ειπα να μεταφερθω εδω, μια και μαλλον ειναι πιο σωστο topic πλεον.
Το victeam λοιπον, το πηρα στα χερια μου τεταρτη απογευμα. εφυγε για το χωριο αμεσως και με το που φτασαμε (βραδυ και δεν ειχε ακομα φωτακια) εκανε "μια γυρα το τετραγωνο".
την αλλη μερα ομως ειπα να το " ξεσκισω".
φυγαμε και... αυτο που ακουσα δεν μου αρεσε καθολου.
ακουγεται απο τα πισω γραναζια συνεχεια (καθε 4-5 πεταλιες) ενας δυνατος θορυβος. ενα "κρακ" θα ελεγα.
σαν να "πηδαει" η αλυσιδα (χωρις να αλλαζει ταχυτητα). (αλλαζει κρικο ισως?)
δεν ξερω αν εγινε κατανοητο, αυριο παει σε ποδηλατα. μεχρι τοτε θα με καθησυχασει καποιος, για να πω εντυπωσεις?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Oti kai na einai min skas den prokeitai na to plhrwseis.
απλα το πηρα απο Νικαια (αρκετα μακρια μου) και έλεγα οταν χρειαστει να το πηγαινα καπου κοντα μου.
δεν το περιμενα τοσο γρηγορα.
(κατα τ αλλα το ποδηλατακι ειναι αψογο. ελαφρυ, ευκινητο, με πολυ καλη "ποιοτητα κυλισης". αμεση αλλαγη σελας επιβαλεται- αυτο που με χαλασε λιγο -εκτος το παραπανω προβλημα- ειναι πως οταν η αλυσιδα βρισκεται σε μικρο πισω γραναζι, πολλες φορες -σε ολες τις ανωμαλιες απο τις οποιες περνας χωρις πενταλ- βρισκει, χτυπαει, στον πισω κατω σωληνα και πριν το παρω χαμπαρι μου τον σημαδεψε. καλυφτηκε προχειρα με 3-4 στρωσεις μονωτικης)
καταρχην μην σε στεναχωρεί
δες αν ειναι στραβό το νυχάκι-σασμάν αν ειναι ίσιο τότε
ειναι θέμα ρύθμισης
αν θέλεις και έχεις ακόμα τα τηλ μου πάρε με να σου πω πως να το φτιάξεις μόνος σου
απλά πρέπει να ρυθμίσεις την πίσω ντίζα
απλά να ξέρεις πως αν ειναι καινούργιο το ποδήλατο θα στο κάνει 2-3 φορές αυτό μέχρι να μαλακώσουν τα ντιζοκαλόδια
χαίρομε που σου άρεσε το ποδήλατο
Από τη Νίκαια??? Πήρες το ίδιο ποδήλατο με μένα, από το χειρότερο κατ'εμέ κατάστημα που το είχε!!! Ο τύπος βαριόταν απίστευτα να μου το δείξει.... και συν τοις άλλοις μου το έδινε πιο ακριβά και από την τιμή του site!!!
Eλπίζω να λύνεται εύκολα το πρόβλημα σου...!!!
sous νικόλα δεν βρίζουμε καταστήματα :D
εσύ πως τα πας με το δικό σου ?
Δε είπα καν ποιος είναι ;P Απλά λέω ότι αυτή ΔΕΝ είναι συμπεριφορά "καταστηματάρχη"!!! Το είχε πίσω από ένα boomax και του λεω "βρεεε να το δω...." και μου λέει δες το από κει κτλ... Όλα τα υπόλοιπα καταστήματα που γύρισα με εξυπηρέτησαν άψογα!!! Και πιστέψτε με ήταν πολλά!!!
Εγώ μια χαρά!!! Έχω κανει 660 χλμ και όλα μια χαρά!!! Κάτι για σέρβις που είχα ακούσει ότι χρειάζεται μετά από καιρό ... δεν έχει χρειαστεί τίποτα... Μόνο λαδάκι του χω βάλει και που και που κάτι τακ τακ που ακούγονται συνήθως από στις μεγάλες ταχύτητες τα διορθώνω γυρίζοντας τη βίδα της ντίζας στο αριστερό χειριστήριο..
συνήθως αυτό είναι το service που θέλει :D
Δε ξέρω...πάντως δεν έχει χρειαστεί τίποτα!!! Το κάνω από κει μόνος και τέλος! ;-)
13,8 κιλά με λάστιχα δρόμου- 14,5 με του βουνού (χωρίς τίποτα έξτρα επάνω....)
Το περίμενα λίγο πιο ελαφρύ!!!
Κοίτα από τη στιγμή που έβαλες μαμά τροχούς, μεσαία τριβή τη κλασσική και δεν έκανες αλλαγές σε λαιμό και τιμόνι τότε δεν μπορεί να πέσει τραγικά το βάρος. Το δικό μου σε μέγεθος 49 είναι 12,8 κιλά με τους τροχούς για δρόμο (full τροχό, όχι μόνο λάστιχο), άλλο λαιμό και άλλο τιμόνι. Κάνε ένα ζύγισμα στους τροχούς σου με τα βουνίσια λάστιχα και πες μου πόσο είναι. Τα δικά μου είναι 1,6κιλα ο μπροστά και 2,2κιλά ο πίσω.
@dimitrisantegeia
Αυτό με την αλυσίδα που κοπανάει στο ψαλίδι είναι κλασσικό στα ποδήλατα και απορώ πως δεν σου πρότεινε κάποιο προστατευτικό ο μαγαζάτορας. Συνήθως είτε βάζουν κάτι αυτοκόλλητα πλαστικά είτε ένα σαν ύφασμα που δένει με velcro γύρω από το ψαλλίδι.
Πάντως το επόμενο σημείο που τρίβεται είναι το κούτελο εκεί που τρίβονται τα καλώδια των φρένων και των ταχυτήτων. Εμένα έχει κάνει ήδη γραμμές :)
@eaglos και να φανταστείς πως το δικό σαν πλαίσιο ειναι ποιο βαρύ 100 γραμμ νομίζω
για μενα, βρεθηκα να το ψαχνω την εβδομαδα του 15αυγουστου, που σημαινει πολλα κλειστα καταστηματα.
παρ ολα αυτα, το ειδα σε 2 καταστηματα (πηγαινοντας και αλλου).
Αρνητικο μου φανηκε το γεγονος οτι σε ενα καταστημα το οποιο ειναι και επισημος dealer της fidusa, και ενω πηγα για να το συζητησουμε και ισως να το παραγγειλω (ηταν το πιο κοντινο μου και με βολευε), ο καταστηματαρχης ειπε γι ατην fidusa οχι και τοσο κολακευτικα λογια, και προσπαθησε να μου πουλησει κατι αλλο.
Βρεθηκα και στην Νικαια. Ειχε το ποδηλατο, το ειδα, συζητησαμε και μαλιστα για αρκετη ωρα, ανεβηκα πανω του, ενταξει για βολτα δεν το εδωσε αλλα καπου το βρισκω και λογικο, το εφερε στα μετρα μου, βοηθησε. Η τιμη ηταν ιδια με τους υπολοιπους που ειχα παρει τηλεφωνο και... εκατσε.
Αρα λοιπον η τον πετυχα στις καλες του, η εσυ στις κακες του, η αλλαξε συμπεριφορα.
Αυτο με τα καλυματα (για τα χτυπηματα της αλυσιδας) το εχω υποψη μου.
Το σημαδακι που δεν απεφυγα, ηταν απο τον λεβιε των φρενων, οταν το τιμονι γυρισε εντελως και βρηκαν στον σκελετο. Τα σηκωσα λιγο και ενταξει.
Σημαρα θα δω για την αλυσιδα.
Κανα σταντ "αισθητικα καλο" ξερετε? (αυτα στον πισω σωληνα ειναι μαλλον ασχημα και το fidusa ειναι ακομα καινουριο και το θελω ομορφο!!! :) )
όμορφο stand είδα σε μαύρο χρώμα λογικά θα βρεις
απλά μην βάζεις αυτό που δένει στις σωλήνες για να μην στο τραυματίσει χωρίς λόγο
καλυμα kevlar θα βρεις σε όλα τα καταστήματα αν βρεις και κάποιο να ειναι σκληρό θα δένει και καλύτερα αν δεν βρεις θα χρειαστείς tire-ups για να το κρατάς στην θέση του
1020gr είναι ο μπροστά τροχός
580 το λάστιχο δρόμου και
860 το λάστιχο βουνού!
Οι μετρήσεις των ελαστικών και των ελαστικών έχυον μια μικρή απόκλιση διότι δεν στέκονταν εύκολα στην ζυγαριά...
νικο εσύ έχεις κάποια kenda με πλέγμα προστασίας?
θύμισε μου
Και μιας και συνεχίζω να δηλώνω άσχετος με τα ποδήλατα, ας ρωτήσω:
Stand έχω δει 2 τύπους. Αυτό που "δένει" στην μέση του ποδηλάτου και το άλλο που "δένει" κοντά στην ρόδα. Ποιό από τα δύο προτείνεις;
1020γρ ο μπροστά τροχός χωρίς λάστιχο πιστεύω, έτσι δεν είναι;
Επομένως
1880 ο μπροστά με τρακτερωτά ελαστικά
1600 ο μπροστά με σλικ δρόμο Kenda Kwest 1.25.
αυτό που δένει στην μέση αν και εφόσον μπαίνει σε κάποια πλαίσια δεν μπαίνουν
αν και μένα μου αρέσει το άλλο που δένει στα chainstays αλλά αφήνει σημάδια στον σκελετό
βασικά ακόμα ποιο ωραία ήταν τα ποδήλατα τα παλιά που είχαν ένα τρίγωνο στην πίσω ρόδα
απλά να διευκρινίσω γιατί στα mtb λένε ότι δεν μπαίνουν stand ή πλαγιοστάτες
γιατί όταν θα είσαι στο βουνό και θα κατεβαίνεις ένα μονοπάτι υπάρχει κίνδυνος να ανοίξει και να φας τα μούτρα σου
αυτός ειναι ο μοναδικός λόγος
α και ας είσαι hi-tech forumistas δεν βάζεις λόγο βάρους
Μην λες βάρος και πεταχτεί απο πουθενά ο mr.linatsas.... :))
Ο γιατρός τον έστειλε για καλοκαιρινά μπάνια μπας και το ξεπεράσει...
Νομίζω ότι την λέξη βάρος πρέπει να την κάνουμε ban :) :)
Έχω τα Kenda Klaw 1.25 και τα Kenda Kwest 1.95.
Σωστά Άρη!
Stand στο victeam ξέρω μπαίνει μόνο πίσω!
Νόμιζα ότι είχες πάρει Kwest 1.25...
Anyway, αν θες να ρίξεις αργότερα το βάρος κατά πολύ τότε κοιτάς σε τροχούς και ανάρτηση. Μετά κοιτάς λαιμούς και τιμόνια αλλά εκεί μπαίνουν οι τελικές πινελιές και όχι η σοβαρή δίαιτα :)
ΛΑΘΟΣ!!! Τα έγραψα ανάποδα!
Έχω τα Kenda Klaw 1.95 και τα Kenda Kwest 1,25.
Δεν θέλω να ρίξω το βάρος απλά νόμιζα ότι θα ταν πιο ελαφρύ! Σημασία έχει που κάνω ποδήλατο και το βλέπω και το καμαρώνω!!!
Ο σκελετός μου στο 45 πόσο ζυγίζει???
στην Ν.Σμυρνη.
Ειχε μπει στραβα ο πυρος της αλυσιδας και ενα κρικακι "πηδαγε".
Καλυμα βρεθηκε στο ιδιο καταστημα.
Σταντ επισης (βιδωνει στις τρυπες πισω πισω).
(planet, ναι στο ιδιο καταστημα υπηρχε και τριγωνικο σαν τα παλια που λες. πανεμορφο, σταθερο αλλα... δεν το τολμησα!)
απλά ειναι λίγο επικίνδυνα τα stant όταν πας βουνό :D
το αντιλαμβανομαι.
αλλα σε τελικη αναλυση το βγαζεις.
απο το να ψαχνεις μεσα στην πολη κολονα η δεντρο....
έτσι απλά :D