Αν όλοι οι καταστηματάρχες και οι υπάλληλοι τους δεν χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο για να μετακινηθούν στο μαγαζί τους, αλλα μετακινούνται πεζοί ή με ποδήλατο, τότε:
-εξοικονομειται πολύτιμος χώρος σταύθμευσης για τους πιθανούς πελάτες.
-διευκολύνεται η κίνηση πεζών και τροχοφόρων, αφού 1 ποδηλατο = 1 λιγότερο αυτοκίνητο!!
-το κέντρο θα είναι ανταγωνιστικό έναντι του νέου εμπορικού κεντρου στο Ν.Ζυγό, έπειδή θα υπαρχουν κενές θέσεις Parking για τους πελάτες που θα κάνουν τη δουλειά τους στην αγορά και θα απελευθερώνουν τις θέσεις στάθμευσης.
-όλα τα παραπάνω θα επιτρέπουν στον καταναλωτή να δει τις βιτρίνες που θα τον παρασύρουν να πάρει κάτι παραπάνω παρ' όλη την οικονομική κρίση.
-οι καταναλωτές που θα υιοθετήσουν το ποδήλατο ως βασικό μέσο στην πόλη, θα εξοικονομίσουν χρήματα από τα καύσιμα και θα ψωνίζουν πιο άνετα.
-η έλειψη εκνευρισμού και η καλή διάθεση (στους μη μποτιλιαρισμένους δρόμους) θα επιφέρει θετικη ψυχολογία στο καταναλωτικό κοινό.