To πράσινο κύμα ποδηλάτων στην Κοπεγχαγη

1 καταχώριση / 0 νέα/ο
aldro
Απών/απούσα

Tα Πράσινα κύματα της Κοπεγχάγης

(Mετάφραση)
Η πόλη της Κοπεγχάγης εφάρμοσε το πρώτο Πράσινο Κύμα για τους ποδηλάτες πίσω στο 2007 για την αρτηρία Nοrrebrogade και, από τότε, η ιδέα έχει εξαπλωθεί και σε άλλες μεγάλες αρτηρίες της πόλης.
Η ιδέα είναι απλή.
Συντονίζει τα φανάρια για τους ποδηλάτες, έτσι ώστε αν οδηγούν με ταχύτητα 20 χλμ / ώρα, θα εχουν το πράσινο φως σε όλη τη διαδρομή μέσα στην πόλη το πρωί την ώρα αιχμής. Το κύμα αντιστρέφεται το απόγευμα, ώστε οι χρήστες ποδηλάτου να μπορούν να ρέουν ομαλά στο σπίτι,

Τα 20 χλμ/ώρα αποφασίστηκε ως ταχύτητα, προκειμένου να βελτιωθεί η ροή της κυκλοφορίας των ποδηλάτων. Η μέση ταχύτητα των χρηστών ποδηλάτων στην Κοπεγχάγη είναι περίπου 16 km / h. Ένα κύμα 20 χλμ/ώρα πιέζει κάποιους να παν λίγο πιο γρήγορα, αλλά επίσης ενθαρρύνει τους ταχύτερους ποδηλάτες να επιβραδύνουν έτσι ώστε να επωφεληθούν από τα πράσινα φώτα. Η ώρα αιχμής για τους ποδηλατόδρομοι είναι έντονη στην Κοπεγχάγη και όσοι ποδηλατουν με υψηλές ταχύτητες κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό όσον αφορά την ασφάλεια και, σχεδόν το πιο σημαντικό, την αντίληψη της ασφάλειας.

Όπως είναι τώρα, το πράσινο κύμα είναι στη θέση του για Nοrrebrogade, Amagerbrogade, τμήματα της Οsterbrogade και κατά μήκος Farimagsgade.

Η πόλη αυτή τη στιγμή δοκιμάζει ένα πιλοτικό έργο που περιλαμβάνει ένα σύστημα ανίχνευσης για Οsterbrogade. Πράσινο Κύμα 2.0. Θα εντοπίσει τους χρήστες ποδηλάτου που πλησιάζουν σε μία διασταύρωση. Αν υπάρχουν πέντε ή περισσότεροι πολίτες που ποδηλατούν περίπου μαζί, το φως θα παραμείνει πράσινο μέχρι να περάσουν.

Με δεδομένη την φύση της ποδηλασίας στην Κοπεγχάγη ως το συνηθισμένο τρόπο μεταφοράς, σπάνια θα δείτε ποδηλατικούς υπολογιστές στα ποδήλατα. Ούτε οι άνθρωποι έχουν την παραμικρή ιδέα για το πόσο μακριά θα οδηγήσουν ή πόσο γρήγορα θα πάνε. Οι περισσότεροι άνθρωποι ξέρουν πόσο καιρό παίρνει για να παν από το σημείο Α στο σημείο Β του τους .Δεν χρειάζονται λύση υψηλής τεχνολογίας για να χτυπήσουν το πράσινο κύμα. Εάν κανετε ποδηλατώντας το ίδιο δρομολόγιο καθημερινά, μπορείτε να μάθετε γρήγορα το ρυθμό του από τα φώτα και, όσον αφορά το πράσινο κύμα, μπορείτε να μάθετε διαισθητικά πόσο γρήγορα θα πρέπει να πηγαίνετε. Σε ώρες αιχμής υπάρχει το πρόσθετο πλεονέκτημα της ψυχολογίας αγέλης. Ένα σωρό άνθρωποι κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση με την ταχύτητα που απαιτείται για να χτυπήσουν τα πράσινα φώτα και αυτό είναι ένα φαινομενο που κοινοποιείται υποσυνείδητα.

Υπάρχουν, ωστόσο, κάποιες ενδιαφέρουσες λύσεις για την καθοδήγηση των χρηστών ποδηλάτου κατά μήκος ορισμένων τμημάτων του Πράσινου Κύματος. Κατά κανόνα είναι μαζί σε μακρυά μερη χωρίς διασταυρώσεις. Σε αυτά τα τμήματα, το "κοπάδι" απλώνεται με βάση τις διαφορετικές ταχύτητες των ατόμων. Είναι εύκολο να χάσεις τότε την αίσθηση της απαραίτητης ταχύτητας 20 χλμ/ώρα που απαιτείται για να κρατήσει το surfing στο κύμα.

Οriginal

The Green Waves of Copenhagen
Spring Sunshine 04

The City of Copenhagen established the first Green Wave for cyclists back in 2007 on Nørrebrogade and, since then, the concept has spread to other major arteries in the city. The idea is simple. Coordinate the traffic lights for cyclists so that if they ride at a speed of 20 km/h, they will hit green lights all the way into the city in the morning rush hour. The wave is reversed in the afternoon so bicycle users can flow smoothly home, too.

20 km/h was decided upon as the speed in order to improve the traffic flow of bicycles. The average speed of bicycle users in Copenhagen is about 16 km/h. A wave of 20 km/h encourges some to go a bit faster but it also encourages the faster cyclists to slow down in order to benefit from the green lights. The rush hour on the cycle tracks is intense in Copenhagen and speed demons do more harm than good regarding safety and, almost more importantly, perception of safety.
Copenhagen Rush Hour
As it is now, the Green Wave is in place on Nørrebrogade, Amagerbrogade, parts of Østerbrogade and along Farimagsgade.

The City is currently testing a pilot project involving a detection system on Østerbrogade. Green Wave 2.0. It will detect bicycle users approaching an intersection. If there are five or more cycling citizens roughly cycling together, the light will stay green up ahead until they pass.

Given the mainstream nature of cycling in Copenhagen, you rarely see cycling computers on bikes. Nor do people have any idea of how far they ride or how fast they go. Most people know how long it takes to get from their A to their B. You don't need an on board tech solution to hit the Green Wave. If you cycle the same route everyday, you quickly learn the rhythm of the lights and, regarding the Green Wave, you learn intuitively how fast you should be going. In the rush hour there is the added benefit of herd psychology. A whole bunch of people are heading in the same direction and the speed needed to hit the green lights is seemingly communicated subliminally.

There are, however, some interesting solutions for guiding bicycle users along certain stretches of the Green Wave. As a rule they are along longer stretches without intersections. On these stretches, the herd spreads out based on the varying speeds of the individuals. It's easy to lose the sense of the necessary 20 km/h required to keep surfing the wave.

..............................................................

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
contact