παλουκόσελο....λέξη και αυτή...
τέλοσπαντων, δύο απορίες:
α) Παλουκόσελο από ανθρακόνημα μπορεί να βελτιώσει την άνεση (καλύτερη απορρόφηση κραδασμών);
β) Είδα ότι η Thomson έχει κάποια παλουκόσελα με κλίση. Ξέρει κανείς γιατί; Καλύτερη θέση οδήγησης;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
α) Παλουκόσελο από ανθρακόνημα μπορεί να βελτιώσει την άνεση (καλύτερη απορρόφηση κραδασμών);
Το carbon είναι πιο απορροφητικό στους κραδασμούς, αλλά δεν ξέρω πόση διαφορά μπορεί να υπάρχει. Έχε υπόψιν σου πάντως πως το carbon είναι και πιο ευπαθές, τουλάχιστον σε λογικά οικονομικά πλαίσια.
β) Είδα ότι η Thomson έχει κάποια παλουκόσελα με κλίση. Ξέρει κανείς γιατί; Καλύτερη θέση οδήγησης;
Αν και δεν ξέρω τι κλίση έχουν (και βαριέμαι να googlαρω) θα έχει διαφορετική στάση οδήγησης, ούτε καλύτερη, ούτε χειρότερη. Το καλύτερο που θα είχες να κάνεις, είναι να δοκιμάσεις, να δεις αν σε βολεύει...
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=8569
Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι αν όντως λειτουργεί απορροφητικά αξίζει τον κόπο. Διότι οι ελληνικοί δρόμοι έχουν τα μαύρα τους τα χάλια, άρα τόσο η μέση μας αλλά και ο κώλος μας, αξίζουν κάτι καλύτερο!
Εγώ λέω τα 60-80 ευρώ που κοστίζει ένα τέτοιο παλουκόσελο να μην τα τσιγγουνευτώ.
Τώρα για το thompson δεν ξέρω, αλλά υποθέτω ότι ίσως και αυτό έχει ως σκοπό την περισσότερη άνεση.
και παλουκοσελα με αναρτισεις
Νομίζω ότι η αίσθηση θα είναι σαν να πλέεις σε γιαούρτι...Άσε το μεγάλο βάρος...
Κανένα υλικό δεν παρουσιάζει ελαστικότητα κατά μήκος, κανονικά, οπότε το παλουκόσελο γιατί να είναι απροροφητικό. Η απορρόφηση κραδασμών γίνεται από τρία πράγματα: σκελετό - ρόδες - λάστιχα. Απλώς (νομίζω) δεν χρειάζεται να ρίξεις λεφτά εκεί.
P.S. Αν εσύ λες τους ελληνικούς δρόμους γκράβαρο, δεν είδες ακόμα τίποτα... :Ρ
Χμ...και γιατί τότε στις κούρσες βάζουν όλοι πλέον κάρμπον πηρούνια;
Για ποιο άλλο λόγο πέραν της απορροφητικότητας;
Carbon pirounia = aporofitikotita se mikrous kradasmous (thorivos dromou) alla ke kalli akampsia ke sxesi varous. Episis exoun mia mikri elastikotita pou den exi to Alouminio. To idio isxii me ta paloukosela alla xoris to flex.
Από εμπειρία σε οδήγηση στην Πάρνηθα μπορώ να σου πω ότι είναι η μέρα με τη νύχτα το carbon παλουκοσελο από το αλουμίνιο. Σίγουρα παίζουν ρόλο τα λάστιχα και η πίεση αλλά η διαφορά ήταν ξεκάθαρη.
Ο λόγος που δεν θα έβαζα ποτέ είναι ότι θέλει συγκεκριμένη δύναμη στο σφίξιμο οπότε ξεχνάς το quick release, θα σπαστώ αν αρχίζουν τα τριξίματα με το αλουμίνιο, με αγχώνει ότι σπάει αντί να στραβώνει. Μόνο carbon τιμόνι θα έβαζα.
Αυτά όσο αφορά τη βουνίσια χρήση, για πόλη δεν θα έχεις πρόβλημα. Γενικά υπάρχουν πολλά carbon και πολλές τιμές. Αν δεις και ebay θα βρεις για όλα τα βαλάντια.
κυκλοφορει ενα βιντεο που δειχνει οτι αυτο το σπασιμο δεν ειναι και τοσο ευκολο πραγμα να το κανεις
ετσι οπως ειδα το βιντεο εαν βαλεις πολυ δυναμη και τσακισεις το αλουμινιο τοτε με την ιδια δυναμη ισως να παραμορφωσεις το carbon
Παιδιά δεν το θέλω για το βουνό.
Εκεί μου αρέσει το ταρακούνημα. Για να ταρακουνηθώ άλλωστε πάω στο βουνό!
Για τον δρόμο το θέλω.
Και ψήνομαι να βάλω ένα. Πιστεύω ότι θα δω διαφορά.
Αν έχει να μου προτείνει κανείς συγκεκριμένο μοντέλο, πολύ ευχαρίστως.
To Promax το εχω καβαλήσει, το FSA εχω οδηγήσει το carbon τιμονι οπότε υποθέτω...
http://cgi.ebay.com/ProMax-Carbon-Seatpost-27-2_W0QQitemZ380128279920QQc...
http://www.velomax.co.uk/displaydetail.php?product_id=475
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=23052
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=35806
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=21768
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=35805
Κατάλαβες ότι θα πρέπει να βγάλεις το QR και να βάλεις κλασσικό δέσιμο με αλενόβιδα ώστε να μετράς τα Nm κάθε φορά.
Χμ, άρα θέλω και κατάλληλο εργαλείο...
Πρακτικά το τοποθετείς μια φορά και δεν το ξαναπειράζεις. Το εργαλεία δεν είναι πολύ φθηνό οπότε δεν ξέρω αν έχει νόημα να το αγοράσεις, όχι ότι δεν θα βρεις τι να το κανεις :)
διπλό ποστ...