Ειμαι καινουριος γενικα στα ποδηλατα και θα ηθελα να ρωτησω, ποσο πολυ σημαντικο ειναι το βαρος του ποδηλατου;
Εστω καποιος ζυγιζει 80 κιλα, ποσο διαφορα θα εχει αν παρει ενα ποδηλατο 11 η 13-14 κιλων;
Μιλαμε για μετακινησεις μεσα στην πολη για αποσταση περιπου 20 χιλιομετρων την ημερα.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Συνήθως, όσο πιο βαρύ είναι ένα ποδήλατο είναι αντίστοιχα και πιο φθηνό από το ελαφρύ του δίδυμο. Ας απαντήσω όμως και σε αυτό που μάλλον ρωτάς: Θεωρητικά είναι πιο ξεκούραστο σε ανηφόρες, ελάχιστα πιο σβέλτο σε εκκινήσεις κλπ. Το βάρος είναι το λιγότερο που πρέπει να σκέφτεσαι σχετικά με το ποδήλατο που έχεις (εκτός αν πρέπει να το ανεβοκατεβάζεις 5 ορόφους ). Σημασία έχει να πάρεις το σωστό ποδήλατο για τη χρήση που θες, ήτοι σωστή γεωμετρία σκελετού και υλικό κατασκευής αυτού.
Δείξε μας τα ποδήλατα που σε ενδιαφέρουν για να σου
πούμε. Το να βαρύνεις 1 κιλό επειδή έχεις βαρύτερη
σέλα, τιμόνι και λασπωτήρες είναι αδιάφορο. Το να
βαρύνεις ενα κιλό λόγω ανάρτησης ή τροχών είναι
αρκετά σημαντικό.
Πρακτικά όμως όλες οι αυταπάτες γκρεμίζονται μόλις
θα σε περάσει ένας κύριος +30 χρόνια με ποδήλατο
25κιλών :) Το ποδήλατο είναι θέμα ποδιών και
συνήθειας και λιγότερο βάρους.
Eπισης ενα ελφρυτερο ποδηλατο θα πηγαινει καλυτερα οχι τοσο μονο λογω βαρους, αλλα επειδη τα ακριβα περιφερειακα (τροχοι, πεταλιερες, κασσετες) ειναι πιο ποιοτικα, προσεγμενα, με λιγοτερες τριβες, πιο λειτουργικα κτλ. Ολα αυτα βεβαια μεχρι ενα λογικο επιπεδο διοτι οι πολυ πολυ ελαφριες σειρες (πανακριβες) χανουν σε αντοχη στο χρονο η εχουν και περιορισμο βαρους.
Δηλαδή η super record δεν έχει αντοχή στον χρόνο;;;ίσα-ίσα...
Φαντάζομαι οτι για την χρήση που το θές δεν θα έχεις πρόβλημα συν ένα συν δύο κιλά,αλλά και πάλι καλό θα ήταν να μας πείς τι ποδήλατα σκέφτεσαι...
Αν όμως βρεθείς σε έναν δυνατό άνεμο να σε φυσάει καθώς ποδηλατείς, ίσως νιώσεις πιο καλά με ένα βαρύτερο ποδήλατο. Εξαρτάται λοιπόν, γενικά το ελαφρύτερο το προτιμάνε, το βαρύτερο είναι πιο...βαριά κατασκευή - για πιο βαριές καταστάσεις!
Επίσης κάτι που έχει σημασία, είναι το πόσο βαρύς ή "βαρύς" είναι και ο ίδιος ο αναβάτης, κάτι που ήδη μάλλον αναφέρθηκε.
Bεβαια μιλαμε γιθα πολυ ακριβες σειρες. Μια καλη σειρα της παραγωγης ειναι σαφως ελαφρυτερη και πιο αντοχης και λειτουργικη απο φθηνες σειρες.
Ναι σίγουρα ισχύει αυτό για τους τροχούς και έχω δει ζαντάρες να σπάνε οι ακτίνες μπροστά μου διότι ο αναβάτης ήταν σίγουρα πάνω απο 90 κιλά,δεν το συζητάω αν θέτεις τέοια όρια.
Το θέμα είναι ο άνθρωπος στη συγκεκριμένη περίπτωση να μην δώσει ένα κάρο λεφτά για να κερδίσει 1-2 κιλά.