Μπορω να μετατρεψω το Megisto 2009 σε fitness;

15 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Easy Rider 1
Εικόνα Easy Rider 1
Απών/απούσα

Καλησπερα!!!

Τωρα τελευταια εμαθα για τα Fitness...ναι ναι το ξερω αργησα!!!
Εχω ενα Ιdeal Megisto 09 με το οποιο ειμαι πολυ ευχαριστημενος αλλα θελω περισσοτερη ταχυτητα και μεγαλυτερη ευκολια σε ανηφορες.
Μπορω να βαλω λαστιχα στο ideal (γενικα τι μετατροπες πρεπει να κανω;) ή να το πουλησω και να παρω ενα Fitness...Μπορω να διαθεσω μαξιμουμ 700 ευρω (ποιο ειναι καλη επιλογη;)
Για να σας διευκολυνω μου αρεσει απιστευτα το scott speedster S50FB και το Bianchi Cameleonte!!!

Κανω περιπου 200χλμ το μηνα και παντα ασφαλτο...

ΥΓ: Τι γινεται αν ενα fitness πεσει σε λακκουβα; Υπαρχει κινδυνος να σπασει τιποτα; (Ειμαι 1.83 και 95κιλα)

Ευχαριστω
Easy Rider 1

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

ξερό πηρούνι μπροστά και 700Χ28 λάστιχα με υψηλή πίέση και μάλλον πλησιάζεις αρκετά το fitness. Επιπροσθέτως, βγάζοντας το πηρούνι με την ανάρτηση και βάζοντας πιο ψηλά λάστιχα γλιτώνεις 1,5-2kg από το ποδήλατο. Θα δεις τρελή διαφορά. Ρώτα και το χρήστη Nikkyo που την είχε κάνει τη μετατροπή.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Εμενα αυτο με τις ονομασιες παντα με μπερδευει οποτε να τα ξεκαθαρισουμε για να μην μπλεκομαστε.

Fitness (για εμενα παντα) = κουρσα με ισιο τιμονι (σκελετος κουρσας, μεταδοση κουρσας κτλ).
Με αυτη την λογικη fitness το megisto δεν γινεται ποτε.

Hybrid ποδηλατο για κινηση στην πολη αλλα με πολλα χαρακτηριστικα απο cross ή mtb. Hybrid το megisto γινεται. (για εμενα τα hybrid ειναι και καλυτερη επιλογη απο fitness για κινηση στους ελληνικους δρομους)
Αλλαγη πιρουνιου σε rigid (κατα προτιμιση σιδερενιο). Αλλαγη ελαστικων με πιο ασφαλτινα. Μακρυμα σχεσεων.

Τωρα για εσενα. 200 χλμ τον μηνα ειναι λιγα ωστε να δικαιολογουν fitness. Αν στησεις καλα ενα hybrid γι'αυτα τα χλμ θα σου ειναι μια χαρα.

Με τις καλουβες δεν εχεις προβλημα. Τις λακουβες ειναι καλο να τις αποφευγεις (συνηθως το πρωτο θυμα ειναι λαστιχο-ζαντα ομως αρα δεν εχει να κανει με το αν ειναι fitness ή οχι)

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Όπως έγραψε και ο kktsol, τα trekking δεν γίνονται ούτε
δρόμου ούτε βουνού καθώς είναι ελατωματικά από τη μάνα
τους στο κομμάτι της γεωμετρίας.

Το δρόμο που σκέφτεσαι να διαβείς τον έχουν περπατήσει
πολλοί πριν από εσένα. Η κατάλαξη είναι να αλαφρύνεις
το πορτοφόλι σου και δουλειά να μην έχεις κάνει.

Η σωστή λύση είναι να πουλήσεις το Megisto 250 Ευρώ και
να χτυπήσεις ένα fitness ή δρόμου γενικότερα στο 1.000
είτε καινούργιο είτε μεταχειρισμένο είτε προσφορές που
θα βγάλουν σε λίγο καιρό τα μαγαζιά.

Η πιο σωστή λύση είναι να αξιολογήσεις τη χρήση που κάνεις
και σκοπεύεις να κάνεις ώστε να δεις αν έχει ιδιαιτερότητες.

Παραδείγματος χάρην: Θέσεις και χώρο για φτερά, χώρο για
φαρδύτερα ελαστικά, θέσεις και χώρο και σχάρα. Θα ειναι
σκέτο όχημα για αστική μετακίνηση ή θα εξελιχθεί σε
εργαλείο βόλτας, φυσικής κατάστασης και μεγάλων
διαδρομών;

Ίσως φαντάζουν ασήμαντα αλλά φαντάσου να πάρεις το X ποδήλατο
και να μην χωράνε τα φτερά με τα λάστιχα που θες ή να μην έχει
θέση για σχάρα ή ακόμα χειρότερα τα 200χλμ να γίνουν 500χλμ και
να ψάχνεις για κουρσα....

Easy Rider 1
Εικόνα Easy Rider 1
Απών/απούσα

Σας ευχαριστω πολυ παιδια.....θα παω να ρωτησω απο εκει που το πηρα....θα δω ποσο κανει η μετατροπη και θα σας πω τι εκανα.....με βοηθησατε παρα πολυ ομως....!!!!

Εasy Rider 1

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Η αλήθεια είναι ότι το megisto είναι τρεκκιν, δεν έχει χαρακτηριστικά κούρσας. Δεν θα γίνει ποτέ καθαρόαιμο φίτνες, αλλά μπορεί να γίνει πιο γρήγορο και πιο νευρικό από ότι είναι τώρα.

Η βασικότερη αλλαγή - κατ' εμέ - είναι στο πιρούνι. Ξέχνα το αμορτισέρ και βρες stiff πιρούνι. Αν βάλεις καθαρό κουρσάδικο πιρούνι, θα χρειαστεί να αλλάξεις και φρένο μπροστά (κουρσάδικο) και ίσως και μανέτα φρένου (οι μανέτες των vbrakes δεν συμπεριφέρονται ΣΩΣΤΑ με κουρσάδικα φρένα, τραβάνε "περίεργα/απότομα" το συρματόσχοινο, δεν θα έχεις ΣΩΣΤΗ άισθηση φρένου... και μιλάμε για το μπροστά, το ΒΑΣΙΚΟ φρένο....).
Αλλά αν ψάξεις λίγο θα βρεις και τρεκκιν πιρούνι stiff με υποδοχές για vbrakes ή ακόμα και για δίσκόφρενο....
Αλλάγή πιρουνιού μάλλον συνοδεύεται και από αλλαγή headset.
Εξήγησε στον ποδηλατά που θα αναλάβει τις εργασίες, τι στάση θέλεις (αγωνιστική ή τρεκκιν ή λίγο πιο άνετη) ώστε να βρείτε κατάλληλου "ύψους" πιρούνι και να κόψει σωστά ότι είναι να κόψει.... (μην σε μπλέξω με άλλα).

Μετά πάμε σε ελαστικά. Για να μην φύγει πολύ χρήμα, κράτα τους τροχούς που έχεις, και βάλε όσο πιο λείο και λεπτό ελαστικό παίρνουν (υποθέτω ότι θα παίρνουν 700χ28 ΑΝΕΤΑ, ίσως και 700χ25.. με λίγη υπομονή...). Αλλάζεις και σαμπρέλες και φουσκώνεις στην ανώτερη πίεση που γράφει το ελαστικό.

Μετά αν θέλεις να το παιδέψεις πας σε δισκοβραχίωνα. Τώρα θα έχεις τριπλό τρεκκιν, κάτι σε 28-38-48.... Δες αν μπορείς να βάλεις κανα τριπλό κουρσάδικο όπως 30-39-50, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις μπροστινό ντεραγιέ. Ίσως να χρειαστείς νέα μεσαία τριβή (αν δεν βρεις δισκοβραχίωνα που να μπαίνει στην μεσαία τριβή που έχεις τώρα).
Ίσως να χρειαστείς και άλλη αλυσίδα, αφού θα έχεις άλλες σχέσεις μπροστά, μεγαλύτερο δίσκο (50αρι).

Προσοχή: αυξάνεις τελική ταχύτητα, αλλά βαραίνεις και την "πιο εύκολη σχέση σου". Από μικρό 28άρι μπροστά θα πας σε 30άρι, που είναι πιο "βαρύ". Αλλά φυσικά με τα νέα ελαστικά και το "σταθερό" πιρούνι έχεις αβαντάζ που εξισορροπεί την κατάσταση.

ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΙΚΕΣ γραμμές, το κόστος ΙΣΩΣ να είναι:
πιρούνι κανα 100αρι
headset κανα 15αρι
ελαστικά κανα 40αρι
σαμπρέλες κανα 7αρι
δισκοβραχίωνας κανα 100αρι
αλυσίδα κανα 20αρι
εργασία κανα 30αρι

ΧΟΝΤΡΙΚΑ με κανα 300 ευρώ θα έχεις ποδήλατο με ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο χαρακτήρα από ότι τώρα.

[α] ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ είναι μια άλλη ιστορία.

[β] ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ... επίσης άλλη ιστορία
.
.
.
.
[αν θέλεις και την γνώμη μου: για το (α) κλίνω προς το "όχι", και στο (β) θα σου έλεγα άλλαξε ελαστικά+σαμπρέλες και δοκίμασε κουμπωτά παπούτσια/πετάλια. Μάθε να στροφάρεις ΣΩΣΤΑ και να ποδηλατείς ΣΩΣΤΑ και θα δεις πάλι σημαντική βελτίωση]

Easy Rider 1
Εικόνα Easy Rider 1
Απών/απούσα

Δεν θελω σχαρες και τετοια - δεν εχω ουτε τωρα στο megisto και δεν προκειται να βαλω....οπως ακριβως το περιεγραψες...το θελω για εργαλειο βολτας φυσικης καταστασης και μεγαλων διαδρομων αλλα και καθημερινη βολτα (περιπου 15χλμ - Σπιτι/Δουλεια/Σπιτι)

Κουρσα δεν θελω...δεν το γουσταρω το γυριστο τιμονι....αρα το πιο κοντινο ειναι ενα fitness ετσι?

Οι βολτες που κανω εχουν αρκετες ανηφορες και θελω βοηθεια εκει.

Easy Rider 1
Εικόνα Easy Rider 1
Απών/απούσα

Τετοια ανταποκριση να πω την αληθεια δεν την περιμενα.....και γουσταρω πολυ ρε παιδια για την βοηθεια...ευχαριστω

Το Β που λες το σκεφτομαι και γω απο την αρχη...απλα λαστιχα και σαμπρελες και μου φαινεται οτι θα το δοκιμασω. Παπουτσακι και πεταλι σιγουρα θα αγορασω...ειναι κατι που μπορεις να το βαλει σε οποιο ποδηλατο αγορασει καποιος στο μελλον ετσι?
Τωρα για να δωσω 300 στο megisto και μενα μου φαινεται δεν αξιζει....
αρα παω για το B πρωτα και στο μελλον μαλλον σε ενα σωστο fitness...!!!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Σε καθαρά φιλοσοφικό επίπεδο αν είναι να αλλάξεις
κάτι αυτά θα είναι με σειρά προτεραιότητας

1. Τροχοί (170).
2. Πηρούνι (100+-).
3. Δισκοβραχίωνας (τριπλό ή διπλός, εξωτερικά ποτήρια).
4. Λαιμός (βγάζεις τη ρυθμιζόμενη χαζομάρα).

Τα 3 πρώτα θα τα κουβαλήσεις στο επόμενο ποδήλατο.
Το οποίο θα είναι πλέον σωστά φτιαγμένο, δηλαδή
κομμάτι κομμάτι.

Σε πρακτικό επίπεδο θα γίνεις ο καλύτρος φίλος του
ποδηλατά σε τέτοιους δύσκολους καιρούς αν πας το
Megisto για αναβάθμιση :P

Προσωπικά πέραν του ότι δεν θα άγγιζα τρεκιν γενικότερα
δεν θα του έριχνα ούτε 1 ευρώ αλλά θα πήγαινε κατευθείαν
σε γκαζιάρικο δρόμου.

Το τιμόνι της κούρσας έχει περισσότερες θέσεις για τα χέρια
από το ίσιο τιμονι και όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα τόσο
θα σε κουράζει ή όχι ξαπλωτή στάση.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

κουμπωτά πετάλια / παπούτσια είναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ, με την προϋπόθεση ότι είσαι ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ και ΠΟΔΗΛΑΤΕΙΣ σε δρόμους που δεν χρειάζεται να κουμπώνεις / ξεκουμπώνεις κάθε 3 δευτερόλεπτα.....

(δεν τα συστήνω για ποδηλασία μεσα σε έντονη κίνηση. Μια απλή σαβούρδα επειδή δεν προλαβες να ξεκουμπώσεις... ε δεν είναι και τίποτα.... όλοι πάνω-κάτω την έχουμε φάει. Αν σε ακολουθεί όμως ΙΧης πηγμένος / μποτιλιαρισμένος / σε ύπνωση / σε αποχαύνωση / με νεύρα.... και φας σαβούρδα μπρός στις ρόδες του....εκεί έχεις θέμα....)

Είναι επένδυση που μπορείς άνετα να κρατήσεις για όλα τα μελοντικά σου ποδήλατα (όσο φυσικά αντέχουν πετάλια και παπούτσια, λόγω φυσιολογικής φθοράς).

Η αλλαγή ελαστικών είναι ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΗ εφόσον ποδηλατείς ΜΟΝΟ σε άσφαλτο. Τι ποιό λογικό από το να βάλεις καθαρόαιμο ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ελαστικό.

Καλές πεταλιές.

mambaa
Απών/απούσα

Είχα παρόμοιες ανησυχίες.
Είχα επίσης το ίδιο ποδήλατο. Ενα Megisto 01.

Τι έκανα ?

Πούλησα το Megisto εκεί γύρω στο 250άρι και πήρα ένα Scott Sub 30
με την χρηματική διαφορά.

Αποτέλεσμα : Είμαι ικανοποιημένος απο την επιλογή μου.

Και μόνο η διαφορά βάρους δίνει διαφορετική αίσθηση στο ποδήλατο.
Όχι ότι το Megisto δεν ήταν καλό.

Τώρα βέβαια κοιτάω και για σπαστό κοιτάω και για single-speed.
Γενικά κοιτάω...είμαι της αλλαγής. But that's just me.

Drakumel
Απών/απούσα

Το megisto δεν γίνεται fitness λόγω γεωμετρίας. Ό,τι και να κάνεις.
Πιστεύω πως το να ξοδέψεις αρκετά χρήματα για να προσεγγίσεις το fitness, δεν αξίζει. Με άλλα τόσα περίπου παίρνεις το ποδηλατάκι που θες.
Προσωπικά θα πήγαινα σε μια ανώδυνη χρηματικά αλλάγη.
Λάστιχα. Λεπτά και δρομίσια. Πιστεύω θα δεις διαφορά.
Αν σου αρέσει υπάρχουν δύο δρόμοι.
α) το πουλάς και παίρνεις fitness.
β) αγοράζεις ξερό πηρούνι. Έτσι, θα έχεις ένα υβρίδιο για το δρόμο (έχω το scott sportster 60 και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. και χώμα το έχω βάλει και πάει ικανοποιητικά), και αν θες κρατας και την ανάρτηση για το βουνό καμια φορά. (δεν ξέρω πόσο εύκολη είναι αλλαγή πηρουνιού. Αν μπαινοβγαίνει εύκολα δηλαδή). Ή ακόμα ακόμα, πουλάς την ανάρτησή του, και αγοράζεις το ξεροπήρουνο...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

διαφωνω με τους προλαλησαντες στην σειρα. Εγω θα αλλαζα πρωτα το πιρουνι. Η αλλαγη του πιρουνιου με το κοντυμα μπροστα θα κανει το ποδηλατο πολυ πιο διασκεδαστικο και νευρικο. Ταυτοχρονα αλλαζει και την θεση οδηγησης σε πιο επιθετικη. Επισης θα δεις οτι στα πολλα χλμ θα αισθανεσαι οτι εχεις καλυτερο ελεγχο και θα αισθανεσαι το ποδηλατο πιο ευθυβολο. Και επειδη εχω δει και τις ροδες του megisto τα πιο ασφαλτινα λαστιχα θα βοηθησουν στην κινηση αλλα θα σου δειξουν και πιο εντονα τις ελαστικοτητες των τροχων.

Αν μπορεις βεβαια να αλλαξεις και λαστιχα και πιρουνι θα ειναι πολυ καλυτερα.

JohnyOh
Απών/απούσα

Καλημέρα και από μένα!

Λοιπόν εγώ ήθελα αυτά που θες και συ φίλε μου, σε αντίστοιχης γεωμετρίας ποδήλατο (merida crossway). Σε πρώτη φάση άλλαξα πιρούνι (μου βρήκε ο ποδηλατάς μου ένα αλουμινένιο που έκατσε σούπερ), και ελαστικά (έπεσα από 38ρια σε 28), και η διαφορά ήταν τεράστια. (κόστος περί τα 100 ευρώ σύνολο)

Πλέον "διαβάζω" καλύτερα το δρόμο, ενώ και από άποψη επιδόσεων έχω δει διαφορά.

Οι επόμενες αλλαγές που σκέφτομαι είναι λίγο χαμήλωμα του τιμονιού (κι άλλο κι άλλο :P) και αλλαγή επίσης της μπάρας του τιμονιού με εντελώς flat bar.

To ξέρω οτι σε λίγο καιρό θα καταλήξω με κούρσα :) έτσι οπως το πάω, αλλά, κατ' εμέ αξίζει καθώς δίνεις κάποια χρήματα σταδιακά, και αφενός ικανοποιείς την περιέργεια σου και αφετέρου βλέπεις πιο στυλ ποδηλάτου σου ταιριάζει καλύτερα.

ps. Μόλις έκανα τη μετατροπή, το πήγα βόλτα μαζί με ένα φίλο μου και το φιτνες του (scott speedster flat bar) και μπορώ να πω, (αφού οδήγησα και το σκοτάκι), οτι δεν ήμουνα και τόσο "φτωχός συγγενής".

Κοινώς, do it!

ps2. Τα κουμπωτά πετάλια-παπούτσια θα είναι η επόμενη κίνηση..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@easy rider
το scott είναι κάτι άλλο
το ίδιο και το chameleonte
έχουν πιο μαζεμένη γεωμετρία
ουσιαστικά αυτό που πρέπει να κάνεις με το megisto είναι να βρεις ένα trekking Πιρούνι
28" με pivots
και να βάλεις πιο ασφάλτινα λάστιχα
που να παίρνουν πιο μεγάλη πίεση
μην κάνεις άλλες αλλαγές
δεν συμφαίρει να επενδύσεις στον συγκεκριμένο σκελετό
αν είναι να δώσεις και άλλα χρήματα υπάρχουν fitness με 500-600 ευρό
στο επίπεδο του scott Που λες
:D

contact