Ποδήλατο για πολλά khm?

4 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
graphist83
Απών/απούσα

Καλημέρα.
Σας χαιρετώ, πραγματικά χαιρομαι που βρήκα ένα φόρουμ σαν και αυτό.Ίσως εάν το είχα ανακαλύψει νωρίτερα να είχα κανει σωστοτερες επιλογές.

Καλή σας μέρα. Είμαι νέο μέλος με πολλές ερωτήσεις.

Πριν 3 μήνες πήρα μέσω Ίντερνετ ένα full saspension μάρκας outdoor γερμανικής κατασκευής.Ο σκελετός είναι αλουμινενιος το ίδιο και οι τροχοι 26'' ενώ έχει και δισκοφρενα. Τα σασμαν είναι shimano και έχει 21 ταχ. Εγώ έχω αλλάξει μόνο σάλα βάζοντας μια velo jel φαρδιά όπως και λεπτά φλατ ελαστικά δρόμου. Εννοείται ότι έχω τοποθετήσει φωτιστικά σώματα εμπρός πίσω για νυχτερινές διαδρομές.

Πιθανολογω ότι μάλλον θα πείτε ότι έχω κανει λαθος επιλογή πιο πολύ στο είδος του ποδηλάτου Και όχι στο brand name. Επειδή μένω Γλυφαδα και εδώ δεν υπάρχουν ποδηλατοδρομοι η χρήση πεζοδρομίου είναι μονόδρομος (σεβόμενος πάντα τους πεζούς) οπότε θεωρεισα σωστό να πάρω fs. Έχουμε και πολλές ανηφορες όμως και κουραζομαι.Οι αναρτήσεις δεν με κουράζουν γιατί είναι πολύ σκληρές και δεν βυθίζονται όταν πεταλαρω, μόνον όταν κατέβω πεζοδρόμιο καθιστος.

Θέλω να μάθω πιο το σωστό ποδήλατο και εάν οι διάφορες είναι πολύ μεγάλες σε σχέση με αυτό που έχω για κάποιον που θέλει να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις πχ Γλυφάδα Αθήνα ξεκουραστα χωρίς πολύ κόπο.Θέλω η δύναμη στα πενταλ να παει όσο το δυνατόν όλη στο δρόμο.
Στην αρχή χρησιμοποιούσα ένα ideal comfort δανεικό ενός φίλου και κουραζομουν το ίδιο με το δικό μου. Απλά αυτό που έχω ζηγιζει 18.2 κιλά πολλά;;;
Όταν το πενταλ είναι τέρμα κάτω το ποδι πρέπει να είναι τεντωμένο η να μένει λυγισμενο (όπως στο δικό μου)??
Τέλος αξίζει να κράτηση το δικό μου ποδήλατο και να του αναβάθμιση μερικά περιφεριακα μιας και ο σκελετός είναι ποιοτικος η να πάρω ένα άλλο τρεκινγκ κτλ? μου αρέσει η σχετικά όρθια θέση οδηγησης.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Αν υπήρχε μια φωτό ένα λινκ ίσως ήταν πιο εύκολη μια απάντηση σχετικά με το ποδήλατο που αγόρασες. Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω πολλά έτσι. Οι τροχοί θα μπορούσαν να είναι και μεγαλύτεροι και η ανάρτηση να μην υπήρχε αν δεν πηγαίνεις σε λακούβες. Οι μεγάλοι τροχοί κάνουν μεγαλύτερα 'βήματα' ενώ η έλλειψη ανάρτησης στέλνει πιο άμεσα την δύναμή σου στην άσφαλτο. Θα μπορούσε να έχει και περισσότερες ταχύτητες για τις ανηφόρες να μην κουράζεσαι και τόσο. Τα ελαστικά flat δεν ξέρω τι είναι - flat δηλαδή σκασμένα; Το ότι είναι λεπτά είναι καλό για μεγάλες αποστάσεις. Δεν ξέρω την μάρκα outdoor υπάρχει πουθενά στο internet;

Όσο για τα πεζοδρόμια, δεν είναι καθόλου μονόδρομος - η χρήση τους, πόσο μάλλον στην Γλυφάδα που μάλλον έχει πολύ μεγάλους δρόμους συχνά, από όσα λίγα ξέρω. Αλλά και να μην έχει, και πάλι θα έλεγα ότι είναι αρκετά λάθος να πηγαίνεις από πεζοδρόμια: Μπορεί να πέσεις ευκολότερα σε κάποιο λάθος που να κάνει κακό σε σένα ή σε κάποιον άλλον. Εγώ ως πεζός πάντα ενοχλούμε όταν υπάρχει το οποιοδήποτε όχημα στο πεζοδρόμιο - μην σου πω και στον δρόμο (μηχανοκίνητα βασικά), άσχετα με το αν εσύ (νομίζεις) ότι δεν ενοχλείς. Επιπλέον δεν μπορείς και να αναπτύξεις και κάποια ταχύτητα της προκοπής, όλο σταμάτα και ξεκίνα θα είσαι, ιδίως αν θες από Γλυφάδα να φτάσεις στην Ομόνοια. . Κλέβεις χώρο από τους ανθρώπους, αντί να ξαναπαίρνεις τον κλεμμένο χώρο από τα μηχανοκίνητα.

Νομίζω το πόδι πρέπει να τεντώνει σχεδόν πλήρως όταν το πετάλι βρίσκεται τέρμα κάτω. Αν το δικό σου είναι λυγισμένο, τότε σήκωσε την σέλα κι άλλο κι αν δεν λυθεί έτσι, τότε έχεις μικρό ποδήλατο και ίσως κάποτε να σου δημιουργήσει κι άλλα προβλήματα (γόνατα κλπ).

Geraki
Απών/απούσα

to wrote:
Δεν ξέρω την μάρκα outdoor υπάρχει πουθενά στο internet;

Ποδήλατα outdoor είχα δει να πουλάει το praktiker πριν κανά μήνα.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

το ποδήλατο που πήρες σε κουράζει:
1 δεν είναι φτιαγμένο για τη χρήση που του κάνεις, δηλαδή για τους δρόμους της πόλης όσο και κακοί να είναι
2 είναι παααααααααααρα πολύ βαρύ, γεγονός που σε δυσκολεύει να το κινήσεις
3 η χαμηλή σέλα κουράζει τα γόνατα και τους μηρούς αφενός,
4 και αφετέρου δεν βοηθά ώστε να μεταδοθεί η δύναμη απο το πόδι στο πετάλι όπως πρέπει
5 αν έχεις πολλές ανηφόρες και είσαι και καινούριος ποδηλάτης θα σε δυσκολεύουν επιπλέον τα γρανάζια του ποδηλάτου σου, τα οποία δεν θα έχουν τόσο "μαλακές" σχέσεις όπως ενός άλλου ποδηλάτου για τη δουλειά που το θέλεις (πχ. το μεγάλο γρανάζι της 7πλέτας σου, μάλλον δεν θα έχει όσα δόντια χρειάζεσαι)
6 με το μέγεθος του ποδηλάτου τι γίνεται; Ειναι και αυτό ενας σημαντικός παράγοντας για να ποδηλατεί κανείς με μεγαλύτερη άνεση
7 κλπ
Εν ολίγοις: Αν μπορείς πάρε κάποιο άλλο ποδήλατο ΟΧΙ απο σουπερ μάρκετ, και αν δεν διαθέτεις τα χρήματα βρες κάτι μεταχειρισμένο ή κάποιο παλαιότερο μοντέλο που θα στο αφήσουν στο μαγαζί πιο φθηνα. Προσωπικά προτιμώ τις 26αρες ρόδες στην ΑΘήνα (ΜΤΒ, με όμως λεπτότερα λάστιχα για να μειωθεί η τριβή στο δρόμο και να πηγαίνω γρηγορότερα), γιατι τα 26αρια είναι πιο ευέλικτα και πιο κατάλληλα για τις συνθήκες της πόλης μας. Ισως όμως για εσένα να είναι καλύτερα να πάρεις ένα 28αρι, τύπου τρεκινγκ αλλά ΟΧΙ τύπου "πόλης" (που προορίζονται για πόλεις χωρις ανηφόρες μια και είναι πιο βαριά και με λιγότερες ταχύτητες). Φαντάζομαι οτι για αρχή ένα ποδήλατο με 300 ευρώ θα σε ικανοποιήσει!
Οσο για τα πεζοδρόμια, όπως λέει και ο to, καλά θα είναι τα τα ξεσυνηθίσεις γιατι και οι πεζοί ενοχλούνται αλλά και εσύ δεν θα μπορέσεις να μάθεις να κάνεις μεγαλύτερες διαδρομές απο πεζοδρόμιο-πεζοδρόμιο. Αλλωστε η Γλυφάδα έχει όντως πολύ καλούς δρόμους. Προσοχή μόνο στον ΚΟΚ και στις παραβάσεις των οδηγών αυτοκινήτων.
Αν δεν βαριέσαι, ψάξε και λίγο στο σαιτ εδώ για συμβουλές που έχουν δοθεί σε ανάλογες με εσένα περιπτώσεις (τι ποδήλατο να πάρω κλπ)

contact