Τον τελευταίο καιρό -εδώ και 1-2 χρόνια δηλαδή- κάθε φορά που βρίσκομαι πίσω από ταξί υποφέρω! Τι πράγμα βγάζουν από τα μπουριά τους; Κάθε γκαζιά και ντουμάνι και μπόχα όσο δεν πάει! Έχω την εντύπωση ότι παλιότερα δεν ήταν έτσι ή μήπως είναι η ιδέα μου; Γνώμες;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
...τα ταξι.
Και τα αλλα πετρελαιοκινητα στην ιδια μοιρα ειναι. Ασυντηρητα, και με αθλια ποιοτητα καυσιμων.
Κατσε να παλιωσουν λιγο και τα χιλιαδες πετρελαιοκινητα Ι.Χ. που τους επετρεψαν να αγορασουν τα τελευταια 2-3 χρονια και να τα κινουν στο λεκανοπεδιο, και τοτε να δεις πως θα γινει η Αθηνα πρωταθλητρια και στους ρυπους μικροσωματιδιων.
Ειναι αυτο που λενε ολα τα'χε η μαργιωρη, τα πετρελαιοκινητα τη μαραναν.
Δεν είναι τα ταξί, η Αθήνα είναι :P
Ζούμε μέσα σε μια βοθρολεκάνη σαν κατσαρίδες μέσα στη
μπόχα και τη δυσωδία. Πάρε μια μάσκα, ένα μαντήλι ή
κάτι να προστατεύεις το στόμα.
Εγω παλι αντιθετως πιστευω οτι αυτη η Αθηνα που λες Εαγκλος ειναι φτιαγμενη απο ταξι ασυντηρητα, απο πετρελαιοκινητα ασυντηρητα, απο απουσια πολιτικης απωθησης του αυτοκινητου απο το κεντρο με πολιτικη μαχης κατα των παρκαρισμενων, απο απουσια ή ολιγωρια ή καθυστερηση στην εφαρμογη πολιτικων προωθησης εναλλακτικων μεσων μεταφορας κλπ κλπ και αυτο δεν την κανει "βοθρολεκανη" αλλα εξαιρετικα κακα διοικουμενη, ενω θα μπορουσε να ειναι μια ωραια λειτουργικη πολη.
Δεν συμφωνω στο μισος και την απεχθεια προς την πολη στην οποια ζεις. Δεν "φταιει η Αθηνα". Φταινε οι πολιτικες διαχειρησης του χωρου και του κυκλοφοριακου στην Αθηνα. Αλλο το ενα και αλλο το αλλο.
Η απεχθεια σου θα επρεπε να διοχετευθει προς τις επιλογες διαχειρησης του χωρου και οχι προς τον ιδιο το χωρο της πολης μας που ζουμε διοτι ετσι διασπειρουμε την απελπισια και την κακομοιρια ως νομοτελεια ενω δεν ειναι παρα επιλογες ενος επιτελειου που παιρνει αποφασεις με γνωμονα τα αυτοκινητα και τα ταξι και οχι τα ΜΜΜ και τη βιωσιμη κινητικοτητα. Σορρυ αλλα ετσι ειναι.
Δεν είναι παρά οι επιλογές του κορυφαίου μπετόβλακα που ευφημιστικά αυτοαποκαλείται Έλληνας, γιατί κατά το λαό οι άρχοντες. Σόρρυ αλλά έτσι είναι. Πονάει, ξέρω. ;-)
Αυτή είναι η μεγαλύτερη μπόχα.
... που να δεις μπόχα και μέσα στο ταξί....

.
.
.
σε μερικούς, που τους προλαβαίνω σε κανα φανάρι, πετάω ένα: "εσύ με την εξάτμισή σου και η χαλυβουργική και με τις καμινάδες της... "
και φεύγω κουνόντας το κεφάλι μου....
Καμία απέχθεια, απλά μια καταγραφή της πραγματικότητας.
Το να λέμε ότι τα ταξί βρωμάνε κα μολύνουν όταν δίπλα
μας έχουμε τα φουγάρα των ΕΛΠΕ και ζούμε σε μια κατανα-
λωτική πρωτεύουσα των 5.000.000 που παράγει τόνους σκου-
πιδιών καθημερινά, ε είναι λίγο ανούσιο.
Σαν να κάνεις βουτιά σε ένα βόθρο και να παραπονιέσαι ε-
επειδή κάποιος πέταξε ένα χαρτάκι από πάνω σου :P
Βιώσιμη κατάσταση δεν πρόκεται να υπάρξει όσο έχουμε 5εκ
κατοίκους σε μια λεκάνη για 800.000. Μπήκε ο Οκτώβρης και
ακόμα κυκλοφορούν κατσαρίδες στους δρόμους...
Γιατί τόσο μίσος για τα καταπληκτικά αυτά βλαττοειδή δυκτιόπτερα; Δεν ζουν στις πόλεις λόγω της βρωμιάς, απλώς έχουμε καταστρέψει τα οικοσυστήματά τους και επιβιώνουν παντού.
Όταν ο ανθρώπινος πολιτισμός θα αποτελεί ένα μακρινό παρελθόν, αυτά τα αρθρόποδα θα είναι ακόμα ίδια κι απαράλαχτα...
Μήπως είσαι ενα απο αυτα...εξελιγμένο με ipad?
Τα ιδια λεμε φιλε Εαγκλος απο αλλη μερια ιδωμενα ισως.
...
Κοιταξε υπαρχει το Τοκυο, το Λονδινο, η Νεα Υορκη, το Παρισι που η πυκνοτητα του πληθυσμου ειναι μεγαλυτερη, τα υψη στα κτηρια ειναι μεγαλυτερα, ο συνολικος πληθυσμος ειναι μεγαλυτερος.
Βεβαιως υπαρχει και το Κάιρο, η Βεγγαλη, η Μπανγκοκ.
ε καπου αναμεσα ειμαστε εμεις.
...
Το θεμα δεν ειναι ουτε πληθυσμιακο ουτε γεωγραφικο.
(Οτι δηλ. ειμαστε πολλοι σε μικρο χωρο που δεν "αεριζεται" καλα διοτι περιβαλεται απο βουνα και δεν φυσαει)
Αυτα ειναι τα δεδομενα του προβληματος.
...
Το θεμα ειναι οτι δεν κανουμε αυτα που θα επρεπε να κανουμε για να μην ειναι ετσι οπως τα περιγραφεις τα πραγματα. Ειναι θεμα Πολεοδομικων, Συγκοινονιολογικων και πολιτικων επιλογων στο τελος τελος.
...
Δεν ειναι δηλαδη οτι υπαρχει προβλημα αλλα οτι ακολουθουμε λαθος δρομο για να το λυσουμε ή (ακομα χειρωτερα) υποκυπτουν οι ανθρωποι που παιρνουν αποφασεις σε συμφεροντα που τους ωθουν στην Μη Λυση του προς ωφελος δυο παραγοντων που ακομη διατηρουν πολιτικη επιρροη: τους εμπορους αυτοκινητων, τους ταξιτζηδες, τους πετρελαιαδες που λες και συ στο ποστ σου που πουλανε βενζινη, τους πρατηριουχους και τελος το ιδιο το κρατος που εισπρατει φορους.
...
ενταξει τωρα αμα εδω προσθεσεις και την κριση δεσαμε.
...
Φαυλος κυκλος που καπως πρεπει να διαρραγει. με θεληση, μορφωση, διεκδικηση, με το να δινουμε το καλο παραδειγμα αλλα και διαδωση των λυσεων με σποτακια, με κρατικη διαφημιση. Θα μπορουσε ενα κομβικο ας πουμε ζητουμενο της κοινοτητας να ειναι να βγουν σποτακια στην τηλεοραση για τα ΜΜΜ και τα ποδηλατα και την κυκλοφοριακη παιδεια. εστω μονο στα κρατικα για αρχη. Δεν βλεπω αλλους τροπους.
Το οτι κανεις απ αυτους που διοικουν δεν κανει κατι με ταχυτητα και πειστικοτητα (διοτι ρυθμιστικα, "Ριθινκ" κλπ υπαρχουν αλλα αργουν τραγικα ή δεν υλοποιουνται ή υλοποιουνται στραβα κι αναποδα) δεν σημαινει οτι δεν μπορει να γινει κατι στο μελλον.
Α και χρειαζεται και πιστη και επιμονη στο οτι τα πραγματα αλλαζουν. Διοτι πολυς κοσμος πιστευει ακομη σ'αυτη τη χωρα οτι η κακη μας μοιρα δεν μπορει να αλλαξει με τιποτα και οτι ο Ελληνας δεν αλλαζει μυαλα κλπ κλπ.
Ισως αυτο να ειναι και απο τα πιο δυσκολα σημεια.
Για πες την πρόταση σου για να μειωθεί ο πληθυσμός;
Ποιοι θα πρέπει να φύγουν πρώτοι και που θα έπρεπε να πάνε;
Ή μάλλον ας αντιστρέψουμε το ερώτημα. Γιατί μαζεύτηκαν εκ πρώτης 5 μύρια στην πόλη με μέγιστη χωρητικότητα 800.000;
Απαντήστε όλοι σε αυτό και θα καταλάβετε γιατί δεν λειτουργεί καθόλου το έργο έτσι όπως είναι τώρα.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με την τοποθέτηση του didotou.
Άσε το bike drafting πίσω από τα ταξί.. Προτίμησε τα τρόλευ..έχουν και χειρολαβές για να πιάνεσαι στο κάτω κάτω..
...κάνουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο και κανείς δεν σκέφτηκε να δώσει κίνητρα και αντικίνητρα ώστε να αλλάξει ο στόλος.
Ακόμη χειρότερα επειδή οι πωλήσεις των ΙΧ πέσαν δραματικά, οι Ευρωπαίοι πίεσαν για περισσότερες πωλήσεις των ΙΧ που παράγουν και έτσι επετράπη η κίνηση των ντίζελ στην Αθήνα.
Χρησιμοποιώ σε μερικές "δύσκολες" διαδρομές μάσκα με φίλτρο για μικροσωματίδια αλλά δυστυχώς κόβει πολύ την αναπνοή και πλέον το καυσαέριο είναι μάλλον ο κυριότερος λόγος για να μην παίρνω το ποδήλατο. Έχει δοκιμάσει κανείς καμία μάσκα που να προσφέρει πιστοποιημένη προστασία και να μην "κόβει" τόσο πολύ την αναπνοή??
Εμ, σας ειπα στο αλλο thread παμε να κανουμε την οπλοποδηλατοπορεια κατα των ταριφαρχιδων*. Θα κανονιζαμε στη διαδρομη να μας ανεφοδιαζουν και με μολοτοφ αντι για νερακια αλλα δεν θελατε, Μονος μου κατεβηκα και με κυνηγουσαν μετα
*Για να μην παρεξηγηθουμε, δεν ειμαι αθυροστομος, ο ταριφαρχης ειναι ο αρχων της ταριφας. Ο ταριφαρχης, λοιπον, του ταριφαρχη, τον ταριφαρχη, ω ταριφαρχη. Οι ταριφαρχιδες, των ταριφαρχιδων... κ.ο.κ
Η αληθεια ειναι πως η παιδια και η υπομονη ειναι η μονη επλιδα και σε αυτο και σε ολα τα αλλα. Μονο που δεν θελουν να υπαρχει γιατι ετσι χειριζονται τις μαζες πιο ευκολα
που προτείνει ο rnd να είναι μια καλή λύση. Έλεγα όμως πριν φτάσουμε σε αυτό το σημείο, να στέλναμε καμιά επιστολή σε κανά υπουργείο, σε κανά σωματείο των ταξί κλπ. Και βλέπουμε...
Τα "όλα είναι σκ...", "τίποτα δεν αλλάζει", "καλά μας κάνουμε", "μαζί τα φάγαμε" κλπ δε νομίζω ότι ταιριάζουν στο πνεύμα της συλλογικότητας.
RockaRolla, μόνο στο φανάρι τους προλαβαίνεις πλέον;;; Τσ τσ τσ...
νομίζω και τα καλοσυντηρημένα έχουν τόσα πολλά κατάλοιπα καύσης
μόνο το αέριο(ως καλύτερη καύση) δέν αφήνει υπολείμματα
Αν κάνω λάθος δεχτείτε προκαταβολικά μιά συγνώμη!
...όντως έχουν ένα φίλτρο σωματιδίων που κρατάει τα σωματίδια και με την υψηλή θερμοκρασία καίγονται. Και πάλι όμως είναι πιο επιβλαβή σε σχέση τα βενζινοκίνητα που και αυτά είναι πιο επιβλαβή από αυτά με φυσικό αέριο κ.ο.κ.
Η ποιότητα του άερα πάντως είναι μεγάλο ζήτημα, εάν θέλετε να κάνουμε διαδήλωση/ποδηλατοπορεία/ακόμα και pressure group εγώ είμαι μέσα!
Η όλη ιστορία με τα καύσιμα βρωμάει απλούστατα γιατί η ενέργεια ελέγχεται από βρωμιάρηδες. Τους μαφιόζους του λόμπι των ορυκτών καυσίμων. Εδώ και τουλάχιστον 3 δεκαετίες κατασκευάστηκαν αυτοκίνητα που, με φτηνότατη τεχνολογία, μπορούν να βγάζουν 500 χλμ. με ένα κιλό οινόπνευμα π.χ. Μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Η "τεχνολογία της σόμπας", θερμικού κινητήρα, είναι εντελώς αρχαία και θα έπρεπε να είναι μόνο στα μουσεία.
να ρωτήσω ρε παιδιά γιατί έχω μπερδευτεί.
γιατί οι περιβαλλοντολογικές οργανώσεις θέλανε τα diesel παλιότερα που δεν επιτρέπονταν εδω? (κάνω λάθος??)
ή το κλασσικό επιχείρημα που θυμάμαι επιτρέπονται στην ευρωπη...χαζοί ειναι αυτοι κτλ κτλ?
Το κακοσυντηρημενο ντιεζελ ειναι 10 φορες χειροτερο απο το κακοσυντηρημενο βενζινοκινητο, παντου
.
.
με δεδομενο οτι στην ελλαδα παθαινει κανεις πλακα με αυτα που βλεπει να κυκλοφορουν, αν ολα αυτα τα ντιζελ που πωλουνται τωρα δεν συντηρηθουν σωστα θα κατεβαινεις με λευκο μλπουζακι και θα γινεται γκρι
...θα προσπαθησω να απαντησω.
Πρωτα απο ολα, η ποιοτητα του Ελληνικου ντιζελ, ηταν (και πολυ πιθανον ειναι ακομα) για τα μπαζα. Τιγκα στο Θειο (θειαφι) και στην παραφινη. Και οχι μονο.
Και βεβαια, η ποιοτητα ειναι αμεσα συνδεδεμενη με το κοστος: Για να αφαιρεθει το θειο η παραφινη, κλπ, χρειαζονται επιπλεον εγκαταστασεις, διαδικασιες κλπ, που μεταφραζεται σε κοστος για τους πετρελαιαδες.
Δευτερον, λογω εκτεταμενης νοθειας, ακομη και αριστη ποιοτητα καυσιμων, ειναι δυσκολο να παραμεινει αριστη μεχρι τον τελικο καταναλωτη.
Τριτον, για να εχει οσο το δυνατον λιγοτερες εκπομπες βλαβερων ουσιων ενας κινητηρας (ντιζελ στην προκειμενη περιπτωση), πρεπει να ειναι σε αριστη λειτουργικη κατασταση, πραγμα που συνεπαγεται αριστο service.
Κι αυτο με τη σειρα του μεταφραζεται σε αριστα εξοπλισμενα και καταρτισμενα συνεργεια, σωστη ποιοτητα ανταλλακτικων, και συνεπεια απο την πλευρα του ιδιοκτητη του οχηματος.
Ολο αυτο, απαιτει σωστη εκπαιδευση και καποια standard μορφωτικου επιπεδου του τεχνικου προσωπικου (που και αυτο μεταφραζεται σε κοστος), πραγμα αμφιβολο τουλαχιστον μεχρι πολυ προσφατα.
Κι επιπλεον, το σωστο service (ειδικα των ντιζελ) κοστιζει σε ακριβα ανταλλακτικα και χρονο. Κατι που δεδομενης της σημερινης οικονομικης καταστασης, ειναι πολυ αμφιβολο αν θα γινεται απο τους ιδιοκτητες οχηματων.
Κι επειδη οι κινητηρες ντιζελ εχουν ιδιαιτερα αυξημενα ποσοστα εκπομπης καπνου και μικροσωματιδιων (τα οποια μικροσωματιδια ειναι εξαιρετικα φονικα), ηταν ενας απο τους λογους που απαγορευονταν η χρηση τους σε σε αυτοκινητα ΙΧ στις Ελληνικες μεγαλες πολεις οπου το προβλημα της ατμοσφαιρικης ρυπανσης ειναι πολυ εντονο.
Βαλτε τωρα ολα τα παραπανω μαζι, δηλαδη κακη ποιοτητα κασιμων και ασυντηρητους πετρελαιοκινητηρες, και μετα υπολογιστε την επιπλεον ρυπανση (με πολυ επικινδυνες ουσιες) στην ατμοσφαιρα της Ελληνικης πολης.
Τωρα, γιατι ξαφνικα επιτρεπεται η χρηση των ντιζελ στην Αθηνα(και σε αλλες πολεις) ενω ειναι γνωστα τα παραπανω, μπορειτε να το καταλαβετε και μονοι σας.
Τι κανει νιαο-νιαο στα κεραμιδια;
ΑΝ παρανοθευσουμε την βενζινη το αυτοκινητο δεν παιρνει μπρος, οποτε μπορουν και την νοθευουν μονο σε ενα συγκεκριμενο βαθμο.
Στο ντιζελ αμα βαλουμε σπορελαιο το αμαξι θα παρει μπρος, μειωμενη αποδοση βεβαια και θα το καταλαβεις με τη μια αλλα φαντασου τις δυνατοτητες νοθειας που εχουν με αυτο το καυσιμο σε σχεση με την βενζινη. Κυριως η νοθευση γινεται με βιομηχανικα αποβλητα που ειναι τσαμπα, και ακρως καρκινογονα, νομιζω το τολουολιο ειναι ενα απο αυτα αν θυμαμαι καλα τις διαλεξεις, και πολυ διαδεδομενη λυση σε φορτηγα που δουλευουν για βιομηχανιες.
με καλύψατε/
)(υπερβολικός αλλα δεν το χω με αυτα)
θα προσθέσω και αυτό που μου είπε ο μηχανικός μου, οτι κάτσε να δεις τι πακέτο έχουν να φάνε όταν αρχίσουν και χαλάνε τα diesel αμάξια.
Τα ανταλλακτικά ειναι ακριβα και δεν έρχεται μονο του αυτό που χάλασε αλλα παρέα με άλλα πραγματα (θα δώσω ένα παράδειγμα ασχετο με diesel γιατι δεν θυμάμαι αυτα που μου εφερε ως παραδείγματ, αν πρέπει να αλλαχτεί το χειριστήριο των τζαμιών το παραγγελνεις και σου έρχεται μαζί με την πόρτα ...
Επίσης μου είπε οτι και η γκαζομπουκάλα θέλει αλλαγή ανα κάποια χρόνια γιατι μετα boom (για τις μετατροπες σε γκάζι). αλλα δεν το λένε. όπως επισης και οτι οι τουρκικες μπουκάλες ειναι οι καλύτερες γιατί ειναι οι μόνες βαμμένες εσωτερικα και δεν την ακούνε τόσο σύντομα όπως οι ιταλικές που τις πουλάνε για τις καλυτεροτερεσ.
Θάρρος, φίλε Τάσο, υποφέρουμε όλοι μας. Εντάξει, εδώ πέρα υπάρχουν θύελλες που καθαρίζουν τον αέρα κάθε σαρράντα ημέρες. Νομίζω ότι οι τενεκεδούχοι αδιαφορούνε για τα καυσαέρια που προκαλούν. Ιδιαίτερα τα μικρά παιδιά στα μπάγκι τους υποφέρουν φοβερά, αφού δεν μπορούνε να φύγουνε μόνα τους. Παρατηρήσατε μήπως ότι το ύψος ίσα με
τα καυσαέρια;
Είναι σκάνδαλο, πράγματι για το οποίο αδιαφορεί ο τενεκεδούχος για δεκάδες.
Σας εύχομαι κάθε καλό
Δλδ μετα την σημερινη συζητηση που φανηκε ποσο βενζινοαιματος ειμαι θα σχολιασουμε αυτα



Παντως το μεγαλο προβλημα (και εκει να δειτε κοστη) με τις μετατροπες σε γκαζι βενζινοκινητων αυτοκινητων ειναι η λιπανση-θερμοκρασια. Εξηγω..
Στον σχεδιασμο ενος κινητηρα (ειδικα εαν μιλαμε για μεγαλη αποδοση) λαμβανεται υποψιν και η λιπανση και η πτωση της θερμοκρασιας των πιστονιων απο τα σταγονιδια βενζινης. Οταν το δουλευουμε με γκαζι αυτα "στεγνωνουν". Γι'αυτο η λυση ειναι να ψεκαζετε ενα πολυ μικρο ποσοστο βενζινης μαζι με το γκαζι. Αλλα εαν ψεκαζετε πολυ για να ειναι αρκετο στις ψηλες στροφες εαν το κυνηγαμε ή ο κινητηρας ειναι τουρμπο τοτε ψεκαζουμε πολυ στις χαμηλες στροφες και "πνιγεται". Καποιες φορες δεν ρυθμιζεται καν σωστα για τις ψηλες στροφες. Και καταληγουμε σε τρυπια πιστονια.
Για να επανερθουμε On topic. Ολα τα οχηματα που καινε βενζινη-γκαζι-πετρελαιο κτλ ρυπαινουν. Καπνα που βλεπουμε, καπνα που δεν βλεπουμε παντως ολα ρυπαινουν. Και εαν μιλαμε για την υπαρχουσα τεχνολογια τοτε πρεπει ή να γινουν τα οχηματα πολυ πιο ελαφρια (πραγμα που δεν γινεται αφου τα φορτωνουμε με οτι εξαρτημα σκεφτουμε για πολυτελεια (δες τε ποσο ζυγιζε το μινι το παλιο και ποσο το καινουργιο)) και πιο αποδοτικα ανα λιτρο καυσιμου ή να τα παρκαρουμε και να μετακινουμαστε με ΜΜΜ, ποδαρακια, ποδηλατα, κτλ κτλ. και να μην τα παιρνουμε ΠΧ για να παμε τα παιδια μας στο σχολειο δυο τετραγωνα πιο κατω ή στο περιπτερο για τσιγαρα.
Το οτι σε λιγο λογω κακης συντηρησης των οχηματων θα βρωμισει ο τοπος το θεωρω δεδομενο. Ελπιζω μονο στην ακινητοποιηση λογω μη υπαρξης χρηματων για επισκευες και φορων-τελων.
Μικρο off topic απο φιλο ταξιτζη (δεν ξερω ομως εαν ειναι αληθεια). Ειχε το toyota carina σε ταξι και εβριζε γιατι εχει εναν αισθητηρα που εαν δεν ειναι καλης ποιοτητας το diesel δεν λειτουργουσε το αμαξι (περναγε σε safe mode) και ηταν αναγκασμενος να βαζει μονο απο μερικα βενζιναδικα (και αρκετα ακριβοτερα) γιατι αλλιως δεν λειτουργουσε κανονικα.
.. το 80% όσων έχουν αυτοκίνητο και μένουν στις πόλεις, στην πραγματικότητα δεν το πολύ χρειάζονται και αν οι συνθήκες ήταν λίιιιγο διαφορετικές, δεν θα το πολυ χρησιμοποιούσαν κιόλας.
Για αυτο το λογο, τα μεταλλα που εμπαιναν στο ντιζελοκινητηρα ηταν πολυ ανωτερα σαν κραμα για να αντεξουν σε βαθος χρονου. Πχ αν φτιαχναμε βενζινοκινητηρα με τα ιδια κραμματα θα αντεχε 1.000.000 χιλιομετρα ευκολα και χωρις πολυ συντηρηση, κατι που δεν συνεφερε τις αυτοκινητοβιομηχανιες ουτε στο κοστος κατασκευης ουτε στα εσοδα απο συντηρηση.
...
Και ερχομαστε στο σημερα, ειμαστε σιγουροι οτι τα ανωτερα κραμματα μπαινουν ακομα σε ολους τους ντιζελοκινητηρες? η μηπως θα γινουν χρεπια σε 100.000 χιλιομετρα (χρονος ζωης πολυ-μικρος για ντιεζελ)
ΓΙατι παλια το κραμμα εμπαινε ατοφιο σε κατι μερσεντες σχεδον απο την εξορυξη
..
ΕΠισης το αλλο ειναι οτι ολα τα ντιεζελ ειναι τουρμπο, (βεβαια και τα βενζινης εγιναν πλεον ολα τουρμπο) που σημαινει ανακατασκευη τουρμπινας καθε 60.000 στην καλυτερη των περιπτωσεων, οταν θα αρχισουν να χαλανε τα τουρμπο μοτερ θα κλαινε πολλοι.
δεν μπορουν να συνυπαρξουν ολα μαζι αυτα, διαλεγεις μερικα απο αυτα, ολα μαζι ακομα δεν υπαρχουν σε μοντελο παραγωγης: μαρκοζωια, χαμηλη καταναλωση, πολλα αλλογα, υψηλη ροπη, χαμηλοι ρυποι, χαμηλο κοστος συντηρησης
http://www.youtube.com/watch?v=-vR8PQXlJ1k
αχάριστοι είμαστε τελικά!
δώστε μου αμύαντο για να ξαναπάρω ανάσααα...
Κοντεύω να λιποθυμώ λόγω φρέσκου αέρος.
Σας χαιρετώ από έναν μικρό τόπο στον Χερσό Κάμπο Βορρείου, όπου τώρα ζει η πολυαγαπητή μου συντροφιά συκατοίκησης (my beloved old housemates). Γίορτασε η Ιωάννα τα γενέθλιά της, την οποία ξέρω εδώ και 18 χρόνια. Μια κυρία έγινε, με τα νύχια βαμμένα κατακόκκινα!
Πρωί-πρωί αναχωρήσανε με τον μπαμπά και τον φιλενάδο της για να ψωνίσει στο Βερολίνο.
«Όχι, ευχαριστώ», αρνήθηκα να πάω κι εγώ. «Εδώ υπάρχει ηρεμία, λιακάδα και φρέσκος αέρας, γιατί να καθίσω σε τενεκές έξι ώρες για να πηγαινέρχομαι;»
Θα το καταλάβεις όταν μεγαλώσεις, κούκλα μου. Τότε ξέρεις πόσο ευχαριέσαι ζώντας τη στιγμή αναλαμβάνοντας τα δώρα της φύσης... (Σιγά, μήν μου πέσουνε τα δόντια έξω.)
Πάντως, απολαμβάνω τούτη την ημέρα καλοκαιρινή με πολυχρώματα τα φύλλα.
Σας εύχομαι κάθε καλό
«Τοξικές βόμβες» είναι τα πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. που κυκλοφορούν σε Αττική και Θεσσαλονίκη, λόγω της εκτεταμένης νοθείας στο συγκεκριμένο καύσιμο με πετρέλαιο θέρμανσης ή ναυτιλίας, που έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε θείο.
Η προειδοποίηση γίνεται από τη μη κερδοσκοπική πρωτοβουλία Ecocity, σε επιστολή της στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος, με αφορμή τηνΕυρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας.
Η πρωτοβουλία υπενθυμίζει ότι η ελεύθερη κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. στις δύο αυτές περιοχές είχε επιτραπεί το φθινόπωρο του 2012, με μοναδικό κριτήριο ότι τα οχήματα νέας τεχνολογίας (Euro 5 και 6) έχουν όντως μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Τονίζει όμως ότι δεν είχαν ληφθεί υπόψη οι αυξημένες συγκεντρώσεις οξειδίων του αζώτου και κυρίως αιωρούμενων σωματιδίων, που αποτελούν τους πιο απειλητικούς ρύπους για μεγαλουπόλεις του ευρωπαϊκού Νότου και παρουσιάζουν υψηλές τιμές στα πολεοδομικά συγκροτήματα Αθήνας και Θεσσαλονίκης, ενώ θεωρεί ότι «η ελεύθερη κίνηση των πετρελαιοκίνητων ήταν αποτέλεσμα της σταθερής πίεσης προς τις προηγούμενες κυβερνήσεις από εισαγωγείς νέων και μεταχειρισμένων επιβατικών οχημάτων».
Αναφέρει επίσης ότι τα τελευταία πέντε χρόνια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει εκφράσει ανησυχίες για τις υψηλές εκπομπές των δύο αυτών ρύπων από τα πετρελαιοκίνητα και ασκεί πιέσεις προς την Ενωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), ώστε να πραγματοποιούνται έλεγχοι σε πραγματικές συνθήκες.
Ενημερώνει, δε, ότι ήδη στο Παρίσι και σε άλλες, μεσαίου μεγέθους ευρωπαϊκές πόλεις, οι δημοτικές αρχές έχουν απαγορεύσει την είσοδο πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. στο κέντρο.
Στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη η εικόνα είναι ακόμη πιο δύσκολη, καθώς το 70% των συνολικών εκπομπών σε αιωρούμενα σωματίδια προέρχεται από τα πετρελαιοκίνητα οχήματα όλων των κατηγοριών (ταξί, λεωφορεία, φορτηγά, Ι.Χ.). Μάλιστα στα σωματίδια με μικρή διάμετρο (ΡΜ 2,5), που είναι ευκολότερα εισπνεύσιμα από τον ανθρώπινο οργανισμό, το ποσοστό φτάνει το 90%.
Το πρόβλημα επιδεινώνεται από την εκτεταμένη νοθεία στο πετρέλαιο κίνησης από καύσιμα που έχουν χαμηλότερη τιμή λόγω της φορολογικής πολιτικής, αλλά έχουν υποστεί μικρότερη επεξεργασία αποθείωσης και είναι αποδεδειγμένο ότι η υψηλή περιεκτικότητα του καύσιμου σε θείο πολλαπλασιάζει την «παραγωγή» δευτερογενών ρύπων.
Με αυτά τα δεδομένα, το Ecocity καλεί το υπουργείο Περιβάλλοντος να θεσπίσει αντικίνητρα για τη χρήση πετρελαιοκίνητων Ι.Χ., καταργώντας το μέτρο που απαλλάσσει τη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων από την πληρωμή τελών κυκλοφορίας. Ζητά να συνοδεύεται από κίνητρα για τη χρήση φυσικού αερίου στην κίνηση, που έχει χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Εμφαση δίνει στον έλεγχο των λαθραίων καυσίμων, με μέτρα άμεσης απόδοσης, όπως η δημιουργία ηλεκτρονικού μητρώου δεξαμενών καυσίμων και η τοποθέτηση αυτόματων συστημάτων εντοπισμού της διαδρομής των βυτιοφόρων.
Θέτει στη διάθεση των συναρμόδιων υπουργείων το επιστημονικό δυναμικό του για να γίνουν μετρήσεις εκπομπών ρύπων σε πραγματικές συνθήκες, μέτρο που μπορεί να εφαρμοστεί εντός του μηνός σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Πηγή
........................................τα παλαιά ταξί στην Ελλάδα.
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/terastia-h-rupansh-apo-ta-palaia-taksi-sthn-ellada.4848171.html