Το Ποδήλατο στα μέτρα για το κέντρο της Αθήνας

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Από εδώ: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=276152
Όλα τα μέτρα: http://s.enet.gr/resources/article-files/metra-kentro.pdf

Το κομμάτι για το ποδήλατο:
Καθιέρωση του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης. Επέκταση μεταφοράς
ποδηλάτου σε μέσα σταθερής τροχιάς, μετά την ολοκλήρωση της πιλοτικής
εφαρμογής του μέτρου. Πιλοτικό πρόγραμμα για τη δυνατότητα ελεύθερης
εισόδου του ποδηλάτου στις λεωφορειολωρίδες. Κατασκευή δικτύου
ποδηλατοδρόμων στην Αττική, τμήμα του οποίου θα διέρχεται από το ιστορικό
κέντρο, σε συνέχεια της μελέτης εφαρμογής που εκπόνησε το Εθνικό
Μετσόβειο Πολυτεχνείο.

** Διασφάλιση των όρων που θα επιτρέψουν την ανάκτηση του
δημόσιου χώρου από τους πολίτες
* Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών
* Προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
magmike
Απών/απούσα

Δηλαδή για την ώρα το ποδήλατο "απαγορεύεται" να μπαίνει στις λεοφορειολωρίδες?????

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Είναι κάπως διφορούμενο ακόμα το θέμα...Ο ΚΟΚ λέει οτι επιτρέπονται μόνο λεωφορεία και μηχανοκίνητα δίκυκλα στις λεωφορειολωρίδες, ο κανονισμός του ΟΑΣΑ λέει οτι επιτρέπονται λεωφορεία και δίκυκλα - αρα και ποδήλατα. Για την ώρα, όλοι (οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ, η διοίκηση του ΟΑΣΑ, τα εμπλεκόμενα Υπουργεία κλπ) συμφωνούν στο να ξεκαθαριστεί το θέμα και να επιτρέπεται το ποδήλατο δια ξεκάθαρου νόμου στις λεωφορειολωρίδες ώσπου να αλλάξει ο ΚΟΚ. Εχει κολλήσει όμως το θέμα σε ένα απο τα Υπουργεία (συγκεκριμένα στον Ρέππα) και περιμένουμε πότε θα ξεκολλήσει....
Δείτε και την ανάλογη εισήγηση http://www.podilates.gr/?q=node/12807

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Ένα ερώτημα που τίθεται κατά την γνώμη μου, είναι αν ο κάθε ένας που διαβάζει αυτά τα μέτρα συμφωνεί με το να υπάρχει ως μέρος τους το ποδήλατο ή όχι. Είναι εντάξει η γενικότερη ίσως 'φιλοσοφία' που αναδύεται από τα μέτρα αυτά, μέρος των οποίων είναι τα ποδηλατικά σχέδια; Ή μήπως είναι μέτρα με τα οποία υπάρχει διαφωνία, και κατά συνέπεια το ποδήλατο στιγματίζεται από την προβληματική τους 'φιλοσοφία';

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Θες να πεις πως επειδή στο κατεβατό με τα μέτρα πρώτα πρώτα έρχονται δρακόντια μέτρα αστυνόμευσης και προς το τέλος μπαίνει το ποδήλατο τότε υπάρχει ένα πρόβλημα στη φιλοσοφία τους; Πιθανόν, αλλά αυτό δεν αναιρεί το οτι σκέφτηκαν πως το ποδήλατο συμβάλει στο να γίνει η πόλη πιο ανθρώπινη. Τα μέτρα είναι αραδιασμένα από τα άμεσα μέτρα καταστολής της εγκληματικότητας προς τα πιο μακροπρόθεσμα μέτρα πρόληψης της εγκληματικότητας.

Το πρώτο που σκέφτηκα όταν διάβασα τις πρώτες γραμμές για την αστυνόμευση ήταν πως θα 'πρεπε να αναφέρουν και περιπολίες με ποδήλατα. Δεν μπορεί να μιλούν στο τέλος για "Καθιέρωση του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης" αλλά όταν μιλάνε για μετακίνηση της αστυνομίας να αγνοούν παντελώς το ποδήλατο και να προτιμούν να αναφέρουν "αστυνομικούς σκύλους περιπολίας". Αυτό δείχνει πως ακόμα δεν θεωρούν το ποδήλατο ως άμεση λύση αλλά συνεχίζουν να το βάζουν στα μακροπρόθεσμα ωραία και καλά. Ελπίζω αυτή η νοοτροπία να αλλάξει πιο γρήγορα απ' ότι νομίζουν. Ποδήλατα παντού... και στην αστυνομία.

marilou7
Εικόνα marilou7
Απών/απούσα

εγω πάντως μια χαρα παω στις λεωφορειολωριδες απαγορευεται ή όχι!στην πατησίων που αλλου να πας;ασε που απ τα διπλοπαρκαρισμενα και τα ταξι που σταματανε οπου βρουν κανεις συνεχεια μανουβρες και ελιγμους!

41ex
Απών/απούσα

"Τα ποδήλατα θα μπορούν να κυκλοφορούν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας στις λεωφορειολωρίδες παράλληλης ροής με την κυκλοφορία, που βρίσκονται εντός δακτυλίου"
Δείτε αυτό:
http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/643664/Article.aspx

Αν και δοκιμαστικό μέτρο, είναι ένα μικρό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Στο χέρι μας (και στα πόδια μας) είναι να φροντίσουμε να παέι καλά και να αλλάξει και ο κ.ο.κ.

contact