Να συνεννοηθούμε με τους δικηγόρους μας να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για το Ghost Bike και το μνημείο μας
Φτιάξαμε μια ομάδα να ασχοληθεί ώστε να κάνουμε του χρόνου (ίσως τη μέρα χωρίς αυτοκίνητο) μια καλλιτεχνική έκθεση με θέμα το ποδήλατο
Είδαμε μια παρουσίαση για τα 3 χρόνια ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ
Να μάθουμε τι γίνεται με τη μελέτη εφικτότητας γιατί ο Χατζηγάκης είπε σε συνέντευξη ότι θα την κάνει το ΜΕΤΡΟ
Να συνεχίσουμε την καμπάνια για το ΜΕΤΡΟ με επιστολές
Να πάμε να μοιράσουμε κείμενα στον Ποδηλατικό Γύρο Αθήνας (και να το βάλουμε στο πρωτοσέλιδο με μια κριτική ματιά)
Να δούμε πόσο κοστίζουν ανακλαστικά αυτοκόλλητα και ύφασμα
Να δώσουμε 400 Ε στον ποδηλάτη που είχε χτυπήσει στην ποδηλατοπορεία του ΣΚΑΙ
Στην επόμενη συνάντηση να συζητήσουμε (μεταξύ άλλων) για την επικείμενη συνάντηση με το υπουργείο μεταφορών (τις προτάσεις μας), και για διοργάνωση μαθημάτων ποδηλάτου.
Έχω ακούσει 2-3 φορές τον Χατζηγάκη να λέει ότι θα αλλάξει τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων έτσι ώστε να λειτουργούν τροφοδοτικά στο Μετρό. Αυτό σίγουρα σημαίνει ότι οι συρμοί θα πήξουν ακόμα περισσότερο.
Σκέφτομαι ότι σε περίπτωση που τα δρομολόγια πυκνώσουν με την αγορά νέων συρμών (λέμε τώρα), θα ήταν καλό οι όποιοι καινούργιοι συρμοί να πληρούν (και καλά) τις προϋποθέσεις για μεταφορά ποδηλάτων και να πάψει η καραμέλα της Αττικό Μετρό. Επίσης καλό θα ήταν να γίνει κάτι αντίστοιχο για το Μετρό της Θεσσαλονίκης όπου ακόμα βρίσκεται στο σκάψιμο.
Ίσως θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε τα παραπάνω σε μια από τις επόμενες επιστολές σας.
Τί είδους "ανακλαστικά αυτοκόλλητα και ύφασμα" ?
Μία μικρή διόρθωση:
Ο Χατζηγάκης είναι ο υπουργός Δικαιοσύνης.
Ο Χατζηδάκης είναι ο υπουργός Μεταφορών.