Σήμα αλλαγής κατεύθυνσης

13 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ypap77
Απών/απούσα

Καλημέρα στο forum,

Είμαι καινούργιος ποδηλάτης και έμαθα ισορροπία μόλις 3 μήνες πριν. Μετα απο πολλή εξάσκηση μπορω να πω ότι έχω μάθει αλλά δεν μπορω ακόμα να σηκώσω το ένα μου χέρι απο το τιμόνι για να κάνω το σήμα αλλαγής κατεύθυνσης. Με το που το παίρνω απο το τιμόνι χάνω την ισορροπία μου. Επειδή το θεωρώ απαραίτητο να μπορώ να το κάνω ώστε να είμαι ασφαλής στο δρόμο ... Εχετε καμία συμβουλή ; Κάποιο trick ίσως ...

Ευχαριστώ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
aldro
Απών/απούσα

Συγγνώμη αλλά δεν βρήκα κάτι στα Ελληνικά. Ελπίζω αυτό να βοηθήσει
Keeping balance with one hand come with practice. Kind of like taking both hands off the bar bwhile moving forward. One thing you can try is to stop pedaling when you take one hand off your grip. Let the momentum of the bike keep the balance. Also keep you arm closer and lower to your side until you get better. Try to relax the grip of the hand that is still holding the handle bar.
I generally signal before my turn, then put my hand back on the bar before actually turning. I'm usually also braking a bit before hitting a sharp right turn, and since my front brake hand is also my signalling hand (left), it's just a quick signal to show my intentions, then hands on the bars braking and turning.
As long as your hand(s) and arm are pointing forward in about the same position you will continue to move forward in that same direction despite head and body movement. When you take a hand off the bars, all the remaining hand and arm need to do is remain in their position. It's so easy but there needs to be some conscious effort to do it. It's usually called practice and it's best to practice away from traffic at a comfortable speed where you have room and feel safe.

Another area of control on your bike is in your seat and thighs. Learning to ride for short periods without hands and controlling the bike in this manner will help you control the bike better with your hands on the bar. Leaning into a turn helps reduce the amount of steering you do with your hands and arms and helps balance. As others have said, coasting while making upper body adjustments and movements helps your balance and control.

1. Maintaining control of your bike, and reducing speed if required for your turn.
2. Looking back before moving laterally on the roadway; yielding if traffic is overtaking on that side.
3. Moving into the correct roadway position for your destination (right if turning right, left ( toward road center) if turning left, in between for straight).
4. Keeping your pedal up on the inside of your turn.
5. Signaling your intentions toward any other drivers if they may be affected by your turn.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

σήματα να κάνεις οταν πάρεις τον αέρα στο δρόμο , είσαι στην αρχή ,ξεκίνα να εκπαιδεύεις τον εαυτό σου στο να αντιλαμβάνεσαι τι γίνετε γύρο σου και δεν χρειάζεσαι σήματα , βλέπε δηλαδή μαθέ να γυρνάς στιγμιαία το βλέμμα να ελέγχεις .

το να κάνεις ακροβατικά δεν σημαίνει οτι θα σε δεί ο άλλος

αν θές να έχεις κάτι έξτρα δες για μικρά φλασάκια , ποιο πολύ τραβάνε το ματι

οταν θα αποκτήσεις κάποια άνεση το χέρι θα βγει απο μόνο του

ypap77
Απών/απούσα

Thanks για το άρθρο. Απο ότι φαίνεται έχω δρόμο ακόμα μπροστά μου :). Έχω βγει ήδη στο δρόμο δειλά δειλά ... Στην γειτονιά μου δηλαδή και σε δρόμους με λίγα αυτοκίνητα. Τρέμει λίγο η καρδιά μου κάθε φορά που βγαίνω, νιώθω αρκετά εκτεθειμένος και ας έχω πάντα το κράνος μου, σιγά σιγά και ελπίζω με λίγη τύχη να τα καταφέρω

maranx
Εικόνα maranx
Απών/απούσα

Πάρε ένα καθρεφτάκι για να βλέπεις αν υπάρχει αυτοκίνητο πίσω σου και σε ποιά απόσταση. Σπάνια είναι πραγματικά απαραίτητο το να κάνεις σήμα. Ε, εντάξει, το πολύ πολυ σε αυτές κοβεις τελείως μέχρι να ελευθερωθεί ο δρόμος ή περνάς από τη διάβαση κλπ.
Εξάλλου το κεθρεφτάκι χρειάζεται και σε πολλές άλλες περιπτώσεις άσχετα με το σήμα....

NikosB
Εικόνα NikosB
Απών/απούσα

Θα ήθελα να σε ρωτήσω, και αν θες μου απαντάς...

Την ηλικία σου, και αν οδηγείς κάποιο άλλο μέσο, πχ αυτοκίνητο...

Μπορείς να μάθεις ισορροπία, να αφήνεις το ένα ή και τα δύο χέρια, αλλά το να κυκλοφορείς ανάμεσα στα αυτοκίνητα είναι λίγο διαφορετικό...

ypap77
Απών/απούσα

Είμαι 35 και έχω αυτοκίνητο ... Καθρέφτη έχω πάρει ήδη και βοηθά αρκετά

NikosB
Εικόνα NikosB
Απών/απούσα

ypap77 wrote:
Είμαι 35 και έχω αυτοκίνητο ... Καθρέφτη έχω πάρει ήδη και βοηθά αρκετά

εξαιρετικά... ξέρεις τι να φοβάσαι, που και πως πρέπει να πηγαίνεις... τα υπόλοιπα είναι εξάσκηση που πολύ γρήγορα θα φέρει αποτελέσματα...

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

maranx wrote:
Πάρε ένα καθρεφτάκι για να βλέπεις αν υπάρχει αυτοκίνητο πίσω σου και σε ποιά απόσταση. Σπάνια είναι πραγματικά απαραίτητο το να κάνεις σήμα. Ε, εντάξει, το πολύ πολυ σε αυτές κοβεις τελείως μέχρι να ελευθερωθεί ο δρόμος ή περνάς από τη διάβαση κλπ.
Εξάλλου το κεθρεφτάκι χρειάζεται και σε πολλές άλλες περιπτώσεις άσχετα με το σήμα....

αρχαίου τσιτάτου ελπα επίκληση. ΤΟ ΦΛΑΣ (κ σινιάλο επομένως) ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΏΝΕΙ. ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ. ξεκίνα όμορφα αν θες. παραχωρούμε προτεραιότητα στους πάντες. κ στα άλλα ποδήλατα. πέρα από ασφάλεια κ το έξτρα μπόνους να ξυπνάμε κ στους άλλους τον καλό τους εαυτό

ypap77
Απών/απούσα

Το ρητό που είπες είναι πολυ σωστό ... Μακάρι να το ξέρανε και οι οδηγοί αυτο ... Γιατί πολύ κόσμος μάλλον το αγνοεί. Αν άνοιξα αυτο το thread είναι γιατί τον λίγο χρόνο που κυκλοφορώ έχω διαπιστώσει ότι οι οδηγοί τείνουν να κολλάνε πίσω μου και με την πρώτη ευκαιρία να με προσπερνάνε απο τα αριστερά. Αν εγω θέλω να κάνω μια αριστερή στροφή είναι καλό κάπως να το δείξω αυτό ώστε να μην με προσπεράσει και πολυ περισσότερο να μην με προσπεράσει και μετα κάνει επιτόπια στροφή μπροστά μου (το έχω δει και αυτό). Τι να πω ... Το καλό είναι ότι η διαδρομή που κάνω είναι μικρή και μόνο σε κάποια τμήματα της ο δρόμος έχει πιο έντονη κίνηση. Δεν διανοούμαι ακόμα να πάω μακρυά και απο δρόμους ταχύας κυκλοφορίας ... Ελπίζω να επιβίωσω ...

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

μη γίνω κολλημένα μονότονος δε λέει. παραχωρούμε προτεραιότητα παντού (σκυλιών, γατιών, μωρών, μανάδων, μπατζανάκηδων κ λοιπών ενοχλητικών παρεισφρυσάντων όντων συμπεριλαμβανομένων). για βόλτα-προπόνηση-ρησέτ της κεφάλας μας το καβαλάμε το ρημάδι στην τελική

xifias
Απών/απούσα

δεν συνιστω να κανεις ποδηλατο σε συνθηκες κυκλοφοριας αφου ακομα εισαι "νιατο" στην ισοροπια.δε το λεω για κακο,ουτε να σε μειωσω τυχον.απεφυγε τους δρομους κ την κυκλοφορια.κανε ποδηλατο σε παρκα,πεζοδρομους,η αν εχεις τη δυνατοτητα παραλιακα απο φλοισβο μεχρι γλυφαδα πχ γινεται να πας χωρις να δεις αμαξι.

προσπαθησε να κινηθεις εναλακτικα,κ κανε τις δοκιμες σου σε παρκιν.το οτι στηριζεσαι στα χερια σου για την ισορροπια ισως ειναι θεμα λαθους ρυθμισης ποδηλατου,κ ποσο μαλλον υπο το καθεστως πιεσης του δρομου τι μπορει να συμβει αν το χανεις αφηνωντας τιμονι.

μαθε να ελεγχεις το ποδηλατο με τη σελα κ τον κωλο σου/ποδια σου.γιαυτο οι σελες ειναι μακρουλες κ οχι ενα στρογγυλο μαξιλαρι.σαυτο ισως χρειαστει να ρυθμισεις τιμονι σελα ωστε να μη ριχνεις βαρος στα χερια σου οσο εισαι πανω,παρα να ειναι εντελως "διακοσμητικα" κ για χειρισμο,οχι για στηριξη.

αφου καταφερεις αυτα,τοτε εξετασε παλι την πορεια σε δρομο.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

διάλεξε πάρκα μεγάλους χώρους πχ στο μπατμιντον στην πολυτεχνιούπολη ΟΑΚΑ

να εξοικειωθείς

contact