Straight through η βρόχα λοιπόν και απέδειξε ότι η πόλη αυτή είναι στο έλεος του καιρού..
Και φανταστείτε ότι η Sandy ήταν superstorm και όχι τυφώνας όταν έφτασε στα ανατολικά παράλια.
Δεν είδα όμως να ασχολήθηκαν τα ΜΜΕ με την Κούβα και τις Μπαχάμες που τις ξέσκισε ως τυφώνας.
Μέχρι σήμερα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα ανεφοδιασμού βενζίνης. Υπάρχουν τεράστιες ουρές στα βενζινάδικα και η αστυνομία αναγκάζεται να επέμβει για να διατηρεί την τάξη. Τα ποδήλατα εξακολουθούν να κυκλοφορούν άνετα.
Μέχρι σήμερα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα ανεφοδιασμού βενζίνης. Υπάρχουν τεράστιες ουρές στα βενζινάδικα και η αστυνομία αναγκάζεται να επέμβει για να διατηρεί την τάξη. Τα ποδήλατα εξακολουθούν να κυκλοφορούν άνετα.
Φαίνεται ότι είναι τόσο εξαρτημένοι από τα αυτοκίνητα τους, που ο κόσμος να παίζει να ανατιναχτεί εκείνοι θα στήνονται στην ουρά να βάλουν βενζίνη.
Ας μου εξηγήσει κάποιος, τι λόγο είχαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι να βγουν με τα αυτοκίνητα στους δρόμους τις επόμενες μέρες τέτοιας καταιγίδας, γνωρίζοντας και τις ζημιές που υπήρχαν, και ότι το μετρό ήταν εκτός λειτουργίας και ότι οι δρόμοι ήταν μπλοκαρισμένοι από πεσμένα δέντρα, συνεργεία και ότι άλλο...
Θα πήγαιναν στις δουλειές τους τάχα;; Ποιες δουλειές τους;; Τι λειτουργεί υπό τέτοιες προϋποθέσεις;;
Φαίνεται ότι είναι τόσο εξαρτημένοι από τα αυτοκίνητα τους, που ο κόσμος να παίζει να ανατιναχτεί εκείνοι θα στήνονται στην ουρά να βάλουν βενζίνη.
Ας μου εξηγήσει κάποιος, τι λόγο είχαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι να βγουν με τα αυτοκίνητα στους δρόμους τις επόμενες μέρες τέτοιας καταιγίδας, γνωρίζοντας και τις ζημιές που υπήρχαν, και ότι το μετρό ήταν εκτός λειτουργίας και ότι οι δρόμοι ήταν μπλοκαρισμένοι από πεσμένα δέντρα, συνεργεία και ότι άλλο...
Έλα ντε. Και έκραξαν κι όλας τους διοργανωτές του Μαραθώνιου, που θα γινότανε αυτή την Κυριακή, μέχρι που τους ανάγκασαν να τον ακυρώσουν. Θα ήταν ιεροσυλία λέει μερικοί να τρέχουνε για την αναψυχή τους όταν άλλοι ακόμα ξεθάβουν νεκρούς απ' τις λάσπες και ένα σωρό κάτοικοι έχουν μείνει άστεγοι. Οι ίδιοι άνθρωποι μια μέρα μετά τον τυφώνα μποτιλιάρισαν όλους τους δρόμους ώστε να μην μπορούν να πλησιάσουν οι προμήθειες του Ερυθρού Σταυρού. Οι ίδιοι γυρνούσαν από βενζινάδικο σε βενζινάδικο και τσακωνόντουσαν για ένα μπιτόνι βενζίνη όταν οι διπλανοί τους δεν είχαν να πιούν νερό.
Έλα ντε. Και έκραξαν κι όλας τους διοργανωτές του Μαραθώνιου, που θα γινότανε αυτή την Κυριακή, μέχρι που τους ανάγκασαν να τον ακυρώσουν. Θα ήταν ιεροσυλία λέει μερικοί να τρέχουνε για την αναψυχή τους όταν άλλοι ακόμα ξεθάβουν νεκρούς απ' τις λάσπες και ένα σωρό κάτοικοι έχουν μείνει άστεγοι. Οι ίδιοι άνθρωποι μια μέρα μετά τον τυφώνα μποτιλιάρισαν όλους τους δρόμους ώστε να μην μπορούν να πλησιάσουν οι προμήθειες του Ερυθρού Σταυρού. Οι ίδιοι γυρνούσαν από βενζινάδικο σε βενζινάδικο και τσακωνόντουσαν για ένα μπιτόνι βενζίνη όταν οι διπλανοί τους δεν είχαν να πιούν νερό.
Το έχουν κάψει Αλέξανδρε .. μη το ψάχνεις.
Διάβαζα σε κάτι άρθρα για τους νεκρούς που είχαν και πολλοί από αυτούς σκοτώθηκαν γιατί (διάβασε λόγους τώρα):
Κάποιοι γιατί αμέσως μετά που πέρασε η καταιγίδα έβγαλαν λέει τα σκυλιά τους βόλτα (!!) και καταπλακώθηκαν από δέντρα.
Μία γυναίκα βγήκε στον δρόμο την ώρα της καταιγίδας να βγάλει ....φωτογραφίες, και την χτύπησε ηλεκτροφόρο καλώδιο που έπεσε από πυλώνα. Κάποιοι γιατί ενώ τους είπαν να εκκενώσουν τα παραλιακά σπίτια τους, έμειναν λέει μέσα για να χαζέψουν τα κύματα.. Διαβάζω κάτι τέτοια και απορώ..
Να μην τους είχαν προειδοποιήσει κιόλας να έλεγα ότι η καταιγίδα τους έπιασε εξαπίνης. Αλλά να τους λένε φύγετε, ή καθίστε μες στα σπίτια σας και μη βγείτε έξω και αυτοί να βγάζουν περίπατο τον σκύλο.. ε φτάνει στα όρια του καψίματος.
Κατά τα άλλα ο Μαραθώνιος τους χάλασε όπως είπες και εσύ...
..
Να μην τους είχαν προειδοποιήσει κιόλας να έλεγα ότι η καταιγίδα τους έπιασε εξαπίνης. ...
Στο Παρίσι του 16ου αιώνα πως και πως περίμεναν καμιά θεομηνία για να καθαρίσει η πόλη από τους κλοσάρ.
Με τον Κατρίνα οι αμερικανοί απέδειξαν ότι το οικόπεδο έχει μεγαλύτερη αξία από τον άνθρωπο.
Γιατί να αλλάξει τώρα το σύστημα?
Ειδοποίησαν στο βαθμό που όφειλαν. Όχι στο βαθμό που έπρεπε.
(καμιά φορά νομίζω ότι υπάρχουν και χειρότεροι άνθρωποι από τους έλληνες)
.... νομίζω ο Φρέντυ Γερμανός είχε γράψει ότι οι Αμερικάνοι κοιμούνται ήσυχοι όσο η κατάψυξη είναι γεμάτη με "στέικς και χαμπουργκερς" και τα ντεπόζιτά τους γεμάτα με βενζίνη.
Από την άλλη, ας μην απλοποιούμε έτσι εύκολα όλα τα πράγματα. Εμείς στην Αθήνα θεωρούμε άθλο το να διανύσουμε 5-6χλμ με ποδήλατο για να πάμε στη δουλειά μας. Εκεί οι αντίστοιχες αποστάσεις είναι 3-4πλάσιες.... Χωρίς ΙΧ δεν πας πουθενά.
Αλλού το σπίτι, αλλού το σχολείο των παιδιών, αλλού η δουλειά, αλλού το σούπερμάρκετ... και αυτό το "αλλού" απέχει καμιά 15αριά χλμ.....
Ο αμερικάνικος στρατός στη Νέα Υόρκη έδωσε για λίγο δωρεάν βενζίνη 10 γαλόνια στον καθένα, από στρατιωτικά βυτιοφόρα. Γρήγορα όμως κατάλαβαν οτι δεν είχαν αρκετή βενζίνη για όλους και την έδιναν μόνο σε οχήματα εκτάκτου ανάγκης. Θεωρούν τη βενζίνη αγαθό πρώτης ανάγκης.
Η πόλη της Νέας Υόρκης είναι ένα βήμα μπροστά απ' την Αθήνα σε ποδηλατικά θέματα και έχει περισσότερους ποδηλάτες από μας ανά κάτοικο, γι' αυτό ας μην είμαστε ψηλομύτηδες. Αυτός είναι κι ένας λόγος να διαβάζουμε τι γίνεται εκεί.
Επίσης είναι μπροστά στη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς. Ένας λόγος που είχαν τόσο μεγάλο πρόβλημα ήταν οτι ο υπόγειος τέθηκε εκτός λειτουργίας. Ο υπόγειος της Νέας Υόρκης είναι ο μεγαλύτερος του κόσμου σε μήκος. Η πόλη έχει ποσοστό μετακίνησης 54% με ΜΜΜ, μεγαλύτερο από κάθε άλλη Αμερικάνικη πόλη και πολύ μεγαλύτερο από την Αθήνα (30% σύμφωνα με το στρατηγικό σχέδιο βιώσιμης κινητικότητας του Δήμου Αθηναίων). Είναι η μοναδική περιοχή των Η.Π.Α. όπου περισσότερα από τα μισά νοικοκυριά δεν κατέχουν αυτοκίνητο και συγκεκριμένα στο Μανχάταν το ποσοστό χωρίς αυτοκίνητο είναι 75%. Ένας στους τρεις χρήστες δημόσιας συγκοινωνίας όλων των Ηνωμένων πολιτειών μένει στη Νέα Υόρκη ή τα προάστιά της.
Ωραίο βιντεάκι τράβηξαν οι σύντροχοι..
Straight through η βρόχα λοιπόν και απέδειξε ότι η πόλη αυτή είναι στο έλεος του καιρού..
Και φανταστείτε ότι η Sandy ήταν superstorm και όχι τυφώνας όταν έφτασε στα ανατολικά παράλια.
Δεν είδα όμως να ασχολήθηκαν τα ΜΜΕ με την Κούβα και τις Μπαχάμες που τις ξέσκισε ως τυφώνας.
Cuba.. ( ίδια και χειρότερα).
http://www.globalpost.com/dispatch/news/regions/americas/cuba/121029/hur...
http://www.aljazeera.com/news/americas/2012/10/2012102553320867258.html
http://www.guardian.co.uk/world/2012/oct/25/hurricane-sandy-landfall-cuba
Bahamas ( πάει το θέρετρο! )
http://www.guardian.co.uk/world/2012/oct/26/hurricane-sandy-batters-bahamas
http://www.huffingtonpost.com/2012/10/26/hurricane-sandy-2012-baha_n_202...
http://weather.aol.com/2012/10/25/hurricane-sandy-lashes-cuba-churns-tow...
Αν και το video δεν εχει στοχο να αναδειξει τις καταστροφες
(δεν το ανεβασα γι αυτο το λογο)
εχεις πολυ δικιο!!!
Την επόμενη μέρα υπήρχαν τεράστια μποτιλιαρίσματα παντού. Μόνο τα ποδήλατα τσουλούσαν.
Only bicycles seemed to be rolling.
Μέχρι σήμερα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα ανεφοδιασμού βενζίνης. Υπάρχουν τεράστιες ουρές στα βενζινάδικα και η αστυνομία αναγκάζεται να επέμβει για να διατηρεί την τάξη. Τα ποδήλατα εξακολουθούν να κυκλοφορούν άνετα.
Φαίνεται ότι είναι τόσο εξαρτημένοι από τα αυτοκίνητα τους, που ο κόσμος να παίζει να ανατιναχτεί εκείνοι θα στήνονται στην ουρά να βάλουν βενζίνη.
Ας μου εξηγήσει κάποιος, τι λόγο είχαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι να βγουν με τα αυτοκίνητα στους δρόμους τις επόμενες μέρες τέτοιας καταιγίδας, γνωρίζοντας και τις ζημιές που υπήρχαν, και ότι το μετρό ήταν εκτός λειτουργίας και ότι οι δρόμοι ήταν μπλοκαρισμένοι από πεσμένα δέντρα, συνεργεία και ότι άλλο...
Θα πήγαιναν στις δουλειές τους τάχα;; Ποιες δουλειές τους;; Τι λειτουργεί υπό τέτοιες προϋποθέσεις;;
Ότι να' ναι.. το θέατρο του παραλόγου.
http://www.nytimes.com/video/2012/11/02/nyregion/100000001880180/after-s...
Έλα ντε. Και έκραξαν κι όλας τους διοργανωτές του Μαραθώνιου, που θα γινότανε αυτή την Κυριακή, μέχρι που τους ανάγκασαν να τον ακυρώσουν. Θα ήταν ιεροσυλία λέει μερικοί να τρέχουνε για την αναψυχή τους όταν άλλοι ακόμα ξεθάβουν νεκρούς απ' τις λάσπες και ένα σωρό κάτοικοι έχουν μείνει άστεγοι. Οι ίδιοι άνθρωποι μια μέρα μετά τον τυφώνα μποτιλιάρισαν όλους τους δρόμους ώστε να μην μπορούν να πλησιάσουν οι προμήθειες του Ερυθρού Σταυρού. Οι ίδιοι γυρνούσαν από βενζινάδικο σε βενζινάδικο και τσακωνόντουσαν για ένα μπιτόνι βενζίνη όταν οι διπλανοί τους δεν είχαν να πιούν νερό.
Το έχουν κάψει Αλέξανδρε .. μη το ψάχνεις.
Διάβαζα σε κάτι άρθρα για τους νεκρούς που είχαν και πολλοί από αυτούς σκοτώθηκαν γιατί (διάβασε λόγους τώρα):
Κάποιοι γιατί αμέσως μετά που πέρασε η καταιγίδα έβγαλαν λέει τα σκυλιά τους βόλτα (!!) και καταπλακώθηκαν από δέντρα.
Μία γυναίκα βγήκε στον δρόμο την ώρα της καταιγίδας να βγάλει ....φωτογραφίες, και την χτύπησε ηλεκτροφόρο καλώδιο που έπεσε από πυλώνα. Κάποιοι γιατί ενώ τους είπαν να εκκενώσουν τα παραλιακά σπίτια τους, έμειναν λέει μέσα για να χαζέψουν τα κύματα.. Διαβάζω κάτι τέτοια και απορώ..
Να μην τους είχαν προειδοποιήσει κιόλας να έλεγα ότι η καταιγίδα τους έπιασε εξαπίνης. Αλλά να τους λένε φύγετε, ή καθίστε μες στα σπίτια σας και μη βγείτε έξω και αυτοί να βγάζουν περίπατο τον σκύλο.. ε φτάνει στα όρια του καψίματος.
Κατά τα άλλα ο Μαραθώνιος τους χάλασε όπως είπες και εσύ...
Στο Παρίσι του 16ου αιώνα πως και πως περίμεναν καμιά θεομηνία για να καθαρίσει η πόλη από τους κλοσάρ.
Με τον Κατρίνα οι αμερικανοί απέδειξαν ότι το οικόπεδο έχει μεγαλύτερη αξία από τον άνθρωπο.
Γιατί να αλλάξει τώρα το σύστημα?
Ειδοποίησαν στο βαθμό που όφειλαν. Όχι στο βαθμό που έπρεπε.
(καμιά φορά νομίζω ότι υπάρχουν και χειρότεροι άνθρωποι από τους έλληνες)
.... νομίζω ο Φρέντυ Γερμανός είχε γράψει ότι οι Αμερικάνοι κοιμούνται ήσυχοι όσο η κατάψυξη είναι γεμάτη με "στέικς και χαμπουργκερς" και τα ντεπόζιτά τους γεμάτα με βενζίνη.
Από την άλλη, ας μην απλοποιούμε έτσι εύκολα όλα τα πράγματα. Εμείς στην Αθήνα θεωρούμε άθλο το να διανύσουμε 5-6χλμ με ποδήλατο για να πάμε στη δουλειά μας. Εκεί οι αντίστοιχες αποστάσεις είναι 3-4πλάσιες.... Χωρίς ΙΧ δεν πας πουθενά.
Αλλού το σπίτι, αλλού το σχολείο των παιδιών, αλλού η δουλειά, αλλού το σούπερμάρκετ... και αυτό το "αλλού" απέχει καμιά 15αριά χλμ.....
Ο αμερικάνικος στρατός στη Νέα Υόρκη έδωσε για λίγο δωρεάν βενζίνη 10 γαλόνια στον καθένα, από στρατιωτικά βυτιοφόρα. Γρήγορα όμως κατάλαβαν οτι δεν είχαν αρκετή βενζίνη για όλους και την έδιναν μόνο σε οχήματα εκτάκτου ανάγκης. Θεωρούν τη βενζίνη αγαθό πρώτης ανάγκης.
Η πόλη της Νέας Υόρκης είναι ένα βήμα μπροστά απ' την Αθήνα σε ποδηλατικά θέματα και έχει περισσότερους ποδηλάτες από μας ανά κάτοικο, γι' αυτό ας μην είμαστε ψηλομύτηδες. Αυτός είναι κι ένας λόγος να διαβάζουμε τι γίνεται εκεί.
Επίσης είναι μπροστά στη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς. Ένας λόγος που είχαν τόσο μεγάλο πρόβλημα ήταν οτι ο υπόγειος τέθηκε εκτός λειτουργίας. Ο υπόγειος της Νέας Υόρκης είναι ο μεγαλύτερος του κόσμου σε μήκος. Η πόλη έχει ποσοστό μετακίνησης 54% με ΜΜΜ, μεγαλύτερο από κάθε άλλη Αμερικάνικη πόλη και πολύ μεγαλύτερο από την Αθήνα (30% σύμφωνα με το στρατηγικό σχέδιο βιώσιμης κινητικότητας του Δήμου Αθηναίων). Είναι η μοναδική περιοχή των Η.Π.Α. όπου περισσότερα από τα μισά νοικοκυριά δεν κατέχουν αυτοκίνητο και συγκεκριμένα στο Μανχάταν το ποσοστό χωρίς αυτοκίνητο είναι 75%. Ένας στους τρεις χρήστες δημόσιας συγκοινωνίας όλων των Ηνωμένων πολιτειών μένει στη Νέα Υόρκη ή τα προάστιά της.
http://en.wikipedia.org/wiki/Transportation_in_New_York_City
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_transit_in_New_York_City