Πιάστηκε η Βελγίδα Femke Van den Driessche με «ντοπαρισμένο» ποδήλατο

24 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
John67
Απών/απούσα


Πιάστηκε Βελγίδα με... ντοπαρισμένο ποδήλατο

Κι όμως έγινε και αυτό... Οι κριτές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ποδηλασίας έπιασαν μια 19χρονη βελγίδα με κρυφό κινητήρα στο ποδήλατό της!

Σάλος στην ποδηλασία! Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα έπιασαν μια 19χρονη βελγίδα η οποία είχε στο ποδήλατό της έναν κρυφό κινητήρα.

Πρόκειται για την Ντριέσε Φέμκε η οποία με δάκρυα στα μάτια προσπάθησε να δικαιολογηθεί. Πώς; Τόνισε ότι το ποδήλατο δεν είναι δικό της αλλά άλλου αθλητή με τον οποίο προπονείται μαζί και το πήρε κατά λάθος.

«Δεν είναι μυστικό ότι βρέθηκε ένας τέτοιος μηχανισμός», ήταν το πρώτο σχόλιο του προέδρου της Ευρωπαϊκής ομοσπονδίας ποδοσφαίρου ο οποίος κλήθηκε να μιλήσει για το περιστατικό. «Πραγματικά πιστεύουμε ότι είναι ένα τεχνολογικό ντόπινγκ», ανέφερε ο Μπράιαν Κούκσον.

Οι αντιδράσεις που έχουν προκληθεί από αυτό είναι μεγάλες με το θέμα να παίρνει τεράστιες διαστάσεις. «Είχα προειδοποιήσει τις Αρχές ότι υπάρχει τέτοιου είδους ντόπινγκ», αναφέρει ο Κρις Φουμ ο οποίος έχει κατακτήσει δύο φορές τον Γύρο της Γαλλίας.

«Όταν είχα συναντήσει τους υπεύθυνους της ομοσπονδίας τους είχα πει: Κοιτάξτε εγώ μαθαίνω συνεχώς τέτοιες φήμες και σας προτείνω να λάβετε να μέτρα σας και να αρχίσετε να κάνετε ελέγχους στα ποδήλατα», τόνισε.

Το μεγάλο ερώτημα όμως είναι πως γίνεται να τοποθετηθεί κρυφά ένας κινητήρας σε ένα ποδήλατο. Όπως φαίνεται και στις παρακάτω φωτογραφίες κρύβονται οι μηχανισμοί στον σκελετό του ποδήλατο. Μια μπαταρία, λίγο πιο πάνω από το πετάλι, που κινεί ειδικά γρανάζια και δίνει ώθηση στο πετάλι.

Η 19χρονή Βελγίδα κινδυνεύει με αποκλεισμό έξι μηνών έως και ισόβιου αλλά και πρόστιμο περίπου 20.000 ελβετικών φράγκων.

Femke Van den Driessche denies any wrong-doing
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws.english/sports/1.2560709

Femke Van den Driessche denies using motor at cyclo-cross World Championships
http://www.cyclingnews.com/news/femke-van-den-driessche-denies-using-mot...

UCI confirms motorised doping uncovered at cyclo-cross World Championships
http://www.cyclingnews.com/news/uci-confirms-motorised-doping-uncovered-...

What is mechanical doping?
http://www.bikeradar.com/us/road/gear/article/what-is-mechanical-doping-...

This Tiny Electric Motor Gives Your Bike a Sneaky Boost
http://www.citylab.com/commute/2015/05/this-tiny-electric-motor-gives-yo...

UCI - Check of the equipment and position in competition
http://www.slideshare.net/CYCLINGMETRIC/normativa-uci-en-equipamiento-y-...

--------------------------------

θελω και εγω να το βαλω στο sirrus μου
 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Info
Εικόνα Info
Απών/απούσα

Vivax Assist 4.0 2.699,00 €
http://www.vivax-assist.com/en/produkte/vivax-assist-4-0/vivax-assist_4-...

Sophisticated motor power is hidden in the bike‘s seat tube. It only weights 1.8 kg (inkl. battery). Press the button and the motor delivers 200 watts to the crankshaft. Press the button again and the motor stops. Without motor power the bike functions as normal without any kind of resistance. The Lithium-Ion high-performance battery, which fits into a conventional saddlebag, provides you with motor-assisted cycling lasting for min. 60 minutes (6 Ah) or min. 90minutes (9 Ah). The special design of the drive unit allows it to be built into any bicycle frame with the requisite seat tube internal diameter of 31.6 mm or 30.9 mm and is therefore invisible on the bicycle – except the on/off switch, which is unobtrusively located on the bar end.

Gruber Assist Kit £1,750.00
Turn your ride into an electric bike, almost invisibly
http://www.bikeradar.com/gear/category/bikes/electric/product/review-gru...

The Gruber Assist kit is a highly unusual way of adding electric assistance to your pedalling. While most e-bike motors are housed in a wheel hub or directly drive the chain, Gruber’s motor sits vertically in the seat tube. From there, a bevelled gear drives directly onto another gear mounted on a standard Hollowtech II bottom bracket.

xifias
Απών/απούσα

καλα ξηγηθηκε.μαζι της.

ας μη τρεφουμε αυταπατες.ο πρωταθλητισμος απαιτει στρατηγικες κ μεσα.ειτε μοτερακια ειτε χαπακια κ ενεσεις πες το οπως θες.για μενα απτη στιγμη που εχουν διατροφολογους μασερ γιατρους συμπληρωματα πλανο εξετασεις κλπ "κλεβουν".οποιος νομιζει οτι τα 200+ χλμ καθε εταπ στο τουρ πχ μερα παρα μερα η καθε μερα βγαινουν με το φαι της κατσαρολας ειναι απλα αγαθος.οταν θεσπιζονται ορια τιμων αιματοκριτη πχ 50 κ στα 49.9 εισαι νορμαλ ενω στα 50.1 εισαι ντοπε (οπως δειχνει στο "the program" με τον αρμστρονγκ) ειναι καθαρη υποκρισια

Η ντοπα μονη της το εχω ξαναπει,δεν φερνει μεταλλια.Η αφοσιωση κ η ψυχικη δυναμη φερνει.αν θαναι μοτερακι με +50βατ για οταν σουρωσεις η ενα τζελακι το ιδιο ειναι.Απτη στιγμη που θα πιεις εστω ενα ισοτονικο απτο περιπτερο για μενα εισαι "ντοπε" κ καλα κανεις.Οπως λεει το ρητο ¨αν ειναι να κανεις κατι καντο σωστα"

Η UCI μονο κακο κανει στο σπορ με τα απαρχαιωμενα της στανταρ διαστασεων στησιματος κιλων κλπ.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

http://www.veldritkrant.be/renners-teams/van-den-driessche-femke
http://www.kleuropmaat-nodrugs.be/
http://www.offroadbiking.org/kleur-op-maat-nodrugs-is-100-ladies-cyclocr...

Ανήκε(ι) στην ομάδα Kleur op maat - Nodrugs Cycling Team οπότε έπρεπε να βρει άλλο τρόπο...

Marinhs
Εικόνα Marinhs
Απών/απούσα

xifias wrote:
καλα ξηγηθηκε.μαζι της.

ας μη τρεφουμε αυταπατες.ο πρωταθλητισμος απαιτει στρατηγικες κ μεσα.ειτε μοτερακια ειτε χαπακια κ ενεσεις πες το οπως θες.για μενα απτη στιγμη που εχουν διατροφολογους μασερ γιατρους συμπληρωματα πλανο εξετασεις κλπ "κλεβουν".οποιος νομιζει οτι τα 200+ χλμ καθε εταπ στο τουρ πχ μερα παρα μερα η καθε μερα βγαινουν με το φαι της κατσαρολας ειναι απλα αγαθος.οταν θεσπιζονται ορια τιμων αιματοκριτη πχ 50 κ στα 49.9 εισαι νορμαλ ενω στα 50.1 εισαι ντοπε (οπως δειχνει στο "the program" με τον αρμστρονγκ) ειναι καθαρη υποκρισια

Η ντοπα μονη της το εχω ξαναπει,δεν φερνει μεταλλια.Η αφοσιωση κ η ψυχικη δυναμη φερνει.αν θαναι μοτερακι με +50βατ για οταν σουρωσεις η ενα τζελακι το ιδιο ειναι.Απτη στιγμη που θα πιεις εστω ενα ισοτονικο απτο περιπτερο για μενα εισαι "ντοπε" κ καλα κανεις.Οπως λεει το ρητο ¨αν ειναι να κανεις κατι καντο σωστα"

Η UCI μονο κακο κανει στο σπορ με τα απαρχαιωμενα της στανταρ διαστασεων στησιματος κιλων κλπ.


Αν για εσένα το ισοτονικό είναι ντοπέ ειμαι μαζί σου. Το ισοτονικό επιτρέπεται. Το μοτέρ όχι.
Το υπεραπλούστευσες το θέμα ρε φιλε.....

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

https://www.youtube.com/watch?v=NiZMEtrGGx0
το παλιό καλό καιρό κυκλοφορούσε μιά φήμη για το ζύγισμα(στην αρχή βάζανε λίγο νεράκι κάπου σε "στεγανό" του κάθετου σωλήνα, ωστε να περάσει το τέστ.Μετά το άδειασμα "ελάφραινε"! χο χο !
Κάπου όμως υπάρχει αληθινή αγάπη, και κάποιος ρομαντικός ισοσταθμισμός
αν μπορούμε να τον πούμε έτσι...
http://www.eroicagaiole.com/regulation

( 7.1.a – BICI EROICHE or Proper Vintage Bikes
BICI EROICHE are all road racing bikes built up to and including 1987 both with or without gears, such as those built in the late 19th and early 20th centuries. These bicycles most likely have a steel frame, but other types of rare frames are also permitted, such as the aluminium frames built by Alan and Vitus with screwed or glued joints and the Exxon Graftek frames of the late 1970s with carbon tubes glued to aluminium lugs.
Regarding components, bicycles should adhere to the following general guidelines:

1) more recent bikes with gears and derailleurs, such as Simplex, Huret, Campagnolo, Zeus, Shimano, Suntour, etc. must have shift levers on the down tube of the frame; exceptions include pre-1980 non indexed bar-end gear shifters and rod/hand manual operated front derailleurs;
2) pedals should be with toe clips and straps or original pedals for older bikes; quick release, clip-less pedals are not allowed;
3) the brake cables must pass outside and over the handlebars (cables can pass inside the frame);
4).older geared bicycles must have original shifters such as Cambio Corsa, Cambio Paris Roubaix, Cambio Vittoria Margherita, etc.;
5)wheels must have at least 32 spokes laced to a low profile rim (20 mm depth or less, except for wooden rims); the rims must be of either steel, aluminium or wood;
6) both tubular tyres and clinchers with inner tubes are allowed;
7)we invite participants to fit saddles from the same period as the bicycles, so a model of 1987 or earlier; alternatively we suggest fitting a vintage model of modern production;
8)the change of the gear ratios is allowed due to the difficulty of the ride.
9)there are no particular rules on the type of brakes as long as they are in line with the construction period of the bicycle and are efficient for safety reasons.
10)Obviously, early 20th century bicycles with single gear or flip-flop rear hubs don’t need to comply with the above criteria as long as they have their original components )
Αστροστατιστικά, έλαβον: Fenke Van δέν πεταλάρεν 27-08-1996
http://www.dewielersite.net/db2/wielersite/coureurfiche.php?coureurid=71208
Lance o Armstrong(Λόγχης ο Χειροδύναμος-ποδοαδύναμος τριαθληταράς και ουχί μόνο): 18-09-1971
https://en.wikipedia.org/wiki/Lance_Armstrong
υπο τον αστερισμό της Παρθένου και οι δύο, (άραγε να είναι μόνο αυτοί καθαροί!?)

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

xifias wrote:
καλα ξηγηθηκε.μαζι της.

ας μη τρεφουμε αυταπατες.ο πρωταθλητισμος απαιτει στρατηγικες κ μεσα.ειτε μοτερακια ειτε χαπακια κ ενεσεις πες το οπως θες.για μενα απτη στιγμη που εχουν διατροφολογους μασερ γιατρους συμπληρωματα πλανο εξετασεις κλπ "κλεβουν".οποιος νομιζει οτι τα 200+ χλμ καθε εταπ στο τουρ πχ μερα παρα μερα η καθε μερα βγαινουν με το φαι της κατσαρολας ειναι απλα αγαθος.οταν θεσπιζονται ορια τιμων αιματοκριτη πχ 50 κ στα 49.9 εισαι νορμαλ ενω στα 50.1 εισαι ντοπε (οπως δειχνει στο "the program" με τον αρμστρονγκ) ειναι καθαρη υποκρισια

Η ντοπα μονη της το εχω ξαναπει,δεν φερνει μεταλλια.Η αφοσιωση κ η ψυχικη δυναμη φερνει.αν θαναι μοτερακι με +50βατ για οταν σουρωσεις η ενα τζελακι το ιδιο ειναι.Απτη στιγμη που θα πιεις εστω ενα ισοτονικο απτο περιπτερο για μενα εισαι "ντοπε" κ καλα κανεις.Οπως λεει το ρητο ¨αν ειναι να κανεις κατι καντο σωστα"

Η UCI μονο κακο κανει στο σπορ με τα απαρχαιωμενα της στανταρ διαστασεων στησιματος κιλων κλπ.

Όλα ίσιωμα. Το τζελάκι που είναι υδατάνθρακας σε ρευστή μορφή (πέντε πιρουνιές μακαρόνια δλδ) με το μοτέρ. Οκ...

xifias
Απών/απούσα

εχει να κανει με την προσεγγιση.μη βλεπετε το δεντρο μονο.αν θαναι μοτερ η αναβολικο η τζελ η ισοτονικο οπως λεω ειναι εξωτερικη παρεμβαση που συμπυκνωνει τον χρονο που θα χρειαζοταν το σωμα σου για να ανακαμψει κ να αποδωσει ξανα τα μεγιστα.το ιδιο κανει μια ντοπα,(σε μεγαλυτερο βαθμο συμπυκνωνει το χρονο recovery κ βελτιωνει γενικοτερα να το πω απλα το ορμονικο-αεροβικο προφιλ εν προκειμενω-για να ανταπεξελθεις σε αγωνιστικες απαιτησεις.)Δεν ετρεξε με 50αρι μηχανακι ξερω γω σε αγωνα ποδηλατων,για να αφοριστει.
Κ σιγουρα αν εγω,η οποιος εγω ειχε το ποδηλατο της πχ η ακομα καλυτερα τη ντοπα του αρμστρονγκ κ του συγχωρεμενου του παντανι με τα καπακια τουρ κ τζιρο δε θα τους ακολουθουσε ουτε στα πρωτα 10 μετρα.εκει ειναι το ποιντ κ κει η υποκρισια που μαστιζει το σπορ αυτο.ντοπε η οχι καποιοι ανθρωποι κατεκτησαν καποια μεταλλια.εισαι μαγκας?παρε τη ντοπα τους κ παρτα κ συ.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

xifias wrote:
Κ σιγουρα αν εγω,η οποιος εγω ειχε το ποδηλατο της πχ η ακομα καλυτερα τη ντοπα του αρμστρονγκ κ του συγχωρεμενου του παντανι με τα καπακια τουρ κ τζιρο δε θα τους ακολουθουσε ουτε στα πρωτα 10 μετρα.εκει ειναι το ποιντ κ κει η υποκρισια που μαστιζει το σπορ αυτο.ντοπε η οχι καποιοι ανθρωποι κατεκτησαν καποια μεταλλια.εισαι μαγκας?παρε τη ντοπα τους κ παρτα κ συ.

...
Πράγματι εκεί είναι το πόιντ που λες και συ.
...
και για να υπάρχει καταγεγραμμένο και το άλλο πόιντ:
Είσαι αυτού του επιπέδου αθλητής. ΟΚ.
Έχεις αυτού του επιπέδου τις δυνατότητες. ΟΚ.
Μυαλό; Κουκούτσι;
Ήθος; Τίποτα;
Μόνο πως θα βγω στο βάθρο; ΟΚ.
Αυτός είναι ο πρωταθλητισμός και αυτό ακριβώς είναι το Δαρβινιστικό Ήθος. Το ήθος του "ας έπερνες και συ ρε μάγκα να σε δούμε".
...
xifias wrote:
εισαι μαγκας?παρε τη ντοπα τους κ παρτα κ συ.

...
Όλη η καφετέρια μαζί σου. Μπράβο. "Τι είπες τώρα ρε φίλε;", "Τα πες όλα ρε μάγκα" και τέτοια!
Ζούγκλα.
Τέτοιου τύπου αθλητές είναι σαν τους οδηγούς της F1 ή σαν ακροβάτες στο τσίρκο.
...
Αυτός είναι ο αθλητισμός;
Μόνο αυτός είναι ο αθλητισμός;
Μπορεί.
Μπορεί και όχι όμως.
Χέστηκα για την κοπέλα αυτή. Ας κόψει το λαιμό της.
Χέστηκα για τον 'Αρμστρονγκ.
και για να πάω και στο άθλημα με το οποίο ασχολούμαι :
Χέστηκα για τον Μπέκελε ή τον Γκεμπρεσελασιέ.
Ξέρεις ποιός με ψαρώνει;
Ο τυπάκος ή η τύπισσα που κρατάει την αγάπη για το τρέξιμο, που προσπαθεί να βρεί στον πραγματικό κόσμο την ισορροπία του/της μέσα από τη σχέση με το σώμα του/της, που ΞΕΡΕΙ που και πότε κλέβει ή όχι. ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ.(βλ. εσύ ποδήλατο, περπάτημα, κολύμπι κλπ.)
Αυτό.
Τα υπόλοιπα είναι σαν να συζητάμε για ποδόσφαιρο.
Ή ακόμα χειρότερα σαν να συζητάμε για τον ανταγωνισμό των εταιριών στην F1 ή στο Paris-Dakar.
...
Πρέπει εγώ να πάρω τη μάνα μου και τον πατέρα μου για να ανέβω στον Υμηττό ή για να βγάλω έναν Μαραθώνιο;
ΟΚ.
Θα τα πάρω;
Κι αν το κάνω θα έχω τερματίσει εγώ ή κάποιο ντοπολογικό εργαστηριο;

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Θα σου μιλήσω λίγο ωμά. Αυτά που γράφεις είναι ολίγον.... άστο ας μην το πω. Το τζελάκι είναι απλός υδατάνθρακας και χρησιμοποιείται για δύο λόγους: α) επειδή πιάνει ελάχιστο χώρο και β) επειδή επενεργεί άμεσα στον οργανισμό και σου δίνει την απαραίτητη ενέργεια και εκρηκτικότητα κατά την διάρκεια ενός μικρού αγώνα ταχύτητας. Δεν αποτελεί καμία εξωτερική παρέμβαση ούτε το τζελ, ούτε το ισοτονικό, ούτε προφανώς οι ηλεκτρολύτες. Δεν προκαλεί καμία παρενέργεια στον ανθρώπινο οργανισμό παρά μόνο ίσως ενοχλήσεις σε ευαίσθητα στομάχια. Ουσιαστικά είναι συμπηκνωμένες τροφές με ολίγη χημεία και τπτ άλλο. Είναι καλύτερο να φας χουρμάδες ή σύκα ή αποξηραμένα φρούτα ακόμα και μπανάνες, αλλά α) πιάνουν πολύ χώρο και β) για κάποιον που τρέχει αγώνα είναι αφενός δύσκολο αφετέρου αργούν κάπως να επενεργήσουν στον οργανισμό.
Τώρα τι σχέση έχουν αυτά με την ντόπα η οποία προκαλεί ένα κάρο προβλήματα στην υγεία, χρησιμοποιείται για να αντεπεξέλθει ο αθλητής σε απίστευτα βεβαρημένο πρόγραμμα προπόνησης και η οποία μπορεί (αν είναι πολύ εξελιγμένη) να καθορίσει το νικητή αυτό μένει να μας το εξηγήσεις καλύτερα. Καλά για το μοτέρ δεν το συζητάω... Μιλάμε για ένα άθλημα με αυτοκινούμενο σύστημα και η εξωτερική παρέμβαση με μοτέρ είναι όχι μόνο φαιδρή αλλά και ο ορισμός της κλοπής.
Κοινώς για να καταλήξω, συγκρίνεις εντελώς ανόμοια πράγματα.

xifias
Απών/απούσα

..μην πλατυαζετε απο ποιητικη η πραγματιστικη σκοπια οδηγωντας τη συζητηση εκει που θελετε.

βλεπωντας τον πρωταθλητισμο ρομαντικα ισως ειναι γοητευτικο κ αθωο,
παραλληλα ομως γινομαστε θυματα των επιτειδιων που με το "σταυρο στο χερι" υποτιθεται εξυγιαινουν το σπορ μεσοπροθεσμα-προωθωντας παντα τα δικα τους συμφεροντα κ τους δικους τους αθλητες μακροπροθεσμα-

τι εχετε να πειτε πχ για τους πρωταθλητες της γερμανιας στο στιβο πριν καμποσα χρονια,η τους αντιστοιχους αμερικανους που εχουν μονοπωλησει το αθλημα?μαγειρευεουν καλυτερα?ιδρωσαν περισσοτερο?ειναι φως φαναρι τι τρεχει.

απλα η λαμψη τους δειαρκει μεχρι το επομενο "ξεκουκουλωμα".ας δουμε τον αθλητισμο με προσωπικη ολιστικη ωριμοτητα περα απο αφορισμους τετοιου στυλ.

ειδαλλως ειναι οντως σα να μιλαμε για το ελληνικο ποδοσφαιρο.ολοι ξερουν οτι ειναι σαπιο ως εκει που δε παει αλλα συνεχιζουν να τσακωνονται να πηγαινουν γηπεδο κ να περνουν εφημεριδες λες κ δε τρεχει τπτ.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

xifias wrote:
ας δουμε τον αθλητισμο με προσωπικη ολιστικη ωριμοτητα περα απο αφορισμους τετοιου στυλ.

...
αυτό ακριβώς.

Marinhs
Εικόνα Marinhs
Απών/απούσα

σόι πάει το βασίλειο....

Van den Driessche’s friend claims ownership of motorised bike
Father and brother currently face criminal charges unrelated to cycling

http://www.cyclingnews.com/news/van-den-driessches-friend-claims-ownersh...

Femke Van den Driessche is at the centre of a media storm, accused of being the first rider caught concealing a motor in her racing bike at the UCI Cyclo-cross World Championships on Saturday. She said the bike did not belong to her but to a friend, Nico Van Muylder, who claimed ownership of the bike, according to a new report in Het Nieuwsblad.

Just when you thought Van den Driessche’s story couldn’t possibly get any more bizarre - it does.

A report on hln.be Tuesday says that Van den Driessche’s father, Peter, and brother, Niels, are facing criminal charges for trying to steal two expensive parakeets from the pet store De Gouldamandine in Varsenare. If convicted, they could receive prison sentences of between one and five years, and a fine of up to €3,000.

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

http://bikesports.gr//fitness/προπόνηση/τζελάκια…-ποιος-πραγματικά-τα-χρειάζεται.html

Όλοι όσοι κάνουμε λίγο παραπάνω ποδήλατο από την απλή βόλτα και μετακίνηση έχουμε σκεφτεί και μελετήσει το τι θα φάμε τη δύσκολη και επίπονη εκείνη ώρα της προπόνησης. Και οι σκέψεις είναι πολλές. Θα μου αρέσει; Θα πάρω την ενέργεια που χρειάζομαι;

Το κλασσικότερο φαγητό κατά την ώρα του αγώνα αλλά και της προπόνησης είναι το τζελάκι. Μπορεί να έχουμε μαζί μας και άλλη τροφή για την απαραίτητη ενέργεια πάνω στη σέλα αλλά ένα gelβρίσκεται τις περισσότερες φορές στις τσέπες του jersey.

Τι είναι όμως πραγματικά το τζελάκι;

Το τζελάκι σαν έννοια είναι μία «ένεση» ενέργειας η οποία περιέχει την πιο άμεσα απορροφήσιμη μορφή τροφής για τον οργανισμό, το σάκχαρο. Το πιο απλό σάκχαρο είναι η γλυκόζη και είναι η αγαπημένη τροφή των μυών αλλά και του εγκεφάλου μας. Πολύ χαμηλά επίπεδα σακχάρου στον οργανισμό και δη στον εγκέφαλο προκαλούν τη γνωστή σε όλους τους ποδηλάτες «σούρα». Οπότε τα τζελάκια παρέχουν τις περισσότερες φορές ένα μείγμα γλυκόζης και φρουκτόζης (επίσης άμεσα απορροφήσιμο σάκχαρο). Κάποιες εταιρείες προσθέτουν επίσης καφεΐνη και ίσως κάποια αμινοξέα. Αυτό είναι όλο.

Είναι λοιπόν τόσο απαραίτητα τα σάκχαρα;

Και εδώ αρχίζει η μεγάλη κουβέντα. Τα σάκχαρα είναι ο υδατάνθρακας άμεσης απορρόφησης. Βρίσκονται κυρίως στα φρούτα, το μέλι και τη ζάχαρη. Τα σάκχαρα όντως περνούν κατευθείαν στην κυκλοφορία του αίματος, αφού απορροφηθούν από το λεπτό έντερο, χωρίς να περάσουν από τη δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία της χώνευσης και απελευθερώνουν άμεσα (20’-30’) την αποθηκευμένη ενέργειά τους. Αυτό όμως έχει σαν συνέπεια την απότομη αύξηση της ινσουλίνης στο αίμα. Η ινσουλίνη σταματάει την απελευθέρωση γλυκόζης στο αίμα από τις αποθήκες του οργανισμού (γλυκογόνο) μειώνοντας παράλληλα την απελευθέρωση της ενέργειας από το λίπος.

Οπότε αν κάποιος πάρει τζελάκι, θα δώσει στον οργανισμό του τα απαραίτητα σάκχαρα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή αλλά θα πρέπει άμεσα να ξαναπάρει για να συνεχίσει να τροφοδοτεί το σώμα του με ενέργεια. Στη περίπτωση που καταναλωθεί μόνο ένα τζελάκι τότε θα περάσει ένα χρονικό διάστημα, μέχρι να μειωθούν τα επίπεδα ινσουλίνης και να ξεκινήσει και πάλι η διαδικασία διοχέτευσης ενέργειας από τις αποθήκες του σώματος. Άλλωστε τα τζελάκια αναγράφουν στη συσκευασία τους ότι πρέπει να καταναλώνουμε περίπου ένα κάθε 45 λεπτά. Υπό συνθήκες αγώνα η κατανάλωση πρέπει να είναι συχνότερη καθώς και οι ενεργειακές ανάγκες είναι αυξημένες και το σάκχαρο καταναλώνεται πιο γρήγορα.

Ο χομπίστας τελικά χρειάζεται το τζελάκι;

Ουσιαστικά ο ερασιτέχνης ποδηλάτης δεν τα χρειάζεται. Σε ήπιες μορφές προπόνησης ή σε αγώνες μεγάλης διάρκειας αλλά μικρής έντασης (όπως τα brevets) δεν θα χρειαστούμε την άμεσα απορροφήσιμη ενέργεια. Αντιθέτως θα χρειαστούμε τροφές που δε δημιουργούν μεγάλες και απότομες αυξομειώσεις των επιπέδων της ινσουλίνης στο αίμα.

Ποιες είναι αυτές; Μα φυσικά όλες οι άλλες, αλλά ας τις κατηγοριοποιήσουμε σε 3 κλασικές ομάδες:

· Υδατάνθρακες βραδείας απορρόφησης

Ο κλασσικότερος όλων είναι το άμυλο. Το άμυλο είναι ένα ‘’κομπολόι’’ όπου η κάθε χάντρα είναι μία γλυκόζη οπότε για να σπάσουν οι χάντρες χρειάζεται χρόνος με αποτέλεσμα να μην έχουμε απότομη αύξηση της ινσουλίνης. Οι πολύ αγαπητές σε όλους μπάρες δημητριακών (βασική πηγή αμύλου) είναι ό,τι πρέπει. Μπορούμε επίσης να τις κατασκευάσουμε εύκολα ακόμα και στην κουζίνα μας προσθέτοντας και άλλα χρήσιμα υλικά όπως βρώμη, ταχίνι, κτλ.

· Λιπαρά

Τα πολύ παρεξηγημένα από όλους λιπαρά επίσης δεν θα ανεβάσουν την ινσουλίνη καθώς ο οργανισμός χρειάζεται αρκετή ώρα για να τα μεταβολίσει και να τα μετατρέψει σε γλυκόζη. Αν όμως δεν καταναλώσουμε σάκχαρα κατά τη διάρκεια της προπόνησης, ο οργανισμός θα στραφεί στις αποθήκες λίπους για να βρει την απαιτούμενη ενέργεια. Οπότε λίγο λίπος στις μπάρες μας είναι ό,τι πρέπει. Αν φτιάξουμε δικές μας μπάρες ή ψωμάκια γεμιστά (πολύ καλή λύση) με λίπος που προέρχεται από βούτυρο, ταχίνι ή φυστικοβούτυρο και ξηρούς καρπούς τότε θα επιτύχουμε σταθερή και σταδιακή αποδέσμευση ενέργειας.

· Πρωτεΐνες και αμινοξέα

Μη ξαναλέμε τα ίδια. Δεν ανεβάζουν την ινσουλίνη και βοηθούν παράλληλα στο χτίσιμο των μυών. Πολλές ενεργειακές μπάρες αλλά και ροφήματα έχουν πρωτεΐνη ή αμινοξέα. Θα γίνει και αυτή ενέργεια σε καταστάσεις έλλειψης γλυκόζης και είναι απαραίτητη ώστε να μη καταφύγει ο οργανισμός στη διάσπαση των μυών (το γνωστό κάψιμο). Καλό είναι να γνωρίζετε ότι το σώμα μας χρειάζεται λιγότερη ενέργεια να διασπάσει το μυ για να τροφοδοτηθεί πάρα το λίπος. Για αυτό ακριβώς το λόγο όταν κάποιοι κάνουν εξαντλητικές δίαιτες για να χάσουν κιλά, χάνουν περισσότερη μυϊκή μάζα παρά λίπος. Το ταχίνι, το φυστικοβούτυρο και οι ξηροί καρποί που προαναφέραμε είναι πλούσια σε πρωτεΐνη.

Τελικά τι να πάρω στην προπόνηση;

Για εμάς δεν υπάρχει λόγος να πάρετε ούτε ενεργιακές μπάρες ούτε τζελάκια. Το καταλληλότερο ίσως γεύμα πάνω στο ποδήλατο είναι το παστέλι ή ένα ψωμάκι με ταχίνι ή φυστικοβούτυρο με μαρμελάδα. Επίσης τα αποξηραμένα φρούτα δίνουν ενέργεια (όχι τόσο άμεση γιατί πρέπει πρώτα να χωνευτούν).

Γενικά όλα θέλουν τη δοκιμή τους για να αποφασίσετε τι τελικά σας ταιριάζει, τι δέχεται το στομάχι σας και τι σας βολεύει. Έχουμε φάει τα πάντα κατά καιρούς σε προπονήσεις και αγώνες. Από έτοιμα σκευάσματα μέχρι γεμιστό ψωμί, παστέλια, μπισκότα, τοστ με ζαμπόν-τυρί κ.α. Ένα είναι σίγουρο, όσο αυξάνεται η διάρκεια και πέφτει η ένταση χρειαζόμαστε περισσότερο λίπος και πρωτεΐνη ενώ σε αντίθετες περιπτώσεις περισσότερο υδατάνθρακα και σάκχαρο.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Marinhs wrote:
σόι πάει το βασίλειο....

http://www.cyclingnews.com/news/van-den-driessches-friend-claims-ownersh...

Περιμένω να δω φωτο του φίλου / φίλης της αθλήτριας ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΩΜΑΤΟΜΕΤΡΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.... μέχρι χιλιοστού.
Σε τέτοια επιπεδα αθλητών και ομάδων, τα ποδήλατα είναι ΜΙΚΡΟΡΥΘΜΙΣΜΕΝΑ ΕΙΔΙΚΑ για τον κάθε αθλητή, σε επίπεδο ακρίβειας και λεπτομέρειας που ξεπερνάει τα δικά μας μέτρα (ακόμα και την φαντασία μας).
Το να υποστηρίζει κάποια αθλήτρια ότι τάχα, ένα "ίδιο" ποδήλατο έπεσε στα χέρια του μηχανικού της ομάδας, το ετοίμασε, μου τό 'δωσε, το καβάλησα, έκανα ολόληρο αγώνα ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ότι δεν ήταν το δικό μου..... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΣΤΕΙΟ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ.
.
.
.
.
.
.
... για να μην πάω σε λεπτομέρειες του στυλ: καλά, τόσο ίδιο το ριμάδι το ποδήλατο? ίδια σέλα? ίδια ταινία και "ίδια" τυλιγμένη? όλα ίδια?, μήπως και το αυτοκόλλητο με το όνομα της που έχουν συνήθως οι αθλητές των ομάδων?
Όλα ίδια?
.....
.....
βρε κάτι συμπτώσεις...!!!!!!!!

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Ποιός ήξερε για την ύπαρξη ενός τέτοιου "μαγικού εργαλείου" πρίν;
Κανείς.
Τώρα;
Όλοι.
...
Η καλύτερη διαφήμιση του μοτέρ.
...
"Θυσιάστηκε" το όνομα μιάς αθλήτριας "κάπου", σε μιά ομάδα "τάδε", και "ξαφνικά" όλοι μας ξέρουμε ότι υπάρχει ένα τέτοιο αόρατο, πονηρό, κίνκι μοτεράκι για ώρα ανάγκης.
...
εχμμ...
...
γκουχ γκουχ
...
χρειάζεται να συνεχίσω;...

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα


John67 wrote:
θελω και εγω να το βαλω στο sirrus μου
 

...
άμεση η αντίδραση του κοινού!
...
εν τω μεταξύ να φαίνεται και διακριτικά ....ούπς α ντιντ ιτ εγκέν... το ονοματάκι της εταιρείας....

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Όλο το «παιχνίδι» έγκειται στη «χημεία έναντι της τεχνολογίας» κι αναρωτιέμαι ποια συμφέροντα θα νικήσουν, πράγμα το οποίο θα φανεί αμέσως από την ποινή της... έχει πολύ ενδιαφέρον η συνέχεια αυτού του έργου.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

didotou wrote:
Ποιός ήξερε για την ύπαρξη ενός τέτοιου "μαγικού εργαλείου" πρίν;
Κανείς.
Τώρα;
Όλοι.
...
Η καλύτερη διαφήμιση του μοτέρ.
...
"Θυσιάστηκε" το όνομα μιάς αθλήτριας "κάπου", σε μιά ομάδα "τάδε", και "ξαφνικά" όλοι μας ξέρουμε ότι υπάρχει ένα τέτοιο αόρατο, πονηρό, κίνκι μοτεράκι για ώρα ανάγκης.
...
εχμμ...
...
γκουχ γκουχ
...
χρειάζεται να συνεχίσω;...

οχι ντε. Ξερεις ποσοι μου ειχαν ζητησει περυσι να τους το βρω για να πηγαινουν αερα στα brevet και στην παραλιακη???? Ξερεις ποσοι λιγο πιο ψαγμενοι το εψαχναν τα προηγουμενα χρονια??? Ξερεις ποσο καιρο συζητιεται οτι υπαρχει στο παλουκοσελο καποιων pro tour???
Εγω τωρα βλεπω το αντιθετο. Ειναι σαν να λενε τερμα αυτο ψαξτε κατι αλλο. Αυτο θα το ψαχνουμε!

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Καλά εγώ είμαι και άσχετος.
Που να ξέρω;
Οπότε ανοίγεται πεδίο δόξης λαμπρό σα να λέμε.
Ανοιξαμε και σας περιμένουμε.
Τώρα, με το "μπαμ" της κυρίας Femke, θα το μάθει και η κουτσή Μαριώ και ο φούρναρης απέναντι και ο γιός του μπακάλη, ο φίλος μου ο Κίτσος, που πάει τα πράγματα με τις σακκούλες με το ποδήλατο και που ήθελε κάτι που να διατηρεί, βρε αδελρφέ, την διακριτικότητά του, να είναι κομψό, πως το λένε; Να μην είναι γκουμούτσα, όπως οι μοτεράρες των ιμπάικς.
Μην γίνει ρεζίλι το παιδί στην κυρά Σούλα όταν τις πάει τα ψώνια και του πει η γυναίκα (με το δίκιο της) "δεν ντρέπεσαι βρε αχαϊρευτε;"

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Alexandrosp73 wrote:
... [αυτό για τα σάκχαρα] ...

Να γίνει sticky παρακαλώ. Μάθημα διατροφικής φιλοσοφίας.

Και να πω και την εμπειρία που το επιβεβαιώνει:
Εδώ και τρεις δεκαετίες, επειδή κάποτε διάβασα και έψαξα τα σχετικά, αποφάσισα να κάνω τον εαυτό μου "πειραματόζωο", έβγαλα γενικά από τη διατροφή μου τους μονοσακχαρίτες. Μεγαλώνει η όρεξη για αθλητισμό κάνοντας πολύ λιγότερο από αυτό που θα ήθελες, αντέχεις ώρες χωρίς να πεινάς, ή μάλλον πεινάς γιατί η πείνα γίνεται φυσιολογική, το σώμα ξέρει πότε θέλει να φάει, αλλά δε σέρνεσαι, σε περιόδους που δεν αθλείσαι τρώς τον αγλέορα αλλά δεν βάζεις κιλά, με φοβάται το μάτι της γυναίκας μου στο φαγητό (αυτή έχει το αντίθετο πρόβλημα, με κάθε μπουκιά 10 γραμμάρια βάζει 11), και μπορώ να περάσω μια μέρα χωρίς φαγητό αλλά να είμαι alive and kicking.

Όσο περισσότερο αποφεύγεις να δίνεις έτοιμη/γρήγορη ενέργεια στο σώμα, ο μεταβολισμός ισχυροποιείται, και αν αυτό γίνει σε συνδυασμό με την ποιότητα της τροφής (οργανικά στοιχεία, προβίωση, ζωντανή τροφή, ωμά, λαχανικά, κλπ.) το σώμα γίνεται τούρμπο.

Μη μασάτε τα εύκολα που σας πουλάνε, το σώμα έχει δυνάμεις τεράστιες αλλά οι κουφάλες μας θέλουν εξαρτημένους να σερνόμαστε πίσω από τα σκουπίδια τους. Όσο μπορείτε επιστρέψτε στη γη, την ποιότητα, την απλή παραδοσιακή μαγειρική και διατροφή και φαγητό που κάνετε μόνοι σας, και θα δείτε ότι μακροπρόθεσμα δε θα σας χωράει ο τόπος. Αυτά.

Quote:
Μονοσακχαρίτες είναι οι υδατάνθρακες που απορροφώνται άμεσα από το σώμα μας χωρίς να διασπαστούν...
Σε αυτούς ανήκουν η γλυκόζη, η φρουκτόζη και η λακτόζη. Αυτοί βρίσκονται στα φρούτα, στα λαχανικά, στο μέλι, στο μούστο και στη ζάχαρη!

Δύο απλοί υδατάνθρακες αν ενωθούν, μας δίνουν τους δισακχαρίτες, δηλαδή τα σάκχαρα.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Τίτλοι τέλους...

No defense in first motorized cheating case
http://velonews.competitor.com/2016/03/news/no-defense-in-first-motorize...

Femke Van den Driessche will not mount a defense, accepting the UCI's penalty for motorized cheating, uncovered at 2016 cyclocross worlds.

Belgian cyclocross racer Femke Van den Dreissche has withdrawn her defense in the world’s first motorized cheating case just a day before she was scheduled to stand before the UCI’s Disciplinary Commission, citing costs and the improbability of acquittal. She will retire from cyclocross racing and accept the UCI’s penalty.

“After consulting with lawyers and my family, I decided to discontinue my defense at the trial in Aigle,” the location of the UCI’s headquarters, she said in a statement. “I have decided to stop cyclocross.

A bike with a motor-driven crankset was found in Van den Dreissche’s pit at the world cyclocross championships in January. She claimed it was an old bike, used by a friend. Her case was sent to the UCI’s disciplinary commission on February 10. The 19-year-old faced a suspension, possibly a lifetime ban, and a fine of 20,000 to 200,000 euro, under the UCI’s rules surrounding technological fraud.

“The costs of that meeting in Switzerland will be too high for me. The acquittal is impossible, that was my bike in pit zone,” she said.

UCI rules regarding motorized cheating, which it calls technological fraud, are strict. If non-compliant equipment is found near a team or race, “within or in the margins of a cycling competition,” as the UCI rule states, it qualifies as technological fraud. The rule’s language makes Van den Dreissche’s actual use of the bike irrelevant — simply because it was in her pit, her defense was unlikely to be successful.

“I thank all the people who supported me and still support me, my lawyers, friends and supporters. I want to continue my life in peace and serenity and hope that everyone will have some understanding for this and will respect this,” she said.

The Belgian Federation, which could also see punishment under the UCI’s rules since Van den Dreissche was racing under Belgian colors at worlds, has considered investing in a 40,000 euro motor-detection device.

In early March, Van den Dreissche’s lawyer indicated that the UCI is seeking a lifetime ban and a fine of 50,000 euro. “We want a fair chance, not a sham trial,” he said at the time.

The case is cycling’s first for technological fraud, though rumors of motorized impropriety have swirled for years.

Motors that drive the crankset are currently available, and have been proven to work in road bikes. The technology can add significant power. More advanced methods, including electromagnetic propulsion, are rumored to exist as well.

A video released in 2010 accused Fabian Cancellara of using a motor to win the Tour of Flanders. “It’s so stupid I’m speechless,” he told the Belgian newspaper Het Nieuwsblad at the time.

Fabian Cancellara calls motorized bike claims ‘stupid,’ as UCI looks at scanning bikes Jun. 1, 2010
http://velonews.competitor.com/2010/06/news/cancellara-calls-motorized-b...

Bike with engine (doped bike) and Cancellara (Roubaix - Vlaanderen)
https://www.youtube.com/watch?v=8Nd13ARuvVE

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

... για το ΧΡΗΜΑ.
Για αυτό οι αγώνες, για αυτό οι νίκες, για αυτό τα δικαστήρια.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Van den Driessche banned six years for hidden motor - Apr. 26, 2016

The UCI announced Tuesday it has banned former Belgian cyclocross racer Femke Van den Driessche for six years in cycling’s first recorded case of mechanical doping.

The 19-year-old Van den Driessche, who announced her retirement from professional cycling in March, was found to have a hidden electric motor in one of her bikes at the cyclocross world championships in January.

Van den Driessche won the under-23 European championship last fall and, shortly before the worlds, she become the Belgian U23 champion.

The discovery of the hidden motor, however, derailed her career. The-high profile case gained international attention. She eventually announced her retirement from cycling on March 14, the day before a UCI disciplinary committee hearing was to be held. She declined to attend the hearing.

The UCI discovered the hidden motor and its battery using a magnetic resonance test it’s been employing this season in response to claims of riders using motors in their bikes. Van den Driessche’s setup, according to a UCI press release, contained a switch under the handlebar tape that controlled the motor via bluetooth.

“We have invested considerable resources in developing this new and highly effective scanning technology and also in strengthening the sanctions applicable to anyone found cheating in this way,” UCI president Brian Cookson said. “This case is a major victory for the UCI and all those fans, riders and teams who want to be assured that we will keep this form of cheating out of our sport.”

Van den Driessche’s 2015 results, dating back to October 11, were annulled as part of the suspension. She was also ordered to pay back any prize money and medals from that time frame, and the UCI fined her 20,000 Swiss francs.

“Over 100 bikes were scanned at the event and this new method of testing has proven in trials to be extremely effective in locating hidden motors or other forms of technological fraud as it quickly detects motors, magnetic fields and solid objects concealed in a frame or components,” a UCI statement reads.

Πηγή

wp