Σκέφτομαι να αλλάξω τους τροχούς του sirrus,με κάποιους ελαφρούς,(όχι άμεσα).Έχετε να μου προτείνετε κάποιους σε καλή τιμή,τι χαρακτηριστικά θα πρέπει να κοιτάξω,κέντρα, κτλ.Λέω να κατέβω και σε 28αρι ή 30αρι λάστιχο από το 32άρι που φοράει τώρα.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Καλημέρα.
Αρχικά, δώσε κάποιες πληροφορίες για τους τροχούς που φοράει, τι δε σε ευχαριστεί σε αυτούς και σε ποια σημεία περιμένεις να εχεις βελτίωση με την αλλαγή.
Σημαντικό επίσης τι φρένα κλπ. Π.χ. μπορεί μεν να έχεις v-brakes, αλλά να θες να έχουν και κέντρα για δίσκους για πιθανή μελλοντική αξιοποίηση.
Επίσης, μέχρι πόσα χρήματα θα ήθελες να δώσεις για τους νέους.
Μην ξεχνάς ότι θα πρέπει να δώσεις και ένα αξιοπρεπές πόσο για ελαστικά και σαμπρέλες, μια και θα αλλάξεις και αυτό.
Φυσικά, καταλαβαίνεις ότι πολλοί θα σου πούμε για πλεχτούς...
Καλημέρα,
Τα χαρακτηριστικά των τροχών είναι αυτά.
FRONT HUBDouble-sealed, QR, 32h
REAR HUBDouble-sealed, QR, 32h
INNER TUBESStandard, Schrader valve
SPOKESStainless, 14g
FRONT TIRENimbus Reflect, 700x32mm, 26TPI, Flak Jacket protection
RIMSAlloy, double-wall
REAR TIRENimbus Reflect, 700x32mm, 26TPI, Flak Jacket protection
Κατά τα άλλα v brakes,οχτάρα κασέτα,δεν ξέρω τι άλλη πληροφορία να δώσω.
Το θέμα με τους δίσκους,ειλικρινά δεν το έχω σκεφτεί.
Άλλο ένα πράγμα που θα πρέπει να δεις για αυτή την κατηγορία είναι το πλάτος του πίσου κέντρου. Γενικά οι κούρσες έχουν πίσω πλάτος 130 χιλιοστά και τα ΜΤΒ 135, αλλά στην κατηγορία των fitness-hybrid άλλοι βάζουν κέντρο 130 και άλλοι 135. Νομίζω ότι το sirrus έχει κέντρο 130 οπότε μπορείς να πας προς τροχούς κούρσας που είναι πιο κοντά σε αυτό που θες, αλλά και 135 να έχει πρέπει να υπάρχει λύση.
Για τα δισκόφρενα, από τη στιγμή που το πλαίσιο και το πηρούνι σου δεν έχουν βάσεις για δισκόφρενα δεν θα πρέπει να σε απασχολεί ιδιαίτερα, εκτός εάν σχεδιάζεις να βάλεις τους τροχούς που ΘΑ πάρεις στο ποδήλατο που ΘΑ αγοράσεις όταν αποφασίσεις ότι ΘΑ αλλάξεις το sirrus.
Εφόσον έχεις 8άρα κασσέτα πας για τους κλασσικούς τροχούς που έχουν 8-9-10 ταχύτητες. Σαν να μην μας έλειπαν πολλά πρότυπα στα ποδήλατα εσχάτως έχουμε και τους τροχούς που αντί για το κλασσικό quick release παίρνουν through axle, που πρέπει να είναι πιο καλό, αλλά μπερδεύει την κατάσταση. Επίσης εάν σε ενοχλεί το σύστημα ελαστικών με τη σαμπρέλα θα μπορούσες να κοιτάξεις για τροχούς tubeless/tubeless ready αλλά νομίζω ότι είναι ακόμα λίγο νωρίς για να μας ενοχλούν.
Τέλος αφού φοράς σχετικά φαρδύ λάστιχο (για τα δεδομένα κούρσας) θα μπορούσες να ξεφύγεις από το κλασσικό 15άρι εσωτερικό πλάτος των τροχών κούρσας και να βάλεις 17άρι, αλλά είναι τελευταία μόδα (σωστή όμως) και μάλλον θα οδηγηθείς σε πιο ακριβές λύσεις
Εγώ πάντως στηρίζω το 32άρι λάστιχο, καθώς τα πιο στενά μπορεί να γλιστράνε στην ελληνική άσφαλτο. Από την άλλη σε 28άρι οι επιλογές είναι πολύ περισσότερες. 30άρια υπάρχουν μετρημένα στα δάχτυλα.
Εμένα η σύσταση μου είναι να βρεις έτοιμους επώνυμους τροχούς μεταχειρισμένους. Μπορείς να κοιτάξεις στις αγγελίες εδώ αλλά και στο cyclist-friends.gr. Πολύς κόσμος θα πάρει ένα ποδήλατο και θα τρέξει να το αναβαθμίσει, πουλώντας πανάλαφρους τροχούς σε λογικές τιμές για να πάρουν υπερπαναλάφρους τροχούς.
Κλασσικές οικονομικές επώνυμες δοκιμασμένες επιλογές, λίγο παλιά μοντέλα που επωφελούνται με εκπτώσεις.
https://www.rosebikes.com/article/shimano-wh-r501--2...
https://www.rosebikes.com/article/shimano-wh-rs010-2...
http://www.wiggle.co.uk/mavic-aksium-wheelset/
Οι τροχοί για Cyclocross μπορεί να έχουν λίγο καλύτερη προστασία από το νερό στα κέντρα τους, οπότε συνίστανται. Π.χ. αυτοί βγαίνουν και σε έκδοση δρόμου και Cyclocross.
http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/campagnolo-...
Campagnolo είναι ουσιαστικά ίδιοι με τους Fulcrum με άλλα αυτοκόλλητα
http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/fulcrum-rac...
Οι παραπάνω κυκλοφορούν πολύ σε αγγελίες, νομίζω είναι η ιδανική λύση εάν τους βρεις μεταχειρισμένους και τους πάρεις στο 60% της τιμής που αναγράφεται στα παραπάνω καταστήματα (μην κοιτάς τι ζητάει ο πωλητής, παζαρεψέ το!). Αλλά επειδή ήδη έχουν έκπτωση και να τους πάρεις καινούργιους στην φτηνότερη τιμή που μπορείς να βρεις, δεν είναι κακή λύση.
Αυτές είναι ήδη εξαιρετικές λύσεις, ίσως παραπάνω "αγωνιστικές" από τον χαρακτήρα του ποδηλάτου σου, προφανώς να πας σε πιο ακριβούς τροχούς το θεωρώ υπερβολή.
Το μόνο πρόβλημα με αυτούς τους τροχούς είναι ότι γενικά έχουν λίγες ακτίνες 20 μπροστά-24 πίσω, που στις ελληνικές λακκούβες και εάν είσαι βαρύς ή άγαρμπος (μεγαλύτερο πρόβλημα η αγαρμποσύνη!) μπορεί να στραβώνουν τις ζάντες και να πηγαίνεις για ακτινολόγηση. Σε αυτή την περίπτωση ίσως θα πρέπει να πας σε πλεχτούς, αλλά εάν δεν είσαι πολύ άγαρμπος και χρησιμοποιείς 28άρι λάστιχο που δίνει αρκετή προστασία νομίζω ότι θα είσαι μία χαρά με τους έτοιμους.
Ευχαριστώ πολύ.
Αν δεν ορίσεις ένα μέγιστο budget για τους τροχούς, χωρίς τα λάστιχα, αφήνεις τη φαντασία μας να οργιάζει και δε θα κάνουμε δουλειά!
Επίσης, πρέπει να πεις ποιος είναι ο σκοπός σου. Βάρος, αξιοπιστίας, κύλιση? Θα πρέπει να δεις που θα κάνεις τις υποχωρήσεις σου γιατί διαφορετικά, θα ανεβάσεις πάρα πολύ το κόστος.
Προτιμάς μια έτοιμη λύση ή σε ενδιαφέρει και να πλέξεις?
Πρωταρχικός μου σκοπός είναι το βάρος,χωρίς όμως να φοβάμαι ότι πεφτοντας σε μια λακούβα θα πάθει κάτι η ζάντα.
Όσο για το οικονομικό δεν θέλω να περάσω τα 150 ευρώ.Βλέπω κάποιους τροχούς,το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πόσο βάρος θα γλιτώσω,αν αξίζει ο κόπος.
Το καθένα είναι αντίθετο του άλλου. Για να μειώσεις το βάρος με την ίδια αξιοπιστία πρέπει να ανέβει το κόστος. Αν!!! κερδίσεις σε βάρος στην κατηγορία τιμής που θέλεις θα είναι για 100-200 γρ. Καλύτερα αποτελέσματα θα δεις αν επενδύσεις στην ποιότητα κύλησης, με το ίδιο βάρος θα χρειάζεσαι λιγότερη δύναμη λόγο τριβών ενώ και η αξιοπιστία θα βελτιωθεί από τα καλύτερα ρουλεμαν κλειστού τύπου και θα καταφέρεις να μείνεις εντός προυπολογισμού σου.
Τέλος οι τροχοί που έχεις τώρα είναι πιθανότερο να είναι 135mm παρά 130mm και αυτό το λέω βλέποντας την κατηγορία του ποδηλάτου, τα ελαστικά που φοράει αν και δεν το έχω μετρήσει ποτέ.
Αν έχεις ας πούμε τρεις παραμέτρους: βάρος, αντοχή, κόστος, μπορείς να πετύχεις τις δύο από τις τρεις ταυτόχρονα. Δεν γίνεται και τις τρεις μαζί.
Επίσης, πως θα ξέρεις τι εχεις να κερδίσεις σε βάρος, αν δεν έχεις ζυγίζει πρώτα τι βάρος έχουν αυτοί που φοράς?
Οπότε, αν βασικός στόχος σου είναι το βάρος, ξεκινά πρώτα με το να λύσεις και να ζυγίσεις τροχούς και ελαστικά που φοράς τώρα.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά,αλλά 150 ευρω για 100-200 γρμ.το θεωρώ ανούσιο,δεν υπάρχει λόγος.
Αν αφήσεις όμως στην άκρη το θέμα του βάρους και εστιάσεις σε άλλα πράγματα, όπως η κύλιση, η αξιοπιστία κλπ. θα δεις ότι ίσως τελικά αξίζει μια αναβάθμιση. Ότι θες, εδώ είμαστε!
Ευχαριστώ πολύ Βασίλη.
με τέτοιο ποσό βρίσκεις μτχ fulcrum 7, που πίστεψέ με δεν έχουν καμία σχέση με ότι φοράει τώρα το ποδήλατό σου.
Μην κοιτάς μόνο τα 200 γρ. μείωση στο βάρος. Μιλάμε για άλλης φιλοσοφίας τροχό. Με ένα 28αρι ελαστικό και πίεση κοντά στα 90-100 psi, ούτε εσύ δεν θα πιστεύεις τι συνέβει στο ποδήλατο σου.....!!!!
Ευχαριστώ,παίζει ρόλο η χρονολογία κατασκευής στα χαρακτηριστικά,ή είναι ίδιοι;
Μετά από διαπραγματεύσεις κάτω από το τραπέζι και αφού επιβεβαιώθηκε ότι το πίσω άνοιγμα είναι 135 και όχι 130 (οπότε ξεχάστε κλασικούς τροχούς κούρσας μεταχειρισμένους ή μη), φέρνω πρόταση για σχολιασμό... https://www.rosebikes.com/article/rose-28700c-mavic-....
Εγώ θα κοίταζα κάτι τέτοιο και δε θα με ένοιαζε ούτε το βάρος, ούτε τίποτα!!!
Το μόνο ερωτηματικό είναι τα κέντρα. Η Shimano δεν έχει με κλειστού τύπου ρουλεμάν.
Αν ρολλάρει όντως καλύτερα το ποδήλατο,νομίζω ότι η τιμή είναι καλή.
Εγω παντως φιλε μου εχω τωρα δυο χρονια με αλλαγη απο 32 σε 28 και ειμαι αρχοντας!!!
Μιλαω μονο για λαστιχα ετσι????
Σκέφτομαι κι εγώ να πάω σε 28άρια όταν αλλάξω λάστιχα,εσύ τι λάστιχα έχεις βάλει;
Να πας σε 28άρια σίγουρα. Μην το σκέφτεσαι.
Σήμερα άλλαξα τροχούς.Αφού πληροφορήθηκα για την BnS Wheels,επικοινώνησα.Μετά από πολλή ώρα σε τηλεφωνήματα,πήρα απάντηση σε όλες μου τις ερωτήσεις,χωρίς να δυσανασχετήσουν καθόλου.
Το ραντεβού κανονίστηκε για σήμερα,όπου και έβαλα στεφάνια hit με κέντρα novatec.Η αντιμετώπιση ήταν πολύ φιλική και για ότι χρειαστεί ανταλλακτικά υπάρχουν ανά πάσα στιγμή.
Δεν πρόλαβα να το βολτάρω πολύ,το λίγο που το καβάλλησα,αισθάνθηκα καλύτερη κυλιση,σαν να πάταγα πιο μαλακά.
Φυσικά καλύτερα συμπεράσματα θα έχω σε λίγο καιρό και όταν αλλάξω λάστιχα.Τον περασμένο μήνα,έκλεισα 3 χρόνια με τα μαμά nimbus,εχουν γίνει κούτσουρα.
Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που ενδιαφερθήκαν.