Σάββατο 22/9 - Η Πανεπιστημίου χωρίς ΙΧ

17 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
podilat-iss-es
Εικόνα podilat-iss-es
Απών/απούσα

αφίσα

Σάββατο 22 Σεπτέμβρη
Η Πανεπιστημίου κλείνει για τα αυτοκίνητα
Ξένιαστο περπάτημα - ποδήλατο - skates - παιχνίδια και εργαστήρια
(μεταξύ άλλων:
μαθήματα συντήρησης και επισκευής ποδηλάτου
παιχνίδια με ποδήλατο
για παιδιά)

12-5.00 το όνειρο μιας πεζοδρομημένης Πανεπισημίου
7.00-... πάρτυ στην πλ. Ομόνοιας

Ο χάρτης των δραστηριοτήτων

χάρτης

Το event εντάσσεται στα πλάισια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Βιώσιμης Μετακίνησης. Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.podilates.gr/node/24942

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Ainastros
Απών/απούσα

δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο για να πεζοδρομηθεί, χωρίς να φρακαρουν οι γύρω δρόμοι..σκοπός τους είναι φτιαχτεί πριβέ φαν-παρκ για τους κατοίκους των βορείων προαστείων..με καταφετέριες ζαχαροπλαστεία και φαγάδικα...όπου έχει γίνει πεζοδρόμηση τα εμπορικά ήταν τα πρώτα που κλείσανε..και ας κυρηττει το ίδρυμα Ωνάση πως προσπαθεί να τονώσει πάνω απόλα την επιχειρηματικότητα..τώρα για τους ποδηλατες όλοι ξέρουμε πια που μας έχουν γραμμένους..εκτός από τα δυο σας..

και το σημαντικότερο.. είναι μεγαλη ξεφτιλα να βρίσκεται η χώρα σε τέτοια κατασταση και μερικοί να κάνουν απροκάλυπτα μπίζνες στις πλάτες όλων μας..

και για να μην ξεχνάμε για ποιους δουλεύουν ο δήμος και τα υπουργεία.. και όχι μόνο γιαυτή την πεζοδρόμηση..

aldro
Απών/απούσα

Ainastros wrote:
όπου έχει γίνει πεζοδρόμηση τα εμπορικά ήταν τα πρώτα που κλείσανε..
. Δηλαδη στην Ερμού δεν έχει εμπορικά μαγαζιά :

Ainastros
Απών/απούσα

έχει άλλά όχι τόσα όσα είχε..
και δεν είναι μόνο η ερμού και στον πειραιά τα ίδια..
βάλε και την κρίση μέσα θα τα δώσουν όσο όσο..στις πολυθεθνικές..

αλλά δεν είναι αυτό το σημαντικό ..

aldro wrote:
Ainastros wrote:
όπου έχει γίνει πεζοδρόμηση τα εμπορικά ήταν τα πρώτα που κλείσανε..
. :
Δηλαδη στην Ερμού δεν έχει εμπορικά μαγαζιά

themis
Απών/απούσα

Μα τί λες;

Όπου έχει γίνει πεζοδρόμηση τα εμπορικά αυξήθηκαν ή τουλάχιστον διατηρήθηκαν. Βλ. Αγίου Μάρκου, Ευαγγελιστρίας, Αιόλου, Μοναστηράκι, Ψυρρή για Αθήνα, Αριστοτέλους, Ναυαρίνου για Θεσσαλονίκη, όλο το ιστορικό κέντρο του Ηρακλείου, κ.ο.κ.

Αλλά για τα εμπορικά είναι η πρεμούρα που βγάζουν τις πραμάτειες τους έξω; Ή για τις καφετέριες που μετατρέπουν σε ΤΡΑ-πεζόδρομους; Οι πεζοδρομήσεις θα πρεπε να γίνονται για τους πεζούς και τα ήπια μέσα όπως τα ποδήλατα. Όπως παντού στον σύγχρονο κόσμο.

Ότι οι δήμοι και οι κυβερνήσεις σκοτίστηκαν για τους πεζούς και την υγεία των πολιτών κι ότι πίσω απ αυτά πάντα κρύβονται λαμογιές κάθε είδους, συμφωνώ. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πολεμήσω ή απαξιώσω την πεζοδρόμηση, αλλά όσο μπορούμε να ελέγξουμε τις λαμογιές.

Οπότε μην πυροβολείς τον λάθος στόχο και μάλιστα με ανακρίβειες ("όπου έχει γίνει πεζοδρόμηση τα εμπορικά ήταν τα πρώτα που κλείσανε").

Θέμης

Ainastros
Απών/απούσα

..βασικά εσάς σας έπιασε πρεμούρα για τα εμπορικά..και δεν είναι αυτή η ουσία των όσων έγραψα..
...εδώ οι ίδιοι oi έμποροι λες να θέλουν να βγάλουν τα μάτια τους/..στην ερμού η αξία τους έχει πέσει ήδη στο μισό....ασφαλώς και όχι αποκλειστικά λόγω της πεζοδρόμησης..αλλά μη μας λέτε ότι με τη πεζοδρόμηση θα ενισχύθεί ο εμπορικός κόσμος..mall θέλουν να φτιάξουν και καφετέριες..

δεν είμαι ενάντια στις πεζοδρομήσεις..είμαι εναντια σαυτές που δεν γίνονται για το κοινό καλό...αλλά που αφορούν λίγους, για να κονομήσουν λιγότεροι..και αν συμβεί τελικά η πεζοδρόμηση με τα σχεδια που υπάρχουν.. όλο το κόστος θα το υποστούν οι γύρω γύρω ήδη υποβαθμισμένες περιοχές..και στην τελική γιατί να μην πεζοδρομηθούν μικρότερες και περισσότερες αρτηρίες για ναναβαθμιστουν κιόλας .. αλλά δεν το θέλουν αυτό θέλουν να φτιάξουν μόνο τη βιτρινα.. όπως έγινε και με τους ολυμπιακους..

themis wrote:
Μα τί λες;

Όπου έχει γίνει πεζοδρόμηση τα εμπορικά αυξήθηκαν ή τουλάχιστον διατηρήθηκαν. Βλ. Αγίου Μάρκου, Ευαγγελιστρίας, Αιόλου, Μοναστηράκι, Ψυρρή για Αθήνα, Αριστοτέλους, Ναυαρίνου για Θεσσαλονίκη, όλο το ιστορικό κέντρο του Ηρακλείου, κ.ο.κ.

Αλλά για τα εμπορικά είναι η πρεμούρα που βγάζουν τις πραμάτειες τους έξω; Ή για τις καφετέριες που μετατρέπουν σε ΤΡΑ-πεζόδρομους; Οι πεζοδρομήσεις θα πρεπε να γίνονται για τους πεζούς και τα ήπια μέσα όπως τα ποδήλατα. Όπως παντού στον σύγχρονο κόσμο.

Ότι οι δήμοι και οι κυβερνήσεις σκοτίστηκαν για τους πεζούς και την υγεία των πολιτών κι ότι πίσω απ αυτά πάντα κρύβονται λαμογιές κάθε είδους, συμφωνώ. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πολεμήσω ή απαξιώσω την πεζοδρόμηση, αλλά όσο μπορούμε να ελέγξουμε τις λαμογιές.

Οπότε μην πυροβολείς τον λάθος στόχο και μάλιστα με ανακρίβειες ("όπου έχει γίνει πεζοδρόμηση τα εμπορικά ήταν τα πρώτα που κλείσανε").

Θέμης

gtasul
Απών/απούσα

...έχω με τον αίναστρο για το θέμα. Νομίζω ότι η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου δεν είναι σωστό μέτρο, και θα πνίξει αντί να βοηθήσει το κέντρο. Είναι μια τεράστια αρτηρία με πέντε λωρίδες, η μοναδική, που εξυπηρετεί μεγάλο όγκο αυτοκινήτων, και αν πεζοδρομηθεί η επιβάρυνση των γύρω δρόμων θα είναι τεράστια. Δεν είμαι εναντίον της δράσης, ίσα ίσα έχουμε ανάγκη από τέτοιες, αλλά νομίζω ότι το συγκεκριμμένο αίτημα δεν είναι σωστό.

cdouvis
Απών/απούσα

ας μην τα μπλέκουμε. Η εκδήλωση γίνεται για την Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο, όχι για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου. Υποθέτω ότι είμαστε όλοι εναντίον της
κατάχρησης του ΙΧ, ή όχι;

το ότι επιλέχτηκε η εκδήλωση να γίνει στην Πανεπιστημίου είναι σύμπτωση, ίσως του χρόνου να γίνει αλλού. Αν θελετε να μιλήσετε για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, για να κρατήσουμε αυτό το θρεντ εντός νοήματος, ανοίξτε ένα άλλο ή συνεχίστε ένα απο τα πολλά που έχουν ήδη ανοιχτεί

πάντως οι ανησυχίες σας είναι εντελώς αβάσιμες. Θα βρέιτε μερικές βασικές απαντήσεις στο site της περσινής εκδήλωσης στην Πανεπιστημίου: "Γιατί όλα αυτά"

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Κάτι θέλεις να πεις αλλά κάπου τα μπλέκεις.

Η Ερμού είναι ένα μπουρδέλο στο κέντρο της Αθήνας,
αποτυχημένο εξ' αρχής λόγω θέσης. Έχει φασαρία,
βρωμιά, ζέστη, κλεισούρα, τσιμέντο και κάθε
καρυδιάς καρύδι να περιφέρεται. Ο δρόμος είναι
απλά ένα πέρασμα και η όποια "ζωή" σχετιζόταν
με την κατανάλωση.

Για να πετύχει μια πεζοδρόμηση πρέπει η περιοχή
να δίνει κίνητρα στους πεζούς. Πρέπει να τους
προσφερει ηρεμία, (σχετική) ησυχία, πράσινο,
παγκάκια και χώρο. Πρέπει δηλαδή να γουστάρεις
να πας διότι ξέρεις ότι θα χαλαρώσεις θα ηρεμήσεις
και θα δεις λίγο ουρανό.

Η Πανεπιστημίου έχει το πλεονέκτημα του χώρου αλλά
έχει το μειονέκτημα της υπερβολικής φασαρίας καθώς
στους γύρω δρόμους θα γίνεται χαμός. Η όποια πεζο-
δρόμηση, για να έχει νόημα, θα πρέπει να περιλαμβάνει
και γύρω δρόμους ώστε να δημιουργηθεί μια περιοχή
ηρεμιάς.

ath.nasi
Εικόνα ath.nasi
Απών/απούσα

Συγγνώμη, αλλά την Ερμού δεν τη βρίσκω μπουρδέλο, ούτε θεωρώ πως είναι τόσο αρνητικό ένας πεζόδρομός να είναι κυρίως πέρασμα και να σχετίζεται με την κατανάλωση· πεζόδρομος είναι (δρόμος για πεζούς) και όχι πλατεία.
Μ’ερος τού «τσιμέντου» και τής κλεισούρας προέρχεται από εξαιρετικά κτήρια, καθώς επίσης, η βρωμιά και τα «καρύδια από κάθε καρυδιά» φαινόμενα καθολικά.

Για ‘μένα, η κατάσταση είναι απείρως καλύτερη από τότε που υπήρχε αφετηρία λεωφορείων στην Καπνικαρέα, και τα λεωφορεία στάθμευαν επάνω στα πεζοδρόμια.

Ελπίζω επίσης κάποτε, να πεζοδρομηθεί και η Πανεπιστημίου, και οι γύρω δρόμοι, και όλο το Ιστορικό Κέντρο!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... απλό είναι...
δεν θέλει πολύ μυαλό.
ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ Το συγκεκριμένο θέμα.
..
..
δεν είναι ούτε το κατάλληλο σημείο ούτε η κατάλληλη χρονική στιγμή.
ΕΛΕΟΣ.

gtasul
Απών/απούσα

... δεν είναι εδώ το κατάλληλο μέρος, και δρα και αρνητικά προς την δράση την οποία την θεωρώ θετική. Θα τα πούμε κάτω λοιπόν. :)

Ainastros
Απών/απούσα
bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Κάθε δρόμος έχει διαφορετική "προσωπικότητα" διαφορετικό χαρακτήρα. Δεν μπορούμε να φέρουμε ως παράδειγμα την Ερμού για το αν θα πρέπει ή όχι να πεζοδρομηθεί η Πανεπιστημίου και οποιοσδήποτε άλλος δρόμος. Η Ερμού ανέκαθεν ήταν εμπορικός δρόμος, μιλάμε για το κέντρο της Αθήνας. Αναψυχή στην περίπτωση της Ερμού είναι το γεγονός ότι μπορείς να περπατήσεις ανέμελα χωρίς τον θόρυβο του ιχ, μηχανης ή φορτηγού. Αναψυχή μπορεί να βρει κανείς στον Κήπο λίγα μέτρα πιό πάνω. Μακάρι να κλείσει κάποτε και το κομμάτι Μοναστηράκι-Θησείο εκεί που για την ώρα επικρατεί κόλαση από τους κακομαθημένους "τσογλανοπαπάκηδες" που έχουν κατακλήσει το δρόμο έξω από την πλατεία και φυσικά την πιάτσα ταξί που είναι σε λάθος σημείο και δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα και αισθητικής.
Κάτι άλλο. Κάθε μέρα στη δουλειά, για μουσική βάζουμε ραδιόφωνο, και το πρωί έχουν ενημέρωση για την κυκλοφορία στους δρόμους. Ε, παντού με δυσκολία και με προβλήματα σχεδόν όλοι οι δρόμοι ακούω. Τελικά έχουμε κρίση ή όχι; Ποιοί κινούνται αφού δεν έχουν λεφτά - δουλειά; Γιατί δε χρησιμοποιούν συγκοινωνίες; Αν δούλευαν όλοι και δεν είχαμε κρίση τί θα γινότανε;

gtasul
Απών/απούσα

...το συνργείο ποδηλάτων τι μαθήματα θα περιλαμβάνει; Θέλω να πω θα είναι επιπέδου αλλαγής σαμπρέλας (ξερω 'γω επίπεδο 1), ρύθμισης ντεραγιέ (ας πούμε επίπεδο2) ή ακτινολόγησης (έστω επίπεδο 3);

vaggelakos
Εικόνα vaggelakos
Απών/απούσα

xronia mas pollaa.....

arxelaos
Απών/απούσα

Πήγα στην εκδήλωση. Δεν είδα κάτι ενδιαφέρον. Παραλίγο να με πατήσει ένα μηχανάκι όμως --αυτό θα ήταν πρωτοτυπία. Μια πεζοδρομημένη Πανεπιστημίου θα ήταν καλή για shopping. Τίποτε περισσότερο. Συγνώμη για τον πεσιμισμό.