Παραδίδετε σωστά; (Νομοθεσία επαγγελματιών ποδηλατών NYC)

4 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Παραδίδετε σωστά;

Ένας οδηγός για όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σχετικά με τη νομοθεσία περί επαγγελματιών ποδηλατών.

Σχετικά με αυτόν τον οδηγό

Ολοένα περισσότερες επιχειρήσεις διαπιστώνουν ότι οι υπηρεσίες παράδοσης στην πόλη δεν είναι βιώσιμες χωρίς τη χρήση ποδηλάτων. Είναι οικονομικά, γρήγορα και αποτελεσματικά. Γνωρίζετε όμως ότι υπάρχουν νόμοι που ισχύουν ειδικά για τους επαγγελματίες ποδηλάτες και ότι εσείς, ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, ενδέχεται να τιμωρηθείτε με πρόστιμο σε περίπτωση μη συμμόρφωσης;

Αυτό το φυλλάδιο περιέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για τη σωστή εφαρμογή του Administrative Code of the City of New York Sections § 10-157 and § 10-157.1 (Διοικητικού Κώδικα της Πόλης της Νέας Υόρκης, συγκεκριμένα των άρθρων § 10-157 και § 10-157.1), τα οποία αναφέρονται σε επιχειρήσεις που απασχολούν επαγγελματίες ποδηλάτες.

http://www.nyc.gov/html/dot/html/bicyclists/commercial-cyclists.shtml

ΣυνημμένοΜέγεθος
PDF icon Delivery-cyclist-guide_greek.pdf909.41 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Wicca
Απών/απούσα

Και ποιος είναι ο σκοπός και μεταφράστηκε το φυλλάδιο για το τι ισχύει στον Δήμο της Ν. Υόρκης σχετικά με τους επαγγελματίες ποδηλάτες;

Εδώ δεν έχουμε λίγους ερασιτέχνες και οι επιχειρήσεις παράδοσης με ποδήλατα μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού.

Πότε επιτέλους θα σταματήσουμε να αναπαράγουμε το τι κάνουν στο εξωτερικό, όπου έχουν ΗΔΗ λύσει βασικότερα θέματα διάδοσης και υποδομών σχετικά με το ποδήλατο;;
Ας κοιτάξουμε να διαδώσουμε εκ πρώτης την ποδηλασία στην χώρα μας, να γίνουν και πέντε δέκα υποδομές μπας και σταματήσει να φοβάται ο κόσμος, μπας και εξοικειωθούν και κάποιοι και σταματήσουν να βλέπουν τους ποδηλάτες ως κινούμενα εμπόδια μπροστά τους, και μετά ας αναλώσουμε και χρόνο να μεταφράσουμε άλλων χωρών και πόλεων νομοθεσίες.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Κατατοπιστικό και χρήσιμο, ευχαριστούμε για το ανέβασμα, για να γίνει όμως, κάτι προηγήθηκε εκεί:
Αυξήθηκαν οι ποδηλατοκούριερ > χτυπήθηκε (απο αυτοκίνητο?) κάποιος διανομέας >άργησε να παραλάβει ο παραλήπτης> πυροβόλησε ο παραλήπτης τον επόμενο ποδηλάτη διανομέα γιατι τσαντίστηκε με τη φάση > μηνύθηκε η εταιρεία κούριερ, ίσως πλήρωσε και κάποια αποζημίωση>μήνυσε η κουριερ το παραλήπτη για παράνομη οπλοχρησία >αναγκάστηκαν να φτιάξουν ένα νομικό πλαίσιο για να λειτουργήσουν.
Και εδώ έχουμε τη http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/EETT/AboutEETT/
απο την οποία αδειοδοτούνται οι κούριερ, υπάρχει ο σεβασμός στην αλληλογραφία, αλλα για την ασφάλεια του ποδηλάτη κούριερ?
Μήπως του μετέθεσαν την ευθύνη να παραμείνει όρθιος, χωρίς σεμινάρια, άϊντε γιούργια στα ταμπούρια?! ίσως...

Όλα όσα λέει μέσα καλά και άγια είναι, ως ελάχιστη άμυνα στη ζούγκλα της πόλης, με κάθε πόλη να έχει τα δικά της "κουσούρια".
Δε λέμε να τα δεχτούμε αμάσητα, που και πάλι Πακιστάν είμαστε, αλλα κάπου είδα ένα ωραίο απο το bike to work:
Άσπρο (ala υπογραφή Τσακα lottou) περίγραμμα στις θανατερές ή και τις μικρότερες λακούβες! μήπως και "πάρουν μπροστά" οι Δήμοι.
Αλλα εδώ είναι Ελλαδιστάν, (Ελ το φώς, λάδα = η χώρα)
το land του φωτός, (είπα να αρχίσω να ζωγραφίζω στην άσφαλτο...αλλα θα με πείτε γραφικό!)

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Ο παρών ιστοχώρος λειτουργεί ως ευρετήριο - αποθηκευτικός χώρος για μελλοντικά σχέδια και νομοθεσίες.

Ανασφάλιστοι ντελιβεράδες κλπ...
http://www.kathimerini.gr/423228/article/epikairothta/ellada/oi-nteliver...