Tha hthela an ginete na proteinete elastika gia hardtail podhlato mtb kai an ginete na mou peite [poso prepei na kostisei olo to systhma ????
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Tha hthela an ginete na proteinete elastika gia hardtail podhlato mtb kai an ginete na mou peite [poso prepei na kostisei olo to systhma ????
H μια είναι η ακριβή όπου αγοράζεις τροχούς με tubeless ζάντες και tubeless ελαστικα.
Η άλλη είναι η φθηνή όπου απλά βάζεις στον υπάρχοντα τροχό ταινία για να καλύψεις τις τρύπες των ακτίνων και να στεγανοποιήσεις τη ζάντα, μετά φοράς το λάστιχο που θες και φουσκώνεις μέχρι να κλειδώσει στα τοιχώματα της ζάντας. Παρατηρείς πόσο αέρα χάνει, αν είναι λίγος τότε βάζεις υγρό λάτεξ από τη βαλβίδα (θέλει άλλη βαλβίδα το tubeless), κάνεις μερικές περιστροφές και κουνήματα στον τροχό για να πάει παντού και το ρολάρεις.
Η μισή λύση είναι περίπου σαν την από πάνω με τη διαφορά ότι αντί για ταινία χρησιμοποιείς σαμπρέλα μικρότερης διαμέτρου όπου την κόβεις στη μέση και προσθέτεις μέσα στο λάστιχο το υγρό και κόβεις ότι περισεύει από τη σαμπρελα. Δες βασικά τα παρακάτω
http://www.nationalmountainbike.com/board/showthread.php?t=4143
http://www.spadout.com/a/ghetto-tubeless-say-goodbye-to-pinchflats/
H deyterh mr thn steganopoihsh posos kostizei peripou
για την δεύτερη λύση θα πρέπει να έχεις σκληρό στεφάνι για να αντέξει
:D
Nai akoma kapoios den mou eipe poso tha kostisei peripou ayto
Χωρίς να θέλω να σε αποθερρύνω... γιατί θέλεις να πας σε τέτοιο αλλαγή?
Τι ακριβώς θέλεις να κερδίσεις? Σκέφτεσαι συμμετοχή σε αγώνες? Κάτι άλλο?
Τι σε έχει προβληματίσει στον συνδυασμό απλό στεφάνι + απλό ελαστικό + σαμπρέλα + φακαρόλα?
Φιλικά
Πέτρος
Αν η ζάντα σου κλειδώσει με το λάστιχό σου στο φούσκωμα τότε το μόνο κόστος θα είναι το υγρό latex. Αν δεν κλειδώσει τότε στην καλύτερη θες άλλο λάστιχο και στην χειρότερη άλλη ζάντα.
Πρακτικά αν δεν πετύχει με υπάρχοντες τροχούς πας και αγοράζεις κανονικό τροχό tubeless. Όπως και να 'χει δες youtube, εχει άπειρα βίντεο και δες επίσης ποιά κανονικά λάστιχα έχουν μετατραπεί επιτυχώς σε tubeless.
Akouste phgainw syxna bouno !
Arxika eixa klasikh sambrala h opoia mou eskase dyo fores lew den apei allo
META ebala samprela me gel alla pali sto bouno mou eskase oxi h pisw pou den exei anarthsh alla h mprosta samprela periergo ka lew para na mou feygoune lefta se mpalomata kai sampreles na balw tubeless pou den exoune problhmata oute se triolia oute se gyalakia pou einai spasmena katw !
Kala den syzhto gia prokes!!!
Eksupakouete oti tha allaksw elastika kai gia logous poiothtas kai giati twra exw racing ralph kai den exoune kratima otan katebaineis xwmatinous dromous me taxythta
:)
Απλά θα πρέπει να πάρεις ελαστικά με σκληρά πλαινά τοιχώματα. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα μπορέσουν να κουμπώσουν με τη ζάντα και θα πεταχτουν στο φούσκωμα.
Γενικά όταν έχουμε συχνά σκασίματα, ελέγχουμε αν μας σκάει από τη μεριά του ελαστικού ή από τη μεριά της ζάντας. Στην πρώτη περίπτωση είτε βάζουμε λάθος πίεση, είτε έχουμε λάθος ελαστικό, είτε έχει καρφωθεί κάτι στο ελαστικό. Στη δεύτερη περίπτωση κάπου στις τρύπες της ζάντας έχει μυτάκια και μας τρυπάνε οπότε περνάμε 1-2 στρώσεις μονωτική και 1-2 χαρτοταινία.