PLEASE HELP!!!

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
pantrelis21
Απών/απούσα

Χαιρετώ τους απανταχού ποδηλάτες.
Χρειάζομαι τη βοήθειά σας.
Είμαι 23 χρονών έτσι πληροφοριακά και μετά απο απουσία χρόνων λόγω βλακείας,δουλειάς,ανάγκης ή οτιδήποτε άλλο επέστρεψα στο ποδήλατό μου.
Στο ψητό λοιπόν.Έχω ενα IDEAL BOOMMAX περίπου 8-10 ετών με σκελετό αλουμινίου και ανάρτηση μπροστά.Έχει 21 ταχύτητες και φυσικά ΔΕΝ έχει δισκόφρενα.Το ποδήλατο μετά απο το σχετικό service επανήλθε και κυκλοφορεί ελεύθερο...
Οι αποστάσεις που κάνω καθημερινά είναι απο Ταύρο - Νίκαια και επιστροφή. Οπότε καταλαβαίνετε οτι κυκλοφορώ αρκετά (αν όχι πολύ σε άσφαλτο).Το θέμα βέβαια είναι οτι μου αρέσει η ''επιθετική'' οδήγηση(καβαλάω με ταχύτητα πεζοδρόμια,κάνω αλματάκια για να αποφύγω λακούβες και εμπόδια,κατεβαίνω σκαλιά κτλ).
Τώρα όσον αφορά το off-road.Για να δώσω ενα παράδειγμα το που κινούμαι είναι το Φιλλοπάπου,τα βασιλικά κτήματα,καταβάσεις σε στρωμένους χωματόδρομους.Σχετικά ήπιες διαδρομές μέσα στη φύση,που σίγουρα συναντάς συνθήκες λίγης λάσπης απο την υγρασία ή καποια βροχή.Και η συχνότητα είναι περίπου 2 φορές το μήνα.Τονίζω οτι δεν έχω αποπειραθεί να κάνω σε πιο extreme μέρος ποδήλατο για να καταλάβω αν μου αρέσει ή τι διαφορά έχει.
Ιδού λοιπόν η απορία.Κρατάω το MTB που έχω όπως είναι?Το κρατάω με κάποιες αλλαγές-τροποποιήσεις?Παίρνω κάποιο τρέκκινκ(για τα οποία δεν είμαι καθόλου σίγουρος)?Παίρνω κάποιο city(κατά πόσο θα μου επιτρέπει τη οδήγηση που μου αρέσει?)?
Είμαι φοβερά μπερδεμένος και δεν ξερω τι να κάνω.Δεν είμαι σε φάση να ρίξω άσκοπα χρήματα.
Ελπίζω να μήν σας κούρασα και να υπάρξει κάποιος που να μπορεί να βοηθήσει...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και θα τα πούμε την Κυριακή...
Μέχρι τότε να είστε καλά και να ποδηλατείτε ακόμα καλύτερα....

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
abyss
Απών/απούσα

Νομίζω ότι το είδος ποδηλάτου που έχεις είναι ιδανικό γι' αυτό που κάνεις. Για την κίνηση σε άσφαλτο θα μπορούσε κάποιος να συστήσει κάτι πιο "ασφάλτινο", αλλά είναι και αυτά τα αλματάκια και τα πεζοδρόμια και τα σκαλιά που θα κάνουν το κάθε κουρσάκι και το κάθε city και το κάθε trekking (εντός λογικών ορίων τιμής) να υποφέρει.

Μια κατάλληλη λύση θα ήταν ένα δεύτερο σετ τροχών με λάστιχα καταλληλότερα για άσφαλτο και εναλλαγή των τροχών ανάλογα με τα γούστα σου.

Νοιώθεις ότι δε σε καλύπτει το ποδήλατό σου;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Κάνε ένα σερβις, άλλαξε ντιζο καλώδια, βάλε ένα σετ vbrakes, αλλάζεις και λάστιχα σε σλικ δρόμου όχι απαραιτήτως λεπτα, άνοιξε και την ανάρτηση αν πιάνουν τα χέρια σου και κάνε και εκεί ένα σερβις.

Είναι ιδανικό το ποδηλατάκι σου για αυτό που κάνεις και δεν έχει νόημα να χαλάσεις τα λεφτά σου για ένα trekking/city όπου δεν είναι για αυτά που κάνεις :)

pantrelis21
Απών/απούσα

Δεν είναι οτι δεν με καλύπτει αλλά επειδή είχα χρόνια να ασχοληθώ τώρα βλέπω μια φοβερή ''άνθηση'' με πολλές επιλογές.Οπότε απο την στιγμή που αποφάσισα να ασχοληθώ ξανά θέλω να έχω όσο το δυνατόν καλύτερο ποδήλατο για αυτό που μου χρειάζετε και μου ταιριάζει.Πάντως για να πώ και την αλήθεια οταν περνάω απο ποδηλατάδικο δεν σας κρύβω οτι ζηλεύω τα νέα πανέμορφα μοντελάκια!Anyway...
Το κακό είναι οτι δεν έχω καθόλου τεχνογνωσία για να κάνω οτιδήποτε στο ποδήλατο(service) και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πληρώνω αρκετά σε κάθε μάστορα.Ίσως μπορώ να κανω κάποια πράγματα αλλά αφού κάποιος μου δείξει.Όπως ναι θα μπορούσα να έχω ενα δεύτερο σετ ελαστικών δρόμου με ζάντες αλλά κατά πόσο είναι χρονοβόρο,εύκολο και επικίνδυνο να κάνω ζημιά στο ποδήλατο.
Οι ταχύτητες μου γράφουν επάνω SHIMANO V BRAKES αν εννοείς αυτό.Βέβαια κάτι κολλήματα τα έχουν.Όπως να βάλω απο 2ο δίσκο τον 3ο και απο 6η να πάρει την 7η ταχύτητα.
Με λίγο ζόρι τα καταφέρνουμε...
Μην με παρεξηγείς που τα ρωτάω όλα αλλά οπως κατάλαβες δεν σκαμπάζω πολλά. Ντιζοκαλώδια είναι τα συρματόσχοινα των φρένων?Αν ναι τότε είμαι οκ.
Ευχαριστώ για την κατανόηση και την βοήθεια...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Shimano Vbrakes είναι τα φρένα σου.
Οι ταχύτες είναι δίπλα, λογικά είτε θα είναι grip shifter όπου γυρνάς με το χέρι το γριπάκι για ν' αλλάξει ταχύτητα είτε θα έχει σκανδάλες. Τα προβλήματα που αναφέρεις είναι κλασσικά σε παρατημένα ποδήλατα και λύνονται με αλλαγή καλωδίων/ντίζας και καθάρισμα λίπανση στους εκτροχιαστές.

Γενικά μπορείς να λύσεις εκτροχιαστές μόνος σου και να του καθαρίσεις. Το ίδιο μπορείς να κάνεις και με τα ντιζοκαλώδια. Εκεί όμως δεν τα καθαρίζεις απλά τα αλλάζεις με καιρνούργια. Μην πετάξεις τα παλιά γιατί θα χρειαστούν για να κόψεις τα καινούργια στο ίδιο μήκος.

Από εκεί και μετά ένα δέσιμο και μια ρύθμιση σε ποδηλατάδικο είναι απλή διαδικασία και δεν στοιχίζει πολλά.

wp