εγώ λέω ότι δεν θα έπιανε ιδιαίτερα όσο δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι, καταρχήν:
α) όλοι θα ντρέπονται να πάρουν ποδηλατό ταξί, θα σκέφτονται τέτοια ταλαιπωρία θα τραβάει ο άλλος και γώ θα είμαι αραχτός; φαντάσου να είναι -ας πούμε- να είναι Ρέντη και να θέλει να πάει Κερατσίνι, να είναι Ομόνοια και να θέλει να πάει Κολωνάκι, να είναι Ν.Κόσμο και να θέλει να πάει Βύρωνα, σου λέει που θα τραβήξει τόση ανηφόρα, ας πάρω καλύτερα κανονικό ταξί, έπειτα είναι και το άλλο
όσο δεν έχει ποδηλατόδρομους η Αθήνα ένα τέτοιο ποδήλατο (με τόσο πλάτος) θα χάνει οποιαδήποτε ευελιξία μέσα στην κίνηση, οπότε θα είναι και πιο αργό.
Αν βέβαια τα ταριφοποδήλατα θα είναι για βόλτα ρομαντζάδα στην παραλίακη αλλάζει το πράγμα
τα πρωτοείδα στο Λονδίνο και μου κάνανε κάτι άσχημο. Διάφοροι καλοκάθονταν κι ο ποδηλάτης αγκομαχούσε να τους πάει πάνω κάτω να δουν την πόλη. Δεν λέει βρε παιδιά. Ας νοικιάσουν οι ίδιοι ποδήλατο. Είναι πολύ "ανατολίτικο" για την αισθητική μου. Μου θυμίζει κούληδες και αποικιοκράτες...Μπορεί πάλι να κάνω και λάθος και να είμαι παγιδευμένη σε εικόνες άρνητικές άλλων εποχών. Εικόνες που ήταν συνυφασμένες με κάποιου είδους γραφικότητα, αλλά έκρυβαν αρκετή σκληρότητα.
Καλημερα αν και ειμαι ιδιωκτητης ταξι θα ηθελα να ενημερωσω τον κοσμο ομορφα και πολιτισμενα και οχι με τον τροπο που διαμαρτηροντε τα συνδικατα που δεν με βρησκει συμφωνω οτι το επαγγελμα ουδεποτε αρνηθηκαμε να μην ανοιξει αλλα να ανοιξει με καποια κρητιρια ωστε αδειες να παρουν αυτοι που της χρειαζοντε ελενχομενα ωστε να μην σβησει ο κλαδος και να εχουν και δουλεια και οι παλιλοι ιδιωκτητες αλλα και οι νεοι που θα μπουν.Το νομοσχεδιο του ραγκουση δυστηχως της αδειες της εστελνε σε μεγαλοεπειχηριματιες και ξενοδωχους...με μυστικες συμβασεις κατω απο το τραπεζι για μονοπολιο του εργου..και συγκεκριμενα για μυστικη συμφωνια μεγαλοτραπεζιτη για αγορα 700 αδειων στην αθηνα για την απωκλειστικη εκμεταλευση μονος του του αεροδρομιου ελευθεριος βενιζελος.Τωρα αν ποτε καποιος υπουργος δωσει την αδεια να εχουμε τετοια ταχι στην ελλαδα δλδ ταχιbike να ειστε σιγουροι οτι θα ειμαι απο τους πρωτους που θα μετετρεψει την αδεια του σε taxibike...ειναι μια πολυ καλη λυση για τον κεντρο ολων των μεγαλουπολεων και οζι μονο..μπραβω παιδια συνεχιστε ετσι..
Για την πραγματικότητα του λεκανοπεδίου, με τις υψομετρικές διαφορές, τον υψήλό μ/ο θερμοκρασίας, τις λακκούβες και την κίνηση, το ταξίλατο μάλλον αφορά τον τουρισμό και κάπιες βόλτες.
Ίσως το πρόβλημα λύνεται ενμέρει αν υπάρχει ηλεκτρική υποβοήθηση. Βέβαια τα 40-50 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας μιας μπαταρίας είναι ένα τεχνικό ζήτημα, που όμως μπορεί να αντιμετωπιστεί.
Μπράβο στο gianthem για τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα. Γιατί πολύ εύκολα κατρακυλήσαμε μερικοί σε εύκολες κατάρες για τους ταξιτζήδες. Λες και δεν ξέρουμε τι κυβέρνηση έχουμε και ποιοι βρίσκονται από πίσω. Είναι τυχαίο ότι στην ιδιωτική τηλεόραση αλλά και την κρατική αυτή η πλευρά της σύγκρουσης που θίγει ο gianthem προβλήθηκε ελάχιστα;
Η μεταφορά επιβατών με τρίκυκλο ποδήλατο δεν επιτρέπεται σύμφωνα με τον ΚΟΚ. Άλλο ένα άρθρο του ΚΟΚ που πρέπει να αλλάξει:
Άρθρο 40.4:
Oι oδηγoί πoδηλάτων και μoτoπoδηλάτων απαγoρεύεται να μεταφέρoυν
επιβάτες στα oχήματά τoυς. Kατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται η μεταφoρά ενός
μόνo επιβάτη σε πoδήλατo πoυ έχει δύo ζεύγη πoδoστρoφάλων και διαθέτει,
από κατασκευή, μόνιμo πρόσθετo κάθισμα, ως και σε μoτoπoδήλατo, πoυ
διαθέτει, από κατασκευή, πρoσαρμoσμένo σταθερό πρόσθετo κάθισμα. Oι
oδηγoί μoτoσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, επιτρέπεται να μεταφέρoυν
επιβάτη μόνo μέσα στo ειδικό καλάθι, αν υπάρχει για τo σκoπό αυτόν και σε
πρόσθετo κάθισμα, τo oπoίo είναι σταθερά πρoσαρμoσμένo, από κατασκευή,
πίσω ή δίπλα από τη θέση τoυ oδηγoύ.
Τις προάλλες άκουγα κάποιον πρόεδρο/εκπρόσωπο των
οδηγών ΤΑΞΙ και ουσιαστικά έλεγε ότι θέλουμε να
ανοίξει αλλά λίγο. Έλεγε κάτι ποσοστά πχ τόσο %
στις μεγάλες πόλει και τόσες άδειες στις μικρές
κλπ.
Κατά τα άλλα δεν χωρά αμφιβολία ότι το άνοιγμα
δεν γίνεται για να μπορεί να παίρνει ταξί ο κυρ
Σάκης και ο Μαιρούλα της γειτονιά αλλά καρχαρίες
όπως περιέγραψες.
Το ξεχάσαμε...
Σχολιασμοί: BikeRespect.gr 1, BikeRespect.gr 2, ThessOut.gr, facebook
εγώ λέω ότι δεν θα έπιανε ιδιαίτερα όσο δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι, καταρχήν:
α) όλοι θα ντρέπονται να πάρουν ποδηλατό ταξί, θα σκέφτονται τέτοια ταλαιπωρία θα τραβάει ο άλλος και γώ θα είμαι αραχτός; φαντάσου να είναι -ας πούμε- να είναι Ρέντη και να θέλει να πάει Κερατσίνι, να είναι Ομόνοια και να θέλει να πάει Κολωνάκι, να είναι Ν.Κόσμο και να θέλει να πάει Βύρωνα, σου λέει που θα τραβήξει τόση ανηφόρα, ας πάρω καλύτερα κανονικό ταξί, έπειτα είναι και το άλλο
όσο δεν έχει ποδηλατόδρομους η Αθήνα ένα τέτοιο ποδήλατο (με τόσο πλάτος) θα χάνει οποιαδήποτε ευελιξία μέσα στην κίνηση, οπότε θα είναι και πιο αργό.
Αν βέβαια τα ταριφοποδήλατα θα είναι για βόλτα ρομαντζάδα στην παραλίακη αλλάζει το πράγμα
τα πρωτοείδα στο Λονδίνο και μου κάνανε κάτι άσχημο. Διάφοροι καλοκάθονταν κι ο ποδηλάτης αγκομαχούσε να τους πάει πάνω κάτω να δουν την πόλη. Δεν λέει βρε παιδιά. Ας νοικιάσουν οι ίδιοι ποδήλατο. Είναι πολύ "ανατολίτικο" για την αισθητική μου. Μου θυμίζει κούληδες και αποικιοκράτες...Μπορεί πάλι να κάνω και λάθος και να είμαι παγιδευμένη σε εικόνες άρνητικές άλλων εποχών. Εικόνες που ήταν συνυφασμένες με κάποιου είδους γραφικότητα, αλλά έκρυβαν αρκετή σκληρότητα.
Καλημερα αν και ειμαι ιδιωκτητης ταξι θα ηθελα να ενημερωσω τον κοσμο ομορφα και πολιτισμενα και οχι με τον τροπο που διαμαρτηροντε τα συνδικατα που δεν με βρησκει συμφωνω οτι το επαγγελμα ουδεποτε αρνηθηκαμε να μην ανοιξει αλλα να ανοιξει με καποια κρητιρια ωστε αδειες να παρουν αυτοι που της χρειαζοντε ελενχομενα ωστε να μην σβησει ο κλαδος και να εχουν και δουλεια και οι παλιλοι ιδιωκτητες αλλα και οι νεοι που θα μπουν.Το νομοσχεδιο του ραγκουση δυστηχως της αδειες της εστελνε σε μεγαλοεπειχηριματιες και ξενοδωχους...με μυστικες συμβασεις κατω απο το τραπεζι για μονοπολιο του εργου..και συγκεκριμενα για μυστικη συμφωνια μεγαλοτραπεζιτη για αγορα 700 αδειων στην αθηνα για την απωκλειστικη εκμεταλευση μονος του του αεροδρομιου ελευθεριος βενιζελος.Τωρα αν ποτε καποιος υπουργος δωσει την αδεια να εχουμε τετοια ταχι στην ελλαδα δλδ ταχιbike να ειστε σιγουροι οτι θα ειμαι απο τους πρωτους που θα μετετρεψει την αδεια του σε taxibike...ειναι μια πολυ καλη λυση για τον κεντρο ολων των μεγαλουπολεων και οζι μονο..μπραβω παιδια συνεχιστε ετσι..
Για την πραγματικότητα του λεκανοπεδίου, με τις υψομετρικές διαφορές, τον υψήλό μ/ο θερμοκρασίας, τις λακκούβες και την κίνηση, το ταξίλατο μάλλον αφορά τον τουρισμό και κάπιες βόλτες.
Ίσως το πρόβλημα λύνεται ενμέρει αν υπάρχει ηλεκτρική υποβοήθηση. Βέβαια τα 40-50 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας μιας μπαταρίας είναι ένα τεχνικό ζήτημα, που όμως μπορεί να αντιμετωπιστεί.
Μπράβο στο gianthem για τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα. Γιατί πολύ εύκολα κατρακυλήσαμε μερικοί σε εύκολες κατάρες για τους ταξιτζήδες. Λες και δεν ξέρουμε τι κυβέρνηση έχουμε και ποιοι βρίσκονται από πίσω. Είναι τυχαίο ότι στην ιδιωτική τηλεόραση αλλά και την κρατική αυτή η πλευρά της σύγκρουσης που θίγει ο gianthem προβλήθηκε ελάχιστα;
Θέλω rickshaw!
Η μεταφορά επιβατών με τρίκυκλο ποδήλατο δεν επιτρέπεται σύμφωνα με τον ΚΟΚ. Άλλο ένα άρθρο του ΚΟΚ που πρέπει να αλλάξει:
Άρθρο 40.4:
Oι oδηγoί πoδηλάτων και μoτoπoδηλάτων απαγoρεύεται να μεταφέρoυν
επιβάτες στα oχήματά τoυς. Kατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται η μεταφoρά ενός
μόνo επιβάτη σε πoδήλατo πoυ έχει δύo ζεύγη πoδoστρoφάλων και διαθέτει,
από κατασκευή, μόνιμo πρόσθετo κάθισμα, ως και σε μoτoπoδήλατo, πoυ
διαθέτει, από κατασκευή, πρoσαρμoσμένo σταθερό πρόσθετo κάθισμα. Oι
oδηγoί μoτoσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, επιτρέπεται να μεταφέρoυν
επιβάτη μόνo μέσα στo ειδικό καλάθι, αν υπάρχει για τo σκoπό αυτόν και σε
πρόσθετo κάθισμα, τo oπoίo είναι σταθερά πρoσαρμoσμένo, από κατασκευή,
πίσω ή δίπλα από τη θέση τoυ oδηγoύ.
Καλήμέρα φίλε.
Τις προάλλες άκουγα κάποιον πρόεδρο/εκπρόσωπο των
οδηγών ΤΑΞΙ και ουσιαστικά έλεγε ότι θέλουμε να
ανοίξει αλλά λίγο. Έλεγε κάτι ποσοστά πχ τόσο %
στις μεγάλες πόλει και τόσες άδειες στις μικρές
κλπ.
Κατά τα άλλα δεν χωρά αμφιβολία ότι το άνοιγμα
δεν γίνεται για να μπορεί να παίρνει ταξί ο κυρ
Σάκης και ο Μαιρούλα της γειτονιά αλλά καρχαρίες
όπως περιέγραψες.