Άν αλλάξω την ντίζα της σέλας με μια αντίστοιχη από carbon (σε πλαίσιο αλουμινίου) υπάρχει περίπωση να έχω προβλήματα επειδή είναι διαφορετικά υλικά;
Μπορεί το QR να κάνει ζημιά στην ντίζα (χωρίς να το σφίξω υπερβολικά εγώ);
Η ήδη υπάρχουσα είναι αλουμινίου d 31.6mm x350mm L - η Carbon είναι d 31.6mmx300mm L. Σε καμία περίπτωση δεν ξεπερνάει το κατώτατο όριο, απλά αναρωτιέμαι μήπως έχει σημασία η διαφορά των 50mm.
Κάθε άποψη καλοδεχούμενη,
ευχαριστώ,
Στέλιος.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Φίλε δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει το συγκεκριμένο σχόλιο,αλλά αν κάνεις χρήση dirt/downhill μην βάλεις carbon ντίζα..
Επίσης,επειδή θα είναι πιο κοντή απο την προηγούμενη,πρόσεξε απο το ύψος που την δένεις και κάτω να υπάρχει ενα ικανοποιητικό υπόλοιπο της μέσα στον σωλήνα για να μην σου ραγίσει ο σωλήνας και τρέχεις.
Λογικά με το κατώτερο όριο θα είσαι καλυμένος αλλά αν είναι οριακά έχε το στο μυαλό σου οτι παίζει αυτός ο κίνδυνος...
...χωρίς πολλές ταρζανιές κάνω. Πάω σε χώμα, πέτρες κλπ αλλά μετρημένα πράγματα και με σεβασμό πρός το ποδήλατο.
Υπάρχει αρκετό υπόλοιπο της ντίζας (ούτε κάν είναι οριακά) μέσα στον σωλήνα απλά σκεφτόμουν μήπως η "μαμά" ντίζα είναι για συγκεκριμένο λόγο 500mm πιο μεγάλη.
Mπα...μάλλον τσάμπα αγχώνεσαι :)
Aπλά η μαμίσια είναι σχεδιασμένη να εξυπηρετεί μεγαλύτερο εύρος καβάλων..
[οι carbon είναι κ πιο ακριβές και τσιγκουνεύονται να βάλουν άλλους 5 πόντους:DDD]
...για τον χρόνο σου.
Φίλος έχει carbon παλουκόσελο σε Alu σκελετό και τον έχει ταράξει στα τριξίματα. Έχει πάρει και μια πάστα και βάζει αλλά δεν κρατάει πολύ. Πάντως σαν αίσθηση με την αλουμινένια είναι η μέρα με τη νύχτα. Ποιό παλουκόσελο κοιτάς;
... γι' αυτό και απαντάω καθυστερημένα.
Η ντίζα είναι η Ritchey Carbon Pro.