αλλαξε ο κολιες..

6 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

..και εγινε βραχιολι ! (εναλλακτικος τιτλος)

Πριν περιπου 100 χρονια , σχεδον ολα τα εργοστασια παραγωγης ποδηλατων εβαλαν σιγα σιγα μηχανες εσωτερικης καυσης πανω σε αυτα , εξελισσοντας(?) τα σε μοτοσυκλετες.
Οι περισσοτερες απο αυτες μετεξελίχθηκαν σε αυτοκινητα.. και στις περισσοτερες πεεριπτωσεις (εκτος πχ της peugeot) δεν ξαναασχοληθηκαν εκτοτε με τα ποδηλατα.
(φυσικα δεν προσμετρούνται τα ποδηλατα με rebranding αυτοκολλητο της φιρμας πανω στο σκελετο , τα οποια φυσικα δεν κατασκευαζονταν στο εργοστασιο αυτοκινητων αλλα συνηθως χρησίμευαν για "ντεκορ" στις εκθεσεις αλλα και για την προβολη των αξεσουαρ -σχαρες κτλ- ,δινοντας παραλληλα και μια "αθλητικη" αυρα στον μελλοντικο κατοχο του αυτοκινητου)

..μεχρι προσφατα !
Στην εκθεση αυτοκινητων που λαμβανει χωρα στην Κινα , η μια μετα την αλλη παρουσιαζουν ποδηλατα...και έπεται συνεχεια ..:

http://www.worldcarfans.com/110042725884/lexus-hybrid-bicycle-concept-vi...

http://www.worldcarfans.com/110042825892/volkswagen-bike-electric-driven... (χωρις πενταλια δυστυχως)

..φυσικα τα περισσοτερα ειναι "υβριδικα" , συνδυάζοντας ηλεκτροκινητηρα και πεταλια.

Ταση , προφαση ή το μελλον ?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

την τελευταία σου ερώτηση.. ποιός ξέρει? εδώ θα μαστε να δούμε πάντως..

Προσωπικά μ αρεσε της Lexus αν και μου φάνηκε 20άρηδες τροχούς ή κάνω λα΄θος?

Πάντως και το VW "τούμπανο" είναι.. αν και με χαλάει η απουσία πεταλιών

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Οι ίδιοι αλήτες που γέμισαν τον πλανήτη βρωμολαμαρίνες, τώρα το γύρισαν στην "οικολογία"; Προφανώς εχθροί του ποδηλάτου -διότι αυτό αποτελεί φυσικό ανταγωνιστή του *αυτοκινήτου καθημερινής χρήσης* από το οποίο προκύπτουν τα κύρια τους έσοδα- θέλουν να μετατρέψουν το ποδήλατο από ανθρωποκίνητο σε μηχανοκίνητο. Αφού αυτοί πάλι θα κατασκευάζουν τις νέες μηχανές.

Ωραίο concept πάντως. Θυμίζει το ερώτημα "αφού το κολύμπι αδυνατίζει γιατί οι φάλαινες είναι χοντρές". (εναλλακτικός τίτλος ΙΙ)

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

..βασικα , σαν λατρης των σπαστων (και γενικοτερα ποδηλατων ΚΑΙ με μικρους τροχους) μπορω να πω οτι αισθητικα και τα 2 παιρνουν 10' ..!

Γενικα το βλεπω θετικο σαν κινηση , αν καλοσκευτεις οτι ακομα και ετσι ειναι μια "στροφη" .

Τωρα για το θεμα με τις λαμαρινες..ειμαστε ολοι "ενοχοι" , αμεσα ή εμμεσα...

titanas1
Απών/απούσα

Τα ηλεκτρικά ποδήλατα με την υπάρχουσα τεχνολογία δεν μπορεί να είναι παρά μόνο υβριδικά. Δηλαδή η ηλεκτρική ενέργεια πρέπει να συνοδεύεται και από κάποια άλλη που δεν μπορεί παρά να είναι η ενέργεια του ποδηλάτη. Αυτό είναι απαραίτητο τεχνικά γιατί αν θέλει κάποιος να έχει μία αξιοπρεπει αυτονομία επιβάλεται να εκκινεί το ποδήλατο και να το υποβοηθεί πάντα στην ανηφόρα διαφορετικά η ενέργεια της μπαταρίας θα εξαντληθεί άμεσα. Δυστυχώς η τεχνολογία δεν έχει κατασκευάσει ακόμη μπαταρίες με μεγάλη πυκνότητα ενέργειας και μικρού βάρους. Το δυστυχώς, βέβαια το αποδίδω σε συναθρώπους που δεν μπορούν να κάνουν ποδήλατο λόγω ηλικίας ή υγείας αν και θα ήθελαν. Αυτοί πίστεψε με δεν έχουν άλλη επιλογή. Ειδικά για τις ανηφόρες τις αθήνας, με βάρος ποδηλάτη στα 80 κιλά και ποδηλάτου περίπου στα 28-30 κιλά (ποδήλατο + ηλεκτρικό κιτ) απαιτείται γιά άνεση ηλεκτροκινητήρας 750w. Ο κινητήρας των 250w που ορίζεται στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν επαρκεί.
-Πιστεύω πως είναι ρατσιστικό να μην έχει την ευκαιρεία ένας ηλικίωμένος ή σωματικά ανήμπορος την δυνατότητα να μην κάνει ποδήλατο έστω και ηλεκτρικό. Εκεί που υποβάλω την ένστασή μου είναι όταν το ποδήλατο αυτό έχει ταχύτητα που δεν ταιριάζει στο ποδήλατο. Γιατί υπάχουν και κάποιοι (λένε ότι πειραματίζονται) που έχουν φτάσει την ταχύτητά του πάνω από 100ΚΜ/Η. Εκτός του ότι είναι επικύνδυνο για αυτούς και τους γύρω τους, νομίζω ότι αυτή η ταχύτητα δεν ανταποκρίνεται στο ποδήλατο. Εγώ πιστεύω ότι η ταχύτητα δεν πρέπει να ξεπερνα τα 35ΚΜ/Η για κανένα λόγο και επιπρόσθετα για να ακούει και το πεντάλι.

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

titanas1 wrote:
Τα ηλεκτρικά ποδήλατα με την υπάρχουσα τεχνολογία δεν μπορεί να είναι παρά μόνο υβριδικά. Δηλαδή η ηλεκτρική ενέργεια πρέπει να συνοδεύεται και από κάποια άλλη που δεν μπορεί παρά να είναι η ενέργεια του ποδηλάτη. Αυτό είναι απαραίτητο τεχνικά γιατί αν θέλει κάποιος να έχει μία αξιοπρεπει αυτονομία επιβάλεται να εκκινεί το ποδήλατο και να το υποβοηθεί πάντα στην ανηφόρα διαφορετικά η ενέργεια της μπαταρίας θα εξαντληθεί άμεσα. Δυστυχώς η τεχνολογία δεν έχει κατασκευάσει ακόμη μπαταρίες με μεγάλη πυκνότητα ενέργειας και μικρού βάρους. Το δυστυχώς, βέβαια το αποδίδω σε συναθρώπους που δεν μπορούν να κάνουν ποδήλατο λόγω ηλικίας ή υγείας αν και θα ήθελαν. Αυτοί πίστεψε με δεν έχουν άλλη επιλογή. Ειδικά για τις ανηφόρες τις αθήνας, με βάρος ποδηλάτη στα 80 κιλά και ποδηλάτου περίπου στα 28-30 κιλά (ποδήλατο + ηλεκτρικό κιτ) απαιτείται γιά άνεση ηλεκτροκινητήρας 750w. Ο κινητήρας των 250w που ορίζεται στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν επαρκεί.
-Πιστεύω πως είναι ρατσιστικό να μην έχει την ευκαιρεία ένας ηλικίωμένος ή σωματικά ανήμπορος την δυνατότητα να μην κάνει ποδήλατο έστω και ηλεκτρικό. Εκεί που υποβάλω την ένστασή μου είναι όταν το ποδήλατο αυτό έχει ταχύτητα που δεν ταιριάζει στο ποδήλατο. Γιατί υπάχουν και κάποιοι (λένε ότι πειραματίζονται) που έχουν φτάσει την ταχύτητά του πάνω από 100ΚΜ/Η. Εκτός του ότι είναι επικύνδυνο για αυτούς και τους γύρω τους, νομίζω ότι αυτή η ταχύτητα δεν ανταποκρίνεται στο ποδήλατο. Εγώ πιστεύω ότι η ταχύτητα δεν πρέπει να ξεπερνα τα 35ΚΜ/Η για κανένα λόγο και επιπρόσθετα για να ακούει και το πεντάλι.

...πάλι και η καραμέλα του ρατσισμού.

Δηλαδή ξοδευονται τεράστια ποσά για έρευνες , διαφημίσεις και λοιπές μαλακίες για να μπορούν οι καημένοι οι ηλικιωμένοι να κάνουν και αυτοί πετάλι?

Ούτε που μου περνάει απο το μυαλό ότι όλες αυτές οι εταιρίες έχουν σαν στόχο να αναγκάσουν τον κόσμο να εξαρτάται και πάλι απο μηχανήματα, μπά, ιδέα μου θα είναι, πολύ καχύποπτος είμαι ρε παιδάκι μου.