Μετατροπή κούρσας σε fitnes

11 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kazaboom
Απών/απούσα

Ξεκίνησα με ένα mountain. Τώρα έχω ένα πολύ καλό τρέκιν απο το οποίο είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Σκέφτομαι να πάρω όμως και ένα πιο γρήγορο σαν δεύτερο. Fitness είναι δύσκολο να βρω μεταχειρισμένο σε χαμηλή τιμή.
Αν πάρω κούρσα και αλλάξω τιμόνι, χειριστήρια, έχω αυτό που θέλω ή μήπως δεν αξίζει τον κόπο;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αν βρεις να πουλήσεις τα χειριστήρια θα σου βγει σχεδόν δωρεάν η μετατροπή

kazaboom
Απών/απούσα

Βλέπω κατά καιρούς και καλές ευκαιρίες σε ανταλλακτικά. Από τη στιγμή που έχω ένα ποδήλατο δε βιάζομαι. Το στήνω όποτε θέλω ανάλογα με το μπάτζετ.
Μου πέρασε απ' το μυαλό να αλλάξω πηρούνι με ένα carbon αλλά νομίζω πως λόγω γεωμετρίας πάλι τρέκιν θα είναι.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kazaboom wrote:

Μου πέρασε απ' το μυαλό να αλλάξω πηρούνι με ένα carbon αλλά νομίζω πως λόγω γεωμετρίας πάλι τρέκιν θα είναι.

όταν λες πιρούνι εννοείς με ανάρτηση?

kazaboom
Απών/απούσα

Ναι, το τρέκινκ που έχω έχει ανάρτηση και με κλείδωμα.
Επειδή δεν θέλω να αλλάξω κάτι σε καινούριο και τόσο καλό ποδήλατο σκέφτομαι να φτιάξω ένα fitness σιγά σιγά.
Από άποψη γεωμετρίας πιο πολύ θα ταίριαζε μια κούρσα παρά το δικό μου γι αυτή τη δουλειά.
Την γνώμη σας θα ήθελα αν αξίζει τον κόπο ή να κοιτάξω να πουλήσω το δικό και να πάρω ένα καλό fitness.

kazaboom
Απών/απούσα

Ναι, το τρέκινκ που έχω έχει ανάρτηση και με κλείδωμα.
Επειδή δεν θέλω να αλλάξω κάτι σε καινούριο και τόσο καλό ποδήλατο σκέφτομαι να φτιάξω ένα fitness σιγά σιγά.
Από άποψη γεωμετρίας πιο πολύ θα ταίριαζε μια κούρσα παρά το δικό μου γι αυτή τη δουλειά.
Την γνώμη σας θα ήθελα αν αξίζει τον κόπο ή να κοιτάξω να πουλήσω το δικό και να πάρω ένα καλό fitness.

planet
Απών/απούσα

οχι αναρτισι εχο δη ονυρο οτι με κηνυγαγανε με πηρουνι και ειχε αναρτιση και δεν μπορουσα να τιλιξω τα
μακαρονια γλυστραγανε

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

kazaboom wrote:
Ξεκίνησα με ένα mountain. Τώρα έχω ένα πολύ καλό τρέκιν απο το οποίο είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Σκέφτομαι να πάρω όμως και ένα πιο γρήγορο σαν δεύτερο. Fitness είναι δύσκολο να βρω μεταχειρισμένο σε χαμηλή τιμή.
Αν πάρω κούρσα και αλλάξω τιμόνι, χειριστήρια, έχω αυτό που θέλω ή μήπως δεν αξίζει τον κόπο;

Είχες/Έχεις ΜΤΒ.
Αγόρασες τρεκκιν (δεν μας λες ποιό όμως...)
Το fitness δεν θα κάνει ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ.
Μάλλον θέλεις κούρσα - ΚΟΥΡΣΑ.

Αλλά, στην θέση σου θα έμενα με το τρεκκιν, μέχρι να του πιώ το άιμα και να πάρω ότι περισσότερο μπορώ από δαύτο.
Μετά, ή κούρσα ή μετατροπή του τρεκκιν.

Έχε υπόψην σου ότι με stiff ελαφρύ πιρούνι, 48αρι μεγάλο δίσκο μπροστά, 11αρι μικρό γρανάζι πίσω, σωστή ρύθμιση σε σέλα / τιμόνι / λαιμό κλπ ΚΑΙ spd πετάλια / παπούτσια ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Όχι απλά μεγάλη, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ. Άλλο ποδήλατο..... δεν θα το πιστεύεις.

Σε κάθε περίπτωση, ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ. Άστο για πιό μετά

kazaboom
Απών/απούσα

http://www2.et-bike.ee/product_info.php?cPath=162_168&products_id=1763&l...
Αυτό είναι το δικό μου και το έχω από τον Ιούνιο.
To mountain τα χάρισα σε ένα φίλο.
Είμαι ικανοποιημένος από το ποδήλατο αλλά τώρα βλέπω πως τα 2-3 περίπου κιλά που προσθέτει η ανάρτηση και τα υδραυλικά φρένα μαζί με τα λάστιχα που είναι ενδιάμεσα (αν ειναι ο σωστός όρος) δυσκολεύουν στις αποστάσεις.
Δεν έχω σκοπό να κάνω ταξίδια σε άλλες πόλεις και τόσο μεγάλες αποστασεις.
Μέσα στην πόλη κινούμαι καθημερινά και 2-3 φορές την εβδομάδα αν το επιτρέπει και ο καιρός κάνω και πιο μεγάλες βόλτες, 30-50 χλ περίπου.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Μην το σκέφτεσαι σαν ΒΑΡΟΣ.
Παίζει και αυτό βέβαια κάποιο ρόλο, αλλά κυρίως μας ενιαφέρει το ότι ακόμα και κλειδωμένη η ανάρτηση σου τρώει δύναμη που κανονικά - με stiff πιρούνι - θα πήγαινε στα πετάλια.
Αυτό που λέμε "άκαμπτο και νευρικό".
Αν οδηγήσεις τέτοιο ποδήλατο θα το καταλάβεις αμέσως.
Το ίδιο και για τα ελαστικά.
Θέλεις λεπτά - λεία ελαστικά φουρκωμένα σε ΜΕΓΑΛΕΣ πιέσεις.
Για να ελαχιστοποιήσεις τριβές και αντιστάσεις.
Θέλεις κουμπωτά πετάλια / παπούτσια, για άμεση μεταφορά δύναμης στα πετάλια.
Και τέλος (αλλά πολύ βασικό) θέλεις αεροδυναμική στάση. Ο κορμός θα πρέπει να έρθει πίσω και να κάτσεις λυγισμένος. Εκεί δεν μπορείς να κάνεις πάρα πολλά (μόνο αν πας σε γεωμετρία κούρσας). Αλλά μπορείς να ρυθμίσεις ΣΩΣΤΑ την στάση σου στο συγκεκριμένο ποδήλατο, ώστε να πετύχεις καλύτερη μεταφορά δύναμης. Ειδικά αν βάλεις SPD αυτό επιβάλεται, για να αποφύγεις τραυματισμούς στα γόνατα (από λάθος στάση κλπ κλπ, μην ξαναγράφω σεντίνοα...)

Θεωρώ ότι έχεις καλή βάση (τωρινό ποδήλατο). Ξεζούμισέ την για αρχή, και χτίσε πάνω σε αυτήν μετέπειτα...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

πολλές ανακρίβιες και πολλά κουλά διάβασα στα πεταχτά.
Dεν θα κάτσω να απαντήσω, αλλά θα κάνω μια ανάλυση με τα + και τα - της κάθε κατηγορίας που ακούσαμε.

mtb
ποδήλατο βουνού που έχει πολλά πλεονεκτήματα σαν ποδήλατο και μπορούμε να τα εκμεταλλευτούμε και στην πόλη.
Στην πόλη έχει το μεινέκτημα των τρακτεροτών ελαστικών, του αυξημένου βάρους και του μικρού τροχού .
Τρακτεροτά λάστιχα αλλάζουν μέχρι και 26χ1 ή αλλιώς 650x26 (φαρδύ κουρσάδικο).
το βάρος υπάρχει αλλά δεν υπάρχει χωρίς λόγο

trekking
πουθενά δεν είναι καλό .
Είναι καθαρά εμπορικό ποδηλατό για αυτούς που νομίζουν ότι είναι το ποδήλατο για όλες τις δουλειές .
Τελικά δεν είναι για καμία δουλειά
και δεν θα ασχοληθώ άλλο

fitness
2 ειδών
Ουσιαστικά fitness λέμε το ποδήλατο που είναι κούρσα με ίσιο τιμόνι .
Κούρσες υπάρχουν δρόμου, cyclocross και πίστας.
Δρόμου και cyclocross είναι fitness ή single speed αν δεν έχει ταχύτητες ,
πίστας είναι τα fixed speed .
Η διαφορά τους με τα άλλα ποδήλατα
είναι τα αεροδυναμικά πλεονεκτήματα,
όχι μόνο ως στάση αλλά και ως κατασκευή.
Στην δυσκαμψία που μας δίνει και ταχύτητα
τα καλύτερα είναι τις πίστας , μετά τα δρόμου , μετά τα cyclocross , μετά τα Mtb και στο τέλος τα trekking .
Βασικά στα trekking δεν παίζει ακαμψία μιας και η ευκαμψία τους μου θυμίζει τα παλιά σιδερένια ποδήλατα (δλδ λάστιχο σκέτο ).

Σωστή θέση τροχών για να μην στροβιλίζεται ο αέρας.
Είναι τα πίστας ή αν παίζει σκελετός χρονομέτρου, μετά τα δρόμου , μετα τα cyclocross μετά τα mtb μετά τα trekking .
Ευελιξία και νευρικότητα .
Αυτό έχει να κάνει με την γεωμετρία του ποδηλάτου.
Εδώ έχουν τα κουρσοιδή τα cyclocross μετά τα Mtb και στο τέλος το trekking , μιας και έχουν το πιο μακρύ μεταξόνιο .

Στην ταχύτητα έχουμε
κούρσά-cyclocross-trekking-mtb .
στο μόνο σημείο που είναι καλύτερο το trekking λόγο μεγαλύτερου τροχού ,
βέβαια υπάρχουν και τα 29ερς αλλά εκεί είναι άλλη ιστορία .

Και βέβαια οι αγωνιστικές γεωμετρίες κούρσα Mtb έχουν πιο σκυφτή θέση οδήγησης και πιο αποτελεσματικό πεταλάρισμα,
τα trekkinoides έχουν πιο όρθια θέση

Τώρα για τι είναι κατάλληλο το κάθε ποδήλατο.
fixie που αναφέρω πιο πάνω είναι κάτι σαν freestyle κούρσα ,
έχουν χαμηλό βάρος αλλά είναι επικίνδυνα για αυτούς που δεν έχουν εξειδικευθεί με τέτοιο ποδήλατο .

Κούρσες - fitness ουσιαστικά προσφέρουν πάνω κάτω τα ίδια πράγματα και
η διαφορά είναι στο drop bar που έχει πιο αεροδυναμική στάση.
Σου χρειάζεται όταν θέλεις κάτι γρήγορο και πιο αγωνιστικό τέμπο .
flatbar όταν θέλεις πιο χαλαρά πράγματα ,
βέβαια παραμένει ένα ποδήλατο γρήγορο και πολύ δυνατό
ειδανικό για όταν δεν θέλεις να πατήσεις χώμα.
Αν θέλεις να πατήσεις χωματόδρομους , θα προτιμίσεις τα fitness που βγαίνουν από cyclocross Κούρσα.

mtb όταν θέλεις ένα ποδήλατο με fit θέση οδήγησης
και να σε πάει παντού.
Δεν είναι γρήγορο , αλλά είναι ευέλικτο και αυτό βοηθάει μέσα στην κίνηση της πόλης .

trekking έχει μόνο ταχύτητα τίποτα άλλο
όλα τα άλλα είναι μείον.

Όσο αφορά το γρανάζομα
δεν έχει να κάνει με την ταχύτητα αλλά με το πως κάνουμε ποδήλατο,
για εμένα και το 44 που έχω στο mtb μου είναι πολύ βαρύ .

Όσο αφορά την ταχύτητα του ποδηλάτου
ένα από τα σημαντικά στοιχεία που θέλει ένα ποδήλατο είναι καλό ελαστικό
με πολλά Psi.

αυτά τα λίγα με πολλά σημεία στίξης που ελπίζω να τα έβαλα στο σωστό σημείο

:D