να ετοιμαζόμαστε.....

18 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
one less car
Απών/απούσα

«Πολλές φορές τα κυβικά δεν έχουν σχέση με την εργοστασιακή αξία. Και είναι ένα θέμα που εξετάζουμε για να δούμε αν μπορούμε σε αυτό το κομμάτι της νομοθεσίας να υπάρξουν σοβαρές αλλαγές»
......ταδε έφη υφυπουργός Οικονομικών κ. Μαυραγάνης δίνοντας εξηγήσεις για τις προθέσεις του υπουργείου οικονομικών για την τροποποίηση του νόμου για την φορολογία των αυτοκινήτων.

Η ..."εργοστασιακή αξία" των ανθρώπων προσμετράται στους οικονομικούς σχεδιασμούς των επιτελείων της Ε.Ε.

Το ποδήλατο είναι και αυτό ένα αυτοκινούμενο όχημα;[πρέπει να ρωτήσουμε τον κ.Μαυραγάνη.

Οταν ..."όλοι οι πολίτες αυτής της χώρας κάνουν τιτάνιες προσπάθειες για να βγεί η πατρίδα από τον οικονομικό μαρασμό" [...ο μπάμπης του skai], οι ποδηλάτες θα μείνουν απ' έξω;;;;;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
christopanagia
Εικόνα christopanagia
Απών/απούσα

...για πολεμο ,θα μας βρουν απεναντι τους...

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

one less car wrote:
Οταν ..."όλοι οι πολίτες αυτής της χώρας κάνουν τιτάνιες προσπάθειες για να βγεί η πατρίδα από τον οικονομικό μαρασμό" [...ο μπάμπης του skai], οι ποδηλάτες θα μείνουν απ' έξω;;;;;
Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, οι ποδηλάτες και οι πεζοί κάνουν τιτάνιες προσπάθειες εδώ και μερικά χρόνια. Τώρα πια είναι καιρός να πληρώσει το Ι.Χ. το μερίδιο που του αναλογεί. Έχω κατά νου μερικά αιτήματα:

  • Τέρμα τα κλειστά μάτια στο παράνομο παρκάρισμα στα πεζοδρόμια.
  • Τέρμα το δωρεάν παρκάρισμα σε δημόσιους χώρους. Να υλοποιηθεί ελεγχόμενη στάθμευση σε όλους τους δρόμους που υπάρχει έλλειψη πάρκινγκ.
  • Τέρμα η παροχή δωρεάν πάρκινγκ Ι.Χ. σε δημόσιους ή ιδιωτικούς υπαλλήλους. Όποιος πηγαίνει με Ι.Χ. στη δουλειά πρέπει να πληρώνει για το παρκάρισμα σε τιμές αγοράς (με εισόδημα που θα έχει ήδη φορολογηθεί).
teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

Τα αυτοκίνητα όμως πληρώνουν ήδη για το παρκάρισμα τους και ονομάζεται "Τέλη κυκλοφορίας"

edit: Για το παράνομο παρκάρισμα συμφωνώ απολύτως.

GRDIM
Απών/απούσα

teofril wrote:
Τα αυτοκίνητα όμως πληρώνουν ήδη για το παρκάρισμα τους και ονομάζεται "Τέλη κυκλοφορίας"

edit: Για το παράνομο παρκάρισμα συμφωνώ απολύτως.


το να παρκάρεις στο δρόμο είναι 100 % παράνομο μου το έχουν πει 2 φίλοι δικηγόροι
αλλά κανεις δε λεει τιποτα

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

teofril wrote:
Τα αυτοκίνητα όμως πληρώνουν ήδη για το παρκάρισμα τους και ονομάζεται "Τέλη κυκλοφορίας"
Τα τέλη κυκλοφορίας είναι πάγιο τέλος που δεν εξαρτάται από τη χρήση. Είναι σαν να μου λες οτι επειδή πληρώνουμε πάγιο στη ΔΕΗ, δεν πρέπει να πληρώνουμε για τη χρήση του ρεύματος.

Τα σημεία που έγραψα παραπάνω είναι καθιερωμένα σε χώρες/πόλεις όπου προωθούν τη βιώσιμη κινητικότητα. Έχω ζήσει σε τέτοιες πόλεις, όπου για να βρεις παρκάρισμα στο δρόμο πρέπει να πληρώσεις ή να παρκάρεις μακρυά και να περπατήσεις. Το πιο δραστικό είναι η απαγόρευση σε εταιρίες να δίνουν δωρεάν πάρκινγκ, αλλά είναι πολύ λογικό: Δεν υπάρχει δωρεάν πάρκινγκ. Στην πραγματικότητα οι εταιρίες που δίνουν δωρεάν πάρκινγκ επιδοτούν τους υπαλλήλους τους που χρησιμοποιούν Ι.Χ. εις βάρος όσων δεν χρησιμοποιούν Ι.Χ. Βλέπε π.χ. πανεπιστήμια όπως η Ιατρική σχολή στο Γουδή (για να είμαι συγκεκριμένος), που έχουν μετατρέψει όλη την αυλή τους και τα πεζοδρόμια μέσα στην αυλή σε δωρεάν πάρκινγκ για τους καθηγητές. Αν ήταν αναγκασμένοι να πληρώνουν για το παρκάρισμα, περισσότεροι θα επέλεγαν άλλο μέσο μεταφοράς, θα υπήρχαν έσοδα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τη βλετίωση του χώρου και για ποδηλατικές υποδομές, κ.λ.π.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Απλά τα πράγματα.
Ας βγούν ΕΞΩ οι τροχονόμοι, να κάνουν τη ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.
Να στηθούν σε όλα τα κεντρικά κομβικά σημεία / φανάρια και να κόβουν κλήσεις για παράνομα "κόκκινα".
Ας ξεκινήσουν από κει. Πανεύκολο, κάργα προσοδοφόρο, θα βάλει μια τάξη στην άναρχη νοοτροπία του Νεο-Ελληνάρα.

Μετά να βγει η Δημοτική Αστυνομία και να κάνει πάλι τη δουλειά της. Κλήσεις για παράνομο παρκάρισμα, ειδικά σε ράμπες, πεζοδρόμους, πεζοδρόμια, παράνομη κατάληψη πεζοδρομίου (τσεκάρετε κάτι περίπτερα με πραγματική έκταση 5πλάσια της αδειοδοτημένης... χτίζουν βάζοντας ψυγεία, τεμπέλες, σταντ, διαφημιστικά κλπ.)

Αυτά και μόνο αρκούν για αρχή.
Μηδενικό κρατικό κόστος, τεράστιο οικονομικό όφελος στα δημόσια ταμεία, μακροχρόνια τεράστιο καλό στην μαλ@κί@ που μας δέρνει σαν λαό....

Ntimitris
Απών/απούσα

στην ελβετια για να κυκλοφορεις με το ποδηλατο υπαρχουν τελη που νομιζω ειναι κοντα στα 100 φραγκα το χρονο, δεν ξερω αν διαφερει απο πολη σε πολη.
.
βεβαια εκει, υπαρχει ποδηλατοδρομος παντου,
αλλα ο τσαμπας πεθανε,
οποτε διαλεχτε:
ή μπουρδελοκατασταση και τσαμπα, ή υποδομες με τελη
-αν στην μπουρδελοκατασταση μας βαλουν τελη τοτε καλα να παθουμε, δεν θα εκπλαγω γιατι δεν θα ειναι και το χειροτερο που μας εχουν κανει.
YG. και νομιζω οτι δεν εχει σχεση αν πας βουνο η πολη, τα 100 πρεπει να τα εχεις δωσει
ΥΓ2. μια διευκρινιση, το μας δεν παει στην εννοια "ποδηλατες", αν υπαρχει κατι τετοιο, αλλα στην εννοια ελληνες ή ατομα που ζουν στην ελλαδα.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

ntimitris wrote:
στην ελβετια για να κυκλοφορεις με το ποδηλατο υπαρχουν τελη που νομιζω ειναι κοντα στα 100 φραγκα το χρονο, δεν ξερω αν διαφερει απο πολη σε πολη.
.

Από που έχεις αυτή την πληροφορία;;
Παλαιότερα υπήρχαν στην Ελβετία "τέλη κυκλοφορίας" συνδυασμένα όμως με υποχρεωτική ασφάλιση ποδηλάτου και ποδηλάτη, που κόστιζε μόλις 5 ελβ.φράγκα το χρόνο. Καταργήθηκε όμως ως ασύμφορο , γραφειοκρατικό και μη εφαρμόσιμο.

Οσο για

ntimitris wrote:

.
βεβαια εκει, υπαρχει ποδηλατοδρομος παντου,
αλλα ο τσαμπας πεθανε,
οποτε διαλεχτε:
ή μπουρδελοκατασταση και τσαμπα, ή υποδομες με τελη

είναι άτοπη παρατήρηση, διότι οι υποδομές για το ποδήλατο γίνονται ακριβώς για να υπάρχουν κέρδη - πρόκειται για επενδύσεις που αποφέρουν τεράστια ποσά στα ταμεία που σχετίζονται με την υγεία, την παραγωγικότητα, τις υποδομές, κλπ κλπ.

Ntimitris
Απών/απούσα

λαχαντιτζει
ειναι τελη με μορφη ασφαλισης οπως ανφερεις,
δεν το εχω ακουσει καπου το εχω δει με τα ματια μου,
μενω 2 με 3 μηνες το χρονο εκει
στα ποδηλατακια αν προσεξεις καλα υπαρχουν σηματακια κολλημενα σαν αυτα που βαζαμε στα αυτοκινητα,
το αποκλειω να τεθηκε θεμα γραφειοκρατειας γιατι απλα δεν υπαρχει, αλλα τους εχω ικανους μεσα στην απεραντη υπαρβολη τους να ειπαν κατι τετοιο,
-παντως τωρα που μιλαμε ισχυει αυτη η ασφαλιση-τελη,
.
για το θεμα των υποδομων αφησε με να διαφωνησω,
οταν το κρατος, μου παρεχει κατι, δεν θεωρω κακο να πληρωνω λογικη τιμη (αναλογα ειδσοδηματος χωρας κτλ) για αυτη την παροχη,
ανεξαρτητα αλλων κερδων αν και πρεπει να κανουμε αναλυση για δουμε τι κερδιζω τι χανω
-βεβαια ζουμε στο κρατος του > οποτε ισως εχεις δικιο,
-το θεμα ειναι το κρατος εδω ζητα παραλογα πραγματα και ο πολιτης αρνειται να πληρωσει και τα λογικα,
ετσι μαθαμε, δεν φταιμε εμεις

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

1.Τα σηματάκια που έχεις δει είναι προφανώς παλιά. Ειχαν μάλιστα βγάλει και σηματάκια αποχαιρετισμού του μέτρου, διότι χωρίς την υποχρεωτική ασφάλιση των 5 φράγκων θα έπρεπε στο εξής ο ποδηλάτης να έχει ιδιωτική ασφάλεια
velo

2.Οσο για τις υποδομές... δεν σου παρέχει κανείς τίποτα - πληρώνεις φόρους ξανά και ξανά σε κάθε δυνατή μορφή και οι φόροι αυτοί μετατρέπονται σε κοινωφελή ή δημόσια έργα. Θεωρητικά για τη χώρα μας, και κυριολεκτικά για τις άλλες.
3.Το κίνημα δεν πληρώνω, δεν δημιουργήθηκε επειδή ο κόσμος θέλει να ζει τζάμπα, αλλά επειδή ο έλληνας πολίτης (τουλάχιστον όσοι είναι νομοταγείς - αλλά και έμμεσα όλοι) έχει χρυσοπληρώσει χιλιάδες φόρους χωρίς να βλέπει έργα, παρά μόνο παραγεμισμένες τσέπες εργολάβων, πολιτικών και εμπλεκομένων.
4.Για τα κέρδη που αποφέρει το ποδήλατο, η λεγόμενη "βιώσιμη ανάπτυξη" και τα συναφή έχουν ήδη γίνει πάρα πολλές μελέτες και αναλύσεις.

Ntimitris
Απών/απούσα

δεν μιλαω για σηματακια μοδας, αλλα ημερομηνιας πχ 2011 2012 2013
θα ρωτησω και σημερα το βραδυ και θα σου πω, καθως συγγενης οσο δεν παει αλλο, μενει εκει μονιμα, αν και ειμαι σχεδον σιγουρος για το ποσο κοντα στα 100 φραγκα το χρονο.
..
Υγ αν και δεν θελω να μπω παλι σε ατερμονες συζητησεις για αυτο και ειναι το τελευταιο σχολιο μου πανω σε αυτο
Υποδομη για εμενα ειναι να φτιαξω αθλητικη εγκατασταση πχ ενα κολυμβητηριο, και με μια συμμετοχη να την χαιρεται ο κοσμος, οχι να κολυμπαω μεσα τζαμπα, ημουν ξεκαθαρος οτι την μπαλα την εχει χασει και το κρατος και εμεις που ακομα και στα λογικα τσιναμε
- αδιαφορω παντελως για κινηματα στυλ δεν πληρωνω, γιατι οπως παντα απο εκει που λες ξεκινησαν, στο στυλ ζωης που μας κατεστρεψε εφτασαν, να σου θυμισω οτι κατεβηκαν σαν κομμα, με ονομα δεν πληρωνω
στην ελλαδα,
που το > προβλημα ειναι η φοροδιαφυγη,
σου φαινεται λογικο?
αλλα ακομα και λογικο να σου φαινεται ασε με να διαφωνω στο οτι μονο τα αδικα τελη τους ενοιαξαν και οτι ολοι αυτοι ηταν συνεπεις στις υποχρεωσεις τους
-Για το τελευταιο, ασε με να εχω επιφυλαξεις σε μια τυχον εφαρμογη στην ελλαδα
αν εδω σου φτιαξω ποδηλατοδρομο, που αυτοματως ο δρομος των αυτοκινητων μειωνεται σε πλατος, εισαι σιγουρη οτι ενεργειακα τα ακινητοποιημενα αυτοκινητα δεν θα αυτξησουν τις εκπομπες? γιατι μιας και ξερεις τοσα πολλα απο ελβετια, θα εχεις δει οτι εξαιτιας των 2 λωριδων ποδηλατοδρομου ανα κατευθυνση και των 2 λωριδων τραμ ανα κατευθυνση, μενει μια στενη λωριδα για τα αυτοκινητα, που εγω με τα ποδια κινουμουν πιο γρηγορα απο αυτα για αποσταση 4 χιλιομετρωνμ
ειναι μονιμα ακινητοποιημενα, στο ποδηλατο δεν εχουν στραφει ολοι, συνεχιζουν με αυτοκινητο αρκετοι
+ παρα την απουσια τρομερου πρωταθλητισμου, ειναι ολοι αθλητες, οταν λεω ολοι, το εννοω, ξυπνανε απο τις 6 για να κολυμπησουν να τρεξουν, να κανουν ποδηλατο, και παντα σε αγωνιστηκους ρυθμους, οχι καβλαντας ποδηλαταδας, και μετα πανε δουλεια, για να κανουν αλλο αθλημα μετα το τελος της δουλειας
Εχεις την εντυπωση οτι ο πρωτος στην παιδικη παχυσαρκια λαος, ο δευτερος σε παχυσαρκια στον κοσμο πισω απο τα αμερικανακια( δεν ξερω αν τα περασαμε) θα παρατησει το αυτοκινητο οταν δεν το εχει κανει ενας τοσο αθλητικος λαος, οσο οι ελβετοι? και οταν οι υποδομες ειναι ολες στα ποδια τους με λογικα κοστη για τους μισθους τους? ΕΙναι συνθετο το θεμα, δεν ειναι πεταω μια ερευνα στο ταδε κρατος και τελειωσα, ΣΟυ λεω δεν ειμαι τοσο σιγουρος, και οτι το θεμα εχει πολλες μεταβλητεςμ οχι οτι ισχυει το ετσι ή το αλλιως, δεν ασχολουμαι ιδιαιτερα με αυτα τα θεματα καθως δεν συνδικαλιζω με αφορμη το ποδηλατο, την αεροβια ασκηση μου κανω, και προσπαθω καποια πραγματα να τα κρινω με το δικο μου μυαλο

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

τα ποδηλατικά τέλη κυκλοφορίας είναι ανά ποδηλάτη ή ανά ποδήλατο?

Ntimitris
Απών/απούσα

retarded_crew wrote:
τα ποδηλατικά τέλη κυκλοφορίας είναι ανά ποδηλάτη ή ανά ποδήλατο?
λοιπον μιλησα με ελβετια μολις τωρα και ρωτησα καποια πραγματα:
1)γενικα δεν υπαρχει κρατος δικαιου, αλλα το κρατος σε υποχρεωνει αν μεινεις μονιμα ή για μεγαλη περιοδο ,να κανεις ιδιωτικη ασφαλεια στα θεματα υγειας
κατι παρομοιο ισχυει και για τα ποδηλατα
-παμε στα σιγουρα:
_να παρεις ποδηλατο και να κυκλοφορησεις ετσι, εισαι παρανομος
_το συνολικο ποσο με το οποιο εισαι καλυμενος ειναι πανω κατω 100 φραγκα το χρονο, ειτε για βουνο ειτε για θαλασσα
_αν παρεις ποδηλατο πρεπει να γινει μια ασφαλεια αστικης ευθυνης αν δεν προυπηρχε και μια ασφαλεια ποδηλατου, συνηθως αυτες μπαινουν πακετο μαζι με την ασφαλεια υγειας, για αυτο το ποσο ειναι λιγο δυσκολο να ειπωθει ακριβως, αυτα σε υποχρεωνει το κρατος να τα κανεις σε ιδιωτες
Περι ποδηλατου η ποδηλατη, δεν γνωριζε με σιγουρια το ατομο που μιλησα να με κατατοπισει, ισως επανελθω αλλη μερα, αλλα μου ειπε και για πιθανοτητα ασφαλισης παραπανω απο ενα ατομου, οποτε ισως γινεται στο οχημα, για αυτο ειπα οτι ειναι κατι σαν τελη-ασφαλεια πχ εγω στα νοικιαζομενα δεν πληρωσα τιποτα αλλο περα απο το ποδηλατο

one less car
Απών/απούσα

Εχω την εντύπωση ότι έχουμε όλοι μας [πλήν εξαιρέσεων]κωλυμένο στο μυαλό μας ότι: όοοοοοτι γίνεται σε κάποιες Ευρωπαικές [ή απλά αυτό που λέμε προηγμένες χώρες] είναι και το σωστό.
Ειδικά για το ποδήλατο και την ποδηλατική κίνηση στην Ε.Ε.και γενικά στον δυτικό κόσμο, ακολουθείτε η πολιτική που ακολουθείτε και για όλα τα άλλα. Οι ποδηλάτες, από πολίτες που κινούνται με τον συγκεκριμένο τρόπο πρέπει να γίνουν πελάτες που κινούνται με τον συγκεκριμένο τρόπο και γι' αυτό ωφείλουν να πληρώσουν το κάτι παραπάνω γιά να έχουν τα δικαίωματα που ούτως ή άλλως θα έπρεπε.
Δεν χρωστάμε σε κανένα κράτος, κυβέρνηση, ή ιδιοκτήτη κράτους [βλέπε τράπεζες] την ασφάλεια μας ούτε το δικαίωμά μας να κινούμαστε στους κοινόχρηστους χώρους που λέγονται δρόμοι και είναι τέτοιοι [κοινόχρηστοι]πριν την διαμόρφωση κρατών, κυβερνήσεων και πάσης φύσεως οικονομικών και άλλων νταβατζήδων.
Ας κρατήσουμε το ποδήλατο ως το σύμβολο της ελεύθερης μετακίνησης, της ελεύθερης ζωής των φτωχών ανθρώπων, που με αυτό το απλό-φτηνό εργαλείο κατάφεραν να καλύπτουν αποστάσεις χωρίς έξοδα πολλά, με αυτονομία.

Ntimitris
Απών/απούσα

ποιος μιλησε για σωστο ή λαθος??
το τι συμβαινει λεμε ή προσπαθουμε να πουμε.
Αυτο μονο δεν ειχα ακουσει ακομα, οτι θεωρω οτι γινεται στον δυτικο κοσμο σωστο, ηταν καλο.
Παντως, συγγνωμη κιολας αν σας πειραξε που εξεφρασα οτι δεν εχω προβλημα να βοηθησω χρηματικα μια υποδομη, ενος σωστου κρατους, που θα χρησιμοποιηουσα.
.
Τωρα για τις σημαιες κτλ ελεος παιδια σταματηστε να κανετε τον τσε επειδη καβαλατε ενα ποδηλατο,
οσο το ποδηλατο το βλεπετε ως μεσο αντιδρασης και δηλωσης
και οχι ως μεσο μεταφορας και αθλησης η επικοινωνια μας θα ειναι αδυνατη

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Ακριβώς αυτό @ntimitris είναι το θέμα της "βινιέτας" που υπήρχε έως το 2012. Πλήρωνες 5 φράγκα και είχες ασφάλιση για το ποδήλατό σου άσχετα από το τι ασφάλιση είχες γενικότερα ως πολίτης.
Οταν την κατήργησαν, έπρεπε για να το ασφαλίσεις, είτε να το ενσωματώσεις στην ήδη υπάρχουσα ασφάλειά σου (που στα περισσότερα κράτη είναι υποχρεωτική) είτε να κάνεις κάποια ειδική για το ποδήλατό σου (νομίζω περιλαμβάνει και ασφάλεια κλοπής), που σε κάθε περίπτωση προφανώς κοστίζει περισσότερο απο τα 5 φρ. το χρόνο.
Τα 100 φράγκα που αναφέρεις αφορά στο ποσό κάλυψης της ασφάλειας και όχι στο κόστος. Το κόστος καθορίζεται πλέον από τις εκάστοτε ασφαλίσεις.
Σε άλλες χώρες (μόνο εκτός Ευρώπης) που έχουν προσπαθήσει να βάλουν πινακίδες στα ποδήλατα (σε μορφή μικρού αυτοκόλλητου)για να υπάρχει δήθεν (;) ταυτοποίηση σε περίπτωση κλοπής, το μέτρο δε λειτούργησε διότι το κόστος ελέγχου πλαστών αυτοκόλλητων, δημιουργίας συστημάτων και προγραμμάτων υποστήριξης του μέτρου, και κυρίως λόγω της μη συμμόρφωσης των ποδηλατιστών προς τας διατάξεις , ήταν δυσανάλογο προς τα κέρδη.

lefkal
Εικόνα lefkal
Απών/απούσα

Άποψη μου είναι ότι δε πρόκειται να γίνει τίποτα για τα ποδήλατα ούτε φόρος ούτε υποχρεωτική ασφάλιση ούτε τίποτα.

(Πάντως αν βάλουν σε ΟΛΟΥΣ τους δρόμους ποδηλατολωρίδα διακρητή και προστατευμένη από τα μηχανοκίνητα οχήματα θα δεχόμουν να υπάρχει υποχρεωτική ασφάλιση με ένα λογικό ποσό)

contact