λιγο πιο αριστερα για να μην σπασουμε καθρεφτη η μην χτυπησουμε κανα δεντρο.οπως και να χει αφηνετε αποσταση τουλαχιστον ενος μετρου οταν προσπερνατε.πραγματι η ποιοτητα του υλικου και η κατασκευη ειναι κακη.αφου και μεις καμμια φορα αν εχουμε λιγη ταχυτητα χοροπηδαμε στο καθισμα μας απ τις λακουβες.τωρα αν εχεις παρατηρησει οτι τα τρολευ σε περανε ξυστα ενω τα λεωφ οχι δεν εχω να σου δωσω απαντηση.δεν γνωριζω.παιδια το επιπεδο των οδηγων λεωφ και τρολευ σαφως εχει βελτιωθει τα τελευταια χρονια αλλα υπαρχουν και καποιοι που οδηγουν οπως οδηγουσαν στο χωριο τους δυστυχως.οπως ειναι καποιοι υπαλληλοι σ ενα γκισε δημοσιου που αλλοι ειναι ευγενικοι και αλλοι σε "γραφουν" χαρακτηριστικα,ετσι ειναι και οι οδηγοι.αλλοι σεβονται και αλλοι οχι

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εγώ πάντως χαίρομαι που πλέον βγάζετε φλας όταν
σταματάτε και όταν ξεκινάτε :) Μέχρι στιγμής το
είχα συναντήσει μόνο στη θεωρία όταν έδινε για
το δίπλωμα.

gavos
Απών/απούσα

bon wrote:
7. Ειναι θετικο οτι μπορειτε να κινειστε στη λεωφορειολωριδα. Υπηρξε ομως ποδηλατης που με προσπερναγε καθε φορα που εκανα σταση και μετα πηγαινε με 10 χλμ, αυτο ειναι αρκετα εκνευριστικο και για τον οδηγο και για τον κοσμο. Το πλατος της λωριδας δεν ειναι επαρκες κατ' εμενα πραγμα που κανει την μετακινηση σας εκει επικινδυνη.

Αυτό που γράφεις εδώ έχει δύο αναγνώσεις. Εξηγούμαι:

Το ότι σε προσπέρναγε συχνά ο ποδηλάτης σημαίνει ότι άλλο τόσο τον προσπέρναγες κι εσύ.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ένα ποδήλατο έχει περίπου ίδια μέση ταχύτητα με αυτή του λεωφορείου. Σε ένα λεωφορειόδρομο χωρίς κλίση και κίνηση η μέση ταχύτητά μου είναι συνήθως ένα κλικ πιο γρήγορη από αυτή του λεωφορείου.

Αυτό σημαίνει ένα πράγμα: Σε γενικές γραμμές σε ένα τέτοιο δρόμο ούτε εγώ καθυστερώ το λεωφορείο, ούτε το λεωφορείο καθυστερεί εμένα.

Τώρα, στο ποιος πρέπει να είναι μπροστά δεν πιστεύω ότι χωράει "πρέπει", αλλά ως ποδηλάτης με ανοιχτά πνευμόνια δε μου κάθεται όμορφα να εισπνέω τη μαυρίλα του diesel έπειτα από κάθε επιτάχυνση στη στάση του λεωφορείου. Αν ποτέ νοιαστεί κανείς και βγάλει τις μπούκες των εξατμίσεων προς τα πάνω (όπως έχω δει σε λεωφ. σε εξωτερικό και μερικά καινούρια στη θεσ/νίκη) τότε θα αναθεωρήσω σε αυτό.

Επιπλέον το ποδήλατο έχει απολύτως προβλέψιμη ταχύτητα -σε αντίθεση με το λεωφορείο- και μου φαίνεται ακραίο ένα έμπειρος οδηγός όπως αυτός του λεωφορείου να μη μπορεί να προβλέψει ότι μένοντας πίσω από τον ποδηλάτη δεν έχει να χάσει κάτι ιδιαίτερο σε χρόνο, ίσα-ίσα που καταλαγιάζοντας από το έντονο σταμάτα-ξεκίνα-προσπέραση-ωπ-φρένα-φτάσαμε-στη-στάση συμβάλει στην άνεση των επιβατών, στην κατανάλωση πετρελαίου, στην ηχορύπανση, στην εντροπία του κυκλοφοριακού και θα μπορούσα να συνεχίσω στην ίδια κατεύθυνση αιωνίως νομίζω ότι καταλαβαίνεις τί εννοώ. Γενικά ένα από τα κλειδιά προς τη βιώσιμη κινητικότητα είναι οι στιγμιαίες ταχύτητες να μην απομακρύνονται πολύ από τις μέσες, βλ. μεγάλες και συχνές διακυμάνσεις σε γκάζι-φρένο. Το ποδήλατο μπορεί να έχει καθοριστική συμβολή ως προς αυτό τον τομέα και θα πρέπει να το εκμεταλευτούμε τώρα που έχουμε αυτή την αναγκαστική συνύπαρξη.

Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι ένας οδηγός λεωφορείου αν του τη σπάει ένας ποδηλάτης μπορεί να εκτιμήσει την κατάσταση και αναλόγως να προσπεράσει, όμως αν συνεχίζει να προσπερνάει και να προσπερνάει συνεχώς τον ίδιο ποδηλάτη τότε έχω την αίσθηση ότι δεν εκτιμάει σωστά την κατάσταση.

Κάτι άλλο που ήθελα να σε ρωτήσω: Όταν ένας οδηγός αρνείται να επιβιβαστώ με το σπαστό μου στο λεωφορείο λέγοντας ότι δεν επιτρέπεται, τί προτείνεις να κάνουμε;

Επίσης στο σύντροχο που προτείνει να τσιμπάει τη κόρνα ο οδηγός πριν την προσπέραση. Ούτε κατά διάνοια. Προτιμάω να με χτυπήσει το λεωφορείο (το έχω πάθει με τρόλει) παρά να τρομάζω σε κάθε κόρνα.

vec
Απών/απούσα

gavos wrote:

Αν ποτέ νοιαστεί κανείς και βγάλει τις μπούκες των εξατμίσεων προς τα πάνω (όπως έχω δει σε λεωφ. σε εξωτερικό και μερικά καινούρια στη θεσ/νίκη) τότε θα αναθεωρήσω σε αυτό.

Κυκλοφορούν και στην Αθήνα κάποια καινούρια, αυτά που γράφουν Polaris αν θυμάμαι καλά, τα οποία πίσω δε βγάζουν τίποτα!!! Δεν ξέρω αν είναι θέμα καταλύτη/φίλτρων ή έχουν την εξάτμιση προς τα πάνω. Αν δεις λεωφορείο γυαλιστερό, με φιμέ πίσω τζάμι, κάπως πιο φαρδύ και πορτοκαλί φωτεινή ταμπέλα με τον αριθμό της γραμμής, στέκεσαι σχετικά άφοβα πίσω του.

gavos wrote:

Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι ένας οδηγός λεωφορείου αν του τη σπάει ένας ποδηλάτης μπορεί να εκτιμήσει την κατάσταση και αναλόγως να προσπεράσει, όμως αν συνεχίζει να προσπερνάει και να προσπερνάει συνεχώς τον ίδιο ποδηλάτη τότε έχω την αίσθηση ότι δεν εκτιμάει σωστά την κατάσταση.

Κάφροι τυχαίνει να οδηγούν κάθε πιθανό όχημα. Υπερκαφριλίκι από τρόλευ στην Αλεξάνδρας: Ξεκινάει να με προσπερνάει ακριβώς τη στιγμή που πέρναγα τη στάση στην οποία και σταματάει με αποτέλεσμα να με εγκλωβίσει ανάμεσα από τη μεσαία και την πίσω πόρτα του! Αυτό δε λέγεται κακή εκτίμηση, αλλιώς λέγεται...

gavos wrote:

Κάτι άλλο που ήθελα να σε ρωτήσω: Όταν ένας οδηγός αρνείται να επιβιβαστώ με το σπαστό μου στο λεωφορείο λέγοντας ότι δεν επιτρέπεται, τί προτείνεις να κάνουμε;

Έχε εκτυπωμένο τον κανονισμό, ή τουλάχιστον τις σελίδες που σε αφορούν μέσα στο πορτοφόλι σου και τον δείχνεις στον οδηγό, θα πρότεινα διακριτικά, χωρίς να τον προσβάλλεις. Ο bon λέει πως "Να ξερετε πως δεν μας γινεται καμια ενημερωση-σεμιναριο για το καθετι καινουριο που επιτρεπεται η δεν επιτρεπεται μεσα στο λεωφορειο, για αυτο πολλες φορες θα εχετε συναντησει αρνηση να μπει σπαστο ποδηλατο στο λεωφορειο". Οπότε και τη δουλειά σου κάνεις, και τον επόμενο συμποδηλάτη ξελασπώνεις αφού έχεις ενημερώσει τον οδηγό.

gavos wrote:

Επίσης στο σύντροχο που προτείνει να τσιμπάει τη κόρνα ο οδηγός πριν την προσπέραση. Ούτε κατά διάνοια. Προτιμάω να με χτυπήσει το λεωφορείο (το έχω πάθει με τρόλει) παρά να τρομάζω σε κάθε κόρνα.

Εννοώ κορνάρισμα σε ικανή απόσταση και χρόνο πριν τη προσπέραση, όχι την ώρα που είναι δίπλα σου! Και εφόσον φυσικά ο οδηγός εκτιμά ότι δεν τον έχεις δει.

Vale
Απών/απούσα

Καλησπέρα,ένα μπράβο και από μένα για τις σωστές παρατηρήσεις σου και κυρίως για το ήθος των γραπτών σου.

Η δική μου εμπειρία στους δρόμους/με μηχανή (διαφόρων κυβικών)είναι μακρά και θα μπορούσα να πω αρκετές ιστορίες με πολλούς ήρωες.
Μέχρι(σχετικά)πρόσφατα σας είχα σαν Νο 1 εχθρό,(δεν λέω για τα ΙΧ κουτιά γιατί είμαστε σε...πόλεμο).Οι ιστορίες με λεωφορεία είχε πάντα άσχημη κατάληξη (ή τούμπα ή ξύλο ή τμήμα),με οδηγούς taxi...μόνο ξύλο.
Βέβαια,σε μηχανές το 99,9% είναι κάγκουρες,οπότε έχω και εγώ βασικό ρόλο κακού (μην πω κάτι άλλο).
Όπως παρατήρησαν και φίλοι παραπάνω,έχω δει και εγώ σημαντική αλλαγή συμπεριφοράς από λεωφορεία (όχι taxi...ακόμα)και αυτό λέει πολλά.
Το πρόβλημα πιστεύω είναι,πέρα από την παιδεία που δεν έχουμε,ότι εάν κάτι καινούργιο έρθει με εκρηκτική άνθηση (πχ ποδήλατο ή μηχανάκια)τότε το κακό παραμονεύει.
Πήρα ποδήλατο,πήρα σκουτεράκι (φυσικά ποτέ κράνος)και βούρρρ...
Με μια κουβέντα θα έλεγα:ΠΡΟΣΟΧΗ!ΕΞΩ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ!

Κατηγορίες(μόνο μερικές):

1. Ο Χ πχ του έκαναν μείωση μισθού καβάλησε το ΙΧ κουτί του και πάμε για...αίμα.

2.Ο Ψ Πήρε το καινούργιο σκουτεράκι του,τσαντούλα(χαρτιά κλπ),γυαλάκι,φυσικά,ποτέ κράνος(μην χαλάσει και το ζελεδάκι) και πάμε για αγορά οικοπέδου (τούμπα).

3.Ο Ω 'έμπειρος'Έλλην μηχανόβιος,παλιός,μάγκας(έχω μακρύ μαλλί και ακούω death)που πάει τάπα,μόνο από στροφές (γιατί οι ευθείες είναι για τις κότες)και δεν ξέρει (ή δεν θέλει να ξέρει)κάποιες μικρές λεπτομέρειες πχ ΚΟΚ.

4.Ποδήλατο: το πήρα και έφυγα...

5.Τέλος,το πιο σημαντικό για μένα,το παιδί μου!
Έχω δει, με λύπη,γονείς να λένε:...βρε παιδάκι μου,άσε τα μηχανάκια θα σκοτωθείς...τι θέλεις τα ποδήλατα,μωρό είσαι;...αν περάσεις την τάξη/το πανεπιστήμιο κλπ κλπ...θα σου πάρω αυτοκίνητο...
και το παιδί με χαρά:ή θα κάνει το αντίθετο΄και θα καβαλά κρυφά μηχανή (όσο προλάβει...) ή θα πάρει το αμαξάκι του και ένα βράδυ στη παραλιακή με την κουκλίτσα κοπελιά του θα σφίξουν τα χέρια τους για τελευταία φορά...
Το θέμα είναι για μένα πως έχουμε ένα...θέμα με τα μυαλά, που με καμάρι,κουβαλάμε.Τα νεύρα μακαρόνια,σεβασμός μηδέν και ανθρωπιά στον πάτο...(έχω μείνει αναίσθητος στην άκρη του δρόμου και...ουδείς/άσε είναι αλήτης με μηχανή μην μπλέξουμε...).

Αυτά,μην πω κι άλλα γιατί θα γίνει μελό και δεν θέλω.
Η λύση είναι πιστεύω πολύ απλή:ένα χαμόγελο και σε κάνω φίλο στο λεπτό!
Αντί για μπουνιές θα πάμε και διακοπές παρέα και που ξέρεις μπορεί και ποδήλατο, μαζί με τα παιδιά μας...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Παρών/παρούσα

(αν και μακαρίτης, εδώ και χρόνια.... είχε φωνάρα χαρακτηριστική ο άτιμος...)

Ευχαριστούμε για τις πολύ καλές πληροφορίες. Γράφω κάποια σκόρπια σχόλια:
1. ΔΥΣΤΥΧΩΣ είσαι μειοψηφία. Οδηγός λεωφορείου ΚΑΙ ποδηλάτης. Τα "βλέπεις" διαφορετικά τα πράγματα. Καλό για εσένα και για όσους συναντάς στο δρόμο σου.
2. με τους οδηγούς λεωφορείων έχω ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ καλή "σχέση". Ο καθένας στο δρόμο του. Μάλιστα κάποιος ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, κάπου το Ιανουάριο του 2009, μας έβαλε ΒΡΕΓΜΕΝΟΥΣ μέχρι το κόκκακλο + τα 2 ποδηλατα μας, παρόλο που θα είχε καθε δίκιο να αρνηθεί (μας λυπήθηκε).
3. το παραπόνό μου είναι κάποιες φορές, που ενώ πηγαίνω με κάποια χαμηλή αλλά ικανοποιητική ταχύτητα, στην μεριά που μου αναλογεί, κάποιοι οδηγοί μαρσάρουν και "φορτώνουν" να με προσπεράσουν.... μόνο και μόνο για να σταματήσουν 3 μετρα μετά στη στάση.....
Σε μια περίπτωση σταμάτησα δίπλα στο παράθυρο του οδηγού και με πολύ καλό τρόπο τον ρώτησα: "δεν νομίζεις ότι είναι λίγο επικίνδυνο και περιττό αυτό που έκανες?".

Κατά τα άλλα, αν προσέχουμε και αν σεβόμαστε τον εαυτό μας (πχ κράνος, κατάλληλα φώτα κλπ κλπ κλπ) ΘΕΩΡΩ ότι και οι άλλοι θα μας υπολογίζουν περισσότερο.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Κακά τα ψέμματα, 10χλμ ταχύτητα είναι σχετικά γρήγορο τρέξιμο.
Καλύτερα να κάνει ο ποδηλάτης στην άκρη και να περάσει το ΜΜΜ.

Εγώ όταν προσπερνάω πατάω γκάζι και όταν καταλαβαίνω ότι καθυστερώ
τον οδηγό κάνε δεξιά στο πρώτο στενό για να περάσει και ξαναμπαίνω.
Εναλλακτικά πιάνω τη μεσαία και πηγαίνω. Πάντως η πρώτη επιλογή είναι
να πατήσεις γκάζι και όχι να καθυστερείς 80 άτομα.

Στην τελική καλύτερα να πας από άλλο δρόμο αν δεν μπορείς να διατηρείς
σχετικά υψηλές ταχύττηες σε κεντρικούς δρόμους με ΜΜΜ.

esp
Απών/απούσα

α. Άσχετα με οτιδήποτε άλλο, το λεωφορείο είναι ΜΜΜ, οπότε πρέπει να του δίνουμε προτεραιότητα, έστω και για τον απλό λόγο ότι μεταφέρουν περισσότερους επιβάτες.
β. Δεν υπάρχει ένας ποδηλάτης, ούτε ένα λεωφορείο. Όμως ο (κάθε) ποδηλάτης κινείται πολύ λιγότερο από το (κάθε) λεωφορείο. Οπότε ας υποχωρήσει στην "κόντρα". Μπορεί να μείνει αρκετά μέτρα πίσω από το λεωφορείο για να αποφύγει το ντουμάνι. Η τελική καθυστέρηση θα είναι μικρή, θα πέσει η μέστη ταχύτητά του κατά πόσο; 1 km/h = 10% ; Ασήμαντο για αυτή τη μέση ταχύτητα και τη συνολική απόσταση που συνήθως καλύπτει. Για τα δρομολόγια των λεωφορείων αυτό το 1% είναι πολύ σημαντικότερο.
γ. Δεν νομίζω ότι η αιτίαση για προσέγγιση της στιγμιαίας ταχύτητας με την μέση μπορεί να εφαρμοστεί στα λεωφορεία. Είναι τα οχήματα που ξεκινάνε και σταματάνε περισσότερο. Και η αύξηση της μέσης ταχύτητάς τους ωφελεί όλους μας.

magmike
Απών/απούσα

Γενικά στον δρόμο διατηρώ έναν αρκετά γρήγορο ρυθμό και δεν έχω πολλά πάρε δώσε με λεωφορεία.Στις ανηφόρες τα αφήνω να με περάσουν.Μια από τις πρώτες εμπειρίες μου στην Πεντέλης ,καθώς ανεβαίνω, είναι πως το λεωφορείο είναι πίσω μου για κανα δίλεπτο χωρίς να με περάσει.Όταν φτάνουμε προαστιακό και ενώ πέφτουν οι πρώτες ψιχάλες γκαζώνει(σε εκείνο το σημείο η 1 λωρίδα γίνεται 4)και στο φανάρι σταματά δίπλα μου και ανοίγει την πόρτα.Και εκεί που είμαι έτοιμος για το χειρότερο ακούω τον οδηγό να λέει

"Θα βρέξει,πλησιάζεις?"

Να είναι καλά και αυτός και όλοι όσοι μας προσέχουν στον δρόμο

Bon
Εικόνα Bon
Απών/απούσα

gavos wrote:
bon wrote:
7. Ειναι θετικο οτι μπορειτε να κινειστε στη λεωφορειολωριδα. Υπηρξε ομως ποδηλατης που με προσπερναγε καθε φορα που εκανα σταση και μετα πηγαινε με 10 χλμ, αυτο ειναι αρκετα εκνευριστικο και για τον οδηγο και για τον κοσμο. Το πλατος της λωριδας δεν ειναι επαρκες κατ' εμενα πραγμα που κανει την μετακινηση σας εκει επικινδυνη.

Αυτό που γράφεις εδώ έχει δύο αναγνώσεις. Εξηγούμαι:

Το ότι σε προσπέρναγε συχνά ο ποδηλάτης σημαίνει ότι άλλο τόσο τον προσπέρναγες κι εσύ.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ένα ποδήλατο έχει περίπου ίδια μέση ταχύτητα με αυτή του λεωφορείου. Σε ένα λεωφορειόδρομο χωρίς κλίση και κίνηση η μέση ταχύτητά μου είναι συνήθως ένα κλικ πιο γρήγορη από αυτή του λεωφορείου.

Αυτό σημαίνει ένα πράγμα: Σε γενικές γραμμές σε ένα τέτοιο δρόμο ούτε εγώ καθυστερώ το λεωφορείο, ούτε το λεωφορείο καθυστερεί εμένα.

Τώρα, στο ποιος πρέπει να είναι μπροστά δεν πιστεύω ότι χωράει "πρέπει", αλλά ως ποδηλάτης με ανοιχτά πνευμόνια δε μου κάθεται όμορφα να εισπνέω τη μαυρίλα του diesel έπειτα από κάθε επιτάχυνση στη στάση του λεωφορείου. Αν ποτέ νοιαστεί κανείς και βγάλει τις μπούκες των εξατμίσεων προς τα πάνω (όπως έχω δει σε λεωφ. σε εξωτερικό και μερικά καινούρια στη θεσ/νίκη) τότε θα αναθεωρήσω σε αυτό.

Επιπλέον το ποδήλατο έχει απολύτως προβλέψιμη ταχύτητα -σε αντίθεση με το λεωφορείο- και μου φαίνεται ακραίο ένα έμπειρος οδηγός όπως αυτός του λεωφορείου να μη μπορεί να προβλέψει ότι μένοντας πίσω από τον ποδηλάτη δεν έχει να χάσει κάτι ιδιαίτερο σε χρόνο, ίσα-ίσα που καταλαγιάζοντας από το έντονο σταμάτα-ξεκίνα-προσπέραση-ωπ-φρένα-φτάσαμε-στη-στάση συμβάλει στην άνεση των επιβατών, στην κατανάλωση πετρελαίου, στην ηχορύπανση, στην εντροπία του κυκλοφοριακού και θα μπορούσα να συνεχίσω στην ίδια κατεύθυνση αιωνίως νομίζω ότι καταλαβαίνεις τί εννοώ. Γενικά ένα από τα κλειδιά προς τη βιώσιμη κινητικότητα είναι οι στιγμιαίες ταχύτητες να μην απομακρύνονται πολύ από τις μέσες, βλ. μεγάλες και συχνές διακυμάνσεις σε γκάζι-φρένο. Το ποδήλατο μπορεί να έχει καθοριστική συμβολή ως προς αυτό τον τομέα και θα πρέπει να το εκμεταλευτούμε τώρα που έχουμε αυτή την αναγκαστική συνύπαρξη.

Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι ένας οδηγός λεωφορείου αν του τη σπάει ένας ποδηλάτης μπορεί να εκτιμήσει την κατάσταση και αναλόγως να προσπεράσει, όμως αν συνεχίζει να προσπερνάει και να προσπερνάει συνεχώς τον ίδιο ποδηλάτη τότε έχω την αίσθηση ότι δεν εκτιμάει σωστά την κατάσταση.

Κάτι άλλο που ήθελα να σε ρωτήσω: Όταν ένας οδηγός αρνείται να επιβιβαστώ με το σπαστό μου στο λεωφορείο λέγοντας ότι δεν επιτρέπεται, τί προτείνεις να κάνουμε;

Επίσης στο σύντροχο που προτείνει να τσιμπάει τη κόρνα ο οδηγός πριν την προσπέραση. Ούτε κατά διάνοια. Προτιμάω να με χτυπήσει το λεωφορείο (το έχω πάθει με τρόλει) παρά να τρομάζω σε κάθε κόρνα.


φιλε συνποδηλατη gavo οσο αναφορα την προσπεραση που αναφερεις στην λεωφορειολωριδα.φαντασου να πρεπει να ανεβω ολη την αλεξανδρας παρεα μ εναν ποδηλατη που παει μαξιμουμ 10 χιλιομ.ξερεις ποση ωρα θα παρει?στην ουσια καταργειται η εννοια της λεωφορειογραμμης.υπο αυτην την εννοια ας μπαινουν και τα ταξι.ποσο θα κανουν να παρουν εναν πελατη?αν ειναι ετσι δεν εχει κανενα νοημα η λεωφορειολωριδα.προσωπικα εγω πραττω αναλογως.αν δω οτι αναπτυσσει σεβαστη ταχυτητα θα κανω τη σταση μου και θα τον αφησω να απομακρυνθει ωστε να μην δημιουργω προβλημα ουτε σε μενα ουτε και σε κεινον.αν πηγαινει αργα και μες στη μεση τοτε υπαρχει προβλημα

Bon
Εικόνα Bon
Απών/απούσα

φιλε vec τα λεωφορεια στα οποια αναφερεσαι ειναι τα τυπου solaris.πραγματι διαθετουν ενα υγρο που εξουδετερωνει τα καυσαερια και ετσι το να εισαι απο πισω του δεν εχει καμμια σχεση με τα παλιοτερου τυπου αυτοκινητα

gavos
Απών/απούσα

bon wrote:

φιλε συνποδηλατη gavo οσο αναφορα την προσπεραση που αναφερεις στην λεωφορειολωριδα.φαντασου να πρεπει να ανεβω ολη την αλεξανδρας παρεα μ εναν ποδηλατη που παει μαξιμουμ 10 χιλιομ.ξερεις ποση ωρα θα παρει?στην ουσια καταργειται η εννοια της λεωφορειογραμμης.υπο αυτην την εννοια ας μπαινουν και τα ταξι.ποσο θα κανουν να παρουν εναν πελατη?αν ειναι ετσι δεν εχει κανενα νοημα η λεωφορειολωριδα.προσωπικα εγω πραττω αναλογως.αν δω οτι αναπτυσσει σεβαστη ταχυτητα θα κανω τη σταση μου και θα τον αφησω να απομακρυνθει ωστε να μην δημιουργω προβλημα ουτε σε μενα ουτε και σε κεινον.αν πηγαινει αργα και μες στη μεση τοτε υπαρχει προβλημα

Έχω την αίσθηση ότι μιλούσαμε για αλληλοπροσπεράσματα. Ένας αργός ποδηλάτης δε θα σου είναι πρόβλημα άπαξ και τον προσπεράσεις σωστά; Αν σε προσπερνάει συνεχώς τότε δεν είναι πιο αργός από εσένα κι εκεί κολλάει η τοποθέτησή μου.

Bon
Εικόνα Bon
Απών/απούσα

αν καποιος δεν σας αφησει να βαλετε το σπαστο σας μεσα μπορειτε να επικαλεστειτε τον χαρτη καταναλωτη για τις αποσκευες.μπορειτε να εχετε τυπωμενο και το αρθρο για να του το μοστραρετε.δυστυχως ακομα και τοτε μπορει να συναντησετε αρνηση απο καποιους στενοκεφαλους.τοτε το μονο που σας μενει ειναι να του κανετε αναφορα παιρνοντας τον αριθμο του παρμπριζ(υπαρχει μπροστα στο τζαμι,στα πλαγια και στο πισω μερος του λεωφ με κιτρινα γραμματα συνηθως).αν προσπαθειτε με ευγενεια να του εξηγησετε και δεν καταλαβαινει δεν εχετε αλλη λυση.αν θελετε να επιμεινετε εκεινη τη στιγμη θα βαλει τον εγωισμο του μπροστα και θα αρνειται να ξεκινησει αν δεν κατεβειτε.
παιδια εγω με το ποδηλατο αποφευγω τους κεντρικους δρομους οτι ωρα και ναναι.αντι να παω απ την πατησιων διαλεγω εναν παραλληλο.αισθανομαι πιο ασφαλης και παω με οτι ταχυτητα γουσταρω.μου παιρνει λιγο παραπανω χρονο να παω στην δουλεια μου αλλα δεν με πειραζει.
οταν φτανω αμαξοστασιο με κοιτανε λες και ειμαι ουφο.υπαρχουν βεβαια κι αυτοι που με σχολιαζουν θετικα ,υπαρχουν κι αυτοι που λενε"για κανα μηνα σε κοβω.παλι αμαξακι θα παρεις"εχει την πλακα του.ειμαι ο ο μονος σ αυτο το αμαξοστασιο που πηγαινει με ποδηλατο αν και ξερω πως υπαρχουν κι αλλοι ποδηλατες συναδελφοι μου.ελπιζω να αποτελεσω παραδειγμα για να επιχειρησουν κι αλλοι συναδελφοι να το κανουν η τουλαχιστον να τους αλλαζω λιγο τα μυαλα για το πως πρεπει να βλεπουν τους ποδηλατες

gavos
Απών/απούσα

vec wrote:

Έχε εκτυπωμένο τον κανονισμό, ή τουλάχιστον τις σελίδες που σε αφορούν μέσα στο πορτοφόλι σου και τον δείχνεις στον οδηγό, θα πρότεινα διακριτικά, χωρίς να τον προσβάλλεις. Ο bon λέει πως "Να ξερετε πως δεν μας γινεται καμια ενημερωση-σεμιναριο για το καθετι καινουριο που επιτρεπεται η δεν επιτρεπεται μεσα στο λεωφορειο, για αυτο πολλες φορες θα εχετε συναντησει αρνηση να μπει σπαστο ποδηλατο στο λεωφορειο". Οπότε και τη δουλειά σου κάνεις, και τον επόμενο συμποδηλάτη ξελασπώνεις αφού έχεις ενημερώσει τον οδηγό.

Που βρίσκεται αυτός ο κανονισμός ρε παιδιά;

Arxarios
Απών/απούσα

bon wrote:
φιλε vec τα λεωφορεια στα οποια αναφερεσαι ειναι τα τυπου solaris.πραγματι διαθετουν ενα υγρο που εξουδετερωνει τα καυσαερια και ετσι το να εισαι απο πισω του δεν εχει καμμια σχεση με τα παλιοτερου τυπου αυτοκινητα

...αλλά είτε πίσω από Solaris είτε ακόμα από Agora που είναι με φυσικό αέριο το καταλαβαίνεις το καυσάεριο δυστυχώς πολύ παραπάνω σε σχέση με ένα συμβατικό Ι.Χ. Αυτός είναι και για μένα ο κυριότερος λόγος που δεν συμπαθώ τις λεωφορειολωρίδες για ποδήλατο και συμπαθώ τόσο τα τρόλεϋ!

Bon
Εικόνα Bon
Απών/απούσα
Bon
Εικόνα Bon
Απών/απούσα

σορυ εκανα λαθος το λινκ

http://www.oasa.gr/content.php?id=ypoxkat

gavos
Απών/απούσα

bon wrote:
σορυ εκανα λαθος το λινκ

http://www.oasa.gr/content.php?id=ypoxkat[/quote]
Δε λέει κάτι εδώ για σπαστά! Μόνο ότι δεν επιτρέπονται τα ποδήλατα στα λεωφορεία. Αυτό ακριβώς μου έλεγε και ο οδηγός.

Bon
Εικόνα Bon
Απών/απούσα

gavos wrote:
bon wrote:
σορυ εκανα λαθος το λινκ

http://www.oasa.gr/content.php?id=ypoxkat


Δε λέει κάτι εδώ για σπαστά! Μόνο ότι δεν επιτρέπονται τα ποδήλατα στα λεωφορεία. Αυτό ακριβώς μου έλεγε και ο οδηγός.[/quote]
ισως εκει που αναφερεται στις αποσκευες