Δέν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα στη "συμπρωτεύουσα".Αν και δέν είμαι Σαλονικιός,ήμουν στην πόλη για μια εβδομάδα τον περασμένο μήνα!Επειδή δέν είχα ξαναζήσει την πόλη τόσο έντονα όσο αυτή τη φορά,μπορώ να πώ ότι ενθουσιάστηκα!Προσοχή μιλάω για την παλιά,εντός των τοιχών,πόλη και όχι τα προάστια που δέν πρόλαβα να δώ!
Πάρα πολύ καλές συγκοινωνίες (τακτικότατες και με ηλεκτρονικό πίνακα ενημέρωσης ώρας άφιξης σε κάθε στάση) και πολλά ποδήλατα!Πραγματικά θα είχα πάρει το ποδήλατο μαζί μου αν ήξερα ότι είναι τόσο φιλική προς αυτό πόλη,όπου και να γύριζες το κεφάλι σου έβλεπες ποδηλάτες!Σίγουρα το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων χρειάζεται επέκταση αλλά νομίζω πως αυτό θα γίνει με τη λειτουργία του Μετρό της πόλης.Υπολογίζοντας ότι τα αυτοκίνητα θα μειωθούν και δεδομένου ότι οι λεωφόροι είναι μεγάλοι και μονοδρομημένοι στην πλειοψηφία τους,η σχεδίαση και υλοποίηση της επέκτασης των ποδηλατοδρόμων θα είναι πολύ εύκολη!
ΟΚ τις ώρες αιχμής υπάρχει αρκετό μποτιλιάρισμα στους κεντρικούς δρόμους αλλά μη ξεχνάμε ότι υπάρχουν εργοτάξια του Μετρό παντού.Όμως η Θεσσαλονίκη παραμένει παρά την κυκλοφοριακή συμφόριση αυτών των ωρών μια πόλη πολύ εύκολα προσπελάσιμη στα ποδήλατα αλλά και στους πεζούς!
Για Ελληνικά δεδομένα λοιπόν και όντας Αθηναίος,η Θεσσαλονίκη είναι σε καλό δρόμο!Σίγουρα έχει όμως πολλά περιθώρια βελτίωσης!Ξεκινώντας απο τη νοοτροπία ορισμένων που εξακολουθούν να σταθμεύουν πάνω στους ποδηλατόδρομους!(έχω φωτογραφία αλλά δέν μπορώ να την ανεβάσω)
για καποιο λογο αναρτηθηκε δυο φορες το θεμα
μπορει καποιος να το σβησει
γιατι εγω ουτε να το τροποποιησω δεν μπορω
ευχαριστω
Δέν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα στη "συμπρωτεύουσα".Αν και δέν είμαι Σαλονικιός,ήμουν στην πόλη για μια εβδομάδα τον περασμένο μήνα!Επειδή δέν είχα ξαναζήσει την πόλη τόσο έντονα όσο αυτή τη φορά,μπορώ να πώ ότι ενθουσιάστηκα!Προσοχή μιλάω για την παλιά,εντός των τοιχών,πόλη και όχι τα προάστια που δέν πρόλαβα να δώ!
Πάρα πολύ καλές συγκοινωνίες (τακτικότατες και με ηλεκτρονικό πίνακα ενημέρωσης ώρας άφιξης σε κάθε στάση) και πολλά ποδήλατα!Πραγματικά θα είχα πάρει το ποδήλατο μαζί μου αν ήξερα ότι είναι τόσο φιλική προς αυτό πόλη,όπου και να γύριζες το κεφάλι σου έβλεπες ποδηλάτες!Σίγουρα το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων χρειάζεται επέκταση αλλά νομίζω πως αυτό θα γίνει με τη λειτουργία του Μετρό της πόλης.Υπολογίζοντας ότι τα αυτοκίνητα θα μειωθούν και δεδομένου ότι οι λεωφόροι είναι μεγάλοι και μονοδρομημένοι στην πλειοψηφία τους,η σχεδίαση και υλοποίηση της επέκτασης των ποδηλατοδρόμων θα είναι πολύ εύκολη!
ΟΚ τις ώρες αιχμής υπάρχει αρκετό μποτιλιάρισμα στους κεντρικούς δρόμους αλλά μη ξεχνάμε ότι υπάρχουν εργοτάξια του Μετρό παντού.Όμως η Θεσσαλονίκη παραμένει παρά την κυκλοφοριακή συμφόριση αυτών των ωρών μια πόλη πολύ εύκολα προσπελάσιμη στα ποδήλατα αλλά και στους πεζούς!
Για Ελληνικά δεδομένα λοιπόν και όντας Αθηναίος,η Θεσσαλονίκη είναι σε καλό δρόμο!Σίγουρα έχει όμως πολλά περιθώρια βελτίωσης!Ξεκινώντας απο τη νοοτροπία ορισμένων που εξακολουθούν να σταθμεύουν πάνω στους ποδηλατόδρομους!(έχω φωτογραφία αλλά δέν μπορώ να την ανεβάσω)