Στρογγυλή αιωρούμενη γέφυρα για ποδηλάτες

21 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
aldro
Απών/απούσα

ηωνρ

Στην Ολλανδια στο Εϊντχόβε(ν) δημιουργήθηκε η πρώτη τέτοια γέφυρα
ώστε να πηγαίνουν οι ποδηλάτες στον προορισμό τους χωρις φανάρια.
Εϊντχόβε(ν)
Aξιοθέατα
Ενοικίαση ποδηλάτων

Hovenring
Η Hovenring για πρώτη φορά σχεδιάστηκε από το 2008, όταν η αύξηση της κυκλοφορίας μεταξύ Αϊντχόβεν και Veldhoven είχε αρχίσει να κατακλύζει την ικανότητα του κυκλικού κόμβου στη διασταύρωση των οδών γνωστό ως Heerbaan στο Veldhoven και την Meerenakkerweg (Heistraat). [2] [3]

Προκειμένου να βελτιωθεί η ροή της κυκλοφορίας και για τη βελτίωση της ασφάλειας, αποφασίστηκε να διαχωριστούν εντελώς η κυκλοφορία μηχανοκίνητων & ποδηλάτων. [2] Επιπλέον, αποφασίστηκε να μετατρέψει τον κυκλικό κόμβο για τα αυτοκίνητα σε τακτική διέλευση των δρόμων, για να βελτιωθεί η ροή των κυκλοφορίας. [3] Αυτό άφησε μια απόφαση σχετικά με το τι πρέπει να κάνουν για την κίνηση ποδηλάτων. Το δημοτικό συμβούλιο της Αϊντχόφεν αποφάσισαν ότι ήθελαν να αναπτύξουν ένα έργο εντυπωσιακό, σύμφωνα με τις φιλοδοξίες της περιοχής
(οικονομία γνώσης με συνεταιρισμό των δήμων της μητροπολιτικής περιοχής Eindhoven). [3]

Ο σχεδιασμός για την Hovenring έγινε από το IPV γραφείο σχεδιασμού Delft. [2] Το όνομα επιλέχθηκε μετά από διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε μεταξύ του πληθυσμού της Αϊντχόβεν και Veldhoven. Κυριολεκτικά το όνομα σημαίνει "δαχτυλίδι των Hovens", αναφερόμενος στο Αϊντχόβεν, Veldhoven και Meerhoven (κατοικημένη περιοχή, όπου είναι το Hovenring ). Επιπλέον, το όνομα αναφέρεται στο αιωρούμενο δακτύλιο του Hovenring, καθώς και στο δακτύλιδι και βελόνα (τον κεντρικό πυλώνα) των φώτων που σχηματίζονται από τα φώτα που κοσμούν την κατασκευή. [4] Με την προσθήκη των φώτων, το όνομα αναφέρεται επίσης στην ανεπίσημη ονομασία του Eindhoven της «πόλη του Φωτός». [4] [5]

Η κατασκευή του ξεκίνησε στις 11 Φεβρουαρίου 2011. Η νέα διάβαση άνοιξε στις 30 Δεκεμβρίου 2011. [6] Περίπου μια εβδομάδα αργότερα, η διέλευση και πάλι έκλεισε για όλη την κυκλοφορία, επειδή τα καλώδια ανάρτησης βρέθηκαν να δονούνται με έναν τρόπο που θεωρείται επιβλαβής . Η Hovenring άνοιξε τελικά για το κοινό στις 29, Ιουνίου 2012

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Καλά, μιλάμε διαβάζεις κάτι τέτοια και σου πέφτουν τα σαγόνια!

Το πρώτο υπέροχο roundabout για ποδήλατα. Διαβάζοντας βλέπεις πως χρειάστηκε να χαμηλώσουν κανα δυό μέτρα το δρόμο για να μην είναι πολύ μεγάλη η κλίση για να ανέβεις τη γέφυρα.

Μπράβο που τ' ανακάλυψες!

Wicca
Απών/απούσα

Γιατί να μας πέφτουν τα σαγόνια.. Εκεί ζούνε στον 21ό αιώνα και φτιάχνουν γέφυρες και πόλεις για ανθρώπους ...όχι για αυτοκίνητα.
Εδώ σε αυτή την χώρα αν γράψεις την πολύ βασική ιδέα ότι το κέντρο των πόλεων θα πρέπει να κλείσει για τα αυτοκίνητα, σε λένε και γραφικό, ( και άλλα πολλά).

Ainastros
Απών/απούσα

αν είναι μαζί με το hovenring να αποκτήσουμε και την φιλελέ ολιγαρχία των ολλανδών .. να μας λείπει το βύσσινο ... η απαξίωση της ελλάδας, των ελλήνων και η προσπάθεια να νιώσουμε μειονεκτικά και ενοχές .. από αυτούς που φτιάξαν την κρίση ... είναι κάτι που επιζητούν με λύσσα... μενα μου κάνει εντύπωση πως ακόμη επιμένετε να παρουσιάζετε τέτοια έργα και να αφήνετε απέξω τις πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες που τα γέννησαν.. ούτε υπάλληλοι τους να'σασταν... ή μήπως είστε;

kynhgos77
Απών/απούσα

Σαν το δακτυλιδι κηφισιας ειναι, οτι φτυνουμε το γλυφουν.

gts2013
Εικόνα gts2013
Απών/απούσα

Για να παραφράσω το γνωστό ανά την (ελληνοκεντρική) υφήλιο:
Όταν οι Ολλανδοί δημιουργούσαν ποδηλατόδρομους εμείς εδώ τρώγαμε βελανίδια... (Ισχύει πιθανόν μόνο για τα ποδήλατα).
Ας όψεται η εφηβική καπιταλιστική μανία των 80΄ς και 90΄ς που με τα πακέτα ντελόρ αντί να δώσει νέα πνοή στον τόπο, γέμισε την Ελλάδα με αυτοκίνητα, φορτηγά, ταξιά, και μας στέρησε πολλή από την ποιότητα της ζωής μας.
Ελπίζω πάντως ότι σε καμμιά εικοσαριά-τριανταριά έτη, όπως συμβαίνει πάντα για ότι έρχεται από την Εσπερία, θα γίνει κάτι τέτοιο και εδώ. Μόνο που τότε θα είμαι πολύ γέρος για να το φχαριστηθώ.

aldro
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για τα σχόλια σας scrabler ,Wicca , kynhgos77 , gts2013 .
Και κάτι πιο απλό: Ποδηλατόδρομος με ζαρντινιέρες . http://www.peopleforbikes.org/blog/entry/steal-this-idea-a-600-protected... . :-)

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Όχι η γέφυρα, αλλά πώς τα ελληνολιγούρια τσιμπάνε. Όχι ότι φταίει το έργο, αλλά είναι να αναρωτιέσαι τι διάβολο χρειαζότανε ολόκληρο αυτό το πράμα. Βιτρίνα, πουλ-μουρ κάργα από μια κοινωνία που διέλυσε τα πάντα, και το μόνο που της έμεινε πια να παραμυθιάζεται. Μέχρι και ειδικό μηχανικό για τον σχεδιασμό του φωτισμού!

Ε όχι ρε διάολε! Χίλια χρόνια με την ελεύθερη φύση μας να τη χαιρόμαστε και άστους να ζουν τον αστικό τους μύθο. Ξυπνάτε ρε γαμώτο, βγείτε έξω από τα τείχη, βρείτε κερκόπορτες και βγείτε, γνωρίστε σε τι τόπο ζείτε, και μετά δεν θα μπαίνετε στον κόπο ούτε να γελάσετε με τέτοιες μαλακ*ες ολκής.

ndimensi
Εικόνα ndimensi
Απών/απούσα

Καλημέρα,

καταρχήν το βίντεο που έστειλες aldro είναι απίθανο! Δεν το χωρά ο νους μου τι έφτιαξαν οι άνθρωποι, όταν εμείς εδώ ακόμη παλεύουμε για λίγα μέτρα ποδηλατόδρομου εκ των οποίων αρκετά από αυτά γίνονται θέσεις στάθμευσης...

Δεν ξέρω τι είδους καρπούς έτρωγαν οι Ολλανδοί παλαιότερα, αλλά οι άνθρωποι αποδεικνύουν ότι ζουν στον 21ο αιώνα, ενώ εμείς ακόμη αναπολούμε τις όμορφες αναμνήσεις του πολύ μακρινού παρελθόντος...

Με τις υγείες μας...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Θα συμφωνησω με τον i.alli.ellada. Οκ ωραιο αλλα και ακριβο πρεπει να ειναι και ουσιαστικα ειναι μια γεφυρα που ενωνει τους απεναντι ποδηλατοδρομους.

Μου αρεσε πολυ παραπανω η ιδεα με τις γλαστρες για τους ποδηλατοδρομους. Αλλα ξανα να πω οτι απο την στιγμη που δεν μπορει να φτιαχτει (ή δεν θελουν να φτιαχτει) ενα χωριστο δικτυο ποδηλατοδρομων προτιμω να κινουμε αναμεσα στα αυτοκινητα. Το να μου κανουν ενα δρομο με ποδηλατοδρομο ετσι ξεκομενο μεσα στην πολη αχρηστο ειναι.

Το αλλο που δεν μπορω να καταλαβω. Εχω παει στην Ιταλια (το αναφερω επειδη εκει ξερω τι γινεται) και σε κατι χωρια στην μεση του πουθενα εχουν πληρες δικτυο ποδηλατοδρομων. Πας απο μια πολη σε αλλη και ο επαρχιακος τους δρομος εχει ποδηλατοδρομο διπλα. Και το κερατο μου σε προσεχουν κιολας. Ποσο δυσκολο ειναι να γινει αυτο;

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Και τα δύο θέματα είναι πολύ ενδιαφέροντα. Οι ζαρντινιέρες είναι κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα και στην Ελλάδα με λίγη θέληση, αλλά έχω μια απορία για αυτό που κάνανε στη Μινεάπολη: Ι δρόμος φαίνεται οτι είναι όλος πεζόδρομος/ποδηλατόδρομος (τουλάχιστον εκείνη τη μέρα). Επομένως δεν βλέπω σε τι χρησίμευσαν οι ζαρτινιέρες. Δε θα 'πρεπε να το είχαν κάνει σε ένα δρόμο με αυτοκίνητα;

aldro
Απών/απούσα

Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο ndimensi .Εδώ κάποια στοιχεία ακόμα .
. http://twistedsifter.com/2014/01/hovenring-worlds-first-suspended-bicycl... .
kktsol, σίγουρα είναι ένα εντυπωσιακό εργο που έχει λόγο υπάρξης μόνο γιατί ηδη υπήρχε εκτεταμένο δικτυο ποδηλατοδρόμων που οδηγούσε εκεί.
Άλλωστε & στην Ολλανδια υπάρχουν δημάρχοι που θέλουν να δείξουν κατί εντυπωσιακό.Από την άλλη για μενα είναι ενα συγκινητικό έργο γιατι δηλώνει με εμφατικό τρόπο ότι ειναι τετοια η σχεση κόστους απόδοσης της ποδηλασίας ωστε να δικαιολογει ένα τέτοιο εργο
Σχετικά άρθρα εδώ
. http://www.aviewfromthecyclepath.com/search/label/the%20grid .
. http://42bikes.warnock.me.uk/2013/08/07/planning-family-cycling/ .

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Δεν με καταλαβες απολυτα. Ωραιο ειναι το ειπα και πιο πανω. Επισης ωραια ειναι και μια αντιστοιχη γεφυρα που εκαναν στην Γερμανια, νομιζω, πανω απο την αυτοκινητογεφυρα για να περνανε απεναντι με ασφαλεια. Ολα αυτα ωραια ειναι. Αλλα ειναι υπερβολη. Δλδ εχουμε ολα τα αλλα και απλως για να μην βαριομαστε κανουμε και κατι εντυπωσιακο ταυτοχρονα με το να ειναι λειτουργικο. Εαν δεις προσπαθουν να το περασουν και σαν αξιοθεατο και οχι μονο σαν λειτουργικο εργο. Δλδ ειναι περισσοτερο εφε παρα λειτουργικο.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Αλλα ειναι υπερβολη. Δλδ εχουμε ολα τα αλλα και απλως για να μην βαριομαστε κανουμε και κατι εντυπωσιακο ταυτοχρονα με το να ειναι λειτουργικο. Εαν δεις προσπαθουν να το περασουν και σαν αξιοθεατο και οχι μονο σαν λειτουργικο εργο. Δλδ ειναι περισσοτερο εφε παρα λειτουργικο.

Γιατι είναι υπερβολή;; Στις χώρες που γίνονται τέτοια έργα, υπάρχουν ήδη πολλές άλλες υποδομές (μιλάμε πάντα για το ποδήλατο) και μια ακόμα, ειδικά κάποια που να είναι εντυπωσιακή, προωθεί ακόμα περισσότερο το ζητούμενο το οποίο είναι: κάντε ποδήλατο. Και εννοείται οτι ένα λειτουργικό έργο θα πρέπει να είναι και αισθητικά καλό, αν δε, λειτουργεί και ως αξιοθέατο, τόση μεγαλύτερη θα είναι η διασημότητά του και η χρήση που θα του κάνουν.
Μη ξεχνάμε οτι σε αυτές τις χώρες, τέτοια έργα συνήθως δεν αποτελούν "κατασπατάληση" χρήματος αλλά επένδυση, μια και τα κέρδη από τη χρήση τους είναι μεγάλα. (βλ. οικονομικά κέρδη από τη χρήση του ποδηλάτου).
Στην Ελλάδα θα ήταν υπερβολή επειδή δεν θα είχαμε ούτε τους ποδηλατόδρομους που θα οδηγούσαν σε αυτό, ούτε θα είχαμε λύσει πιο βασικά θέματα της ασφάλειάς μας, ούτε θα είχε γίνει καμιά μελέτη για την απόσβεση του έργου.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Μπορει να εχετε δικιο. Ισως επειδη μου λειπουν εργα απλα και λειτουργικα τετοια εργα να μου φαινονται υπερβολικα. Αν εχεις ομως τα απλα (που τα εχουν εκει) σε παιρνει να κανεις και τα "φλυαρα" για να ειναι και διαφορετικα (και το φλυαρα δεν το λεω με την κακη εννοια).

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Στο 0:55 αλλά και πιο πριν (0:21, 0:44), βλέπεις και μηχανάκια!

χαχαχα

aldro
Απών/απούσα

bridgee

Γέφυρα στην Κολωνία με ελληνική υπογραφή

Το δημοτικό συμβούλιο Κολωνίας ενέκρινε τη διεξαγωγή μελέτης για την κατασκευή μιας νέας πρωτοποριακής γέφυρας για πεζούς και ποδηλάτες. Η ιδέα ανήκει στην ελληνικής καταγωγής αρχιτέκτονα Χριστίνα Κοτσαμποπούλου.

Μια νέα γέφυρα για πεζούς, ποδηλάτες και άτομα με ειδικές ανάγκες πάνω από τον Ρήνο, στην καρδιά της πολυσύχναστης Κολωνίας και μάλιστα με «πράσινες» προδιαγραφές, στο πρότυπο της London Millenium Bridge και της Pont Simon de Beauvoir του Παρισιού. Κάπως έτσι θα μπορούσε να περιγράψει κανείς με απλά λόγια τη βραβευμένη μελέτη που εκπόνησε η νεαρή αρχιτέκτονας ελληνικής καταγωγής Χριστίνα Oυρανία Κοτσαμποπούλου στο πλαίσιο των μεταπτυχιακών σπουδών της στο Πολυτεχνείο Κολωνίας (Cologne University of Applied Sciences) υπό την επίβλεψη του καθηγητή εταιρικής αρχιτεκτονικής Γιόχεν Ζίγκεμουντ και του πολυβραβευμένου αρχιτέκτονα Αμάντους Ζάτλερ.

Η διπλωματική της εργασία τράβηξε αμέσως το ενδιαφέρον όχι μόνο του γερμανικού τύπου αλλά πολύ περισσότερο του δήμου Κολωνίας. Η πρωτοποριακή ιδέα, η σύγχρονη κατασκευή αλλά κυρίως οι πρακτικές ανάγκες που μια τέτοια γέφυρα καλείται να καλύψει στη γερμανική μεγαλούπολη οδήγησαν εύκολα το δημοτικό συμβούλιο της πόλης να εντάξει την αρχιτεκτονική μελέτη της Χρ. Κοτσαμποπούλου στον προϋπολογισμό του 2016, χρηματοδοτώντας την περαιτέρω έρευνα σκοπιμότητας του έργου με το ποσό των 100.000 ευρώ.

Όπως ανέφερε η Χρ. Κοτσαμποπούλου σε συνέντευξή της στην Deutsche Welle η απόφαση ελήφθη με τις ψήφους των CDU, SPD και Πρασίνων και μάλιστα με πολύ μεγάλη πλειοψηφία (υπέρ ψήφισαν 71 από τα 90 μέλη του διοικητικού συμβουλίου). «Καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό για μια νέα και ανερχόμενη αρχιτέκτονα και προ πάντων… με ένα τόσο δύσκολο όνομα και τέτοια καταγωγή! Αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά πόσο αξιοκρατικά, αντικειμενικά και ακομμάτιστα λειτουργούν θεσμοί και φορείς στη Γερμανία και μάλιστα όχι μόνον στη Κολωνία», αναφέρει η νεαρή αρχιτέκτονας, η οποία γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Γερμανία, κατάγεται από Έλληνες γονείς και μιλά άπταιστα ελληνικά.

Μια ριζική αναβάθμιση της εικόνας της Κολωνίας

«Η αρχική ιδέα της γέφυρας ξεκινά από ένα γενικό σχέδιο για την πολεοδομική εξέλιξη της Κολωνίας που είχε εγκριθεί ήδη από το 2009 από το δημοτικό συμβούλιο Κολωνίας και στο οποίο, μεταξύ άλλων, προβλέπεται η κατασκευή γέφυρας στο σημείο που διάλεξα», λέει η Χρ. Κοτσαμποπούλου. Όπως περιγράφει η ίδια, η γέφυρα για πεζούς, ποδηλάτες και άτομα με ειδικές ανάγκες που σχεδίασε ενώνει «το ένα άκρο του εσωτερικού δακτυλίου της Κολωνίας με την όχθη του Ντόιτς, όπου υπάρχει μεγάλο πάρκο (Rheinpark), κοντά στον χώρο της Διεθνούς Έκθεσης Κολωνίας. Το πλεονέκτημα είναι ότι όποιος διασχίζει τη γέφυρα δεν επηρεάζεται από την κυκλοφορία τροχοφόρων ή τρένων/τραμ. Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα να θαυμάσει κανείς το ωραιότερο πανόραμα της Κολωνίας και από τις δύο πλευρές του Ρήνου». Επιπλέον η κατασκευή της μοντέρνας γέφυρας θα βασίζεται σε οικολογικά κριτήρια π.χ. θα φωτίζεται φυσικά, χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα. Στόχος της αρχιτεκτονικής πρότασης της Χρ. Κοτσαμποπούλου είναι, όπως αναφέρει η ίδια, «η δημιουργία ενός λειτουργικού και τουριστικού προορισμού που θα αναβαθμίσει την εικόνα της πόλης, θα διευκολύνει τους κατοίκους να διασχίσουν τον Ρήνο σε ένα αναπτυσσόμενο και πολλά υποσχόμενο τμήμα της πόλης στη δεξιά όχθη και θα δίνει τη δυνατότητα για μια ωραία βόλτα που θα ξεκινά από μια σχετικά πυκνοκατοικημένη περιοχή σε ένα ειδυλλιακό πάρκο». ...

...Όπως αναφέρει η νεαρή αρχιτέκτονας στην προσπάθειά της να φέρει εις πέρας τη φιλόδοξη μελέτη είχε τη στήρξη του πανεπιστήμιου της, ενώ το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε αμέσως από μερίδα του τοπικού τύπου συνέβαλε στην ανάδειξη της ιδέας της και επηρέασε σε ένα βαθμό την απόφαση του δήμου. ...

Δήμητρα Κυρανούδη

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Pedestrian bridges

Footbridge

The Most Beautiful Pedestrian Bridges Around the World

Top 10 Pedestrian Bridges

aldro
Απών/απούσα
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Είναι πάντως και λίγο ...κάπως όλα αυτά τα πράγματα.
Δεν σου λέω να μην μας τα δείχνεις φίλε aldo, κάνεις πολύ καλά, αλλα μην τα καταπίνουμε και τόσο αμάσητα.
Είναι κραυγαλαίες αρχιτεκτονικές υπερβολές βασισμένες σε οικονομίες που τους (καρα)περισσεύουνε και τους κρέμονται τα λεφτά από τα μπατζάκια την ώρα που κουνάνε το δάχτυλο σε μας και μας κάνουν τον έξυπνο ...Καλβινιστή.
...
Ας μη μασάμε τόσο πολύ.
Μην τρελαθούμε κιόλας.
...
Όπως στο Λονδίνο που σώνει και καλά έχουνε βάλει μια τεράστια ρόδα απέναντι από το Κοινοβούλιό τους.
Έλεος δηλαδή.
Ωραία σχέδια (όσα είναι μόνο σχέδια και δεν έχουν ήδη υλοποιηθεί), αλλά καμιά αίσθηση πέραν από την αισθητική της Disneyland, των Λούνα Πάρκ και των Βίντεο Γκέιμ που μόλις πριν ελάχιστα χρόνια φαίνεται ότι παίζανε μετά μανίας, όλα αυτά τα άτομα που τώρα σχεδιάζουνε ποδηλατικές υπερβολές.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Ένας καραχρεωκοπημένος δυτικός πολιτισμός ελεγχόμενος από ψυχοπαθή ανθρωπόμορφα αρπακτικά πετάει ψίχουλα από τα κλεψιμαία στις κοινωνίες υπό πλήρη κατάρρευση σε όλα τα επίπεδα για να κατευνάσει τα πνεύματα και να δημιουργήσει μια ψευδή εικόνα, μαγική εικόνα σε πλήρη αντίθεση με την πραγματικότητα. Αυτές οι κοινωνίες που ζουν από τις σάρκες και το αίμα άλλων κοινωνιών, κοκορεύονται για οικολόγοι, καθαρές πόλεις, οικολογικές πόλεις και τα τέτοια, τη στιγμή που λυμαίνονται και εξαθλιώνουν ανατολή και νότο μέχρι τα πέρατα του πλανήτη. Όσο λιγοστεύει ο άρτος τόσο πληθαίνουν τα θεάματα. Και η πλάκα είναι ότι το εκμεταλεύονται αυτό για προπαγάνδα μέχρη αηδίας, να εμείς οι μάγκες και να εσείς τα PIGS και τέτοια. Και είναι τραγικό το πόσο εύκολα μασάνε οι βλάκες ακόμα και οι εντόπιοι...

aldro
Απών/απούσα
contact