Διπλωτό λάστιχο(χωρίς σύρμα) σε ζάντα με ίσιο χείλος(παλιάς τεχνολογίας)

3 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ougabouga
Απών/απούσα

Χαίρετε! Μετά από σύντομη έρευνα κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ένα λάστιχο που διπλώνει, όπως αναφέρει και πάνω στο λάστιχο, πρέπει να μπαίνει μόνο σε ζάντα με χειλός σε σχήμα γάντζου. Ισχύει 100% αυτό? Αν προσπαθήσω να τη βάλω σε ζάντα παλιάς τεχνολογίας με ίσιο χείλος , θα είναι επικίνδυνο?(θα φύγει σε κανα λάστιχο σε κάποια στροφή).Ή για παράδειγμα΄, αν βάλω λιγότερη πίεση θα είμαι οκ? Στην περίπτωση μου έχω ένα λάστιχο με πάχος 23 με ελάχιστη συνιστώμενη πίεση 100 psi, και θα ήθελα να τη βάλω σε παλιά ζάντα με ίσιο χείλος. Ευχαριστώ!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
spirosta
Απών/απούσα

Το διπλωτό δεν έχει καμία σχέση με αυτά που αναφέρεις. Η λέξη foldable καλύτερα μεταφράζεται σαν "πτυσόμενο" δηλαδή εύκολο στην μεταφορά επειδή ακριβώς διπλώνει και δεν πιάνει χώρο. Μπορεί να μην εχει σύρμα αλλά εχει άλλο υλικό στις βάσεις του όπως το kevlar συνήθως, που είναι εξίσου δυνατό αλλά πολύ πιο ελαφρύ και πολύ πιο ελαστικό από το ατσαλόσυρμα.

Εσύ αυτό που χρειάζεσαι αν καταλαβαίνω καλά είναι tubular λάστιχο που ενώνεται στην ζάντα με κόλλα.

Διάβασε και αυτά για παραπάνω πληροφορίες.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tubular_tyre
http://www.sheldonbrown.com/tires.html

ougabouga
Απών/απούσα

αυτά που δεν διπλώνουν, και έχουν kevlar στην άκρη τους. Όπως λέει και ο Sheldon Brown
Bead
The "bead" is the edge of the tire. On most tires, the beads consist of hoops of strong steel cable. The beads hold the tire onto the rim, and are, in a sense, the "backbones" of a tire. While most beads are steel, some tires use Kevlar ® cord instead.

Τα συγκεκριμένα λάστιχα το γράφουν πάνω Use only on hooked rims. Άρα το kebvlar κάτι κάνει, αλλά μάλλον δεν είναι τόσο καλό στο να κρατάει το λάστιχο πάνω στη ζάντα.

H ζάντα δεν είναι tubular , είναι η κανονική ζάντα που φορούσαν τα παλιά κουρσάκια. Όπως λέει και o Sheldon Brown αναφέρομαι σε ζάντα για clincher λάστιχο.

Hook-Edge Rim
A rim with a ridge on the inner edge to help retain the bead of a clincher tire, as shown in the cross section at the right. Some older rims were straight-sided, and will not hold a tire as securely as a hook-edge rim (that is, the tire cannot be inflated to as high a pressure.) Virtually all good-quality rims in current production are of the hook-edge type.

Σε αυές αναφέρομαι''Some older rims were straight-sided, and will not hold a tire as securely as a hook-edge rim''

Απλά επειδή λέει ''(that is, the tire cannot be inflated to as high a pressure.) Είπα να ρωτήσω αν έχει εμπειρία άλλος πάνω σε αυτό το θέμα.

contact