ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΙΛΑΩ ΤΩΡΑ

17 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
emitrou
Απών/απούσα

Καλησπέρα

Είμαι και εγώ ένας νέος κάτοχος ποδηλάτου (πιο συγκεκριμένα ideal crosmo) που αποφάσισα και εγώ, μετά από πολλά χρόνια να εισάγω το ποδήλατο στην καθημερινότητα μου.
Σήμερα το βραδάκι, μιας και είχε και δροσιά πήρα την απόφαση να κάνω μια πιο μεγάλη βόλτα από την συνηθισμένη.
Πιο συγκεκριμένα κατέβηκα την Μεσογείων από το Χαλάνδρι μέχρι το μετρό στην Κατεχάκη. Δεν είχε πολύ κίνηση και κατ έβαινα με σχετικά μικρή ταχύτητα (όντας και μη έμπειρος) από τον λεωφορειόδρομο.
Εκεί λοιπόν είναι που τα είδα όλα.
Ο κάθε !@#$%^$^&^ οδηγός έμπαινε για να πάει πιο γρήγορα.
το αποκορύφωμα όμως ήταν άλλο...
ο οδηγός του λεωφορείου που πηγαίνοντας με τα χίλια πέρασε ξυστά από έμενα.
ένα μικρό ελιγμό να έκανα για να αποφύγω καμία λακκούβα (ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ) θα με είχε χτυπήσει.
δεν θέλω να φανταστώ μια σ΄σύγκρουση του λεωφορείου με το ποδήλατο μου.
το μόνο που θα έμενε είναι το πάνω μέρος του κεφαλιού μου αφού φόραγα κράνος.
τουλάχιστον θα διευκόλυνα τους δικούς μου να με αναγνωρίσουν (πολύ μακάβριο)

Ελπίζω κάποια στιγμή όλοι αυτοι οι οδηγοί να οδηγήσουν κάποια στιγμή ποδήλατο.

Και εγώ (δεν με τιμά αυτό) πριν ξεκινήσω πάλι να κάνω ποδήλατο δεν υπολόγιζα πολύ τους ποδηλάτες, δεν ήξερα τους κινδύνους, έλεγα, "με λίγα πάει , μπορεί να σταματήσει όποτε θέλει"

Τελικά πρέπει κάποιος να οδηγήσει ποδήλατο για να καταλάβει

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
GeorgeHH
Απών/απούσα

Φίλε προσοχή φώτα + κράνος και προτιμότερο είναι να μη βγαίνεις μόνος ειδικά βράδυ

(απο οδηγούς λεωφορείων στην Κηφισσίας άλλο τίποτα με έχουν ξυρίσει άπειρες φορές)

Γενικά οι Έλληνες οδηγοί 4ακίνητων είναι πολύ μ@λ@κες εδω υπάρχουν άτομα 150 ετών που οδηγούν και σου κορνάρουν κιόλας...

spskark7
Απών/απούσα

ολοι θα εχουμε την ταυτοτητα στο στομα πριν παμε για βολτα
(black humor)

ggont
Απών/απούσα

Το ιδιο εχω παρατηρησει και γω στη παραλιακη οποτε βγαινω με ποδηλατο.

Το λεωφορειο δεν χωραει να περασει απο διπλα σου με αποσταση οποτε κανονικα πρεπει να αλλαξει λωριδα και να σε περασει απο τη μεσαια.

Πολλοι λιγοι οδηγοι λεωφορειων το κανουν αυτο. Το πιο σπαστικο-επικινδυνο ειναι οτι πολλες φορες με το που περασουν σε κλεινουν για να κανουν σταση!!!!

t_statho
Απών/απούσα

Δυστυχώς δεν υπάρχει καθόλου παιδεία γύρω απο το ποδήλατο στην Ελλάδα (και όχι μόνο γύρω απο το ποδήλατο)

Χτες βράδυ κάναμε βόλτα με την κοπέλα μου στην Πάτρα (βραχνέικα συγκεκριμένα για όποιον ξέρει) πηγαίναμε κανονικά, στην άκρη, ο ένας πίσω απο τον άλλο, και περνάει απο δίπλα μας μια, που μόνο "κότα" μπορώ να την χαρακτηρίσω, φωνάζοντας "δεν είναι ο δρόμος για τα ποδήλατα!"

Από κει και πέρα, τι να πεις...

platoc8
Εικόνα platoc8
Απών/απούσα

σωστά φώτα είχες/έχεις απάνω στο ποδήλατο ?

emitrou
Απών/απούσα

pigainontas ston leforiodromo eixa anameno na anavosvinei to pisw kokkino stop light
to mporstino led den to eixa anapsei logw tou oti eixe oratothta o leforiodromos

platoc8
Εικόνα platoc8
Απών/απούσα

Πάντα, μέρα νύχτα πρέπει να αναβοσβήνουν, και τα μπρος αλλά και τα πίσω. Συνιστάτε επίσης να φοράμε γιλέκα φωσφορούχα με αντανακλαστικές λουρίδες μέρα / νύχτα. Την ημέρα στον γενικό πανικό των δρόμων με τους σαλταρισμένους οδηγούς μέσα στην γκριζιλα της πόλης πρέπει να δίνουμε καθαρό στίγμα ύπαρξης, και την νύχτα είναι προφανές. Πρέπει πάντως να ανάβουν και τα μπρος λόγο ότι με ποδήλατο έχεις την άνεση της επιλογής η οποία κάποιες φορές θα σε βγάλει έστω και για λίγο σε αντίθετο ρεύμα ή στις περιπτώσεις των στενών που συνηθίζετε να γίνονται ατυχήματα … …

Έδωσα λίγα φράνκα παραπάνω για φώτα και αρκετά παραπάνω για το γιλέκο(=για μην θυμίζει Δήμο αλλά υπάρχουν και φτηνά που κάνουν την δουλεία τους πολύ καλά) και είναι αισθητή η διάφορα των οδηγών στους δρόμους. Πάλι βέβαια υπάρχουν οι ανεγκέφαλοι που πρέπει ΕΜΕΙΣ να υπολογίζουμε , αλλά όταν βλέπουν ότι ο ποδηλάτης σέβεται αυτό που κάνει τότε σε προσέχουν λίγο περισσότερο.
Βλέπω πολλούς ποδηλάτες στον δρόμο χωρίς φώτα ή με κάτι ξέψυχα που σου κάνουν την χάρη να ανάψουν ή τα έχουν σταθερά ανάμενα. Όλες αυτές οι περιπτώσεις είναι λανθασμένες, δεν υπάρχει κανόνας για τον σωστό φωτισμό αλλά δεν είναι παιχνίδι ο δρόμος για να είσαι αφελής ούτε για να ρισκάρεις …

Καλή συνέχεια και προσοχή

emitrou
Απών/απούσα

sxetika me ta fwta exeis dikio kai tha to praksw
vevaia to mprostino mou fws den anavosvinei alla exei 2 skales synexous fwtws.
na to exw anameno to prwi?
h na paw na parw kai ena ftino led pou na anavosvinei?
ksereis poso peripou einai to kostos tou?

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Φίλε emitrou
Εγώ κάνω το 90% των διαδρομών μου το πρωί αφού έχω το ποδήλατο να πηγαίνω στη δουλειά. Έχω πάρει ένα αρκετά ισχυρό φως και αρκετά φθηνό για την κατηγορία του.
Με διάρκεια ανάματος μια ώρα την ημέρα, μου κρατάει περίπου 4 μέρες ώσπου να επαναφορτίσω τις 4 μπαταρίες ΑΑ που παίρνει.
Το βάζω πάντα στο αναβόσβημα και των 76 led ώστε να γίνομαι αντιληπτός από τους οδηγούς την ημέρα.
Πρόσφατα το χρησιμοποίησα βράδυ, σταθερά αναμμένο, σε σκοτεινό δρόμο και έβλεπα άνετα.
Το πήρα από το ebay και κάνει γύρω στα 8 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά

http://cgi.ebay.com/76-LED-Bicycle-Bike-Cycling-Head-Flash-Light-Flashli...

emitrou
Απών/απούσα

egw exw ena cat eye
http://www.cateye.com/en/product_detail/326
me 1500 caddlelights to opoio einai arketa kalo
an kai to xrysoplirwsa
an thymamai kala 45 €´h 50 €

platoc8
Εικόνα platoc8
Απών/απούσα

Εγώ έχω αυτό … πάρα πολύ καλό set για τα λεφτά του …

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=8740

Ψάξε, ρώτα, δες και μετά αγόρασε … τα σωστά φώτα είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Αν σου περισσεύουν 8 ευρώ δώσε τα. Θα με θυμηθείς

Marts
Απών/απούσα

Μετα απο εναμιση χρονο καθημερινου,σχεδον, "πηγαινε-ελα" στην δουλεια Πετρουπολη-Συνταγμα εχω να σου πω οτι χωρις φωτα κρανος δεν το σκεφτομαι να καβαλησω ποδηλατο...ενω πριν τα κοροιδευα,ειδικα το κρανος.
Οσο για λεωφορεια ταξι και λοιπους εν δυναμει ... θηρευτες μας δεν θα σχολιασω τι εχουν δει τα ματακια μου.
Οποτε υπομονη,θαρρος,φωτα,κρανος και καλες πεταλιες...

vec
Απών/απούσα

και όταν μπορώ να κινούμαι με αξιοπρεπή ταχύτητα αλλά πιο αργά από τα αυτοκίνητα, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι καλύτερα να είσαι στο κέντρο (για να μην πω και λίγο προς τα αριστερά) της δεξιάς λωρίδας. Και αυτό γιατί όταν είσαι τέρμα δεξιά, πολλοί προσπαθούν να σε περάσουν χωρίς να αλλάξουν λωρίδα, με αποτέλεσμα να σε κλείνουν. Τουλάχιστον αν είσαι στην μέση αναγκάζονται τις περισσότερες φορές να σε περάσουν όπως θα πέρναγαν ένα οποιοδήποτε όχημα, δηλαδή αλλάζοντας κανονικά λωρίδα. Αυτό δυστυχώς δεν ισχύει για τα λεωφορεία/ταξί που βιάζονται να ξαναμπούν δεξιά...

Inferno
Απών/απούσα

vec wrote:
και όταν μπορώ να κινούμαι με αξιοπρεπή ταχύτητα αλλά πιο αργά από τα αυτοκίνητα, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι καλύτερα να είσαι στο κέντρο (για να μην πω και λίγο προς τα αριστερά) της δεξιάς λωρίδας. Και αυτό γιατί όταν είσαι τέρμα δεξιά, πολλοί προσπαθούν να σε περάσουν χωρίς να αλλάξουν λωρίδα, με αποτέλεσμα να σε κλείνουν. Τουλάχιστον αν είσαι στην μέση αναγκάζονται τις περισσότερες φορές να σε περάσουν όπως θα πέρναγαν ένα οποιοδήποτε όχημα, δηλαδή αλλάζοντας κανονικά λωρίδα. Αυτό δυστυχώς δεν ισχύει για τα λεωφορεία/ταξί που βιάζονται να ξαναμπούν δεξιά...

...αλλά τουλάχιστον έχεις το περιθώριο να κάνεις κι εσύ λίγο δεξιά για να τη γλιτώσεις.

+1

df
Απών/απούσα

πίσω από πλατεία κλαθμώνος,στο μεγάλο κατάστημα με ηλεκτρονικά, πουλάνε φώτα ποδηλάτου σε τιμές πολύ καλές. ειδικά το σετ μπρος πίσω είναι ευκαιρία.
το ίδιο κατάστημα έχει και φακούς led με 2 μπαταρίες λιθίου 3V, που το φως που βγάζει συγκρίνεται με αυτοκινήτου(περίπου 35 ευρώ). θέλει κάποια πατέντα για να στερεωθεί στο τιμόνι. εγώ το φακό, αυτό, το χρησιμοποιώ όταν κυκλοφορώ σε κεντρικούς δρόμους.
καλό είναι να κολήσετε κανένα ανακλαστικό σε διάφορα μέρη του ποδηλάτου. τα αυτοκόλητα ανακλαστικά που πουλιούνται με το μέτρο και θα τα βρείτε σε καταστήματα που πουλάνε "μέσα προστασίας εργαζομένων", τα κόβεις και τα βάζεις π.χ. στο πηρούνι, στο σκελετό,κλπ. η αποδοσή τους είναι φοβερή μέρα, νύχτα

contact