αλλαγή απο flatbar σε dropbar!

40 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
bassistas
Απών/απούσα

Γεια σε ολους, έχω ένα scott speedster s50 flatbar και τελικά αποφασισα οτι ηταν λαθος επιλογή μου και επρεπε να το παρω με dropbar απτην αρχη. Τωρα μπορει να με κατατοπίσει καποιος ποσα εξαρτήματα θα χρειαστώ ακριβως για να γίνει πληρης μετατροπή σε drop bar? Λαιμος φανταζομαι οτι δεν χρειαζεται γιατι μου φενεται ιδιος και στο αντιστοιχο dropbar μοντελο. Οπότε χρειαζομαι το τιμονι , φρενα και τους επιλογεις ταχυτήτων νομίζω. Να αναφέρω επίσης οτι συστημα ταχυτητων φοράει shimano sora 8 gears πίσω και 3 μπροστα!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...πως θα τον κοντυνεις τωρα;
Γιατι να υποθεσω οτι μετρηθηκες για flat bar, πριν το αγορασεις.

bassistas
Απών/απούσα

το scott speedster s50 flat bar και το scott speedster s50 drop bar εχουν ακριβως τον ιδιο σκελετό. η μόνη διαφορά ειναι στο τιμόνι. οπότε αυτη την αλλαγή θελω να κάνω κι εγώ

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

φιλε bassista τεχνικά γίνεται, δεν έχεις πρόβλημα αλλά ο κολομβος άλλο πράγμα σου είπε. Αν το ποδήλατο που έχεις πάρει είναι στα μέτρα σου τότε αλλάζοντας απλά το flatbar σε drops, το τιμόνι θα πάει πολύ μακριά από εσένα. Όταν δηλαδή θα πέφτεις στα drops θα είσαι πιο μακριά και πιο χαμηλά από ότι είσαι τώρα. Το πιο πιθανό να χρειαστείς κι ένα λαιμό κοντύτερο κατά δυό πόντους τουλάχιστον αλλά θα πρέπει να το υπολογίσεις καλύτερα εσύ πριν αρχίσεις να κάνεις τις μετατροπές.

georgeb
Εικόνα georgeb
Απών/απούσα

επειδή διαβάζοντας μου δημιουργήθηκε κι εμένα η απορία:
-το συγκεκριμένο ποδήλατο απ' ότι έχω δει βγαίνει σε 2 εκδόσεις είτε με drops είτε με flatbar
-έχει την ίδια γεωμετρία και στις 2 περιπτώσεις (και τα ίδια components)

Θέλετε να πείτε ότι ανάλογα ποιο από τις 2 θα διαλέξεις, θα πρέπει να πάρεις άλλο νούμερο;

Αν ναι, τότε πάσο
Αν όχι όμως δεν βλέπω το πρόβλημα στην μετατροπή. Προφανώς θα πάει πιο μπροστά και πιο κάτω με τα drops, αλλά αυτό δεν είναι και το ζητούμενο;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... δεν έχουν άδικο που σου λένε για το νούμερο του σκελετού, αλλα είναι κάτι ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΕΤΑ.
Πρώτα ας κάνεις την αλλαγή, δες πως κάθεσαι, ξανατσέκαρε ρυθμίσεις σέλας - παλουκόσελου κλπ, δες τι τιμόνι θα πάρεις (κυκλοφορούν σε διαφορετικά μεγέθη, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ....).
Μετά βλέπεις τι λαιμό θα χρειαστείς ώστε να κάτσεις σωστά.

Για την μετατροπή, θα χρειαστείς: τιμόνι, ταινία τιμονιού και λεβιεδομανέτες συμβατές με τα ντεραγιέ σου (πχ αν έχεις shimano 8αρα κασέτα και τριπλό δισκοβραχίωνα πρέπει να πας σε shimano 8x3 λεβιεδομανέτες). Τα ντιζοκαλώδια έρχονται σετ με τις λεβιεδομανέτες. Απλά θα πρέπει να κόψεις τα νέα στο ίδιο μήκος με τα παλιά καλώδια / συρματόσχοινα φρένων και ταχυτήτων και να ξαναρυθμίσεις φρένα και ταχύτητες.

Μετά, αφού κάνεις αρκετές βόλτες και ψιλο-συνηθίσεις το νέο σύστημα, βλέπεις και για νέο λαιμό.

join the club.
Καλές πεταλιές

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Μα δεν το δοκίμασες πριν το αγοράσεις???
(είναι ο καβγάς τον ημερών)
θέλεις
τιμόνι
ίσως μακρύτερο λαιμό
ταινία
σύρματα φρένων
ergopower και κάνα 150-200 ευρουλάκια :D
εγώ θα προτιμούσα να μείνω στο fb και να μάζευα χρήματα για μια πιο ολοκληρομένη κούρσα
δλδ κάτι με 105 ή veloce
ή δες αν μπορείς να το πουλήσεις και να πας εξαρχής σε καλή κούρσα

να ρωτήσω πόσο καιρό το έχεις και πότε ανακαλύψες ότι δεν σου κάνει?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

bassistas wrote:
το scott speedster s50 flat bar και το scott speedster s50 drop bar εχουν ακριβως τον ιδιο σκελετό. η μόνη διαφορά ειναι στο τιμόνι. οπότε αυτη την αλλαγή θελω να κάνω κι εγώ

ναι αλλά αυτό που λέει ο colompus έχε δίκιο
αλλιώς κάθεσε στο ένα και αλλιώς στο άλλο
για αυτό και μιλάω για άλλο λαιμό
:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
... δεν έχουν άδικο που σου λένε για το νούμερο του σκελετού, αλλα είναι κάτι ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΕΤΑ.
Πρώτα ας κάνεις την αλλαγή, δες πως κάθεσαι, ξανατσέκαρε ρυθμίσεις σέλας - παλουκόσελου κλπ, δες τι τιμόνι θα πάρεις (κυκλοφορούν σε διαφορετικά μεγέθη, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ....).
Μετά βλέπεις τι λαιμό θα χρειαστείς ώστε να κάτσεις σωστά.

ναι ναι ναι ναι ναι
και αφού πληρώσεις πληρώσεις πληρώσεις
τότε θα ανακαλύψεις πως η ιδέα να πάρεις εξαρχής μια νέα κούρσα δεν ήταν τόσο κακή
:D

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Plannet wrote:

ίσως μακρύτερο λαιμό

Πετραν μακρύτερο ή κοντύτερο θα χρειαστεί?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Θα ρίξεις τριψήφιο νούμερο Ευρώ χωρίς να είσαι
100% σίγουρος εξαρχής ότι θα σου κάνει σωστά το
νέο στήσιμο και στο τέλος θα καταλήξεις με το
ίδιο ποδήλατο, απλά λίγο πιο ακριβό...

Κανονικά πρέπει να μετρηθείς για να δεις τι μέ-
γεθος χρειάζεσαι σε κούρσα και να κρίνεις πως
θα προχωρήσεις στη μετατροπή. Μπορεί να είσαι
τυχερός και απλά να βάλεις ένα οποιοδήποτε τι-
μόνι με τον ίδιο λαιμό και να παίξουν όλα.

Πάντως βάλε και τη λογική στο παιχνίδι. Αν έχεις
πχ ίσιο τιμόνι με 8άρι λαιμό τέρμα επάνω, τότε
μάλλον ατύχησες καθώς το κριάρι τιμόνι θα σε
βάλει ακόμα πιο μακρυά και θα χρειαστείς ακό-
μα κοντύτερο λαιμό το οποίο δεν παίζει...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

πιστεύω ότι μπορεί να βρει μτχ σετάκι για 3χ8 σύστημα: λεβιεδομανέτες + τιμόνι + έτοιμη φορεμένη ταινία + τα συρματόσχοινα (... ίσως και να σου ταιριάζουν και αυτά ...) με κανα 100αρι ευρώ. Από κλασσική αναβάθμιση κούρσας ... παλιότερα κυκλοφορούσαν συχνά τέτοια σετάκια. Από 8αρια πήγαιναν σε 10αρια συστήματα.

Λαιμούς σίγουρα θα μπορείς να δανειστείς να δοκιμάσεις, πχ από κανα φίλο με "αποθήκη" ανταλλακτικών που περίσσεψαν μετά από 135 αναβαθμίσεις??

Για μένα αξίζει η μετατροπή. Την έχω κάνει, δούλεψε (...αν και μετά από καιρό και χάσιμο κοιλιάς + βελτίωση μέσης / σκυψίματος, μου προέκυψε μάλλον μικρός ο σκελετός).

Αν πουλήσει το υπάρχον και ξαναβγεί στη γύρα για αγορά νέας κούρσας θα χάσει πολλά.

bassistas
Απών/απούσα

καταρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες, το ποδήλατο το εχω περίπου 8 μηνες, και το πήρα με flatbar διοτι επεμενε ενας φιλος μου οτι η υπερβολικα σκυφτη θεση που εχει το dropbar ειναι κουραστικη και οτι θα με πονουσε η μεση κλπ (αυτος οδηγει mountain με σηκωμενο λαιμο). Ομως τελικα ανακαλυψα οτι οχι μονο δεν εχω προβλημα με τη σκυφτη θεση αλλα καποιες αλλες κουρσες φιλων που οδηγησα τις βρηκα πολυ πιο ανετες σε σχεση με το δικο μου flatbar. Οποτε γιαυτο αποφασισα να κανω και την αλλαγή. Το ποδηλατο απο 880 ευρω που ειχε κανονικα, το μαγαζι μου το αφησε 500 καινουργιο (μοντελο 2011) τοτε που το πηρα, επειδη ηταν περσινό μοντέλο, οπότε σκεφτομαι και να ριξω τωρα ενα 200αρι ευρω επιπλεον παλι δεν εχω δωσει παραπάνω χρήματα απόσο θα το επαιρνα εξαρχης με dropbar. Οσο για αυτο που λετε να το δωσω και να παρω αλλο, κι εγω πιστευω οτι θα μου βγει πολυ περισσότερη η διαφορά και δεν αξίζει. Εξάλλου ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το ποδηλατο, με περιπου 9κιλα βαρος που εχει δεν θελω κατι περισσότερο πραγματικα! απλως μόνο να το μετατρέψω σε dropbar. Επειδη όμως ειμαι λιγο ασχετος στο τι περιφεριακα να επιλεξω ακριβως, μπορει καποιος να μου ποσταρει μερικα links (π.χ. απο chainsreaction) τι να ψωνίσω, δεν θελω τιποτα σε carbon απλα πραγματα οικονομικα. Επίσης θα ηθελα ενα dropbar κοντο σχετικα, γιατι εχω καταλαβει οτι με βολευει καλυτερα.

Arxarios
Απών/απούσα

-Ξεκινώντας οικονομοτεχνικά, εάν δεν έχεις περίεργο νούμερο, βάλτο σε αγγελία ~450 ευρώ, που νομίζω ότι είναι λογική τιμή για fitness επώνυμο ποδήλατο 8 μηνών. Είναι η καλύτερη και πιο απλή λύση, και μετά παίρνεις ότι θες. Αλλά εάν έχεις νορμάλ νούμερο μόνο.

-Εάν τελικά το κάνεις θα δεις ότι το ακριβό κομμάτι της μετατροπής είναι τα χειριστήρια. Επειδή η shimano για μυστηριώδεις λόγους τα έχει πανάκριβα (συγκρίνε με τα αντίστοιχα campagnolo και θα καταλάβεις, δεν είναι τυχαίο που υπάρχει και η shimergo μετατροπή για να βάζεις campy χειριστήρια σε shimano μετάδοση λόγω κόστους) περίμενε να βρεις μεταχειρισμένα χειριστήρια. Παίζουν σε όλες τις βασικές κούρσες τα 8άρια και θα βρεις συχνά, αλλά συνήθως είναι 2Χ8 και ίσως δεν κάνουν για τον τριπλό δικό σου. Άμα δεν έβρισκα καλομεταχειρισμένα σε χαμηλή τιμή ίσως να μην την έκανα ποτέ την μετατροπή.

-Όντως χρειάστηκα κοντύτερο λαιμό το οποίο το κάνει αρκετά πιο ευκίνητο αλλά και πιο νευρικό. Ευτυχώς υπάρχει στις αγγελίες λαιμοπάζαρο ή ebay για οικονομικούς λαιμούς. Επίσης είδα ότι με βόλεψε να πάω τη σέλα λίγο πιο μπροστά.

-Υπάρχουν τιμόνια και τιμόνια με αρκετές διαφορετικές γεωμετρίες. Εγώ εβαλα ότι πιο "φλώρικο" βρήκα στα χρήματα μου (75mm reach, 130 drop, compact γεωμετρία) και με βόλεψε πολύ. Δες που περίπου θες να κινηθείς.

-Στην αρχή θα τρομάξεις λίγο αλλά μετά θα σου αρέσει! Οι ανηφόρες θα βγαίνουν πολύ πιο εύκολα αφού θα στηρίζεσαι με βάρος μπροστά, αλλά θα επειδή πηγαίνεις πιο σβέλτα και θα ιδρώνεις λίγο περισσότερο. Γενικά όμως για τη χρήση που του κάνω, μου φαίνεται πιο ευχάριστο και πιο "φυσικό"

ΥΓ και άμα βρεις λύση για το που μπορείς να βάλεις ένα καλό καθρέφτη σε τιμόνι drop πές το και σε μας γιατί ενώ είχα καραβολευτεί με τον φορτηγήσιο zefal doorback δεν κάνει καλή γωνία όταν είναι κάθετα τοποθετημένος...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Roul wrote:
Plannet wrote:

ίσως μακρύτερο λαιμό

Πετραν μακρύτερο ή κοντύτερο θα χρειαστεί?

τώρα να σου πω μπερδεύτικα γιατί πάντα νόμιζα πως θέλει μακρύτερο
οπότε θα το διωρθώσω για να μην νιώθει άσχημα κανείς
"θέλει άλλον λαιμό" :D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

bassistas wrote:
καταρχήν σας ευχαριστώ όλους ............... εχω καταλαβει οτι με βολευει καλυτερα.

ναι οκ
το πρόβλημα είναι πως τα χρήματα που θα δώσεις θα σε αφήσουν με 8άρα κούρσα
και μετά φοβάμαι ότι όπως όλλοι μας θα θέλεις κάτι καλύτερο
δλδ δεν σου λέω πούλα το να πάρεις το ίδιο με 8ρι
πούλα το να πάρεις το ίδιο με 10ρι απευθείας
θα μου πεις ότι αντί για 150 θα δώσω 500 ναι αλλά γλιτώνεις παραπάνω που θα δώσεις αργότερα
:D

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Δύο ερωτήσεις από εμένα που είμαι άσχετος με αυτά, προς τους υπόλοιπους που υποστηρίζουν ότι δεν αξίζει να το κάνει.

1. Έχω διαβάσει πολλές φορές εδώ μέσα να προτείνεται η αγορά καθαρόαιμου fitness και ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα που προβάλλεται είναι ότι εύκολα αλλάζει από flat σε drop στη συνέχεια, αν μελλοντικά δει ο αγοραστής ότι τελικά προτιμά κούρσα. Τώρα που κάποιος είδε ότι τελικά θέλει κούρσα, οι περισσότεροι έσπευσαν να του πουν να μην το κάνει?
(Άλλο θέμα είναι αν το μέγεθος του είναι σωστό για κούρσα, αυτό μπορεί να το δει και να μετρηθεί πριν προχωρήσει στην αλλαγή.)

2. Γιατί να θελήσει σώνει και καλά μετά να πάει σε περισσότερες ταχύτητες από 8 και άρα να λέμε ότι δεν αξίζει να πειράξει το συγκεκριμένο ποδήλατο? Εδώ άλλοι βγάζουν brevet με 2x8 ή ακόμα και με 2x7. Πρέπει όλοι να έχουν 10 και 11 γρανάζια πίσω είτε τα χρειάζονται είτε όχι?

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Για εμένα, ένα ποδήλατο fitness είναι πρακτικά κούρσα_waiting_to_happen.

Ξεκινάς με την λίγο σκυφτή θέση του fitness. Δοκιμάζεις και γυμνάζεις πόδια / κ#λ0 / πνευμόνια, κυρίως τσεκάρεις την μέση / αν μπορείς να σκύβεις.
Αν κολλήσεις πας στο επόμενο βήμα με πιο σκυφτή θέση, βάζοντας κριάρι τιμόνι.
Αν κολλήσεις και θέλεις να πας ακόμα πιο χαμηλά / πιο γρήγορα έχει και τα ποδήλατα ΤΤ (χρονομέτρου), όπου εκεί η γλώσσα σου αγγίζει τον μπροστινό άξονα και το ταμπελάκι πίσω στο κολλάν είναι 10 πόντους πιο ψηλά από το κράνος σου

Μην ξεχνάμε ότι όταν μετριόμαστε και ψάχνουμε για νούμερο σκελετού, στο 90% των περιπτώσεων (ποδηλατικά sites με το σχετικό ηλεκτρονικό "εργαλείο") δεν ρωτάει αν θα βάλουμε drop ή flat bar. Ρωτάει απλά σωματομετρικά δεδομένα.
Κάποια απλά ζητούν να επιλέξεις μια από 3 κατηγορίες / στυλ ποδηλασίας (ας τα ονομάσουμε: ερασιτεχνικό, ενθουσιώδες, κάργα αθλητικό) και ανάλογα σου προσφέρουν από απλά τεντωμένη/σκυφτή μέχρι πολύ τεντωμένη/σκυφτή θέση. Οι διαφορές είναι μικρές και για το επίπεδό μας / στυλ μας ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ και "έρχονται" και μετά, παίζοντας με μήκη λαιμών, setback παλουκόσελων, διαφορετικών γεωμετριών τιμονιών κλπ κλπ.... (ΟΚ, μάλλον ψειρίζουμε τη μαϊμού...).

Για εμένα, ξαναλέω, είναι ένα μεταβατικό στάδιο, όπου με συγκεκριμένες οικονομικές μετατροπές μπορείς να έχεις κανονική κούρσα, χωρίς να αγοράσεις άλλο ένα ποδήλατο....

Το αν έχεις 24 σχέσεις (δηλαδή τριπλό μπροστά) ή 20 (διπλό δισκοβραχίωνα) είναι άλλο κεφάλαιο...
Πολλοί βιάζονται να βάλουν compact δισκοβραχίωνα και μετά ψάχνουν για κασέτες 12-28 για να ανέβουν τον Υμηττό, καταλήγοντας σε σημαντικά χάσματα στις σχέσεις τους. Ακόμα χειρότερα κάποιοι αγοράζουν κούρσες σε προσφορά με standard δισκοβραχίωνα και μετά άντε να στροφάρεις με τέτοια ταψιά....
Ο τριπλός ΔΕΝ είναι κακή λύση για να ξεκινήσεις. Ειδικά αν δεν το έχεις, αν δεν είσαι αθλητικός, αν δεν έχεις πολλά χλμ στα πόδια σου, αν θέλεις να βάλεις ανηφόρες με το καλημέρα στο πρόγραμμα σου, αν , αν ....
Για εμένα είναι πιο βασικό να μάθεις να ΣΤΡΟΦΑΡΕΙΣ ΣΩΣΤΑ στην αρχή παρά οτιδήποτε άλλο.
Καταλήγω: προσωπικά πιστεύω ότι με 3χ8 έχεις καλές πιθανότητες να μάθεις να στροφάρεις ΣΩΣΤΑ, ακόμα και σε ανηφόρες, ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΑΣ το ταξίδι που λέγεται ποδηλασία δρόμου.

Over and Out για εμένα.

.
.
.
.
ΥΓ: brevet βγάζουν και με ΜΟΝΤΑΧΥΤΑ.... πόδια και ψυχή θέλει και οχι 156 ταχύτητες.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
Δύο ερωτήσεις από εμένα που είμαι άσχετος με αυτά, προς τους υπόλοιπους που υποστηρίζουν ότι δεν αξίζει να το κάνει.

1. Έχω διαβάσει πολλές φορές εδώ μέσα να προτείνεται η αγορά καθαρόαιμου fitness και ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα που προβάλλεται είναι ότι εύκολα αλλάζει από flat σε drop στη συνέχεια, αν μελλοντικά δει ο αγοραστής ότι τελικά προτιμά κούρσα. Τώρα που κάποιος είδε ότι τελικά θέλει κούρσα, οι περισσότεροι έσπευσαν να του πουν να μην το κάνει?
(Άλλο θέμα είναι αν το μέγεθος του είναι σωστό για κούρσα, αυτό μπορεί να το δει και να μετρηθεί πριν προχωρήσει στην αλλαγή.)

2. Γιατί να θελήσει σώνει και καλά μετά να πάει σε περισσότερες ταχύτητες από 8 και άρα να λέμε ότι δεν αξίζει να πειράξει το συγκεκριμένο ποδήλατο? Εδώ άλλοι βγάζουν brevet με 2x8 ή ακόμα και με 2x7. Πρέπει όλοι να έχουν 10 και 11 γρανάζια πίσω είτε τα χρειάζονται είτε όχι?


συνήθως όταν πάμε σε fitness για να πάμε αργότερα σε κούρσα φροντίζουμε κάποια πράγματα
και εγώ κάποτε πίστευα πως απλά αλλάζεις τιμόνι και γίνεται κούρσα αλλά
πέραν του μεγέθους το κόστος της μετατροπής ήταν μεγάλο
τώρα τι φροντίζουμε
η σειρά του fitness να είναι καλή
δλδ τουλάχιστον μια full tiagra ή 105 ή veloce
ώστε όταν κάνουμε την μετατροπή να έχουμε μια κούρσα "πλήρες"
θα μου πεις γιατί μια κούρσα πλήρες
για να γλιτόσουμε το μικρόβιο που λέγετε αναβάθμιση
μια 10ρα πλήρες σειρά έχει περισσότερα αντισώματα στο μικρόβιο που λέγετε αναβάθμιση
βέβαια αφού σκοπεύουμε να αλλάξουμε στο μέλλον τότε και το μέγεθος είναι ανάλογο ώστε να μην πάμε σε πολύ μικρό λαιμό
αλλά στον σωστό λαιμό

όπως σωστά λες ναι και με 2χ7 και 2χ8 μια χαρά ποδήλατο έχεις
αλλά
όπως είπα όλοι μας πάσχουμε από μία ανίατη ασθαίνεια που έχει ως αποτέλεσμα τις αναβαθμίσεις που νιώθουμε πως χρειαζόμαστε κατά καιρούς

οπότε αν το παιδί είναι πεπισμένος πως το ποδήλατο θα το μετατρέψει και θα το κρατήσει για άλλα 5-6 χρόνια τουλάχιστον τότε ναι ας πάει στην μετατροπή :D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Πολλοί βιάζονται να βάλουν compact δισκοβραχίωνα και μετά ψάχνουν για κασέτες 12-28 για να ανέβουν τον Υμηττό, καταλήγοντας σε σημαντικά χάσματα στις σχέσεις τους. Ακόμα χειρότερα κάποιοι αγοράζουν κούρσες σε προσφορά με standard δισκοβραχίωνα και μετά άντε να στροφάρεις με τέτοια ταψιά....
...........
.
ΥΓ: brevet βγάζουν και με ΜΟΝΤΑΧΥΤΑ.... πόδια και ψυχή θέλει και οχι 156 ταχύτητες.


δλδ στον υμηττό η ψυχή πάει περίπατο ????
βασικά τρίχες
το πρόβλημα με τις ανηφόρες είναι πως θέλει στροφάρισμα και πόδια
το να έχεις 28ρι πίσω είναι μεταβατικό στάδιο μιας και αν είναι δύσκολη η ανηφόρα πας σαν χελώνα
αν έχεις πόδια θα την βγάλεις μπορεί όχι με την πρώτη αλλά σιγά σιγά
:D
από τα λίγα που έχω δει ουσιαστικά με έναν compact δισκοβραχίονα και 13-26-27 είσαι μια χαρά
έτσι και αλλιώς η κούρσα δεν είναι Mtb Και τις ανηφόρες της έχεις για πλάκα
εδώ ανεβαίνουμε νάουσα από τα σκουπίδια με mtb και είμαστε και 135 κιλά :D

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Για το "1"

Διότι όταν ρίχνουμε λεφτά θέλουμε να πιάσουνε τόπο. Όταν με 600-800
Ευρώ αγοράζεις 10άρα κούρσα με carbon πηρούνι, τι νόημα έχει να ρί-
ξεις λεφτά για να πας σε αλουμινένιο 8άρι με εισαγωγικά περιφερειακα;
Πόσο μάλλον όταν τα μισά θα ψάχνεις να τα αλλάξεις στο χρόνο επάνω...

Να μου πεις ότι είχες το Giant Rapid 1 ή κάτι αντίστοιχο, να σου πω μάλιστα, δώσε κάτι ψιλά και βάλτου τιμόνι και χειριστήρια μιας και από ρόδες είσαι κομπλέ με κλειστά ρουλεμάν και διπλής διατομής ακτίνες και
από περιφερειακά είσαι πάνω κάτω σε επίπεδο Tiagra/105.
--

Για το "2"

Μην το βλέπεις σαν περισσότερες/λιγότερες ταχύτητες. Δες το ως παλαιό-
τητα και ευκολία στην εύρεση εξαρτημάτων. Είσαι σίγουρος ότι 3-4 χρόνια μετά θα βρίσκεις ανταλλακτικά για 8άρια συστήματα;

bassistas
Απών/απούσα

arxarios wrote:
-Ξεκινώντας οικονομοτεχνικά, εάν δεν έχεις περίεργο νούμερο, βάλτο σε αγγελία ~450 ευρώ, που νομίζω ότι είναι λογική τιμή για fitness επώνυμο ποδήλατο 8 μηνών. Είναι η καλύτερη και πιο απλή λύση, και μετά παίρνεις ότι θες. Αλλά εάν έχεις νορμάλ νούμερο μόνο.

Νουμερο large ειναι το ποδήλατο κι εγω ειμαι υψος 1,83, δηλαδη μου καθεται κουτι! Αλλα οπως ειπα ειμαι υπερευχαριστημενος με το ποδηλατο και δε θα ηθελα να μπω στη διαδικασια να ψαχνω να το δωσω σε καποιον και να παω να δωσω ισως και 500+ ευρω επιπλεον για να παρω αλλο με drop bar.

arxarios wrote:
-Εάν τελικά το κάνεις θα δεις ότι το ακριβό κομμάτι της μετατροπής είναι τα χειριστήρια. Επειδή η shimano για μυστηριώδεις λόγους τα έχει πανάκριβα (συγκρίνε με τα αντίστοιχα campagnolo και θα καταλάβεις, δεν είναι τυχαίο που υπάρχει και η shimergo μετατροπή για να βάζεις campy χειριστήρια σε shimano μετάδοση λόγω κόστους) περίμενε να βρεις μεταχειρισμένα χειριστήρια. Παίζουν σε όλες τις βασικές κούρσες τα 8άρια και θα βρεις συχνά, αλλά συνήθως είναι 2Χ8 και ίσως δεν κάνουν για τον τριπλό δικό σου. Άμα δεν έβρισκα καλομεταχειρισμένα σε χαμηλή τιμή ίσως να μην την έκανα ποτέ την μετατροπή.

Το σκεφτομαι και για μεταχειρισμένα parts, στο ebay. Απλως ακομα δεν εχω βρει ποια χειριστηρια θα δουλεψουν με το 3χ8 που εχω. Αν ξερει καποιος ας δωσει κανένα link. Επισης θελω να ρωτήσω και τους γνωστες εδώ, γινεται απλως να αλαξω το πισω 8αρι και να βαλω 9αρι η 10αρι, και να παρω και χειριστήριο για 9 η 10 η πρεπει να αλλαχτεί όλο το shimano συστημα? Οχι οτι με πειραζει να το αφησω κι ετσι, αλλα σε κατηφόρες που πιανω 60+km/h δεν εχω καθόλου πετάλι.

arxarios wrote:
-Υπάρχουν τιμόνια και τιμόνια με αρκετές διαφορετικές γεωμετρίες. Εγώ εβαλα ότι πιο "φλώρικο" βρήκα στα χρήματα μου (75mm reach, 130 drop, compact γεωμετρία) και με βόλεψε πολύ. Δες που περίπου θες να κινηθείς.

Με αυτα τα νουμερα θα εχω δηλαδη compact τιμονι? γιατι κατι τετοιο εχω στο μυαλό μου θελω να ειναι συμαζεμένο αλλα δεν εχω εμπειρία καθόλου θα το παραγγείλω στα τυφλα, δεν μαρεσουν καθολου τα πολυ φαρδια.

Wicca
Απών/απούσα

Λοιπόν ξέρετε τι δεν μου αρέσει;; Το γεγονός ότι για οποιοδήποτε ποδήλατο πέρα από τις κούρσες κάποιοι θα ανεχτούν τον οποιονδήποτε συμβιβασμό, αλλά στο θέμα της κούρσας είναι του δόγματός "ή όλα ή τίποτα".

Το παιδί λέει ότι έχει 3x8 . 24 ταχύτητες με τριπλό δεν είναι κακές ακόμα και για κούρσα. Θα βάλει δύο λεβιεδομανέτες συμβατές με τα sora και το dropbar και ξέρετε κάτι;; Όπως πάει το ποδήλατο τώρα, με τα ίδια πνευμόνια και πόδια, έτσι θα το πάει και όταν θα κατεβάσει το τιμόνι πιο κάτω.. Η στάση θα αλλάξει, αλλά το παιδί που ρωτάει τα ίδια πνευμόνια θα έχει και τα ίδια πόδια.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τον προτρέπεται να πουλήσει ένα ποδήλατο που ο ίδιος ισχυρίζεται ότι το έχει αγοράσει οικονομικά, και του κάνει, για να μπει μετά στο τριπάκι για να μαζέψει και άλλα λεφτά για να αγοράσει στο χιλιάρικο πες, μία κούρσα εισαγωγικό μοντέλο, που θα έχει αντίστοιχα χαρακτηριστικά με αυτό που έχει τώρα;

Δεν είναι πιο απλό να κάνει"εισαγωγικό μοντέλο" κούρσας με τριπλό αυτό το ποδήλατο που έχει τώρα, με άλλα 150-200 ευρώ, και άμα δει πια και το ποδήλατο έχει παραδώσει πνεύμα να πάει μετά παρακάτω, εάν και εφόσον είναι και τόσο απαραίτητο, σε ένα πιο ακριβό μοντέλο;

Όσο για το κατά πόσο είναι απαραίτητες οι δεκάρες κασέτες.. Δεν είναι για αυτούς που δεν πάνε σε αγώνες. To range που έχουν ενδιαφέρει τους συνηθισμένους αναβάτες και όχι η κλιμάκωση που εξαρτάται από το πόσες θα είναι. Με τριπλό μπροστά και με 11-25 πίσω το πάει παντού μέσα στην Αθήνα.. και αν δεν μπορεί να το πάει, συγγνώμη αλλά δεν χρειάζεται και πιο ακριβό μοντέλο κούρσας.. Και εικάζω ότι αυτό το ποδήλατο που έχει έχει και μεγαλύτερο range στην κασέτα.

Α και κάτι ακόμα.. δεν μας χαιρετάτε λέω εγώ με τις veloce και τις 105 που τις έχετε κάνει ψωμοτύρι σε προσφορά για όλους; Εγώ θέλω να δω έναν που δεν πάει σε αγώνες, να έρθει να μας πει ότι ξεπάτωσε μία tiagra ή μία sora, δηλαδή να έρθει να μας πει ότι εξάντλησε οριστικά και αμετάκλητα τις δυνατότητες τους. Η διαφορά μεταξύ ακριβών και λιγότερο ακριβών σειρών είναι στο βάρος. Για αυτό κυρίως πληρώνουν όλοι τις ακριβές σειρές σε τιμές... κοκαίνης..

Αν το ποδήλατο του παιδιού είναι 9 κιλά με sora και τριπλό, και αυτό δεν τον απασχολεί γιατί δεν πάει σε αγώνες, τότε γιατί να πληρώσει άλλο ένα ποδήλατο στην τιμή, για να βάλει πάνω άααααλλη σειρά, πιο καλή ( και καλά τώρα);; Ποιο το νόημα δηλαδή.

Φίλε κάνε την μετατροπή που θες να κάνεις και τα υπόλοιπα για το μήκος του λαιμού θα τα βρεις.. Μη σου πω ότι άμα το γυρίσεις και σε drops θα πας και σε μακρύτερο λαιμό από αυτόν που έχει τώρα το ποδήλατο γιατί θα θες να απλωθείς και άλλο πάνω στο ποδήλατο επειδή αλλάζει εντελώς η στάση όταν πέφτεις στα drops.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Wicca wrote:

1... για οποιοδήποτε ποδήλατο πέρα από τις κούρσες κάποιοι θα ανεχτούν τον οποιονδήποτε συμβιβασμό, αλλά στο θέμα της κούρσας είναι του δόγματός "ή όλα ή τίποτα".
2... Όπως πάει το ποδήλατο τώρα, με τα ίδια πνευμόνια και πόδια, έτσι θα το πάει και όταν θα κατεβάσει το τιμόνι πιο κάτω.. Η στάση θα αλλάξει, αλλά το παιδί που ρωτάει τα ίδια πνευμόνια θα έχει και τα ίδια πόδια.
3... δεκάρες κασέτες... To range που έχουν ενδιαφέρει τους συνηθισμένους αναβάτες και όχι η κλιμάκωση που εξαρτάται από το πόσες θα είναι.
4... Η διαφορά μεταξύ ακριβών και λιγότερο ακριβών σειρών είναι στο βάρος.
5... για το μήκος του λαιμού θα τα βρεις.. Μη σου πω ότι άμα το γυρίσεις και σε drops θα πας και σε μακρύτερο λαιμό από αυτόν που έχει τώρα το ποδήλατο γιατί θα θες να απλωθείς και άλλο πάνω στο ποδήλατο επειδή αλλάζει εντελώς η στάση όταν πέφτεις στα drops.

Σκόρπια προσωπικά σχόλια:
1 - όταν περνάς σε κούρσα, αλλάζουν οι απαιτήσεις. Φεύγεις από την απλή βόλτα και πας "αλλού". Εκεί, όντως, κάποιες λεπτομέρειες ΜΕΤΡΟΥΝ πολύ. άποιοι συμβιβασμοί ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ. Έτσι απλά.
2 - Δεν είναι έτσι απλά. Ναι, ίδιος αναβάτης, αλλά ξεκινά για άλλα πιο μεγάλα πραμματα. Όταν κάνει η μετατροπή δεν θα το πιστεύει ούτε ο ίδιος στην αρχή.
3 - Σωστά. Άλλωστε η κλιμάκωση, με τριπλό δίσκοβραχίωνα, μάλλον θα είναι καλύτερη. Και η πιο μαλακή σχέση επίσης θα είναι ακόμα πιο μαλακή. Ότι πρέπει για να ξεκινήσεις.
4 - Τσου. Άστο, μεγάλη συζήτηση.
5 - και εγώ το ίδιο πιστεύω. Σε κάθε περίπτωση, πρώτα βάζεις το τιμόνι, ξαναρυθμίζεις όλη τη στάση σου, δοκιμάζεις κάποια χλμ ΚΑΙ ΜΕΤΑ κάνεις διορθωτικές κινήσεις με λαιμούς και πιθανόν παλουκόσελα (offset)

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Όλα ή τίποτα είναι η Dura Ace, όχι η Tiagra.
Συμβιβασμό κάνεις όταν ποδηλατείς από 10-20χλμ
απόσταση σε χαλαρό ρυθμό, όχι όταν ενδέχεται
να ποδηλατήσεις 80-150-200 σε γρήγορες ταχύ-
τητες.

Τα πνευμόνια τα ίδια, η στάση διαφορετική,
ενδέχεται να μην βολέψει, του λέμε απλά να
μέτρηθεί πρωτού σκάσει λεφτά.

Δίνει 150 + πώληση του παλιού και παίρνει σύγχρονη
κούρσα με 10άρι σύστημα. Ούτε 1000άρικα, ούτε τριπάκια
ούτε τίποτα. Υπομονή θέλει και θα τη βρει, τις προάλλες
μπήκε αγγελία Bianchi Impulso 10άρι στα 800. Τι να λέμε
δηλαδή, βάλε Sora;

Αντί να δώσει 150 τώρα + 1200 αργότερα, δεν είναι πιο
απλό να δώσει 150 Ευρώ + 200 πιο μετά για ρόδες και να
μη χρειαστεί τίποτα άλλο αφού ήδη θα είναι με 10άρι;

Την 105, Tiagra και Veloce τις γράφουμε επειδή ακριβώς
είναι μια ολοκληρωμένη λύση, κάτι ανάλογο με την απλή
Deore σε mountain όπου τη βάζεις και τελείωσες. Τώρα,
αν κάποιος θέλει να βάλει 2300 ή Tourney και μετά να
τα βρει μπροστά του, πάσο.

Wicca
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Wicca wrote:

1... για οποιοδήποτε ποδήλατο πέρα από τις κούρσες κάποιοι θα ανεχτούν τον οποιονδήποτε συμβιβασμό, αλλά στο θέμα της κούρσας είναι του δόγματός "ή όλα ή τίποτα".
2... Όπως πάει το ποδήλατο τώρα, με τα ίδια πνευμόνια και πόδια, έτσι θα το πάει και όταν θα κατεβάσει το τιμόνι πιο κάτω.. Η στάση θα αλλάξει, αλλά το παιδί που ρωτάει τα ίδια πνευμόνια θα έχει και τα ίδια πόδια.
3... δεκάρες κασέτες... To range που έχουν ενδιαφέρει τους συνηθισμένους αναβάτες και όχι η κλιμάκωση που εξαρτάται από το πόσες θα είναι.
4... Η διαφορά μεταξύ ακριβών και λιγότερο ακριβών σειρών είναι στο βάρος.
5... για το μήκος του λαιμού θα τα βρεις.. Μη σου πω ότι άμα το γυρίσεις και σε drops θα πας και σε μακρύτερο λαιμό από αυτόν που έχει τώρα το ποδήλατο γιατί θα θες να απλωθείς και άλλο πάνω στο ποδήλατο επειδή αλλάζει εντελώς η στάση όταν πέφτεις στα drops.

Σκόρπια προσωπικά σχόλια:
1 - όταν περνάς σε κούρσα, αλλάζουν οι απαιτήσεις. Φεύγεις από την απλή βόλτα και πας "αλλού". Εκεί, όντως, κάποιες λεπτομέρειες ΜΕΤΡΟΥΝ πολύ. άποιοι συμβιβασμοί ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ. Έτσι απλά.
2 - Δεν είναι έτσι απλά. Ναι, ίδιος αναβάτης, αλλά ξεκινά για άλλα πιο μεγάλα πραμματα. Όταν κάνει η μετατροπή δεν θα το πιστεύει ούτε ο ίδιος στην αρχή.
3 - Σωστά. Άλλωστε η κλιμάκωση, με τριπλό δίσκοβραχίωνα, μάλλον θα είναι καλύτερη. Και η πιο μαλακή σχέση επίσης θα είναι ακόμα πιο μαλακή. Ότι πρέπει για να ξεκινήσεις.
4 - Τσου. Άστο, μεγάλη συζήτηση.
5 - και εγώ το ίδιο πιστεύω. Σε κάθε περίπτωση, πρώτα βάζεις το τιμόνι, ξαναρυθμίζεις όλη τη στάση σου, δοκιμάζεις κάποια χλμ ΚΑΙ ΜΕΤΑ κάνεις διορθωτικές κινήσεις με λαιμούς και πιθανόν παλουκόσελα (offset)

1.Σε τι αλλάζουν οι απαιτήσεις βρε Πέτρο. Δεν πάει κάποιος σε κούρσα πάντα γιατί ανέβηκαν οι απαιτήσεις του και οι επιδόσεις του.. Αυτό μπορεί να μη συμβεί και ποτέ. Κάποιος μπορεί να πάρει μία κούρσα γιατί απλά του αρέσει αυτός ο τύπος ποδηλάτου.
2.Ποια πιο μεγάλα πράγματα. Παρουσιάζεις την αγορά μίας κούρσα σαν την ολοκλήρωση του ποδηλάτη. Δεν είναι καθόλου έτσι. Και ο ίδιος που καβαλάει το φίτνες θα καβαλήσει και την κούρσα. Αν δυναμώσουν τα πόδια του έχει καλώς.. αλλά παίζει το σενάριο να είναι και εντελώς στάσιμος.. τότε δεν θα έχει δικαίωμα να έχει κούρσα;;
3. Ε αυτό είπα και εγώ. Ο τριπλός είναι μια χαρά και για κούρσα. Μπορεί να κάνει άνετα την μετατροπή.. Η κασέτα είναι αυτή που τον ενδιαφέρει και μάλιστα όχι το πόσα γρανάζια έχει αλλά το τι range έχουν αυτά τα γρανάζια.
4. Ναι Πέτρο μου.. το βάρος είναι.. Δουλεύουν φυσικά και κάποιες κάπως καλύτερα αλλά για το βάρος τις πληρώνουν όλοι χρυσές, όχι για την λειτουργία που από ένα επίπεδο και μετά είναι το ίδιο πράγμα.

Wicca
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Όλα ή τίποτα είναι η Dura Ace, όχι η Tiagra.
Συμβιβασμό κάνεις όταν ποδηλατείς από 10-20χλμ
απόσταση σε χαλαρό ρυθμό, όχι όταν ενδέχεται
να ποδηλατήσεις 80-150-200 σε γρήγορες ταχύ-
τητες.

Και ποιος είπε οτι θα τα κάνει όλα αυτά;;;; Μισό να κοιτάξω, γιατί θα με τρελάνεις τώρα....

Δεν βλέπω τίποτα.. δεν είδα κανέναν να λέει ότι θέλει να κάνει 200άρια με γρήγορες ταχύτητες.. Είδα ένα παιδί να λέει ότι θέλει να αλλάξει το τιμόνι του ποδηλάτου του από flat σε drop.... πως φτάσαμε στο συμπέρασμα ότι αυτή η αλλαγή θα τον κάνει Σούπερμαν και πρέπει να δώσει το ποδήλατο και άλλα τόσα λεφτά για να πάρει άλλο.. ειλικρινά δεν κατάλαβα..

Quote:
Τα πνευμόνια τα ίδια, η στάση διαφορετική,
ενδέχεται να μην βολέψει, του λέμε απλά να
μέτρηθεί πρωτού σκάσει λεφτά.

Θα σκάσει λεφτά άμα αλλάξει τιμόνι, αλλά δεν θα σκάσει λεφτά άμα αλλάξει ποδήλατο;

Quote:
Δίνει 150 + πώληση του παλιού και παίρνει σύγχρονη
κούρσα με 10άρι σύστημα. Ούτε 1000άρικα, ούτε τριπάκια
ούτε τίποτα. Υπομονή θέλει και θα τη βρει, τις προάλλες
μπήκε αγγελία Bianchi Impulso 10άρι στα 800. Τι να λέμε
δηλαδή, βάλε Sora;

Που είναι αυτές οι αγγελίες όλες να πάω να αγοράσω και εγώ; Αυτές που στα 800 ευρώ τα έχουν όλα πάνω και δεν παίζονται; Τι συμβουλεύεις εδώ Eaglo.. να δώσει το ποδήλατο του, να μείνει χωρίς ποδήλατο και να περιμένει να πετύχει την σούπερ ντούπερ αγγελία όπου κάποιος σε απόλυτη ανάγκη λόγο υγείας σκοτώνει το Colnago με την Campagnolo super record;;;;

Παιδιά συγγνώμη αλλά θα μας τρελάνετε εντελώς εδώ πέρα. Ειλικρινά δεν πιστεύω τι διαβάζω.. έχετε αναγάγει την ποδηλασία σε επιστήμη...

Quote:
Αντί να δώσει 150 τώρα + 1200 αργότερα, δεν είναι πιο
απλό να δώσει 150 Ευρώ + 200 πιο μετά για ρόδες και να
μη χρειαστεί τίποτα άλλο αφού ήδη θα είναι με 10άρι;

Όχι δεν τα μας τα λες όπως τα είπες στην αρχή.. Του λες να πουλήσει αυτό που έχει εκεί γύρω στα 500, να βάλει και άλλα τόσα ( 500+500) για να πάρει μετά στα 1000, κάτι με sora ή tiagra και τροχούς ότι να' ναι και να αρχίσει τις αναβαθμίσεις από αυτήν την τιμή όπου το μόνον που δεν θα αλλάξει πάνω θα είναι η κασέτα που θα είναι 10άρα, ( και έχει 40 ευρώ να την αλλάξει κάποιος δηλαδή).

Και όλα αυτά ενώ σου λέει ο άλλος ότι με το 3x8 είναι κομπλέ. Αλλά όχι εσύ του λες να πάει στο 2x10 γιατί αυτό είναι πιο κομπλέ από το άλλο αν και δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο, αφού αυτό που του προτείνεις ανήκει σε ένα μελλοντικό χρόνο, αν δηλαδή το παιδί που ρωτάει πάψει να καλύπτεται από αυτό που έχει, και έχει και λεφτά, και πάει και στους αγώνες και θέλει και μεγαλύτερη κασέτα, με πιο καλή κλιμάκωση για να μην πηδάει πίσω ο εκτροχιαστής, και πιο ελαφρούς τροχούς να ρίξουμε και άλλο το βάρος του ποδηλάτου, και φτάσει να κάνει και 200 χιλιόμετρα, και μετά τον σταμπάρει καμία pro tour ομάδα και τον πάρει να τρέξει το Paris Roubaix!!!!!

Και άμα η γιαγιά μου είχε ρόδες θα ήταν πατίνι.. !!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Wicca wrote:

Και όλα αυτά ενώ σου λέει ο άλλος ότι με το 3x8 είναι κομπλέ. Αλλά όχι εσύ του λες να πάει στο 2x10 γιατί αυτό είναι πιο κομπλέ από το άλλο αν και δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο, αφού αυτό που του προτείνεις ανήκει σε ένα μελλοντικό χρόνο, αν δηλαδή το παιδί που ρωτάει πάψει να καλύπτεται από αυτό που έχει, και έχει και λεφτά, και πάει και στους αγώνες και θέλει και μεγαλύτερη κασέτα, με πιο καλή κλιμάκωση για να μην πηδάει πίσω ο εκτροχιαστής, και πιο ελαφρούς τροχούς να ρίξουμε και άλλο το βάρος του ποδηλάτου, και φτάσει να κάνει και 200 χιλιόμετρα, και μετά τον σταμπάρει καμία pro tour ομάδα και τον πάρει να τρέξει το Paris Roubaix!!!!!

θα απαντήσω μόνο σε αυτό γιατί βαριέμαι να γράφω τα αυτονόητα
αφού τον καλύπτει γιατί τρώγεται??
και πριν 2 μήνες τον κάλυπτε το ίσιο τιμόνι
γιατί τρώγεται
γιατί αναβαθμίζεται σαν ποδηλάτης
και αρχίζει να σκάει λεφτά (καλώς γιατί το drop είναι πολύ σημαντικό)
κανένας εδώ μέσα δεν έχει κέρδος από το να βάλει 10άρα σειρά
πέραν του ίδιου
εγώ νομίζω το λέω πιο πάνω
αν με πείσει ότι για τα επόμενα 5 χρόνια μείνει με την 8άρα σειρά τότε ναι να κάνει την μετατροπή
αλλά επειδή δεν έμεινε ούτε με το flatbar 5 χρόνια
και όπως δείχνουν τα πράγματα ούτε με τα drop Και 2300 θα μείνει για 5 χρόνια
αυτό σημαίνει πως αν εξαρχής αντί για fitness έπερνε ένα π.χ. ποδήλατο 1300 ευρό με full veloce και καλούς τροχούς
τώρα δεν θα έκανε αναβαθμίσεις
θα έκανε ποδήλατο
δεν χρειαζόταν για τα επόμενα 5-8 χρόνια να δώσει ευρό για το ποδήλατο του
εκτός αν τον έπιανε η μαλακία της αναβάθμισης (εκεί πάω πάσο)
βέβαια τότε πίστευε πως το fitness είναι οκ (φαντάζομαι το δοκίμασε κιόλας) τώρα θα πιστεύει πως με το drop Θα είναι οκ
μετά θα νιώθει πως με το 10ρι σασμάν θα είναι καλά
και pay pay pay pay pay pay
και στην ερώτηση σου ποιος τα λέει αυτά???
η απάντηση είναι η ματαιοδοξία του ανθρώπου και μιας και δεν αντιμετωπίζεται εύκολα απλά προσπαθείς το να μην δίνεις πατήματα στην γαμημένη ματαιοδοξία
προσπαθείς να κάνεις τον άλλον να νιώσει πως το ποδήλατο του είναι ολοκληρωμένο ώστε να ισχύει όντως το ότι η μόνη διαφορά είναι στο βάρος
:D

Wicca
Απών/απούσα

Plannet wrote:

αν με πείσει ότι για τα επόμενα 5 χρόνια μείνει με την 8άρα σειρά τότε ναι να κάνει την μετατροπή


ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ.. ψωνίστε με χρονικό ορίζοντα πενταετίας..!!!
Πάω να αγοράσω τώρα μωρουδιακά ρουχαλάκια γιατί δεν ξέρει ποτέ κανείς.. σε πέντε χρόνια μπορεί να έχω γκαστρωθεί και να έχω μωρό!!!!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Plannet wrote:

αν με πείσει ότι για τα επόμενα 5 χρόνια μείνει με την 8άρα σειρά τότε ναι να κάνει την μετατροπή


ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ.. ψωνίστε με χρονικό ορίζοντα πενταετίας..!!!
Πάω να αγοράσω τώρα μωρουδιακά ρουχαλάκια γιατί δεν ξέρει ποτέ κανείς.. σε πέντε χρόνια μπορεί να έχω γκαστρωθεί και να έχω μωρό!!!!!


μαλακίες μπορείς να λες
είναι το μόνο που λες καλά
βέβαια όταν σε 6 μήνες το ποδήλατο που του λέμε θα πάρει τώρα θα το έχει πληρώσει διπλό και τριπλό να του πληρώσεις την διαφορά
:D
και ελπίζω να μην μπαίνει ο κάθε μαλάκας με την σειρά να λέει τα ίδια πράγματα και πιάσει το θέμα 30 σελίδες
νομίζω όλες οι απόψεις καταγράφηκαν

Arxarios
Απών/απούσα

bassistas wrote:

Νουμερο large ειναι το ποδήλατο κι εγω ειμαι υψος 1,83...

Δεκτό άμα το έχεις αποφασίσει. Με τη λογική του eaglos βασικά το έλεγα για πώληση, επειδή πιστεύω ότι με ένα 600άρι θα έπαιρνες πολύ καλύτερο ποδήλατο σε μτχ, ή στα 800 βρίσκεις κουρσάκια του κουτιού με 9άρα μετάδοση και hollowtech δισκοβραχίονα και από ελληνικό κατάστημα...

bassistas wrote:

Το σκεφτομαι και για μεταχειρισμένα parts, στο ebay. Απλως ακομα δεν εχω βρει ποια χειριστηρια θα δουλεψουν με το 3χ8 που εχω. Αν ξερει καποιος ας δωσει κανένα link. Επισης θελω να ρωτήσω και τους γνωστες εδώ, γινεται απλως να αλαξω το πισω 8αρι και να βαλω 9αρι η 10αρι, και να παρω και χειριστήριο για 9 η 10 η πρεπει να αλλαχτεί όλο το shimano συστημα? Οχι οτι με πειραζει να το αφησω κι ετσι, αλλα σε κατηφόρες που πιανω 60+km/h δεν εχω καθόλου πετάλι.

Δεν νομίζω να έχεις θέμα συμβατότητας εφόσον βρεις οποιαδήποτε shimano χειριστήρια 3Χ8. Εγώ σκέψου με μόνη αλλαγή το μπροστινό ντεραγιέ όλη η υπόλοιπη μετάδοση ήταν MTB (δισκοβραχίονας, πίσω εκτροχιαστής, κασσέτα) και δουλεύει μία χαρά. Πιο θεωρητικά εάν ψαχτείς στα φόρουμ ίσως να μπορείς να βάλεις και 9άρια χειριστήρια campy και θα σου έρθουν πιο φτηνά και θα είσαι και πιο μουράτος, αλλά θελεί πολύ ψάξιμο και καλό μάστορα.

Για να πας σε 3Χ9 θες πολλά πράγματα καθώς ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ (το τονίζω γιατί στην πράξη υπάρχουν και παραδείγματα εργοστασιακά που το καταρίπτουν) θες οπωσδήποτε κασσέτα, λογικά εκτροχιαστή πίσω (δεν ξέρω εάν είναι 7-8 ταχυτήτων όπως μάλλον είναι ή 8-9) και δισκοβραχίωνα καθώς τα γρανάζια του 8άρη δισκοβραχίωνα είναι χοντρά ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ για την 9άρα αλυσίδα. Καπού εδώ αρχίζεις και ξανασκέφτεσαι το σενάριο πουλάω και αγοράζω κανονική κούρσα, σε βλέπω!! Πάντως εάν τελικιάζεις έτσι εύκολα την μετάδοση σου, στροφάροντας όπως πρέπει, εύχομαι να έχεις καλά φρενά. Προσωπικά μου φαίνεται υπερβολή η 9/10άρα μόνο για το 11άρι μικρό γρανάζι έναντι του 12/13 που λογικά θα έχεις και λες ότι δεν σου φτάνει στις κατηφόρες. Να μου πεις για την ταχύτητα αλλαγών και τον hollowtech δισκοβραχίωνα τότε πάω πάσο...

bassistas wrote:
Με αυτα τα νουμερα θα εχω δηλαδη compact τιμονι? γιατι κατι τετοιο εχω στο μυαλό μου θελω να ειναι συμαζεμένο αλλα δεν εχω εμπειρία καθόλου θα το παραγγείλω στα τυφλα, δεν μαρεσουν καθολου τα πολυ φαρδια.

Ναι μωρέ όλος ο κόσμος τέτοια βάζει σήμερα. Εγώ έβαλα της Deda rmh01 που ήταν το πιο φτηνό, (πιο φτηνό από όλες τις προσφορές που μου ήρθαν για μεταχειρισμένα σε μία αγγελία που έβαλα, είμαστε εμείς οι αγγελιάκηδες λίγο αγιογδύτες), μου κάθεται ωραία, είναι ελαφρύ και το βρίσκεις σε πολλά ηλεκτρονικά μαγαζιά.