Ευρωπαικές πόλεις: Ποδηλατόδρομοι και ποδηλατόμπατσοι.

45 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
gantsa30
Απών/απούσα

Να καλημερίσω το forum. Ξεκινάω αυτό το τόπικ καθώς χθες είχα μια 'ξεχωριστή' εμπειρία προχτές με την αστυνομία ποδηλάτων του Innsbruck. Πολλοί ίσως να μη γνωρίζουν ότι στις ευρωπαικές χώρες που οι ποδηλατόδρομοι είναι πραγματικότητα εδώ και χρόνια, υπάρχει παράλληλα σε ισχύ Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας ειδικά για τα ποδήλατα καθώς και ποδηλατόμπάτσοι που τη στήνουν κρυμμένοι στους ποδηλατόδρομους και κόβουν πρόστιμα (μη γελάτε, τη πάτησα).

Ο λόγος που έφαγα πρόστιμο λοιπόν ήταν γιατί μπέρδεψα το ποδηλατόδρομο με τον πεζόδρομο (τα οποία χωρίζονταν με μια φυτεμένη λωρίδα 50 εκατοστών..) ενώ παράλληλα οδηγούσα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΡΑΤΑΩ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ.

Το όργανο του κράτους με σταμάτησε, μου είπε να βάλω τα χέρια στο τιμόνι έτσι ώστε να τα βλέπει και να περιμένω εκεί (τα ίδια που λένε σε οποιονδήποτε οδηγό σταματάει η τροχαία). Στη συνέχεια μπλοκάκι...και παρτο το μπουγιουρντί

Συζητώντας το σκηνικό στη συνέχεια με άλλους έμαθα επιπλέον ότι ΟΥΤΕ ΜΠΥΡΑ δε μπορείς να κρατάς ή να έχεις πιει ενώ οδηγάς ποδήλατο γιατί σε σταματάνε για ΑΛΚΟΤΕΣΤ και τρως πρόστιμο όπως και οι άλλοι οδηγοί.

Τι συνέπειες θα έχει η δημιουργία ποδηλατοδρόμων στις ελληνικές πόλεις σε σχέση με την ένταξη του οχήματος "Ποδήλατο" στον Κ.Ο.Κ. ; Πιστεύετε ότι αν το κράτος δαπανήσει χρήματα για τη δημιουργία τους, δε θα κοιτάξει μετά να τα πάρει πίσω με διάφορους τρόπους; Είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε τη ποδηλατοβόλτα μας με το άγχος του ποδηλατόμπατσου που στην έχει στημένη στη στροφή;

Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αυτή ειναι η γνώμη μου και την έχω γράψει άπειρες φορές.

Δεν γουστάρω υποδομές, δεν γουστάρω το κράτος με "μεριμνά"
για το καλό μου . Θέλω να είμαι ο τρελός του χωριού και να
έχω την ελευθερία μου.

Η "πολιτισμένη" Ευρώπη του τρομακτικού ελέγχου και της ανελευθερίας
δεν μου ταιριάζει. Σήμερα έφαγες πρόστιμο επειδή δεν κράταγες το
τιμόνι, αύριο επειδή είχες σκουρόχρωμη μπλούζα, μεθαύριο επειδή
οδηγούσες ποδήλατο βουνό μέσα στην πόλη. Αντιμεθαύριο θα θες να
πας κάπου αλλά δεν θα έχει ποδηλατόδρομο και θα τρως πρόστιμο και
κατάσχεση ποδηλάτου.

Μακρυά και αγαπημένοι.

diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Αυτή ειναι η γνώμη μου και την έχω γράψει άπειρες φορές.

Δεν γουστάρω υποδομές, δεν γουστάρω το κράτος με "μεριμνά"
για το καλό μου . Θέλω να είμαι ο τρελός του χωριού και να
έχω την ελευθερία μου.

Η "πολιτισμένη" Ευρώπη του τρομακτικού ελέγχου και της ανελευθερίας
δεν μου ταιριάζει. Σήμερα έφαγες πρόστιμο επειδή δεν κράταγες το
τιμόνι, αύριο επειδή είχες σκουρόχρωμη μπλούζα, μεθαύριο επειδή
οδηγούσες ποδήλατο βουνό μέσα στην πόλη. Αντιμεθαύριο θα θες να
πας κάπου αλλά δεν θα έχει ποδηλατόδρομο και θα τρως πρόστιμο και
κατάσχεση ποδηλάτου.

Μακρυά και αγαπημένοι.

Eaglos θα διαφωνήσω μαζί σου. Σε κάποιο άλλο σημείο έχεις γράψει αν δεν κάνω λάθος ότι είμαστε οχήματα, και ως τέτοια πρέπει να πας αντιμετωπίζουν. Αυτό δυστυχώς συνεπάγεται και μια ας πούμε «υποταγή» στον ΚΟΚ. Θεωρώ ότι ένας μεθησμένος ποδηλάτης στο δρόμο είναι το ίδιο επικίνδυνος με έναν μεθυσμένο οδηγό αυτοκίνητο. Όταν ήμουν στη Γερμάνια ο ΚΟΚ μου έδινε το δικαίωμα να κινούμαι στο δρόμο, και όχι στον ποδηλατοδρόμο αν ήθελα να αναπτύξω μεγαλύτερες ταχύτητες, γιατί στο ποδηλατόδρομο όπου κινούνταν και παιδάκια θα ήταν πιο επικίνδυνο. Μου απαγόρευε όμως να περνάω με κόκκινο ή να οδηγάω πιομένος. Παρόλο που τελικά φεύγαμε και πιωμένοι από κανα μπαράκι με τα ποδήλατα βράδυ, θεωρητικά αν πέφταμε σε έλεγχο θα μπορούσαν να μας αφαιρέσουν και την άδεια οδήγησης αυτοκινήτου.

Όσο για τις ελευθερίες του καθενός, πράγματι στην Ελλάδα ήμαστε πιο ελεύθεροι. Όμως το νόμισμα αυτό έχει και μια άλλη πλευρά. Πολλές φορές ανεχόμαστε πράγματα και επιτρέπουμε ελευθερίες στον συμπολίτη μας με το σκεπτικό ότι και αυτός θα ανεχτεί τις δικές μου ελευθερίες που διεκδικώ για μένα. Π.χ. όταν μου έρχεται αντίθετα στο μονόδρομο το μηχανάκι καρφωτό, δε διαμαρτύρομαι γιατί αύριο και εγώ θα μπώ ανάποδα μα το δικό μου μηχανάκι. Το πρόβλημα όμως που δημιουργείται μαι αυτόν το τρόπο ότι μπαίνουμε σε μια λογική του νόμου τις ζούγκλας. Μεθαύριο κάποιος θα διεκδικήσει ακόμη περισσότερες ελευθερίες για τον εαυτό του που θα είναι σε βάρος δικό μου. Δεν θα μπορέσω να αντιδράσω αν αυτός είναι πιο δυνατός ή πιο τραμπούκος από μένα. Αν απουσιάζει το κράτος με κάποιους ρυθμιστικούς κανόνες (που απουσιάζει) τότε ο καθένας κάνει ότι θέλει και οι πιο αδύναμοι ο ζωτικός τους χώρος συρρικνώνεται ενώ οι τραμπούκοι κάνουν ότι θέλουν και καταπατούν το ζωτικό χώρο των άλλων. Εγώ δεν αντιλαμβάνομαι έτσι την ελευθερία. Τουλάχιστον σε ότι αφορά μια πόλη σαν την Αθήνα που ζούμε ο ένας πάνω στον άλλο.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

+1 στον EAGLO.
Αμαν πια με τον έλεγχο στα πάντα.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

....και μετά τέλη κυκλοφορίας και κάμερες ασφαλείας για να δούμε ποιος ποδηλάτης είναι επικίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια.

"Ουστ" κι από μένα το τρίπτυχο υποδομή - έλεγχος - ασφάλεια. Χίλιες φορές με τις λακούβες μου παρέα.

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Κι όχι όποια κι όποια καμήλα. Αλλά αυτή που τη ρώτησαν αν προτιμάει τον ανήφορο ή τον κατήφορο.
Κι εκείνη απάντησε, «χάθηκε ο ίσιος δρόμος;».
Όταν η ελευθερία καταντά ασυδοσία και όταν ο περιορισμός της ασυδοσίας καταντά υπερβολή και ανελευθερία, τότε προτιμώ την...Παιδεία! Επιτρέψτε μου να πω την αίσθηση που έχω που είναι ότι οι «Ποδηλάτ-ισσ-ες» αυτό προσφέρουν τα τελευταία χρόνια στον τομέα τους. Την κατάλληλη Παιδεία (μαζί με το κίνητρο και το καλό παράδειγμα) ώστε να έχουμε αύξηση των ποδηλάτων στους δρόμους, χωρίς όμως παράλληλη μείωση της ελευθερίας μας.

VAkt
Εικόνα VAkt
Απών/απούσα

Ούτε ΜΠΥΡΑ ? ? ? ! ! ! την κάτσαμε ! ! !

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Δεν έγραψα πουθενά για μη εφαρμογή ΚΟΚ. Είμαι όχημα και
θέλω να με βλέπουν οι άλλοι οδηγοί σαν όχημα. Για το κράτος
θέλω απλά να μην υπάρχω και να μην ασχολείται μαζί μου
διότι κατά 110% θα με δει σαν πηγή έσοδων. Φυσικά αν είμαι
λιώμα και οδηγώ ποδήλατο πρέπει να με σταματήσουν και να
μου κόψουν λογαριασμό.

Αν οι επιλογές είναι η χύμα ελευθερία ή η παράνοια των ελέγχων,
τότε θα πάρω τη χύμα ελευθερία και θα προσπαθήσω να χτίσω
κατάλληλη παιδεία στους συνανθρώπους μου. Η λογική έχει από
πολλά πολλά χρόνια χαθεί από τους βόρειους γείτονές μας και
σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ παράδειγμα προς μίμηση τέτοιες
συμπεριφορές όπες αυτές που περιέγραψες.

Επίσης, ανάμεσα στους ρυθμιστικούς κανόνες και στη μαλακία
των μπάτσων που σε έγραψαν υπάρχει ένα τεράστιο χάσμα. Το
πρόβλημα είναι ότι τα κράτη δεν κοιτάνε τη μέση λύση αλλά
σε πάνε στο άκρο της παράνοιας όπου σε λίγο θα σε σταματάνε
επειδή χάζευες ή επειδή είχες ακουστικά και άκουγες μουσική
εν ώρα οδήγησης στον ποδηλατόδρομο.

BookLuv
Εικόνα BookLuv
Απών/απούσα

Ίσως [όχι ίσως, σίγουρα] με αυστηρή αστυνόμευση και έλεγχο να χανόταν αρκετή από τη χαρά του ποδηλάτου, αλλά σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον Automation.H χρυσή μέση οδός, με σεβασμό στο διπλανό μας στο δρόμο-ποδηλάτη, οδηγό αυτοκινήτου η μοτοσυκλέτας, πεζό-αυτό είναι το ζητούμενο.
Μηδέν άγαν.Μακριά από τα άκρα.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

.........με το πρώτο σχόλιο του Eaglos, να προσθέσω ότι η διευκρίνηση που έδωσε μόλις θεωρείται τουλάχιστον αυτονόητη έτσι;
Ίσως να μην έπρεπε να μπει καν στον κόπο να τη γράψει.

vec
Απών/απούσα

οι γερμανόμπατσοι, αλλά φαντάζομαι πως την έφαγες επειδή έκανες 2 "παραβάσεις" μαζί. Γενικά υπάρχει μια διαλακτικότητα από τα 'όργανα', τουλάχιστον σε Ελλάδα και Αγγλία που έχω μια μικρή εμπειρία. Ειδικά στην Αγγλία σε παρακαλούσαν να σου τη χαρίσουν. Τώρα οι Αυστριακοί ίσως να είναι ρομπότ, δεν ξέρω. Όπως επίσης δεν τη γλυτώνεις και από Έλληνα τροχαίο αν έχει βγει με εντολή να μαζέψει λεφτά, πράγμα καθόλου σπάνιο.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

.... κουβέντα να γίνεται έτσι...?????
.... απλά για να σπάει η μονοτονία... ε?
..
..
..
ότι δηλαδή περιμένετε ότι θα ολοκληρωθεί δίκτυο ποδηλατοδρόμων, και μετά θα είναι ανοικτό και ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ στους ποδηλάτες... στην Αθήνα....


..
..
..
ποδηλατόδρομοι μπορεί να γίνουν, τζιπάρες θα βλέπετε ΚΑΙ ΕΚΕΙ παρκαρισμένες.... "...για 3 λεπτά φιλαράκι, να πεταχτώ μέχρι την τράπεζα και γύρισα ΑΜΕΣΩΣ..."
..
..
..
ότι έγινε και με τις ράμπες για ΑΜΕΑ, ότι έγινε και με τις πλάκες για τους τυφλούς, ότι έχει γίνει με ποδηλατοδρόμους στην ευρύτερη Αττική μέχρι σήμερα.

..
..
..
καλές πεταλιές .... στο οδόστρωμα....

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Ευχαριστώ Ροκα που με επανέφερες στην πραγματικότητα γιατι ειχα εκνευριστεί μόνο με την σκέψη να έχω πίσω μου κομπλεξικό ποδηλατόμπατσο που θα κρίνει τι θα μου κόψει ανάλογα το λογότυπο του ποδηλάτου, το στυλάκι μου, αν εχω μούσια....η σκέψη ήταν κατι σαν αι γαμη@ου εσύ και ο γρύλος σου.

(ΥΓ. αυτό για τις πλάκες των τυφλών είναι γελοίο...καταλήγουν σε στύλους, κάγκελα κτλ...ειναι τραγικοί)

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

VAkt wrote:
Ούτε ΜΠΥΡΑ ? ? ? ! ! ! την κάτσαμε ! ! !

δεν ξερω πως ειναι στο ινσμπρουκ αλλα σ ολες τις καλες ευρωπαικες πρωτευουσες μπύρες κατεβαζεις ανετα εκτός κι αν βγεις εκτος ελέγχου οπότε σε μαζευουν, είτε καβαλας ποδήλατο, είτε γαιδαρο, είτε πηγαινεις με τα ποδια.

όσο για τις κυρώσεις σημαίνει πως υπάρχουν πράγματα που αντιστοιχούν σ αυτες, π.χ. ποιο διπλωμα να σου παρει οταν δεν χρειαζεσαι διπλωμα να οδηγησεις ποδηλατο, ποια αδεια αφου δεν εχεις αριθμο κ.ο.κ.

ο ποδηλατοδρομος και τα ποδηλατοφαναρια ειναι ασφαλεια κι αυτο ειναι σημαντικό καποτε να το αποκτησουμε αλλά από την αλλη εδω δεν εχουμε πεζοδρόμια για τους πεζους, παρκα για τα παιδια και ραμπες για τα ΑΜΕΑ, δεν εχουμε παιδεία σαν οδηγοι, δημοκρατια σαν πολίτες και ωριμοτητα σαν κοινωνία, τώρα καθόμαστε να συζητησουμε για τις κυρωσεις που ενδεχεται να υπαρξουν αν αποκτησουν καποτε αδεια τα ποδηλατα, διπλωματα οι ποδηλατες και εγω γυρναω χαλια από τον υποθετικο ποδηλατόδρομο στην Κηφισσίας πηγαινοντας με 50 τα ξημερωματα και πέσω σε μπλοκο ποδηλατομπάτσων?

Κις μαη ας θα του λεγα κι εγω υποθετικα του καραγκιοζη και θα ξεκινουσε η υποθετικη και κινηματογραφικη ποδηλατοκαταδιωξη αλλά θελετε μηπως καλυτερα να σας πω τι θα μπορουσατε να τραβηξετε στα χερια του Τομυ Λη αν την πεφτατε στην Πάμελα τον καιρό που τα χανε? είναι περισότερο ενδιαφερον ακομα κι απο αυτο που θα παθαινατε αν άκουγε ένα απο αυτα τα χαζά ανέκδοτα προς το προσωπο του ο... Τσακ Νόρρις!

diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

εντάξει λοιπόν να συμφωνήσω. Απλά νομίζω μπλέξαμε πολλά θέματα. Άλλο ο έλεγχος τήρησης του ΚΟΚ, άλλο τα τέλη κυκλοφορίας για ποδήλατα και άλλο η παρακολούθηση από κάμερες ασφαλείας και η παραβίαση προσωπικών δεδομένων και το φακέλωμα.

Αλλά ένας υποτυπώδης έλεγχος για να μην παραβιάζεται ο ΚΟΚ δεν είναι κακός, για να μπορούμε να συμβιώνουμε όλοι στους δρόμους. Στα άλλα φυσικά και είμαι αντίθετος. Αλλά ούτε το ένα συνεπάγεται το άλλο. Θα φέρω πάλι το παράδειγμα της Γερμανίας, γιατί αυτό ξέρω: Το ότι υπάρχουν υποδομές για ποδήλατα και ειδικοί κανόνες δεν σημαίνει ότι σκέφτηκε ποτέ κανείς να βάλει φόρους και τέλη στη χρήση του ποδηλάτου. Απλά η κατάσταση που επικρατεί δίνει τη δυνατότητα και σε ένα παιδί να πάει με το ποδήλατο στο σχολείο με σχετική ασφάλεια. Και δυστυχώς το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι όλα αυτά δεν έχουν σχέση με τη παιδεία, αλλά με τον έλεγχο τήρησης του ΚΟΚ, γιατί ο Έλληνας που πάει στο εξωτερικό ξαφνικά προσαρμόζεται στου κανόνες, αλλά και Γερμανός που έρχεται στην Ελλάδα ξαφνικά παρατάει το αυτοκίνητό του στο πεζοδρόμιο και παραβιάζει τους κανόνες και ξεχνάει την «παιδεία» του. Εννοείται ότι και εγώ είμαι κατά των παράλογων έλεγχων αλλά και το μπ@υρ@ελ@ που επικρατεί στην Αθήνα δεν μου αρέσει.

karmacoma
Εικόνα karmacoma
Απών/απούσα

...και εγώ πιστεύω ότι οι ποδηλατόδρομοι δεν έχουν καμμια χρησιμότητα ειδικά στην Αθήνα του 2012-ίσα ίσα που είναι άκρως επικίνδυνοι-
συνεπώς τάσσομαι υπέρ της ποδηλατικής ''αναρχίας'' όσο και αν αυτό ακούγεται κάπως...

καταπιεσμένος Έλληνας ακόμα και στην ποδηλατική του συμπεριφορά?
όχι,ευχαριστώ

παιδιά φορέστε κράνος(πάντα αυτό),βάλτε φώτα μπρος πίσω και rule the city...

nik16v
Απών/απούσα

Όχι φίλε μου. Θα πάρω ένα fix-άκι:
α) χωρίς φρένα θα παραβιάσω ΄"ελεγχόμενα" και με τσαμπουκά ένα κόκκινο φανάρι στο κέντρο νύχτα χωρίς κίνηση,
β) χωρίς φώτα θα πάω νύχτα βόλτα και σε κάποιο τυφλό σημείο,
.
.
.
όταν με χτυπήσεις και με τραυματίσεις σοβαρά ή με σκοτώσεις και εννοείτε αν μείνεις στο ατύχημα και δεν την κοπανήσεις ή υπάρξει κάποιος μάρτυρας, κάτσε και να περάσεις τη ψυχοφθόρα διαδικασία του να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας και ότι εσύ ό "κακός" οδηγός αυτοκινήτου δεν σκότωσε τον "καλό", "ανέμελο" και "εκφραστή της ελευθερίας" ποδηλάτη.

Το ποδήλατο για εμένα είναι άποψη, είναι τρόπος ζωής έιναι πάνω απ'όλα παιδεία (οδηγική και μη).
Οδηγώντας το ποδήλατο απαιτώ να με σέβονται, αλλά πρώτα απ'όλα σέβομαι τον εαυτό μου βοηθώντας τους άλλους οδηγούς οχημάτων να με βλέπουν από μακρυά κλπ.

Σε συζητήσεις φίλων λένε κάποιοι (οι οποίοι δεν είχαν ποτέ στη ζωή τους ποδήλατο) που πάνε οι ποδηλάτες μέσα στο δρόμο, ενοχλούνε, κάνουν, ράνουν. Αν διαβάσουν και τη λογική που έχουμε περί ελευθερίας και στα τέτοια μου άντε να βγάλουμε άκρη.

Όταν κάτι το μοιράζεσαι (δρόμος) πρέπει να υπάρχει αλληλοσεβασμός.

ath.nasi
Εικόνα ath.nasi
Απών/απούσα

Στη χώρα μας, υπάρχει μια τεράστια και «προαιώνια» σύγχυση στις έννοιες Ελευθερία και Ασυδοσία…

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

ath.nasi wrote:
Στη χώρα μας, υπάρχει μια τεράστια και «προαιώνια» σύγχυση στις έννοιες Ελευθερία και Ασυδοσία…

- 100

Απορώ πως το λες οταν δεν εισαι ελεύθερος.
Και μόνο φωνές ακούς και διμαρτυριες με αυτό ακριβώς το θέμα. Δεν είμαστε ελεύθεροι.
Εσυ μας έφτασε οτι ενεργούμε ή σκεφτόμαστε ανεξέλεκτα ΕΠΕΙΔΗ δεν θέλουμε άλλο καταστολή και αστυνόμευση στα πάντα.

ath.nasi
Εικόνα ath.nasi
Απών/απούσα

Ούτε κατά διάνοια δεν είμαι ελεύθερος, είμαι και καταδικασμένος να υφίσταμαι την καφρίλα τού καθένα που ο «τράχηλός του ζυγό δεν υπομένει». Το χάος και η ζούγκλα μέσα στην οποία υποχρεωνόμαστε να ζούμε καθημερινά, έχουν δημιουργηθεί ακριβώς από το γεγονός ότι ο καθένας κάνει ό,τι τού καπνίσει, χωρίς να προτίθεται να καταπιεστεί ούτε στο ελάχιστο εφαρμόζοντας στοιχειώδεις κανόνες.

Αναλογίσου πόση βία δέχεσαι καθημερινά από τούς γύρω σου· είναι γιατί δεν ανέχονται την καταπίεση…

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

karmacoma wrote:
...και εγώ πιστεύω ότι οι ποδηλατόδρομοι δεν έχουν καμμια χρησιμότητα ειδικά στην Αθήνα του 2012-ίσα ίσα που είναι άκρως επικίνδυνοι-
.......

μην σκέφτεσαι μόνο την πάρτη σου και σε τόσο στενά όρια.
Σκέψου το γενικότερο καλό. Τα λιγότερα ΙΧ, το λιγότερο καυσαέριο και θόρυβο στο κέντρο, την γενικότερη ασφάλεια ακόμα και του πιτσιρικά που πρωτοκαβαλάει στο δρόμο ή της ηλικιωμένης που πεταλάρει για τα ψώνια της.
Σκέψου την αύξηση των ποδηλατιστών, την συννειδητοποίηση των οδηγών ότι δεν είναι ΜΟΝΟΙ τους στο δρόμο, ότι υπάρχουν και άλλες ομάδες πολιτών εκεί έξω και απαιτούν σεβασμό κατά την μετακίνησή τους.
Σκέψου ότι οι ποδηλάτες θα φύγουν από τα πεζοδρόμια και οι πεζοί/ΑΜΕΑ κλπ θα κυκλοφορούν πιο άνετα, με λιγότερο φόβο, με μεγαλύτερη ασφάλεια.
..
..
..
και μετά ξύπνησα.... αλλά αυτό δεν αναιρεί όλα τα οφέλη από τη δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων στο κέντρο της πόλης.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

ath.nasi wrote:
...
Αναλογίσου πόση βία δέχεσαι καθημερινά από τούς γύρω σου· είναι γιατί δεν ανέχονται την καταπίεση…

στην παρούσα φάση δέχομαι βία γιατί ο συνάνθρωπός μου (και εγω) εχουμε δεχτεί με βία, καλά υπολογισμένα τόσο σκατό που να βρισκόμαστε μονίμως σε κατάσταση σοκ ωστε να μην μπορούμε να αντιδράσουμε (βάση κάποιων ψυχολόγων)
Η μία πίσω από την άλλη σφαλιάρα.
Οπότε, ΚΑΙ αν έχουμε καταπιεστεί. Και πως αλλωστε να μην έχουμε όταν πληρώνουμε τις μαλακίες των τυχάρπαστων (που βέβαια εμείς (αυτοί) έχουν εκλέξει...άλλο θέμα)

Με τα ίδια δεδομένα περιμένεις άλλα αποτελέσματα?
Τόσο καιρό η καταστολή έχει κάνει μία τρύπα στο νερό, όλα τα κομπλεξικα μπατσακια με τις μηχανές και τα παπιά με την εκπαίδευση ΡΊΞΕ ΓΕΡΟ ΚΆΤΩ παίρνεις BONUS δεν απέφεραν ΤΙΠΟΤΑ.
Ολα τα στημένα και οι προβοκάτσιες βγαίνουν στη φόρα.

Προτιμώ λοιπόν να βρίζω το μαλάκα που ασκεί βία ή να του μιλάω μήπως και βάλει μυαλό...παρά να το αναλάβει ένα άχρηστο κράτος με ψυχολογικά ασταθείς μαριονέτες γεμάτες συμπλέγματα που βγάζουν το άκτι τους πάνω σε εμάς.

edit: θα προτιμούσα να ασχολούμασταν με τη παιδεία που δεν έχουμε παρά με την μπατσαρια που έχουμε και θέλουμε να βάλουμε και άλλη. Για την παιδεία που θα βελτίωνε τόσα πολλά χωρίς να χρειάζεται καταστολή λόγω αχρηστίας και αδυναμίας.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα


.

karmacoma
Εικόνα karmacoma
Απών/απούσα

δεν γίνονται σε αυτήν τη χώρα κάποια πράγματα καί το ξέρουμε όλοι,μην παραμυθιαζόμαστε...παιδεία και Έλληνας δεν τέμνονται πουθενά.
όταν κάποιος είναι ευγενικός συνήθως θεωρείται και μαλάκας στην μπανανία που ζούμε,ακριβώς γιατί ο μπουρτζόβλαχος μεσοαστός (που του πούλησαν τρόπο ζωής που δεν συνάδει με εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης) θεωρεί ότι αν κάποιος μετακινείται με ΜΜΜ ή ποδήλατο είναι πνευματικά ''ασταθής''αρνούμενος να σκεφθεί ο ίδιος τον εαυτό του κινούμενο με κάτι από τα δύο...
αλλά αν γινόταν να έβλεπε ποδήλατο με πινακίδα ΕΛ.ΑΣ. και τον αστυνομικό καβάλα σε αυτό μπροστά του ακριβώς, ξαφνικά ο ούνος δεν θα κόρναρε,δεν θα τον έβριζε αν τον κόλλαγε σε ταχύτητες μικρές,θα χαμήλωνε την μουσική,θα σταματούσε πολύ πριν την διάβαση πεζών,θα κατέβαινε τρόπος του λέγειν βρε αδερφέ στο φανάρι για να βοηθήσει την ανήμπορη γιαγιά να περάσει απέναντι και όλα αυτά για να μην φάει το γαμοπρόστιμο και στερηθεί το τσιγάρο που δεν αναρωτιέται αν ενοχλεί τον συνάνθρωπό του που δεν καπνίζει καθήμενος δίπλα του στο cafe(αλλωστε δεν πρόκειται να τον σερβίρει αστυνομικός ντυμένος σερβιτόρα)

αλλά ξέχασα, ο Έλληνας δίδαξε τον πολιτισμό...

diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Σε ποιό από όλα αυτά που αναφέρεις πιστεύεις ότι
θα βοηθήσει η ύπαρξη ένος ακόμα ποδηλατο μπάτσου
που θα σε γράφει για ό,τι μαλακία του έρθει;

Συμφωνώ ότι έχουμε έλλειψη πολιτισμού αλλά μη μου
λες ότι ο πολιτισμός είναι η αστυνομία και η αστυ-
νόμευση :)

karmacoma
Εικόνα karmacoma
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Σε ποιό από όλα αυτά που αναφέρεις πιστεύεις ότι
θα βοηθήσει η ύπαρξη ένος ακόμα ποδηλατο μπάτσου
που θα σε γράφει για ό,τι μαλακία του έρθει;

Συμφωνώ ότι έχουμε έλλειψη πολιτισμού αλλά μη μου
λες ότι ο πολιτισμός είναι η αστυνομία και η αστυ-
νόμευση :)

eaglos το ύφος του κειμένου μου είναι καθαρά ειρωνικό...
εννοείται ότι δεν γουστάρω κανέναν πάνω απ'το κεφάλι μου,πολύ περισσότερο όταν κάνω ποδήλατο...

Podhlaths
Απών/απούσα

Roul wrote:
...Τόσο καιρό η καταστολή έχει κάνει μία τρύπα στο νερό, όλα τα κομπλεξικα μπατσακια με τις μηχανές και τα παπιά με την εκπαίδευση ΡΊΞΕ ΓΕΡΟ ΚΆΤΩ παίρνεις BONUS δεν απέφεραν ΤΙΠΟΤΑ.
Ολα τα στημένα και οι προβοκάτσιες βγαίνουν στη φόρα...

Τόσο καιρό η καταστολή δεν έχει κάνει τίποτα γιατί
δυστυχώς στη χώρα μας δεν υπάρχει πολιτική βούληση.
Πίστεψε με και φιλότιμοι είμαστε και έξυπνοι είμαστε
και εργατικοί είμαστε και ότι άλλο θέλεις είμαστε
ανεξάρτητα αν είμαστε μπάτσοι, εργάτες, υπάλληλοι κ.λ.π.

Όλα αυτά γίνονται για να συντηρείτε αυτή η κατάσταση,
της χωρίς αποτέλεσμα καταστολής. Οι εντολές δίνονται
στους επικεφαλείς της αστυνομίας από τους προϊσταμένους
τους, οι οποίοι μάντεψε ποιοι είναι;
Το βρήκες; Οι πολιτικοί μας.

Η παιδεία είναι κάτι το άσχετο με το όλο θέμα.
Πιστεύεις πως εσύ θα είχες καλύτερη απόδοση στη
δουλειά σου αν ο προϊστάμενος σου ήταν πολιτικός;
Δυστυχώς στην Ελλάδα αυτό που έχει καταρρεύσει δεν
είναι η παιδεία ούτε ο πολιτισμός αλλά η πολιτική
βούληση για κάτι καλύτερο.

karmacoma
Εικόνα karmacoma
Απών/απούσα

μας αρέσει δεν μας αρέσει είμαστε μπανανία
επί δεκαετίες τώρα ότι δεν καταλαβαίνουμε ή δεν συμφωνούμε το αφορίζουμε και αυτό από μόνο του είναι έλλειψη παιδείας...

vec
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

μην σκέφτεσαι μόνο την πάρτη σου και σε τόσο στενά όρια.
Σκέψου το γενικότερο καλό. Τα λιγότερα ΙΧ, το λιγότερο καυσαέριο και θόρυβο στο κέντρο, την γενικότερη ασφάλεια ακόμα και του πιτσιρικά που πρωτοκαβαλάει στο δρόμο ή της ηλικιωμένης που πεταλάρει για τα ψώνια της.
Σκέψου την αύξηση των ποδηλατιστών, την συννειδητοποίηση των οδηγών ότι δεν είναι ΜΟΝΟΙ τους στο δρόμο, ότι υπάρχουν και άλλες ομάδες πολιτών εκεί έξω και απαιτούν σεβασμό κατά την μετακίνησή τους.
Σκέψου ότι οι ποδηλάτες θα φύγουν από τα πεζοδρόμια και οι πεζοί/ΑΜΕΑ κλπ θα κυκλοφορούν πιο άνετα, με λιγότερο φόβο, με μεγαλύτερη ασφάλεια.
..
..
..
και μετά ξύπνησα.... αλλά αυτό δεν αναιρεί όλα τα οφέλη από τη δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων στο κέντρο της πόλης.

Πιες καφέ και ξαναγράψε. Ο μόνος τρόπος μείωσης των Ι.Χ. στο Ελλάδα είναι η αύξηση της τιμής της βενζίνης. Με τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα δεν γίνεται τίποτα γιατί είναι προαιρετικά.

diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

προσωπικά πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο και ρυθμίσεις ειδικά για το ποδήλατο και τροποποίηση του ΚΟΚ. Μόνον έτσι κατοχυρώνονται η «ελευθερία» και τα δικαιώματα του ποδηλάτη. Το αντίθετο, δηλαδή η έλλειψη νόμων και κανόνων για το ποδήλατο οδηγούν σε αυθαιρεσία και περιορισμό της ελευθερίας γιατί τότε δίνεται το δικαίωμα σε κάθε τροχονόμο να σε γράφει για ότι αυτός θεωρεί σωστό. Ο ζωτικός χώρος των ποδηλατών στους δρόμους κατοχυρώνεται μόνο με νομοθετικές ρυθμίσεις. Όλα τα άλλα είναι νόμος του Δαρβίνου, κάνουμε ποδήλατο και όποιος επιζήσει μέσω της φυσικής διαλογής.

Δηλαδή στην Ευρώπη με των τρομερών ελέγχων δεν υπάρχουν κουρσάδες, φιξκιδες, ΜΤΒαδες, downhill-αδες, brevet-αδες; Ή μήπως όλοι αυτοί δεν ευχαριστιούνται τη ποδηλασία; Ή μήπως όλοι αυτοί οι κατασκευαστές ποδηλάτων φτιάχνουν όλα αυτά τα ποδήλατα για την ελληνική αγορά που ξέρουμε από ελεύθερη ποδηλασία. Επίσης πού είναι πιο δύσκολη η ζωή, στην Ελλάδα ή στη Ευρώπη των τρομακτικών ελέγχων;

Από την έλλειψη νομοθετικής ικανότητας στη χώρα μας ώς το 2007 ήταν υποχρεωτική η άδεια κυκλοφορίας για ποδήλατα. Δηλαδή ως τότε θα μπορούσε ανά πάσα στιγμή να σε γράψει η τροχαία. Και αυτό γιατί βαριούνται να νομοθετήσουν ειδικά για το ποδήλατο και εφαρμόζουν ισοπεδωτικά υπάρχουσες διατάξεις.

contact