Καλημέρα.
Είχα χρόνια να περάσω. Απουσίασα αρκετά χρόνια από το ποδήλατο , γιατί στην περιοχή που μένω το ποδήλατο είναι απαγορευτικό. Στην Πετρούπολη δεν υπάρχει ίσιωμα πουθενά. Μόνο γκρεμοί.
Τώρα θα προσπαθήσω να χρησιμποιήσω το Ideal Strobe μου , μόνο για γυμναστική. Όχι για διαδρομές.
Το θέμα μου είναι : Τι πλάτος ελαστικών να προτιμήσω , δεδομένου του ότι στις ανηφόρες δεν ξεπερνώ τα 10χαω και στις κατηφόρες δεν μου φτάνουν τα φρένα;
Το ποδήλατο φοράει 26χ2,10, πολύ φαρδύ λάστιχο. Στις κατηφόρες βολεύει το φαρδύ. Στις ανηφόρες θα με βοηθούσε ένα στενότερο λάστιχο, ή λόγω των πολύ χαμηλών ταχυτήτων, δεν υπάρχει διαφορά;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για την κατάθεση της εμπειρίας σας
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
μιλαμε για ασφαλτο? ή πλακοστρωτο/τσιμενο/χωματοδρομο? ενα φαρδυτερο ελαστικο (με την αναλογη πιεση) προσφερει παραπανω αποροφυση κραδασμων και προσφυση. δηλαδη ισως να μπορεις να βαλεις λιγο πιο λεπτο (πχ 1,9) αλλα μην το παρακανεις. η γνωμη μου
Ξεκιναμε με το πιο βασικο. Τα φρενα. Δεν ειναι δυνατον να μη σου φτανουν τα φρενα στις κατηφορες. Η τα φρενα ειναι εντελως για τα μπαζα, η ειναι αρρυθμιστα, και χρειαζονται επειγοντως αντικατασταση/service/ανταλλακτικα.
Οσο για τα λαστιχα, τα φαρδια τρακτερωτα ΜΤΒ λαστιχα ειναι εντελως ακαταλληλα για κινηση στην πολη, ειδικα αν ειναι τα φτηνιαρικα που συνηθως φορανε απο τη μαννα τους, και καλο θα ηταν να τα αντικαταστησεις με κατι πιο καταλληλο για αστικη μετακινηση. Κι επειδη απο οτι καταλαβαινω δεν εισαι ακομη αρκετα εξοικειωμενος με το ποδηλατο (αλλιως δεν θα ελεγες οτι στις κατηφορες βολευει το φαρδυ λαστιχο) θα σου προτεινα να στραφεις -για την ωρα- σε μια πιο ενδιαμεση λυση, δηλαδη σε ενα λαστιχο πλατους 1,75". Αφου συνηθισεις αυτο, μπορεις και να περασεις σε πιο στενο λαστιχο, ας πουμε 1,5" η και στενοτερο. Επισης, σημαντικο ειναι, οτι λαστιχο και να παρεις, να ειναι καλης ποιοτητας, δηλαδη οσο γινεται μικροτερου βαρους και υψηλοτερης προσφυσης. Και φυσικα να μην ειναι τρακτερωτο. Υπαρχουν διαφορα τετοια λαστιχα, με τιμες που ξεκινανε απο το 10ρικο, και φθανουν αρκετα ψηλοτερα. Ειναι αυτο που λεμε οτι πληρωσεις παιρνεις. Αν και υπαρχουν και καποιες περιπτωσεις οπου υπαρχει καλυτερη σχεση τιμης/αποδοση, σε σχεση με αλλα.
Edit: Επισης εξαιρετικα σημαντικο ειναι η σωστη πιεση στα λαστιχα. Μικροτερη πιεση στα λαστιχα απο οτι συνισταται, ανεβαζει ΚΑΘΕΤΑ την αντισταση κυλισης. Οι συνιστωμενες πιεσεις για καθε λαστιχο αναγραφονται απο τον κατασκευαστη του λαστιχου στο πλαϊ του. Αναγραφεται η μινιμουμ και η μαξιμουμ πιεση, και πρεπει παντα η πιεση να βρισκεται μεσα σε αυτα τα ορια. Πιεση κοντα στο μινιμουν ευνοει την ανεση (αυξανοντας ομως την αντισταση κυλισης) ενω πιεση κοντα στο μαξιμουμ μειωνει την αντισταση κυλισης (μειωνοντας ομως την ανεση).
Ωραία. Συνεπώς και οι τρείς συμφωνούμε, περίπου στο 26χ1,75.
Στην Πετρούπολη, η γκρεμίλα είναι τόσο παρατεταμένη που όταν κατηφορίζεις με μοτοσυκλέτα σβηστή, ανάβουν τα φρένα.
Πετρούπολη- Honda C-ABS : 1-0
Σας ευχαριστώ και τους δυο