ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ TREKKING ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΓΙΑ ΧΩΜΑ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ?
ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ PEUGEOT CITY TOUR 28'' ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΧΩΜΑ...
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΕ SPECIALIZED GLOBE CARMEL 1 MOY ΦΑΝΗΚΕ ΠΙΟ ΙΚΑΝΟ ΓΙΑ ΧΩΜΑ...
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΤΑ 28'' ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΩΜΑ?
ΤΑ PEUGEOT ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΝΕ!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ!
ποσα χρηματα διαθετης και απο που εισε
ΔΙΝΩ 400Ε-450Ε ΜΑΧ ΑΝ ΚΑΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΒΟΛΟ?
ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ?
τα λίγα peugot Που έχω δει είναι υπερβολικά βαριά και ακριβά
δεν μου άρεσε κάτι πάνω τους
βέβαια στην κατηγορία που ψάχνεις
city/trekking
δεν έχει σημασία αν σου αρέσει απλά το παίρνεις
εγώ προτείνω Mtb
Τα σημερινα Peugeot, δυστυχως, και το λεω μετα λυπης μου, δεν εχουν τιποτα κοινο με τα παλια peugeot, περαν του ονοματος. Απο που ν'αρχισει κανεις, και που να τελειωσει...
Η αληθεια ειναι οτι στην ουσια προερχονται απο καποια χωρα της Απω Ανατολης, με περιφερειακα γενικα χαμηλης ποιοτητας, που δεν ανταποκρινονται ουτε στην τιμη που πωλουνται, ουτε στο "βαρυ" ονομα της Peugeot που κουβαλανε στα αυτοκολητα τους (δυστυχως μονο σ'αυτα).
Τι να πει κανεις για τις μεσαιες τριβες που ειναι "καμουφλαρισμενες" σφραγιστες, ενω στην πραγματικοτητα ειναι παλαιου τυπου "ανοιχτες" και αισχρης ποιοτητας αυτοδιαλυομενες...
Τι να πει κανεις για το βαρος τους......
Τι να πει κανεις για την ποιοτητα και τη λειτουργικοτητα των εξαρτηματων τους...
Και τελος τι να πει κανεις για την ποιοτητα μονταρισματος και ρυθμισεων των εξαρτηματων τους...
Εν κατακλειδει, στην τιμη τους, ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι Bargain...
Δες και αυτή την αγγελία. http://podilates.gr/node/4517
Τα μειονεκτήματα που αναφέρονται πιο πάνω μπορει να ισοβαθμίζονται απο την χαμηλή τιμή που το πουλάει ο ιδιοκτήτης του....
ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΕ ΓΕΡΟ TREKKING SKELETO ON-OFF ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΒΑΡΥΣ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ SPECIALIZED,ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ GT.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ???
ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ 450Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΑ...
ΚΤΜ ΜΗΠΩΣ???
καταρχήν αν θέλεις να πάρεις κάτι καλό και οικονομικό να κοιτάξεις και κάποια Mtb Που μπορείς να τα κυκλοφορήσεις και μέσα στην πόλη και στο χώμα
αλλιώς δες κάποιο σε κατηγορία urban
που θα σε πηγαίνει όπου και το trekking
ποιός από αυτούς που σχολίασαν έχει ένα Peugeot?
Ή ακόμα καλύτερα...είχε και παλιά και πήρε καινούριο και έκανε και σύγκριση;
@psycho
θέλεις να πεις πως και παλιά χάλια ήταν???
ή ότι τα τωρινά είναι καλά?
Εγω καβαλησα ενα πεζω και μου φανηκε μαπα...οπως ειπε ο καπταιν πλανετ ηταν πολυ βαρυ για τα λεφτα του.
...NA MHN ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΔΗΛΑΔΗ?
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΤΟΥ 1970[ΑΡΧΕΣ] ΟΛΟ ΜΑΣΙΦ ΤΟ ΑΤΙΜΟ ΜΕΓΑΛΩΣΑ Μ'ΑΥΤΟ'
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΡΙΚΑΒΑΛΟ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΓΟΥΡΝΕΣ ΚΙΟΛΑΣ...
ΑΘΡΑΥΣΤΟ...
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ...
ΜΑΠΕΧ ΕΤΣΙ?
Πηγα στον αντιπροσωπο και λεει οτι για να το δοκιμασω πρεπει να το αγορασω πρωτα...
ΤΛΣ,ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΣΑΚΙ ΔΗΛ!
Για αυτόν που λέει ποιος είχε και παλιό peugeuot ένα θα σου πω.
Έχω ένα στραβωμένο πλαίσιο pegeuot το οποίο τα δούλεψα για καμια 600-1000 χιλιόμετρα αλλά δεν πήγαινε τελικά. Τι να σου πω ακριβώς? Θα μιλήσω για έναα εξάρτημα που είναι κρυφό και όλες σχεδόν οι εταιρίες προσπαθούν να κερδίσουν από εκεί. Την μεσαία τριβή.
Το ποδήλατο που έχω εγώ λοιπόν αν και με μεσαία τριβή "ανοικτού" τύπου τα ποτήρια της είναι άθικτα και γυαλιστερά. Οι μπίλιες δεν έχουν χάσει ούτε "χιλιοστό" και ο άξονας είναι ένα πράμα στιβαρό που οι μπίλιες απλώς έχουν αφήσει λίγο χρώμα. ΄Μιλάμε για μεσαία τριβή που και εγώ λίγο την δούλεψα αγράσωτη και ποιος ξέρει τι είχε τραβήξει και πιο πριν.
Και ερχόμαστε τώρα στα καινούργια.. Θα μιλήσω για δύο city tour και ένα mtb filou peugeuot. Στο ένα ο χρήστης συνέχεια παραπανιέται για θορύβους. Κάθε λίγο και λιγάκι θέλει ρύθμισμα. Στο άλλο καταλήξε η κοπέλα αν θυμάμαι με διαλυμένη μεσαία τριβή και λυγισμένο άξονα. Στο mtb επίσης διαλύθηκε για πλάκα. Κ
Δεν μιλάμε για ποδήλατα που έχουν χρήση και χιλιόμετρα πάνω τους. Όλα έγιναν σε λιγότερο από 1000 χιλιόμετρα. Για πιο λόγο λοιπόν καμουφλάρουν τις μεσαίες τριβές να φαίνονται σαν κλειστές? Για πιο λόγο βάζουν μετριοτάτης ποιότητας ανταλλακτικά και τα πουλάνε χρυσά? Για πιο λόγο είναι θεόβαρα. Μιλάμε για θεόβαρα όχι αστεία. Τί έχουν λοιπόν να ζηλέψουν πέρα από την τιμή από άλλα ποδήλατα? ΤΙΠΟΤΕ.
ΤΗΑΝΧ SPIROSTA ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ...
ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΣΑΜΠΡΕΛΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΛΗ ΒΑΛΒΙΔΑ...
Α,ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΖΟ...ΕΛΕΟΣ...
Γαλλικη βαλβιδα μπορεις να βαλεις σε οποιαδηποτε ζαντα και σε οποιοδηποτε ποδηλατο....
Δεν ειναι αυτο λογος για να προτιμησεις ενα ποδηλατο αντι για καποιο αλλο....
Παντως αν εισαι "κολημμενος" με τα παλια Peugeot, (και καλα κανεις), φροντισε να βρεις ενα στα μετρα σου, να το φτιαξεις (αναπαλαιωσεις ) στο βαθμο που επιθυμεις, να το κυκλοφορεις και να το χαιρεσαι...
Α! και μην απογοητευτεις αν βγεις στη γυρα για Peugeot, και δεν βρεις τιποτα στα γρηγορα. Αν εχεις τα ματια σου ανοιχτα, ΣΙΓΟΥΡΑ αργα η γρηγορα, θα βρεις καποιο.
Φυσικα, δεν ψαχνεις μονο Ελλαδα, υπαρχει και το Net...
Οσον αφορα τα σχολια για τα συγχρονα Peugeot, ειπα να μην τα γραψω τοσο χυμα, οσο ο spirosta, αλλα δυστυχως ετσι ακριβως ειναι...
Παντως δεν ξερω κανεναν με καινουργιο Peugeot, που να μην εχει αλλαξει τουλαχιστον μεσαια τριβη, η/και διαφορα αλλα περιφερειακα εξαρτηματα. Αν τωρα εχεις βρει καποιο να πουλιεται, του οποιου το νουμερο σου κανει, και του οποιου ο ιδιοκτητης εχει ηδη κανει τις απαραιτητες αλλαγες, και το δινει σε συμφερουσα τιμη, τοτε ισως εχει καποιο νοημα να το σκεφτεις. Στο κατω-κατω, ολα σχετικα ειναι..
και παλιά δεν ήταν κάτι το κορυφαίο απλά ήταν καλά για αυτό και άντεξαν μέχρι σήμερα
όπως και τα περισσότερα παλιά ποδήλατα :D
Με το συμπαθειο.... Ολα αυτά τα περί βάρους μου φαίνονται τουλαχιστον αστεία. Ας αναλογιστεί ο καθένας καλύτερα το βάρος των επιμέρους ανταλλακτικών και αξεσουάρ που εχει το city tour, και τα οποία το καθιστούν ενα πλήρες ποδήλατο πόλης..... Πχ.εσωτερικό δυναμο,ενσωματωμένη κλειδαριά ρόδας, αμορτισερ σέλλας, σχάρα,λαιμό ρυθμιζόμενο με τα χέρια,φτερά.... Μήπως βάζοντας ολα αυτά σε οποιοδήποτε ποδήλατο, δεν θα είχαμε τουλάχιστον το ίδιο βάρος ;;; Οπότε το θέμα ειναι μάλλον το αν θέλουμε ενα ποδήλατο πόλης και εκδρομής, ή κατι γυμνό όπως του βουνού.
Κατα την γνώμη μου το συγκεκριμένο μοντέλο, επειδή το είχα,είναι ενα καλό ποδήλατο που σίγουρα αξίζει τα λεφτά του και το βάρος του...!
έτσι είναι φίλε Patt αλλά δεν θα αγοράσω ένα ποδήλατο για να πετάξω ότι έχει πάνω για να τα βάλω άλλα
και πάλι έχει μεγάλη διαφορά βάρους
και μιλάω ακόμα και για τα Mtb που δεν έχουν πολλά μπιχλιμπίδια :D
Και μόλις πρόσφατα άλλαξα μεσαία τριβή.
Από την πρώτη στιγμή που το πήρα ( το ' 92), κατάλαβα πόσο βαρύ ήταν σε σχέση με τα αντίστοιχα mountain,της εποχής του.
Καλό ποδηλατάκι, δε λέω, αν εξαιρέσεις το λαιμό του τιμονιού, που κόπηκε πρόσφατα, τη μεσαία τριβή που διαλύθηκε, επίσης προσφάτως, τα λεβγεδάκια των ταχυτήτων (οι μηχανισμοί), που τα έφτυσαν τελευταία, ε! ότι απέμεινε είναι πολύ καλό.
Να σημειώσω, δε, πως οι ζημιές "ήρθαν", όλες μαζί και ξαφνικά.
Μετά από αυτά, μπορείτε να βγάλετε συμπέρασμα.
@rihardos
τίποτα από όλα αυτά δεν είναι peugot
Προς τον φίλο patt:
Ενημερωτικά υπάρχουν πολλά ποδήλατα με τα αξεσουάρ του city tour και είναι τουλάχιστον 5 κιλά ελαφρύτερα. Ναι μεν το κύριο βάρος του ποδλατου έρχεται από τους τροχούς και κάποια βαρια εξαρτήματα αλλά το city tour μάλλον έχει μολύβι μέσα.
Μα αυτό το ποδήλατο το αγοράζουν όσοι ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο στυλ και τα παρελκόμενα του. Κανείς αγοραστής του δεν θα πέταγε τα καλούδια για τα οποία το αγόρασε. Ετσι δεν είναι? Εξ αλλου η συγκεκριμένη κατηγορία αναβατών ενδιαφέρεται περισσοτερο για την χρηστικότητα ενος city bike παρά για το με κάθε τρόπο κέρδος βάρους!
@patt η σύγκριση σε θέματα βάρους γίνεται πάντα σε ίδια ποδήλατα και σε ίδια κατηγορία τιμής
mtb με mtb
touring με touring
οπότε δεν μπορώ π.χ. να συγκρίνη στο bianchi spilio που είναι trekking με το doss Που είναι mtb
αλλά και δεν μπορώ να συγκρίνω και το bianchi doss με bianchi mutt μιας και ο ένας σκελετός από τον άλλον έχει 400-450 γραμμ διαφορά
:D
ΜΑΓΚΕΣ,ΜΑΓΚΙΤΙΣΣΕΣ ΚΛΠ. Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ...,
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ!
ΛΟΙΠΟΝ,ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΕΖΟ ΕΧΕΙ ΒΑΡΟΣ 17.8 ΚΙΛΑ.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ?
ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΑΝ ΤΟ EZIGO THS IDEAL ΠΟΣΟ ΖΥΓΙΖΕΙ?
ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΚΙΛΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΥΡΙΩΣ Η ΑΝΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΚΕΛΕΤΟΥ[ΕΙΜΑΙ 120+ΚΙΛΑ!] ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΥΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ[ΔΥΝΑΜΟ ΚΛΠ.]
ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΣΕ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΥΝΑΤΟ Η' ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΕΜΕΝΟ ΣΚΕΛΕΤΟ!
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΦΙΛΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΑΦΑΡΙ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΤΙΤΑΝΙΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΑΜΕ ΘΑ ΤΟ ΕΣΠΑΓΕ[ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙΤ ΣΠΑΕΙ!] ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΓΚΟΥΡΙΕΣ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΕΚΑΝΕ!
ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ-
N O T RECOMMENDED FOR EXTREME DOWNHILL,RIDING OR OFF-ROAD COMPETITION KAI ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ MTB ΚΑΙ ΜΗ!
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΤΑΞΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1000 ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ 2000Ε ΚΑΙ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΝΑ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ Η' ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ ΜΕ ΣΩΣΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ...
....ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΔΥΟ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ!
ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΦΗΝΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΤΟΛΜΗΡΟΥΣ[ΤΡΕΛΟΥΣ ΚΑΤ'ΕΜΕ] ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΡΕΛΑ
ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΖΩ!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΥΠΟ ΤΥΠΟ ΜΟΜΦΗΣ,
ΑΠΛΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΠΩΣ Κ'ΕΓΩ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΗ Η' ΧΟΜΠΥΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΥ ΜΕΣΟΥ!
ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ!
δώσε ένα link να το δω
αν είναι 17.8 κιλά
και έχει δυναμό εσωτερικές ταχύτητες φτερά σχάρες κτλ κτλ κτλ
τότε δεν είναι πολλά :D
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΠΕΖΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟ 7/1970[ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ!]
ΕΙΧΕ ΡΟΔΕΣ 26Χ1.50 ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ!
ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ SITE Η' ΚΑΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΝΑ ΧΕΙ?
ΕΔΩ ΒΟΛΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ!
ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΛ. ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ!
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΒΡΩ ΡΟΔΑ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ
39 ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΕ 40000 KM ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΤΑΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΤΟΥ...
ΣΚΥΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!
ρόδα ή λάστιχο ψάχνεις?