re paidia pote kanoume mia sosti allagi taxititas??...patame t koumpi stamatame n kanoume petal kai ksana sinexizoume??i patame t koumpi kai kanoume petal sinexomena?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
re paidia pote kanoume mia sosti allagi taxititas??...patame t koumpi stamatame n kanoume petal kai ksana sinexizoume??i patame t koumpi kai kanoume petal sinexomena?
Η αλλαγή γίνεται ΠΑΝΤΑ και ΜΟΝΟ καθώς κάνεις πετάλι.
Κι αν είναι γρήγορες οι περιστροφές-το πεταλάρισμα ακόμη καλύτερα.
...σε στάση ΜΟΝΟ αν το ποδήλατό σου έχει εσωτερικές.
ok...euxaristw...
Για να μην ανοιξω αλλο τοπικ, θα ρωτησω εδω, frame σορι που θα δανειστω λιγο χωρο!!!
Οταν αλλαζω ταχυτητες στο megisto μου, αφ ενος μερικες φορές η αλυσιδα κανει θόρυβο για πολλα μετρα, αφ ετερου κανει μερικες φορες κατι αποτομα στο πεταλαρισμα σαν να μην κουμπωνει σωστα και το ποδι μου "φευγει" ξαφνικα προς τα κατω, οχι μόνο μια φορα και οχι μονιμα, δηλαδη το νορμαλ εναλλασσεται με το αποτομο 3-4 φορες.... Πως να το περιγραψω, ειναι σα να εχω σωστη ταχυτητα, ξαφνικα να μπαινει μια πολυ χαλαρη, να ξαναμπαινει η σωστη και αυτο να εναλασσεται.... Οχι παντα, αλλα αρκετες φορες για να σκεφτομαι μηπως κατι δεν παει καλα.... Το εχετε ξανακουσει σαν προβλημα και κατι μπορει να φταιει η κατι δεν κανω εγω σωστα??? Παντως το "φαινομενο" παρουσιαστηκε στις τελευταιες βόλτες μου, που υποτιθεται οτι το να κανω εγω κατι λαθος ηταν λιγότερο πιθανο απ οτι στην αρχη.....
Ισως χρειάζεται ρύθμιση το πίσω ντεραγιέ, παρατήρησες την αλυσίδα? Μήπως πηδάει απο δίσκο σε δίσκο?
Προφανώς κάτι έχει γίνει και το ντεραγιέ σου δεν ευθυγραμίζεται με τον δίσκο που εσύ επιλέγεις.
Μήπως το χτύπησες κάπου?
Oχι horsey, δεν εχω προσεξει την αλυσιδα.... (Μπορω να το δω αυτο αληθεια, με ποιο τροπο?? Αν ποδηλατω και κοιταω την αλυσιδα τη βλεπω τη σουπα να με χαιρεταει!!! Να βαλω καποιον αλλο να ποδηλατει??) Και σιγουρα δεν το χτυπησα καπου!! Το ποδηλατακι μου ειν η καινουρια μου αγαπη και το προσεχω σαν τα ματια μου..... :D Λες να μου το δωσαν ετσι η απλα ξερρυθμιζεται απο μονο του και θελει διορθωση?? Υποθετω οτι ειναι θεμα ρυθμισης, δε χρειαζεται αλλαγη, ετσι δεν ειναι??? (αγχωθηκα τωρα, χιχι....)
Κατα λαθος το εβαλα το μηνυματακι δυο φορες, σοριιι!!!
Γενικά ναι, απορυθμίζονται οι εκτροχιαστές και χρειάζεται κατά καιρούς ρύθμιση. Τώρα αν είναι και καινούργιο συνήθως μετά από ένα μήνα μπορεί να σου πει ο ποδηλατάς ξαναφέρτο να το δούμε. Να στο ρυθμίσουν δεν είναι τίποτα.
Επίσης καλό είναι να καθαρίζεις και να γρασάρεις την αλυσίδα συχνά, πχ κάθε εβδομάδα (όχι ότι το κάνω εγώ τόσο συχνά, αλλά θα έπρεπε). Στον Τσιρίκο μου είχαν προτείνει καθάρισμα με βενζίνη με ένα πανί, το αφήνεις να στεγνώσει και μετά περνάς το γράσσο (μπορείς να πάρεις σε σπρέι). Το αφήνεις κι αυτό να κάτσε καλά κάποιες ώρες και μετά περνάς απαλά με ένα καθαρό πανί πάλι να μαζέψει τα μπόσικα. Προσωπικά μου φαίνεται ότι κάνει μεγάλη διαφορά στην αίσθηση του πεταλιού.
δυο συμβουλες... την αλυσιδα δεν την γρασαρουμε αλλα την λαδωνουμε με ποδηλατικο λυπαντικο αλυσιδας.... και @papi το μονο συγουρο ειναι οτι θελει ξανα ρυθμισμα το πισω ντεραγιε απο το ποδηλατο... αν δεν διορθωθει η κατασταση θελει συγουρα ισιωμα το νυχι που κραταει το ντεραγιε... Συνηθως στα μεσαιας κατηγοριας ποδηλατα θελει ισιωμα το νυχι...
Πολυ ωραια, σας ευχαριστω!!! Υποθετω λοιπον οτι το παιρνω και το πηγαινω σ ενα ποδηλατα και του λεω να μου το ρυθμισει ε?? Επειδη δεν ξερω καν τι ειναι ντεραγιε, δηλαδη.... Υποθετω οτι ξερει τι πρεπει να κανει απο μονος του, ειναι κατι στάνταρ δηλαδη το πως και που ρυθμιζεται, η πρεπει να κανει δοκιμες??....
Επεξήγηση: για να μην τα σπάσεις όλα, αλυσίδες, γρανάζια, ντεραγιέ, οι αλλαγές ΔΕΝ πρέπει να γίνονται όταν πατάς με δύναμη στο πετάλι. Αφήνεις κάπως το πετάλι να περιστρέφεται χαλαρά. Γιαυτό προσοχή να έχεις το νού σου να αλλάζεις ΠΡΙΝ ανέβεις την ανηφόρα, γιατι όταν θα έχεις βαρύ πάτημα και αλλάξεις θα λυπηθεις πολύ μα πάρα πολύ την ψυχούλα του ποδηλάτου σου με το γκρανγκ γκρουνγκ που θα κάνει .....
...και θα του περιγράψεις το πρόβλημα, αυτός θα καταλάβει τι πρέπει να κάνει.
Λογικά θέλουν ρύθμιση τα 2 βιδάκια που έχει το ντεραγιέ για την ευθυγράμμιση.
Ειχατε απολυτο δικιο, εισαστε ξεφτερια και σας ευχαριστω!!! Πηγα το ποδηλατο -οχι στο βαρυ πεπονι που μου το πουλησε, σε αλλο ποδηλατα που με σκλαβωσε για αααλλη μια φορα- και οντως, ηθελε ρυθμιση το πισω μερος... Μολις του ειπα τι παρουσιαζει, οπως και τ οτι αρχισε να κανει το γνωστο γκραγκα γκρουγκα οποτε αλλαζα ταχυτητα, εγνεψε λιγο, μου ειπε ακριβως το ιδιο μ εσας, το σκαλισε και σε 5 λεπτακια, ητανε το ποδηλατακι μου jet!!!!
ΤΕΛΕΙΑ....
YΓ. Και τωρα που το ξανασκεφτηκα, γιατι παρακαλω το καλο να μη λεγεται?? Ο ποδηλατας που με σκλαβωσε για ααααλλη μια φορα που λεω κι ας μην πηρα το δικο μου ποδηλατο απο κει, ειναι ο Κασσιματης στη Γλυφαδα.... ;)
Tωρα θα σας κουρασω παλι, σορι απο τωρα... Μετα το παραπανω -γνωστο πια- προβλημα στην αλλαγη ταχυτητων γενικοτερα, και μετα το σκουξιμο που επισης διορθωθηκε, αλλο ενα περιεργο παρουσιαστηκε, παλι με τις αλλαγες... Τις τελευταιες δυο μερες, δε μπαινει ο μικρος δισκος τις πιο πολλες φορες (7 στις 10 πχ, για να καταλαβετε τη συχνοτητα), δηλαδη παω απο 2 να κατεβασω στο 1 εν οψει ανηφορας τρελλης, και τιποτα... Η αλυσιδα παραμενει στο μεσαιο γραναζι, και γκραγκα γκρουγκα γκραγκα γκρουγκα..... Την πρωτη φορα, αλλαξα το πισω γραναζι μηπως βοηθηθει με τη νεα θεση και οντως μπηκε, αλλα τις επομενες τιποτα, ουτε καν ετσι.... Καμια ιδεα ή κανενα tip (πχ οταν δεν μπαινει η 2η, μου ειπε ο πωλητης που μ εξυπηρετησε τελευταια φορα οτι θελει λιγο πιο πολυ πιεση το μοχλουδακι να περασει λιγο το 2 και οντως λυνεται το προβλημα, αυτο εννοω tip), η παλι στη σχαρα το ποδηλατο και βολτιτσα κατα ποδηλαταδικο μερια??? ;) Thanks!!
Είτε το συρματόσχοινο θέλει λίγο χαλάρωμα (βίδωνε ένα-ένα κλικ το βαρελάκι στο shifter και δοκίμαζέ το), είτε θέλει λίγο ξεβίδωμα η βίδα L στο μπροστινό ντεραγιέ (αυτό είναι λιγότερο πιθανό). Δες αυτό για να καταλάβεις: http://bicycletutor.com/adjust-front-derailer/