ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ
"Ανθρακονημάτινα πιρούνια σε συγκεκριμένα μοντέλα ποδηλάτων Specialized έτους 2011:
2011 Sirrus Comp / 2011 Sirrus Expert / 2011 Sirrus Elite
2011 Vita Comp / 2011 Vita Expert / 2011 Vita Elite
2011 Tricross / 2011 Tricross Comp / 2011 Tricross Sport
Η βάση του φρένου στο ανθρακονημάτινο πιρούνι στα ποδήλατα που επηρεάζονται μπορεί να απεμπλακεί από το πιρούνι, επιτρέποντας στη συνδεσμολογία του φρένου να έλθει σε επαφή με τις ακτίνες του τροχού ενώ αυτός περιστρέφεται, θέτοντας κίνδυνο πτώσης.
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 2010 ΚΑΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2011
Επίλυση: Σταματήστε να καβαλάτε τα επιρεαζόμενα ποδήλατα άμεσα και επιστρέψτε του ποδήλατο σας σε έναν Εξουσιοδοτημένο Αντιπρόσωπο Specialized για δωρεάν πιρούνι αντικατάστασης.
Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις επικοινωνήσετε με την κεντρική ελληνική αντιπροσωπεία της Specialized στο: (210) 41-22-596"
Μία από τις πιο γνωστές και παγκοσμίως αναγνωρισμένες μάρκες ποδηλάτων, που χαρακτηρίζεται μάλιστα από πολλούς ως η Ferrari των ποδηλάτων, κάνει ανάκληση στα ποδήλατα της για κατασκευαστικό λάθος... Για αυτό όσοι έχετε κάποιο από τα παραπάνω ποδήλατα σταματήστε να τα καβαλάτε και πηγαίνετε τα γρήγορα σε κάποιον αντιπρόσωπο της specialized να τα διορθώσει..
Η παραπάνω δημοσίευση βρίσκεται στο www.specialized.com στην ελληνική ιστοσελίδα...
Συγνώμη αν έχει ξαναδημοσιευτεί αλλά με μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα δεν βρήκα κάτι σχετικό...
στην εταιρεία. Μόνο σοβαρότητα δείχνει έτσι.
Εναλλακτικά θα μπορούσε να το ρίξει στην τρελή. Π.χ. 'το πιρούνι σου χάλασε γιατί το άφησες πολύ ώρα στον ήλιο' ή 'το πιρούνι σου χάλασε γιατί έφαγες σπαγγέτι νούμερο 10 ενώ σηκώνει μέχρι 6'. Ας τα βλέπουν οι ελληνικές εταιρείες μπας και πάρουν χαμπάρι τις πταίει τέλος πάντων.
Ναι, μπράβο στην εταιρεία, αλλά για άλλο λόγο. Γιατί κάνει καταναλωτές που μασάνε κουτόχορτο.
Ο πλανήτης γέμισε σκουπίδια. Σκουπίδια παντού. Κάποτε οι εταιρείες πουλούσαν προϊόντα. Μετά σκέφτηκαν τα σκουπίδια, γιατί επινόησαντην αρχή του "short life span": προϊόντα που αρχηστεύεται γρήγορα ώστε ο καταναλωτής να αγοράζει διαρκώς. Μετά ήρθε η εποχή της φίρμας. Δεν πουλάνε προϊόν αλλά τη φίρμα: "βλέπεις Σκουπιδέξ είναι καλό" το σύνθημα που κυριαρχεί στην αγορά.
Τώρα είναι σε αυτό το στάδιο, και πρέπει να σκέφτονται νέα τεχνάσματα που να οδηγούν τον αγοραστή στη σκέψη "αυτοί σκέφτονται για μένα, άρα είναι καλή αυτή η μάρκα".
Η αθρόα εισαγωγή των ανθρακονημάτων στο ποδήλατο ακόμα και στα μέρη (ανταλλακτικά) του που δεν υπάρχει λόγος να είναι από ανθρακονήματα, έγινε για το σύντομο life span. Από κει και πέρα το βάρος του μάρκετινγκ πέφτει στη φίρμα. Σκουπίδια με φίρμα, και νόστιμο κουτόχορτο για τον καταναλωτή. Στην υγειά μας.
Το μεγάλο επίτευγμα του μαρκετιν είναι να πουλά
ακατάλληλα πράγματα σε λάθος κατηγορίες ανθρώπων.
Το ότι ένα ανθρακονημάτινο steerer έχει μικρότερη
ζωή από το σιδερένιο δεν έχει σημασία όταν το δίνεις
στον αθλητή που θα τρέξει 2 αγώνες και θα το πετάξει.
Όμως όταν το πουλάς στον χοπίστα με ροζ υποσχέσεις για
84,445445γρ μικρότερο βάρος τότε χοντραίνει το πράγμα ;)
Ειδικά όταν ο χομπίστας έχει στο μυαλό του ότι πολλά λεφτά
ίσον τρελή αντοχή και ξαφνικά βλέπει στα 2-3 χρόνια να
διαλύεται το σύμπαν.
Χωρις να διαφωνω οτι ολες οι εταιρειες κανουν μαρκετινιστικα κολπα, ενα carbon πηρουνι ειναι τοσο πολυ μονο για επαγελλματικη χρηση ή κατι τοσο λεπτεπιλεπτο που ειναι για 1-2 αγωνες?
Εναν ποδηλατο ολο carbon πιστευω κι εγω οτι οντως ειναι υπερβολη για εραστιτεχνη αλλα δεν νομιζω οτι ενα carbon πηρουνι που αποροφα τους κραδασμους αποφεγοντας μεσα στη πολη την αναρτηση ειναι τοσο εξειδικευμενο για επαγγελματιες.
Και οντως διαλυονται σε 2-3 χρονια??
Ενα κατασκευαστικο λαθος οπως αυτο δεν μπορει να συμβει σε οποιοδηποτε ποδηλατο με οποιοδηποτε υλικο απο οποιαδηποτε εταιρεια?
οπότε να υποθέσω ότι και η Ferrari των 350.000 ευρώ με ανθρακονημάτινο σασί... άντε το πολύ να αντέξει 2-3 χρόνια (ίσως και 4-5 γιατί είναι ΑΚΡΙΒΗ, ...δεν μπορεί....θα έχει από το καλό ανθρακόνημα....)... και μετά την πετάμε....
... κάτι είχα ακούσει και για εφαρμογές ανθρακονημάτων στο Airbus A380....(αλλά και αυτό ως γνωστών... άντε 4-5 χρόνια το κόβω... μετά πέφτει από μόνο του....).
Το δικό μου συμπλήρωσε 3,5 χρόνια(μάρτιος 2008). Αύριο θα ψάξω προσεκτικά μήπως έχει αρχίσει η διαδικασία μουχλιάσματος ή σκουλικιάσματος....
Προφανώς και δεν φταίνε τα ανθρακονήματα αλλά η ίδια η εταιρία... Παρόλο που η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ, μία εταιρία όπως η specialized που είναι μία από τις πιο κερδοφόρες εταιρίες στο χώρο του ποδηλάτου και υποτίθετε ότι έχει από τα καλύτερα ποδήλατα, κάνει ένα τόσο σοβαρό λάθος στην βάση των φρένων που είναι πολύ πιθανόν να στοιχίσει ζωές... Και το χειρότερο είναι ότι το ανακαλύπτει ένα χρόνο μετά αφού πούλησε χιλιάδες ποδήλατα (ίσως και εκατομύρια). Και στο κάτω κάτω της γραφής ποδήλατα φτιάχνει δεν φτιάχνει αυτοκίνητα ή αεροπλάνα για να παρουσιάζονται προβλήματα και να κάνει ανακλήσεις... Τώρα θα μου πείτε τι περιμένετε από μία εταιρία που το πρώτο της ποδήλατο το κατασκεύασε πρώτη φορά πριν από 35 χρόνια (νομίζω η Ideal είναι πιο παλιά εταιρία). Αλλά όπως και να έχει αυτή η εταιρία υποτίθεται ότι είναι μεγάλο όνομα στα ποδήλατα (τουλάχιστον για εδώ στην Ελλάδα γιατί στο εξωτερικό δεν γνωρίζω)..
LOL. Keep hating...
Κατασκευαστικά και σχεδιαστικά λάθη μπορεί να συμβούν παντού. Το θέμα είναι πως μόλις κατάλαβε το λάθος της αντικαθιστά δωρεάν πιρούνια. Κάποια άλλη εταιρία μπορεί να μην έβγαζε καν ανακοίνωση και να τα θεωρούσε συμπτώσεις. Για μένα ήταν πολύ υπεύθυνο αυτό που έκανε. Το δικό μου ποδήλατο δεν ήταν στη λίστα, αλλά είμαι ικανοποιημένος μ'αυτή την κίνηση που έκανε. Ναι, μπορεί να αμαύρωσε το όνομα και να έδωσε πάτημα σε haters όπως εσύ να την κράξουν, αλλά τουλάχιστον φέρθηκε σωστά.
η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.Η εταιρία σταθμίζει τη ζημιά που θα έχει αν αλλάξει τα προβληματικά ανταλλακτικά και τη ζημιά από πιθανές αγωγές.Είδε ότι τη συνφέρει το πρώτο και έπραξε ανάλογα
Το κατασκευαστικό λάθος που έκανε έχεις καταλάβει φίλε μου πόσο υπεύθυνο ήταν ή μήπως θέλεις να σου το εξηγήσω????
Προφανώς μου κάνεις πλάκα έτσι?? Έχεις συνηδιτοποιήσει το μέγεθος του κυνδίνου που μπορεί να προκείψει από αυτό το πρόβλημα???
Και που το ξέρεις εσύ αν δεν έχει και το δικό σου ποδήλατο κάποιο πρόβλημα και δεν το έχουν ανακαλήψει ακόμη??? Εδώ τους πήρε παραπάνω από 1 χρόνο για να καταλάβουν ότι η βάση των φρένων δεν είναι καλά κολημένη. Προφανώς κάνεις πλάκα..
Με εκνευρίζει το γεγονός ότι ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα σε ποδήλατο από ένα τόσο σοβαρό λάθος της εταιρίας που μπορεί να στοιχίσει (ή και να στοίχισε) και ζωές, το απαξιώνετε, και όχι μόνο αυτό αλλά επιβραβεύετε κιόλας την εταιρία. Ποιος ξέρει άραγε για πιο λόγο αναγκάστικε η Specialized να ανακαλέσει τα χιλιάδες ποδήλατα που έχει πουλήσει σε ένα χρόνο. Εγώ πάντως μοιρίζομαι ατύχημα και καταγγελία πίσω από όλη αυτή την ιστορία. Αλλιώς καμιά εταιρία δεν θα ρίσκαρε το όνομα της και το κύρος της για να βγάλει μία τέτοια ανακοίνωση χωρίς να υπάρχει κάποια νομική πίεση από πίσω....
Μάλλον δεν έχετε καταλάβει την σημαντικότητα του προβλήματος και την αξία της ζωής σας και το μέγεθος του κυνδίνου που μπορεί να προκείψει όταν ενώ οδηγάτε με 50-80 χιλιόμετρα σπάσουν τα φρένα σας και μπλεκτούν στους τροχούς. Πόσο μάλλον αν σας σπάσουν τα φρένα ενώ πετάχτικε κανένα αυτοκίνητο στο δρόμο σας και μείνετε χωρίς φρένα...
Εύχομαι φίλε DOOM_NX να μην σου τύχει κάτι τέτοιο γιατί αν σου τύχει σίγουρα θα με θυμηθείς και σίγουρα θα βρίζεις και θα καταριέσαι την κατασκευάστρια εταιρία του ποδηλάτου σου...
Όσο για την specialized την θεωρούσα και εγώ μεγάλη εταιρία και μάλιστα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να πάρω το sirrus αλλά μετά από αυτήν την ανακοίνωση, μακριά και αγαπημένοι...
μπράβο στην εταιρία που για άλλη μία χρονιά πλάσαρε προϊόν που κρίθηκε ακατάλληλο
να ρωτήσω
quality control δεν έχει η specialized?
quality control?? Τι είναι αυτό? Δεν έχουν τέτοια προβλήματα εκεί... Είναι πολύ υπεράνω. Αν είχαν και quality control θα ήταν σαν να παραδεχονταν ότι υπάρχει πιθανότητα να βγάλουν κακό ποδήλατο... Τι εννοείς για άλλη μια χρονιά?? Είχε ξαναγίνει και στο παρελθον?
Άκουσες πολλά περιστατικά εσύ με ποδήλατα της Specialized; Η ανάκληση γίνεται προληπτικά γιατί υπάρχει περίπτωση να συμβεί ατύχημα. Δε σημαίνει πως όλοι όσοι πήραν Sirrus τους χάλασαν τα φρένα. Πάω στοίχημα οι περισσότεροι οδηγούν ακόμα μια χαρά... Και δεν τους πήρε πάνω από 1 χρόνο, Αύγουστο βγήκε η ανακοίνωση.
Το δικό μου το ποδήλατο έχει άλλου είδους φρένα. Μην ξεχνάς ότι το design του είναι αγωνιστικό οπότε δόθηκε η δέουσα προσοχή.
Μη στέκεσαι σε ένα ελάττωμα. Η εταιρία έχει βγάλει ποδηλατάρες και για την τιμή τους είναι πολύ καλές προσφορές. Επίσης σαν επαγγελματίες τους πάω.
Λάθη πολλά γίνονται... Δες πόσα Service Pack φορτώνεις στα Windows...
Ανθρακονήματα υπάρχουν πολλά, χαλασμένο όμως ένα :)
Άμα τα ποδήλατα είχαν ίδια υλικά με φεράρι, αεροπλάνα
και πυραύλους τότε θα τα βλέπαμε με το κυάλι και θα
παίρναμε δάνειο για να τα αγοράσουμε. Άμα η φεράρι
έβγαζε κάθε χρόνο τόσα αμάξια όσα βγάζει η Σπεσιαλάηζντ
άνετα θα είχε προβλήματα.
Επίσης μην μπλέκουμε λειτουργικά συστήματα με πράγματα
που αφορούν τη υγεία μας.
Έλα ρε συ... Κατασκευαστικό λάθος είναι. Στα τόσα καλά ποδήλατα που έβγαλε βγήκε μια παρτίδα ελαττωματική που ΜΠΟΡΕΙ να προκαλέσει σοβαρό ατύχημα αν δεν πας να αλλάξεις το πιρούνι. So what? Δεν γίνονται λάθη σε εργαλεία;
Είναι καλό που το πρόλαβε και αντικαθιστά δωρεάν τα πιρούνια πριν αρχίσει να τραυματίζεται κόσμος...
γενικότερα πολλές "μεγάλες" εταιρίες έχουν ανακλήσεις
το κακό είναι πως πολλοί δεν λένε ότι βγάλανε ένα προιον στην αγορά για να γλυτώσουν 2$ στο ποδήλατο και κόντεψαν να σκοτώσουν κόσμο
αλλά λένε ότι δεν πειράζει αφου κάνανε την ανάκληση όλα καλά
:D
quality control κάνουν όσοι σέβονται το όνομα τους
είναι απαράδεκτο εταιρία σαν την specialized
να κάνει λάθη τέτοιου τύπου
αλήθεια από Ευρώπη έγινε η ανάκληση ή από αμερική?
Δηλαδή αν εσένα ας πούμε η μοτοσυκλέτα σου είχε πρόβλημα στα φρένα ή το αυτοκίνητο σου θα έλεγες "ε σιγά ένα κατασκευαστικό λάθος είναι συμβαίνουν αυτά?" Αν εσύ έπαιρνες ένα ποδήλατο και το έδινες στην γυναίκα σου ή στο παιδί σου και σκοτωνόταν από το πρόβλημα στα φρένα τι θα έλεγες μετά? Ότι "σιγά ένα κατασκευαστικό λάθος είναι δεν φταίει η εταιρία?"
Φίλε έχει δίκιο ο Eaglos. Άλλο η ασφάλεια και υγεία μας και άλλο να είχε ένα πρόβλημα ας πούμε ο εκτροχιαστής του ποδηλάτου... Και δεν είναι μία σειρά που βγήκε προβληματική αλλά είναι 3. Σχεδόν το 1/4 των ποδηλάτων που βγάζει η specialized δηλαδή. Και είναι παραπάνω από ένας χρόνος που τους πήρε να βρουν το πρόβλημα γιατί η ανακοίνωση ανακαλεί τα ποδήλατα που έχουν πουληθεί από τον Ιούνιο του 2010 μέχρι τον Αύγουστο το 2011.
Έχεις δει εσύ πολλά εργαλεία που να είναι επικύνδινα και να έχουν κατασκευστικό πρόβλημα? Κάτι κινέζικες συσκευές (νομίζω σίδερα) έχω ακούσει μόνο τις οποίες όχι μόνο έγινε ανάκληση μέσα από τα ΜΜΕ αλλά έγινε και απόσυρση των συσκευών αυτών.
Και ρε φίλε αυτό το πρόβλημα όπως και να το κάνουμε είναι σοβαρό πρόβλημα... Είναι πρόβλημα στα φρένα. Δηλαδή τόσο άσχετοι είναι? Δεν μπορούσαν να ελέγξουν ούτε τις κολήσεις που έχουν κάνει στα ποδήλατα τους??? Στο κάτω κάτω της γραφής μόνο τον σκελετό βγάζει η specialized και μόνο για αυτόν είναι υποχρεωμένη να κάνει έλεγχο. Αν δεν το κάνει ούτε αυτό τότε τι κάνει?
Βάζω στοίχιμα ότι κάποιος έκανε καταγγελία και για αυτό ανακαλεί τα ποδήλατα της η specialized. Αλλιώς αποκλείεται εδώ και ένα χρόνο τώρα να μην το είχε εντοπίσει το πρόβλημα. Σίγουρα το είχε εντωπίσει και απλά έκανε την πάπια μέχρι που κάποιος έκανε την καταγγελία και έτσι την είπιε την πορτακαλάδα η specialized... Αλλιώς σιγά μην έβγαζε τέτοια ανακοίνωση τώρα που τελειώνει η σεζόν και ξεκινάει η καινούργια με τις νέες κυκλοφορίες του 2012.
Να σου πω κάτι; Υπάρχουν και αυτοκίνητα που βγαίνουν με ελαττωματικά εξαρτήματα και τα ανακαλούν. Εφόσον προλάβουν το κακό και το αντικαταστήσουν δωρεάν όλα καλά. Ναι, θα προτιμούσα να μην υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Όμως εφόσον τα ποδήλατα δεν είναι χειροποίητα είναι εύκολο το μηχάνημα με μια λάθος ρύθμιση να βγάλει λάθος αποτέλεσμα. Επίσης αν έψαχνες λίγο την ανακοίνωση θα έβλεπες πως τα ελλατωματικά προϊόντα εντοπίστηκαν στον έλεγχο πριν την παράδοση. Δεν πήγε κανένας με σπασμένα φρένα. Αν τα φρένα σου λειτουργούσαν καλά από την αρχή ήταν λίγο απίθανο να παρουσιάσει στην πορεία τέτοιου είδους πρόβλημα. Όμως η Specialized για να είναι καλυμένη, αφού εντόπισε το πρόβλημα αντικατέστησε δωρεάν όλα τα πιρούνια.
Κατ'αρχάς το 2011 η Specialized πουλούσε 40 διαφορετικά μοντέλα. Μιλάμε μόνο για 3 μοντέλα που επηρεάστηκαν. Sirrus, Vita και Tricross. Ποιο 1/4 μου λες; Και πάλι δεν ήταν όλα, αλλά μόνο οι επιλογές με ανθρακονημάτινο πιρούνι που δέχεται V-brakes. Προφανώς ήταν το ίδιο πιρούνι, οπότε δε μιλάμε για 3 διαφορετικά προιόντα, αλλά για 1 που παρουσίασε πρόβλημα.
Έχω δει να ανακαλεί η Dell (η μεγαλύτερη εταιρία PC?) φορτιστές laptop που εκρήγνυνταν.
See above. Τα έλεγχαν πριν τα πουλήσουν.
Μπορεί να ναι κι έτσι. Αλλά ας μην κατηγορούμε χωρίς να έχουμε στοιχεία...
ελλάδα έγινε η ανάκλυση
δλδ ευρώπη
γάματα με μεγάλα γράμματα
Παντού έγινε, σε όλο τον κόσμο.
Πραγματικα σε αυτες τις περιπτωσεις δεν ξερεις εαν το πιρουνι ειναι ελλατωματικο στο σημειο των φρενων. Αυτο διοτι νομιζω πως υπαρχει ενα οριο στην δυναμη που μπορει να δεχθει. Αν αυτο το οριο ξεπεραστει? Τι σημαινει? Οτι ειναι ελλατωματικο?
Ποιος ξερει αν καποιος που του εσπασε και εκανε την καταγγελια (εαν εγινε αυτο)δεν ξεπερασε το οριο με καποιο τροπο? Ποιος γνωριζει εαν ειχε δικαβαλο και πατησε μονο μπροστινο φρενο σε κατηφορα με 50 χλμ οσο δυνατα μπορουσε? Ποιος ξερει αν δεν το ειχε ξεσκισει το ποδηλατο στα εντο?
Εκτος απο την εταιρια, εχει και ο καταναλωτης ευθυνη στο να χρησιμοποιει κατι για τον λογο που κατασκευαστηκε.
Ενα ποδηλατο των 500 ευρω ειναι για μια συγκεκριμενη χρηση. Δεν μπορει να καλυψει καθε ειδους καγκουρα. Αλλα πιρουνια ειναι για βολτα, αλλα για dirt, αλλα για downhill. Το καθενα εχει διαφορετικες αντοχες.
Απο την αλλη ισως και να ειναι ελατωματικο για την χρηση που προοριζετε, αλλα ποιος μπορει να ειναι σιγουρος και να κατακρινει με βεβαιοτητα την εταιρια?
@kynhgos
σωστά αυτά που λες
αλλά αν π.χ. στο sirrus βάλεις 200 δισκόφρενο
που σημείναι ότι το πιρούνι πιέζεται περισσότερο και κινδυνεύει να σπάσει
θα είναι πρόβλημα
αλλά όχι λόγος ανάκλισεις
όλα τα πιρούνια
έχουν δηλόμενς αντοχές
δλδ ένα πιρούνι με 28ρια καλάμια δεν μπορεί να δεχτεί 200ρι δισκόφρενο
αν βάλεις 200ρι δισκόφρενο στο εν λόγο πιρούνι δεν φταίει η κατασκευάστρια εταιρία αλλά ο χρήστης
στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι κατασκευαστικό λάθος και είναι μαλακία της specialized
για άλλη μια φορά οι ελεγχοί που θεωριτικά κάνει είναι ελειπής
1η ανακρίβεια: στο site της specialized η ανακοίνωση μιλάει για ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ανάκληση. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει κάποιο συμβάν που επιβάλει την αλλαγή. Η πολιτική πρόληψης την ΘΕΤΕΙ ΣΕ ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ ΚΡΙΣΗ ΚΙ ΕΠΙΛΟΓΗ.
2η ανακρίβεια: μιλάει το θεματικό ποστ για ντε φάκτο αλλαγή όσων ανήκουν στην κατηγορία "ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 2010 ΚΑΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2011". Γιατί; Αυτά τα μοντέλα, αυτών των χρονολογιών αφορά η ανακοίνωση:
2011 Sirrus Comp / 2011 Sirrus Expert / 2011 Sirrus Elite
2011 Vita Comp / 2011 Vita Expert / 2011 Vita Elite
2011 Tricross / 2011 Tricross Comp / 2011 Tricross Sport
και είναι γνωστό ότι τον Ιούνιο 2010, τουλάχιστον στην Ελλάδα αυτά τα μοντέλλα δεν υπήρχαν. Τυχαίνει να έχω το sirrus comp του 2010. Ήρθε στα χέρια μου το Μάρτιο του 2010. Παραγγελία Νοέμβρη 2009. Με αυτό το ποδήλατο, πηρούνια και ψαλίδια από ανθρακόνημα και ζέρτς ελαστικά, έφαγα δυο περιστατικά με δύο ταξί σε δέκα μέρες, το πρώτο έπεσα πάνω στο ταξί. Το μόνο που έγινε είναι να φύγει η αλυσίδα. Το ποδήλατο είναι σε άριστη κατάσταση και 200% μάχιμο. Θέλω να πω όσοι χρησιμοποιούν αυτά τα ποδήλατα ξέρουν τι αγόρασαν και γιατί.
Κατανοώ το ιδεολογικό πρόβλημα με τη μυθοποίηση κάποιων μοντέλων κάποιων εταιρειών. ΕΜΕΙΣ τα στήνουμε αυτά. Προσωπικά απέχω από τέτοιες κουβέντες που βρίθουν παντού. Διαλέγω ποδήλατα που θεωρώ ότι θα κάνουν την ποδηλατική μου ζωή πιο πλούσια. Δεν επηρεάζομαι ποτέ από τις κουβέντες που σκάνε σαν οβίδες γύρω γύρω. Κάντε το ίδιο.
Κι όποιος έχει ένα απ' τα πιο πάνω ποδήλατα, σαν ανθρωπος με ψυχραιμία και στοιχειώδες μυαλό, που είναι που τα διάλεξε γι' αυτό που είναι, ας πάει στον προμηθευτή του να συζητήσει με τους τεχνικούς το τι και πώς πρέπει να γίνει, ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. Εγώ αυτό θα έκανα.
3η και τελευταία ανακρίβεια: Έρχονται τα μοντέλα του 2012 και πρέπει να σπρωχτούν αυτά. Βρίσκω τραγικά αφελές το σχόλιο του "πονηρεμένου" σχολιαστή. Χέστηκε με το συμπάθειο η συγκεκριμένη εταιρεία να αχρηστέψει τόσα μοντέλα και καλά για να πουλήσει τα καινούργια της. Σε όσους έχουν ποδήλατά της είναι γνωστό ότι από χρονιά σε χρονιά αλλάζουν δεδομένα και προσωπικά είμαι σίγουρη ότι σκοπό έχουν αυτές οι αλλαγές να ισοζυγίσουν την ποιότητα με την οικονομία. Καλά ή κακά αυτοί σχεδιάζουν και πραγματοποιούν για μας. Αυτή είναι η λειτουργία της προσφοράς και ζήτησης στο χώρο το εργοστασιακού προτύπου. Μη συγχέουμε αυτό με το custom made ποδήλατο ή μ' αυτό που ο χρήστης παίρνει σε εκατό κομάτια και το φτιάχνει ο ίδιος στα μέτρα και στην ιδεολογία τους. Μπράβο κατ' εμέ σ' αυτούς που μπορούν να το κάνουν. Όμως σιχαίνομαι την υστερία μας, να σηκώνουμε σε βάθρα κάτι, έτσι απλά και γρήγορα, εκεί που πίνουμε τον καφέ και το ουζάκι μας και μετά με την ίδια ευκολία να το καταβαραθρώνουμε.
Πάτε καμιά βολτίτσα λέω εγώ, να ξεχαρμανιάσετε, απ' το να δίνετε ανακριβείς πληροφορίες ή να θέλετε να κάνετε σκουπίδια ό,τι έχει κάποιο κόπο και σκέψη πίσω του. Ουδείς τέλειος και σίγουρα η συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχει ανάγκη υπεράσπισης. Δεν νιώθω την ανάγκη τουλάχιστον εγώ να την υπερασπιστώ απέναντι σε όσα της καταλογίζετε. Μ' ενόχλησαν οι ανακρίβειες.
Το ότι έκανε προληπτική ανάκληση χωρίς να υπάρχουν
περιστατικά ατυχήματος σημαίνει ότι το έμαθε το
μάθημά της.
Το 2009 θυμήθηκε να κάνει ανάκληση στο Roubaix Comp/Pro
του 2004 αφού της "ήρθαν αναφορές για
δυο άτομα που τσακίστηκαν και χρειάστηκαν χειρουργείο.
Μιλάμε κοντά για 3.000 κομματια αξίας από 1600-4000 δολλάρια έκαστο.
H αιτία " The cable stop on the bicycle can loosen, which
can cause the rider to lose control and fall from the bike."
Οπότε σε κάποια πράγματα απλά κάνουν την πάπια και κρίνουν
εκ του αποτελέσματος αν έκαναν σωστή κατασκευή ή όχι.
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCGlobalPages.jsp?pageName=safety_r...
μιλάμε για ανθρώπινη παραγωγική διαδικασία ή για τον Θεό?
Ξέρετε κάποια παραγωγική διαδικασία που να εμπλέκεται ο άνθρωπος ή μηχανές και να μην συμβαίνουν λάθη και αστοχίες?
Τι καθόμαστε και αναλύουμε? Την βιομηχανική παραγωγή ως θεωρία?
Προφανώς και υπάρχει ποιοτικός έλεγχος. Προφανώς υπάρχει και τμήμα μάρκετινγκ και νομικό τμήμα και ότι άλλο κέρατο.
Μιλάμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ εταιρεία στον χώρο των ποδηλάτων.
Τέτοιες ανακλήσεις έχουν γίνει από όλες τις σοβαρές εταιρείες σε όλους τους χώρους παραγωγής. Από αυτοκίνητα μέχρι φάρμακα, από υπολογιστές μέχρι καρφίτσες.
Δεν σημαίνει κάτι ίδιαίτερα κακό.
Σημαίνει ότι ακούστηκαν 2-3 περιστατικά, αναλύθηκε το χρονικό διάστημα που "κατασκευάστηκαν" τα εν λόγω ανταλλακτικά και αποφασίστηκε η προληπτική αντικατάσταση των σχετικών μερών που κατασκευάστηκαν ΄στο ίδιο "σημείο" από την ίδια "μηχανή" το ίδιο "διάστημα".....
Μια μηχανή που δεν κολλούσε σωστά, ένα σκατουλάκι που είχε διάσταση 0,02 του χιλιοστού μικρότερη, ένα λιπαντικό που δεν ήταν αρκετά ρευστό, μια μηχανή που δεν είχε καθαριστεί σωστά τους τελευταίους 3 μήνες, ένας βαριεστημένος τεχνικός που η γυναίκα του τον απατάει..... θα μπορούσα να γράφω βιβλια.....
Για εμένα δεν σημαίνει τίποτα.
Έχετε σκεφτεί πόσα ελαττωματικά προϊόντα χρησιμοποιούμε καθημερινά χωρίς να γίνει ποτέ ανάκληση επειδή είναι από εταιρείες που απλά δε δίνουν δεκάρα; Ή που προτιμούν να περάσουν οι ανακλήσεις όσο πιο αθόρυβα γίνεται προκειμένου να μη θιγεί το όνομά τους και κυρίως να μη μπούνε στο έξοδο της επανόρθωσης;
Θυμάται κανείς την ιστορία με τις βίδες που κράταγαν τη σέλλα στα ideal και έσπαγαν; 2 περιστατικά μέσα στο φόρουμ αν θυμάμαι καλά και ίσως άλλα που δεν αναφέρθηκαν πουθενά. Η απάντηση της εταιρείας σε επιστολή παθόντα που αν δεν κάνω λάθος ανέφερε και το δεύτερο περιστατικό ήταν πως 'φταίει που δε χρησιμοποίησε ροπόκλειδο ο ποδηλατάς'. Για άντε δείτε, έχει κανένας ποδηλατάς ροπόκλειδο και μάλιστα καλιμπραρισμένο το οποίο χρησιμοποιεί σε κάθε ποδήλατο που πουλάει και όχι μόνο στα carbon;
Πιθανότατα αν η specialized έτρωγε καταγγελία στην Ελλάδα να έδινε ακριβώς την ίδια απάντηση, ενώ μάλλον ήξερε ότι αν φάει καταγγελία στην Αμερική θα της πάρουν τα σώβρακα, αλλά για υποθετικά σενάρια μπορούμε να μιλάμε ώρες. Για εμένα μια εταιρεία που κάνει ανακλήσεις δείχνει σοβαρότητα, ακόμα και αν αυτό είναι επιταγή του μάρκετινγκ.
Για το οποίο μάρκετινγκ, όσον αφορά αυτά που ανέφεραν τα παιδιά στην αρχή, συμφωνώ και επαυξάνω. Βρωμερό και βλαβερό.
ανακλησεις από τις εταιρείες
Lexus, citroen, renault, Jeep wrangler & cherokee, susuki, nissan, mercedes,fiat, kia,smart, krysler, chevrolet, mitsubishi, opel, gm, Hyundai κτλ. (google it)
Ανακλήσεις ποδηλάτων Cannondale - KCP, Isaac,Marzocchi,specialized, Trek, Dahon κτλ
Ανακλήσεις μοτοσυκλετων, susuki, honda, Sym,kawasaki, BMW, ducati,Yamaha,
Ποια γραμμή παραγωγής δεν έχει σφάλματα? Ουδείς άσφαλτος όπως και κανένα quality control είναι 100% safe. Υπάρχουν και εκεί παραλήψεις και ξεφεύγουν διάφορα αφού είναι δειγματοληπτικός έλεγχος. ¨ΟΣΟ μεγαλύτερη η γραμμή παραγωγής τόσο περισσότερα τα σφάλματα.
Η ανάκληση έχει αναχθεί σε εργαλείο το μαρκετινάδων αφού ενισχύει την πίστη των κατ επανάληψη πελατών αλλά κ βελτιώνει την εικόνα στους υποψήφιους.
Βέβαια, τώρα εδω μέσα υπάρχουν και αυτοί που ξενερώνουν και αυτοί που τα βλέπουν αλλιώς.
Η ανάκληση που γίνεται μετά από καιρό γίνεται είτε επειδή οι έλεγχοι συνεχίζονται μέχρι να τελειώσει η γραμμή παραγωγής του μοντέλου...αλλά και μετά από το after sales service ή από καταγγελία.
Τώρα είμαστε δυσαρεστημένοι που μία εταιρεία ανακαλεί μοντέλα λόγω προβλήματος. Αν δεν ανακαλούσε δηλαδή...τι θα λέγαμε? Μάλλον δεν θα μαθαίναμε ότι τα μοντέλα δεν έχουν πρόβλημα.
Έχω specialized αλλά δεν καλύπτω την εταιρεία...στα αρχ..α μου τη γράφω αλλά το να κρίνεις μία εταιρεία από τις ανακλήσεις που έχουν γίνει είναι τουλάχιστον αφέλεια. Εξάλλου, ας πούμε η Τοyota, Ηonda που είναι τέρατα αξιοπιστίας έχουν κάνει ανακλήσεις οχημάτων..
Σε χειροποίητες παραγωγές ... είναι διαφορετικά τα πράγματα
Μου φέρνει στο μυαλό όσους συνεχίζουν να ψωνίζουν
από σουπερ μάρκετ και παρόμοια μαγαζιά τα οποία
καθε τρεις και λίγο τρώνε πρόστιμα από το υγεινο-
μικό ή βγάζουν στα ράφια σάπια τρόφιμα τα οποία
ανακαλεί ο ΕΦΕΤ.
Εταιρική σοβαρότητα και σεβασμός στους πελάτες...
Για τα Megisto 2010 είχαμε πρόβλήμα με βίδα και όχι
με σκελετό ή πηρούνι. Σαν να αγοράσεις αμάξι και να
σου βγουν σάπια τα ελαστικά που φοράει. Φταίει η FIAT
ή η Dunlop που έβγαλε σάπια ελαστικά και τα πούλησε
παντού;
Η οποία βίδα αν σπάσει είναι επίσης πάρα πολύ επικίνδυνο.
Για το παράδειγμα με τα λάστιχα δες εδώ. Αν βαριέσαι να διαβάζεις, η περίληψη είναι ότι η Ford έκανε ανάκληση εξαιτίας ελαττωματικών ελαστικών της firestone που φορούσε σε κάποια αυτοκίνητά της και πιθανόν ευθυνόντουσαν για ατυχήματα.
Όσον αφορά τα πρόστιμα από το υγειονομικό, πρόστιμα τρώει όποιος ελέγχεται. Όποιος δεν ελέγχεται, απλά δεν τρώει πρόστιμα.
Νομίζω ότι ο raoul τα γράφει μια χαρά. Δεν είναι πολύ σωστό να κρίνουμε μια εταιρεία θετικά (όπως κακώς έκανα στην αρχή) επειδή κάνει ανακλήσεις, αλλά νομίζω ότι μπορούμε να κρίνουμε μια εταιρεία αρνητικά αν ΔΕΝ κάνει ανακλήσεις σε προϊόντα που είναι αρκετά πιθανό να είναι ελαττωματικά. Πόσο μάλλον αν μπορούν να γίνουν επικίνδυνα.
φταίει η fiat που δεν έκανε ελεγχό στα λάστιχα της dunlop
γενικότερα η φτήνια τρώει τον παρά
οπότε όσο θέλουμε οι εταιρίες να ρίχνουν τις τιμές τόσο πιο πολλά τέτοια συμπτόματα θα συναντάμε
@vec
το να ανακαλέσει τα προιόντα της είναι το αυτονόητο
αν και κυρίως το κάνει για να γλιτώσει την γκρίζα διαφήμιση και τις μηνύσεις