Προτάσεις - απόψεις για 145 κιλά / 1.98 ύψος

59 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

Εχω ενα φιλο που ψαχνει για ποδηλατο αλλα ειναι τεραστιος 145 κιλα περιπου.
Τα ποδηλατα που του αρεσουν ειναι τυπου φιτνες - υβριδικα κ θα κινειται σε οδοστρωμα ως επι το πλειστον.

Βρηκαμε μερικα με 700-32 λαστιχο για να τον αντεχουν λιγο, αλλα μας το απαγορεψαν κατηγορηματικα καποιοι φιλοι στον Τσιρικο, λεγοντας οτι το ποδηλατο σε λιγο καιρο θα το μασησει κ θα αρχισουν τα προβληματα τριξιματα, στραβωματα κλπ

Μονο mtb 29αρι του προτειναν κ τπτ αλλο, λεγοντας οτι οι κουρσες κ συναφη ειναι για αναβατες μεχρι 90-95 κιλα max.

Tο παιδι θελει να χασει κιλα, ομως σιγα σιγα...
Nα συμβιβαστει με mtb 29;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
paylos69
Απών/απούσα

mtb 29 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ,ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

προφανώς συμβιβασμός επειδή του αρέσουν τα urban και Fitness.

Κινούμε στην πόλη με 29αρι Mtb με αλλαγμένα ελαστικά.....μια χαρά

paylos69
Απών/απούσα

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Ας ρωτήσει πχ στην Ideal αν έχει θέμα το αλουμίνιο με τα κιλά του.
Κατά τα άλλα να πάει σε σοβαρό μαγαζί και να του πλεξουν ένα σετ
τροχών με 36+ ακτίνες και δεν θα πάθουν τίποτα.

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Ας ρωτήσει πχ στην Ideal αν έχει θέμα το αλουμίνιο με τα κιλά του.
Κατά τα άλλα να πάει σε σοβαρό μαγαζί και να του πλεξουν ένα σετ
τροχών με 36+ ακτίνες και δεν θα πάθουν τίποτα.

μονο οι ακτινες ειναι παιδια?
μεσαια τριβη ? μεταδοση? σκελετος?

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

o doom έχει παρει κουρσί (αν και όχι τόσο βαρύς αν θυμαμαι καλα). Θα το έχει ψάξει το θέμα.
Doooom
Dooooooom ..τα φώτα σου/

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

Roul wrote:
o doom έχει παρει κουρσί (αν και όχι τόσο βαρύς αν θυμαμαι καλα). Θα το έχει ψάξει το θέμα.
Doooom
Dooooooom ..τα φώτα σου/

εγω ψαχνω να μαθω αν ισχυει αυτο που μου ειπαν για το πλαφον στα κιλα
αν δηλ υπαρχει οριο στους σκλετους κ μελετη
κ μεχρι ποσα κιλα αντεχουν
σορρυ για το οφφ τοπικ

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

milvas wrote:

μονο οι ακτινες ειναι παιδια?
μεσαια τριβη ? μεταδοση? σκελετος?

Για το σκελετό σου είπα ότι θα ρωτήσετε τις
εταιρίες που κοιτάτε. Αν σε αγχώνει τόσο το
θέμα ας δει σε λύση ατσάλινου με μούφες.

Για όλα τα υπόλοιπα η λύση είναι το custom.
Σε έτοιμη λύση δύσκολα να βρεις κάτι που να
καλύψει τα κυβικά του φίλου σου.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

.... δεν το συζητάμε....
...λεπτά ελαστικά, λεπτεπίλεπτοι τροχοί, μικροσκοπικές σέλες.... είναι εντελώς "εκτός θέματος"....
Αν βρει κούρσα και βολευτεί επάνω της εγώ θα του την κάνω δώρο....

Αν θέλεις τη γνώμη μου, ότι και να πάρει.... ΔΥΣΤΥΧΩΣ το βλέπω να το τρώει η σκόνη στο μπαλκόνι....
Σε αυτά τα κιλά, ο οργανισμός δυσκολεύεται πάρα πολύ σε οποιαδήποτε μορφή άσκησης, πόσο μάλλον σε ποδηλασία, που θέλει και ισσοροπία και ένα σωρό άλλα....
Δεν θέλω να τον απογοητεύσω, ας κάνει μια προσπάθεια να χάσει κάποια κιλά, να αποκτήσει κάποια στοιχειώδη φυσική κατάσταση και μετά το συζητάμε για ποδήλατο.

Αν παρόλα αυτά υπάρχει έστω και μια ελπίδα (πχ να τον τσιγκλάς εσύ ως φίλος του και να βγαίνετε παρέα, έστω για ΕΛΑΧΙΣΤΑ χλμ στην αρχή... αλλά ΣΥΧΝΑ... εκεί είναι το μυστικό), δες για τρεκκιν off road ή ΜΤΒ 29αρι.
Ο σκελετός δεν θα πάθει και πολλά (αν μιλάμε για ΕΠΩΝΥΜΟ ποδήλατο και όχι από carefour / Praktiker κλπ κλπ).
Τα κέντρα των τροχών όμως, οι ακτίνες, η μεσαία τριβή.... και κυρίως ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΤΟΥ, ο π%σινος του κλπ αυτά είναι που θα πάθουν....

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas wrote:

εγω ψαχνω να μαθω αν ισχυει αυτο που μου ειπαν για το πλαφον στα κιλα
αν δηλ υπαρχει οριο στους σκλετους κ μελετη
κ μεχρι ποσα κιλα αντεχουν
σορρυ για το οφφ τοπικ

ναι υσχίει
και είναι πρόβλημα
ιδανικότερη λύση είναι να πλέξεις τροχούς με γερές ακτίνες
που είναι για dh
36 32 δεν έχει τόσο διαφορά
και θέλει και μια ανάρτηση με ελατήριο σκληρό
πάνω σε αυτό μπορώ να σου βρω μια μεταχειρησμένη mz της Marzochi Που είνια ιδανική περίπτωση
βέβαια όλα αυτά σημαίνει ότι πάει σε custom λύση

α και κάτι ακόμα
ο doom δεν διάλεξε τροχούς για να έχει άποψη (έτσι για να ανάψουν τα αίματα)

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ας ρίξει μια ματιά στον όρο Clydesdale.
Αναφέρεται σε άντρες ποδηλάτες με μεγάλο βάρος.
Ρίξτε μια ματιά στην ειδική ενότητα του bikeforums μήπως και έχει κάτι ποιο κατατοπιστικό.

http://www.bikeforums.net/forumdisplay.php/248-Clydesdales-Athenas-(200-lb-91-kg)

[βέβαια εκεί μιλάνε για 91+ κίλά, τα 91 κιλά απέχουν πάαααρα πολυ από τα 140+... ειδικά όταν μιλάμε για ποδήλατο]

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

Παιδια ο νεος ηταν μπασκετμπολιστας
οποτε απο γυμναστικη κ φυσικη κατασταση ειναι οκ
ειχε κ ποδηλατο κ ξερει τα βασικα
αλλο τωρα πως εγινε παχυς.. γιατι ειναι κ περιπτερας συν τις αλλοις
καστομ δεν το συζηταει ειναι κ λιγο ψωνιο, θελει μαρκα κ εγγυηση
κ δινει μεχρι 600-700 ευρω
τι θα τον βγαλει ασπροπροσωπο ψαχνει
δεν θελει να τρεχει σε ποδηλαταδες
φτιαξε μου αυτο ρυθμισε το αλλο
ειναι κ λιγο οξυθυμος κ φοβαμαι μηπως το παρατησει αν αρχισουν τα προβληματακια κτλ..

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

plannet wrote:
α και κάτι ακόμα
ο doom δεν διάλεξε τροχούς για να έχει άποψη (έτσι για να ανάψουν τα αίματα)

Όχι, ο DOOM δε διάλεξε/άλλαξε τροχούς ούτε πήγε στον ποδηλατά σου για να πάρει ένα ποδήλατο που μόνο ο σκελετός του είναι ίδιος και τα περιφερειακά του πουλήθηκαν ξεχωριστά. Πήρε το ποδήλατο όπως βγήκε από το εργοστάσιο και guess what: Από τα 121 μέχρι τα 105 κιλά μου οι τροχοί είναι ολοστρόγγυλοι όπως την πρώτη μέρα και δεν είχα ποτέ κανένα θέμα μαζί τους. Εμπιστεύτηκα το όριο που έδινε η Specialized και δε βγήκα χαμένος.

Και μιλώντας για όρια στο σκελετό, στην καλύτερη περίπτωση η Specialized κατασκευάζει ποδήλατα μέχρι 136 κιλά: http://service.specialized.com/collateral/ownersguide/english-new/assets...

Καλό θα ήταν ο φίλος να συμβουλευτεί μερικές εταιρίες σχετικά με το αν υπάρχει μοντέλο που τον αντέχει (έστω και με αλλαγή στις ρόδες). Αλλιώς η καλύτερη λύση που βλέπω κι εγώ είναι custom. Η απλά μπορεί να δοκιμάσει την τύχη του και ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να κάτσει καλά. Κι εμένα μου έλεγαν πολλοί ότι οι κούρσες δεν είναι για μένα και ότι δε θα βολευτώ ποτέ και ότι σ'ένα μήνα θα την είχα παρατήσει και άλλα τέτοια ωραία. Τους αγνόησα και έκανα αυτό που ονειρευόμουν και δε βγήκα χαμένος. Αλλά κάτι δε μου χτυπάει καλά σ'αυτή την ιστορία... Γιατί δεν μπήκε ο φίλος να ρωτήσει αφού καίγεται τόσο; Φοβάμαι πως ΔΕΝ καίγεται τόσο και να του πάρετε ποδήλατο με το ζόρι δε λέει.

Όπως και να 'χει, εύχομαι τα καλύτερα σ'αυτή την ιστορία. Το section Clydesdales του bikeforums.net έχει πολύ καλά παιδιά που με βοήθησαν κι εμένα πάρα πολύ. Το κατέχουν το θέμα και πάρα πολλοί έχουν πάψει να είναι πια Clydesdales αλλά δίνουν τα φώτα τους σ'αυτούς που ξεκινάνε τώρα.

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

DOOM_NX wrote:

Όχι, ο DOOM δε διάλεξε/άλλαξε τροχούς ούτε πήγε στον ποδηλατά σου για να πάρει ένα ποδήλατο που μόνο ο σκελετός του είναι ίδιος και τα περιφερειακά του πουλήθηκαν ξεχωριστά. Πήρε το ποδήλατο όπως βγήκε από το εργοστάσιο και guess what: Από τα 121 μέχρι τα 105 κιλά μου οι τροχοί είναι ολοστρόγγυλοι όπως την πρώτη μέρα και δεν είχα ποτέ κανένα θέμα μαζί τους. Εμπιστεύτηκα το όριο που έδινε η Specialized και δε βγήκα χαμένος.

Και μιλώντας για όρια στο σκελετό, στην καλύτερη περίπτωση η Specialized κατασκευάζει ποδήλατα μέχρι 136 κιλά: http://service.specialized.com/collateral/ownersguide/english-new/assets...

Καλό θα ήταν ο φίλος να συμβουλευτεί μερικές εταιρίες σχετικά με το αν υπάρχει μοντέλο που τον αντέχει (έστω και με αλλαγή στις ρόδες). Αλλιώς η καλύτερη λύση που βλέπω κι εγώ είναι custom. Η απλά μπορεί να δοκιμάσει την τύχη του και ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να κάτσει καλά. Κι εμένα μου έλεγαν πολλοί ότι οι κούρσες δεν είναι για μένα και ότι δε θα βολευτώ ποτέ και ότι σ'ένα μήνα θα την είχα παρατήσει και άλλα τέτοια ωραία. Τους αγνόησα και έκανα αυτό που ονειρευόμουν και δε βγήκα χαμένος. Αλλά κάτι δε μου χτυπάει καλά σ'αυτή την ιστορία... Γιατί δεν μπήκε ο φίλος να ρωτήσει αφού καίγεται τόσο; Φοβάμαι πως ΔΕΝ καίγεται τόσο και να του πάρετε ποδήλατο με το ζόρι δε λέει.

Όπως και να 'χει, εύχομαι τα καλύτερα σ'αυτή την ιστορία. Το section Clydesdales του bikeforums.net έχει πολύ καλά παιδιά που με βοήθησαν κι εμένα πάρα πολύ. Το κατέχουν το θέμα και πάρα πολλοί έχουν πάψει να είναι πια Clydesdales αλλά δίνουν τα φώτα τους σ'αυτούς που ξεκινάνε τώρα.


να κ μια εμπεριστατωμενη αποψη κ με χρησιμη παραθεση
δεν γραφει ο ιδιος γιατι απλα δεν εχει πισι
κ οτι θελει να αδυνατισει οπωσδηπωτε
ηταν μεχρι τα 21, 90 κιλα, τωρα ειναι 25 κ τον παντρευουμε
χαχαχα

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

milvas wrote:
να κ μια εμπεριστατωμενη αποψη κ με χρησιμη παραθεση
δεν γραφει ο ιδιος γιατι απλα δεν εχει πισι
κ οτι θελει να αδυνατισει οπωσδηπωτε
ηταν μεχρι τα 21, 90 κιλα, τωρα ειναι 25 κ τον παντρευουμε
χαχαχα

Okay τότε. Απλά μην τον πιέσετε. Αν δεν το πάρει μόνος του απόφαση τα 700 ή παραπάνω ευρώ θα πάνε χαμένα... Και δεν είναι καθόλου εύκολη απόφαση. Θέλει μεγάλο πείσμα και προσπάθεια για να χάσεις κιλά. Καλή δύναμη του εύχομαι! Είναι εφικτό αρκεί να το θέλει!

Αν μπορούμε να βοηθήσουμε σε κάτι ακόμα και πέραν του ποδηλάτου, εδώ είμαστε!

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Μια καλη στρατηγικη ειναι να επικοινωνησεις
με ενα καταστημα του εξωτερικου
(wiggle, chainreaction, evanscycles)
και να τους πεις το θεμα

Μπορει να σου προτεινουν λυσεις
για να ψαξεις να βρεις κατι αντιστοιχο εδω
ή να παρεις απο αυτους

Τα μαγαζια αυτα το τελευταιο που θα κανουν
ειναι να σου πουλησουν κατι που δε θα θες
απλα και μονο για να πουλησουν

Και εδω θετω ενα ερωτημα, σχετικο με το θεμα:
μηπως θα επρεπε το παιδι
να δει και κατι σε touring
που ειναι φτιαγμενα ετσι ωστε να αντεχουν βαρος;;
Λεω εγω τωρα...

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

DOOM_NX wrote:

Αν μπορούμε να βοηθήσουμε σε κάτι ακόμα και πέραν του ποδηλάτου, εδώ είμαστε!

δηλ? οπως?

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

ghandee wrote:

Και εδω θετω ενα ερωτημα, σχετικο με το θεμα:
μηπως θα επρεπε το παιδι
να δει και κατι σε touring
που ειναι φτιαγμενα ετσι ωστε να αντεχουν βαρος;;
Λεω εγω τωρα...

κατι πιο συγκεκριμενο με πληροφοριες η σπεκς?

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

milvas wrote:
ghandee wrote:

Και εδω θετω ενα ερωτημα, σχετικο με το θεμα:
μηπως θα επρεπε το παιδι
να δει και κατι σε touring
που ειναι φτιαγμενα ετσι ωστε να αντεχουν βαρος;;
Λεω εγω τωρα...

κατι πιο συγκεκριμενο με πληροφοριες η σπεκς?

Οχι φιλε μου
Δεν εχω καποια προταση
Μια ερωτηση στον μαγο του Google
θα σου δωσει μια εικονα
Απλα το εριξα σαν ιδεα
μηπως καποιος αλλος μπορει να πει μια γνωμη

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

milvas wrote:
DOOM_NX wrote:

Αν μπορούμε να βοηθήσουμε σε κάτι ακόμα και πέραν του ποδηλάτου, εδώ είμαστε!

δηλ? οπως?


Όπως γενικότερα στον καινούριο τρόπο ζωής, διατροφής και άσκησης.

nous
Εικόνα nous
Απών/απούσα

εἶναι ἡ σειρὰ Terreno 400 XXL τῆς Univega.

Ενισχυμένο πλαίσιο (ἀπὸ 50 ἕως 70cm), τροχοὶ καὶ λάστιχα, πιστοποιημένο γιὰ ἀναβάτη μέχρι 170 κιλά.

Ἐδῶ τὸ βρίσκεις λίγο κάτω ἀπὸ 800€, ἐγὼ πῆρα τὸ 64άρι ἀπὸ Γερμανία 600€ μὲ μεταφορικὰ πληρωμένα. Τὸ ποδήλατο ζυγίζει 15 κιλά καὶ φοράει ἐκτροχιαστὲς Deore/Deore SLX, φρένα Avid Elixir-1 180/160mm καὶ λάστιχα Schwalbe Smart Sam 700x40C. Σημειωτέον ὅτι δὲν εἶμαι βαρὺς, ἀλλὰ εἶμαι 2.02 καὶ τὰ 60-62άρια ποὺ βρῆκα στὴν ἐδῶ ἀγορὰ μοῦ πέφτανε κομματάκι μικρά...

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

nous wrote:
εἶναι ἡ σειρὰ Terreno 400 XXL τῆς Univega.

Ενισχυμένο πλαίσιο (ἀπὸ 50 ἕως 70cm), τροχοὶ καὶ λάστιχα, πιστοποιημένο γιὰ ἀναβάτη μέχρι 170 κιλά.

Ἐδῶ τὸ βρίσκεις λίγο κάτω ἀπὸ 800€, ἐγὼ πῆρα τὸ 64άρι ἀπὸ Γερμανία 600€ μὲ μεταφορικὰ πληρωμένα. Τὸ ποδήλατο ζυγίζει 15 κιλά καὶ φοράει ἐκτροχιαστὲς Deore/Deore SLX, φρένα Avid Elixir-1 180/160mm καὶ λάστιχα Schwalbe Smart Sam 700x40C. Σημειωτέον ὅτι δὲν εἶμαι βαρὺς, ἀλλὰ εἶμαι 2.02 καὶ τὰ 60-62άρια ποὺ βρῆκα στὴν ἐδῶ ἀγορὰ μοῦ πέφτανε κομματάκι μικρά...


ευχαριστω παλλικαρι
αλλα λες 700 -40 λαστιχο δηλ 28αρης τροχος
γιατι εγω εδω βλεπω 26 αρη!

nous
Εικόνα nous
Απών/απούσα

milvas wrote:

ευχαριστω παλλικαρι
αλλα λες 700 -40 λαστιχο δηλ 28αρης τροχος
γιατι εγω εδω βλεπω 26 αρη!

Τὸ ἐν λόγῳ ποδήλατο εἶναι hybrid/trekking.

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

nous wrote:
milvas wrote:

ευχαριστω παλλικαρι
αλλα λες 700 -40 λαστιχο δηλ 28αρης τροχος
γιατι εγω εδω βλεπω 26 αρη!

Τὸ ἐν λόγῳ ποδήλατο εἶναι hybrid/trekking.


μια χαρα... να σαι καλα
σε ευχαριστω παρα πολυ

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

Και για να παίρνει κουράγιο ο φίλος σου:
http://theamazing39stonecyclist.wordpress.com/pictures/

34stone = 253kgr

uhu
Απών/απούσα

Εγω προτύνω mountain bike και μάλιστα απλό 26άρι και οχι 29άρι.
Όσο μεγαλύτερος ο τροχός τόσο πιο αδύναμος.

Αν δεις και απο το site του Gary με απλό 26άρι mtb ξεκίνησε στα 220-230 κιλά και το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισε ηταν σπασμένες ακτίνες.

Ενα ideal boommax 56άρι θα κάνει μια χαρά για το υψος του και δεν θα εχει κανένα θέμα με τα 145 κιλά του, αρκεί να μη δοκιμάσει να κατέβει σκάλες πριν χάσει τουλάχιστον τα πρώτα 20 κιλά, για να κάνει άλματα αρκετά περισσότερα.
Αν θέλει περισσότερη ασφάλεια και πιο ψαγμένο ας πάει σε κανένα cannyon yellowstone απο το internet.
Για κούρσα ας περιμένει λίγο...
Νεο παιδί είναι εξάλλου οχι 25 χρονών κούρσα. :P

Απλά μόνο με νέτο σκέτο ποδήλατο μην περιμένει πολλά αν δεν ράψει και το στόμα λιγάκι...

Βασικά αμα κολλήσει με το ποδήλατο και είναι ανταγωνιστικός παίζει απο μόνος του να αρχίσει να προσέχει το βάρος του για να μπορεί να σας ακολουθεί σε ανηφορικά κομμάτια.

Και προς θεού όχι μπανάνες, σταφίδες και γεμιστά παπαδοπούλου για διαδρομές της μιας ώρας.

Καμιά μπάρα δημητριακών και αυτή στο 2ωρο...

magmike
Απών/απούσα

olympics wrote:
Και για να παίρνει κουράγιο ο φίλος σου:
http://theamazing39stonecyclist.wordpress.com/pictures/

34stone = 253kgr


wow
Ο τύπος κέρδισε γύρω στα 40 χρόνια ζωής

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

:o

40 χρόνια ΝΕΑΣ ζωής

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

DOOM_NX wrote:
plannet wrote:
α και κάτι ακόμα
ο doom δεν διάλεξε τροχούς για να έχει άποψη (έτσι για να ανάψουν τα αίματα)

Όχι, ο DOOM δε διάλεξε/άλλαξε τροχούς ούτε πήγε στον ποδηλατά σου για να πάρει ένα ποδήλατο που μόνο ο σκελετός του είναι ίδιος και τα περιφερειακά του πουλήθηκαν ξεχωριστά. Πήρε το ποδήλατο όπως βγήκε από το εργοστάσιο και guess what: Από τα 121 μέχρι τα 105 κιλά μου οι τροχοί είναι ολοστρόγγυλοι όπως την πρώτη μέρα και δεν είχα ποτέ κανένα θέμα μαζί τους. Εμπιστεύτηκα το όριο που έδινε η Specialized και δε βγήκα χαμένος.

Και μιλώντας για όρια στο σκελετό, στην καλύτερη περίπτωση η Specialized κατασκευάζει ποδήλατα μέχρι 136 κιλά: http://service.specialized.com/collateral/ownersguide/english-new/assets...

Καλό θα ήταν ο φίλος να συμβουλευτεί μερικές εταιρίες σχετικά με το αν υπάρχει μοντέλο που τον αντέχει (έστω και με αλλαγή στις ρόδες). Αλλιώς η καλύτερη λύση που βλέπω κι εγώ είναι custom. Η απλά μπορεί να δοκιμάσει την τύχη του και ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να κάτσει καλά. Κι εμένα μου έλεγαν πολλοί ότι οι κούρσες δεν είναι για μένα και ότι δε θα βολευτώ ποτέ και ότι σ'ένα μήνα θα την είχα παρατήσει και άλλα τέτοια ωραία. Τους αγνόησα και έκανα αυτό που ονειρευόμουν και δε βγήκα χαμένος. Αλλά κάτι δε μου χτυπάει καλά σ'αυτή την ιστορία... Γιατί δεν μπήκε ο φίλος να ρωτήσει αφού καίγεται τόσο; Φοβάμαι πως ΔΕΝ καίγεται τόσο και να του πάρετε ποδήλατο με το ζόρι δε λέει.

Όπως και να 'χει, εύχομαι τα καλύτερα σ'αυτή την ιστορία. Το section Clydesdales του bikeforums.net έχει πολύ καλά παιδιά που με βοήθησαν κι εμένα πάρα πολύ. Το κατέχουν το θέμα και πάρα πολλοί έχουν πάψει να είναι πια Clydesdales αλλά δίνουν τα φώτα τους σ'αυτούς που ξεκινάνε τώρα.


Πως καταφέρνει και αναιρείς τον εαυτό σου σε μία απάντηση και μόνο

επί του θέματος
είδες ένα μοντέλο και το κατάπιες αμάσητο
και οι παπαριές που λες στο ότι δεν σου έβγαλε πρόβλημα
τι περίμενες να βγάλει 1000 ευρό ποδήλατο πήρες δεν πήρες ποδήλατο με 100 ευρό
βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι έκανες και την καλύτερη δυνατή επιλογή

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas wrote:
DOOM_NX wrote:

Όχι, ο DOOM δε διάλεξε/άλλαξε τροχούς ούτε πήγε στον ποδηλατά σου για να πάρει ένα ποδήλατο που μόνο ο σκελετός του είναι ίδιος και τα περιφερειακά του πουλήθηκαν ξεχωριστά. Πήρε το ποδήλατο όπως βγήκε από το εργοστάσιο και guess what: Από τα 121 μέχρι τα 105 κιλά μου οι τροχοί είναι ολοστρόγγυλοι όπως την πρώτη μέρα και δεν είχα ποτέ κανένα θέμα μαζί τους. Εμπιστεύτηκα το όριο που έδινε η Specialized και δε βγήκα χαμένος.

Και μιλώντας για όρια στο σκελετό, στην καλύτερη περίπτωση η Specialized κατασκευάζει ποδήλατα μέχρι 136 κιλά: http://service.specialized.com/collateral/ownersguide/english-new/assets...

Καλό θα ήταν ο φίλος να συμβουλευτεί μερικές εταιρίες σχετικά με το αν υπάρχει μοντέλο που τον αντέχει (έστω και με αλλαγή στις ρόδες). Αλλιώς η καλύτερη λύση που βλέπω κι εγώ είναι custom. Η απλά μπορεί να δοκιμάσει την τύχη του και ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να κάτσει καλά. Κι εμένα μου έλεγαν πολλοί ότι οι κούρσες δεν είναι για μένα και ότι δε θα βολευτώ ποτέ και ότι σ'ένα μήνα θα την είχα παρατήσει και άλλα τέτοια ωραία. Τους αγνόησα και έκανα αυτό που ονειρευόμουν και δε βγήκα χαμένος. Αλλά κάτι δε μου χτυπάει καλά σ'αυτή την ιστορία... Γιατί δεν μπήκε ο φίλος να ρωτήσει αφού καίγεται τόσο; Φοβάμαι πως ΔΕΝ καίγεται τόσο και να του πάρετε ποδήλατο με το ζόρι δε λέει.

Όπως και να 'χει, εύχομαι τα καλύτερα σ'αυτή την ιστορία. Το section Clydesdales του bikeforums.net έχει πολύ καλά παιδιά που με βοήθησαν κι εμένα πάρα πολύ. Το κατέχουν το θέμα και πάρα πολλοί έχουν πάψει να είναι πια Clydesdales αλλά δίνουν τα φώτα τους σ'αυτούς που ξεκινάνε τώρα.


να κ μια εμπεριστατωμενη αποψη κ με χρησιμη παραθεση

δελτίο τύπου κλασικά
δλδ τόσο δύσκολο είναι για εσένα να μπεις σε ένα site εταιρίας και να κατεβάζεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά???

σε είχα για πιο έξυπνο
:D