Ένα σοβαρότατο θέμα για να το σκεφτούμε και να το αναλύσουμε

25 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Είδα την μαζικότητα της πορείας, είδα και στις φωτογραφίες ότι συμμετείχε ένα σωρό κόσμος, άντρες, γυναίκες, μαμάδες με παιδάκια, ηλικιωμένοι με τα εγγονάκια τους και μου δημιουργήθηκε η εξής απορία, που θα την θέσω εδώ προς συζήτηση..

Τις καθημερινές, και γενικότερα σε όλες τις περιπτώσεις που δεν παίζει κάποια ποδηλατοβόλτα, που είναι αυτός ο κόσμος;
Γιατί δεν κυκλοφορεί τις καθημερινές στους δρόμους της Αθήνας και γενικότερα στους δρόμους των πόλεων μας;

Μην μου πείτε ότι κυκλοφορεί γιατί αν συνέβαινε κάτι τέτοιο σαφώς και θα βλέπαμε περισσότερους ποδηλάτες στον δρόμο..

Λοιπόν..;; Που πάει αυτός ο κόσμος όταν δεν πάει σε ποδηλατοπορείες/βόλτες και γιατί δεν χρησιμοποιεί το ποδήλατο του καθημερινά;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Berry
Εικόνα Berry
Απών/απούσα

Αν καθημερινά΄"πήζεις" και η εργασία σου απαιτεί να κάνεις αποστάσεις και διαδρομές και όχι μόνο από και προς τη δουλειά σου, προτιμάς το αυτοκίνητο ή τις συγκοινωνίες. Όσο και να χτυπιόματε, για τον μέσο εργαζόμενο, το ποδήλατο δεν είναι το απόλυτο μέσο μετακίνησης. Η ποδηλατοπορεία έδωσε την ευκαιρία να βγουν στο δρόμο και αυτοί που τρομάζουν με τη ζούγκλα της Αθήνας. Και νομίζω πως ήταν μια καλή ευκαιρία για βόλτα. Γιατί για αγώνες κλπ κλπ ξέρεις ότι διαφωνώ.

Αφού έγινε τέτοιος χαμός, γιατί τα ΜΜΕ δεν το κάλυψαν ως γεγονός?
Μήπως η ποδηλατοπορείες είναι μια μπαρούφα και δεν θέλουμε να το καταλάβουμε?

Καλύτερα ας βγούμε μια απλή βόλτα όοολοι μαζί και θα είναι το ίδιο.

mpes sto tram
Απών/απούσα

Και περυσι με 4-5000 τα ΜΜΕ σώπασαν...και φετος με 7-8000 ΤΑ ΙΔΙΑ!!ενοχλεί το ποδήλατο στην Αθηνα...απλα δεν ενοχλεί ακομα πολύ!!Οταν φτάσει να ενοχλεί τόσο ......ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ!!!!Βλεπεις η ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΕΡΗ ΜΙΖΑ....ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΚΙΆΛΛΑ....ποιοτητα ζωης..δεντρα,παρκα,πολιτισμο,μουσικες,μη μεταλλαγμενα προιοντα,σταθμους μετρο!!!καθαρες παραλιες!!!ΑΣΕ ΑΣΕ!ΚΑΛΥΤΕΡΑ ....δυσκολα πράματα αυτα γινόνται μονο στας Ευρωπας εδω στη Δημοκρατια της ΜΠΑΝΑΝΑΡΑΜΑ οτι δε μυριζει ευρω δε πουλαει και το Ποδηλατο ευτυχως δε μυριζει απολυτος τιποτα!!

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Δεν παραβλέπω το γεγονός ότι για άλλη μία φορά τα ΜΜΕ έκανα την πάπια σε αυτό το θέμα. Το θεωρώ μεμπτό και απόδειξη ότι η πολιτεία ΔΕΝ λαμβάνει υπόψιν της τους ποδηλάτες παρά μόνον όταν από την κατασκευή των ποδηλατοδρόμων "τους", έχει την ευκαιρία να εισπράξει κοινοτικά κονδύλια.. ( που με τις πρόσφατες εξελίξεις ΔΕΝ θα τα εισπράξει προφανώς, άρα και δεν την ενδιαφέρουν πλέον οι ποδηλάτες).

Όμως το σημείο που θέλω να θίξω είναι αυτό που είπε ο Berry. Δεν είναι οι ποδηλατοπορείες που μας κατοχυρώνουν στην συνείδηση του κόσμου αλλά η κινητικότητα μας σε καθημερινή βάση.

Οι Αλητόγατοι με τις δικές τους βόλτες αλλά και τα Freedays έχουν λάβει τεράστια κάλυψη από τα ΜΜΕ, καθώς τελικά στο Ελλαδιστάν πιο πολύ περνάει το μοντέλο του life style παρά το μοντέλο του "αγωνιστή διαδηλωτή".

Σε αυτή την ποδηλατοπορεία, ήταν 8.000 άτομα. Αντί να βγαίνουν αυτά τα 8.000 άτομα ετησίως, μία δύο φορές στους δρόμους τις Αθήνας, δεν θα ήταν καλύτερο να γίνει μία οργανωμένη καμπάνια ώστε να βγαίνουν κάθε μέρα στον δρόμο;

Με αφίσες, ραδιοφωνικά σποτς, ( και χορηγούς επικοινωνίας), με flyers παντού παντού, ( στις καφετέριες, μοιρασμένα στις πλατείες κτλ).

Η ιδιωτική πρωτοβουλία, πέραν του γεγονότος ότι μπορεί να είναι καθόλα νόμιμη, μπορεί να κάνει όσα δεν κάνει η κρατική πρωτοβουλία, πιο εύκολα και πιο γρήγορα.

Δεν είναι δύσκολο να γίνει όταν υπάρχουν τόσες πολλές ποδηλατικές ομάδες που μπορούν να προωθήσουν την ιδέα της μετακίνησης με ποδήλατο. Το μόνο που χρειάζεται είναι εθελοντική συμμετοχή για να γίνει αυτή η καμπάνια και κάποια μικροποσά για να βγει το έντυπο υλικό.

Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι αφισοκόλησα όλη την παραλία του Πόρτο Ράφτη μόνη μου, διαθέτοντας 30 ευρώ συνολικά για έγχρωμες φωτοτυπίες. Θα δώσω και άλλα 15 ευρώ να βγάλω και 200 flyers να τα μοιράσω στις καφετέριες. Ε αυτό είχε επιτυχία, γιατί μου ήρθαν δέκα άτομα στη πρώτη βόλτα, αλλά το κυριότερο συζητήθηκε γενικότερα το θέμα οπότε θα έρθουν και άλλοι στην δεύτερη.
( το βλέπω από τα στατιστικά του blog που χτύπησαν κόκκινο την εβδομάδα που μας πέρασε, και από το γεγονός ότι μου ήρθαν άτομα στην βόλτα που το έμαθαν στο μιλητό για αυτήν).

Κάτι παρόμοιο θα μπορούσαν να έκαναν και οι ομάδες που διοργανώνουν ποδηλατοβόλτες, κάθε φορά που βγαίνουν στον δρόμο, και έτσι, θα γινόταν αμέσως αμέσως μία καμπάνια υπέρ του ποδηλάτου, ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ για τον κόσμο.

Το ζητούμενο δεν είναι να βγουν όλοι με το ποδήλατο τους μία φορά τον χρόνο στον δρόμο. Το ζητούμενο είναι να το πάρουν το γαμημένο και να βγουν να κάνουν τις δουλειές τους κάθε μέρα. Και αυτό δεν πρόκειται να γίνει αν δεν υπάρξει κάποιος φορέας να τους προτρέψει να το κάνουν αυτό.

Λάβετε υπόψιν σας επίσης, ότι όσο περισσότεροι θα βγαίνουν στον δρόμο με τα ποδήλατα, τόσο λιγότερα θα είναι τα αυτοκίνητα και ότι όσοι θα δοκιμάζουν αυτήν την μέθοδο μετακίνησης, τόσο περισσότερο θα αναγνωρίζουν τα προτερήματα της και θα διεκδικήσουν σταδιακά και την αλλαγή των συνθηκών στον δρόμο.

Τρώγοντας έρχεται η όρεξη παιδιά.. Και εκεί πιστεύω ότι θα έπρεπε να εστιάσουμε την προσοχή μας και τις δράσεις μας.

pokemon
Απών/απούσα

Στη δική μου περίπτωση η σημερινή ποδηλατοπορεία μου έδωσε τρομερό κουράγιο+όρεξη να αρχίσω επιτέλους να ποδηλατώ παντού..
Πρώτη φορά συμμετέχω και οχι μόνο πέρασα καταπληκτικά αλλα ξεπέρασα χαζες φοβίες αφου είδα πόσοι άλλοι ακόμα έχουν ποδήλατο και θέλουν να το χρησιμοποιούν στη πόλη!
Γύρισα λοιπόν Aγ. Παρασκευή με το ποδήλατο (πράγμα που δεν ειχα τολμησει ως τώρα απο το κέντρο, πήγα στο ανθοπωλείο να πάρω λουλούδια στη μαμά και με μεγάλη περιφάνεια ποδηλατούσα μέχρι το σπίτι με μία τεραστια ανθοδέσμη στη πλάτη (στο backpack):P
Μπράβο στους οργανωτές, εμψυχώσατε τουλάχιστον εμένα:)

Nikosnikos
Εικόνα Nikosnikos
Απών/απούσα

σε ρωτήσω κάτι άλλο...αυτοί που δεν πήγαν σήμερα αλλά χρησιμοποιούν το ποδήλατο στην καθημερινότητα τους,θεωρείς πως είναι περισσότεροι ή λιγότεροι από αυτούς που ήταν στην ποδηλατοπορεία;

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Nikosnikos wrote:
σε ρωτήσω κάτι άλλο...αυτοί που δεν πήγαν σήμερα αλλά χρησιμοποιούν το ποδήλατο στην καθημερινότητα τους,θεωρείς πως είναι περισσότεροι ή λιγότεροι από αυτούς που ήταν στην ποδηλατοπορεία;

Αυτοί που έτσι και αλλιώς χρησιμοποιούν το ποδήλατο στην καθημερινότητα τους ( άσχετα αν ήταν παρόντες ή όχι σήμερα) είναι σαφώς λιγότεροι από τον αριθμό των ατόμων που συμμετείχαν συνολικά. Εγώ π.χ το ποδήλατο μου το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και με κάθε ευκαιρία, ( για την ακρίβεια έχω να οδηγήσω στην περιοχή αυτοκίνητο κανένα εξάμηνο περίπου). Στην πορεία δεν ήρθα και έχω αναφέρει τους λόγους.

Όμως...
Τα 8000 άτομα που ήταν σήμερα στην πορεία, που είναι κάθε μέρα;
Θα μιλήσουμε με ότι λέει η εμπειρική μέθοδος.. :D
Και σε ρωτώ: Που τους βλέπεις εσύ κάθε μέρα στους δρόμους της Αθήνας αυτούς τους 8.000 ποδηλάτες; Γιατί αν έβγαιναν, έστω και τρεις φορές την βδομάδα οι μισοί σου λέω από αυτούς, ( λέμε τώρα), του πούστη.. Κάποιους θα έπαιρνε το μάτι μας στον δρόμο..

Που είναι λοιπόν και γιατί δεν βγαίνουν;

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Όπως και να έχει, αν θελήσετε να σκεφτείτε το ενδεχόμενο μίας καμπάνιας, ο Βασίλης θα μας διαθέσει το στούντιο και τον εξοπλισμό για να μπούμε να στήσουμε ραδιοφωνικά σποτς. ( δύο τρία άτομα με συμπαθητικές φωνές θέλουμε και πέντε κειμενάκια να τα σπικάρουν μπροστά σε ένα μικρόφωνο.. μετά ντου στους ραδιοφωνικούς σταθμούς για να πάρουμε κάποιον σαν χορηγό επικοινωνίας.. ξέρετε κοινωνικό μήνυμα .. Παίξτε το..

Τα του έντυπου υλικού σας τα είπα. Είναι τόσο απλό να στηθούν που απορώ γιατί δεν το έχουμε κάνει ήδη.

Μία αφίσα και ένα flyer σε αρχείο jpg και μοίρασμα στις διάφορες ομάδες που τυπώνουν με δικά τους έξοδα.. ( δηλαδή μία έγχρωμη εκτύπωση σε εκτυπωτή και μετά έγχρωμες φωτοτυπίες και όσο στοιχίζουν να τυπωθούν κάποια flyers.. Κόστος δηλαδή για κάθε ομάδα 50 ευρώ κάθε δύο μήνες.. )

Μετά μοίρασμα σε κάθε ποδηλατοβόλτα, ή όπου γουστάρει ο καθένας.. στους φίλους του, στους γνωστούς του, στην πλατεία, στο καφέ..

Αν το κάνουμε αυτό θα σας πω εγώ σε έξι μήνες τι έχει να γίνει στον δρόμο..

Nikosnikos
Εικόνα Nikosnikos
Απών/απούσα

marlene wrote:
Nikosnikos wrote:
σε ρωτήσω κάτι άλλο...αυτοί που δεν πήγαν σήμερα αλλά χρησιμοποιούν το ποδήλατο στην καθημερινότητα τους,θεωρείς πως είναι περισσότεροι ή λιγότεροι από αυτούς που ήταν στην ποδηλατοπορεία;

Αυτοί που έτσι και αλλιώς χρησιμοποιούν το ποδήλατο στην καθημερινότητα τους ( άσχετα αν ήταν παρόντες ή όχι σήμερα) είναι σαφώς λιγότεροι από τον αριθμό των ατόμων που συμμετείχαν συνολικά. Εγώ π.χ το ποδήλατο μου το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και με κάθε ευκαιρία, ( για την ακρίβεια έχω να οδηγήσω στην περιοχή αυτοκίνητο κανένα εξάμηνο περίπου). Στην πορεία δεν ήρθα και έχω αναφέρει τους λόγους.

Όμως...
Τα 8000 άτομα που ήταν σήμερα στην πορεία, που είναι κάθε μέρα;
Θα μιλήσουμε με ότι λέει η εμπειρική μέθοδος.. :D
Και σε ρωτώ: Που τους βλέπεις εσύ κάθε μέρα στους δρόμους της Αθήνας αυτούς τους 8.000 ποδηλάτες; Γιατί αν έβγαιναν, έστω και τρεις φορές την βδομάδα οι μισοί σου λέω από αυτούς, ( λέμε τώρα), του πούστη.. Κάποιους θα έπαιρνε το μάτι μας στον δρόμο..

Που είναι λοιπόν και γιατί δεν βγαίνουν;

πήγα και ξέρω και άλλους που δεν πήγαν όπως και εσύ το ίδιο.

Το ότι εχούν αυξηθεί οι ποδηλάτες,από πέρσι,στο δρόμο είναι γεγονός (ένας εγώ).

Αυτό που βλέπω,τουλάχιστον στις ποδηλατοβόλτες,είναι ότι κάποιοι φοβούνται να βγουν έξω (δεν το λέω ως υποτιμιτικό γι αυτούς),αλλά είναι ένας λόγος.
Αλλος λόγος (όπως έγραψε και ο Berry) το είδος της δουλειάς του καθενός (πιο εύκολο για έναν δημόσιο υπάλληλο,γιατρό,εμπορουπάλληλο....από ότι ενός τεχνίτη...)

Επίσης πάλι θα συμφωνήσω με τον Berry στο αν οι ποδηλατοπορείες βοηθούν περισσότερο από τις βόλτες,διότι σε κάθε βόλτα που έχω πάει και περιοχή είτε καθ' οδόν με ρωτάνε πως μπορούν και αυτοί να συμμετάσχουν.

*Την μπαταρία να ελέγξεις.
**Την βόλτα την άλλη φορά να την βάλεις στις Ποδηλατοβόλτες για να την δούν περισσότεροι.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Ε για να ξεφοβηθούν θα πρέπει κάποιος να τους εξηγήσει γιατί δεν πρέπει να φοβούνται. Να τους πάρει από το χεράκι να τους πάει μία βολτίτσα να ξεψαρώσουν... Να τους εξηγήσει τα πως και τα τι, να τους μοιράσει εντυπάκια γιατί θα πρέπει να πάρουν το ποδηλατάκι τους και να βγουν στον δρόμο.. Τέτοια απλοικά πραγματάκια που γίνονται χωρίς κόπο και χωρίς πολλά έξοδα..

Εδώ για να βάλουν ζώνες ασφαλείας οι έλληνες οδηγοί, ( για θυμίσου το αυτό) έγινε ολόκληρη καμπάνια.. Διαφημίσεις, δημοσιεύσεις, άρθρα.. Και την βάλανε και αυτήν και το κράνος τους... γιατί να μπει σε διαδικασία κάποιος να σπρώξει κάτι αν αυτή η μέθοδος δεν δούλευε;

Εδώ από την πολλή διαφήμιση απέκτησαν όλοι από τρία αυτοκίνητα.. τι να λέμε τώρα..

Και οι βόλτες, διαφήμιση για το ποδήλατο είναι, αν τις υποστηρίζαμε και με άλλα μέσα και πιο πολύ κόσμο θα είχαν και πιο πολύ κόσμο θα προέτρεπαν να βγει με το ποδήλατο..

* αυτή η μπαταρία είναι φαινόμενο.. Δεν τα έχει κακαρώσει τόσα χρόνια και μάλιστα με τόση ακινησία..

** Την έβαλα παντού. Και εδώ και στο Ποδήλατο, και στο cyclist και έκανα και αφισοκόλληση στην παραλία και έπιασα και όσους ποδηλάτες μπόρεσα στην περιοχή και τους είπα για τις ποδηλατοβόλτες.

Το θετικό είναι ότι είχε μεγάλη κίνηση το blog αυτές τις μέρες και αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον ξέρουν όλοι τώρα τι παίζει.
Θα μαζευτούν, άλλωστε εγώ κυνηγάω το κοινό της περιοχής. ( ειδικότερα δεν χαλιέμαι αν έρθουν και από άλλες περιοχές).

Χθες μου ήρθε και ένας κύριος από την Κερατέα, 65 χρονών που το έμαθα στο μιλητό και αυτός και μπήκε στο blog.

Επίσης μου ήρθε κόσμος από το κέντρο και ήταν και 6-7 άτομα από την περιοχή. Πιστεύω ότι στην επόμενη βόλτα το ερχόμενο Σάββατο θα είναι περισσότεροι.

Περιμένω τις φωτογραφίες για να κάνω και εδώ ενημέρωση .. Μέχρι τότε έχω αναρτήσει λεπτομέρειες για την καινούργια βόλτα.. Μπείτε στο blog να δείτε τι παίζει..

Nikosnikos
Εικόνα Nikosnikos
Απών/απούσα

που γράφεις,όμως διαφημίζεις (όχι εσύ,γενικά) κάτι που θα σου αποφέρει κέρδος και το ποδήλατο οικονομικό κέρδος (φορολογικά) μεγαλύτερο από το αυτοκίνητο δεν αποφέρει.

Αλλο θέμα είναι οι κλεψιές,κανείς δεν ασχολείται μετά,δύσκολα εώς ακατόρθωτο να βρεθεί και που δεν μπορείς να το ασφαλίσεις (σε εταιρεία).

Η νοοτροπία που υπάρχει...το ξέρεις πως στο The Mall Athens και στο Golden Hall σου απαγορεύουν να δέσεις το ποδήλατο στο περιβάλλοντα χώρο και πρέπει να το πας στα μηχανάκια;;;(Εξαιτίας αυτής της νοοτροπίας δεν έχω ξαναπατήσει σε αυτά τα δύο).

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Nikosnikos wrote:
που γράφεις,όμως διαφημίζεις (όχι εσύ,γενικά) κάτι που θα σου αποφέρει κέρδος και το ποδήλατο οικονομικό κέρδος (φορολογικά) μεγαλύτερο από το αυτοκίνητο δεν αποφέρει.

Αλλο θέμα είναι οι κλεψιές,κανείς δεν ασχολείται μετά,δύσκολα εώς ακατόρθωτο να βρεθεί και που δεν μπορείς να το ασφαλίσεις (σε εταιρεία).

Η νοοτροπία που υπάρχει...το ξέρεις πως στο The Mall Athens και στο Golden Hall σου απαγορεύουν να δέσεις το ποδήλατο στο περιβάλλοντα χώρο και πρέπει να το πας στα μηχανάκια;;;(Εξαιτίας αυτής της νοοτροπίας δεν έχω ξαναπατήσει σε αυτά τα δύο).

Για αυτό τον λόγο δεν πρόκειται να στο στηρίξει ποτέ στα σοβαρά η ελληνική πολιτεία. Αλλά όταν ο Μωάμεθ δεν πάει στο βουνό, πάει το βουνό στον Μωάμεθ. Αντί να περιμένουμε να κάνει κάποιος κρατικός φορέας κάποια πράγματα, μπορούμε να τα κάνουμε και μόνοι μας.

Δεν έχω πάει στο Mall ούτε στο Ηall και για αυτό δεν ξέρω τι παίζει εκεί. Έτσι και αλλιώς δεν θα πήγαινα εκεί γιατί βαριέμαι να περπατάω σαν την άδικη κατάρα σε 80.000 τετραγωνικά χώρο για να ψωνίσω κάτι συγκεκριμένο.. Σε αυτά τα πράγματα θες χάρτη για να προσανατολιστείς..
Βαριέμαι γενικότερα να ψωνίζω...Δεν μας χέζουν και αυτοί με τις αμερικανιές τους...

Ainastros
Απών/απούσα

γιατί μέχρι τώρα, όσοι εμπορεύονται ποδήλατα...δεν έχουν προβεί σε ανάλογες διαφημιστικές καμπάνιες...;

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Βεβαίως και δεν υπάρχουν 8.000 καθημερινοί ποδηλάτες να αλωνίζουν στους δρόμους,υπάρχουν όμως αρκετοί πλέον οι οποίοι μπορούν να καταφέρουν έστω και για μία φορά τον χρόνο να κινητοποιήσουν πολύ κόσμο να χρησιμοποιήσει το ποδήλατο του.(γεγονός)
Ο κόσμος ξέρει να φυλάγεται,έχει το αίσθημα της αυτοσυντήρησης(επιβίωσης),γνωρίζει πολύ καλά πως πέρα της πλάκας και της ασφάλειας που θα του προσφέρει μία μαζική βόλτα/ποδηλατοπορεία επικρατεί μία ακρως επικίνδυνη παράνοια στους ελληνικούς δρόμους που αποτελεί βασικό παράγοντα για να μην κυκλοφορεί αδέσποτος.
Ναι,όσοι κυκλοφορούμε είμαστε λίγο πολύ τολμηροί καθώς δεν υπάρχει ούτε το πιο μικρό και στοιχειώδες πλαίσιο λειτουργίας/κυκλοφορίας μας στους δρόμους.
Κάποιος λοιπόν θα πρέπει να ζητήσει τα αυτονόητα,και αυτός που έρχεται στην ποδηλατοπορεία και δεν πάει στην δουλειά του την επόμένη με το ποδήλατο,αυτό κάνει.Ζητάει κάποια βασικά πράγματα που θα τον κατοχυρώσουν και θα ενισχύσουν την θέση του στον δρόμο ,ωστε και αυτός με την σειρά του να αυξήσει την ποδηλατική του παρουσία στους δρόμους.
Όλα λοιπόν όσα γίνονται και όσα πρόκειται να γίνουν θα πρέπει να έχουν όσο το δυνατον πολύπλευρη δυναμική για να καλύψουν το χαμένο έδαφος.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Ainastros wrote:
γιατί μέχρι τώρα, όσοι εμπορεύονται ποδήλατα...δεν έχουν προβεί σε ανάλογες διαφημιστικές καμπάνιες...;

Διότι δεν τους λείπουν οι πελάτες. Υπάρχουν με βία 50 καταστήματα, ( και πολλά λέω διότι είναι "κλειστό" το επάγγελμα), ποδηλάτων σε όλη την Αττική και το ποδήλατο είναι ένα είδος που ο καθείς μπορεί να αγοράσει.
Δεν αφορά όμως τον έμπορο το τι θα κάνει ο πελάτης αυτό που αγοράζει, το πόσο συχνά θα το χρησιμοποιήσει κτλ. Οπότε γιατί να μπει στην διαδικασία και στα έξοδα να διαφημίσει το κατάστημα του ή επί τούτου την καθημερινή χρήση του ποδηλάτου;

Εμάς τους ποδηλάτες αφορά η δημιουργία της "κρίσιμης μάζας" γιατί εμείς με τον αυξανόμενο πληθυσμό μας επιβάλουμε νέες συνθήκες στους δρόμους.

Δείτε το και από μία άλλη σκοπιά. Γιατί το κράτος π.χ να φτιάξει ποδηλατόδρομους, αφού βλέπει ότι δεν υπάρχει κοινό στο οποίο θα μπορούσαν να απευθύνονται; ( και μιλάω για έναν χ αριθμό ποδηλατών);

Ο velocko λέει ότι πρέπει πρώτα να φτιαχτούν οι υποδομές και μετά να βγουν οι ποδηλάτες στον δρόμο..
Μα πείτε μου.. Όταν πρώτο κυκλοφόρησαν τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα, υπήρχαν δρόμοι;; ( εγώ πάντως θυμάμαι την οδό Σαπφούς στην Καλλιθέα, χωματόδρομο.. τόσο αρχαία είμαι -άσχετο αυτό ας μην το ξανα συζητήσουμε.. )

Οι υποδομές φτιάχνονται κατόπιν απαιτήσεως του κοινού, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρχει και ένα ενεργό κοινό.
Και αυτό δεν υπάρχει γιατί εμείς δεν το έχουμε κυνηγήσει αρκετά.

Όπως και να έχει κάνω μία πρόταση εδώ. Τι έχουμε να χάσουμε αν την εφαρμόσουμε; Προσωπικά εφαρμόζω την ίδια πρόταση στο Πόρτο Ράφτη.. αν κάτσει, που αυτό θα συμβεί σίγουρα λίγο παρακάτω, γιατί μόνη μου το τρέχω αυτό, θα είναι για καλό.. Αν δεν κάτσει δεν θα πάθουμε κάτι χειρότερο από αυτό που συμβαίνει τώρα.. ( ξέρετε.. Ζω στην SUV land ).

KAthanas
Απών/απούσα

Δεν ήρθα στην ποδηλατοπορεία (λόγω κοινωνικών υποχρεώσεων) και πηγαίνω κάθε μέρα από το σπίτι μου στο Ολυμπιακό Χωριό στο σταθμό Δεκέλεια να πάρω το τρένο. Ποιος από εσάς μπορεί να με δει; Φαντάζομαι υπάρχουν άλλοι 50 ποδηλάτες που πηγαίνουν από τις γύρω περιοχές στο σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας. Πάλι κανείς δεν τους βλέπει. Για να δούμε πόσοι είμαστε πρέπει να γίνει σε όλους τους σταθμούς ΟΣΕ, Μετρό, ΗΣΑΠ μία απογραφή μία τυχαία ημέρα γύρω στις 10.00 και σε διάφορα σημεία σε όλη την Αττική δειγματοληπτικά μία καταγραφή της αναλογίας ποδηλάτων στην κυκλοφορία (γι' αυτούς που κάνουν όλη τη διαδρομή με το ποδήλατο). Είστε σίγουροι ότι το κοντέρ δε θα δείξει 8000;
Νομίζω ότι όσο τα πράγματα γίνονται ζόρικα, πιο εφικτό μου φαίνεται να πείσουμε μία κρίσιμη μάζα (που κατά τη γνώμη μου πρέπει να είναι τουλάχιστον το 20 %) να πηγαίνει με το ποδήλατο (οπότε δε θα χρειαζόμαστε ποδηλατόδρομους) παρά να δούμε την πολιτεία να τους κατασκευάζει. Άσε που όπως πάνε τα πράγματα την κρίσιμη μάζα τη χρειαζόμαστε και για πολλά άλλα που συμβαίνουν γύρω μας!

auhopu
Εικόνα auhopu
Απών/απούσα

marlene wrote:

Που είναι λοιπόν και γιατί δεν βγαίνουν;

Αλήθεια, από πού στοιχειοθετείται το "γεγονός" ότι δε βγαίνουν? Ελλείψει στοιχείων, προσωπικά το αντιμετωπίζω σαν υπόθεση.

Η μικρή μου εμπειρία για τα τελευταία δύο χρόνια είναι ότι σε 9km roundtrip Χαλάνδρι-Μαρούσι-Χαλάνδρι κάθε μέρα βλέπω βλέπω 10~15 ποδήλατα (αναλόγως καιρού). Αν βάλουμε ένα μέσο όρο 12 ποδήλατα την ημέρα σε 24 λεπτά διαδρομής, προκύπτει ότι

...σε καθημερηνή βάση βλέπω ένα ποδήλατο κάθε 2 λεπτά σε μια ακτίνα 4.5km.

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

αν θυμαστε,το ειχα ξεκινησει εδω
http://www.podilates.gr/?q=node/6588

Η μαυρη αληθεια ειναι οτι το ποδηλατο ως βολτα ή ως πορεια,δεν εχει καμια σχεση με το ποδηλατο ως μεσο μετακινησης.
Το ποδηλατο ως μεσο μετακινησης εχει μεριδιο αγχους,αρκετα μεγαλυτερους κινδυνους,νοοτροπια οχηματος που μοιραζεται το δρομο,προσαρμοζεται στην εκαστοτε ροη της κινησης,και απαιτει μεση ωριαια ταχυτητα αναλογη με αυτη των αλλων οχηματων.
Εαν κινεισαι διαφορετικα-αυτη τη στιγμη και ελλειψει ποδηλατοδρομων- το πιθανοτερο ειναι οτι καποιος θα σε μαζεψει.

Απο κει και περα ομως,υπαρχει μια αυξητικη ταση χρονο με το χρονο,αρα νομιζω οτι πρεπει να στραφουμε σιγα σιγα ΚΑΙ στο θεμα της οδηγικης συμπεριφορας ενος ποδηλατη,δεδομενου οτι αν αυξηθουν οι ποδηλατες που κανουν αποστασεις 'εργασιας' και οδηγουν στους μεγαλους οδικους αξονες,το να περνανε πχ.με κοκκινο (οπως τους δειχνουμε ή τους παροτρυνουμε συχνα) ειναι κατι που απλα θα προσθεσει στη λιστα των τροχαιων μερικους ακομη μη υπευθυνους οδηγους,και ας ειναι συμποδηλατες.

Ελπιζω να διαψευστω,για την ακριβεια το ευχομαι.

Οι εταιριες ποδηλατων παντως,δεν προλαβαινουν να φερουν παρτιδες και φευγουν αερα.

Cascabel
Απών/απούσα

Φόβος από την απόλυτη έλλειψη ασφάλειας(κακά τα ψέματα,το να κάνεις ποδήλατο στην Αθήνα,είναι σα να πρωταγωνιστείς σε ηλεκτρονικό παιχνίδι,όπου όλοι προσπαθούν να σε σκοτώσουν-το παλικάρι,που σκοτώθηκε προ οκταμήνου στην Πανεπιστημίου,ήταν παλιός συμμαθητής μου),αίσθηση "ότι τρώω όλο το καυσαέριο στη μάπα"(μη μου μιλήστε γιά μάσκες και τρίχες- ποδήλατο σημαίνει ελευθερία,πάνω απ'όλα-δεν μπορώ να νιώθω σα να πηγαίνω σε χημικό πόλεμο,αν και περί αυτού πρόκειται) και άριστο δίκτυο συγκοινωνιών στην περιοχή όπου κατοικώ(Πλατεία Αττικής) είναι οι τρεις βασικοί λόγοι,γιά τους οποίους ποδηλατώ,πλέον,σχεδόν μόνο όταν κατεβαίνω στις Ποδηλατοπορείες.
Όταν έμενα στην επαρχία(Σπάρτη και Χίο)μετακινούμουν αποκλειστικά με το ποδήλατο.Λιγότερα αυτοκίνητα,πιό ανθρώπινο περιβάλλον,καθαρός αέρας και η χαρά του να ποδηλατείς στη φύση...

Argonaut
Απών/απούσα

marlene wrote:

Περιμένω τις φωτογραφίες για να κάνω και εδώ ενημέρωση .. Μέχρι τότε έχω αναρτήσει λεπτομέρειες για την καινούργια βόλτα.. Μπείτε στο blog να δείτε τι παίζει..

Εγω προτείνω να τα πούμε σε επόμενες συνελεύσεις για καλύτερα, στο γραπτό αρκετά τα χάνουμε ή δεν τα προσέχουμε. Marlene... Ποιό ειναι το blog? Για πες.

Σχετικά με ενημέρωση πχ σε ράδιο κλπ... και αυτά μπορούμε να τα πούμε από κοντά. Ειναι ένα μεγάλο εγχείρημα και παίζονται πολλά ανάλογα τον σταθμό κάθε φορά! όπου μπορούμε να έχουμε πρόσβαση ειναι καλό! Και ό,τι μπορέι να κάνει ο καθένας μας και όλοι μαζί ειναι καλό!! Συνεπώς ας μην περιμένουμε και από άλλους ή να ειμαστε ΟΛΟΙ απόλυτα "ευθυγραμισμένοι" για να γίνει κάτι!!!

ΜΙα πρόταση για να μπαίνει και σιγά σιγά ο κόσμος στο τρυπάκι της καθημερινής μετακίνησης, την οποία είχα γράψει και εδώ αλλα θάφτηκε (όπως λέγαμε για κάποιες προτάσεις) ειναι το BIKE TO WORK day!! Κάθε παρασκευή κλπ!!!

Περισσότερα από κοντά!!

Χαιρετώ

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Δεν διάβασα ΟΛΑ τα παραπάνω ποστς, κάποια επιλεκτικά μόνο.
Τα σχόλια μου:
1. αντίστοιχο θέμα έχει ξανασυζητηθεί στο ΦΟΡΟΥΜ. Μarlene απλώς επαναλαμβάνεις περσινά ξινά σταφύλια.
2. Οι ποδηλάτες που χρησιμοποιούν πλέον το ποδήλατο για μέσο μεταφοράς ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ τα τελευταία 3 χρόνια. Γενικά, κάθε χρόνο και καλύτερα.
3. Αν ξαφνικά όλοι οι συμμετέχοντες στην χθεσινή ποδηλατοπορεία ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΝ να μετακινούνται με ποδήλατο θα ΕΙΧΑΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Δεν υπάρχουν υποδομές, δεν υπάρχει οδηγική συνείδηση, ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ οι οδηγοί. Άρα ότι είναι να γίνει, καλόν είναι να γίνει σταδιακά.
4. Τα πράγματα στην Ελλάδα, ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ακολουθούν την εξελιχτική πορεία που διακριτικά ονομάζω "τρέχω και...κυνηγάω από πίσω...". Δεν υπάρχει πρόβλεψη ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ. Προκύπτει η ανάγκη, γίνεται ΠΟΛΥ ΠΙΕΣΤΙΚΗ, μετά κάποιος αποφασίζει ΣΤΑ ΒΙΑΣΤΙΚΑ ένα "πυροσβεστικό" μέτρο για να αποσυμφορήσει την κατάσταση. Κάτι τέτοιο γίνεται και με τους ποδηλατοδρόμους και την χρήση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς.
5. Οι podilates.gr στο παρελθόν (το γράφω για τα νέα μέλη...) είχαν διοργανώσει μια "δράση" με θέμα: Κυκλοφορώντας στην πόλη.
Μαζευτήκαμε στο Π. Αρεως και σε οργανωμένο γκρουπ δείξαμε πως κινείσαι μέσα στην κυκλοφορία, ανάμεσα στα ΙΧ, παράλληλα με την κυκλοφοριακή κίνηση της πόλης. Επίσης πιο παλιά και τώρα τελευταία και ο Κώστας από Ν. Σμύρνη, έχουν διοργανώσει μαθήματα ποδηλάτου. Στα παλιά μάλιστα είχαν δοθεί και αναμνηστικά διπλώματα "βεβαιώσεις" σε όσους κατάφεραν και έμαθαν ποδήλατο εκείνο το απόγευμα....
ϊσως θα μπορούσε να επαναληφθεί κάτι αντίστοιχο, ή να οργανωθεί κάτι που θα δώσει την ευκαιρεία σε όσους διστάζουν, να το τολμήσουν. Προσωπικά ΘΕΩΡΩ ότι η συμμετοχή σε CMR, Freeday, Halbike και τόσα άλλα που διοργανώνουν οι φίλοι εδώ μέσα (και πολλά "μπράβο" σε ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ) είναι ακριβώς αυτό. Από τη μια βλέπεις τι σημαίνει να κυκλοφορείς με ποδήλατο μέσα στην πόλη και από την άλλη δίνει στους οδηγούς την "πληροφορία" ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΑ - ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και οδηγήστε ΣΩΣΤΑ....

Αυτά τα λίγα

Argonaut
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
. Προσωπικά ΘΕΩΡΩ ότι η συμμετοχή σε CMR, Freeday, Halbike και τόσα άλλα που διοργανώνουν οι φίλοι εδώ μέσα (και πολλά "μπράβο" σε ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ) είναι ακριβώς αυτό. Από τη μια βλέπεις τι σημαίνει να κυκλοφορείς με ποδήλατο μέσα στην πόλη και από την άλλη δίνει στους οδηγούς την "πληροφορία" ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΑ - ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και οδηγήστε ΣΩΣΤΑ....

Αυτά τα λίγα

+1000

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

marlene wrote:

Γιατί το κράτος π.χ να φτιάξει ποδηλατόδρομους, αφού βλέπει ότι δεν υπάρχει κοινό στο οποίο θα μπορούσαν να απευθύνονται;

Αν σου φτιάξει το κράτος ποδηλατόδρομο θα σου (μας) φορέσει και κάποιο φόρο. Μόνο έτσι λειτουργεί το κράτος που έχουμε φτιάξει.

marlene wrote:

Οι υποδομές φτιάχνονται κατόπιν απαιτήσεως του κοινού,

Μάλλον κατόπιν απαιτήσεων των κατασκευαστικών, της αυτοκινητοβιομηχανίας κλπ κλπ. Γενικότερα οι "υποδομές" φτιάχνονται για να εξηπηρετήσουν ένα συγκεκριμένο προϊόν, αυτόν που το πουλάει και αυτόν που παίρνει τη μίζα του.

Το κράτος δεν πρόκεται να μας φτιάξει τίποτα διότι έχουν περισσότερα να χάσουν παρά να κερδίσουν. Καθήστε και σκεφτείται πόσα επαγγέλματα και πόσο χρήμα κινείται εξαιτίας της ζωής σε μια πόλη σαν την Αθήνα. Βενζίνες, έργα, ασφαλιστικές, γυμναστήρια, διαοτολόγοι, χάπια αδυνατίσματος, βιταμίνες, ψυχοφάρμακα, γιατροί και η λίστα δεν τελειώνει...

Όσον αφορά τον αριθμό των ποδηλατών, από το 2005 που ξανάρχισα π αριθμός έχει αυξηθεί πάρα πολύ. Πλέον βλέπω καθημερινά συγκεκριμένες φάτσες συγκεκριμένες ώρες στη Μεσογείων. Κούρσες, σπαστά, mtb, τα πάντα.

Μην περιμένετε από τη μια μέρα στην άλλη ούτε από τη μια χρονιά στην άλλη. Έλληνας και άσκηση δεν πάνε μαζί και δυστυχώς η αλλαγή για γίνει πρωτίστος λόγο οικονομικού ζορίσματος.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Argonaut wrote:

Εγω προτείνω να τα πούμε σε επόμενες συνελεύσεις για καλύτερα, στο γραπτό αρκετά τα χάνουμε ή δεν τα προσέχουμε. Marlene... Ποιό ειναι το blog? Για πες.

www.podilates.wordpress.com

Quote:
Σχετικά με ενημέρωση πχ σε ράδιο κλπ... και αυτά μπορούμε να τα πούμε από κοντά. Ειναι ένα μεγάλο εγχείρημα και παίζονται πολλά ανάλογα τον σταθμό κάθε φορά! όπου μπορούμε να έχουμε πρόσβαση ειναι καλό! Και ό,τι μπορέι να κάνει ο καθένας μας και όλοι μαζί ειναι καλό!! Συνεπώς ας μην περιμένουμε και από άλλους ή να ειμαστε ΟΛΟΙ απόλυτα "ευθυγραμισμένοι" για να γίνει κάτι!!!

Κοίτα.. όσοι περισσότερες ομάδες συμμετέχουν εθελοντικά σε μία καμπάνια υπέρ της μετακίνησης με ποδήλατο, τόσο πιο αποτελεσματική και μαζική θα είναι αυτή η καμπάνια. Και φυσικά τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να βρούμε χορηγούς επικοινωνίας για να παίξουν μικρά σποτάκια των 10 δευτερολέπτων, στα prime time..

Την όλη ιδέα την σκέφτομαι ως εξής:
Εκεί που ο άλλος πήζει πρωί πρωί στην κίνηση να ακούσει στο ραδιόφωνο ένα σποτάκι στο στυλ ( ενδεικτικές οι προτάσεις):

"Γιατί να πήζεις στην κίνηση αφού μπορείς να πας στην δουλειά σου με ένα ποδήλατο;"

Ή " Τώρα που η βενζίνη πήγε 1.70 ευρώ, εσύ ακόμα δεν έχεις πάρει το ποδήλατο σου;"

και στην συνέχεια κάτι στο στυλ " Επικοινώνησε με την ποδηλατική ομάδα της περιοχής σου" ή " πήγαινε στην σελίδα τάδε στο ίντερνετ"

και εκεί μπορούμε να στήσουμε μία σελιδούλα που να λέει μόνο τα απαραίτητα. Γιατί ποδήλατο, τι είδους ποδήλατο, πως το βγάζεις έξω, τι πρέπει να προσέχεις κτλ. δηλαδή συγκεντρωμένο υλικό πρώτης ανάγκης, που το έχουμε δηλαδή, ένα copy paste θα κάνουμε), σε μία στατική σελίδα μαζί με 100 links για όσους θέλουν να το ψάξουν περαιτέρω.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις πόσο πολύ μπορεί να επηρεάσει μία και μόνο πρόταση κάποιον που θα την ακούσει στο κατάλληλο μέρος την κατάλληλη στιγμή..

Quote:
ΜΙα πρόταση για να μπαίνει και σιγά σιγά ο κόσμος στο τρυπάκι της καθημερινής μετακίνησης, την οποία είχα γράψει και εδώ αλλα θάφτηκε (όπως λέγαμε για κάποιες προτάσεις) ειναι το BIKE TO WORK day!! Κάθε παρασκευή κλπ!!!

Δεν την έχω υπόψιν μου την συγκεκριμένη πρόταση, άρα προφανώς θάφτηκε. ( τι πρωτότυπο.. :P )
Γενικότερα οι κάθε είδους " ημέρες" αφιερωμένες σε εναλλακτικές μετακινήσεις δεν πολυλειτουργούν γιατί απευθύνονται σε εκείνους που ήδη έχουν ένα ποδήλατο. Οι αφίσες, τα flyers και τα ραδιοφωνικά σποτς μπορούν να χώσουν και εκείνους που δεν έχουν ποδήλατο να το σκεφτούν.

Αλλά θέλει εθελοντισμό κάτι τέτοιο. Να εγώ προσπαθώ μόνη μου να κάνω κάτι παρόμοιο εδώ στην περιοχή. Ε .. βλέπω ότι σίγουρα θα έπρεπε να βοηθάει και άλλος κόσμος. Π.χ την μία μέρα βάζω αφίσες, την επόμενη έχουν πάει και τις έχουν τσουρνέψει όλες..!! Ξανά από την αρχή ( τις πέρνουν γιατί προφανώς δεν θυμούνται το link για το blog χα χα χα ).
Ε τώρα είπα να πάω να βγάλω flyers και έχω συνεννοηθεί με τα καφέ τις περιοχής να τα σπρώξουν στον κόσμο.

Α.. τα καφέ είναι πολύ θετικά σε μία τέτοια κίνηση. Γιατί π.χ την πρώτη βόλτα την οργανώσαμε έξω από ένα καφέ και ο τύπος μας είχε και σαν πελάτες στα τραπέζια. Επίσης την έπεσα σε διάφορους καταστηματάρχες και τους είπα ότι πρέπει να βάλουν και μερικά stand για ποδήλατα. Στο στυλ.. "αφού έρχομαι και ψωνίζω εδώ, πρέπει να έχω κάπου να δένω το ποδήλατο! Άσε που αν βάλεις μερικά σταντ έξω από το μαγαζί δεν θα σου παρκάρουν τα αυτοκίνητα μπροστά στην βιτρίνα.. " ( εκεί τσίμπισαν κανονικά).

Πλάκα πλάκα ορισμένοι το σκέφτονται σοβαρά. Ειδικά εκείνοι που είναι στην παραλία.. ;)

Και έστειλα και από ένα mail στις εφημερίδες της περιοχής, ( και έχει κάμποσες από αυτές που τις μοιράζουν free) .. που ξέρεις μπορεί να φιλοτιμηθεί κανείς και να βάλει μία καταχώρηση.. ( ούτε κόπος ούτε έξοδα σε αυτό το θέμα.. :D )

Όπως και να έχει εγώ πιστεύω ότι με λίγο κόπο και λίγα χρήματα όλοι μαζί θα μπορούσαμε να έχουμε φέρει τα πάνω κάτω.

Αλλά εντάξει νομίζω ότι το κάλυψα το θέμα.

Ο Rockarolla λέει ότι αυτά είναι παλιά ξινά σταφύλια.
Τι να σου πω φίλε μου.. και για εμένα παλιά ξινά σταφύλια μου φαίνονται είναι οι τακτικές στο στυλ που χρησιμοποιούσαν ανέκαθεν τα κόμματα. Μαζικότητες και πορείες.. μια δύο φορές τον χρόνο και τον υπόλοιπο καιρό ο καθένας είναι αλλού..

Ainastros
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
αν θυμαστε,το ειχα ξεκινησει εδω
http://www.podilates.gr/?q=node/6588
Η μαυρη αληθεια ειναι οτι το ποδηλατο ως βολτα ή ως πορεια,δεν εχει καμια σχεση με το ποδηλατο ως μεσο μετακινησης.
Το ποδηλατο ως μεσο μετακινησης εχει μεριδιο αγχους,αρκετα μεγαλυτερους κινδυνους,νοοτροπια οχηματος που μοιραζεται το δρομο,προσαρμοζεται στην εκαστοτε ροη της κινησης,και απαιτει μεση ωριαια ταχυτητα αναλογη με αυτη των αλλων οχηματων.
Εαν κινεισαι διαφορετικα-αυτη τη στιγμη και ελλειψει ποδηλατοδρομων- το πιθανοτερο ειναι οτι καποιος θα σε μαζεψει.

καλό είναι να υπάρχει ένα ελεγχόμενο επίπεδο άγχους για να σε κρατά σε εγρήγορση... δεν υπερβαίνει όμως το ποσοστό άγχους, όσων μοιράζονται τον ίδιο δρόμο...αντιθέτως νομίζω πως είναι κατα πολύ μικρότερο...γιατί μπορείς να ελιχθείς ή ακόμα και να βγεις από τον δρόμο όταν χρειαστεί...πιο εύκολα...τώρα αν φοβάσαι και από πάνω... ναι το άγχος μπορεί να χτυπήσει κόκκινο...αλλά τότε γιατί να μπεις στον δρόμο...από κει και πέρα...η ροή της κίνησης δεν επιρρεάζει τόσο πολύ την ταχύτητα του ποδηλάτη ...γιατί ούτως ή αλλως ποδηλατεί στο περιθώριο του δρόμου...εκτός και αν κυνηγάς τ'αυτοκίνητα και τις μηχανές...και που να θες δηλαδή δεν γίνεται γιατί οι άκρες των δρόμων είναι σε ελεεινή κατάσταση γεμάτες λακούβες...

επειδή χρησιμοποιώ την πειραιώς αρκετά συχνά έχω παρατηρήσει πως οι πιο προσεκτικοί οδηγοί απέναντι στα ποδήλατα είναι οι οδηγοί αυτοκινήτων, οξύμωρο ε;...νταξ μαλάκες πάντα θα υπάρχουν...

τέλος θα προτιμούσα, πριν να φτιάξουν παντού ποδηλατόδρομους να φτιάξουν επιτέλους τα περιθώρια των κεντρικών δρόμων ... πέρα από την φθορά που προκαλούν σε όλα τα οχήματα και όχι μόνο στα ποδήλατα...2-3 φορές στην αρχή της γνωριμίας μου μαζί τους... για να αποφύγω τις λακούβες...παραλίγο να με μαζέψει διερχόμενο όχημα...από τότε έβαλα μυαλό... καθρέπτη και πήρα μια καλύτερη σέλα...για να περιορίσω τις παρεκτροπές...

contact