Ποδηλατόδρομος Θησείο-Πετράλωνα-Ταύρος-Καλλιθέα.

23 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Χρησιμοποιώ αυτόν τον ποδηλατόδρομο συχνά λόγω ειδικής αιτίας με προορισμό την Καλλιθέα...χτες κατά τις 7.30 όμως, κάθε πρόβλημα λειτουργίας που ήξερα φανταστείτε το στον πλέον υπερθετικό αριθμό...Σκυλιά με τους ιδιοκτήτες τους αμέτρητα, άνθρωποι που κάνανε τζόκινγκ, οικογένειες σε σχηματισμό που γέμιζε δυό τρείς σειρές γεμίζοντας το χώρο, παιδάκια που κάνανε ποδήλατο αφύλαχτα και πήγαιναν παντού κι όπως ήθελαν...σ’ ένα σημείο ήρθα σε ιδιόρυθμο διάλογο με δυο μαμάδες και γιαγιάδες...κάθονταν και συζητούσαν στα παγκάκια, η μια μαμά είχε και ποδήλατο...καθόταν κάθετα στον ποδηλατόδρομο και τα παιδιά κάνανε κύκλους γύρω τους επι τόπου...βλέποντάς με συνέχισαν...σταμάτησα περιμένοντας να μου κάνουν χώρο όσο πιο υπομονετικά μπορούσε...δεν έκαναν...αρκετά ευγενικά απευθύνθηκα στις μητέρες και τους είπα “νομίζω πως εκτός της καλής ισορροπίας πρέπει να μάθετε στα παιδάκια πώς να χρησιμοποιούν σωστά αυτό το δώρο που είναι ο ποδηλατόδρομος"...μου απάντησαν, για πως για όλα τα άλλα δεν είπα τίποτα και γιατί τα έβαλα με τα παιδιά...εξήγησα πως δεν τα έβαλα με τα παιδιά, αλλά με τον δικό τους τρόπο διαπαιδαγώγησης...δύσκολη κουβέντα...δέχτηκα επίθεση κι απ’ τις γιαγιάδες...ίσως μένανε κάπου από πάνω; Υποθέτω, γιατί μου επεσήμαναν πως είχαν κάνει διεκδικήσεις...

Πάντως, κι επειδή στον πεζόδρομο πήγαινα πάντα κατεβαίνοντας προς Καλλιθέα...μπορώ να κάνω μια συγκριτική παρατήρηση. Απ’ τον καιρό που έγινε ο Ποδηλατόδρομος αυξήθηκε ο κόσμος που κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να μην κινείται απρόσκοπτα ένα ποδήλατο εκεί...οι πεζοί δεν μοιράζονται το δρόμο...σε κοιτούν γελώντας αν χτυπήσεις το κουδουνάκι σου πίσω τους για να περάσεις...άλλοι ζητούν συγνώμη...εσύ λες ευχαριστώ όταν περνάς, αλλά σε κάθε περίσταση, κάθε φορά νιώθω κάπως παρείσακτη εκεί...και είναι μια διαδρομή που δεν κάνω τώρα, αλλά εδώ και χρόνια...ποτέ δεν ένιωθα παρείσακτη όπως τώρα νιώθω...Εσείς;;;

Και για να’ρθω στους ποδηλάτες...όταν έρχονται δυο παρέα, ας πηγαίνουν ο ένας πίσω απ’ τον άλλον, έτσι για να δίνουν το καλό παράδειγμα...πώς να νιώθω εγώ που ανεβαίνω αντίθετά τους και τους βλέπω δυό να έρχονται κόντρα μου, αυτοί κατεβαίνοντας φουλ σπηντ, εγώ ανεβαίνοντας, με ό,τι κάνει κάποιος σε ανηφορική κλίση, στη γέφυρα του Ταύρου επί παραδείγματι...

Κι επειδή απεχθάνομαι την γκρίνια, σας παρακαλώ εντάξτε αυτή την παρέμβαση στην διάθεση για συζήτηση κάποιας στοιχειώδους αγωγής στη λειτουργία ενός ο Θεός να τον κάνει Ποδηλατόδρομο...

Εξηγώ το ο Θεός να τον κάνει...
Όταν δεν υπήρχε, ο χώρος ήταν όντως κοινός για όλα και όλους και όλοι παίρναμε υπ’ όψιν αυτό ακριβώς, άσε που η χρήση ήταν περιορισμένη...Αυτός ο ερυθρά βαμμένος περίεργος μικτής χρήσης χώρος δρα σαν μαγνήτης για όλα και όλους...

Ερώτηση: γιατί εμπλέκονται στον ποδηλατόδρομο άλλες χρήσεις ενώ όλο το υπόλοιπο είναι πεζόδρομος, που είναι μεγαλύτερης έκτασης και καλύπτει με το παραπάνω κάθε άλλη χρήση;

Κι άλλη ερώτηση: γιατί δεν έχουμε θέσει σαν αίτημα την ντε φάκτο δικαιωματική αποκλειστικότητα της χρήσης αυτού του χώρου; Μήπως πρέπει να το κάνουμε;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Διότι αγαπητή royal, δεν είναι ποδηλατόδρομος! Στην Ελλάδα έχουμε ποδηλατοπεζόδρομους. Κι αυτό συμβαίνει διότι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΩΡΟ ΟΙ ΠΕΖΟΙ! Γιατί αντί να πάρουμε ένα παράδρομο και να τον κάνουμε ποδηλατόδρομο, παίρνουμε ένα πεζόδρομο και τον πλαταίνουμε 20 εκατοστά εντάσσοντας το ποδήλατο μέσα του, μικραίνοντας ουσιαστικά ακόμα περισσότερο το χώρο του πεζού ο οποίος, ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει, βγαίνει έξω και νιώθει το λίγο παραπάνω πλάτος σαν μια ανάσα.

Δεν είναι θέμα παιδείας του πεζού, είναι ζήτημα χώρου του πεζού. Δεν θα δεις το ίδιο πράγμα πιο πριν, στην ανηφορική γέφυρα των πετραλώνων, παρόλο που εκεί το πεζοδρόμιο τόσο στενό που μοιάζει αστείο, επειδή ο ποδηλατόδρομος δεν είναι και πεζόδρομος.

Ξέρω πως οι περισσότεροι θα απογοητευτούν αλλά αυτό έχουμε. Κι αυτό συμβαίνει επειδή το ποδήλατο θεωρείται περισσότερο αναψυχή και χόμπυ (που είναι και αυτό) χωρίς να μας ενδιαφέρει (ως κοινωνία) το μεταφορικό του έργο. Αν και όταν η κοινωνία μας αποφασίσει να δει τα πράγματα διαφορετικά τότε να το ξανασκεφτούμε. Μέχρι τότε υπομονή...

ΥΓ: Δεν θυμάμαι να το χω ξαναπει αλλά κάποια μέρα έπρεπε να κατεβω καλλιθέα 3 φορές, τη μια χρησιμοποιησα τη θησέως κι έκανα 10 λεπτά να φτάσω και 15 να γυρίσω. Τις άλλες δυο μου παιρνε κανα μισάωρο το πήγαινε και το έλα απο το ποδηλατόδρομο, ίσως και παραπανω.

Τις φορές στον ποδηλατόδρομο μίλησα με κάτι κοπέλες, βοήθησα ένα τύπο να φουσκώσει το λάστιχο, είδα μαθητές να χουν κανει κοπάνα και να λιαζονται (πριν κανα μηνα ήταν), είδα παπούδια να μιλάνε κι εγω πηγαινα αθόρυβα απο πισω τους, ειδα χαριτωμενα μωρακια σε καροτσάκια κι όλα αυτα.

Τη φορά στη θησέως, μέσα σε 10 λεπτά κόντεψα να χτυπήσω σε 2 πόρτες, κόντεψα να μπουκάρω στο μεγάλο πορτ μπαγκαζ του ταρίφα, κόντεψε να με λιώσει ένα τρόλευ και πλακώθηκα μ ενα μηχανάκια που πήγε να με περάσει απο δεξιά.

Αν τα συγκρίνω αυτά τα δυό, ΝΑΙ, προτιμω τον ποδηλατόδρομο...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αν μιλάμε για το βαμμένο κόκκινο πεζοδρόμιο δίπλα
στις γραμμές, δεν υπάρχει σωτηρία. Ο πεζός θα πρέ-
πει είτε να περπατά στο δρόμο είτε να ξύνεται στα
δέντρα και τη μάντρα του Ηλεκτρικού.

Δυο φορές βρέθηκα Πετράλωνα. Την πρώτη απλά το θε-
ωρησα πεζοδρόμιο και το περπάτησα. Τη δεύτερη είδα
ένα ποδήλατο και λέω "κοίτα να δεις, αυτός είναι ο
ποδηλατόδρομος..." Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο
αστείο μου φάνηκε.

Δεν ξέρω πως ήταν πριν το πεζοδρόμιο αλλά σε κάθε
περίπτωση, είτε έβαψαν το υπάρχον πεζοδρόμιο είτε
έκοψαν κομμάτι από το δρόμο και το κόλλησαν στο υ-
πάρχον πεζοδρόμιο, η σχεδίαση είναι προβληματική.
Το μόνο που πέτυχαν είναι ένα φαρδύ δίχρωμο πεζο-
δρόμιο.

Αν αρχίσουμε να θέτουμε θέματα αποκλειστικότητας,
έχουμε πάρα πολλά ως πεζοί τα οποία παραμένουν ά-
λυτα οπότε ας ξεκινήσουμε από αυτά.

Μήπως να ζητούσαμε να μην κόβουν χώρο από τους πε-
ζούς αλλά να κόβουν από τα αυτοκίνητα; Δηλαδή, αντί
να χωρίσουν το πεζοδρόμιο στα δυο, μήπως να έκοβαν
60εκ από την αντίθετη πλευρά του δρόμο; Έτσι θα εί-
χαμε πεζούς-αμάξια-ποδήλατα-πεζούς.

Θα μου πεις "μα είναι σταθμευμένα από την αντίθετη
μεριά" και θα σου πω αυτό που λέω πάντα "δεν μπορείς
να χτίσεις πολυκατοικία ξεκινώντας από την ταράτσα".

Με άλλα λόγια, το να ασχολούμαστε με τα κερασάκια χω-
ρίς να έχουμε φτιάξει την τούρτα, είναι πεταμένα λεφτά.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

...μια υπόθεση που θα είναι καλύτερα να ξεχάσουμε, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου scrab...

προσωπικά δεν νιώθω καμμιά ανάγκη να υπερασπιστώ κάτι που δεν ξέρω τι είμαι μέσα του...

κι εκ των πραγμάτων κι επειδή κινούμαστε και δεν κάνουμε απλά βόλτες...αν θέλω να κάνω βόλτα πάει καλά, αν θέλω να μετακινηθώ, θα πάω στο δρόμο κι ας κινδυνεύω να χωθώ στην πόρτα ή στο πορτ μπαγκάζ κάποιου ή ας ακούω τα όσα ακούω γιατί απλά κυκλοφορώ...

Ρεζουμέ: παρείσακτος στο δρόμο, παρείσακτος και στον ποδηλατοπεζόδρομο...

Ερώτηση: είμαι ο δυναμικός χρήστης του δρόμου ή ποδηλατοπεζόδρομου ή όπως αλλιώς τον λέτε ή είμαι ο γραφικός που χαμογελούν όταν τον βλέπουν; (μπράβο κυρία που κάνετε στην ηλικία σας ποδήλατο ή δεν ντρέπεσαι στην ηλικία σου να κάνεις τέτοιο “πράμα”, τα’χω ακούσει όλα).
Το ερώτημα είναι τι είδους σχέσεις χτίζω είτε στον ποδηλατοδρομο ή στον δρόμο και τι είδους σχέσεις διαιωνίζω...

Προτιμώ να χτίζω παρά να διαιωνίζω, αλλά αυτή είναι προσωπική μου στάση φυσικά...

Επανέρχομαι για προσθήκη, αφού διάβασα και τον Eaglos κι ό,τι πω δεν έχει να κάνει με κάποια απάντηση στα όσα είπε ο Eaglos, που είναι εντυπώσεις κάποιου που περασε δυό φορές...κι ούτε έχει σημασία πόσες φορές έχει κάποιος περάσει...η προσθήκη είναι απλά προσθήκη...

Να μιλήσω ως πεζή, ως ποδηλάτισσα, ως μεγάλη γυναίκα που έχει οστεοπόρωση και πρέπει να γυμνάζεται, ως άνθρωπος που θέλει να είναι ευτυχισμένοι οι συνάνθρωποί του, όσο κι αν υπάρχει ένας παραλογισμός στα θέλω του, ως κάποια που πονάει το πνευμόνι της και θα ήθελε λιγότερο βεβαρημένη ατμόσφαιρα από καπνογόνα;

...Ω, να είσαστε βέβαιοι, μπορώ να σας μιλήσω για πολλά στο χάος που ζούμε όλοι...νομίζω κι εσείς το ίδιο...

Προτιμώ να είμαι σαφής...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το συμπέρασμα από τα λεγόμενά σου είναι ότι αν θες να μετακινη-
θείς με το ποδήλατο, τότε θα πάς από το δρόμο. Αν θες να χαβαλε-
διάσεις, τότε θα πας από τον όποιο ποδηλατόδρομο.

ΥΓ: Αν είναι να κάνω 40 λεπτά για Καλλιθέα, το πάω με τα πόδια :)

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

- ως ποδηλάτης, με αρκετή εμπειρία και στην αστική μετακίνηση, δυστυχώς, θα προτιμήσω τον δρόμο, αν θέλω να "μεταφερθώ". Τουλάχιστον όσο ο ποδηλατόδρομος είναι "μετ΄εμποδίων".
- Το οποίο είναι όντως "δυστυχως", γιατί αυτό διαιωνίζει το πρόβλημα.
- Αλλά, στο προκείμενο, απλά θα προτιμήσω να "κάνω τη δουλειά μου".
- Αν όμως θέλω να ποδηλατο-βολτάρω πχ "οικογενειακώς", φυσικά θα προτιμήσω τον ποδηλατόδρομο, με τα όποια εμπόδια.
- Το να ζητήσουμε από τους πεζούς να μην μας στριμώχνούν στον ποδηλατόδρομό ΜΑΣ, ... με ενοχλεί λίγο, ... γιατί εδώ και πολλά χρόνια και εμείς τους στριμώχναμε στα πεζοδρόμιά ΤΟΥΣ.... (και συνεχίζουμε).
- Η λύση θα έρθει ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ. Αν οι ποδηλάτες ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΝ και χρησιμοποιούν τον ποδηλατόδρομο ΜΑΖΙΚΑ, τελικά θα μειωθεί η όποια παρεμπόδιση.
-... το οποίο έρχεται σε αντίθεση με την από πάνω 1η πρότασή μου... εξού και το "δυστυχώς" που έγραψα.

- ένα τελευταίο. Δεν μου άρεσε το "χαβαλεδιάσεις" που έγραψε ο Άρης. Το 12χρονο παιδί, ή κάποιος που δεν πεταλάρει με τόση αυτοπεποίθηση, ή που δεν έχει ξεθαρέψει, ή που δεν ξέρει να πάει από το δρόμο, ας πάει από τον ποδηλατόδρομο. Και δεν θα χαβαλεδιάσει. Θα μετακινηθεί. Με ασφάλεια. [καταλαβαίνω το νόημά σου, όπως είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις το δικό μου ]

nid
Απών/απούσα

Περίμενα χρόνια αυτόν τον ποδηλατόδρομο γιατί είναι ακριβώς ο δρόμος από το σπίτι στη δουλειά μου και είμαι ευτυχής που υπάρχει έστω έτσι όπως είναι και τον περιγράψατε. Με ενοχλεί που οι περισσότεροι πεζοί δεν έχουν την συνείδηση/παιδεία να καταλαβαίνουν ότι είναι ποδηλατόδρομος αλλά βέβαια οι ταμπέλες δείχνουν ότι είναι και πεζόδρομος και ποδηλατόδρομος. Εκτός αν εννοούν ότι ο πεζόδρομος είναι στα κλασικά άσπρα πλακάκια και ο ποδηλατόδρομος στο κόκκινο δρομάκι, ακόμα δε το έχω καταλάβει στα αλήθεια... Πολλοί βέβαια αν κολλήσεις από πίσω τους το καταλαβαίνουν (κάποια στιγμή...) και ζητούν και συγγνώμη και είναι γενικά ευγενικοί, αυτό τουλάχιστον είναι ευχάριστο. Το χειρότερο είναι όταν συναντάω αυτοκίνητα και μηχανάκια να κινούνται πάνω στον ποδηλατόδρομο. Μέχρι στιγμής τους κοιτάω με βλέμμα "τι κάνεις ρε καραγκιόζη" αλλά μου φαίνεται θα αρχίσω να είμαι πιο active και να τους "βρίζω". Έτσι λοιπόν είναι τα πράγματα και δε θα αλλάξουν σε μία μέρα, δεν έχουμε την ποδηλατική κουλτούρα άλλων χωρών αλλά κατά βάση μηχανοκίνητη (aka. τεμπελόσκυλη).

Θα ήθελα να θέσω ένα άλλο ζήτημα που με ενοχλεί ακόμα περισσότερο. Ο ποδηλατόδρομος υποτίθεται συνεχίζει από τον πεζόδρομο της οδ. Θεσσαλονίκης όπου υπάρχουν και οι σχετικές πινακίδες ότι είναι ποδηλατόδρομος. Όμως δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από το πετρόστρωτο που είναι ότι πιο άβολο για ποδηλασία, ειδικά αν το ποδήλατο δεν έχει αναρτήσεις. Επί 6 χρόνια καταπονώ το σώμα μου και το ποδήλατο για να περάσω από εκεί γιατί το προτιμώ από τη σιχαμένη, θορυβώδη και επικίνδυνη Πειραιώς. Προσπαθώ όσο μπορώ να πατάω στην ακριανή διαχωριστική λωρίδα των 15cm, σαν ακροβάτης... ή το παίρνω με τα πόδια αλλά δεν έχω πάντα τον χρόνο για αυτό. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει σχέδιο να περάσει και από εκεί ο κόκκινος τάπητας?

Επίσης μετά από την πλατεία Αγίων Ασωμάτων δε βλέπω κάποια συνέχεια στον "ποδηλατόδρομο", υπάρχει? Μερσί

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

...nid, συμφωνώ με την επί τόπου αντίδραση, αλλά όχι με το βρίσιμο...έχουμε επιχειρήματα, ας τα κοινοποιούμε σαν τέτοια, το βρίσιμο δημιουργεί ένα προηγούμενο για όλους που δεν είναι πρέπον, νομίζω...

και ξαναγυρνώ στο αρχικό μου θέμα, και θα ήθελα να πω πως πιστεύω, πως σ’ ένα χώρο που δεν είναι μόνο αυτός ο ενάμισι μέτρο φαρδύς, με το σαφές τεραίν για ποδήλατο, αλλά ανοίγεται προς τα δεξιά κάμποσο, με την γνωστή πλακόστρωση, εκεί, θα μπορούσαν οι πεζοί να κινούνται κι εμείς να συγκεντρωνόμασταν σ’ αυτό το περιορισμένο ενάμιση μέτρο...

δεν κλέβουμε χώρο απ’ τους πεζούς κατά την άποψή μου, απλά γιατί πάντα μοιραζόμασταν λαθραία έστω όλο αυτό...

μια φορά κλέφτες, πάντα κλέφτες; συγνώμη, φίλοι, δεν μπορώ να το δεχτώ...

ανακαλώ τις πρώτες βόλτες, οι παλιότεροι θα θυμόσαστε ίσως...

υπήρχε έστω και μία φορά αλήθεια που να μην πηγαίναμε προς την παραλία μέσω αυτών των πεζόδρομων,
πράγμα που κάναμε, όχι μόνο μεμονωμένα, αλλά μαζικά και δικαιωματικά, μολονότι τότε ήταν ξεκάθαρα πεζόδρομοι; τότε είμασταν ακόμα άπειροι σ’ αυτές τις χρήσεις...

τώρα που είμαστε όντως πολλοί, τι μας παραχώρησαν στ’ αλήθεια;

να είμαστε ελαφρά λιγότερο κλέφτες του χώρου των πεζών;

καθόλου ξαφνικά κι αυτό το ξέρουμε όλοι, δημιουργήθηκε ένας χώρος εν δυνάμει δικός μας και δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε την αποκλειστικότητά του;

ξανά συγνώμη, αλλά το θεωρώ μια άτοπη και πρακτικά δυσεφάρμοστη ευγένεια...

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Αυτός ο ποδηλατόδρομος έπρεπε να βρίσκεται στην Πειραιώς ή στην Θησέως ή στην Συγγρού εκεί που βρίσκεται εξυπηρετεί λίγο απο όλα.
Φανταστείτε αυτή την κόκκινη λωρίδα στην Συγγρού-σε δέκα λεπτά θα έπιανες το Δέλτα Φαλήρου-τώρα το μόνο που πιάνεις είναι κουβέντα με τους πεζούς.
Αυτοί που το υλοποιήσαν πιστευουν πως οι ποδηλάτες είναι αργόσχολοι.
Τα ίδια και στην Ν.Ερυθραία πριν χρόνια,τα ίδια και στην Αγ.Παρασκευή τώρα,μας βγάζουν απο τον δρόμο και μας περνάνε στα πεζοδρόμια.
Ποιοί τα σχεδιάζουν αυτά,θέλουν ξήλωμα,καμία επαφή.

Ερώτηση: γιατί εμπλέκονται στον ποδηλατόδρομο άλλες χρήσεις ενώ όλο το υπόλοιπο είναι πεζόδρομος, που είναι μεγαλύτερης έκτασης και καλύπτει με το παραπάνω κάθε άλλη χρήση;

Γιατί ο κόσμος εκεί είχε την αποκλειστική χρήση ως πεζός κυρίως σε μία ζώνη ήπιας μετακίνησης και κάποιοι έκριναν οτι έτσι προστατευουν τον πεζό περιορίζοντας την διαδρομή σου εκεί,ο πεζός όμως διεκδικεί τον χώρο του όπως τον ξέρει και δεν υποχωρεί και καλά κάνει.

Κι άλλη ερώτηση: γιατί δεν έχουμε θέσει σαν αίτημα την ντε φάκτο δικαιωματική αποκλειστικότητα της χρήσης αυτού του χώρου; Μήπως πρέπει να το κάνουμε;

Μα εμείς διεκδικούμε την δικαιωματική αποκλειστικότητα της χρήσης του δρόμου που κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα και όχι οι πεζοί.Ας μην πέφτουμε στην παγίδα που μας στήνουν.Είναι αυτονόητο και αποδεδειγμένο πως οι ποδηλατοδρομοι στα πεζοδρόμια έχουν αποτύχει,δεν θέλουν να μας βάλουν στο δρόμο για να αποφύγουν την αλήθεια οτι το ποδήλατο είναι το καλύτερο μέσο μετακίνησης για την πόλη.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

ειλικρινά δεν πετάω τίποτα απ’ αυτά που γράφεις...τα δέχομαι ατόφια...

morgoth
Απών/απούσα

Οι ποδηλατοδρομοι που εχουν κοπει απο πεζοδρομια ειναι προβληματικοι γενικως, εγω σε γενικες γραμμες τους χρησιμοποιω οταν ειναι ανηφορα και δεν μπορω να παω γρηγορα ετσι και αλλιως (των Βριλησσιων πχ στην ανοδο, στην καθοδο κατεβαινω απο την Πεντελης), το θεμα ειναι κατα ποσον ειναι νομιμο να μην κινεισαι πανω τους. Κατι δεν λεει ο Κ.Ο.Κ. σχετικα, οτι αν υπαρχει ποδηλατοδρομος εισαι υποχρεωμενος να πας απο εκει η κανω λαθος? Στην περιπτωση της Ελληνοσερβικης Φιλιας στο Κοντοπευκο πχ που η σημανση λεει πεζοποδηλατοδρομος τι κανουμε?

Απο την αλλη υπαρχει ο ποδηλατοδρομος του Χαλανδριου οπου ειναι κομματι του δρομου, εχουν μεινει αθικτα τα πεζοδρομια και ειναι χωρισμενος με ζαρντινιερα/νησιδα απο τον δρομο αλλα και παλι οι πεζοι πανε απο εκει. Και δεν μιλαω για την κυρια με το καροτσακι που, οκ καταλαβαινω γιατι το οδοστρωμα της φαινεται πιο βολικο απο τις πλακες του πεζοδρομιου, αλλα το κλασσικο ζευγαρακι που πιανει ΟΛΟ το πλατος του ποδηλατοδρομου ενω εχει δεκα μετρα πεζοδρομιο διπλα. Ανεξηγητο.

Ασχετο αλλα απο που ακριβως ξεκιναει ο ποδηλατοδρομος του Θησειου?

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...ξεκιναει απο τη γεφυρα Πουλοπουλου.
Κινειται παραλληλα με τις γραμμες του ΗΣΑΠ (Ηλεκτρικου), απο την πλευρα της οδου Πειραιως.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

velocko wrote:
Ερώτηση: γιατί εμπλέκονται στον ποδηλατόδρομο άλλες χρήσεις ενώ όλο το υπόλοιπο είναι πεζόδρομος, που είναι μεγαλύτερης έκτασης και καλύπτει με το παραπάνω κάθε άλλη χρήση;

...
μεχρι προσφατα υπηρχε η πολυ καλη απαντηση του ilias σε αυτην την ερωτηση, μεσα σε αυτο το ποστ σε μορφη βιντεο.
Αλλα απ'ο,τι βλεπω δεν υπαρχει πια το βιντεο.
...
η γενικη ιδεα (κατα την παρουσιαση του ilias) ηταν οτι σχεδιαζοντας ιεραρχουν προτεραιοτητες με πρωτο το παιδι, μετα τον πεζο, και μετα το ποδηλατο, το πρασινο και τελευταιο το παρκαρισμα. τα λεγομενα "5Π" με αυτην τη σειρα προτεραιοτητας.
...
Ηταν ενα πολυ ενδιαφερον βιντεο, το οποιο ομως για καποιο λογο ο ilias το κατεβασε ενω εδινε πολυ χρησιμες πληροφοριες για αυτον τον ποδηλατοδρομο.
Θα μπορουσε ισως ο φιλος Ηλιας να το ξαναβαλει;

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

ο περί ου ο λόγος ποδηλατόδρομος έχει μια διαδρομή που ξεκινάει παράλληλα με τις γραμμές του τραίνου, ανεβαίνει τη γέφυρα στον Ταύρο και στον σταθμό του Ταύρου πορεύεται παράπλευρα στο σκεπασμένο ποτάμι για να ενωθεί με μια διακοπή στα φανάρια για να διέλθουμε την Σιββιτανίδου και να βρούμε με μια μικρή προέκταση τον παλιότερο ποδηλατοπεζόδρομο δίπλα στο ποτάμι πάντα της Καλλιθέας...

κάπου εμπρός στο χώρο που διαμορφώνεται το συγκρότημα Νιάρχου στον παλιό Ιππόδρομο, ήδη έχει διαμορφωθεί ένας αντίστοιχος τέτοιος δρόμος που τώρα είναι ξεκάρφωτος....φτιάχνεται για να καλύψει την πρόσβαση στο συγκρότημα ή κάπως, κάποτε θα συνδεθεί με της Καλλιθέας...(ελπίδες φρούδες ή βάσιμες, δεν ξέρω, αν κάποιος ξέρει, ας πει)...κι αυτό το τμήμα επί του πεζοδρομίου είναι για την ώρα στρωμένο με άσφαλτο...

επίσης χτες βράδυ, στο σημείο που τελείωνε ο ποδηλατοπεζόδρομος της Καλλιθέας και “πέφταμε στο δρόμο μαζί με τ’ αυτοκίνητα, το οδόστρωμα έχει ξηλωθεί και ελπίζω να προετοιμάζεται η προέκταση αυτού του ποδηλατοπεζόδρομου της Καλλιθέας...

διαβάζοντας τα περί πέντε Π τώρα, όπου το ποδήλατο φέρεται ως τρίτο απ’ την αρχή ή τρίτο απ’ το τέλος αν θέλετε, αναρωτιέμαι για το αν το να αποδεχόμαστε με ανακούφιση ή και ευχαρίστηση μια τέτοιου είδους ιεράρχηση στις προτεραιότητες μιας επίσημης Πολιτικής Μετακίνησης είναι και πρέπει να είναι αυτό που μας αρκεί και ικανοποιεί συγκριτικά με το τι υπήρχε πριν...όχι μόνο εμάς σαν κοινότητα, αλλά και την γενικότερη τρέχουσα πια αναγκαιότητα...

Πολύ δύσκολα αυτό που φτιάχνεται τώρα θα ανατραπεί για να γίνει κάτι άλλο που θα αφορά αποκλειστικά το ποδήλατο...αυτό ας το έχουμε κατα νου...αν λοιπόν το αποδεχόμαστε, τουλάχιστον ας το αποδεχτούμε σαν αποκλειστικά δικό μας...

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

Σκόρπιες, απλές σκέψεις:
Κατοικώ στην περιοχή και είχα εκφράσει τις αντιρρήσεις μου ως προς την μελέτη
για τους ποδηλατόδρομους σε παλαιότερα post -
μη ολοκληρωμένες, μία γραμμή σε χάρτη.............
Σίγουρα η μελέτες ήταν και είναι σε επίπεδο προμελέτης,
βιαστικά να το φτιάξουμε γιατί
"έχουμε τα χρήματα από τον προϋπολογισμό και θα τα χάσουμε".
Αλλά και οι δικές μου απόψεις -ευτυχώς- δεν επιβεβαιώθηκαν πλήρως,
οι ποδηλατόδρομοι που έχουν κατασκευαστεί λειτουργούν
καλύτερα από όσο περίμενα.

Μετά την υλοποίηση παρατηρώ αρκετά συχνά τα προβλήματα που αναφέρετε,
προβλήματα που έπρεπε όμως να τα έχουν λάβει ως δεδομένα οι μελετητές
και σίγουρα πριν την υλοποίηση.

Σκόρπια για την νομοθεσία (νομίζω πως δεν έχει αλλάξει κάτι):
Η οδός Θεσσαλονίκης στα Πετράλωνα δεν είναι πεζόδρομος αλλά δρόμος ήπιας κυλοφορίας.
Δρόμος Ήπιας Κυκλοφορίας: είναι ο πεζόδρομος στον οποίο επιτρέπεται
η υπό όρους κίνηση οχημάτων.

Σύμφωνα με την νομοθεσία δεν θα μπορούσε να φτιαχτεί ο ποδηλατόδρομος
αν ήταν πεζόδρομος.
Στους πεζοδρόμους περνούν μόνο οχήματα που κατευθύνονται
στις παρόδιες χρήσεις του συγκεκριμένου οδικού τμήματος,
για τροφοδοσία και για στάθμευση σε ιδιωτικούς χώρους εντός των κτηρίων.
Από την άλλη, στους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας μπορούν να περνούν ελεύθερα οχήματα
της γειτονικής περιοχής, να σταθμεύουν ............
Οπότε μην απορείτε για την διέλευση και στάθμευση οχημάτων.

morgoth wrote:
....... δεν μιλαω για την κυρια με το καροτσακι που, οκ καταλαβαινω γιατι το οδοστρωμα της φαινεται πιο βολικο απο τις πλακες του πεζοδρομιου, αλλα το κλασσικο ζευγαρακι που πιανει ΟΛΟ το πλατος του ποδηλατοδρομου ενω εχει δεκα μετρα πεζοδρομιο διπλα. Ανεξηγητο.........

Σκόρπια για την κατασκευή:
Έχω την εντύπωση πως οι κάτοικοι της περιοχής προτιμούν να περπατούν
στον λεγόμενο ποδηλατόδρομο λόγω του λείου οδοστρώματος
καθώς η επιλογή ανάγλυφης πλάκας πεζοδρομίου στον υπόλοιπο κομμάτι
δεν βολεύει το χαλαρό περπάτημα ηλικιωμένων αλλά και νέων,
τους γονείς με το καροτσάκι, τα μικρά παιδιά που παίζουν.......
και σίγουρα δείχνει και είναι πιο "βρώμικο" από το λείο.
Επίσης ο χρωματισμός δίνει ένα αίσθημα ασφάλειας στον πεζό,
ότι από εκεί δεν θα περάσουν μηχανάκια και αυτοκίνητα,
λειτουργεί δηλ. στην αντίληψη του ως πεζοδρόμιο.
Ο πεζός σε δρόμο που θεωρεί πεζόδρομο θεωρεί πως όλοι πρέπει να κινούνται
στον δικό του ρυθμό.
Και σωστά το πιστεύει καθώς ο νόμος λέει πως η ταχύτητα των οχημάτων σε πεζόδρομο πρέπει να είναι της ίδιας τάξης με την ταχύτητα του πεζού.
Θα πρέπει να είναι κατανοητό ότι δεν είναι πεζόδρομος.

Το βράδυ αν είστε άτυχοι θα δείτε και αρκετά αυτοκίνητα σταθμευμένα πάνω στον ποδηλατόδρομο, στο ύψος του σταθμού θα δείτε και τραπεζοκαθίσματα.
Προβλήματα για τα οποία θα γκρινιάξω άλλη φορά.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

πολύ ενδιαφέρουσες επισημάνσεις για την αρχική χρήση αυτού του πράγματος, πώς να το πει κανείς;
γιατί καθώς το περιγράφεις και πεζόδρομος δεν θα ήταν...κι έτσι εξηγείται γιατί στην προηγούμενή του χρήση συχνά είχα κι ένα αυτοκίνητο πίσω μου ή εμπρός μου και λάθος αγανακτούσα από μέσα μου...

να λοιπόν ένα κακό προηγούμενο μικτής χρήσης...

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

didotou wrote:
velocko wrote:
Ερώτηση: γιατί εμπλέκονται στον ποδηλατόδρομο άλλες χρήσεις ενώ όλο το υπόλοιπο είναι πεζόδρομος, που είναι μεγαλύτερης έκτασης και καλύπτει με το παραπάνω κάθε άλλη χρήση;

...
μεχρι προσφατα υπηρχε η πολυ καλη απαντηση του ilias σε αυτην την ερωτηση, μεσα σε αυτο το ποστ σε μορφη βιντεο.
Αλλα απ'ο,τι βλεπω δεν υπαρχει πια το βιντεο.
...
η γενικη ιδεα (κατα την παρουσιαση του ilias) ηταν οτι σχεδιαζοντας ιεραρχουν προτεραιοτητες με πρωτο το παιδι, μετα τον πεζο, και μετα το ποδηλατο, το πρασινο και τελευταιο το παρκαρισμα. τα λεγομενα "5Π" με αυτην τη σειρα προτεραιοτητας.
...
Ηταν ενα πολυ ενδιαφερον βιντεο, το οποιο ομως για καποιο λογο ο ilias το κατεβασε ενω εδινε πολυ χρησιμες πληροφοριες για αυτον τον ποδηλατοδρομο.
Θα μπορουσε ισως ο φιλος Ηλιας να το ξαναβαλει;

http://www.podilates.gr/node/39221
Καταλαβαίνω και κατανοώ και επικροτώ την επιλογή του παιδί-1,αλλά αυτό επιβάλλεται να εφαρμόζεται τοπικά,ενδιαφέρει τον γονιό να έχει το παιδί τέτοιους πεζοδρομιακού χαρακτήρα ποδηλατόδρομους για να πάει στο σχολείο και στο φροντιστήριο και στο γυμναστήριο το παιδί του,να κινηθεί χαλαρά και με την ταχύτητα του πεζού μέσα στα όρια της κάθε συνοικίας.
Όμως όταν αναφερόμαστε στο Μητροπολιτικό δίκτυο ποδηλατόδρομων ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΗΚΟΥΣ,τότε πρέπει το ποδήλατο να υπολογίζετε για αυτό που είναι και είναι ανέκαθεν ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑ και να μπαίνει στην ιεραρχία πρώτο.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

velocko wrote:
Αν λες αυτό; http://www.podilates.gr/node/39221
Καταλαβαίνω και κατανοώ και επικροτώ την επιλογή του παιδί-1,αλλά αυτό επιβάλλεται να εφαρμόζεται τοπικά,ενδιαφέρει τον γονιό να έχει το παιδί τέτοιους πεζοδρομιακού χαρακτήρα ποδηλατόδρομους για να πάει στο σχολείο και στο φροντιστήριο και στο γυμναστήριο το παιδί του,να κινηθεί χαλαρά και με την ταχύτητα του πεζού μέσα στα όρια της κάθε συνοικίας.
Όμως όταν αναφερόμαστε στο Μητροπολιτικό δίκτυο ποδηλατόδρομων ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΗΚΟΥΣ,τότε πρέπει το ποδήλατο να υπολογίζετε για αυτό που είναι και είναι ανέκαθεν ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑ και να μπαίνει στην ιεραρχία πρώτο.

Ναι, ναι αυτο ειναι. Θυμομουν οτι υπηρχε το βιντεο του ilias αλλα δεν θυμομουν οτι το ποστ δεν το ειχε ανεβασει ο ιδιος.
Συμφωνω και γω μαζι σου. Ετσι ειναι, αλλα οπως λεγεται και μεσα στο βιντεο, περιγραφεται ολη αυτη η προσπαθεια συνδυασμων χρησεων και συμβιβασμων οσον αφορα το τεχνικο μερος, με προτεραιοτητες μεν αλλα και με σημαντικες απωλειες και προβληματα.
Εκεινο που βγαζει ματι ειναι οι κολονες φωτισμου που κοβουν τουλαχιστον 50-70 εκ φαρδους (αν οχι παραπανω)απο την ροη πεζων και επωχουμενων. Και το εντυπωσιακοτερο ειναι ο λογος που υπαρχουν (οπως αναλυεται στο βιντεο): διοτι ο τοιχος διπλα ειναι του ΗΣΑΠ και δεν τους επιτρεπει να αναρητσουν γραμμη παροχης για επιτοιχα φωτιστικα!
...
Αποψη μου:
Δεν εχουμε κατανοησει τι σημαινει ροη. Θεωρουμε οτι ενα πεζοδρομιο, ενας πεζοδρομος ή ενας ποδηλατοδρομος ακομη και ενας δρομος για αυτοκινητα, ειναι φαρδος, ειναι χωρος, ειναι εμβαδον. Ενω δεν ειναι. Αν τον φραξεις, μειωσεις καπου ( με μια κολονα, ενα παρκαρισμενο, ενα τραπεζοκαθισμα, ενα δεντρο) τοτε η ροη του μειωνεται. Οπως ενα υγρο μεσα σε ενα σωληνα ο οποιος καπου εχει μια στενωση.
Αυτο ακομα δεν το εχουμε κατανοησει. Γι αυτο και ο διπλοπαρκαριμενος δεν αισθανεται καμια κοινωνικη ενοχη για αυτο που κανει. Σου λεει σε 5 λεπτα θα φυγω. Δεν κατανοει οτι για πεντε λεπτα ο δρομος αυτος θα ειναι μιας λωριδας αντι για δυο. Ουτε κατανοει οτι αυτος ο ιδιος ειναι υπευθυνος και ενοχος που η ροη της κυκλοφοριας στον δρομο αυτο μειωνεται στο μισο απο το δικο του παρκαρισμα και μονο.

Cyclelife
Εικόνα Cyclelife
Απών/απούσα

Ούτε Ποδηλατόδρομους έχουμε ούτε πεζόδρομους ούτε καν αυτοκινητόδρομους - έχουμε:
1) στη θέση των ποδηλατόδρομων ράμπες που θυμίζουν καπάκια βόθρων στα οποία παρκάρει ο κάθε βενζινόκαφρος την μοτοκουράδα του και δη το πασχα και τη σούβλα με το ψοφήμι του
2) στη θέση των πεζόδρομων έχουμε πακιστανοκαφρόστρατες τύπου Διοξειδίου Καυσαεριοπαγίτου όπου συναγωνίζονται σε ταχύτητα το καθε ανθυποκαφροειδές "αρχικομπλεξάρ" τύπου οδηγοί βαν υπουργείου πολιτισμού, μπατσορουφιανάκια, φορτηγά-μπόγιες και νταλίκες σκουπιδιών, ρυπαρά τρενάκια έκλυσης τόνων μαζούτ, ταριφοκόρακες κλπ μοτοσυκλετομαρσαροκάγκουρες που ενοχλούν συστηματικά πεζούς ακόμη και σε ιερά σημεία αρχαιοτέρων πολιτισμών &
3) στη θέση των autobahn έχουμε γιδόστρατες με λακούβες χρυσοπληρωμένες με διόδια τόσο που έπρεπε να είναι σαν τη πίστα δοκιμών της ερήμου της Νevada

ath.nasi
Εικόνα ath.nasi
Απών/απούσα

Εγώ τώρα πέρασα, τώρα απογοητεύτηκα...
O scrabler είχε περιγράψει την αιτία με τον καλύτερο τρόπο.
Τα μόνα θετικά είναι η διπλής κατεύθυνσης γέφυρα και το λείο οδόστρωμα που δεν έχει καμία σχέση με τις λακκούβες τού δρόμου ή τις πλακοστρώσεις στους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας. Η διαδρομή από εκεί (πάνω-κάτω), έτσι κι αλλιώς ήταν εύκολη και ασφαλής, και πριν τον ποδηλατόδρομο!

dpolal
Εικόνα dpolal
Απών/απούσα

Είχα κάνα μήνα να περάσω από τον ποδηλατόδρομο και εχθές έκανα με τον μικρό μου γιό μια βόλτα από το Θησείο μέχρι και το τέρμα του στο Μοσχάτο.
Λοιπόν από ότι φαίνεται κάτι κινείται.

Η πρώτη καλή εντύπωση είναι από το γεγονός ότι έχουν βιδώσει μπάρες ασφάλισης ποδηλάτων σε διάφορα σημεία όπως π.χ. κοντά στους σταθμούς του τρένου, έξω από αθλητικές εγκαταστάσεις στον Ταύρο και την Καλλιθέα κλπ.

Επίσης έχουν κατά κάποιο τρόπο «ενώσει» τον ποδηλατόδρομο στα σημεία που διασταυρώνεται και κόβεται από κάθετους δρόμους έχωντας στρώσει ένα είδος κόκκινης ασφάλτου σαν τάρταν πάνω στην κανονική άσφαλτο του δρόμου που δημιουργεί έτσι μία φυσική συνέχεια του ποδηλατόδρομου.
Έχει και αρκετά καλή πρόσφυση από όσο είδα.

Τέλος, από ότι φαίνεται έχουν αρχίσει τα έργα ένωσης του ποδηλατόδρομου με το Θησείο στην γέφυρα του Πουλόπουλου στα Πετράλωνα.
Κόψανε κομμάτι του δρόμου που οδηγούσε στην Πειραιώς, το ανύψωσαν με πεζόδρομο και στη μέση του έχουν διαμορφώσει την βάση για να στρώσουν τον ποδηλατόδρομο.

Πέρα από τα όποια θέματα υπάρχουν με τους πεζούς και ιδιαίτερα με τα παπούδια που του δείχνουν μια ιδιαίτερη προτίμηση λόγο του ότι μπορούν να περπατήσουν χωρίς να σαβουριαστούν το γεγονώς ότι ο 10χρονος γιός μου ποδηλάτησε χαλαρά και με ασφάλεια από το Θησείο μέχρι το Μοσχάτο είναι κάτι καλό. :)

stel
Εικόνα stel
Απών/απούσα

24-04-2017. Γιατί ο φωτισμός του ποδηλατοδρόμου ήταν ανοιχτός; Ώρα: 18:30 το απόγευμα. Εκτός κι αν προέρχεται από ήπιες πηγές ενέργειας, δεν θα πρέπει να εξοικονομούμε ενέργεια;

aldro
Απών/απούσα

Συγγνωμη .H ερώτηση σου απο ποιον περιμενεις να απαντηθεί ;
Eδώ ειναι ποδηλατικό φόρουμ.
Δεν φτιαξαμε τον ποδηλατόδρομο και ούτε είμαστε υπευθυνοι για την συντηρηση του.
Υποθέτω , αλλα δεν ειμαι σιγουρος ότι αρμοδιοι ειναι οι Δημοι απο τους οποιους περναει.
ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΜΟΣΧΑΤΟΥ ΤΑΥΡΟΥ
ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

contact