Νόμιζα ότι το σπαστό ηλεκτρικό μου είναι "αυτοκίνητο"...

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
electro - biker
Απών/απούσα

Όταν είσαστε πάνω στο ποδήλατο στην πόλη, ποτέ να μην αισθάνεστε σίγουροι...

Προχτές γύρναγα βράδυ 12 από δουλειά, οι δρόμοι ψιλοβρεγμένοι....έχω διασχίσει Βασ. Σοφίας, Συγγρού και έχω πάρει τον ανήφορο για Φιλοπάπου... τα δύσκολα τελείωσαν, είμαι ο άρχοντας της πόλης ... Οδός Παρθενώνος αν δεν κάνω λάθος, άδεια...ψιλοκατηφόρα και έχω χαλαρώσει...σχεδόν έφτασα στο σπίτι.....στο τέλος του δρόμου στροφή 90 μοιρών...15χλμ/ω και νομίζω ότι το σπαστό ηλεκτρικό μου είναι "αυτοκίνητο".....μπαίνω στη στροφή, στρίβω το τιμόνι και το ποδήλατο συνεχίζει ευθεία.....για δευτερόλεπτα αυτή η αίσθηση "ωχ, μα....κια " πρώτη στάση οδόστρωμα, δεύτερη πεζοδρόμιο...τρίτη τοίχος.

Σηκώνωμαι, οι γείτονες βγαίνουν στα παράθυρα να δούνε τι κάνει τόση φασαρία....εγώ κουστούμι και ένα σκισμένο μπατζάκι, τα μαζεύω, καβαλάω και από εδω και πέρα σταμάτημα πριν από κάθε στροφή!!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
skozan
Εικόνα skozan
Απών/απούσα

Θέλει μεγάλη προσοχή στο βρεγμένο οδόστρωμα. Πριν ένα μήνα την πάτησα και εγώ, δυστυχώς δεν γλύτωσα τα ράμματα στο κεφάλι.. Μάλλον χρησιμοποίησα λανθασμένα το φρένο και δει το πίσω.. αν την γλύτωσες με ένα σκισμένο μπατζάκι, πάλι καλά, δεν
είναι πάντα ευτυχής η κατάληξη γι΄αυτό πολύ προσοχή!

skozan
Εικόνα skozan
Απών/απούσα

...και το κράνος δεν βοήθησε, μάλλον χτύπησα το κεφάλι σε τμήμα του ποδηλάτου καθώς αυτό έφευγε για να συνεχίσει το ταξίδι του..

Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως πρέπει αρχικά να απ εξαρτηθούμε από το δεξί χέρι στο φρένο, όπου είναι συνήθως το πίσω φρένο. Έπειτα όταν είναι ολισθηρό το οδόστρωμα ειδικά στις κατηφόρες όπου το ποδήλατο επιταχύνει εύκολα πρέπει να είναι ελεγχόμενη η ταχύτητα και αν είναι μεγάλη η κλίση, να μην υπερβαίνει τα 10 km/h..

Επιπλέον έχω παρατηρήσει πως η ολισθηρότητα είναι αυξημένη στις μικρές βροχοπτώσεις ή όταν έχει βρέξει πολύ λίγο, σε ραγδαίες βροχοπτώσεις τείνει να αποκατασταθεί η πρόσφυση.

bullgr
Απών/απούσα

skozan wrote:
Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως πρέπει αρχικά να απ εξαρτηθούμε από το δεξί χέρι στο φρένο, όπου είναι συνήθως το πίσω φρένο.

Δεν νοείται σε δίκυκλο όχημα (πάσης φύσεως) να μην πατάς το πίσω φρένο μαζί με το μπροστινό... Εάν πατάς μόνο το μπροστινό, αργά ή γρήγορα θα αγοράσεις οικόπεδο...

abyss
Απών/απούσα

Το (οκ, κομπογιαννίτικο στατιστικό) 80% του φρεναρίσματος στα δίκυκλα γίνεται με το μπροστινό φρένο. Με το που φρενάρεις, αμέσως μετατοπίζεται βάρος στον μπροστινό τροχό, οπότε το πίσω, είτε υπάρχει, είτε δεν υπάρχει, τι ίδιο και το αυτό. Απλά σε κατηφόρα και με μεγάλη ταχύτητα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί για να μην κοκκαλώνουμε οτ ποδήλατο, γιατί μπορεί να εκτοξευτούμε μπροστά.