Γεια χαρα,
σε στεφανια απο MTB 26x1,50 ποσο ειναι το ελαχιστο λαστιχο σε πλατος που μπορει να μπει?
1,50 αντε 1,40 η μπορω να κανω σχεδια κ για στενοτερο?ακουω γνωμες!!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Γεια χαρα,
σε στεφανια απο MTB 26x1,50 ποσο ειναι το ελαχιστο λαστιχο σε πλατος που μπορει να μπει?
1,50 αντε 1,40 η μπορω να κανω σχεδια κ για στενοτερο?ακουω γνωμες!!
Σε mtb ειχα βαλει 1,15 και ηταν μια χαρα. Ειχα και 1,50 και 1,40 αλλα διαφορα ειδα μονο με το 1,15 με 20 ευρω το ζευγαρι. Μην δινεις πολλα λεφτα, παρε οτι να ναι αρκει να ειναι λεπτο.
κ γω αυτη την αποψη ειχα,κ για τα λεφτα κ για τη διασταση,μεχρι που τυχε να ρωτησω σε ποδηλαταδικο,ειχε 1,40 κ δεν ειχε πιο στενα,κ μου πεταει οτι για πιο στενα θες κ στεφανια πιο στενα.ψιλομουφα..?
Τι να σου πω, τα δικα μου γραψαν χλμ αρκετα, ολα μια χαρα. Το εδωσα το ποδηλατο και τα λαστιχα μπηκαν σε mtb του super market παλι μια χαρα! EΙμαι και 90 κιλα.
Τα χαρηκα παντως, τα μονα λαστιχα που μου εδωσαν φτερα στην ασφαλτο, τα 1,50 που ειχα πριν λιγα πραματα. Απο ανεση μια η αλλη ηταν.
Ηταν κατι μαρκας cst traveller.
κομπλε τοτε.cst traveller ειχα σε 1,90.φτηνο κ καλο.τωρα εχω 1,5 kenda.
το ασχημο ειναι οτι οσα ποδηλαταδικα ξερω δε φερνουν φτηνο στενο λαστιχο γιατι προφανως θα κοντραρουν τα ακριβα που πουλανε τυπου kojak και detonator που ειναι στα 20-30 ευρω το κομματι.οποτε σου πασαρουν το λιγοτερο 1,5 η κανα κλασικο 1,95 με τακουνια φτηνο.
κριμα ρε γμτ,κ να σκασεις 50-60 ευρω για πειραματα ειναι πολλα.βαλε κ σαμπρελες..κ για τα detonator δεν εχω ακουσει τα καλυτερα λογια,αγκαθια κλπ.
Σε ποια περιοχη εισαι? στην αθηνα εχει παντως ο μαλατεστας, μενιδι κ αγ παρασκευη τα cst 1,15 Kana 10ευρω το ενα. Ενας φιλος μου σχετκα ελαφρυς μεχρι και σε χωμτοδρομο τα εχει βαλει δεν μασανε.
μου πεφτει λιγο μακρυα,αλλα θα παρω ενα τηλ να ρωτησω.κ μενα σε 1,90 μου ειχαν βγει καλα.κανα 2 αγκαθακια,αλλα ημουν ατυχος.απο κρατημα ηταν σουπερ.λογικα ιδια γομα 8αναι.
Αυτό που σου είπε ο ποδηλατάς δεν ήταν μούφα.
Το εσωτερικό πλάτος τους στεφανιού καθορίζει
το ελάχιστο και μέγιστο πλάτος ελαστικού που
μπορεί να δεχθεί.
Από 1.5 σε 1.15 είναι αρκετά μεγάλο άλμα και
δεν είμαι σίγουρος ότι θα δουλέψει. Ποιό στε-
φάνι φοράς, μάρκα μοντέλο;
Σαφως παιζει ρολο η διασταση του στεφανιου,η οποια σε μενα ειναι 26χ1,5 ιντσα οπως γραφει η αλλιως 559 x 19C
κοινως μια μαυρη διπλοπατη MTB οικονομικη κατηγοριας 25-30ευρου.
οποτε?πρεπει να μπαινει.αλλιως βγαινει στενοτερο 26αρι στεφανι?δεν εχω δει.
Το 1.5 δεν έχει σχέση με το 19c, μην τα μπλέκουμε.
Αν η ζάντα σου έχει 19 χιλιοστά εσωτερικό πλάτος,
τότε παίρνει από 28c μέχρι 44c ή 50c, αναλόγως
ποιό διάγραμμα εμπιστεύεσαι.
http://candmwanderings.files.wordpress.com/2011/10/rimsizes20072.jpg
http://lh6.ggpht.com/_rA9PHMEXw0Q/S6B0A0YqYOI/AAAAAAAAA8I/7-DhVQ5NPAE/ch...
28c = 1.1 ίντσα οπότε πρέπει να σου κάνει αν και οριακά.
Ίσως να ήταν καλύτερα να κοίταζες για 1.25 για να είσαι
πιο σίγουρος.
σωστος,πολυ ωραια τα πινακακια.
αυτο το 19C το γραφει πανω στην ετικετουλα της ζαντας,οπως τα εγραψα πιο πριν.κ μετρωντας το στεφανι με τη φτηνιαρα κορδελα μου οντως βγαινει 19 mm.
Αν το λέει το στεφάνι τότε 19χιλ είναι το πλάτος.
Θα σου έλεγα να δεις σε 1,25 λάστιχο, βγάζει η
Kenda τα Kwest και νομίζω και τα Kwick Roller.
Τα Kwest είναι φθηνά και γερά, τα Roller πιο
ακριβά και λογικά καλύτερα.
1.1 το θεωρώ πολύ μικρό, ήδη με το 1.25 θα τρως
αισθητά περισσότερο κοπάνημα. Εναλλακτικά θα μπο-
ρούσες να παίξεις με διαφορετικές διαστάσεις. Πχ
1.25 πίσω και 1.5 μπροστά για να αποροφά το ξύλο.
κατι τετοιο ειχα κ γω στο μυαλο μου.το λιγοτερο 1,25 κ βλεπουμε.αλλα δε τα φερνουνε οι κεραταδες..!εχω φαει το τοπο κ κανουνε τη παπια.καιρο ψαχνομαι με στενα,εβαλα 1,90 μετα εβαλα 1,5 τα βγαλα πηρα kenda 1,5 κ πιο κατω δε φερνει κανεις.κ αυτα με το ζορι.παιζουνε πολλα καραφλα 1,90-2,00 κ μετα για να κατεβεις κ αλλο,σκας φραγκακι.
θα παρω τηλ εκει που μου πε ο kunhgos77 κ βλεπουμε.
Αν δεν ειχα βαλει θα ειχα και εγω αμφιβολια. Ο μαστορας τοτε στον μαλατεστα μου ειπε βαλτα αφοβα, αυτα εχω και εγω στο mtb. Tα ειχα πανω πολυ καιρο και τα καταχαρηκα, μονο σε αυτο το μεγεθος θα ρολαρει το ποδηλατο οπως το φανταζεσαι. Τα 1,5 που ειχα καλα ηταν σε σχεση με τα τακουνατα, αλλα αρκετα πιο κατω απο τα 1,15. Αν θελεις ρολαρισμε ειναι μονοδρομος.
Αν δεν βρεις Αθήνα, ρώτα μια και στον Ποδηλάτη Κορδελιού
(2310.708 793) για Kenda 1.25
ναι βέβαια ο κατασκευαστής αν τον ρωτήσεις δεν θα σου πει δεν μπαίνει αλλά θα σου πει μέχρι το τάδε φάρδος δεν υπάρχει κίνδυνος να ξεζαντάρει το λάστιχο αλλά δεν σου λέει ότι αν π.χ. βάλεις 1.15 θα σου ξεζαντάρει ντε και καλά
οπότε το βάζεις με δικιά σου ευθήνη ή κάπως έτσι
η ερώτηση μου είναι
τι λάστιχο είναι το 1.50 που έχεις τώρα και πόσα psi παίρνει
και γιατί θέλεις να πας σε 1.15 ή πιο στενό
??
Συμφωνώ επί της αρχής, με το α. που γράφεις.
Αλλά στο β. προβληματίζομαι.
Κάποτε έβαλα και εγώ 1,15 με ΜΤΒ στεφάνι. Φούσκωνα και στα 100psi. Πολύ κοπάνημα, άσχημο αποτέλεσμα οπτικά, ζόρι στο να κάτσει σωστά το ελαστικό, πολύ ζόρι στο να βρω τις κατάλληλες σαμπρέλες (και πανάκριβες).
Δεν τα κράτησα, τα ξεφορτώθηκα και πήγα σε 1,25. Δεν έχω κάτι αρνητικό να γράψω για αυτά. Και δεν νομίζω ότι έχει αισθητή διαφορά στο ρολάρισμα.
Σημειώνω ότι και τα δύο ελαστικά ήταν τελείως καραφλά, άντε να είχαν μια ρίγα στην μέση του πέλματος.... (WTB ήταν τα πολύ λεπτά νομίζω.... τα άλλα δεν θυμάμαι, το καλοκαίρι θα τα ξαναδώ....
)
ευχαριστω πολυ παιδια,θα κανω την ψαχτικη μου.εδω που τα λεμε,οντως ο ποδηλατας του kynhgos77 σαν σκετο γεγονος αν εξαιρεσουμε την εφαρμογη εχει δικιο,μιας κ αποτι εχω παρατηρησει,σε οτι λαστιχο κ ναβαλα,το κομματι που ειχε "σημαδια κυλισης" ηταν το πολυ 2 εκατοστα,η αλλιως σαν να βλεπω το πελμα απο ενα στενοτερο λαστιχο.το υπολοιπο δεξια αριστερα "περισσευε".
αυτο που φοραω ειναι ενα kenda sport cruising 1,5 με max 50psi.τα αγορασα λιγο βιαστικα,κ φυσικα δεν περιμενα στριταδικο λαστιχο να πεφτει κατω απο 65.το εμαθα οταν πηγα σπιτι.τεσπα,το πισω το δουλευω στα 60,ενω το μπροστα αυστηρα 50 γιατι πανω απο αυτα γινεται απροβλεπτο κ γλυστραει.
επισης,παροτι γραφουν 40x559 (26x1,5) το φαρδος του πελματος δεν ειναι 40mm αλλα 52!!απιστευτο ετσι?
επειδη λοιπον ειναι κ στο ματι πιο φαρδυα απτα παλια,θελω να τα αλλαξω.
Το φάρδος του πέλματος αλλάζει ανάλογα το στεφάνι
και τα psi. To ίδιο λάστιχο αν το βάλεις σε άλλο
στεφάνι είναι πολύ πιθανό να σου δώσει άλλο πέλμα.
Είναι επίσης πολύ πιθανό να έχεις το ίδιο θέμα και
με άλλες μάρκες ελαστικών οπότε μην το δέσεις κόμπο
ότι η Kenda βγάζει φαρδύτερα ελαστικά από το ονομα-
στικό πλάτος της ετικέτας.
καταρχήν το kenda Νόμιζα παίρνει μέχρι 60 psi
το φάρδος δεν αναγράφετε κάπου αλλά το προφίλ που είναι λίγο διαφορετικά
ουσιαστικά κάτι πολλαπλασιάζεις κάτι διαιρείς και βγαίνει το φάρδος
αυτό που θα σου πρότεινα είναι να βρεις κάποιο λάστιχο που να παίρνει 80-85 psi
π.χ. στο continental sport contact είναι 1.6 λάστιχο αλλά παίρνει 80 psi
και είναι πολύ γρήγορο
ή το 1.3 που παίρνει 85 psi
και με μία έρυενα αγοράς θα βρεις αρκετά μοντέλα και από άλλες εταιρίες που να παίρνουν 80+psi και να μην αγχώνεσαι για τα το φάρδος
βέβαια αν βρεις 1.15 λάστιχο ή 1 λάστιχο το πιο πιθανό είναι να παίρνει 100+ psi (σαν κούρσα πάει)
αλλά θα θέλει μέρα παρά μέρα φούσκομα το λάστιχο + δυσκολία στις σαμπρέλες
:D
νταξει εχω διαβασει διαφορα..πχ οτι τα δηλωνουν over για να χτυπανε τον ανταγωνισμο.πχ σε κουρσολαστιχα ομως που υπαρχουν γραμμαριοφαγοι.εδω εγινε το αντιθετο.
φουσκωμενο στα 50psi,μετρηθηκε απο εκει που αρχιζει το πελμα αμεσως μετα την λωριδα του δυναμο,μεχρι την απεναντι μερια.το οτι ξεφουσκωτο ειναι πιο στενο φαινεται κ με το ματι,αλλα τετοια διαφορα μου κανε εντυπωση.αυτο με το στεφανι που λες δε το καταλαβα ακριβως.
kenda χρησιμοποιω χρονια,δεν ειναι το πρωτο μου λαστιχο.για μενα μαζι με τα cst ειναι οτι καλυτερο σαυτα τα λεφτα κ αξιζουν κ περισσοτερα.
Το κάθε στεφάνι έχει άλλο εσωτερικό πλάτος.
Το δικό σου λεει 19c, κάποιο άλλο θα είναι
17c ή 20c κλπ. Το λάστιχο απλώνει και μαζεύ-
ει ανάλογα το φάρδος του στεφανιού, οπότε
μπορεί το ίδιο ελαστικό να το φορέσεις σε
στεφάνι φίλου και να δείχνει στενότερο,
φαρδύτερο ή πιο μυτερό...
Αυτό που λέει ο πλάνετ έχει νόημα, τα psi
είναι αυτά που σε νοιάζουν και όχι τόσο
το φάρδος. Απλά να προσθέσω ότι το βάρος
του αναβάτη θέτει και αυτό ένα όριο στα
psi που μπορούμε να φουσκώσουμε πρωτού
χαλάσουμε την πρόσφυση του ελαστικού.
Το ίδιο ισχύει και για τη γεωμετρία του
ποδηλάτου. Ένα "σουζαριστό" ποδήλατο,
μάλλον θα δυσκολευτεί με πολλά psi
στο μπροστινό ελαστικο.
Αυτα που λεω εγω ειχαν max 80 psi. Εγω τα δουλευα στα 70. Απο κοπανημα δεν ειχα παραπονο ενω περιεργως απο κατι τελειως σλικ και αρκετα πιο ακριβα maxis 1,5 με max 80 psi ειχα. Οι σαμπρελες ειχαν τιμη νορμαλ, καπου στο 5 ευρο.
ναι δεν ημουν σαφης ισως,το πελμα το μετρησα με μεζουρα,μετρωντας το τοξο του ελαστικου,οχι απλα εξωτερικα οπως θα μετραγε ενα παχυμετρο πχ.
kynhgos thanks man.μολις αδειασω θα παρω τηλ.
πηρα τηλ κ πηγα.ευγενικοι κ ξερουν τι τους γινεται. 1,15 cst 12ε κ σαμπρελα 3,5.
στο ριβιου.
σε ξερο ποδηλατο.πιο ελαφρυ μια ταχυτητα κατω.καλυτερες εκκινησεις.πιο απολυτο,αμεσο.σταθεροτητα σε λακουβες κ κακοτραχαλα κομματια δρομου,περιμενα να χορευει δεξια αριστερα,αλλα μαλλον ειναι θεμα σκελετου κ γεωμετριας.επιασα ενα μικρο ψαρεματακι στο τιμονι οταν το αφηνα,αλλα παιζει να χω θεμα με το headset,που το φαρδυτερο λαστιχο λογω αντιστασης-αδρανειας δε το εμφανιζε.ανηφορες βγαινουν πιο ευκολα,οτι πατας περναει στο δρομο χωρις λαστιχαρισματα (κ εχω ατσαλινο).55 psi μπρος 70 πισω.δε το τιγκαρα.40-80 μιν-μαξ
συμπερασματα.3 λεξεις.ευελιξια ταχυτητα αμεσοτητα.τα 2 πρωτα ειναι συν,το τριτο,ισως ειναι δυσυποστατο για οσους θελουν πιο "βατο" ποδηλατο.δεν εκανα μεγαλη βολτα,15 λεπτακια,αλλα εβγαλα 5 χλμ χαλαρα.σε μεγαλυτερες θα το κρινω πιο σφαιρικα.
άλλος ένας ανακαλύπτει πόσο σημαντικό είναι το λάστιχο σε ένα ποδήλατο
πολυ σημαντικο,βεβαια.το ασχημο ειναι οτι εχει πειραμα μεχρι να βρεις το καταληλο.με τα αναλογα λεφτα.
να συμπληρωσω οτι ενδεχομενως τα συγκεκριμενα λεπτα σε ποδηλατο με αναρτηση μπρος θα ειναι κομπλε.κ ας φαινονται λιγο καπως,υποκειμενικο αυτο.τα λαστιχα ειναι αυτα http://genuardis.net/pneu/pneu-cst-traveller-city-classic-1-15.htm
στην πρωτη εικονα.
βέβαια κάποιοι εδώ μέσα λένε γιατί να αλλάξω λάστιχα σε ένα ποδήλατο
:D
είναι περιττός κόπος λέγανε
:D