Καθημερινή Ποδηλασία στη Δανία

1 καταχώριση / 0 νέα/ο
aldro
Απών/απούσα

Facts about Cycling in Denmark

(Σχεδόν μεταφραση )

Καθημερινή Ποδηλασία στη Δανία

Η Ποδηλασία αντιπροσωπεύει το 17% του συνόλου των ταξιδιών
στη Δανία και 4% της κυκλοφορίας σε χιλιόμετρα.
Η Ποδηλασία αντιπροσωπεύει το 20% του συνόλου των ταξιδιών μετακινησης.
85% του συνόλου των ταξιδιών με ποδήλατο είναι κάτω των 5 χιλιομέτρων.
70% του συνόλου των μετακινήσεων με ποδήλατο είναι λιγότερο από 3 χιλιόμετρα. Μόνο το 2% του συνόλου των μετακινήσεων με ποδήλατο είναι μεγαλύτερο από 15 χιλιόμετρα.
Κατά μέσο όρο, οι Δανοί ποδηλατούν 1,5 χιλιόμετρα την ημέρα.
Δανοί άνδρες και οι γυναίκες ποδήλατούν σχεδόντο ίδιο. Αλλά οι γυναικες ποδηλατούν λίγο πιο συχνά (0,5 έναντι 0,46 ταξίδια ανά ημέρα), ενώ η απόσταση ποδηλασίας των ανδρών είναι ελαφρώς μεγαλύτερη
(1,80 έναντι 1,48 χιλιόμετρα)από ό, τι οι γυναίκες.
Εννέα στους δέκα Δανών αγοράσαν ένα ποδήλατο.
Το 2013, σχεδόν 500.000 ποδήλατα πωλήθηκαν στη Δανία
60.709 ποδήλατα αναφέρθηκαν κλεμμένα το 2014
18.100 ηλεκτρικά ποδήλατα πωλήθηκαν το 2013.
44% των παιδιών ηλικίας 10-16 ποδηλατούν στο σχολείο
Από το 2009, η Δανία έχει επενδύσει τουλάχιστον € 373 εκατομμύρια σε έργα ποδηλατικών υποδομών.

Ασφάλεια της κυκλοφορίας για ποδηλάτες στη Δανία

47 ποδηλάτες σκοτώθηκαν στην κυκλοφορία το 2003.

33 ποδηλάτες σκοτώθηκαν το 2013.

Το 70% των ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται οι ποδηλάτες είναι ατυχήματα στα οποία χτυπάει μόνος του ο ποδηλατης.
Σε μεγαλύτερες πόλεις το 27% του συνόλου των ποδηλατών φορούν κράνος.

Υγεία και Ποδηλασία

Για κάθε 1.200 χιλιόμετρα ποδηλασίας, ο μέσος αριθμός των ημερών αναρρωτικής άδειας μειώνεται κατά ένα.
Η περιφέρεια της πρωτεύουσας της Δανίας εκτιμά ότι έχει ένα εκατομμύριο λιγότερες μέρες ασθενείας που οφείλεται στο γεγονός ότι οι κάτοικοι της περιοχής είναι τόσο επιμελείς ποδηλάτες.

Οικονομικά οφέλη της ποδηλασίας

Για κάθε χλμ ποδηλασίας αντί οδηγησης σε ένα αυτοκίνητο, το κράτος της Δανίας εξοικονομεί 0,8 ευρώ.
Με 5,7 εκατομμύρια Δανοί να ποδήλατουν 1,5 χιλιόμετρα την ημέρα, αυτό είναι 6.840.000 ευρώ ανά ημέρα- και αυτό είναι μια συντηρητική εκτίμηση.
1 χιλιόμετρο της δανικής εθνικής οδού οχημάτων έχει κόστος έως 100 φορές περισσότερο από 1 χλμ από τη δανική εθνική οδό ποδηλάτου.

Αυτοκίνητα στη Δανία

Τέσσερις στους δέκα Δανούς αγοράσαν ένα αυτοκίνητο - το οποίο ανέρχεται συνολικά σε 2,26 εκατομμύρια αυτοκίνητα στη Δανία.
59% του συνόλου της κίνησης είναι με αυτοκίνητο. Αλλά το 38% του συνόλου των οδηγών αυτοκινήτων ονειρεύονται το ποδήλατο περισσότερο.
Από Ιανουάριο 2015 σχεδόν 3000 Δανοί κατέχουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Κοπεγχάγη (Πληθυσμός: 580.184)

Οι ποδηλάτες της Κοπεγχάγης ποδηλατούν 1.240.000 χιλιομέτρα κάθε μέρα.
56% των Copenhageners που εργάζονται ή σπουδάζουν στην πόλη, μετακινουνται με το ποδήλατο κάθε μέρα.
Η Κοπεγχάγη διαθέτει συνολικά 454 χλμ ποδηλατικές λωρίδες .
Tα στατιστικά δείχνουν ότι θα πρέπει κάποιος
να ποδήλατεί 2.800 χρόνια να εμπλακεί σε σοβαρό ατύχημα, .

...............................................................................
Στρατηγικό σχεδιο προώθησης της ποδηλασίας στην Κοπεγχάγη 2011-2025
2011-2025 Kopenhagen cycle strategy

...............................................................................

Aarhus (Πληθυσμός: 326.246)

37% όλων των ανθρώπων ποδηλατούν στο Aarhus σε καθημερινή βάση.
48% ποδηλατούν στη δουλειά κάθε μέρα.
Το Aarhus έχει συνολικά 675 χλμ λωρίδες ποδηλατων.

Odense (πληθυσμός: 197.480)

31% όλων των ανθρώπων που επισκέπτονται το κέντρο της πόλης της Οντένσε φτάνουν με ποδήλατο.
Η κυκλοφορία ποδηλάτων αποτελεί το 24% του συνόλου της κίνησης.
Odense διαθέτει περισσότερα από 545 χλμ ποδηλατικές λωρίδες .

Aalborg (Πληθυσμός: 207.805)

Η κυκλοφορία ποδηλάτων αποτελεί το 15% του συνόλου της κίνησης στο Aalborg.
Από το 2001 έως το 2012, Aalborg παρουσίασαν αύξηση 11% σε ποδηλάτες.
58.000 από όλους στο Aalborg μετακινούνται προς και από την εργασία κάθε μέρα με το αυτοκίνητο.
Οι πολίτες πιστεύουν ότι ένα 15% από αυτά τα ταξίδια θα μπορούσε να αντικατασταθεί με ποδήλατο αντ 'αυτού.

............μέχρι εδώ διόρθωσα .......................

Frederiksberg (Πληθυσμός: 103.192)

33% του συνόλου των ταξιδιών είναι με ποδήλατο στο Frederiksberg.
70% όλων των ανθρώπων στον κύκλο Frederiksberg να εργαστούν ή τον τόπο εκπαίδευσής τους μια-δυο φορές την εβδομάδα.
39% όλων των ανθρώπων σε Frederiksberg επιλέξουν το ποδήλατο ως μέσο μετακίνησης τους όταν ταξιδεύουν λιγότερο από 5χλμ.

Randers (Πληθυσμός: 96.800)

Το 2012, η ​​κυκλοφορία ποδήλατο αποτελούσε το 16% του συνόλου της κίνησης στο Ράντερς.
46% όλων των ανθρώπων στον κύκλο Ράντερς, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Το 2012, το 31% των ποδηλατών στην Ράντερς φορούσε κράνος όταν το ποδήλατο

Middelfart (Πληθυσμός: 37.857)

28% όλων των ανθρώπων στον κύκλο Middelfart καθημερινά.
25,7% όλων των ανθρώπων στον κύκλο Middelfart μια-δυο φορές την εβδομάδα
Το 2010, το 18,8% όλων των ανθρώπων στην Middelfart έτρεξε θελήματα ή έκαναν τα ψώνια τους καθημερινά με ποδήλατο.

Original

Facts about Cycling in Denmark

Kofoed & Co (12)

Everyday Cycling in Denmark

Cycling accounts for 17% of all trips in Denmark and 4% of the traffic in kilometers.
Cycling accounts for 20 % of all commuter trips.
85 % of all bike trips are under 5 km.
70% of all trips by bicycle are less than 3 km. Only 2% of all trips by bicycle are longer than 15 km.
On average, Danes cycle 1,5 km a day.
Danish men and women almost bike the same. But women cycle a bit more often ( 0.5 vs. 0.46 trips per day) while the men cycle slightly longer (1.80 vs. 1.48 km) than women.
Nine out of ten Danes own a bicycle.
In 2013, almost 500,000 bicycles were sold in Denmark
60,709 bicycles were reported stolen in 2014
18,100 electrical bicycles were sold in 2013.
44 % of all children aged 10-16 cycle to school
Since 2009, Denmark has invested at least € 373 million in cycle projects.

Traffic Safety for Cyclists in Denmark

47 cyclists were killed in traffic in 2003. 33 cyclists were killed in 2013.
70% of the accidents involving cyclists are single-cyclist accidents.
In bigger cities 27% of all cyclists wear a helmet.

Health and Cycling

For every 1,200 km cycled, the average number of sick days is reduced by one.
The Capital Region of Denmark estimates that it has one million fewer sick days due to the fact that the inhabitants of the region are such diligent cyclists.

Economic benefits of cycling

For every km cycled instead of driven in a car, the state of Denmark saves 0,8 €. With 5.7 million Danes cycling 1.5 km a day, that’s 6.840.000 € per day- and that’s a conservative estimate.
1 km of Danish highway costs up to 100 times more than 1 km of the Danish bicycle highway.

Cars in Denmark

Four out of ten Danes own a car – which amounts to a total of 2.26 million cars in Denmark.
59% of all traffic is by car. But 38% of all car drivers dream of cycling more.
As of January 2015 almost 3000 Danes own an electric car.

Copenhagen (Population: 580,184)

The cyclists of Copenhagen cycle 1,240,000 km every day.
56% of Copenhageners who work or study in the city, commute by bike every day.
Copenhagen has a total of 454 km cycle lanes.
You have to bike 2.800 years to be involved in a serious accident, statistically.

Aarhus (Population: 326,246)

37% of everyone in Aarhus cycle on a daily basis.
48% cycle to work every day.
Aarhus has a total of 675 km cycle lanes.

Odense (Population: 197,480)

31% of all people visiting the city centre of Odense arrive by bicycle.
Bicycle traffic constitutes 24% of all traffic.
Odense has more than 545 km cycle lanes.

Aalborg (Population: 207,805)

Bicycle traffic constitutes 15% of all traffic in Aalborg.
From 2001 to 2012, Aalborg experienced an 11% increase in cyclists.
58,000 of everyone in Aalborg commute to and from work every day by car. The citizens believe that a good 15% of these trips could be replaced by cycling instead.

Frederiksberg (Population: 103,192)

33% of all trips is by bicycle in Frederiksberg.
70% of everyone in Frederiksberg cycle to work or their place of education a couple of times a week.
39% of everyone in Frederiksberg choose the bicycle as their mode of transport when travelling less than 5 km.

Randers (Population: 96,800)

In 2012, bicycle traffic constituted 16 % of all traffic in Randers.
46% of everyone in Randers cycle at least once a week.
In 2012, 31% of the cyclists in Randers wore a helmet when cycling

Middelfart (Population: 37,857)

28% of everyone in Middelfart cycle daily.
25,7 % of everyone in Middelfart cycle a couple of time a week
In 2010, 18,8 % of everyone in Middelfart ran errands or did their shopping daily by bicycle.
......................................................................................

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
contact