Απορια: Τι θα παθει ενα fitness σε χωματοδρομο ;

21 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
jeanmarat
Απών/απούσα

Τι θα πάθει ένα ποδήλατο που ανήκει στην κατηγορία fitness/trekking χωρις ανάρτηση σε χωματόδρομο ;

Δεν εννοώ πηγαίνοντας με 40 χλμ downhill αλλά με πολύ χαμηλή ταχύτητα ίση με αυτή του περπατήματος ή ακόμα και να το πάω τσουλώντας/περπατώντας. Υπάρχει τόσο φοβερό πρόβλημα ;

Ή το μόνο πρόβλημα είναι πως θα σκάσει η σαμπρέλα (βεβαια άμα είσαι ξεκαβαλα δεν βλεπω θα σκάσει η σαμπρελα) ;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

Εξαρτάται από το πλάτος των ελαστικών και της ζάντας, αλλά και το βάρος που κουβαλάει. Τα στενότερα ελαστικά υποφέρουν στα κοπανήματα, καθώς η απόσταση από το πέλμα ως το στεφάνι είναι ελάχιστή.Επίσης η μεγάλη πίεση στην οποία δουλεύουν μεταφέρει τις ανωμαλίες του δρόμου στον τροχό χωρίς σχεδόν απόσβεση... Αν είσαι προσεκτικός όμως δεν βλέπω ιδιαίτερο πρόβλημα.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Αν έχει πολύ λεπτά λάστιχα το πολύ πολύ να σου σκάσουν. Όμως αν δεν είναι πολύ λεπτά, εκείνο που θα πάθει μεγαλύτερη ζημιά θα είναι ... ο πισινός σου.. (αυτό που λέμε για την απόσβεση.. you know.. :D )

angelospower
Απών/απούσα

Me to megisto μου πάω κομμάτια στο χωματόδρομο χωρίς κανένα πρόβλημα

jeanmarat
Απών/απούσα

με 28αρες (στο παχος μιλαω) ρόδες τι να περιμένω δηλαδη ;

Δεν είπα πως θα παω downhill με αυτο , απλώς έχει λιγο χώμα μια διαδρομη που θελω να κάνω και δεν με απασχολει το ποση ωρα θα κανω .

orck
Απών/απούσα

Εχω παει σε χωματοδρομο με περισσοτερα χιλιομετρα απο περπατημα με λαστιχα 23χιλ και δεν επαθε τιποτα το ποδηλατο η τα λαστιχα, εγω επαθα απο το κοπανημα. Δεν θα χαλασει με το που ακουμπησει χωμα, αλλα θα σε ταλαιπωρησει περισσοτερο σε σχεση με ενα treking η ενα mtb.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

για το sub Μιλάς
??
βασικά το λάστιχο παίζει ρόλο
αν έχεις 700/32 τότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα
θέλεις προσοχή στο πως δίνεις το βάρος μπροστά γιατί εκεί θα έχεις πρόβλημα

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Τίποτα απολύτως δε θα πάθει.
Γιατί να σκάσει η σαμπρέλα; Από το κακό της; Δε νομίζω. Εκτός αν της έχεις πάρα πολύ μεγάλο άχτι...

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Για απλά πράγματα και ήπια διάσχιση ή ακόμα και ψιλοπαιχνίδι στο χωματόδρομο μια χαρά είναι. Θα έλεγα μάλιστα πως το δικό μου δείχνει να το φχαριστιέται κι όλας!

spy3
Απών/απούσα

καλησπερα σαν πιτσιρικας ειχα μια κουρσα που την πηγαινα σε καθε ειδος εδαφους μιλαμε και για δρομους με κοτρωνες και δεν ειχε παθει τιποτα ουτε λαστιχο δεν νομιζω οτι θα εχεις προβλημα περαν της ανεσης

jeanmarat
Απών/απούσα

ok κατάλαβα.

Δεν το θέλω για άγριο χωματοδρομο , απλώς να ξέρω τι γίνεται.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Το ποδήλατο λίγα θα πάθει.
Εσύ θα ταλαιπωρηθείς.
Επίσης, προσοχή γιατί αν πέσεις τότε θα πάθει και το ποδήλατο και εσύ.
Απλά λόγο ελαστικού (στενό + καραφλό + υψηλές πιέσεις + μεγάλη διάμετρος = χαμηλότερη πρόσφυση από ότι ένα ΜΤΒ ελαστικό και πιθανόν υψηλότερο κέντρο βάρους = μεγαλύτερη πιθανότητα σαβούρδας) και γενικών χαρακτηριστικών ενός φιτνες ποδηλάτου, αυξάνει η πιθανότητα....

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

spy3 wrote:
καλησπερα σαν πιτσιρικας ειχα μια κουρσα που την πηγαινα σε καθε ειδος εδαφους μιλαμε και για δρομους με κοτρωνες και δεν ειχε παθει τιποτα ουτε λαστιχο δεν νομιζω οτι θα εχεις προβλημα περαν της ανεσης

Κι εγώ! Διέσχιζα ένα αλσάκι στα σύνορα Πεύκης-Λυκόβρυσης με το (τότε) κουρσάκι πάνω από κοτρώνες και ρίζες δέντρων που περίσσευαν πάνω από το χώμα, αλλά το Αλπίνα ακλόνητο! Που και που καμιά ακτινολόγηση... και μπάλωμα καμιά σαμπρέλα

sixoremenos
Εικόνα sixoremenos
Απών/απούσα

για τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο, γερμανούς στρατιώτες να ποδηλατούν σε λάσπες, χώματα και οτιδήποτε άλλο εκτός από άσφαλτο. Στα χωριά μας, το ποδήλατο ήταν το μοναδικό μέσο μεταφοράς μέχρι και πριν λίγες δεκαετίες. Με αυτό πήγαιναν οι παππούδες μας για πότισμα, φορτώνοντάς τα ξυνιάρια, γαλότσες, παγούρια κλπ. Και φυσικά, ούτε λόγος για άσφαλτο. Πρόλαβα κι εγώ αυτές τις εποχές και ομολογώ ότι μου άρεσε πιο πολύ το τεράστιο ποδήλατο του παππού μου, χωρίς αναρτήσεις και ταχύτητες, από το 3-τάχυτο (παρακαλώ!) τύπου moto-cross super duper ποδήλατο που μου είχαν κάνει δώρο οι γονείς μου για τα 13 γενέθλιά μου.

Nastybishop
Απών/απούσα

Τίποτα δεν θα πάθει το ποδήλατο, το πολύ πολύ να πάθεις εσύ ....για αυτό με προσοχή!

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Αν φορας σοβαρα λαστιχα και ειναι καλοφουσκωμενα.Το πιθανοτερο ειναι να μην σκασουν καν.Ουτε τα 700x23 τα δικα μου εχουν παθει ποτε κατι.
θα παθουν ομως τα χερια σου απο το ξερο πιρουνι και το ντακα-ντακα,οπως και θα πεταει ευκολα κωλους το ποδηλατο,ανεξαρτητα απο το αν πατας φρενο,σε καθε πετραδακι θα σε βγαζει off αν το στραβοπατας.

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

ανάμεσα στο πιρούνι σου, ώστε να μπορείς να τα πας με μικρές σχετικά πιέσεις...θα είναι απιστευτα πιο άνετα και θα έχουν και καλύτερα κρατήματα εκτός δρόμου.
Βάλε κάνενα κάλυμα τζελ για τη σέλα σου, φόρα γάντια (αν δεν το κάνεις ήδη) με μαξιλαράκια για το νεύρο), και θα είναι πολύ καλύτερα...

jimmys patra
Απών/απούσα

ακολουθω εδω και δυο εβδομαδες μια παρεα με mtb και δεν εχω ιδιατερο προβλημα εχω ενα ideal crossmo εβαλα βεβαια λαστιχα με αντοχη στα τρυπηματα και πιο χοντρα και φαρδυα χαμηλωνω λιγο πιεση και μαλακονω πηρουνι και ολα καλα.κοπανιεμαι φυσικα αλλα θα το δεις και θα πας οπως μπορεις .για εμενα μεγαλυτερο προβλημα ειναι οι σχεσεις των ταχυτητων που με κουραζουν στο βουνο και στην ανηφορα αλλα μπορει να ειναι και θεμα προπονησης θα το δω για λιγο ακομα καιρο και θα επανελθω.

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

jimmys patra wrote:
ακολουθω εδω και δυο εβδομαδες μια παρεα με mtb και δεν εχω ιδιατερο προβλημα εχω ενα ideal crossmo εβαλα βεβαια λαστιχα με αντοχη στα τρυπηματα και πιο χοντρα και φαρδυα χαμηλωνω λιγο πιεση και μαλακονω πηρουνι και ολα καλα.κοπανιεμαι φυσικα αλλα θα το δεις και θα πας οπως μπορεις .για εμενα μεγαλυτερο προβλημα ειναι οι σχεσεις των ταχυτητων που με κουραζουν στο βουνο και στην ανηφορα αλλα μπορει να ειναι και θεμα προπονησης θα το δω για λιγο ακομα καιρο και θα επανελθω.

Οπότε είναι σχεδιασμένο ήδη με χοντρά λάστιχα και να αντέχει κακομεταχείρηση.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Ακριβώς, έχει πιρούνι με αμορτισέρ, φαρδιά ελαστικά, όχι λεία, και αρκετά μαλακές σχέσεις.
Είναι μια χαρά για χωματόδρομο.

mavi03ab
Απών/απούσα

Καινούριος στην παρέα....Εγώ έχω το megisto και σκέφτομαι να πάρω έξτρα αυτά τα λάστιχα για πιο χωμάτινες διαδρομές.

panaracer fire cross 700x45

http://www.amazon.com/dp/B001C65LKA/ref=asc_df_B001C65LKA1360251?smid=A2...

Τα έχει δοκιμάσει κάποιος? Κάνουν για το megisto τα συγκεκριμένα? Έχει κάποιος να προτείνει κάτι καλύτερο?