Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2017

13 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

Η «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας» από το 2002 έχει καθιερωθεί ως ο σημαντικότερος θεσμός σε Ευρωπαϊκό επίπεδο για την προαγωγή βιώσιμων προτύπων κινητικότητας και κατ’ επέκταση για την διαμόρφωση και ανάπτυξη περιβαλλοντικού ήθους. Σκοπός των δράσεων που υλοποιούνται το διάστημα 16 με 22 Σεπτεμβρίου είναι η ενθάρρυνση των ευρωπαϊκών τοπικών αρχών στην εισαγωγή και προώθηση βιώσιμων τρόπων μεταφοράς και η ευαισθητοποίηση των πολιτών στη χρήση εναλλακτικών τρόπων μετακίνησής στην πόλη τους.

Κορύφωση των εκδηλώσεων αποτελεί η «Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο», κατά τη διάρκεια της οποίας καθορίζονται ειδικές αστικές ζώνες όπου επιτρέπεται η κυκλοφορία μόνο για τους πεζούς, τους ποδηλάτες και τις δημόσιες συγκοινωνίες.

Κάθε χρόνο, η «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας» εστιάζει σε διαφορετικά θέματα που συνδέονται με τη βιώσιμη αστική κινητικότητα. Για το 2017, έχει επιλεγεί ως μότο το Sharing Gets You Further και εστιάζεται στην χρήση κοινών μέσων μεταφοράς, ώστε να μπορέσουμε να μειώσουμε τόσο τα προσωπικά μας έξοδά, όσο και τις εκπομπές καυσαερίων. Το καλύτερο από όλα, όμως, είναι ότι μπορούμε να γνωρίσουμε νέους ανθρώπους και να κάνουμε το ταξίδι μας πιο κοινωνικό.

 

http://www.mobilityweek.eu/

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

http://www.mobilityweek.eu/2017-participants/?year=2017&country=GR

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

............................................με αφορμή την Ευρωπαική Εβδομάδα Κινητικότητας.

http://naturefriends-gr.blogspot.gr/2017/09/16-22-european-mobility-week.html

 Οι θέσεις μας:
  • H ευχάριστη, οικονομική, ασφαλής, και οικολογική μετακίνηση στις πόλεις είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ
  • Να εισέλθουν στη ζωή της πόλης τα "ηλεκτροκίνητα οχήματα"
 
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας (Ε.Ε.Κ) 16 - 22 Σεπτεμβρίου, θεσμοθετήθηκε από την Ε.E. το 2002 με σκοπό να προβάλει και να ευαισθητοποιήσει την κοινωνία για το «Δικαίωμα της Βιώσιμης Κινητικότητας». Όμως όσο και αν είναι καλές οι προθέσεις και οι διακηρύξεις, το δικαίωμα αυτό δεν εξασφαλίζεται με διακηρύξεις, ούτε με μία μέρα το χρόνο δωρεάν μετακίνηση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (Μ.Μ.Μ.), ούτε και με την «αξιοποίηση» της Ε.Ε.Κ. για εμπορική προώθηση του ποδηλάτου, χωρίς αναφορές στις ευθύνες και τις υποχρεώσεις της πολιτείας απέναντι στους πεζούς, ΑμεΑ, ποδηλάτες και στην οδική ασφάλεια.

 

 
Για μας η «βιώσιμη κινητικότητα» ξεκινάει από το «Σοσιαλισμό φτάνεις μόνο με ποδήλατο» (Ivan Illich, 1967), την «Κοινωνική Ιδεολογία του αυτοκινήτου» (Andre Gorz, 1973), το «Αυτοκίνητα και πόλεις» (Paul M. Sweezy, 1973) και συνεχίζεται με έρευνες, επεξεργασίες, νέες προτάσεις και δράσεις για τη δωρεάν μετακίνηση, τη μείωση των τροχαίων συμβάντων, το θόρυβο, το δημόσιο χώρο, τις μεταφορές και την κλιματική αλλαγή (η κυκλοφορία ευθύνεται για το 25% των συνολικών εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου στην Ε.Ε.) κ.λπ. 
 
 

 

Πιστεύουμε ότι η Ε.Ε.Κ στην Ελλάδα χάνει τα κοινωνικά της χαρακτηριστικά, περιορίζεται σχεδόν αποκλειστικά σε εμπορικά φεστιβάλ για το ποδήλατο, αφήνει έξω από τη συζήτηση τον «Ευρωπαϊκό Χάρτη των Δικαιωμάτων του πεζού» (1998), αγνοεί τις πρόσφατες εκθέσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για τα τροχαία δυστυχήματα (2013) κ.λπ.

 

 

 

Για τη βιώσιμη κινητικότητα αναπτύσσονται στη χώρα μας δράσεις, που αν και μικρής κλίμακας, ταράσσουν τα λιμνάζοντα ύδατα. Χωρίς να υποτιμούμε καμία συλλογικότητα υπογραμμίζουμε την παρέμβαση των ποδηλατών στις Αυτοδιοικητικές εκλογές (2014) με συνθήματα α) Προώθηση του ποδηλάτου και των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς β) περιορισμός του Ι.Χ., το ερωτηματολόγιο της οργάνωσης ΠΕΖΗ, τις παρεμβάσεις του σωματείου SOS Τροχαία Εγκλήματα για τη μείωση των τροχαίων συμβάντων και τη στήριξη των οικογενειών με θύματα, τις αυτοσχέδιες κλήσεις για παράνομη στάθμευση «Είσαι γάιδαρος» κ.λπ.

 

 

 

Το επίσημο θέμα της Ε.Ε.Κ για το 2017 είναι "Καθαρή, κοινή και έξυπνη κινητικότητα» | ΙΣΟΤΙΜΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ και ΠΡΟΟΔΟΣ" [ΕΔΩ]

Οι ΦΙΛΟΙ της ΦΥΣΗΣ συμμετέχουν και φέτος με ένα άλλο σύνθημα «H ευχάριστη, οικονομική, ασφαλής και οικολογική μετακίνηση στις πόλεις είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ» και διεκδικούμε:

 

  1. Να αναπτυχθούν σε περισσότερες περιοχές τα Δημόσια και τα Δημοτικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
  2. Να υπάρξει πολιτική ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης των πολιτών και κίνητρα για την χρήση των ΜΜΜ και για την αποθάρρυνση της χρήσης του Ι.Χ.
  3. Να εξασφαλιστεί η δωρεάν μετακίνηση στα Μ.Μ.Μ. σε ειδικές κατηγορίες πολιτών που πλήττονται με βάναυσο τρόπο από την κρίση (ανέργους, νέους μέχρι 25 ετών, ΑμεΑ) [σ.σ. είναι θετική εξέλιξη η πρόσφατη απόφαση της κυβέρνησης για δωρεάν μετακίνηση των ανέργων του ΟΑΕΔ στα Μ.Μ.Μ. του ΟΑΣΑ στην Αθήνα  Ν. 4331 (ΦΕΚ Α69/02.07.15) και πρόσφατα στη Θεσσαλονίκη]
  4. Καμία αύξηση των εισιτηρίων, αντιθέτως απαιτούμε μείωση της τιμής 40%, όσο είναι και η μείωση των εισοδημάτων. Να αυξηθεί η διάρκεια του εισιτηρίου στις δύο ώρες.
  5. Να χαραχθούν και να «κατακτηθούν» από τους  ποδηλάτες δίκτυα ποδηλατοδρόμων που να ενώνουν ιδιαίτερα τις περιοχές που συγκεντρώνουν μεγάλες κατηγορίες νέων (ΑΕΙ, ΤΕΙ, σχολεία, αθλητικά κέντρα).
  6. Να τηρείται ο Κ.Ο.Κ. και να γίνουν αυστηρότερες οι ποινές για ορισμένες κατηγορίες όπως η παραβίαση  κόκκινου σηματοδότη, η εγκατάλειψη τραυματία – θύματος, η οδήγηση υπό την επιρροή εξαρτησιογόνων ουσιών κ.λπ.
  7. Να παρθούν μέτρα για τη μείωση της ηχορύπανσης.
  8. Να υπάρχει έλεγχος στα καταστήματα που καταλαμβάνουν με τα τραπεζοκαθίσματα, εργαλεία κ.λπ. πεζοδρόμια και δημόσιο χώρο.
  9. Να μπορούν οι πεζοί να κυκλοφορούν με ασφάλεια στα πεζοδρόμια.
  10. Να καθιερωθεί όριο ταχύτητας 30 χλμ εντός των πόλεων, όριο που ισχύει σε περιοχές που γίνονται δημόσια έργα.
  11. Να απομυθοποιηθεί το Ι.Χ. ως μέσο προβολής, προσωπικής επιτυχίας και τρόπος ζωής.
  12. Να  υλοποιηθούν οι «Κατευθυντήριες γραμμές της ΕΕ για την οδική ασφάλεια 2011-2020» και το Υπουργείο Υγείας να παίξει ενεργό ρόλο. Να υιοθετηθεί ο στόχος «Vision Zero – Όραμα Μηδέν» για τα τροχαία, που προωθείται  στη Σουηδία από το 1997 και που το υιοθέτησε ο Δήμος της Νέας Υόρκης τον Ιούνιο του 2014. Να εφαρμοστούν και στη χώρα μας οι οδηγίες που έχει εκδώσει ο Παγκόσμιος οργανισμός Υγείας με τίτλο «Ενισχύοντας τη νομοθεσία για την οδική ασφάλεια» (2013). 
  13. Να περιοριστεί η ρύπανση στις πόλεις, να εισέλθουν στη ζωή των πόλεων τα "οχήματα με καθαρή ενέργεια", να αξιοποιηθούν οι προτάσεις του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων και να ενισχυθούν εγχώριες κατασκευές που βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο. 
  14. Τέλος προτείνουμε να ανοίξει ο διάλογος για τη δωρεάν μετακίνηση στα δημόσια Μ.Μ.Μ, μια συζήτηση που άνοιξε στις αρχές της δεκαετίας του ’70, για την αποθάρρυνση της κυκλοφορίας των Ι.Χ. στις πόλεις. Για τους ΦτΦ η συζήτηση για τη δωρεάν μετακίνηση στα δημόσια ΜΜΜ έχει οικολογική και οικονομική διάσταση. Επισημαίνουμε ότι αρκετές κοινωνικές κατηγορίες μετακινούνται ήδη δωρεάν (π.χ. ένστολοι κ.ά). Άρα η συζήτηση για δωρεάν μετακίνηση έχει αντικειμενική βάση, ισχύει από 1/1/2013 στο Ταλίν και απασχολεί και την Ε.Ε. Για τη μείωση του εισιτήριου ή  για τη δωρεάν μετακίνηση στα Μ.Μ.Μ. για οικολογικούς λόγους έχουν κατατεθεί προτάσεις από τους Πιερ Σάμουελ (Οικολογία, 1973), Μισέλ Λεβί (Η Οικοσοσιαλιστική προοπτική, 2008),  Michael Brie and Mario Candeias (Just Mobility - Postfossil Conversion and Free Public Transport, 2012), Κώστα Φωτεινάκη (Για τη δωρεάν μετακίνηση στα ΜΜΜ για οικολογικούς και οικονομικούςλόγους, 2013). Το θέμα της δωρεάν μετακίνησης ήρθε έντονα στο προσκήνιο μετά το τραγικό θάνατο του νεαρού Θανάση Κολοκούρη στο Περιστέρι στις 14/8/2013 και έχει μπει στην ατζέντα των διεκδικήσεων σωματείων, ανέργων κ.ά.

 

 
Οι ΦτΦ υιοθετούν τον Παγκόσμιο Καταστατικό Χάρτη για τοΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ(2004), του Κοινωνικού Φόρουμ, στον οποίο συμπεριλαμβάνεται και το δικαίωμα στην ασφαλή, οικονομική και οικολογική  μετακίνηση σε βιώσιμες πόλεις.
airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

..............................της ποδηλαττικής κοινότητας.

yeltsen kraken
Απών/απούσα

η ευρωπαικη εβδομαδα κινητικοττητας ειναιι 16-22

 

 

 

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.............................................(άρθρο με αφορμή την ευρωπαϊκή εβδομάδα κινητικότητας 16 – 22 Σεπτεμβρίου 2017) του Ευθύμιου Μπακογιάννη Δρ. Πολεοδόμου - Συγκοινωνιολόγου

 

https://www.myota.gr/index.php/podilato/10923-2017-09-10-16-02-31

Σχεδιασμός για ποδήλατο. Το δίκτυο ποδηλάτου

Το ποδήλατο δικαιούται να έχει προσπέλαση κάθε σημείου της πόλης και επομένως να καλύπτει πλήρως την αστική επιφάνεια, καθώς και να δίνει διεξόδους προς εξοχικούς προορισμούς για άσκηση και αναψυχή. Η αυριανή βιώσιμη πόλη θα πρέπει να δίνει κίνητρα στους κατοίκους των προαστίων για να χρησιμοποιούν το ποδήλατο στις μετακινήσεις τους προς το κέντρο. Η σχετική υποδομή θα επιτρέπει την ανάπτυξη ταχυτήτων υψηλότερων από αυτές που θα αναπτύσσει το ποδήλατο στις γειτονιές και στο κέντρο.Σε γενικές γραμμές αποκλειστική υποδομή ποδηλάτου χρειάζεται μόνο εκεί όπου το ποδήλατο απειλείται.  Στους δρόμους γειτονιάς, όπου οι ταχύτητες θα είναι χαμηλές (όριο 30 χλμ/ώρα), δεν υπάρχει ανάγκη για καμιά ειδική υποδομή. Ως στρατηγικός στόχος λοιπόν δεν είναι ένα ευρύ δίκτυο ποδηλάτου αλλά το ανάποδο: ένα όσο γίνεται πιο περιορισμένο δίκτυο και παράλληλα ευρεία ανάπτυξη περιοχών ήπιας κυκλοφορίας, περιλαμβανομένου και του κέντρου. Το ποδήλατο λοιπόν, μαζί με το περπάτημα και τη δημόσια συγκοινωνία, συνδέονται με την προοπτική ανάπλασης της πόλης στο σύνολό της και το ΣΒΑΚ μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά ως προς αυτό. Το δίκτυο πρέπει να είναι αναγνώσιμο, όπως πρέπει να είναι και οι συνιστώμενες διαδρομές για περπάτημα. Τα σημεία αναφοράς του είναι εμβληματικά σημεία της πόλης, κτήρια, πλατείες κ.λπ. Το δίκτυο επίσης πρέπει να συνδέει άμεσα τους προορισμούς διερχόμενο ελεύθερα από όλα εκείνα τα στοιχεί της πόλης που για το μηχανοκίνητο μέσο αποτελούν εμπόδια (πάρκα, πεζοδρόμους, λεωφορειολωρίδες κ.λπ.).

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

......................τρέχει την καμπάνια του 2016,δηλ.Έξυπνή κινητικότητα,Ισχυρή Οικονομία οπότε κάποιες εκδηλώσεις ήδη προβάλλουν συνθήματα περσινά,μάλλον στο Υπουργείο βαριούνται να ενημερώσουν τα αρχεία τους.

Το φετινό σύνθημα είναι

ΙΣΟΤΙΜΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ=ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟΣ(sharing gets you further)

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

...............................δείχνουν να είναι πιο ενημερωμένοι ακόμα και απο τους αρμόδιους στο Υπουργείο.

aldro
Απών/απούσα

Είναι ενδιαφέρον ότι οι περισσότεροι Δήμοι που συμμετέχουν έχουν τα κείμενα στην ιστοσελίδα τους , αμετάφραστα στην αγγλική έκδοση

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

..............................Αμαρουσίου.

Πραγματικά ο συντονισμός στην περιοχή της Αττικής είναι σχεδόν ανύπαρκτος.Παρουσιάζεται μια μεγάλη ευκαιρία με πλήθος εκδηλώσεων σε όλη την Περιφέρεια που θα μπορούσε με τον κατάλληλο συντονισμό να οδηγήσει σε μία πραγματική κοσμοσυρροή στο κέντρο της Αθήνας χωρίς Ι.Χ αλλά με ποδήλατα,Μ.Μ.Μ και περπάτημα.

Βεβαίως η συντονίστρια της εκστρατείας δηλώνει ικανοποιημένη και περήφανη;-ακόμα η σελίδα του υπουργείου να ενημερωθεί με την καμπάνια της φετινής εκστρατείας.

http://www.mbike.gr/%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CE%B2%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84/

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

...................................είναι γνωστό η αλήθεια πονάει.

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας; Τι είναι αυτό;

https://mamastodromo.blogspot.gr/2017/09/blog-post_16.html

aldro
Απών/απούσα

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας; Τι είναι αυτό;

Για να είμαστε όλοι, αλλά προπαντός τα παιδιά, ασφαλείς στο δρόμο.
 
Κάθε χρόνο, 16-22 Σεπτεμβρίου διοργανώνεται η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας.
 

Οι σκοποί της εβδομάδας,
όπως αναφέρει η Ιστοσελίδα της Εβδομάδας (που υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή), είναι:

  • Να παράσχει στους ευρωπαϊκούς φορείς ένα κατάλληλο πλαίσιο για να προωθήσουν εναλλακτικές μορφές μετακίνησης.
  • Να αναδείξει τα προβλήματα μετακίνησης τα οποία αντιμετωπίζουν μικρές και μεγάλες πόλεις
  • Να οδηγήσει σε αλλαγές συμπεριφοράς
  • Να προωθήσει τη δημιουργία μιας πιο βιώσιμης στρατηγικής μετακινήσεων στον Ευρωπαϊκό χώρο.

Στα πλαίσια της εβδομάδας αυτής, οι τοπικές αρχές προτρέπονται να δοκιμάσουν νέα κυκλοφοριακά μοντέλα και να αναζητήσουν ανατροφοδότηση από το κοινό σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους.
Όλοι οι τοπικοί φορείς μπορούν να επωφεληθούν της ευκαιρίας για να θέσουν ζητήματα μετακινήσεων και ποιότητας του αέρα. Εναλλακτικά μπορούν να προτείνουν καινοτόμες λύσεις για τη μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου και συνεπώς των εκπομπών καυσαερίων.
Η εβοδμάδα αυτή αποτελεί επίσης ευκαιρία να δοκιμαστούν νέες τεχνολογίες ή προτάσεις αστικού σχεδιασμού.

Αυτά στο χαρτί. 'Η ενδεχομένως, σ' άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Στην ελληνική πραγματικότητα τι γίνεται;

Αρχικά, εντυπωσιάζει η απουσία της κυβέρνησης. Η σχετική σελίδα του Υπουργείου περιβάλλοντος αναφέρεται στις εκδηλώσεις του 2016.

Στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας (ΕΕΚ) αναφέρεται ότι συμμετέχουν 77 ελληνικές πόλεις.
Κοιτάζοντας προσεκτικότερα τη λίστα των συμμετοχών, διαπιστώνει κανείς ότι οι περισσότερες έχουν περιοριστεί στη δήλωση της συμμετοχής και γενικόλογες εξαγγελίες.
Για παράδειγμα, ο δήμος Αθηναίων, δηλώνει απλώς ότι "θα διοργανώσει μια εβδομάδα εκδηλώσεων βασισμένων στο κεντρικό θέμα". Στην ιστοσελίδα του δήμου όμως, δε μπορέσαμε να βρούμε καμία σχετική εκδήλωση.
 

 

 
Άλλα παραδείγματα από το λεκανοπέδιο: ο Δήμος Βύρωνα το δηλώνει ρητά ότι θα περιοριστεί σε "διαδικτυακή καμπάνια ενημέρωσης των δημοτών (1 ανάρτηση στην επίσημη σελίδα του Δήμου Βύρωνα και καθημερινές αναρτήσεις στα Κοινωνικά Δίκτυα)" ενώ θα προωθήσει και σχετικό υλικό στα σχολεία του δήμου. Καμία πραγματική παρέμβαση; Όχι.
 
Οι Δήμοι Ηλιούπολης και Παπάγου-Χολαργού, φαίνεται να έχουν επιλέξει παρόμοιο πρόγραμμα: θα κλείσουν κάποιους δρόμους για μια μέρα και θα κάνουν μια ποδηλατοβόλτα. 
Αντίθετα, πολλοί δήμοι της επαρχίας φαίνεται να έχουν πάρει το θέμα πιο ζεστά, προγραμματίζοντας σειρά εκδηλώσεων (βλ. δήμος Δράμας, Λαμίας, Σπάρτης κά). 
 
Όσον αφορά μόνιμες παρεμβάσεις, οι περισσότεροι δήμοι (πρωτεύουσας ή επαρχίας) απλώς αντιγράφουν σχεδόν αυτούσιο το μενού των προτεινόμενων αλλαγών που παρέχεται στη σελίδα υποβολής δηλώσεων (δημιουργία πεζοδρόμων, κατασκευή ραμπών για ΑΜΕΑ, διαδρόμων τυφλών κτλ.). Πόσες από αυτές πραγματοποιήθηκαν; Σε όσους δήμους έχουμε παρατηρητές, δε διαπιστώθηκε καμιά σημαντική παρέμβαση, εκτός από συνηθισμένα έργα συντήρησης δρόμων και πεζοδρομίων, τα τελευταία μάλιστα χωρίς ιδιαίτερη μέριμνα για προσβασιμότητα.
 

Ελάχιστοι δήμοι, όπως ο Δ. Τρικκαίων, παραθέτουν και λίστα συγκεκριμένων μέτρων που πρόκειται να ληφθούν, αναφέροντας σημεία και αριθμούς.

 
Συμπέρασμα;
Η κυβέρνηση όπως και οι περισσότεροι δήμοι της χώρας δεν ενδιαφέρονται πραγματικά να προωθήσουν δραστικές αλλαγές στον τρόπο μετακίνησής μας. Για τους περισσότερους, η εβδομάδα αποτελεί απλώς ευκαιρία για μια βραχύβια επικοινωνιακή φιέστα
Ακόμη όμως και όσοι δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον δε φαίνεται να προχωρούν σε τίποτα περισσότερο από μικρές και περιορισμένες παρεμβάσεις στον τομέα των υποδομών. 
Με εξαίρεση ελάχιστες πόλεις (π.χ. Τρίκαλα και Καρδίτσα) που προσπαθούν για το αδιανόητο, μια πραγματικά βιώσιμη μετακίνηση, οι υπόλοιποι δήμοι της χώρας φαίνεται πως αδυνατούν να συλλάβουν μια καθημερινότητα απαλλαγμένη από το καυσαέριο, στην οποία οι πολίτες δε θα χρειάζονται το αυτοκίνητο για κάθε διαδομή.
 
airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.....................................την Εβδομάδα Κινητικότητας.

https://www.myota.gr/index.php/podilato/10968-2017-09-19-08-09-14

contact