Θα ηθελα να κανω την εξης ερωτηση. Ειμαι 1.80 και σε οσα συστηματα μετρησης εχω βαλει το υψος μου κλπ, μου εμφανιζουν οτι ο δισκοβραχιονας μου πρεπει να εχει μεγεθος 170mm. Κοιταξα αυτον που εχω και διαπιστωσα οτι ειναι 172,5 mm. Εχει καποια πραγματικη διαφορα? Και σε τι θα με επηραζει περισσοτερο? Πχ στις ανηφορες η στην ¨εκκινηση¨ θα βοηθουσε ενας μικροτερος?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
εχει να κανει με το μηκος των ποδιων σου,οσο πιο ψηλος->πιο μακρυα ποδια->πιο μακρυα μπρατσα.
ειμαι 177.προσωπικα φοραω "κατα τυχη" 170.δοκιμασα 175 κ ενω δεν περιμενα διαφορα,ηταν πολυ σημαντικη.πιο αργο στροφαρισμα σε σπριντ,πιο "ευχαριστος" σε ανηφορες,αλλα αλλαξε σημαντικα την ισοροπια την κινηση κ την κατευθυντικοτητα του ποδηλατου.με αλλα λογια,αν ειναι ακαταλληλος για τα μετρα μας,δεν αξιζει.ειναι κουραστικος κ ελοχευουν τραυματισμοι στα γονατα.η εξτρα μοχλευση στις ανηφορες λογω μακρυτερου μπρατσου δεν ειναι στα συν.
ξαναβαλα παλι τον 170 κ ειμαι κομπλε.
Ισχύει κάποιος κανόνας τύπου τυφλοσούρτη, ώστε να υπολογίζουμε το μήκος του;
http://www.ebicycles.com/bicycle-tools/frame-sizer
Εδω ακολουθησα την απλη και συνηθισμενη διαδικασια
Ανάλογα το γρανάζωμα, το πως ποδηλατείς, το πως κάθεσαι
και το πως έχεις συνηθήσει, διαλέγεις το μήκος που σε
βολεύει.
Εγώ στου βουνού είχα 175άρι, στην κούρσα ξεκίνησα με 170
για να μπορώ να στροφάρω λίγο πιο γρήγορα. Όμως στο πρώ-
το ορθοπέταλο σε ανηφόρα ένιωσα ότι μου είχες κλείσει
τα πόδια μέσα σε κουτί και αυτά έψαχναν περισσότερο
μήκος για να απλωθούν. Οπότε έβαλα και εκεί 175άρι.