το συγκεκριμενο έργο είναι έργο-βιτρινα για να γίνει λίγο πιο διάσημη η πόλη.
Αν διαβάσετε και ποδηλάτες λένε πως είναι άχρηστο στην ουσία και μόνο τουρίστες έρχονται και κάνουν ουρά για να παίξουν με αυτό.
Βέβαια κάποιος μπορεί να πει πως ίσως έχει μια σημασία (πιλοτική/πρωτοποριακή) και μετά από 50 χρόνια να έχουν μαζικοποιηθεί τέτοια συστήματα. ποιος ξέρει ;
Το έργο όταν είχε γίνει είχε ως στόχο την διευκόλυνση των ποδηλατων ώστε να πηγαίνουν παντού - να μην έχουν δηλ. καμιά δικαιολογία για να μην παίρνουν το ποδήλατο στις μετακινήσεις τους. Τα κέρδη των δήμων και του κράτους είναι πολύ μεγάλα όσο αυξάνεται η ποδηλασία (κάτι που οι πολιτικοί στη ΄χώρα μας δεν θέλουν να καταλάβουν) και η Νορβηγία είναι απο τις χώρες που έχει επενδύσει πολλά εκατομμύρια για την ανάπτυξη της ποδηλασίας , χρήματα τα οποία γυρίζουν στα ταμεία της με κέρδος. Οι επενδύσεις έγιναν μετά απο τη μελέτη στη Σκενδιναυία που έλεγε οτι για κάθε χιλιόμετρο που κάνει ένας ποδηλάτης, το ΕΣΥ κερδίζει 1 cent. Προγράμματα όπως "με το ποδήλατο στη δουλειά" κλπ συμβάλλουν κατα πολύ στην οικονομία της χώρας, του δήμου και τελικά των πολιτών. Βάλε και την τουριστική atraction...
δεν ειμαστε πισω
ειμαστε μπροστα
και στην αθηνα τα "σηκωνουν"
και μαλιστα
τα κανουν αορατα
Ωχ ολοκληρη ιστορια τωρα για 50 μετρα ανηφορα.
το συγκεκριμενο έργο είναι έργο-βιτρινα για να γίνει λίγο πιο διάσημη η πόλη.
Αν διαβάσετε και ποδηλάτες λένε πως είναι άχρηστο στην ουσία και μόνο τουρίστες έρχονται και κάνουν ουρά για να παίξουν με αυτό.
Βέβαια κάποιος μπορεί να πει πως ίσως έχει μια σημασία (πιλοτική/πρωτοποριακή) και μετά από 50 χρόνια να έχουν μαζικοποιηθεί τέτοια συστήματα. ποιος ξέρει ;
Το έργο όταν είχε γίνει είχε ως στόχο την διευκόλυνση των ποδηλατων ώστε να πηγαίνουν παντού - να μην έχουν δηλ. καμιά δικαιολογία για να μην παίρνουν το ποδήλατο στις μετακινήσεις τους. Τα κέρδη των δήμων και του κράτους είναι πολύ μεγάλα όσο αυξάνεται η ποδηλασία (κάτι που οι πολιτικοί στη ΄χώρα μας δεν θέλουν να καταλάβουν) και η Νορβηγία είναι απο τις χώρες που έχει επενδύσει πολλά εκατομμύρια για την ανάπτυξη της ποδηλασίας , χρήματα τα οποία γυρίζουν στα ταμεία της με κέρδος. Οι επενδύσεις έγιναν μετά απο τη μελέτη στη Σκενδιναυία που έλεγε οτι για κάθε χιλιόμετρο που κάνει ένας ποδηλάτης, το ΕΣΥ κερδίζει 1 cent. Προγράμματα όπως "με το ποδήλατο στη δουλειά" κλπ συμβάλλουν κατα πολύ στην οικονομία της χώρας, του δήμου και τελικά των πολιτών. Βάλε και την τουριστική atraction...